Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Ковешніков, В. Г.
    10 років на шляху розвитку [Текст] / В. Г. Ковешніков, Ю. М. Вовк // Медична освіта. - 2001. - № 2. - С. 55-58


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Дод.точки доступу:
Вовк, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Дубоссарська, З. М.
    10-річний ювілей кафедри акушерства, гінекології та перинатології дніпропетровської державної медичної академії [Текст] / З. М. Дубоссарська // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 1999. - № 2. - С. 72-73


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бітчук, Д. Д.
    80 років кафедрі травматології та ортопедії Харківського державного медичного університета [Текст] / Д. Д. Бітчук, А. О. Марюхнич, А. Г. Істомін // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2001. - № 4. - С. 100-103


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Дод.точки доступу:
Марюхнич, А. О.
Істомін, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Сластен, О. П.
    90 лет кафедре акушерства и гинекологии лечебного факультета Российского государственного медицинского университета [Текст] / О. П. Сластен // Акушерство и гинекология. - 1999. - № 5. - С. 54-59


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Pavlyk, A. S.
    Advantages and disadvantages of distance learning: a student survey [Text] / A. S. Pavlyk // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - P8


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Анотація: In recent decades, all-encompassing digitalization has decreased the need for face-to-face communication. Young people are demonstrating their readiness to follow modern trends by completely relying on novel technologies in acquiring knowledge and professional skills. Therefore, with the introduction of distance learning in response to such challenges as the COVID-19 pandemic and the Russian-Ukrainian war, students seem to have faced the new challenges rather successfully by switching to a remote form of education without obvious difficulties. However, it is necessary to get feedback from the students in order to identify the problematic issues that interfere with their university studies. It will help eliminate uncertainties over distance learning and promote its faster development
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Лесик, Р.
    "BigPharma": інноваційний внесок України [Текст] / Р. Лесик // Фармацевт практик. - 2017. - № 5. - С. 12-14


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
ГРАМОТРИЦАТЕЛЬНЫЕ БАКТЕРИИ -- GRAM-NEGATIVE BACTERIA (действие лекарственных препаратов)
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Впервые за последние 50 лет было синтезировано соединение, которое может послужить основой для нового класса антибиотиков, активных против грамотрицательных бактерий. Соединение было создано на основедиоксинибомицинаи показало свою эффективность в отношении широкого спектра грамотрицательных бактерий
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Fedonyuk, L. Ya.
    Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university [Текст] = Навчально-біологічний музей кафедри медичної біології - цінний скарб і гордість університету / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 141-145


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
МУЗЕИ -- MUSEUMS
Анотація: The aim of the study – to expose a many-sided value (educational, scientific and pedagogic) of the Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department. The main body. Natural objects and their images are at the top of leading places among great variety of wildlife around us. That is the reason why natural and biological educational museums occupy a certain place in the educational process. Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department has many-sided value: educational, scientific and pedagogic. Educational value: exhibits of the museum expose the thematic chapters of the science’s educational programme, with the help of which students are looking for intercommunication of the plant and animal world between themselves and environment. They are of essential importance while learning the structure of multicellular organisms and the human role in changing natural ecosystems. Scientific value: exhibits of the museum afford an opportunity to form the system of knowledge concerning the laws of nature and are the foundation to study the bases of parasitism and parasitic invasions in humans. Pedagogic value: museum forms humane, careful and thrifty attitude toward nature of homeland, ability esthetically to behave to all living, it plays an important role in the formation of ecological consciousness of students. Conclusions. Educational-Biological Museum is an exhibition project and remains a teaching resource of the Department. It reflects not only the history of the organization and establishment of the Museum, but the history of the Department, Institute, Academy and University in the whole. The Museum was and still remains a pride in honour of those people who laid its foundations
Мета роботи – висвітлити багатогранне значення (навчальне, наукове та виховне) навчально-біологічного музею імені І. І. Яременка кафедри медичної біології. Основна частина. Серед різноманітності наочностей одне з перших місць повинні зайняти натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення змісту оточуючої нас живої природи. З огляду на це, певне місце в навчально-виховному процесі займають музеї. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка кафедри медичної біології має багатогранне значення: навчальне, наукове та виховне. Навчальне: експонати музею відображають тематичні розділи програми з дисципліни, за допомогою яких студенти спостерігають взаємозв’язок рослинного та тваринного світу, організмів між собою i навколишнім середовищем, формують уявлення про будову багатоклітинних організмів, а також вивчають роль людини у зміні природних екосистем. Наукове: експозиції секцій музею цінні тим, що формують систему знань про закони природи, вони є базою для дослідження основ паразитизму та паразитарних інвазій у людини. Виховне: музей формує гуманне, дбайливе та бережливе ставлення до природи рідного краю, вміння естетично ставитися до всього живого, він відіграє важливу роль у формуванні екологічної свідомості студентів. Висновки. Навчально-біологічний музей є експозиційним проектом і освітнім ресурсом кафедри медичної біології, який відображає не лише історію розвитку живих організмів, але й історію створення музею природи, історію кафедри, історію вузу. Музей завжди був та залишається гордістю навчального закладу, насамперед гордістю за людей, які заклали його фундамент
Дод.точки доступу:
Podobivsky, S. S.
Yarema, O. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Vergeles, T. M.
    Features of educational adaptation of young girls and young boys who are in institutions of higher medical education, using the distance format of the educational process [] = Особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу / T. M. Vergeles // Вісник морфології. - 2021. - Т. 27, № 1. - P23-31. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АДАПТАЦИЯ БИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, BIOLOGICAL (физиология)
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL (физиология)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
Анотація: The study of the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys of higher medical education, using the distance format of the educational process, is an important component of research that involves identifying risk factors for the likely development of negative changes in the adaptive resources of their body. The research, based on the application of questionnaires and structured interviews, was conducted on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, where 110 students of 1-st and 3-rd courses were under supervision during the observation period. The analysis of the obtained data involved the application of descriptive statistics procedures based on the use of a package of statistical analysis applications “Statistica 6.1 for Windows” (licensed № ВXXR901E245722FA). In the course of research the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys who are in the institution of higher medical education during the use of the distance format of the educational process are determined. During the analysis of the peculiarities of educational and, first of all, professionally-oriented education in a higher education institution, it was established that the level of academic success in all taught disciplines (p0.05) and in professionally-oriented subjects, in the distance learning format was higher than during the period of traditional classroom classes. It was found that distance learning helped to increase (p0.05) the level of nervous and emotional stress, and the main problems that arose during training in higher medical education in both options for organizing training and 1-st year and 3-rd year students mostly associated either with a feeling of constant fatigue, or with personal reasons. According to the physiological and hygienic assessment of the correlates of well-being of girls and boys at the end of school days in terms of distance learning format should be considered “bad”, which is primarily due to the growing share of relevant data which is primarily due to the increase in the share of relevant data and a decrease in the share of indicators that marked the state of health as “good”. The indicators regarding the peculiarities of the state of health and functional capabilities of the students’ body should have been considered similar
Вивчення особливостей навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають у закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу, є важливим компонентом наукових досліджень, котрі передбачають встановлення чинників ризику щодо ймовірного розвитку негативних зрушень адаптаційних ресурсів їх організму. На підставі застосування методик анкетування та структурованого інтерв’ювання дослідження проводили на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова, де під наглядом всього періоду спостережень знаходились 110 студентів 1 і 3 курсів. Аналіз отриманих даних передбачав застосування процедур описової статистики на основі використання пакету прикладних програм статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Під час дослідження визначені особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, котрі здобувають знання в закладі вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу. Аналіз особливостей навчальної і, передусім професійно-орієнтованої, успішності та характеру навчання у закладі вищої медичної освіти встановив, що рівень навчальної успішності як за всіма дисциплінами, що викладались (p0,05), так і за професійно-орієнтованими навчальними предметами, у дистанційному форматі навчання був вищим, ніж впродовж періоду проведення традиційних аудиторних занять. Виявлено, що навчання у дистанційному форматі сприяло підвищенню (p0,05) рівня нервово-емоційного напруження, причому основні проблеми, які виникали в ході навчання у закладі вищої медичної освіти за обох варіантів організації навчання і студенти-першокурсники, і студенти-третьокурсники переважно пов’язували або з почуттям постійної втоми, або з особистісними причинами. Згідно з даними фізіолого-гігієнічної оцінки корелят самопочуття дівчат і юнаків наприкінці навчальних днів за умов дистанційного формату навчальної діяльності слід вважати як “погане”, що, насамперед, обумовлене зростанням питомої ваги відповідних даних та зменшенням частки показників, котрі відзначали самопочуття як “добре”. Подібними слід було вважати і показники щодо особливостей стану здоров’я та функціональних можливостей організму студентів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Professor Cherkasov Viktor Gavrylovych [] // Вісник морфології. - 2020. - Т. 26, № 2. - P74


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры, этика)
Дод.точки доступу:
Черкасов, Виктор Гаврилович (1953-2020) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Sobczakl, Krzysztof
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication [Text] / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P8


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Medical communication is a science that deals with different aspects of communication to ensure health and well-being (for patients and healthcare workers). In this sense, communicational processes can relate to oneself (intrapersonal communication), another person (interpersonal communication) and a group of people (extrapersonal communication). There are many reports that point to the significant impact of ways in which medical information is communicated on health, mental condition or social perception. We know that inadequate communication in the health-related field fosters iatrogenesis, a sense of dehumanization or the creation of mistrust in healthcare institutions. Because of these and those not mentioned here reasons, it becomes necessary to teach medical communication during education in medical schools. Several strategies have been developed as a part of communication skills development. They were connected with training related to dealing with emotions and stress, developing mental resilience or spiritual development which refers to care for personal senses and goals. Interpersonal medical communication specifically focuses on building proper relations between patients and medical staff members through adequate language. Effective forms of verbal and non-verbal interactions related to delivering and acquiring clinically important information (including the specificity of an illness and socio-cultural conditions), patient handling, breaking bad news or communication in difficult situations are only selected issues that are the subject of interpersonal medical communication. On the other hand, the areas of extrapersonal communication are related to institutional and personal image-building skills, crisis information management and presentation of a person/institution in a public space
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Гуров, О. М.
    Історія кафедри судово-медичної експертизи ХМАПО [Текст] = History of the department of forensic medical examination of KMAPE / О. М. Гуров // Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 109-114


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (история, кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Історія кафедри розпочалася 22 грудня 1975 року, коли на виконання наказу МОЗ СРСР від 29.08.1974 р. № 798 наказом ректора Українського інституту удосконалення лікарів (УІУЛ, з 1999 року – ХМАПО) № 296 на базі курсу судової медицини була організована кафедра судової медицини та затверджений її завідувач – доктор медичних наук Владислав Іларіонович Кононенко як обраний за конкурсом вченою радою інституту 19 грудня 1975 р.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Кривоносов, М. В.
    Історія Харківського медичного університету [Текст] / М. В. Кривоносов // Медична освіта. - 2001. - № 2. - С. 97-101


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Науменко, Л. Ю.
    Академіє - Ваша величність! [Текст] : [До 100-річчя ДЗ "ДМА"] / Л. Ю. Науменко // Медичні перспективи. - 2016. - Т. 21, № 3. - С. 94


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ПОЭЗИЯ -- POETRY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Бушков, П. Н.
    Активные методы обучения студентов по хирургии / П. Н. Бушков, М. М. Винокуров // Вестник хирургии им. И.И. Грекова. - 1998. - Т. 157, № 1. - С. 95


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Винокуров, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Ковальчук, Л. В.
    Актуальные задачи преподавания иммунологии и аллергологии в медицинских вузах России (по итогам проблемной учебно-методической комиссии по иммунологии и аллергологии) [Текст] / Л. В. Ковальчук, Л. В. Ганковская, Е. В. Соколова // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2006. - № 6. - С. 119-120. . - ISSN 0372-9311

Рубрики: Аллергология и иммунология--обуч

   Обучение


   Медицинские учебные заведения


   Российская Федерация


Дод.точки доступу:
Ганковская, Л. В.
Соколова, Е. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Косарев, И.
    Актуальные проблемы педагогики высшей медицинской школы [Текст] / И. Косарев // Врач. - 2007. - № 4. - С. 73-75

Рубрики: Медицинские учебные заведения

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Фетько, М.
    Аптека — активний учасник навчального і наукового процессу / М. Фетько // Фармацевт практик. - 2016. - № 6. - С. 32-33


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Головне завдання — практична підготовка майбутніх провізорів та інтернів — навчально-виробнича аптека Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького виконує на «відмінно»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Гулько, Р.
    Арабіка, маракуйя та інжир [Текст] / Р. Гулько // Фармацевт практик. - 2020. - № 7/9. - С. 25-26


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, этика)
САДОВОДСТВО -- GARDENING (кадры, организация и управление, этика)
РАСТЕНИЯ -- PLANTS
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY (история, кадры, методы, организация и управление, этика)Львівська область
Анотація: І ще понад 1200 лікарських, декоративних та біблійних рослин зростає у Ботанічному саду ЛНМУ ім. Данила Галицького
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Заєць, Т. А.
    Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти [Текст] = Aspects of teaching students the methods of functional diagnostics in gastroenterology / Т. А. Заєць // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
Анотація: Мета роботи – провести аналіз основних аспектів навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології, створення чіткої організації навчального процесу щодо вивчення матеріалу та постійного вдосконалення і поповнення теоретичних знань
Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного досвіду викладання дисципліни “Функціональна діагностика” з метою вибору оптимальних методів навчання та форм контролю набутих знань студентів з даної дисципліни, які навчаються за спеціальністю “Лікувальна справа”. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення дисципліни, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу “Функціональна діагностика”. Стаття розкриває роль поєднаної теоретичної підготовки з можливістю попрактикуватися на реальних пацієнтах, що дає можливість закріпити знання з дисципліни “Функціональна діагностика”
Висновок. Чітка організація навчального процесу під час викладання розділу дисципліни “Методи функціональної діагностики в гастроентерології” для студентів VI курсу медичного факультету дозволить здобути відмінні практичні навички та вміння, а також створити міцне теоретичне підґрунтя
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Кочін, І. В.
    Багатогранність єдності та безперервність креативного розвитку професорсько-викладацького складу кафедри - запорука успіху в науково-навчальній діяльності [Текст] : (50 років кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф ДЗ "Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України") / І. В. Кочін // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 3. - С. 137-148


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ГРАЖДАНСКАЯ ОБОРОНА -- CIVIL DEFENSE
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINEЗапорожье
Анотація: Стаття присвячена аналізу діяльності кафедри цивільного захисту та медицини катастроф Державного закладу «Запорізька медична академія післядипломної освіти Міністерства охорони здоров’я України» з нагоди 50-х роковин утворення кафедри. Мета: дослідити й узагальнити досвід роботи професорсько-викладацького складу кафедри цивільного захисту та медицини катастроф, відстежити динаміку навчально-педагогічного процесу, навчально-методичної роботи і наукових здобутків, дати їм оцінку, зробити висновки для подальшого удосконалення навчального процесу й наукової діяльності. Були досліджені архівні й поточні матеріали щодо організації та діяльності ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України» і кафедри цивільного захисту та медицини катастроф за 1926–2017 рр. Проаналізовані та узагальнені матеріали навчально-методичної, педагогічної та наукової діяльності професорсько-викладацького складу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)