Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Fedonyuk, L. Ya.
    Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university [Текст] = Навчально-біологічний музей кафедри медичної біології - цінний скарб і гордість університету / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 141-145


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
МУЗЕИ -- MUSEUMS
Анотація: The aim of the study – to expose a many-sided value (educational, scientific and pedagogic) of the Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department. The main body. Natural objects and their images are at the top of leading places among great variety of wildlife around us. That is the reason why natural and biological educational museums occupy a certain place in the educational process. Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department has many-sided value: educational, scientific and pedagogic. Educational value: exhibits of the museum expose the thematic chapters of the science’s educational programme, with the help of which students are looking for intercommunication of the plant and animal world between themselves and environment. They are of essential importance while learning the structure of multicellular organisms and the human role in changing natural ecosystems. Scientific value: exhibits of the museum afford an opportunity to form the system of knowledge concerning the laws of nature and are the foundation to study the bases of parasitism and parasitic invasions in humans. Pedagogic value: museum forms humane, careful and thrifty attitude toward nature of homeland, ability esthetically to behave to all living, it plays an important role in the formation of ecological consciousness of students. Conclusions. Educational-Biological Museum is an exhibition project and remains a teaching resource of the Department. It reflects not only the history of the organization and establishment of the Museum, but the history of the Department, Institute, Academy and University in the whole. The Museum was and still remains a pride in honour of those people who laid its foundations
Мета роботи – висвітлити багатогранне значення (навчальне, наукове та виховне) навчально-біологічного музею імені І. І. Яременка кафедри медичної біології. Основна частина. Серед різноманітності наочностей одне з перших місць повинні зайняти натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення змісту оточуючої нас живої природи. З огляду на це, певне місце в навчально-виховному процесі займають музеї. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка кафедри медичної біології має багатогранне значення: навчальне, наукове та виховне. Навчальне: експонати музею відображають тематичні розділи програми з дисципліни, за допомогою яких студенти спостерігають взаємозв’язок рослинного та тваринного світу, організмів між собою i навколишнім середовищем, формують уявлення про будову багатоклітинних організмів, а також вивчають роль людини у зміні природних екосистем. Наукове: експозиції секцій музею цінні тим, що формують систему знань про закони природи, вони є базою для дослідження основ паразитизму та паразитарних інвазій у людини. Виховне: музей формує гуманне, дбайливе та бережливе ставлення до природи рідного краю, вміння естетично ставитися до всього живого, він відіграє важливу роль у формуванні екологічної свідомості студентів. Висновки. Навчально-біологічний музей є експозиційним проектом і освітнім ресурсом кафедри медичної біології, який відображає не лише історію розвитку живих організмів, але й історію створення музею природи, історію кафедри, історію вузу. Музей завжди був та залишається гордістю навчального закладу, насамперед гордістю за людей, які заклали його фундамент
Дод.точки доступу:
Podobivsky, S. S.
Yarema, O. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Pavlyk, A. S.
    Advantages and disadvantages of distance learning: a student survey [Text] / A. S. Pavlyk // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - P8


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Анотація: In recent decades, all-encompassing digitalization has decreased the need for face-to-face communication. Young people are demonstrating their readiness to follow modern trends by completely relying on novel technologies in acquiring knowledge and professional skills. Therefore, with the introduction of distance learning in response to such challenges as the COVID-19 pandemic and the Russian-Ukrainian war, students seem to have faced the new challenges rather successfully by switching to a remote form of education without obvious difficulties. However, it is necessary to get feedback from the students in order to identify the problematic issues that interfere with their university studies. It will help eliminate uncertainties over distance learning and promote its faster development
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Professor Cherkasov Viktor Gavrylovych [] // Вісник морфології. - 2020. - Т. 26, № 2. - P74


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры, этика)
Дод.точки доступу:
Черкасов, Виктор Гаврилович (1953-2020) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Sobczakl, Krzysztof
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication [Text] / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P8


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Medical communication is a science that deals with different aspects of communication to ensure health and well-being (for patients and healthcare workers). In this sense, communicational processes can relate to oneself (intrapersonal communication), another person (interpersonal communication) and a group of people (extrapersonal communication). There are many reports that point to the significant impact of ways in which medical information is communicated on health, mental condition or social perception. We know that inadequate communication in the health-related field fosters iatrogenesis, a sense of dehumanization or the creation of mistrust in healthcare institutions. Because of these and those not mentioned here reasons, it becomes necessary to teach medical communication during education in medical schools. Several strategies have been developed as a part of communication skills development. They were connected with training related to dealing with emotions and stress, developing mental resilience or spiritual development which refers to care for personal senses and goals. Interpersonal medical communication specifically focuses on building proper relations between patients and medical staff members through adequate language. Effective forms of verbal and non-verbal interactions related to delivering and acquiring clinically important information (including the specificity of an illness and socio-cultural conditions), patient handling, breaking bad news or communication in difficult situations are only selected issues that are the subject of interpersonal medical communication. On the other hand, the areas of extrapersonal communication are related to institutional and personal image-building skills, crisis information management and presentation of a person/institution in a public space
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Vergeles, T. M.
    Features of educational adaptation of young girls and young boys who are in institutions of higher medical education, using the distance format of the educational process [] = Особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу / T. M. Vergeles // Вісник морфології. - 2021. - Т. 27, № 1. - P23-31. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АДАПТАЦИЯ БИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, BIOLOGICAL (физиология)
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL (физиология)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
Анотація: The study of the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys of higher medical education, using the distance format of the educational process, is an important component of research that involves identifying risk factors for the likely development of negative changes in the adaptive resources of their body. The research, based on the application of questionnaires and structured interviews, was conducted on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, where 110 students of 1-st and 3-rd courses were under supervision during the observation period. The analysis of the obtained data involved the application of descriptive statistics procedures based on the use of a package of statistical analysis applications “Statistica 6.1 for Windows” (licensed № ВXXR901E245722FA). In the course of research the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys who are in the institution of higher medical education during the use of the distance format of the educational process are determined. During the analysis of the peculiarities of educational and, first of all, professionally-oriented education in a higher education institution, it was established that the level of academic success in all taught disciplines (p0.05) and in professionally-oriented subjects, in the distance learning format was higher than during the period of traditional classroom classes. It was found that distance learning helped to increase (p0.05) the level of nervous and emotional stress, and the main problems that arose during training in higher medical education in both options for organizing training and 1-st year and 3-rd year students mostly associated either with a feeling of constant fatigue, or with personal reasons. According to the physiological and hygienic assessment of the correlates of well-being of girls and boys at the end of school days in terms of distance learning format should be considered “bad”, which is primarily due to the growing share of relevant data which is primarily due to the increase in the share of relevant data and a decrease in the share of indicators that marked the state of health as “good”. The indicators regarding the peculiarities of the state of health and functional capabilities of the students’ body should have been considered similar
Вивчення особливостей навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають у закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу, є важливим компонентом наукових досліджень, котрі передбачають встановлення чинників ризику щодо ймовірного розвитку негативних зрушень адаптаційних ресурсів їх організму. На підставі застосування методик анкетування та структурованого інтерв’ювання дослідження проводили на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова, де під наглядом всього періоду спостережень знаходились 110 студентів 1 і 3 курсів. Аналіз отриманих даних передбачав застосування процедур описової статистики на основі використання пакету прикладних програм статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Під час дослідження визначені особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, котрі здобувають знання в закладі вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу. Аналіз особливостей навчальної і, передусім професійно-орієнтованої, успішності та характеру навчання у закладі вищої медичної освіти встановив, що рівень навчальної успішності як за всіма дисциплінами, що викладались (p0,05), так і за професійно-орієнтованими навчальними предметами, у дистанційному форматі навчання був вищим, ніж впродовж періоду проведення традиційних аудиторних занять. Виявлено, що навчання у дистанційному форматі сприяло підвищенню (p0,05) рівня нервово-емоційного напруження, причому основні проблеми, які виникали в ході навчання у закладі вищої медичної освіти за обох варіантів організації навчання і студенти-першокурсники, і студенти-третьокурсники переважно пов’язували або з почуттям постійної втоми, або з особистісними причинами. Згідно з даними фізіолого-гігієнічної оцінки корелят самопочуття дівчат і юнаків наприкінці навчальних днів за умов дистанційного формату навчальної діяльності слід вважати як “погане”, що, насамперед, обумовлене зростанням питомої ваги відповідних даних та зменшенням частки показників, котрі відзначали самопочуття як “добре”. Подібними слід було вважати і показники щодо особливостей стану здоров’я та функціональних можливостей організму студентів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Ільницька, Л. А.
    Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького [Текст] / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 28-30.

Рубрики: Медицина доказательная--обуч

   Медицинские учебные заведения


   Образование медицинское--организ


Дод.точки доступу:
Шумлянський, І. В.
Січкоріз, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ан, Р. Н.
    Некоторые методические вопросы подготовки медицинских вузов к введению новой специальности "Врач экстремальной медицины" [Текст] / Р. Н. Ан, А. Н. Мингалев, Д. В. Пухняк, А. Л. Рябов // Военно-медицинский журнал. - 2002. - Т. 323, № 4. - С. 9-11


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
КРИТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- CRITICAL ILLNESS
Дод.точки доступу:
Мингалев, А. Н.
Пухняк, Д. В.
Рябов, А. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Арефьева, Н. А.
    К 60-летию кафедры оториноларингологии Башкирского государственного медицинского университета [Текст] / Н. А. Арефьева // Вестник оториноларингологии. - 1999. - № 3. - С. 62


MeSH-головна:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Аряєв, А.
    До 100-річчя Одеського медичного університету [Текст] / А. Аряєв, В. Гончаренко // Лікарський вісник. - 2000. - Т. 45, № 1. - С. 64-70


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Дод.точки доступу:
Гончаренко, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Білецька, Е. М.
    Досвід впровадження інноваційних засобів навчання при формуванні профілактичного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів [Текст] / Е. М. Білецька, Т. А. Головкова, О. В. Антонова // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 1. - С. 20-24. - Библиогр.: с. 23-24


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
КОМПЬЮТЕР, ОБУЧЕНИЕ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ -- COMPUTER USER TRAINING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: Досвід впровадження інноваційних технологій навчання для формування профілактичного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів. Білецька Е.М., Головкова Т.А., Антонова Є.В. У статті розглядається проблема побудови цілісної методологічної системи підготовки майбутніх лікарів, що неможливо поза контекстом інтеграційних процесів, що відбуваються в сучасній освіті, та потребує ретельного вивчення світового досвіду. Мета дослідження – розробка системи інноваційного навчання для формування профілактичного мислення у студентів вищого медичного навчального закладу під час професійно орієнтованої додипломної підготовки лікарів. Аналіз результатів дозволив визначити характерні особливості інноваційних засобів, форм та методів навчання, специфіку їх використання в інтерактивному освітньому просторі, що на тлі копіткої роботи викладацького складу кафедри загальної гігієни Дніпропетровської медичної академії забезпечує дієвість освітнього процесу, який інтегрує і особистісно-творчі, і суспільно освітні цілі Запропоновані інноваційні методи залучені до загальної системи сучасної освіти у вищій школі та ефективно використовуються для забезпечення високого рівня професійної підготовки при викладанні навчальної дисципліни «Гігієна та екологія».
Дод.точки доступу:
Головкова, Т.А.
Антонова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Білоусова, І. В.
    Особливості навчально-методичного забезпечення проведення літньої навчально-польової практики з основ фармакогнозії з елементами ботаніки у ПВНЗ «Київський медичний університет УАНМ» [Текст] / І. В. Білоусова // Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 2. - С. 55-56


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (организация и управление, тенденции)
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY (кадры, обучение, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Бітчук, Д. Д.
    80 років кафедрі травматології та ортопедії Харківського державного медичного університета [Текст] / Д. Д. Бітчук, А. О. Марюхнич, А. Г. Істомін // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2001. - № 4. - С. 100-103


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Дод.точки доступу:
Марюхнич, А. О.
Істомін, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Бабанін, А. А.
    Сучасний стан впровадження реформи медичної освіти в Кримському державному медичному університеті ім.С.І.Георгієвського (до 10-річчя незалежності України) [Текст] / А. А. Бабанін, Л. В. Дудар, Л. В. Андреєва // Медична освіта. - 2001. - № 2. - С. 50-54


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Дудар, Л. В.
Андреєва, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Бабанин, А. А.
    Страницы истории высшей медицинской школы в Крыму [Текст] / А. А. Бабанин, В. А. Проценко // Асклепий. - 1998. - № 1-2. - С. 4-8


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Проценко, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Бакалець, О. В.
    Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 107-111


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Стаття присвячена формуванню переліку та змісту вибіркових дисциплін (варіативної частини навчального плану), які гарантуються Законом України «Про вищу освіту». Це має відповідати принципам навчання, орієнтованого на особистість (person-centered teaching), під час якого студент бере активну участь у формуванні своєї освітньої траєкторії
У статті проведений аналіз деяких аспектів та засад формування предметної компетентності з функціональної діагностики. Перш за все, на вибір тематики елективних циклів, які були запропоновані студентам для вивчення, впливало матеріально-технічне, тобто наявність відповідної діагностичної апаратури, та кадрове забезпечення кафедри. Але щоб якісно забезпечити потреби майбутніх лікарів у здобутті фахових компетентностей, ми провели анонімне анкетування студентів шостого курсу. Опитування проводили після завершення вивчення основної дисципліни «Функціональна діагностика у внутрішній медицині». Анкету розробили викладачі кафедри. Вона включала перелік методів функціональної діагностики, опанування яких є можливим на нашій кафедрі, та ряд запитань. Зокрема, нас цікавили: майбутня спеціалізація студента-випускника, його пріоритет у вивченні запропонованих вибіркових дисциплін та пропозиції щодо методології та періоду їх вивчення
Враховуючи відповіді проведеного опитування, студентам п’ятого року навчання було запропоновано три вибіркових дисципліни: «ЕКГ в невідкладній кардіології», «Клінічна електроенцефалографія» та «Методи дослідження слухової функції», які вони можуть опанувати під час наступного навчального року. Результат вибору дисциплін виявився цілком логічним та прогнозованим. Отже, для формування якісного розширення або доповнення фахових профільних компетентностей, високої якості викладання вибіркової дисципліни, окрім кадрового та матеріально-технічного забезпечення, обов’язковим є урахування результатів опитування здобувачів вищої освіти та, за потреби, стейкхолдерів, у тому числі й зовнішніх.
The article is dedicated to the formation of the list and content of elective disciplines (variable part of the curriculum) guaranteed by the Law of Ukraine “On Higher Education’’. This is in line with the person-centered teaching principles during which students are actively involved in the formation of their educational trajectory
The article presents an analysis of some aspects and principles of formation of subject competence in functional diagnostics. First of all, the choice of elective cycles topics that were offered to students for study was influenced by availability of appropriate diagnostic equipment for examinations and professionalism of specialists. But, in order to qualitatively meet the needs of future doctors in obtaining professional competencies we carried out anonymous poll of the sixth year students. The questionnaire was filled out upon completion of the study of the legislation discipline “Functional Diagnostics in Internal Medicine”. This questionnaire was developed by the teachers of the department. It included list functional diagnostics methods, the mastery of which is possible at our department and some questions. In particular, we were interested in future specialization of final years’ students, their priority in the study of the proposed selective disciplines and proposals for the methodology and the periods of its study
Considering the responses of the poll of, for students of the fifth year of study, three elective disciplines were proposed: “ECG in Emergency Cardiology”, “Clinical Electroencephalography” and “Methods of Auditory Function Study” which they can master during the next academic year. The result of the choice of disciplines turned out to be quite logical and predictable. So, in order to form a qualitative expansion or supplement of professional profile competencies, for high quality teaching of elective discipline in addition to providing of equipment and specialists, it is mandatory to take into account the results of the poll of the students and, if necessary, other stakeholders, including external ones
Дод.точки доступу:
Бегош, Н. Б.
Дзига, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Бас, А. А.
    Вклад кафедры терапевтической стоматологии Одесского государственного медицинского университета в разработку актуальных проблем стоматологии (к 100-летию ОГМУ) [Текст] / А. А. Бас // Вісник стоматології. - 2000. - № 3. - С. 28-30


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Баялиева, А. Ж.
    Важные открытия и роль Казанской медицинской школы в формировании научно-практического фундамента анестезиологии и интенсивной терапии [] / А. Ж. Баялиева, В. Р. Давыдова // Вестник интенсивной терапии. - 2014. - № 4. - С. 71-74


MeSH-головна:
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (история, организация и управление, тенденции, этика)
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE (история, организация и управление, тенденции, этика)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции, этика)
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Давыдова, В. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Богомильский, М. Р.
    История организации и основные направления деятельности кафедры оториноларингологии педиатрического факультета РГМУ [Текст] / М. Р. Богомильский // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2000. - № 5. - С. 35-39


MeSH-головна:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (организация и управление)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Боднар, П. М.
    До історії кафедри ендокринології Національного медичного університету імені О.О. Богомольця [] = The History of the Department of Endocrinology National Medical University named after О.О. Bogomolets / П. М. Боднар, Ю. І. Комісаренко, Г. П. Михальчишин // Ендокринологія. - 2017. - Т. 22, № 4. - С. 390-394. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY (история, кадры, этика)
Анотація: Національному медичному університету імені О.О. Богомольця наразі вже 175 років. Упродовж своєї тривалої та солідної історії він змінював свою назву, наповнювався новим змістом. З медичного факультету Університету св. Володимира перетворився на медичний інститут, а в наш час став університетом. Перші 10 кафедр, з яких складався медичний факультет Університету св. Володимира, з роками трансформувалися у 86 кафедр. Першим професором і деканом медичного факультету був В.О. Караваєв. Видатний хірург і педагог 50 років працював у Києві. За своє життя В.О. Караваєв виконав понад 16 000 операцій на черевній порожнині, офтальмологічні втручання, вперше 1842 року провів операцію на щитоподібній залозі
Дод.точки доступу:
Комісаренко, Ю. І.
Михальчишин, Г. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Бойко, В. В.
    Роль студенческого научного кружка в формировании будущего хирурга [Текст] / В. В. Бойко, Л. И. Гончаренко, И. А. Тарабан // Клінічна хірургія. - 2000. - № 7. - С. 46-49


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (тенденции)
Дод.точки доступу:
Гончаренко, Л. И.
Тарабан, И. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)