Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Смірнова, О. В.
    Проведення практичних занять з медичної хімії під час дистанційного навчання [Текст] = Conducting practical classes in medical chemistry during distance learning / О. В. Смірнова, О. Г. Сулім // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 274-278. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Метою цієї роботи було поділитися досвідом роботи зі студентами в умовах дистанційного навчання. Практичні заняття з медичної хімії складаються з теоретичної та практичної частин. Теоретичні поняття розкривають суть фізико-хімічних явищ, які необхідно підтвердити практичними роботами. Практичні (лабораторні) заняття – одна з важливих форм навчально-педагогічного процесу, на яких студенти отримують навички експериментальної роботи, вміння працювати з приладами, самостійно робити висновки з отриманих даних, що обумовлює глибоке засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни. Досліди мають бути наочними та переконливими, підтверджувати теоретичні поняття. Але сучасні умови (карантин, воєнні дії, відключення світла, повітряні тривоги) вносять свої корективи в навчальний процес. Необхідно так організувати навчання, щоб дати студентам знання в повному обсязі в межах програми. Лекції мають нести максимальну інформацію, яка необхідна для засвоєння теоретичного матеріалу та можливості використання його для пояснення процесів у живому організмі. Практичні роботи мають сформувати у студентів творчий підхід до тих чи тих явищ, вмінь і навичок самостійного пошуку, аналізу та оцінки інформації
The purpose of this work was to share the experience of working with students in the conditions of distance learning. Practical classes in medical chemistry consist of theoretical and practical parts. Theoretical concepts reveal the essence of physical and chemical phenomena, which must be confirmed by practical works. Practical (laboratory) classes are one of the most important forms of the educational and pedagogical process, during which students acquire the skills of experimental work, the ability to work with devices, independently draw conclusions from the obtained data, which determines the in-depth assimilation of the theoretical material of the discipline. Experiments should be clear and convincing, and confirm theoretical concepts. But modern conditions (quarantine, military actions, blackouts, air raids) call for adjustments to the educational process. It is necessary to organize the educational process in such a way as to give students exhaustive knowledge within the scope of the program. Lectures should carry the maximum amount of information necessary for the assimilation of theoretical material and the possibility of using it to explain processes in a living organism. Practical works should form students' creative approach to certain phenomena, abilities and skills of independent search, analysis and evaluation of information
Дод.точки доступу:
Сулім, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування, особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка [Текст] = Character traits of students purchasing a specialty in the conditions of learning in an institution of higher medical education: formation trends, features of adaptive changes, hygienic assessment / О. Ю. Панчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 150-159. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
Кл.слова (ненормовані):
особливості характеру
Анотація: Метою роботи було здійснення комплексної гігієнічної оцінки та визначення особливостей формування властивостей характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання у закладі вищої медичної освіти. Наукові дослідження передбачали виявлення провідних рис характеру сучасних студентів, що перебували на різних етапах навчання: початковий (1 курс), проміжний (3 курс) та заключний (5 курс) етапи та здійснювались із використанням особистісних опитувальників Шмішека і Mini-mult, а також особистісного 16 PF-опитувальника Кеттелла. Аналіз одержаних результатів передбачав застосування процедур описової статистики із використанням пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). У ході досліджень встановлено, що в структурі провідних ознак акцентуйованих рис характеру впродовж усього часу навчання і серед дівчат, і серед юнаків переважали показники, які слід було розподілити на декілька блоків. До першого блоку відповідно до ступеня вираження слід було віднести показники акцентуацій характеру за екзальтованим, гіпертимним і циклотимним типами, до другого блоку – показники акцентуацій характеру за збудливим, емотивним, педантичним і демонстративним типами, до третього блоку – показники акцентуацій характеру за застрягаючим, тривожним і дистимним типами, і, отже, найгірші за своїм змістовним наповненням дані не слід було вважати найбільш вираженими. Разом з тим визначена наявність цілого ряду несприятливих тенденцій, які реєструються з боку провідних властивостей характеру та впливають на рівень функціональних можливостей організму студентів. Одержані дані надалі мають бути використані для розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів студентів і наукового обґрунтування здоров’язберігаючих технологій
The aim of the work was to carry out a comprehensive hygienic assessment and determine the peculiarities of the formation of the character traits of students who acquire a specialty in the conditions of study at a higher medical education institution. Scientific research involved the identification of the leading character traits of modern students who were at different stages of education (initial (1st year), intermediate (3rd year) and final (5th year) stages) and was carried out using Shmishek and Mini-mult personality questionnaires, personal 16 PF questionnaire Cattell too. The analysis of the obtained results involved the application of descriptive statistics procedures using the package of statistical analysis programs “Statistica 6.1” (license number ВXXR901E245722FA). In the course of the research, it was established that in the structure of the leading signs of accented character traits throughout the entire period of study, both among young girls and young boys, indicators prevailed, which should be divided into several blocks. According to the degree of expression, the indicators of character accentuations according to exalted, hyperthymic and cyclothymic types should be assigned to the first block, to the second block – indicators of character accentuations according to exciting, emotional, pedantic and demonstrative types, to the third block – indicators of character accentuations according to stuck, anxious and dysthymic types, and therefore the data worst in terms of content should not be considered the most pronounced. At the same time, the existence of a number of unfavourable trends, which are registered on the part of the leading properties of the character traits affect the level of functional capabilities of the students’ organism, is determined. The obtained data should be used in the future for the development of methods of comprehensive assessment of the state of adaptation resources of students and scientific substantiation of health-preserving technologies
Дод.точки доступу:
Панчук, О. Ю.
Белов, О. О.
Гринзовський, А. М.
Очередько, О. М.
Браткова, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Тютюнопаління серед здобувачів вищої медичної освіти - реальна загроза сьогодення [Текст] = Tobacco smoking among higher medical education students is a real threat today / В. В. Чорна [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТАБАКА УПОТРЕБЛЕНИЕ, РАССТРОЙСТВА ЗДОРОВЬЯ -- TOBACCO USE DISORDER (эпидемиология)
ЭЛЕКТРОННЫЕ СИГАРЕТЫ -- ELECTRONIC CIGARETTES (вредные воздействия, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
Анотація: За допомогою Google forms проведено анкетування серед здобувачів медичних закладів вищої освіти щодо поширеності, тривалості, уподобання видів альтернативних тютюнових виробів, а саме: Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова (ВНМУ), Львівського національного медичного університету ім. Д. Галицького (ЛНМУ), Буковинського державного медичного університету (БДМУ), Харківського національного медичного університету (ХНМУ), Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця (НМУ), серед п’яти медичних ЗВО України. Мета дослідження полягає у виявленні поширення, тривалості, причини паління та загрози здоров’ю як наслідки паління серед здобувачів медичних закладів вищої освіти України. Проведено контент-аналіз наукових джерел зарубіжних вчених багатьох країн світу щодо поширення тютюнопаління серед студентської молоді Європейських країн на основі баз даних PubMed I Google Scholar за період 2008-2022 рр. За результатами анкетування встановлено та проведено порівняння з анкетуванням 2019 року. Встановлено, що серед здобувачів медичних закладів вищої освіти I-VI курсів – 69,8% (61,2% – 2019 р.) студентів не палять, а 30,2% (38,8% – 2019 р.) палять. Із них 76,9% особи жіночої статті та 23,1% чоловічої статті. Середній вік початку тютюнопаління серед респондентів медичних закладів вищої освіти становили особи віком від 16 до18 років – 21,0%. Таку згубну звичку вони використовують для зняття стресу, що налічує 30,0% осіб жіночої статі та 43,6% осіб чоловічої статі. Уподобання сигаретам віддають – 40,0% осіб жіночої статі та 20,0% осіб чоловічої статі; цигаркам – 25,0% осіб жіночої статі та 23,3% особи чоловічої статі (у 2019 р. – 48,6%); IQOS – 17,0% осіб жіночої статі та 6,7% особи чоловічої статті; електронним сигаретам – 33,3% особи чоловічої статі та 10,0% осіб жіночої статі (у 2019 р. – 10,9%); кальянному тютюну – 10,0% серед осіб чоловічої статі та 8,0% серед осіб жіночої статі (у 2019 р. – 21,5%). Вирішенням проблеми тютюнопаління серед здобувачів медичних закладів вищої освіти можуть стати лише систематичні виховні заходи антинікотинової пропаганди
With the help of Google forms, a questionnaire was conducted among applicants of medical institutions of higher education regarding the prevalence, duration, and preferences of types of alternative tobacco products, namely: National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya (VNMU), Lviv National Medical University named after D. Halytskyi (LNMU), Bukovyna State Medical University (BDMU), Kharkiv National Medical University (KHNMU), National Medical University named after O. O. Bogomolets (NMU), among the five medical higher education institutions of Ukraine. The purpose of the study is to identify the prevalence, duration, causes of smoking, and health threats as consequences of smoking among students of medical institutions of higher education in Ukraine. A content analysis of scientific sources of foreign scientists from many countries of the world regarding the spread of tobacco smoking among student youth in European countries was conducted based on PubMed I Google Scholar databases for the period 2008-2022. Based on the results of the questionnaire, it was determined and compared with the questionnaire of 2019. It was established that among the applicants of medical institutions of higher education I-VI courses – 69.8% (61.2% – in 2019) of students do not smoke, and 30.2% (38.8% – 2019) smoke. Out of them, 76.9% are feminine and 23.1% are masculine. The average age of starting smoking among respondents of medical institutions of higher education was 16 to 18 years old – 21.0%. They use such a bad habit to relieve stress, which accounts for 30.0% of women and 43.6% of men. Cigarettes are preferred by 40.0% of women and 20.0% of men; to cigarettes – by 25.0% of women and 23.3% of men (in 2019 – 48.6%); IQOS – 17.0% of persons of the female article and 6.7% of the persons of the male article; electronic cigarettes – 33.3% of men and 10.0% of women (in 2019 – 10.9%); hookah tobacco – 10.0% among men and 8.0% among women (21.5% in 2019). The solution to the problem of smoking among students of medical institutions of higher education can only be systematic educational measures of anti-nicotine propaganda
Дод.точки доступу:
Чорна, В. В.
Хлєстова, С. С.
Шевчук, Т. І.
Коломієць, В. В.
Хлєстова, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Наукова школа та педагогічна спадщина професора Мислицького Валентина Францовича (до 85-річчя від дня народження) [Текст] = Scientific school and pedagogical heritage of professor Myslytsky Valentyn Frantsovych (to his 85th birthday) / І. В. Геруш [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 88-92. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
Анотація: У статті подана основна інформація про творчий шлях у науці, педагогіці і фундаментальній медицині відомого вченого, завідувача кафедри патофізіології Буковинського державного медичного університету, декана медичних факультетів № 1 та № 2, доктора біологічних наук, професора Валентина Францовича Мислицького. Творчий шлях Валентина Францовича від закінчення Чернівецького державного медичного інституту і до передчасної смерті нерозривно пов’язаний із рідною Alma mater, у якій він плідно працював з 1969 по 1921 рік. Мислицький В. Ф. вклав вагомий внесок у розвиток вітчизняної патофізіології, продовжив започаткований своїм учителем професором Я. Д. Кіршенблатом науковий напрямок з нейроендокринології, надавши йому нового спрямування, залишив по собі потужну наукову школу (9 кандидатів медичних наук). Його натхненна праця є гідною наслідування, а вдячні учні з честю несуть естафету свого Учителя
Дод.точки доступу:
Геруш, І. В.
Ходоровський, В. М.
Ткачук, С. С.
Масікевич, Ю. Г.
Мислицький, В. Ф. \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Професору М. П. Марченко 100 років [Текст] = 100th anniversary of the birthday of professor M. P. Marchenko // Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 116


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (история, кадры)
Анотація: У листопаді цього року виповнилося 100 років з дня народження видатного науковця в галузі судової медицини, професора Миколи Петровича Марченка, який зробив значний внесок у розвиток Харківського медичного інституту протягом другої половини XX століття
Дод.точки доступу:
Марченко, М. П. \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Гуров, О. М.
    Історія кафедри судово-медичної експертизи ХМАПО [Текст] = History of the department of forensic medical examination of KMAPE / О. М. Гуров // Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 109-114


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (история, кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Історія кафедри розпочалася 22 грудня 1975 року, коли на виконання наказу МОЗ СРСР від 29.08.1974 р. № 798 наказом ректора Українського інституту удосконалення лікарів (УІУЛ, з 1999 року – ХМАПО) № 296 на базі курсу судової медицини була організована кафедра судової медицини та затверджений її завідувач – доктор медичних наук Владислав Іларіонович Кононенко як обраний за конкурсом вченою радою інституту 19 грудня 1975 р.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Кокус, В. В.
    Кафедра шкірних та венеричних хвороб Вінницького державного медичного інституту: перші кроки діяльності [Текст] = The Department of Skin and Venereal Diseases of the Vinnytsia State Medical Institute: the first steps of activity / В. В. Кокус // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 528-533. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
Анотація: У статті на основі аналізу наукових і архівних джерел розглянуто наукову, навчальну та лікувальну роботу кафедри шкірних та венеричних хвороб Вінницького медичного інституту на початковому етапі її діяльності (1934-1941). Висвітлено науковий доробок співробітників кафедри: С. А. Глауберзона, М. З. Юхневича, Ш. Ю. Трахтенберга, О. Д. Яворовської, В. Я. Кеніса та ін.
The article, based on the analysis of scientific and archival sources, examines the scientific, educational and medical work of the Department of Skin and Venereal Diseases of the Vinnytsia Medical Institute at the initial stage of its activity (1934-1941). The scientific achievements of the department's employees: S. A. Glauberzon, M. Z. Yukhnevich, Sh. Yu. Trachtenberg, O. D. Yavorovska, V. Ya. Kenis, and others are highlighted
Дод.точки доступу:
Глауберзон, С. А. \про нього\
Юхневич, М. З. \про нього\
Бліндман, Є. Й. \про неї\
Яворовська, О. Д. \про неї\
Трахтенберг, Ш. Ю. \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Sobczakl, Krzysztof
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication [Text] / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P8


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Medical communication is a science that deals with different aspects of communication to ensure health and well-being (for patients and healthcare workers). In this sense, communicational processes can relate to oneself (intrapersonal communication), another person (interpersonal communication) and a group of people (extrapersonal communication). There are many reports that point to the significant impact of ways in which medical information is communicated on health, mental condition or social perception. We know that inadequate communication in the health-related field fosters iatrogenesis, a sense of dehumanization or the creation of mistrust in healthcare institutions. Because of these and those not mentioned here reasons, it becomes necessary to teach medical communication during education in medical schools. Several strategies have been developed as a part of communication skills development. They were connected with training related to dealing with emotions and stress, developing mental resilience or spiritual development which refers to care for personal senses and goals. Interpersonal medical communication specifically focuses on building proper relations between patients and medical staff members through adequate language. Effective forms of verbal and non-verbal interactions related to delivering and acquiring clinically important information (including the specificity of an illness and socio-cultural conditions), patient handling, breaking bad news or communication in difficult situations are only selected issues that are the subject of interpersonal medical communication. On the other hand, the areas of extrapersonal communication are related to institutional and personal image-building skills, crisis information management and presentation of a person/institution in a public space
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах [Текст] / С. М. Басманов [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 9


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (организация и управление)
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE (организация и управление)
Анотація: Перелічимо основні труднощі з якими доводиться стикатися викладачам кафедри. У нормальних умовах онлайн викладання може бути однією з форм роботи, при цьому бути вельми прогресивним. Відповідно до наказів Ректора, вимог МОЗ України навчання англомовних студентів відбувається лише в онлайн форматі. На нашій кафедрі одночасно читаються два цикли: 1. Анестезіологія та інтенсивна терапія та 2. Екстрена та невідкладна медична допомога. Слід зауважити, що при неабиякому теоретичному навантаженні, яке закладено в обидва ці курси, багато часу і зусиль витрачається на виклад і навчання суто практичним навичкам. Інтенсивна терапія та лікування критичних хворих включають значну кількість практичних процедур і умінь. Наша спеціальність і, власне, обидва цикли є інтегративними, досить складними. Коли одночасно студентам доводиться користуватися знаннями, отриманими на ранішних курсах і циклах. Іноді для них це дуже складно. Тим більше, що у ряду учнів є суттєві прогалини навіть у знаннях, які вони мали б отримувати ще в середній школі. Однак, швидкість Інтернету і сама наявність зв’язку, різниця в часових поясах, вплив місцевих національних особливостей, відсутність прямого безпосереднього впливу особистості викладача на студентів створює низку труднощів з якими необхідно зважати. Свого часу довго дискутувалося питання, скільки викладачів мають вести групу. Питання вирішено на користь одного викладача, щоб зберегти особистий вплив на студентів. Зрозуміло, у спеціальних ситуаціях ми використовуємо досвід доктора працюючого в нейрохрургії (к.м.н. Мамонова) або просимо нашого головного спеціаліста (зав. каф. проф. С. О. Дубров) провести окремі заняття. Основне, зрозуміло, прищепити студентам повагу до спеціальності. Сподіваємося, що у більшості випадків цього вдається досягти
Дод.точки доступу:
Басманов, С. М.
Олійник, О. В.
Ярославська, С. М.
Стрєпетова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології [Текст] / А. С. Демидчук [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 20


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
Анотація: Комунікативні навички у студентів-медиків, як у майбутніх лікарів, потрібно починати опрацьовувати вже з перших курсів. Вони є такими ж обов’язковими як і інші професійні. Студентам потрібно чітко визначити, які навички вони можуть використовувати під час вирішення тих чи інших комунікативних задач у навчальному процесі. Надання студентам молодших курсів медичних спеціальностей можливостей брати участь у дослідницько-навчальній роботі, скоріш за все, вплине на їхні погляди на навчання, закладе розуміння комунікації у колективі та може вплинути на їхнє рішення продовжувати навчання до закінчення ВУЗу. Основною метою теоретичних кафедр є методичний процес формування комунікативної компетентності в склад якої входить формування навичок психологічної комунікації (переконання, впливу), підтримка та допомога; підвищення психоемоційної стійкості; розширення вербальних та невербальних засобів комунікації. Також, однією з найважливіших результатів успіху, яка не є частиною стандартизованих програм професійної підготовки, є розвиток правильного мислення для загального командного навчання. Мета: Оцінка отримання студентами молодших курсів медичних спеціальностей змішаної форми навчання отримання комунікативних компетентностей та культури спілкування у групі та під час проведення практичної частини заняття
Дод.точки доступу:
Демидчук, А. С.
Кондаурова, Г. Ю.
Раскалєй, Т. Я.
Шамало, С. М.
Раскалєй, В. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Кокус, В. В.
    Софроній Терентійович Новицький – завідувач кафедри оперативної хірургії і топографічної анатомії Вінницького державного медичного інституту (1937-1941 рр.) [Текст] = Sofroniy Terentiyovych Novytsky – Head of the Department of Operative Surgery and Topographic Anatomy of Vinnytsia State Medical Institute (1937-1941) / В. В. Кокус // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 2. - С. 344-348. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
Анотація: У статті, на основі аналізу літературних та архівних джерел, висвітлено життєвий шлях, науково-педагогічну та лікарську діяльність відомого хірурга та анатома С. Т. Новицького, проаналізовано його наукову спадщину, розкрито зміст основних наукових праць вченого
The article, based on the analysis of literary and archival sources, highlights the life, scientific, pedagogical and medical activities of the famous surgeon and anatomist S.T. Novitsky, analysed his scientific heritage, revealed the content of major scientific works of the scientist
Дод.точки доступу:
Новицький, Софроній Терентійович (1892-1957) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету [Текст] = Shaping and implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department / О. Ю. Тозюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 458-461. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE (кадры, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Вища освіта, зокрема і в галузі 22 “Охорона здоров’я”, зазнає інтенсивного динамічного розвитку та переформатування. Значною мірою це пов’язано з пошуком нових дієвих освітніх методик, цифровізацією усіх галузей, впливом пандемії, спричиненої коронавірусною хворобою COVID-19, та іншими факторами. У дослідженні узагальнено досвід роботи зі здобувачами вищої освіти на засадах студентоцентрованого підходу та індивідуалізації освіти. Метою роботи було охарактеризувати теоретичні аспекти організації та шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету спеціальності 226 “Фармація, промислова фармація” освітньо-професійної програми “Фармація, промислова фармація” у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Положення чинних нормативних документів, що регламентують освітній процес в Україні і вищезазначеному закладі вищої освіти та сприяють його інтеграції у європейський простір, взяті за основу при плануванні та організації роботи зі здобувачами фармацевтичного факультету. Найперше було структуровано та переглянуто згідно сучасних вимог супровідні документи кожної дисципліни. Силабуси як основне джерело інформації для здобувача про освітні компоненти максимально адаптовані для розуміння та доступності. Усі документи розміщено у відкритому доступі на сайтах кафедр. Значна увага приділяється формуванню фахових компетентностей, які забезпечують результати навчання, передбачені робочою програмою. При цьому індивідуалізація освіти реалізується шляхом розвитку особистих здібностей кожного здобувача за рахунок вибіркових компонент освітньої програми та позааудиторної роботи, зокрема наукової та громадської
Higher education, particularly in Branch 22 “Health Care”, is currently in the state of intense dynamic development and reformatting. This is mainly caused by the search for new efficient educational techniques, digitalization of all spheres of life, the influence of coronavirus COVID-19 pandemics and other factors. The article generalizes the experience of working with the acquires of higher education on the basis of student-centric approach and education personalization. The purpose of the paper was to describe the theoretical aspects and way of implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department, specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the educational-professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” at the National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The planning and organization of the work with the acquirers of higher education were based on the provisions of the current legislation, which regulate the educational process in Ukraine as well as in the above mentioned institution of higher education and facilitate the integration in the European educational space. Firstly, the accompanying documentation of every course was structured and reviewed in accordance with current requirements. Syllabuses, being the acquirer’s main source of information about the educational components, are adapted as much as possible to be understandable and accessible. All documents are posted in the public domain on the web pages of the departments. Considerable attention is paid to the formation of professional competences, which ensure the study results, outlined in the course curriculum. At the same time, personalization of education is implemented through the development of personal skills and interests of an acquirer at elective components of the educational program as well as during extracurricular scientific and civic activities.
Дод.точки доступу:
Тозюк, О. Ю.
Кривов’яз, О. В.
Гуцол, В. В.
Коваль, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Pavlyk, A. S.
    Advantages and disadvantages of distance learning: a student survey [Text] / A. S. Pavlyk // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - P8


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Анотація: In recent decades, all-encompassing digitalization has decreased the need for face-to-face communication. Young people are demonstrating their readiness to follow modern trends by completely relying on novel technologies in acquiring knowledge and professional skills. Therefore, with the introduction of distance learning in response to such challenges as the COVID-19 pandemic and the Russian-Ukrainian war, students seem to have faced the new challenges rather successfully by switching to a remote form of education without obvious difficulties. However, it is necessary to get feedback from the students in order to identify the problematic issues that interfere with their university studies. It will help eliminate uncertainties over distance learning and promote its faster development
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Скрипник, Р. Л.
    Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології [Текст] / Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 42. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (кадры, методы, организация и управление)
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
Анотація: На кафедрі офтальмології в Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця успішно впроваджується та діють єдині вимоги та підходи до навчання студентів на практичних заняттях, до розвитку їх практичних навичок, до здатності клінічного мислення, опанування сучасних методів спілкування з пацієнтами, що забезпечує розвиток та формування компетентністного підходу до підготовки майбутнього лікаря Skrypnyk, R., Zhaboiedov, D., Greben, N., & Lymar, L. (2021), Lymar L. (2013). Мета: вивчити особливості навчання комунікативним навичкам студентів медичних факультетів на практичних заняттях з дисципліни «Офтальмологія»
Дод.точки доступу:
Тихончук, Н. А.
Гребень, Н. К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Чалий, О. В.
    Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти [Текст] / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 45-46


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
Анотація: Вивчення дисципліни «Медична ї біологічна фізика» в медичних університетах базується не тільки на знаннях фізики, отриманих в ланці середньої освіти, але і математики, як основи всіх природничих дисциплін. Дистанційний формат вивчення передбачає оволодіння студентами базовими знаннями вищої математики і статистики під час проведення і практичних занять засобами дистанційного навчання. Мета: Наша робота є висвітлює вивчення вищої математики і статистики студентами медичних і стоматологічного факультетів у процесі вивчення курсу «Медичної і біологічної фізики» під час проведення практичних занять у дистанційній формі
Дод.точки доступу:
Стучинська, Н. В.
Марголич, І. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів [Текст] / О. В. Чалий [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 60-61


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СИНАПТИЧЕСКАЯ ПЕРЕДАЧА -- SYNAPTIC TRANSMISSION
ФИЗИКА -- PHYSICS
БИОМЕДИЦИНСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- BIOMEDICAL TECHNOLOGY
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Анотація: Важливим аспектом підготовки майбутніх медичних працівників є висвітлення актуальних проблем біофізики, фізіології та медицини. «Сучасні проблеми біофізики: Нобелівські премії за видатні досягнення природничих наук у медицині» — курс за вибором, який викладався на кафедрі медичної та біологічної фізики та інформатики НМУ імені О.О.Богомольця. На лекціях і практичних заняттях з цієї дисципліни висвітлені найцікавіші питання біофізики, фізіології та медицини, а саме, ті, за які були присуджені Нобелівські премії. Основна мета - зацікавити студентів і сформувати в них природничо-наукову картину світу, де медицина інтегрована в систему природничих наук
Дод.точки доступу:
Чалий, О. В.
Зайцева, О. В.
Лукомський, Д. В.
Чайка, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету [Текст] / Г. М. Зайцева [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 24-25. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Анотація: Вища фармацевтична освіта зазнає змін відповідно до потреб системи охорони здоров’я та вимог міжнародних стандартів. Головна мета вищої фармацевтичної освіти - забезпечення висококваліфікованої підготовки фармацевтів, здатних до критичного мислення та до приймання свідомих та якісних рішень у різних практичних ситуаціях професійного спрямування. У зв’язку з цим зазнати змін має і стиль педагогічного викладання дисципліни «Загальна та неорганічна хімія». При цьому основними завданнями стають формування всебічно освіченої людини та стійкої мотивації до постійного самовдосконалення, надання необхідних знань, навичок, умінь для майбутньої професійної діяльності в умовах стрімкого розвитку технологій та науки (Рева та ін., 2020; Пельо та ін., 2020). Мета: Висвітлити особливості педагогічного підходу та комунікативної взаємодії викладачів і студентів при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Дод.точки доступу:
Зайцева, Г. М.
Рева, Т. Д.
Пушкарьова, Я. М.
Гождзінський, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Кучин, Ю. Л.
    Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти [Текст] / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 28-29


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення
Анотація: Формування професійної комунікації починається зі студентських лав. Для ефективності розвитку комунікацій майбутніх лікарів необхідним є проходження певних етапів з метою формування у них здатності не лише переконання у спілкуванні з колегами та пацієнтами, але й до обґрунтованості своїх відповідей під час діалогів. Мета: Висвітлення способів формування комунікативних навичок у студентів на прикладі застосування інтерактивної взаємодії під час проведення практичних занять. Матеріали і методи: Професійна комунікація починається з розуміння власної мети у спілкуванні. Досягти розуміння можливо лише за умов достатньої обізнаності у галузі своєї професійної діяльності. Становлення у студентів медичних закладів вищої освіти професійного розуміння, обраної ними майбутньої спеціальності, починається з дисциплін, які вони вивчають. Однак, варто зауважити, що значний вплив на формування у них професійного розуміння майбутньої спеціальності під час проведення практичних занять має форма подачі навчального матеріалу викладачем
Дод.точки доступу:
Ергард, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Лехніцька, С. І.
    Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта [Текст] / С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Анотація: Важливою частиною професійної підготовки фармацевта є формування комунікативних навичок, і відповідно, засвоєння спеціальної термінологічної складової, знання якої забезпечуватимуть якісну роботу із навчальним матеріалом, довідниковою літературою, веденням і обробкою медичної і соціальної документації та інформації. Мета: Зумовлена необхідністю цілісного і комплексного аналізу термінологічної складової професійної комунікації майбутнього фармацевта для подальшої реалізації у науковій та науково-виробничій сфері. Методи: Класифікаційний, описовий, зіставний
Дод.точки доступу:
Саханда, І. В.
Литвин, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    До 60-річчя від дня народження хірурга, педагога, науковця, патріота України Воровського Олега Олеговича [Текст] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 2. - С. 346-348


Рубрики:
MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
ХИРУРГИ -- SURGEONS (история, этика)Вінниця
Анотація: Воровський Олег Олегович, 1961 року народження (09.06.1961), народився у сім’ї робітників: батько, Воровський Олег Григорович - шахтар та електромонтажник, мати, Удовенко Лідія Михайлівна - технолог по чорному металу. Медичний шлях в Олега Олеговича розпочався з 1977 p., коли він поступив у Погребищенське медичне училище за спеціальністю "фельдшер", яке у 1981 р. закінчив та працював біля року завідувачем фельдшарсько-акушерським пунктом у с. Щаслива Липовецького району. Вже тоді у нього з’явилася схильність до хірургічних маніпуляцій, там же мав змогу робити первинну хірургічну обробку ран, дренувати абсцеси, видаляти сторонні тіла тощо
Дод.точки доступу:
Воровський, Олег Олегович (1961) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)