Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 186
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошин О. І., Бойчук Т. М., Івашук О. І., Мещишен І. Ф., Сенюк Б. П., Васюк В. Л., Волошина Л. О., Малкович Η. М.
Назва : Ретроспективна оцінка та перспективи впровадження результатів наукових досліджень вченими Буковинського державного медичного університету крізь призму «Стратегії Всесвітньої організації охорони здоров’я в галузі народної медицини 2014-2023»
Місце публікування : Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 3. - С. 10-15 (Шифр ФУ16/2015/3)
MeSH-головна: МЕДИЦИНА ТРАДИЦИОННАЯ -- MEDICINE, TRADITIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПОЛИТИКА ПРАВИТЕЛЬСТВЕННАЯ -- PUBLIC POLICY
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черних В. П., Зупанець І. А., Пропіснова В. В.
Назва : Основні положення концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "лабораторна діагностика" в національній фармацевтичній академії України
Місце публікування : Клінічна фармація. - 2001. - Т. 5, № 2. - С. 3-7 (Шифр КУ4/2001/5/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красножен В. Н.
Назва : Кафедра оториноларингологии Казанской государственной
Місце публікування : Вестник оториноларингологии. - 2015. - № 4. - С. 5-8 (Шифр ВР37/2015/4)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Войтенко Г. М., Степаненко В. В.
Назва : Досвід викладання фітотерапії у вищій школі
Місце публікування : Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 2. - С. 54-55 (Шифр ФУ16/2015/2)
MeSH-головна: ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоусова І. В.
Назва : Особливості навчально-методичного забезпечення проведення літньої навчально-польової практики з основ фармакогнозії з елементами ботаніки у ПВНЗ «Київський медичний університет УАНМ»
Місце публікування : Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 2. - С. 55-56 (Шифр ФУ16/2015/2)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочін І. В.
Назва : Багатогранність єдності та безперервність креативного розвитку професорсько-викладацького складу кафедри - запорука успіху в науково-навчальній діяльності : (50 років кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф ДЗ "Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України")
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Київ, 2018. - N 3. - С. 137-148 (Шифр МУ66/2018/3)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ГРАЖДАНСКАЯ ОБОРОНА -- CIVIL DEFENSE
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE
Географіч. рубрики: Запорожье
Анотація: Стаття присвячена аналізу діяльності кафедри цивільного захисту та медицини катастроф Державного закладу «Запорізька медична академія післядипломної освіти Міністерства охорони здоров’я України» з нагоди 50-х роковин утворення кафедри. Мета: дослідити й узагальнити досвід роботи професорсько-викладацького складу кафедри цивільного захисту та медицини катастроф, відстежити динаміку навчально-педагогічного процесу, навчально-методичної роботи і наукових здобутків, дати їм оцінку, зробити висновки для подальшого удосконалення навчального процесу й наукової діяльності. Були досліджені архівні й поточні матеріали щодо організації та діяльності ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України» і кафедри цивільного захисту та медицини катастроф за 1926–2017 рр. Проаналізовані та узагальнені матеріали навчально-методичної, педагогічної та наукової діяльності професорсько-викладацького складу
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойченко О. М., Сідаш Ю. В.
Назва : Упровадження інноваційних методів навчання у вищій медичній школі
Місце публікування : Укр. стоматол. альманах. - Полтава, 2018. - № 4. - С. 65-68 (Шифр УУ33/2018/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Одна з головних ознак сучасного суспільства – це його розвиток на основі інновацій, тому метою даної публікації є спроба охарактеризувати засоби, форми і різні методи інноваційного навчання студентів вищих медичних закладів України, розкрити специфіку їх використання в інтерактивному середовищі.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Роша Л. Г.
Назва : Трансдисциплінарний підхід та впровадження нових форм навчання професійної підготовки фахівців патологоанатомічної служби
Паралельн. назви :Transdisciplinary approach and the introduction of new forms of education in the professional training of specialists in the pathological anatomy service
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 696-701 (Шифр ВУ80/2018/22/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПАТОЛОГОАНАТОМИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PATHOLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: У сучасній медичній освіті простежується тенденція розробки, обґрунтування та застосування в навчальний процес нових підходів і технологій. Одним із таких новітних впроваджень є трансдисциплінарний підхід. Основними принципами побудови системи ПАС у межах інноваційної економіки знань доцільно виділити наступні напрямки: принцип “навчання через рішення задач”; принцип “освіта через усе життя”; принцип між- / мульти- / транс- дисциплінарної здатності та готовності вести певну діяльність (наукову, медичну, технологічну і т.д.), що відповідає високим вимогам світового ринку. Проблемно-задачний підхід до визначення змісту професійної підготовки медиків ПАС передбачає розробку системи “стрижневих завдань”, що визначають основні напрямки розвитку науки та техніки в профільній медичній галузі. З боку споживача медичних освітных послуг формування кадрів у відповідних медичних ВНЗ за умов децентралізації в межах трансдисциплінарності мають простежуватися основні тенденції розвитку сучасного інжинірингу: мультидисциплінарні, багатомасштабні (багаторівневі) і багатостадійні дослідження й інжиніринг на основі між-, мульти- і трансдисциплінарних комп’ютерних технологій; комп’ютерне проектування продукції. Реформування вищої медичної освіти України має мету, крім покращення якості медичної допомоги та освіти, й формування висококваліфікованих та конкурентноспроможних фахівців, зміну форм та змісту організації навчально-виховного процесу. Головною оцінкою якості підготовки випускників та наукових розробок, ефективності політики є конкурентоспроможність, затребуваність фахівців у галузі медицини. Наближення кафедр та університетських клінік до лікувальних закладів має найкращі перспективи щодо забезпечення якісного навчального процесу з використанням трансдисциплінарного підходуIn modern medical education there is a tendency to introduce new approaches and technologies into the educational process. One such approach is the transdisciplinary approach. The main principles of constructing the system of PAS in the framework of the innovative knowledge economy is to focus on the following areas: the principle of "learning through problem solving"; the principle of "education through life"; the principle of inter- / multi- / transdisciplinary ability and readiness to conduct certain activities (scientific, medical, technological, etc.) that meets the high requirements of the world market. Problem-task approach to the definition of the content of professional training of physicians of the PAS involves the development of a system of "core tasks", which determine the main directions of science and technology development in the profile of the medical sector. From the side of the consumer of medical educational services, the formation of the personnel in the corresponding medical universities in the conditions of decentralization within the framework of transdisciplinarity should trace the main trends in the development of modern engineering: multidisciplinary, multi-scale (multi-level) and multistage research and engineering on the basis of inter-, multi- and transdisciplinary computer technologies; computer design products. The reform of Ukraine’s higher medical education has the goal, in addition to improving the quality of medical care and education, and the formation of highly skilled and competitive specialists, changing the forms and content of the organization of educational process. The main assessment of the quality of graduates’ training and research, policy effectiveness is the competitiveness, demand of specialists in the field of medicine. The approach of departments and university clinics to medical institutions has the best prospects for providing a quality educational process using a transdisciplinary approach
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зверев В. В.
Назва : Пути становления и развития кафедры анестезиологии и интенсивной терапии Харьковской медицинской академии последипломного образования
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2017. - N 7. - С. 112-114 (Шифр МУ66/2017/7)
Примітки : Библиогр.: с. 114
MeSH-головна: ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сорока О. Я.
Назва : Формування правового мислення в процесі професійної підготовки лікарів у вищих медичних навчальних закладах
Паралельн. назви :Formation of a Legal Thinking in the Process of Professional Education of Doctors in Higher Medical Educational Institutions
Місце публікування : Медичне право. - 2018. - N 1. - С. 54-64 (Шифр МУ77/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ГРАЖДАНСКИЕ ПРАВА -- CIVIL RIGHTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ГРУППЫ ЛИЦ -- OCCUPATIONAL GROUPS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Аналізується формування правового мислення в процесі професійної підготовки лікарів у медичних вищих навчальних закладах. На підставі вивчення сучасних тенденцій доведено, що володіння правовими знаннями є не тільки показником високого рівня освіченості та широти світогляду, а й вимогою часу, запорукою успішності професійної діяльності більшості кваліфікованих фахівців, затребуваних на ринку праці. Не є винятком і сфера охорони здоров’я
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)