Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 188
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Дедишина, Л.
    Якість, а не кількість [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2013. - № 11. - С. 24-25


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України [Текст] / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. А. Кондратюк // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 54-56

Рубрики: Образование медицинское

   Гигиена--обуч


   Экология--обуч


   Медицинские учебные заведения


Дод.точки доступу:
Пашко, К. О.
Кашуба, М. О.
Кондратюк, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Марчак, Т. В.
    Шляхи удосконалення навчального процесу під час вивчення медичної хімії в сучасних умовах [Текст] = The ways to improve the educational process while studying medical chemistry in modern conditions / Т. В. Марчак, О. В. Смірнова, А. В. Мельник // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 667-671. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Входження України в світове співтовариство неможливе без модернізації системи вищої освіти, спрямованої на підготовку фахівців на рівні міжнародних вимог. Метою цієї роботи було розкрити потенційні можливості навчального предмету “Медична хімія” для розвитку особистості студента-медика, надбання ним практичних навичок, формування хімічної компетентності майбутнього лікаря за рахунок удосконалення процесу навчання. У 2019–2020 н.р. запропонована нова схема проведення практичних занять з окремих тем з дисципліни “Медична хімія”, яка передбачає об’єднання двох споріднених за темою занять таким чином, щоб перше із них було виключно теоретичне, а на другому — студенти відпрацьовували практичні навички із даної теми. Вона була апробована на 450 студентах 1 курсу медичного факультету. Ефективність застосування нової методики проведення практичних занять оцінювали на основі порівняння показників складання диференційного заліку з медичної хімії (абсолютна та якісна успішність, середній бал). Для оцінки міжгрупової різниці застосовували параметричний t-критерій Ст’юдента, при порівнянні частоти змін — критерій F Фішера. Представлена методика проведення практичних занять з медичної хімії забезпечує формування інтересу студентів до дисципліни, оптимальне засвоєння теоретичного матеріалу, вміння користуватись хімічним посудом та різними приладами, критично мислити, робити висновки та давати оцінку отриманим результатам. Застосування пропонованої схеми навчання у 2019–2020 н.р. вірогідно не впливало на якісну успішність та середній бал з дисципліни, проте викликало статистично достовірне зростання абсолютної успішності студентів 1 курсу на 14,2%, порівняно з такими показниками у 2018–2019 н.р, що свідчить про доцільність її використання у навчальному процесі
Ukraine’s entry into the world community is impossible without the modernization of the higher education system aimed to train specialists at the level of international requirements. The purpose of this research was to uncover the potential of the medical chemistry subject for the development of the medical student’s personality, the acquisition of practical skills, and the formation of the chemical competence of the future doctors by improving the educational process. In 2019–2020 the new scheme of conducting workshops on certain topics of the discipline “Medical Chemistry” was proposed that involved combining two related workshops in a way that the first class would be purely theoretical and the second would give students practical skills on the topic. It was tested on 450 first-year medical students. The effectiveness of the application of the new method of workshops was evaluated on the basis of comparison of indices of differential credit in medical chemistry (absolute and qualitative success, average mark). Student’s parametric t-test was used to estimate the intergroup difference, while at the same time the frequency of the change was estimated by the F Fisher criterion. The methodology presented in the research provides the means of improvement of skills and knowledge of the discipline “Medical Chemistry”, forms students’ interest to the subjects, ensures better learning of theoretical content, skills in usage of chemical vessels and equipment, critical thinking, evaluating the results obtained and making conclusions. Use of proposed learning scheme in 2019–2020 statistically did not show significant difference in the grades of students, who study a discipline “Medical Chemistry” compared to normal learning process. On the other hand, it recorded statistically reliable increase of 14,2% in the absolute grades of 1st year students compared to 2018–2019 results, which demonstrates the potential of its use in an educational process
Дод.точки доступу:
Смірнова, О. В.
Мельник, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах [Текст] = The ways of higher medical education system reforming in Ukraine in the modern context / О. В. Лінчевський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (организация и управление, тенденции)
Анотація: Пошук стандартів вищої медичної освіти є оптимальною стратегією досягнення концептуально нового рівня якості підготовки майбутніх фахівців, основою якого є підготовка медичних працівників відповідно до загальноприйнятих міжнародних норм викладання з урахуванням особливостей та інтересів національної системи охорони здоров’я. Серед першочергових завдань діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти у новому навчальному році будуть приведення змісту комп’ютерних програм для атестації інтернів та слухачів у відповідність до положень сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики; приведення навчально-методичного забезпечення навчального процесу у відповідність до змісту сучасних стандартів вищої освіти, сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики тощо
Дод.точки доступу:
Лінчевський, О. В.
Черненко, В. М.
П’ятницький, Ю. С.
Булах, І. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Рикало, Н. А.
    Шляхи оптимізації викладання предмету "патофізіологія" та підготовка майбутніх лікарів на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова [Текст] = Ways of optimization of the teaching of the subject "Pathophysiology" and preparation of future doctors on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya / Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 287-290. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATIONВинница
Анотація: Висвітлені основні принципи організації навчального процесу на кафедрі патофізіології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів поряд з стандартними методами навчання, такими як лекції, практичні аудиторні та самостійні позааудиторні заняття застосовуються і альтернативні методи, такі як проведення олімпіад, брейн-рингів для стимулювання творчого підходу до вивчення дисципліни. Це дозволяє підвищити якість підготовки студентів відповідно до європейських стандартів, формувати клінічне мислення та творчий підхід
The main principles of organization of educational process on the Department of Pathophysiology of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya are highlighted. In order to improve the quality of the training of future doctors, along with standard teaching methods such as lectures, practical classroom and independent out-of-class studies, alternative methods such as conducting brain-rings are used to stimulate a creative approach to the study of discipline. This allows to improve the quality of students’ training in accordance with European standards, to formulate a clinical thinking and creative approach
Дод.точки доступу:
Піліпонова, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Дзяк, Г. В.
    Шлях слави та пошани [Текст] : [До 100-річчя ДЗ "ДМА"] / Г. В. Дзяк // Медичні перспективи. - 2016. - Т. 21, № 3. - С. 4-14


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
ИСТОРИЧЕСКАЯ СТАТЬЯ -- HISTORICAL ARTICLE
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Цель старая, задачи новые. О преподавании хирургии студентам медицинских вузов / Н. А. Яицкий, Ю. Д. Игнатов, Н. Н. Петрищев // Вестник хирургии им. И.И. Грекова. - 1999. - Т. 158, № 4. - С. 91-94


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Яицкий, Н. А.
Игнатов, Ю. Д.
Петрищев, Н. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Харківська медична академія післядипломної освіти: підсумки останніх 25 років її становлення та розвитку(До 25-річного ювілею ректорської діяльності академіка М.І.Хвисюка) [Текст] // Проблеми медичної науки та освіти. - 2002. - № 1. - С. 94-96


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Хвысюк, Н.И. \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету [Текст] = Shaping and implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department / О. Ю. Тозюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 458-461. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE (кадры, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Вища освіта, зокрема і в галузі 22 “Охорона здоров’я”, зазнає інтенсивного динамічного розвитку та переформатування. Значною мірою це пов’язано з пошуком нових дієвих освітніх методик, цифровізацією усіх галузей, впливом пандемії, спричиненої коронавірусною хворобою COVID-19, та іншими факторами. У дослідженні узагальнено досвід роботи зі здобувачами вищої освіти на засадах студентоцентрованого підходу та індивідуалізації освіти. Метою роботи було охарактеризувати теоретичні аспекти організації та шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету спеціальності 226 “Фармація, промислова фармація” освітньо-професійної програми “Фармація, промислова фармація” у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Положення чинних нормативних документів, що регламентують освітній процес в Україні і вищезазначеному закладі вищої освіти та сприяють його інтеграції у європейський простір, взяті за основу при плануванні та організації роботи зі здобувачами фармацевтичного факультету. Найперше було структуровано та переглянуто згідно сучасних вимог супровідні документи кожної дисципліни. Силабуси як основне джерело інформації для здобувача про освітні компоненти максимально адаптовані для розуміння та доступності. Усі документи розміщено у відкритому доступі на сайтах кафедр. Значна увага приділяється формуванню фахових компетентностей, які забезпечують результати навчання, передбачені робочою програмою. При цьому індивідуалізація освіти реалізується шляхом розвитку особистих здібностей кожного здобувача за рахунок вибіркових компонент освітньої програми та позааудиторної роботи, зокрема наукової та громадської
Higher education, particularly in Branch 22 “Health Care”, is currently in the state of intense dynamic development and reformatting. This is mainly caused by the search for new efficient educational techniques, digitalization of all spheres of life, the influence of coronavirus COVID-19 pandemics and other factors. The article generalizes the experience of working with the acquires of higher education on the basis of student-centric approach and education personalization. The purpose of the paper was to describe the theoretical aspects and way of implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department, specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the educational-professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” at the National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The planning and organization of the work with the acquirers of higher education were based on the provisions of the current legislation, which regulate the educational process in Ukraine as well as in the above mentioned institution of higher education and facilitate the integration in the European educational space. Firstly, the accompanying documentation of every course was structured and reviewed in accordance with current requirements. Syllabuses, being the acquirer’s main source of information about the educational components, are adapted as much as possible to be understandable and accessible. All documents are posted in the public domain on the web pages of the departments. Considerable attention is paid to the formation of professional competences, which ensure the study results, outlined in the course curriculum. At the same time, personalization of education is implemented through the development of personal skills and interests of an acquirer at elective components of the educational program as well as during extracurricular scientific and civic activities.
Дод.точки доступу:
Тозюк, О. Ю.
Кривов’яз, О. В.
Гуцол, В. В.
Коваль, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Кучин, Ю. Л.
    Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти [Текст] / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 28-29


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення
Анотація: Формування професійної комунікації починається зі студентських лав. Для ефективності розвитку комунікацій майбутніх лікарів необхідним є проходження певних етапів з метою формування у них здатності не лише переконання у спілкуванні з колегами та пацієнтами, але й до обґрунтованості своїх відповідей під час діалогів. Мета: Висвітлення способів формування комунікативних навичок у студентів на прикладі застосування інтерактивної взаємодії під час проведення практичних занять. Матеріали і методи: Професійна комунікація починається з розуміння власної мети у спілкуванні. Досягти розуміння можливо лише за умов достатньої обізнаності у галузі своєї професійної діяльності. Становлення у студентів медичних закладів вищої освіти професійного розуміння, обраної ними майбутньої спеціальності, починається з дисциплін, які вони вивчають. Однак, варто зауважити, що значний вплив на формування у них професійного розуміння майбутньої спеціальності під час проведення практичних занять має форма подачі навчального матеріалу викладачем
Дод.точки доступу:
Ергард, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)