Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дедишина Л.
Назва : Якість, а не кількість
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2013. - № 11. - С. 24-25 (Шифр ФУ17/2013/11)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пашко К. О., Кашуба М. О., Кондратюк В. А.
Назва : Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 54-56 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Гигиена-- обуч
Экология-- обуч
Медицинские учебные заведения
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марчак Т. В., Смірнова О. В., Мельник А. В.
Назва : Шляхи удосконалення навчального процесу під час вивчення медичної хімії в сучасних умовах
Паралельн. назви :The ways to improve the educational process while studying medical chemistry in modern conditions
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 667-671 (Шифр ВУ80/2019/23/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Входження України в світове співтовариство неможливе без модернізації системи вищої освіти, спрямованої на підготовку фахівців на рівні міжнародних вимог. Метою цієї роботи було розкрити потенційні можливості навчального предмету “Медична хімія” для розвитку особистості студента-медика, надбання ним практичних навичок, формування хімічної компетентності майбутнього лікаря за рахунок удосконалення процесу навчання. У 2019–2020 н.р. запропонована нова схема проведення практичних занять з окремих тем з дисципліни “Медична хімія”, яка передбачає об’єднання двох споріднених за темою занять таким чином, щоб перше із них було виключно теоретичне, а на другому — студенти відпрацьовували практичні навички із даної теми. Вона була апробована на 450 студентах 1 курсу медичного факультету. Ефективність застосування нової методики проведення практичних занять оцінювали на основі порівняння показників складання диференційного заліку з медичної хімії (абсолютна та якісна успішність, середній бал). Для оцінки міжгрупової різниці застосовували параметричний t-критерій Ст’юдента, при порівнянні частоти змін — критерій F Фішера. Представлена методика проведення практичних занять з медичної хімії забезпечує формування інтересу студентів до дисципліни, оптимальне засвоєння теоретичного матеріалу, вміння користуватись хімічним посудом та різними приладами, критично мислити, робити висновки та давати оцінку отриманим результатам. Застосування пропонованої схеми навчання у 2019–2020 н.р. вірогідно не впливало на якісну успішність та середній бал з дисципліни, проте викликало статистично достовірне зростання абсолютної успішності студентів 1 курсу на 14,2%, порівняно з такими показниками у 2018–2019 н.р, що свідчить про доцільність її використання у навчальному процесіUkraine’s entry into the world community is impossible without the modernization of the higher education system aimed to train specialists at the level of international requirements. The purpose of this research was to uncover the potential of the medical chemistry subject for the development of the medical student’s personality, the acquisition of practical skills, and the formation of the chemical competence of the future doctors by improving the educational process. In 2019–2020 the new scheme of conducting workshops on certain topics of the discipline “Medical Chemistry” was proposed that involved combining two related workshops in a way that the first class would be purely theoretical and the second would give students practical skills on the topic. It was tested on 450 first-year medical students. The effectiveness of the application of the new method of workshops was evaluated on the basis of comparison of indices of differential credit in medical chemistry (absolute and qualitative success, average mark). Student’s parametric t-test was used to estimate the intergroup difference, while at the same time the frequency of the change was estimated by the F Fisher criterion. The methodology presented in the research provides the means of improvement of skills and knowledge of the discipline “Medical Chemistry”, forms students’ interest to the subjects, ensures better learning of theoretical content, skills in usage of chemical vessels and equipment, critical thinking, evaluating the results obtained and making conclusions. Use of proposed learning scheme in 2019–2020 statistically did not show significant difference in the grades of students, who study a discipline “Medical Chemistry” compared to normal learning process. On the other hand, it recorded statistically reliable increase of 14,2% in the absolute grades of 1st year students compared to 2018–2019 results, which demonstrates the potential of its use in an educational process
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лінчевський О. В. , Черненко В. М. , П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Назва : Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах
Паралельн. назви :The ways of higher medical education system reforming in Ukraine in the modern context
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 6-9 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: Пошук стандартів вищої медичної освіти є оптимальною стратегією досягнення концептуально нового рівня якості підготовки майбутніх фахівців, основою якого є підготовка медичних працівників відповідно до загальноприйнятих міжнародних норм викладання з урахуванням особливостей та інтересів національної системи охорони здоров’я. Серед першочергових завдань діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти у новому навчальному році будуть приведення змісту комп’ютерних програм для атестації інтернів та слухачів у відповідність до положень сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики; приведення навчально-методичного забезпечення навчального процесу у відповідність до змісту сучасних стандартів вищої освіти, сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики тощо
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рикало Н. А., Піліпонова В. В.
Назва : Шляхи оптимізації викладання предмету "патофізіологія" та підготовка майбутніх лікарів на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова
Паралельн. назви :Ways of optimization of the teaching of the subject "Pathophysiology" and preparation of future doctors on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 287-290 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
Географіч. рубрики: Винница
Анотація: Висвітлені основні принципи організації навчального процесу на кафедрі патофізіології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів поряд з стандартними методами навчання, такими як лекції, практичні аудиторні та самостійні позааудиторні заняття застосовуються і альтернативні методи, такі як проведення олімпіад, брейн-рингів для стимулювання творчого підходу до вивчення дисципліни. Це дозволяє підвищити якість підготовки студентів відповідно до європейських стандартів, формувати клінічне мислення та творчий підхідThe main principles of organization of educational process on the Department of Pathophysiology of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya are highlighted. In order to improve the quality of the training of future doctors, along with standard teaching methods such as lectures, practical classroom and independent out-of-class studies, alternative methods such as conducting brain-rings are used to stimulate a creative approach to the study of discipline. This allows to improve the quality of students’ training in accordance with European standards, to formulate a clinical thinking and creative approach
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзяк Г. В.
Назва : Шлях слави та пошани : [До 100-річчя ДЗ "ДМА"]
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2016. - Т. 21, № 3. - С. 4-14 (Шифр МУ10/2016/21/3)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ИСТОРИЧЕСКАЯ СТАТЬЯ -- HISTORICAL ARTICLE
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яицкий Н. А., Игнатов Ю. Д., Петрищев Н. Н.
Назва : Цель старая, задачи новые. О преподавании хирургии студентам медицинских вузов
Місце публікування : Вестник хирургии им. И.И. Грекова. - СПб., 1999. - Т. 158, № 4. - С. 91-94 (Шифр ВР46/1999/158/4)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Харківська медична академія післядипломної освіти: підсумки останніх 25 років її становлення та розвитку(До 25-річного ювілею ректорської діяльності академіка М.І.Хвисюка)
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2002. - № 1. - С. 94-96 (Шифр 23579/2002/1)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тозюк О. Ю., Кривов’яз О. В., Гуцол В. В., Коваль В. М.
Назва : Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету
Паралельн. назви :Shaping and implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 458-461 (Шифр ВУ80/2022/26/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Вища освіта, зокрема і в галузі 22 “Охорона здоров’я”, зазнає інтенсивного динамічного розвитку та переформатування. Значною мірою це пов’язано з пошуком нових дієвих освітніх методик, цифровізацією усіх галузей, впливом пандемії, спричиненої коронавірусною хворобою COVID-19, та іншими факторами. У дослідженні узагальнено досвід роботи зі здобувачами вищої освіти на засадах студентоцентрованого підходу та індивідуалізації освіти. Метою роботи було охарактеризувати теоретичні аспекти організації та шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету спеціальності 226 “Фармація, промислова фармація” освітньо-професійної програми “Фармація, промислова фармація” у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Положення чинних нормативних документів, що регламентують освітній процес в Україні і вищезазначеному закладі вищої освіти та сприяють його інтеграції у європейський простір, взяті за основу при плануванні та організації роботи зі здобувачами фармацевтичного факультету. Найперше було структуровано та переглянуто згідно сучасних вимог супровідні документи кожної дисципліни. Силабуси як основне джерело інформації для здобувача про освітні компоненти максимально адаптовані для розуміння та доступності. Усі документи розміщено у відкритому доступі на сайтах кафедр. Значна увага приділяється формуванню фахових компетентностей, які забезпечують результати навчання, передбачені робочою програмою. При цьому індивідуалізація освіти реалізується шляхом розвитку особистих здібностей кожного здобувача за рахунок вибіркових компонент освітньої програми та позааудиторної роботи, зокрема наукової та громадськоїHigher education, particularly in Branch 22 “Health Care”, is currently in the state of intense dynamic development and reformatting. This is mainly caused by the search for new efficient educational techniques, digitalization of all spheres of life, the influence of coronavirus COVID-19 pandemics and other factors. The article generalizes the experience of working with the acquires of higher education on the basis of student-centric approach and education personalization. The purpose of the paper was to describe the theoretical aspects and way of implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department, specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the educational-professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” at the National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The planning and organization of the work with the acquirers of higher education were based on the provisions of the current legislation, which regulate the educational process in Ukraine as well as in the above mentioned institution of higher education and facilitate the integration in the European educational space. Firstly, the accompanying documentation of every course was structured and reviewed in accordance with current requirements. Syllabuses, being the acquirer’s main source of information about the educational components, are adapted as much as possible to be understandable and accessible. All documents are posted in the public domain on the web pages of the departments. Considerable attention is paid to the formation of professional competences, which ensure the study results, outlined in the course curriculum. At the same time, personalization of education is implemented through the development of personal skills and interests of an acquirer at elective components of the educational program as well as during extracurricular scientific and civic activities.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучин Ю. Л., Ергард Н. М.
Назва : Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 28-29 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення
Анотація: Формування професійної комунікації починається зі студентських лав. Для ефективності розвитку комунікацій майбутніх лікарів необхідним є проходження певних етапів з метою формування у них здатності не лише переконання у спілкуванні з колегами та пацієнтами, але й до обґрунтованості своїх відповідей під час діалогів. Мета: Висвітлення способів формування комунікативних навичок у студентів на прикладі застосування інтерактивної взаємодії під час проведення практичних занять. Матеріали і методи: Професійна комунікація починається з розуміння власної мети у спілкуванні. Досягти розуміння можливо лише за умов достатньої обізнаності у галузі своєї професійної діяльності. Становлення у студентів медичних закладів вищої освіти професійного розуміння, обраної ними майбутньої спеціальності, починається з дисциплін, які вони вивчають. Однак, варто зауважити, що значний вплив на формування у них професійного розуміння майбутньої спеціальності під час проведення практичних занять має форма подачі навчального матеріалу викладачем
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)