Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Красножен, В. Н.
    Кафедра оториноларингологии Казанской государственной [Текст] / В. Н. Красножен // Вестник оториноларингологии. - 2015. - № 4. - С. 5-8


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Ретроспективна оцінка та перспективи впровадження результатів наукових досліджень вченими Буковинського державного медичного університету крізь призму «Стратегії Всесвітньої організації охорони здоров’я в галузі народної медицини 2014-2023» [Текст] / О. І. Волошин [та ін.] // Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 3. - С. 10-15


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА ТРАДИЦИОННАЯ -- MEDICINE, TRADITIONAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
ПОЛИТИКА ПРАВИТЕЛЬСТВЕННАЯ -- PUBLIC POLICY (законодательство и юриспруденция, тенденции)
Дод.точки доступу:
Волошин, О. І.
Бойчук, Т. М.
Івашук, О. І.
Мещишен, І. Ф.
Сенюк, Б. П.
Васюк, В. Л.
Волошина, Л. О.
Малкович, Η. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Черних, В. П.
    Основні положення концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "лабораторна діагностика" в національній фармацевтичній академії України [Текст] / В. П. Черних, І. А. Зупанець, В. В. Пропіснова // Клінічна фармація. - 2001. - Т. 5, № 2. - С. 3-7


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
Дод.точки доступу:
Зупанець, І. А.
Пропіснова, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Войтенко, Г. М.
    Досвід викладання фітотерапії у вищій школі [Текст] / Г. М. Войтенко, В. В. Степаненко // Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 2. - С. 54-55


MeSH-головна:
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY (использование, методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
Дод.точки доступу:
Степаненко, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Білоусова, І. В.
    Особливості навчально-методичного забезпечення проведення літньої навчально-польової практики з основ фармакогнозії з елементами ботаніки у ПВНЗ «Київський медичний університет УАНМ» [Текст] / І. В. Білоусова // Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 2. - С. 55-56


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (организация и управление, тенденции)
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY (кадры, обучение, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Fedonyuk, L. Ya.
    Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university [Текст] = Навчально-біологічний музей кафедри медичної біології - цінний скарб і гордість університету / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 141-145


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
МУЗЕИ -- MUSEUMS
Анотація: The aim of the study – to expose a many-sided value (educational, scientific and pedagogic) of the Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department. The main body. Natural objects and their images are at the top of leading places among great variety of wildlife around us. That is the reason why natural and biological educational museums occupy a certain place in the educational process. Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department has many-sided value: educational, scientific and pedagogic. Educational value: exhibits of the museum expose the thematic chapters of the science’s educational programme, with the help of which students are looking for intercommunication of the plant and animal world between themselves and environment. They are of essential importance while learning the structure of multicellular organisms and the human role in changing natural ecosystems. Scientific value: exhibits of the museum afford an opportunity to form the system of knowledge concerning the laws of nature and are the foundation to study the bases of parasitism and parasitic invasions in humans. Pedagogic value: museum forms humane, careful and thrifty attitude toward nature of homeland, ability esthetically to behave to all living, it plays an important role in the formation of ecological consciousness of students. Conclusions. Educational-Biological Museum is an exhibition project and remains a teaching resource of the Department. It reflects not only the history of the organization and establishment of the Museum, but the history of the Department, Institute, Academy and University in the whole. The Museum was and still remains a pride in honour of those people who laid its foundations
Мета роботи – висвітлити багатогранне значення (навчальне, наукове та виховне) навчально-біологічного музею імені І. І. Яременка кафедри медичної біології. Основна частина. Серед різноманітності наочностей одне з перших місць повинні зайняти натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення змісту оточуючої нас живої природи. З огляду на це, певне місце в навчально-виховному процесі займають музеї. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка кафедри медичної біології має багатогранне значення: навчальне, наукове та виховне. Навчальне: експонати музею відображають тематичні розділи програми з дисципліни, за допомогою яких студенти спостерігають взаємозв’язок рослинного та тваринного світу, організмів між собою i навколишнім середовищем, формують уявлення про будову багатоклітинних організмів, а також вивчають роль людини у зміні природних екосистем. Наукове: експозиції секцій музею цінні тим, що формують систему знань про закони природи, вони є базою для дослідження основ паразитизму та паразитарних інвазій у людини. Виховне: музей формує гуманне, дбайливе та бережливе ставлення до природи рідного краю, вміння естетично ставитися до всього живого, він відіграє важливу роль у формуванні екологічної свідомості студентів. Висновки. Навчально-біологічний музей є експозиційним проектом і освітнім ресурсом кафедри медичної біології, який відображає не лише історію розвитку живих організмів, але й історію створення музею природи, історію кафедри, історію вузу. Музей завжди був та залишається гордістю навчального закладу, насамперед гордістю за людей, які заклали його фундамент
Дод.точки доступу:
Podobivsky, S. S.
Yarema, O. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Корнійчук, О. П.
    Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету [Текст] = Methodological and organizational aspects of microbiology teaching in dental faculty of national medical university / О. П. Корнійчук, Р. Г. Шикула, С. Й. Павлій // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 385-388. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (кадры, организация и управление)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Анотація: У наш час важливим завданням є приведення змісту типових та діючих освітніх програм, а також методів навчання до європейських освітніх стандартів для покращення якості підготовки майбутніх стоматологів. Мета — узагальнення методологічних аспектів викладання мікробіології та особливостей контролю знань учнів на стоматологічному факультеті Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького (ЛНМУ). Навчальний процес на кафедрі мікробіології ЛНМУ здійснюється за новим навчальним планом шляхом підготовки фахівців II рівня. Максимум педагогічної майстерності професорсько-викладацького складу кафедри використовується на створення мотивації вивчення дисципліни “Мікробіологія, вірусологія та імунологія, в тому числі мікробіологія порожнини рота” і формування клінічного мислення студентів-стоматологів. Зокрема, це забезпечується шляхом постійного акцентування на професійну спрямованість поданої на лекціях та практичних заняттях інформації, оновлення програмного матеріалу сучасними науковими фактами, застосуванням інноваційних технологій. Досягнення поставлених цілей здійснюється завдяки постійної самостійної пошукової роботи. Cтворено підручник для студентів стоматологічного факультету, у якому дуже багато уваги приділено професійній спрямованості викладеного навчального матеріалу. Зокрема, ряд розділів присвячено вивченню окремих представників мікробіоти ротової порожнини в нормі та при патології, а також мікробіоценозу ротової порожнини в цілому. Для оптимізації підготовки студентів на веб-сайті Університету розміщено робочі навчальні програми, мультимедійні презентації лекції, методичні рекомендації для практичних занять та самостійної роботи з прикладами тестових завдань, ситуаційних завдань для кожної теми. Представлено також бази тестових завдань для підготовки до підсумкового контролю знань. Для іноземних студентів професорсько-викладацьким складом кафедри розроблено англійською мовою методичні матеріали, а також робочі зошити із розділів “Загальна мікробіологія”, “Вірусологія”, “Спеціальна мікробіологія”, що допомагає у підготовці до практичних занять, під час проведення практичних занять, а також полегшує самостійне вивчення ряду тем, передбачених робочою навчальною програмою. Видано збірник тестових завдань для підготовки англомовних студентів до іспиту “Крок-1”. Оцінювання здійснюється за системою ECTS. Кінцева оцінка складається з середнього балу за поточну успішність та балу, отриманого на іспиті. Кафедра мікробіології ЛНМУ постійно працює над забезпеченням оптимальної організації навчального процесу з метою підготовки кваліфікованих стоматологів. Педагогічний колектив постійно вдосконалює забезпечення отримання студентами ґрунтовних фундаментальних знань необхідних для майбутньої лікарської діяльності
Дод.точки доступу:
Шикула, Р. Г.
Павлій, С. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Кокус, В. В.
    Перший завідувач кафедри біології Вінницького медичного інституту О. О. Савостьянов: ботанічні екскурсії ... [Текст] / В. В. Кокус // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 3. - С. 572-576. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
Анотація: На сучасному етапі розвитку Української держави важливим завданням є повернення в наукову когорту творчої спадщини вчених, імена яких упродовж багатьох десятиріч замовчувалися. З їх числа необхідно згадати першого завідувача кафедри біології Вінницького медич- ного інституту професора Олександра Олександровича Савостьянова, який упродовж 20-40-х років ХХ ст. зробив вагомий внесок у розвиток наукових досліджень у галузі біології, систематики рослин, сільського господарства та природознавства.
Дод.точки доступу:
Савостьянов, Олександр Олександрович (1871 - 1947) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Кочін, І. В.
    Багатогранність єдності та безперервність креативного розвитку професорсько-викладацького складу кафедри - запорука успіху в науково-навчальній діяльності [Текст] : (50 років кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф ДЗ "Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України") / І. В. Кочін // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 3. - С. 137-148


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ГРАЖДАНСКАЯ ОБОРОНА -- CIVIL DEFENSE
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINEЗапорожье
Анотація: Стаття присвячена аналізу діяльності кафедри цивільного захисту та медицини катастроф Державного закладу «Запорізька медична академія післядипломної освіти Міністерства охорони здоров’я України» з нагоди 50-х роковин утворення кафедри. Мета: дослідити й узагальнити досвід роботи професорсько-викладацького складу кафедри цивільного захисту та медицини катастроф, відстежити динаміку навчально-педагогічного процесу, навчально-методичної роботи і наукових здобутків, дати їм оцінку, зробити висновки для подальшого удосконалення навчального процесу й наукової діяльності. Були досліджені архівні й поточні матеріали щодо організації та діяльності ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України» і кафедри цивільного захисту та медицини катастроф за 1926–2017 рр. Проаналізовані та узагальнені матеріали навчально-методичної, педагогічної та наукової діяльності професорсько-викладацького складу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бойченко, О. М.
    Упровадження інноваційних методів навчання у вищій медичній школі [Текст] / О. М. Бойченко, Ю. В. Сідаш // Укр. стоматол. альманах. - 2018. - № 4. - С. 65-68. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Одна з головних ознак сучасного суспільства – це його розвиток на основі інновацій, тому метою даної публікації є спроба охарактеризувати засоби, форми і різні методи інноваційного навчання студентів вищих медичних закладів України, розкрити специфіку їх використання в інтерактивному середовищі.
Дод.точки доступу:
Сідаш, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Зверев, В. В.
    Пути становления и развития кафедры анестезиологии и интенсивной терапии Харьковской медицинской академии последипломного образования [Текст] / В. В. Зверев // Медицина неотложных состояний. - 2017. - N 7. - С. 112-114. - Библиогр.: с. 114


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Колошко, О. М.
    Реалізація особистісто-орієнтованого підходу та розвиток творчих здібностей студентів в роботі наукового гуртка на кафедрі біологічної хімії [Текст] = Realization of the person-oriented approach and development of creative abilities of students in the work of a scientific group at the department of biological сhemistry / О. М. Колошко, А. В. Мельник, П. О. Юрченко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2017. - Т. 21, № 2. - С. 506-509. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции, этика)
Анотація: Наводиться обґрунтування потреби в активізації студентів під час навчання. Показано вагомий внесок наукового пошуку та експерименту в самостійну роботу студентів. Описано досвід організації наукового гуртка на кафедрі біологічної хімії. Виноситься пропозиція створення елективного курсу "Основи наукових досліджень". Розглядається перспектива розвитку педагогічної підтримки у вищих навчальних закладах
Дод.точки доступу:
Мельник, А. В.
Юрченко, П. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Сорока, О. Я.
    Формування правового мислення в процесі професійної підготовки лікарів у вищих медичних навчальних закладах [Текст] = Formation of a Legal Thinking in the Process of Professional Education of Doctors in Higher Medical Educational Institutions / О. Я. Сорока // Медичне право. - 2018. - N 1. - С. 54-64. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ГРАЖДАНСКИЕ ПРАВА -- CIVIL RIGHTS (законодательство и юриспруденция, обучение, стандарты)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ГРУППЫ ЛИЦ -- OCCUPATIONAL GROUPS (законодательство и юриспруденция, обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (законодательство и юриспруденция, организация и управление, этика)
Анотація: Аналізується формування правового мислення в процесі професійної підготовки лікарів у медичних вищих навчальних закладах. На підставі вивчення сучасних тенденцій доведено, що володіння правовими знаннями є не тільки показником високого рівня освіченості та широти світогляду, а й вимогою часу, запорукою успішності професійної діяльності більшості кваліфікованих фахівців, затребуваних на ринку праці. Не є винятком і сфера охорони здоров’я
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Мруг, О. Ф.
    Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу [Текст] = Optimization of styles and methods of teaching discipline "Psychiatry, Addictology" through the prism of transactional analysis / О. Ф. Мруг // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 372-376. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS (кадры, методы, обучение, организация и управление)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (кадры, методы, обучение, организация и управление)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (кадры, методы, обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Актуальність оптимізації та інтенсифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах медичного профілю не викликає сумнівів. Пошук нових варіантів педагогічного направлення для становлення та подальшого розвитку компетентних спеціалістів, які були б здатні використовувати весь свій професійний потенціал для надання якісної медичної допомоги населенню, вдосконалення вже існуючих методів викладання дисциплін, а також розробка адекватних та диференційованих підходів до навчання знаходяться в центрі уваги. Досвід групових процесів допомагає створити потрібний простір для ефективного росту та змін. Навчання та учбові групи дають можливість отримувати знання, вибудовувати навички та сприяють особистісному розвитку. Викладач здійснює глибокий вплив на самооцінку студентів у навчанні, а також на стратегії та моделі, які вони використовуватимуть у ході навчального, а потім і професійного процесів, так як успішність досвіду в учбовій групі здійснює значний вплив на навчально-освітній процес, а також формує майбутній стиль роботи. У кожного викладача є свій стиль навчання, якому він надає перевагу. Навчальний стиль залежить від змісту, але і від того, якому саме викладач надає свідому перевагу. Отримані дані також дають змогу зрозуміти, як викладачу, як лідеру групи, максимально ефективно поводити себе у складних, конфліктних ситуаціях, які можуть виникати в навчальному процесі на певних його етапах. Висновки з даних моделей педагогічних стратегій допомагають пояснити певні складні моменти навчального процесу та дозволяють знайти спосіб керування всіма його аспектами, налагоджувати більш ефективну комунікацію в групі, тим самим знаходячи більш задовільні та успішні міжособистісні відносини між членами групи. Наведені дані дозволяють оптимізувати результати навчального процесу та досягти його кращої ефективності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Борис Федорович Сухомлинов (до 100-річчя від дня народження [Текст] = Borys Fedorovych Sukhomlynov // Український біохімічний журнал. - 2016. - Т. 88, № 5. - С. 136


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
Дод.точки доступу:
Сухомлинов, Борис Федорович (1916 - 2004) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Методичні аспекти викладання спортивної медицини на медичному факультеті Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова [Текст] = Methodical aspects of teaching sports medicine at the medical faculty of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya / Л. А. Сарафинюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 296-299. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
СПОРТИВНАЯ МЕДИЦИНА -- SPORTS MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
МЕТОДЫ -- METHODSВинница
Анотація: У сучасному освітньому просторі важливим завданням є приведення діючої освітньої програми зі спортивної медицини до європейських стандартів освіти для покращення якості підготовки майбутніх лікарів-медиків. Мета роботи — узагальнення методологічних аспектів викладання предмету “Спортивна медицина” та особливостей контролю знань студентів 4 курсу медичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Навчальний процес на кафедрі здійснюється за новим навчальним планом шляхом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Спеціаліст” у вищих навчальних закладах МОЗ України. Основним його напрямком є посилення мотивації вивчення дисципліни “Спортивна медицина” і формування клінічного мислення студентів-медиків професорсько-викладацьким складом кафедри. Це забезпечується шляхом підвищеного акцентування на професійну спрямованість поданої на практичних заняттях та лекціях інформації, постійним оновленням програмного матеріалу науковими фактами, що отримані завдяки сучасним інноваційним технологіям. Досягнення поставленої мети відбувається завдяки пошуковій роботі співробітниками кафедри. Створено методичні матеріали для студентів медичного факультету, у яких багато уваги приділяється практичному спрямуванню у майбутній професійній діяльності. Кінцева оцінка, яку отримують студенти по закінченню вивчення даної дисципліни, складається з середнього балу за поточну успішність, оцінки, отриманої за оформлення лікарсько-контрольної карти фізкультурника та спортсмена (форма 061 і форма 062) та балу, отриманого на диференційованому заліку. Кафедра фізичного виховання та ЛФК ВНМУ ім. М. І. Пирогова працює над оптимізацією навчального процесу з метою підготовки кваліфікованих лікарів. Професорсько-викладацький колектив з року в рік оновлює програмний матеріал, що забезпечує високий практичний та теоретичний рівень наших студентів-медиків
In the modern educational space, the important task is to bring the current educational sport education program to European standards of education to improve the quality of training future medical doctors. The purpose of the work is to synthesize the methodological aspects of the subject “Sport Medicine” and the peculiarities of controlling the knowledge of the students of the 4th year of the medical faculty of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The educational process at the department is carried out according to the new curriculum by training specialists of educational qualification level “Specialist” in higher educational institutions of the Ministry of Health of Ukraine. Its main direction is strengthening of the motivation of studying the discipline “Sport medicine” and the formation of clinical thinking of medical students by the faculty and professors of the department. This is ensured by highlighting the professional orientation of the information given in practical classes and lectures, the constant updating of the program material by scientific facts, obtained through modern innovative technologies. Achievement of the set goal is due to the research work of the department staff. Methodical materials for students of the medical faculty have been created, in which a lot of attention is paid to the practical direction in future professional activities. The final assessment received by students after the completion of the study of this discipline consists of the average score for current progress, the evaluation of the results obtained for the registration of the medical-control card of the athlete and the athlete (form 061 and form 062) and the score obtained on the differentiated score. Department of physical education and exercise therapy National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya is working on optimizing the educational process in order to prepare qualified doctors. The teaching staff from year to year updates the program material, which provides a high practical and theoretical level of our medical students
Дод.точки доступу:
Сарафинюк, Л. А.
Кириченко, Ю. В.
Кириченко, В. І.
Стефаненко, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Мамчур, В. Й.
    Дніпровська школа фармакологів: подорож довжиною в 100 років (до 100-річчя кафедри фармакології і клінічної фармакології Дніпропетровської медичної академії). Частина І: 1918-1943 рр. [Текст] / В. Й. Мамчур, В. І. Жилюк, О. Ю. Коваленко // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - С. 101-109. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (история, кадры, тенденции)
ИСТОРИЯ -- HISTORY
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, тенденции)
Анотація: В статье представлен анализ основных исторических этапов становлення и развития научной школы фармакологов ГУ «Днепропетровская медицинская академия МЗ Украины» за 100-летний период существования кафедры фармакологии. Часть І (1918-1943 гг.) посвящена одному из наиболее важных и сложных периодов - первому этапу развития научной школы фармакологов: от момента создания кафедры фармакологии Катеринославского медицинского института в 1918 р., ее первым трудным шагам в организации кафедры и создании ее материально - технической базы, налаживания процесса обучения студентов основам фармакотерапии пациентов, до периода становлення важных научных открытий в экспериментальной и клинической фармакологии и активного научного роста и развития целого направления фармакологической школы в 30-40-е годы ХХ века. Показано, что за первые 25 лет своей научно – педагогической работы кафедра сформировалась в мощную научную школу, которая дала медицинской науке нашей страны выдающихся ученых своего времени, а также сформировала поколение студенческой молодежи и врачей с новым мировоззрением - пониманием важности и ценности научных знаний фундаментальной фармакологии, прикладных знаний рациональной фармакотерапии и клинической фармакологии для повышения качества лечения пациентов в практической медицине
The article presents analysis of the main historical stages of the establishing and development of the scientific school of pharmacology of the SE "Dnipropetrovsk Medical Academy of Health Ministry of Ukraine" for a 100-year lifetime period of the pharmacology department. Part I (1918-1943) is devoted to one of the most important and difficult periods – the first period of development of scientific school of pharmacologists: since the establishment of the Department of Pharmacology of Katerinoslavsky Medical Institute in 1918, its first difficult steps in the orga­nization of the department and creation of its facilities and equipment base, of establishing training process on the ba­sics of pharmacotherapy, up to the period of formation of important scientific discoveries in experimental and clinical pharmacology and active scientific development of the whole direction of pharmacological school in the 30-40ies of the XX-th century. It is shown that during the first 25 years of scientific and pedagogical work, the department turned into a powerful scientific school, which brought up outstanding scientists of the day to the medical science of our country, and formed a generation of young students and doctors with a new worldview, with understanding the importance and value of scientific knowledge of fundamental pharmacology, applied knowledge of rational pharmacotherapy and clinical pharmacology to improve the quality of patients’ care in practical medicine
Дод.точки доступу:
Жилюк, В. І.
Коваленко, О. Ю.
Днепропетровская медицинская академия

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / Л. І. Левченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (обучение)
Анотація: Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» одним з основних принципів державної політики в галузі вищої освіти є інтеграція системи вищої освіти України у світову систему при збереженні та розвитку досягнень і традицій української вищої школи. Висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки середнього медичного персоналу, розглянуто чинники оптимізації викладання на основі міждисциплінарних зв'язків. Показано, що застосування інтеграційних навчальних технологій дає змогу формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, є ефективним варіантом складової вдосконалення методів викладання офтальмології в Медичному коледжі, дає змогу комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування різних дисциплін: офтальмології, гістології, анатомії. Для вирішення основних завдань міждисциплінарної інтеграції важливі послідовність і систематичність. Подані основні види та форми міждисциплінарної інтеграції, які є одним з елементів покращення якості знань, логічного аналітичного та системного мислення, формування високоякісних фахівців. Особливу увагу приділено сучасним вимогам до викладання, умінь і практичних навичок в умовах кредитно-модульної системи оцінки навчання
Дод.точки доступу:
Левченко, Л. І.
Деєва, Т. В.
Степаненко, О. Ю.
Гірка, В. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Нові функції і задачі викладача сучасної вищої медичної школи у підготовці кваліфікованого спеціаліста [Текст] = New functions and tasks of the teacher of the modern higher medical school in the preparation of qualified specialists / О. М. Денисюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 283-286. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті окреслено основні напрямки діяльності викладача сучасного вищого медичного навчального закладу як у підготовці висококласних лікарів, так і у власному професійному розвитку (навчально-методичний, науково-дослідний, суспільний, виховний). Обґрунтовано необхідність впровадження нових активних, інтерактивних та інформаційно-комунікаційних методів навчання в умовах “антропоцентричної” моделі освіти. Розкрито ролі і функції сучасного викладача (наставника, тренера, провайдера, ментора, коуча, фасилітатора, асесора) у забезпеченні умов для набуття студентами знань, компетентностей і навичок. Показано, що серед важливих функцій викладача вищої медичної школи є формування практично-орієнтовних та іншомовних компетентностей майбутнього лікаря
The main activity orientations of instructor of higher medical educational institution in preparation of highly-skilled doctors as well as self-professional development (educational-methodical, scientific-research, social, educational) are outlined in the article. The necessity of introducing new active, interactive and informational-communication methods of education in conditions of “anthropocentric” model of education is substantiated. The roles and functions of modern instructor (preceptor, trainer, provider, mentor, coach, facilitator, assessor) in providing the conditions for obtained knowledge, competence and skills of students are disclosed in the article. It is shown that among the important functions of the teacher of the higher medical school is the formation of practical orientation and foreign language competences of the future doctor
Дод.точки доступу:
Денисюк, О. М.
Волощук, Н. І.
Саєнко, А. В.
Пашинська, О. С.
Мельник, А. В.
Семененко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Рикало, Н. А.
    Шляхи оптимізації викладання предмету "патофізіологія" та підготовка майбутніх лікарів на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова [Текст] = Ways of optimization of the teaching of the subject "Pathophysiology" and preparation of future doctors on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya / Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 287-290. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATIONВинница
Анотація: Висвітлені основні принципи організації навчального процесу на кафедрі патофізіології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів поряд з стандартними методами навчання, такими як лекції, практичні аудиторні та самостійні позааудиторні заняття застосовуються і альтернативні методи, такі як проведення олімпіад, брейн-рингів для стимулювання творчого підходу до вивчення дисципліни. Це дозволяє підвищити якість підготовки студентів відповідно до європейських стандартів, формувати клінічне мислення та творчий підхід
The main principles of organization of educational process on the Department of Pathophysiology of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya are highlighted. In order to improve the quality of the training of future doctors, along with standard teaching methods such as lectures, practical classroom and independent out-of-class studies, alternative methods such as conducting brain-rings are used to stimulate a creative approach to the study of discipline. This allows to improve the quality of students’ training in accordance with European standards, to formulate a clinical thinking and creative approach
Дод.точки доступу:
Піліпонова, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)