Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смірнова О. В., Сулім О. Г.
Назва : Проведення практичних занять з медичної хімії під час дистанційного навчання
Паралельн. назви :Conducting practical classes in medical chemistry during distance learning
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 274-278 (Шифр ВУ80/2023/27/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Метою цієї роботи було поділитися досвідом роботи зі студентами в умовах дистанційного навчання. Практичні заняття з медичної хімії складаються з теоретичної та практичної частин. Теоретичні поняття розкривають суть фізико-хімічних явищ, які необхідно підтвердити практичними роботами. Практичні (лабораторні) заняття – одна з важливих форм навчально-педагогічного процесу, на яких студенти отримують навички експериментальної роботи, вміння працювати з приладами, самостійно робити висновки з отриманих даних, що обумовлює глибоке засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни. Досліди мають бути наочними та переконливими, підтверджувати теоретичні поняття. Але сучасні умови (карантин, воєнні дії, відключення світла, повітряні тривоги) вносять свої корективи в навчальний процес. Необхідно так організувати навчання, щоб дати студентам знання в повному обсязі в межах програми. Лекції мають нести максимальну інформацію, яка необхідна для засвоєння теоретичного матеріалу та можливості використання його для пояснення процесів у живому організмі. Практичні роботи мають сформувати у студентів творчий підхід до тих чи тих явищ, вмінь і навичок самостійного пошуку, аналізу та оцінки інформаціїThe purpose of this work was to share the experience of working with students in the conditions of distance learning. Practical classes in medical chemistry consist of theoretical and practical parts. Theoretical concepts reveal the essence of physical and chemical phenomena, which must be confirmed by practical works. Practical (laboratory) classes are one of the most important forms of the educational and pedagogical process, during which students acquire the skills of experimental work, the ability to work with devices, independently draw conclusions from the obtained data, which determines the in-depth assimilation of the theoretical material of the discipline. Experiments should be clear and convincing, and confirm theoretical concepts. But modern conditions (quarantine, military actions, blackouts, air raids) call for adjustments to the educational process. It is necessary to organize the educational process in such a way as to give students exhaustive knowledge within the scope of the program. Lectures should carry the maximum amount of information necessary for the assimilation of theoretical material and the possibility of using it to explain processes in a living organism. Practical works should form students' creative approach to certain phenomena, abilities and skills of independent search, analysis and evaluation of information
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панчук О. Ю., Белов О. О., Гринзовський А. М., Очередько О. М., Браткова О. Ю.
Назва : Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування, особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка
Паралельн. назви :Character traits of students purchasing a specialty in the conditions of learning in an institution of higher medical education: formation trends, features of adaptive changes, hygienic assessment
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 150-159 (Шифр ВУ80/2023/27/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особливості характеру
Анотація: Метою роботи було здійснення комплексної гігієнічної оцінки та визначення особливостей формування властивостей характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання у закладі вищої медичної освіти. Наукові дослідження передбачали виявлення провідних рис характеру сучасних студентів, що перебували на різних етапах навчання: початковий (1 курс), проміжний (3 курс) та заключний (5 курс) етапи та здійснювались із використанням особистісних опитувальників Шмішека і Mini-mult, а також особистісного 16 PF-опитувальника Кеттелла. Аналіз одержаних результатів передбачав застосування процедур описової статистики із використанням пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). У ході досліджень встановлено, що в структурі провідних ознак акцентуйованих рис характеру впродовж усього часу навчання і серед дівчат, і серед юнаків переважали показники, які слід було розподілити на декілька блоків. До першого блоку відповідно до ступеня вираження слід було віднести показники акцентуацій характеру за екзальтованим, гіпертимним і циклотимним типами, до другого блоку – показники акцентуацій характеру за збудливим, емотивним, педантичним і демонстративним типами, до третього блоку – показники акцентуацій характеру за застрягаючим, тривожним і дистимним типами, і, отже, найгірші за своїм змістовним наповненням дані не слід було вважати найбільш вираженими. Разом з тим визначена наявність цілого ряду несприятливих тенденцій, які реєструються з боку провідних властивостей характеру та впливають на рівень функціональних можливостей організму студентів. Одержані дані надалі мають бути використані для розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів студентів і наукового обґрунтування здоров’язберігаючих технологійThe aim of the work was to carry out a comprehensive hygienic assessment and determine the peculiarities of the formation of the character traits of students who acquire a specialty in the conditions of study at a higher medical education institution. Scientific research involved the identification of the leading character traits of modern students who were at different stages of education (initial (1st year), intermediate (3rd year) and final (5th year) stages) and was carried out using Shmishek and Mini-mult personality questionnaires, personal 16 PF questionnaire Cattell too. The analysis of the obtained results involved the application of descriptive statistics procedures using the package of statistical analysis programs “Statistica 6.1” (license number ВXXR901E245722FA). In the course of the research, it was established that in the structure of the leading signs of accented character traits throughout the entire period of study, both among young girls and young boys, indicators prevailed, which should be divided into several blocks. According to the degree of expression, the indicators of character accentuations according to exalted, hyperthymic and cyclothymic types should be assigned to the first block, to the second block – indicators of character accentuations according to exciting, emotional, pedantic and demonstrative types, to the third block – indicators of character accentuations according to stuck, anxious and dysthymic types, and therefore the data worst in terms of content should not be considered the most pronounced. At the same time, the existence of a number of unfavourable trends, which are registered on the part of the leading properties of the character traits affect the level of functional capabilities of the students’ organism, is determined. The obtained data should be used in the future for the development of methods of comprehensive assessment of the state of adaptation resources of students and scientific substantiation of health-preserving technologies
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чорна В. В., Хлєстова С. С., Шевчук Т. І., Коломієць В. В., Хлєстова І. В.
Назва : Тютюнопаління серед здобувачів вищої медичної освіти - реальна загроза сьогодення
Паралельн. назви :Tobacco smoking among higher medical education students is a real threat today
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 133-137 (Шифр ВУ80/2023/27/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТАБАКА УПОТРЕБЛЕНИЕ, РАССТРОЙСТВА ЗДОРОВЬЯ -- TOBACCO USE DISORDER
ЭЛЕКТРОННЫЕ СИГАРЕТЫ -- ELECTRONIC CIGARETTES
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: За допомогою Google forms проведено анкетування серед здобувачів медичних закладів вищої освіти щодо поширеності, тривалості, уподобання видів альтернативних тютюнових виробів, а саме: Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова (ВНМУ), Львівського національного медичного університету ім. Д. Галицького (ЛНМУ), Буковинського державного медичного університету (БДМУ), Харківського національного медичного університету (ХНМУ), Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця (НМУ), серед п’яти медичних ЗВО України. Мета дослідження полягає у виявленні поширення, тривалості, причини паління та загрози здоров’ю як наслідки паління серед здобувачів медичних закладів вищої освіти України. Проведено контент-аналіз наукових джерел зарубіжних вчених багатьох країн світу щодо поширення тютюнопаління серед студентської молоді Європейських країн на основі баз даних PubMed I Google Scholar за період 2008-2022 рр. За результатами анкетування встановлено та проведено порівняння з анкетуванням 2019 року. Встановлено, що серед здобувачів медичних закладів вищої освіти I-VI курсів – 69,8% (61,2% – 2019 р.) студентів не палять, а 30,2% (38,8% – 2019 р.) палять. Із них 76,9% особи жіночої статті та 23,1% чоловічої статті. Середній вік початку тютюнопаління серед респондентів медичних закладів вищої освіти становили особи віком від 16 до18 років – 21,0%. Таку згубну звичку вони використовують для зняття стресу, що налічує 30,0% осіб жіночої статі та 43,6% осіб чоловічої статі. Уподобання сигаретам віддають – 40,0% осіб жіночої статі та 20,0% осіб чоловічої статі; цигаркам – 25,0% осіб жіночої статі та 23,3% особи чоловічої статі (у 2019 р. – 48,6%); IQOS – 17,0% осіб жіночої статі та 6,7% особи чоловічої статті; електронним сигаретам – 33,3% особи чоловічої статі та 10,0% осіб жіночої статі (у 2019 р. – 10,9%); кальянному тютюну – 10,0% серед осіб чоловічої статі та 8,0% серед осіб жіночої статі (у 2019 р. – 21,5%). Вирішенням проблеми тютюнопаління серед здобувачів медичних закладів вищої освіти можуть стати лише систематичні виховні заходи антинікотинової пропагандиWith the help of Google forms, a questionnaire was conducted among applicants of medical institutions of higher education regarding the prevalence, duration, and preferences of types of alternative tobacco products, namely: National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya (VNMU), Lviv National Medical University named after D. Halytskyi (LNMU), Bukovyna State Medical University (BDMU), Kharkiv National Medical University (KHNMU), National Medical University named after O. O. Bogomolets (NMU), among the five medical higher education institutions of Ukraine. The purpose of the study is to identify the prevalence, duration, causes of smoking, and health threats as consequences of smoking among students of medical institutions of higher education in Ukraine. A content analysis of scientific sources of foreign scientists from many countries of the world regarding the spread of tobacco smoking among student youth in European countries was conducted based on PubMed I Google Scholar databases for the period 2008-2022. Based on the results of the questionnaire, it was determined and compared with the questionnaire of 2019. It was established that among the applicants of medical institutions of higher education I-VI courses – 69.8% (61.2% – in 2019) of students do not smoke, and 30.2% (38.8% – 2019) smoke. Out of them, 76.9% are feminine and 23.1% are masculine. The average age of starting smoking among respondents of medical institutions of higher education was 16 to 18 years old – 21.0%. They use such a bad habit to relieve stress, which accounts for 30.0% of women and 43.6% of men. Cigarettes are preferred by 40.0% of women and 20.0% of men; to cigarettes – by 25.0% of women and 23.3% of men (in 2019 – 48.6%); IQOS – 17.0% of persons of the female article and 6.7% of the persons of the male article; electronic cigarettes – 33.3% of men and 10.0% of women (in 2019 – 10.9%); hookah tobacco – 10.0% among men and 8.0% among women (21.5% in 2019). The solution to the problem of smoking among students of medical institutions of higher education can only be systematic educational measures of anti-nicotine propaganda
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткачук С. С., Масікевич Ю. Г.
Назва : Наукова школа та педагогічна спадщина професора Мислицького Валентина Францовича (до 85-річчя від дня народження)
Паралельн. назви :Scientific school and pedagogical heritage of professor Myslytsky Valentyn Frantsovych (to his 85th birthday)
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 88-92 (Шифр КУ27/2023/22/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті подана основна інформація про творчий шлях у науці, педагогіці і фундаментальній медицині відомого вченого, завідувача кафедри патофізіології Буковинського державного медичного університету, декана медичних факультетів № 1 та № 2, доктора біологічних наук, професора Валентина Францовича Мислицького. Творчий шлях Валентина Францовича від закінчення Чернівецького державного медичного інституту і до передчасної смерті нерозривно пов’язаний із рідною Alma mater, у якій він плідно працював з 1969 по 1921 рік. Мислицький В. Ф. вклав вагомий внесок у розвиток вітчизняної патофізіології, продовжив започаткований своїм учителем професором Я. Д. Кіршенблатом науковий напрямок з нейроендокринології, надавши йому нового спрямування, залишив по собі потужну наукову школу (9 кандидатів медичних наук). Його натхненна праця є гідною наслідування, а вдячні учні з честю несуть естафету свого Учителя
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Професору М. П. Марченко 100 років
Паралельн. назви :100th anniversary of the birthday of professor M. P. Marchenko
Місце публікування : Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 116 (Шифр СУ44/2023/2)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
Анотація: У листопаді цього року виповнилося 100 років з дня народження видатного науковця в галузі судової медицини, професора Миколи Петровича Марченка, який зробив значний внесок у розвиток Харківського медичного інституту протягом другої половини XX століття
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуров О. М.
Назва : Історія кафедри судово-медичної експертизи ХМАПО
Паралельн. назви :History of the department of forensic medical examination of KMAPE
Місце публікування : Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 109-114 (Шифр СУ44/2023/2)
MeSH-головна: СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Історія кафедри розпочалася 22 грудня 1975 року, коли на виконання наказу МОЗ СРСР від 29.08.1974 р. № 798 наказом ректора Українського інституту удосконалення лікарів (УІУЛ, з 1999 року – ХМАПО) № 296 на базі курсу судової медицини була організована кафедра судової медицини та затверджений її завідувач – доктор медичних наук Владислав Іларіонович Кононенко як обраний за конкурсом вченою радою інституту 19 грудня 1975 р.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кокус В. В.
Назва : Кафедра шкірних та венеричних хвороб Вінницького державного медичного інституту: перші кроки діяльності
Паралельн. назви :The Department of Skin and Venereal Diseases of the Vinnytsia State Medical Institute: the first steps of activity
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 528-533 (Шифр ВУ80/2023/27/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті на основі аналізу наукових і архівних джерел розглянуто наукову, навчальну та лікувальну роботу кафедри шкірних та венеричних хвороб Вінницького медичного інституту на початковому етапі її діяльності (1934-1941). Висвітлено науковий доробок співробітників кафедри: С. А. Глауберзона, М. З. Юхневича, Ш. Ю. Трахтенберга, О. Д. Яворовської, В. Я. Кеніса та ін.The article, based on the analysis of scientific and archival sources, examines the scientific, educational and medical work of the Department of Skin and Venereal Diseases of the Vinnytsia Medical Institute at the initial stage of its activity (1934-1941). The scientific achievements of the department's employees: S. A. Glauberzon, M. Z. Yukhnevich, Sh. Yu. Trachtenberg, O. D. Yavorovska, V. Ya. Kenis, and others are highlighted
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sobczakl Krzysztof, Lenkiewicz Oliwia
Назва : Selected educational strategies in the teaching of medical communication
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 8 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Medical communication is a science that deals with different aspects of communication to ensure health and well-being (for patients and healthcare workers). In this sense, communicational processes can relate to oneself (intrapersonal communication), another person (interpersonal communication) and a group of people (extrapersonal communication). There are many reports that point to the significant impact of ways in which medical information is communicated on health, mental condition or social perception. We know that inadequate communication in the health-related field fosters iatrogenesis, a sense of dehumanization or the creation of mistrust in healthcare institutions. Because of these and those not mentioned here reasons, it becomes necessary to teach medical communication during education in medical schools. Several strategies have been developed as a part of communication skills development. They were connected with training related to dealing with emotions and stress, developing mental resilience or spiritual development which refers to care for personal senses and goals. Interpersonal medical communication specifically focuses on building proper relations between patients and medical staff members through adequate language. Effective forms of verbal and non-verbal interactions related to delivering and acquiring clinically important information (including the specificity of an illness and socio-cultural conditions), patient handling, breaking bad news or communication in difficult situations are only selected issues that are the subject of interpersonal medical communication. On the other hand, the areas of extrapersonal communication are related to institutional and personal image-building skills, crisis information management and presentation of a person/institution in a public space
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Басманов С. М., Олійник О. В., Ярославська С. М., Стрєпетова О. В.
Назва : Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 9 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Анотація: Перелічимо основні труднощі з якими доводиться стикатися викладачам кафедри. У нормальних умовах онлайн викладання може бути однією з форм роботи, при цьому бути вельми прогресивним. Відповідно до наказів Ректора, вимог МОЗ України навчання англомовних студентів відбувається лише в онлайн форматі. На нашій кафедрі одночасно читаються два цикли: 1. Анестезіологія та інтенсивна терапія та 2. Екстрена та невідкладна медична допомога. Слід зауважити, що при неабиякому теоретичному навантаженні, яке закладено в обидва ці курси, багато часу і зусиль витрачається на виклад і навчання суто практичним навичкам. Інтенсивна терапія та лікування критичних хворих включають значну кількість практичних процедур і умінь. Наша спеціальність і, власне, обидва цикли є інтегративними, досить складними. Коли одночасно студентам доводиться користуватися знаннями, отриманими на ранішних курсах і циклах. Іноді для них це дуже складно. Тим більше, що у ряду учнів є суттєві прогалини навіть у знаннях, які вони мали б отримувати ще в середній школі. Однак, швидкість Інтернету і сама наявність зв’язку, різниця в часових поясах, вплив місцевих національних особливостей, відсутність прямого безпосереднього впливу особистості викладача на студентів створює низку труднощів з якими необхідно зважати. Свого часу довго дискутувалося питання, скільки викладачів мають вести групу. Питання вирішено на користь одного викладача, щоб зберегти особистий вплив на студентів. Зрозуміло, у спеціальних ситуаціях ми використовуємо досвід доктора працюючого в нейрохрургії (к.м.н. Мамонова) або просимо нашого головного спеціаліста (зав. каф. проф. С. О. Дубров) провести окремі заняття. Основне, зрозуміло, прищепити студентам повагу до спеціальності. Сподіваємося, що у більшості випадків цього вдається досягти
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демидчук А. С., Кондаурова Г. Ю., Раскалєй Т. Я., Шамало С. М., Раскалєй В. Б.
Назва : Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 20 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Комунікативні навички у студентів-медиків, як у майбутніх лікарів, потрібно починати опрацьовувати вже з перших курсів. Вони є такими ж обов’язковими як і інші професійні. Студентам потрібно чітко визначити, які навички вони можуть використовувати під час вирішення тих чи інших комунікативних задач у навчальному процесі. Надання студентам молодших курсів медичних спеціальностей можливостей брати участь у дослідницько-навчальній роботі, скоріш за все, вплине на їхні погляди на навчання, закладе розуміння комунікації у колективі та може вплинути на їхнє рішення продовжувати навчання до закінчення ВУЗу. Основною метою теоретичних кафедр є методичний процес формування комунікативної компетентності в склад якої входить формування навичок психологічної комунікації (переконання, впливу), підтримка та допомога; підвищення психоемоційної стійкості; розширення вербальних та невербальних засобів комунікації. Також, однією з найважливіших результатів успіху, яка не є частиною стандартизованих програм професійної підготовки, є розвиток правильного мислення для загального командного навчання. Мета: Оцінка отримання студентами молодших курсів медичних спеціальностей змішаної форми навчання отримання комунікативних компетентностей та культури спілкування у групі та під час проведення практичної частини заняття
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)