Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 189
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошин О. І., Бойчук Т. М., Івашук О. І., Мещишен І. Ф., Сенюк Б. П., Васюк В. Л., Волошина Л. О., Малкович Η. М.
Назва : Ретроспективна оцінка та перспективи впровадження результатів наукових досліджень вченими Буковинського державного медичного університету крізь призму «Стратегії Всесвітньої організації охорони здоров’я в галузі народної медицини 2014-2023»
Місце публікування : Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 3. - С. 10-15 (Шифр ФУ16/2015/3)
MeSH-головна: МЕДИЦИНА ТРАДИЦИОННАЯ -- MEDICINE, TRADITIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПОЛИТИКА ПРАВИТЕЛЬСТВЕННАЯ -- PUBLIC POLICY
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черних В. П., Зупанець І. А., Пропіснова В. В.
Назва : Основні положення концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "лабораторна діагностика" в національній фармацевтичній академії України
Місце публікування : Клінічна фармація. - 2001. - Т. 5, № 2. - С. 3-7 (Шифр КУ4/2001/5/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красножен В. Н.
Назва : Кафедра оториноларингологии Казанской государственной
Місце публікування : Вестник оториноларингологии. - 2015. - № 4. - С. 5-8 (Шифр ВР37/2015/4)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоусова І. В.
Назва : Особливості навчально-методичного забезпечення проведення літньої навчально-польової практики з основ фармакогнозії з елементами ботаніки у ПВНЗ «Київський медичний університет УАНМ»
Місце публікування : Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 2. - С. 55-56 (Шифр ФУ16/2015/2)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Войтенко Г. М., Степаненко В. В.
Назва : Досвід викладання фітотерапії у вищій школі
Місце публікування : Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 2. - С. 54-55 (Шифр ФУ16/2015/2)
MeSH-головна: ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Роша Л. Г.
Назва : Трансдисциплінарний підхід та впровадження нових форм навчання професійної підготовки фахівців патологоанатомічної служби
Паралельн. назви :Transdisciplinary approach and the introduction of new forms of education in the professional training of specialists in the pathological anatomy service
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 696-701 (Шифр ВУ80/2018/22/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПАТОЛОГОАНАТОМИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PATHOLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: У сучасній медичній освіті простежується тенденція розробки, обґрунтування та застосування в навчальний процес нових підходів і технологій. Одним із таких новітних впроваджень є трансдисциплінарний підхід. Основними принципами побудови системи ПАС у межах інноваційної економіки знань доцільно виділити наступні напрямки: принцип “навчання через рішення задач”; принцип “освіта через усе життя”; принцип між- / мульти- / транс- дисциплінарної здатності та готовності вести певну діяльність (наукову, медичну, технологічну і т.д.), що відповідає високим вимогам світового ринку. Проблемно-задачний підхід до визначення змісту професійної підготовки медиків ПАС передбачає розробку системи “стрижневих завдань”, що визначають основні напрямки розвитку науки та техніки в профільній медичній галузі. З боку споживача медичних освітных послуг формування кадрів у відповідних медичних ВНЗ за умов децентралізації в межах трансдисциплінарності мають простежуватися основні тенденції розвитку сучасного інжинірингу: мультидисциплінарні, багатомасштабні (багаторівневі) і багатостадійні дослідження й інжиніринг на основі між-, мульти- і трансдисциплінарних комп’ютерних технологій; комп’ютерне проектування продукції. Реформування вищої медичної освіти України має мету, крім покращення якості медичної допомоги та освіти, й формування висококваліфікованих та конкурентноспроможних фахівців, зміну форм та змісту організації навчально-виховного процесу. Головною оцінкою якості підготовки випускників та наукових розробок, ефективності політики є конкурентоспроможність, затребуваність фахівців у галузі медицини. Наближення кафедр та університетських клінік до лікувальних закладів має найкращі перспективи щодо забезпечення якісного навчального процесу з використанням трансдисциплінарного підходуIn modern medical education there is a tendency to introduce new approaches and technologies into the educational process. One such approach is the transdisciplinary approach. The main principles of constructing the system of PAS in the framework of the innovative knowledge economy is to focus on the following areas: the principle of "learning through problem solving"; the principle of "education through life"; the principle of inter- / multi- / transdisciplinary ability and readiness to conduct certain activities (scientific, medical, technological, etc.) that meets the high requirements of the world market. Problem-task approach to the definition of the content of professional training of physicians of the PAS involves the development of a system of "core tasks", which determine the main directions of science and technology development in the profile of the medical sector. From the side of the consumer of medical educational services, the formation of the personnel in the corresponding medical universities in the conditions of decentralization within the framework of transdisciplinarity should trace the main trends in the development of modern engineering: multidisciplinary, multi-scale (multi-level) and multistage research and engineering on the basis of inter-, multi- and transdisciplinary computer technologies; computer design products. The reform of Ukraine’s higher medical education has the goal, in addition to improving the quality of medical care and education, and the formation of highly skilled and competitive specialists, changing the forms and content of the organization of educational process. The main assessment of the quality of graduates’ training and research, policy effectiveness is the competitiveness, demand of specialists in the field of medicine. The approach of departments and university clinics to medical institutions has the best prospects for providing a quality educational process using a transdisciplinary approach
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мруг О. Ф.
Назва : Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу
Паралельн. назви :Optimization of styles and methods of teaching discipline "Psychiatry, Addictology" through the prism of transactional analysis
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 372-376 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Актуальність оптимізації та інтенсифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах медичного профілю не викликає сумнівів. Пошук нових варіантів педагогічного направлення для становлення та подальшого розвитку компетентних спеціалістів, які були б здатні використовувати весь свій професійний потенціал для надання якісної медичної допомоги населенню, вдосконалення вже існуючих методів викладання дисциплін, а також розробка адекватних та диференційованих підходів до навчання знаходяться в центрі уваги. Досвід групових процесів допомагає створити потрібний простір для ефективного росту та змін. Навчання та учбові групи дають можливість отримувати знання, вибудовувати навички та сприяють особистісному розвитку. Викладач здійснює глибокий вплив на самооцінку студентів у навчанні, а також на стратегії та моделі, які вони використовуватимуть у ході навчального, а потім і професійного процесів, так як успішність досвіду в учбовій групі здійснює значний вплив на навчально-освітній процес, а також формує майбутній стиль роботи. У кожного викладача є свій стиль навчання, якому він надає перевагу. Навчальний стиль залежить від змісту, але і від того, якому саме викладач надає свідому перевагу. Отримані дані також дають змогу зрозуміти, як викладачу, як лідеру групи, максимально ефективно поводити себе у складних, конфліктних ситуаціях, які можуть виникати в навчальному процесі на певних його етапах. Висновки з даних моделей педагогічних стратегій допомагають пояснити певні складні моменти навчального процесу та дозволяють знайти спосіб керування всіма його аспектами, налагоджувати більш ефективну комунікацію в групі, тим самим знаходячи більш задовільні та успішні міжособистісні відносини між членами групи. Наведені дані дозволяють оптимізувати результати навчального процесу та досягти його кращої ефективності
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сорока О. Я.
Назва : Формування правового мислення в процесі професійної підготовки лікарів у вищих медичних навчальних закладах
Паралельн. назви :Formation of a Legal Thinking in the Process of Professional Education of Doctors in Higher Medical Educational Institutions
Місце публікування : Медичне право. - 2018. - N 1. - С. 54-64 (Шифр МУ77/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ГРАЖДАНСКИЕ ПРАВА -- CIVIL RIGHTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ГРУППЫ ЛИЦ -- OCCUPATIONAL GROUPS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Аналізується формування правового мислення в процесі професійної підготовки лікарів у медичних вищих навчальних закладах. На підставі вивчення сучасних тенденцій доведено, що володіння правовими знаннями є не тільки показником високого рівня освіченості та широти світогляду, а й вимогою часу, запорукою успішності професійної діяльності більшості кваліфікованих фахівців, затребуваних на ринку праці. Не є винятком і сфера охорони здоров’я
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Борис Федорович Сухомлинов (до 100-річчя від дня народження
Паралельн. назви :Borys Fedorovych Sukhomlynov
Місце публікування : Український біохімічний журнал. - 2016. - Т. 88, № 5. - С. 136 (Шифр УУ1/2016/88/5)
MeSH-головна: ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочін І. В.
Назва : Багатогранність єдності та безперервність креативного розвитку професорсько-викладацького складу кафедри - запорука успіху в науково-навчальній діяльності : (50 років кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф ДЗ "Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України")
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Київ, 2018. - N 3. - С. 137-148 (Шифр МУ66/2018/3)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ГРАЖДАНСКАЯ ОБОРОНА -- CIVIL DEFENSE
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE
Географіч. рубрики: Запорожье
Анотація: Стаття присвячена аналізу діяльності кафедри цивільного захисту та медицини катастроф Державного закладу «Запорізька медична академія післядипломної освіти Міністерства охорони здоров’я України» з нагоди 50-х роковин утворення кафедри. Мета: дослідити й узагальнити досвід роботи професорсько-викладацького складу кафедри цивільного захисту та медицини катастроф, відстежити динаміку навчально-педагогічного процесу, навчально-методичної роботи і наукових здобутків, дати їм оцінку, зробити висновки для подальшого удосконалення навчального процесу й наукової діяльності. Були досліджені архівні й поточні матеріали щодо організації та діяльності ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України» і кафедри цивільного захисту та медицини катастроф за 1926–2017 рр. Проаналізовані та узагальнені матеріали навчально-методичної, педагогічної та наукової діяльності професорсько-викладацького складу
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedonyuk L. Ya., Podobivsky S. S., Yarema O. M.
Назва : Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university
Паралельн. назви :Навчально-біологічний музей кафедри медичної біології - цінний скарб і гордість університету
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 141-145 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
МУЗЕИ -- MUSEUMS
Анотація: The aim of the study – to expose a many-sided value (educational, scientific and pedagogic) of the Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department. The main body. Natural objects and their images are at the top of leading places among great variety of wildlife around us. That is the reason why natural and biological educational museums occupy a certain place in the educational process. Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department has many-sided value: educational, scientific and pedagogic. Educational value: exhibits of the museum expose the thematic chapters of the science’s educational programme, with the help of which students are looking for intercommunication of the plant and animal world between themselves and environment. They are of essential importance while learning the structure of multicellular organisms and the human role in changing natural ecosystems. Scientific value: exhibits of the museum afford an opportunity to form the system of knowledge concerning the laws of nature and are the foundation to study the bases of parasitism and parasitic invasions in humans. Pedagogic value: museum forms humane, careful and thrifty attitude toward nature of homeland, ability esthetically to behave to all living, it plays an important role in the formation of ecological consciousness of students. Conclusions. Educational-Biological Museum is an exhibition project and remains a teaching resource of the Department. It reflects not only the history of the organization and establishment of the Museum, but the history of the Department, Institute, Academy and University in the whole. The Museum was and still remains a pride in honour of those people who laid its foundationsМета роботи – висвітлити багатогранне значення (навчальне, наукове та виховне) навчально-біологічного музею імені І. І. Яременка кафедри медичної біології. Основна частина. Серед різноманітності наочностей одне з перших місць повинні зайняти натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення змісту оточуючої нас живої природи. З огляду на це, певне місце в навчально-виховному процесі займають музеї. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка кафедри медичної біології має багатогранне значення: навчальне, наукове та виховне. Навчальне: експонати музею відображають тематичні розділи програми з дисципліни, за допомогою яких студенти спостерігають взаємозв’язок рослинного та тваринного світу, організмів між собою i навколишнім середовищем, формують уявлення про будову багатоклітинних організмів, а також вивчають роль людини у зміні природних екосистем. Наукове: експозиції секцій музею цінні тим, що формують систему знань про закони природи, вони є базою для дослідження основ паразитизму та паразитарних інвазій у людини. Виховне: музей формує гуманне, дбайливе та бережливе ставлення до природи рідного краю, вміння естетично ставитися до всього живого, він відіграє важливу роль у формуванні екологічної свідомості студентів. Висновки. Навчально-біологічний музей є експозиційним проектом і освітнім ресурсом кафедри медичної біології, який відображає не лише історію розвитку живих організмів, але й історію створення музею природи, історію кафедри, історію вузу. Музей завжди був та залишається гордістю навчального закладу, насамперед гордістю за людей, які заклали його фундамент
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кокус В. В.
Назва : Перший завідувач кафедри біології Вінницького медичного інституту О. О. Савостьянов: ботанічні екскурсії ...
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 3. - С. 572-576 (Шифр ВУ80/2018/22/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
Анотація: На сучасному етапі розвитку Української держави важливим завданням є повернення в наукову когорту творчої спадщини вчених, імена яких упродовж багатьох десятиріч замовчувалися. З їх числа необхідно згадати першого завідувача кафедри біології Вінницького медич- ного інституту професора Олександра Олександровича Савостьянова, який упродовж 20-40-х років ХХ ст. зробив вагомий внесок у розвиток наукових досліджень у галузі біології, систематики рослин, сільського господарства та природознавства.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корнійчук О. П., Шикула Р. Г., Павлій С. Й.
Назва : Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету
Паралельн. назви :Methodological and organizational aspects of microbiology teaching in dental faculty of national medical university
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 385-388 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: У наш час важливим завданням є приведення змісту типових та діючих освітніх програм, а також методів навчання до європейських освітніх стандартів для покращення якості підготовки майбутніх стоматологів. Мета — узагальнення методологічних аспектів викладання мікробіології та особливостей контролю знань учнів на стоматологічному факультеті Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького (ЛНМУ). Навчальний процес на кафедрі мікробіології ЛНМУ здійснюється за новим навчальним планом шляхом підготовки фахівців II рівня. Максимум педагогічної майстерності професорсько-викладацького складу кафедри використовується на створення мотивації вивчення дисципліни “Мікробіологія, вірусологія та імунологія, в тому числі мікробіологія порожнини рота” і формування клінічного мислення студентів-стоматологів. Зокрема, це забезпечується шляхом постійного акцентування на професійну спрямованість поданої на лекціях та практичних заняттях інформації, оновлення програмного матеріалу сучасними науковими фактами, застосуванням інноваційних технологій. Досягнення поставлених цілей здійснюється завдяки постійної самостійної пошукової роботи. Cтворено підручник для студентів стоматологічного факультету, у якому дуже багато уваги приділено професійній спрямованості викладеного навчального матеріалу. Зокрема, ряд розділів присвячено вивченню окремих представників мікробіоти ротової порожнини в нормі та при патології, а також мікробіоценозу ротової порожнини в цілому. Для оптимізації підготовки студентів на веб-сайті Університету розміщено робочі навчальні програми, мультимедійні презентації лекції, методичні рекомендації для практичних занять та самостійної роботи з прикладами тестових завдань, ситуаційних завдань для кожної теми. Представлено також бази тестових завдань для підготовки до підсумкового контролю знань. Для іноземних студентів професорсько-викладацьким складом кафедри розроблено англійською мовою методичні матеріали, а також робочі зошити із розділів “Загальна мікробіологія”, “Вірусологія”, “Спеціальна мікробіологія”, що допомагає у підготовці до практичних занять, під час проведення практичних занять, а також полегшує самостійне вивчення ряду тем, передбачених робочою навчальною програмою. Видано збірник тестових завдань для підготовки англомовних студентів до іспиту “Крок-1”. Оцінювання здійснюється за системою ECTS. Кінцева оцінка складається з середнього балу за поточну успішність та балу, отриманого на іспиті. Кафедра мікробіології ЛНМУ постійно працює над забезпеченням оптимальної організації навчального процесу з метою підготовки кваліфікованих стоматологів. Педагогічний колектив постійно вдосконалює забезпечення отримання студентами ґрунтовних фундаментальних знань необхідних для майбутньої лікарської діяльності
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойченко О. М., Сідаш Ю. В.
Назва : Упровадження інноваційних методів навчання у вищій медичній школі
Місце публікування : Укр. стоматол. альманах. - Полтава, 2018. - № 4. - С. 65-68 (Шифр УУ33/2018/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Одна з головних ознак сучасного суспільства – це його розвиток на основі інновацій, тому метою даної публікації є спроба охарактеризувати засоби, форми і різні методи інноваційного навчання студентів вищих медичних закладів України, розкрити специфіку їх використання в інтерактивному середовищі.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годованець Ю. Д., Навчук Г. В., Шутак Л. Б.
Назва : До 75-річчя вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет"
Місце публікування : Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - Київ, 2019. - Т. 9, № 4. - С. 3-5 (Шифр НУ45/2019/9/4)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мамчур В. Й., Жилюк В. І., Коваленко О. Ю.
Назва : Дніпровська школа фармакологів: подорож довжиною в 100 років (до 100-річчя кафедри фармакології і клінічної фармакології Дніпропетровської медичної академії). Частина І: 1918-1943 рр.
Місце публікування : Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - С. 101-109 (Шифр МУ10/2019/24/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ИСТОРИЯ -- HISTORY
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: В статье представлен анализ основных исторических этапов становлення и развития научной школы фармакологов ГУ «Днепропетровская медицинская академия МЗ Украины» за 100-летний период существования кафедры фармакологии. Часть І (1918-1943 гг.) посвящена одному из наиболее важных и сложных периодов - первому этапу развития научной школы фармакологов: от момента создания кафедры фармакологии Катеринославского медицинского института в 1918 р., ее первым трудным шагам в организации кафедры и создании ее материально - технической базы, налаживания процесса обучения студентов основам фармакотерапии пациентов, до периода становлення важных научных открытий в экспериментальной и клинической фармакологии и активного научного роста и развития целого направления фармакологической школы в 30-40-е годы ХХ века. Показано, что за первые 25 лет своей научно – педагогической работы кафедра сформировалась в мощную научную школу, которая дала медицинской науке нашей страны выдающихся ученых своего времени, а также сформировала поколение студенческой молодежи и врачей с новым мировоззрением - пониманием важности и ценности научных знаний фундаментальной фармакологии, прикладных знаний рациональной фармакотерапии и клинической фармакологии для повышения качества лечения пациентов в практической медицинеThe article presents analysis of the main historical stages of the establishing and development of the scientific school of pharmacology of the SE "Dnipropetrovsk Medical Academy of Health Ministry of Ukraine" for a 100-year lifetime period of the pharmacology department. Part I (1918-1943) is devoted to one of the most important and difficult periods – the first period of development of scientific school of pharmacologists: since the establishment of the Department of Pharmacology of Katerinoslavsky Medical Institute in 1918, its first difficult steps in the orga­nization of the department and creation of its facilities and equipment base, of establishing training process on the ba­sics of pharmacotherapy, up to the period of formation of important scientific discoveries in experimental and clinical pharmacology and active scientific development of the whole direction of pharmacological school in the 30-40ies of the XX-th century. It is shown that during the first 25 years of scientific and pedagogical work, the department turned into a powerful scientific school, which brought up outstanding scientists of the day to the medical science of our country, and formed a generation of young students and doctors with a new worldview, with understanding the importance and value of scientific knowledge of fundamental pharmacology, applied knowledge of rational pharmacotherapy and clinical pharmacology to improve the quality of patients’ care in practical medicine
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук В. П., Назарчук О. А.
Назва : Палій Гордій Кіндратович - фундатор наукової школи подільських мікробіологів
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 193-195 (Шифр ВУ80/2020/24/1)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
Географіч. рубрики: Винницкая область
Анотація: Кожна людина унікальна, її доля і життєвий шлях неповторні. Але є особистості, чиї імена золотими літерами вписані у нескінченну книгу вітчизняної історії. Цих людей ми згадуємо з пошаною і вдячністю, адже їх великі діла сприяли покращенню життя людства. Такі особистості зробили за життя крок уперед до кращого майбутнього та вплинули на свідомість сучасників. Різними були напрямки їх діяльності: медицина, освіта, технічний прогрес. Кожен мріє зробити в житті щось важливе і значне. Але є люди, які не замислюються про такі речі, а щоденною працею по краплині накопичують результат, який в підсумку і стає чимось вагомимПалій Гордій Кіндратович - мікробіолог, видатний вчений, заслужений діяч науки і техніки України, доктор медичних наук, професор чиї здобутки без перебільшення відкрили нові сторінки сучасної вітчизняної науки в боротьбі зі збудниками інфекційних хвороб
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мота О. М., Галюк У. М.
Назва : Болеслав Омелянович Дерінг - хірург, анатом, педагог (до 100-ї річниці від дня народження)
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 749-750 (Шифр ВУ80/2019/23/4)
MeSH-головна: ЮБИЛЕЙНЫЙ СБОРНИК -- FESTSCHRIFT
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Географіч. рубрики: Винницкая область
Анотація: Досліджуючи історію анатомічної школи Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, сьогодні слід згадати Дерінга Болеслава Омеляновича, вінничанина - людину неординарної долі, лікаря-хірурга, анатома, педагога. 18 грудня 2019 року на базі студентського наукового гуртка кафедри нормальної анатомії Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького було проведено вечір пам’яті, присвячений 100-й річниці від дня народження доцента кафедри нормальної анатомії Дерінга Болеслава Омеляновича. В лекційній аудиторії кафедри зібралися студенти, викладачі та гості, серед яких лікарі та вчені, колишні студенти Болеслава Омеляновича. Вечір розпочався доповіддю студента 5-го курсу медичного факультету Петришина Михайла про життєвий шлях, педагогічну та наукову діяльність Дерінга Болеслава Омеляновича
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марчак Т. В., Смірнова О. В., Мельник А. В.
Назва : Шляхи удосконалення навчального процесу під час вивчення медичної хімії в сучасних умовах
Паралельн. назви :The ways to improve the educational process while studying medical chemistry in modern conditions
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 667-671 (Шифр ВУ80/2019/23/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Входження України в світове співтовариство неможливе без модернізації системи вищої освіти, спрямованої на підготовку фахівців на рівні міжнародних вимог. Метою цієї роботи було розкрити потенційні можливості навчального предмету “Медична хімія” для розвитку особистості студента-медика, надбання ним практичних навичок, формування хімічної компетентності майбутнього лікаря за рахунок удосконалення процесу навчання. У 2019–2020 н.р. запропонована нова схема проведення практичних занять з окремих тем з дисципліни “Медична хімія”, яка передбачає об’єднання двох споріднених за темою занять таким чином, щоб перше із них було виключно теоретичне, а на другому — студенти відпрацьовували практичні навички із даної теми. Вона була апробована на 450 студентах 1 курсу медичного факультету. Ефективність застосування нової методики проведення практичних занять оцінювали на основі порівняння показників складання диференційного заліку з медичної хімії (абсолютна та якісна успішність, середній бал). Для оцінки міжгрупової різниці застосовували параметричний t-критерій Ст’юдента, при порівнянні частоти змін — критерій F Фішера. Представлена методика проведення практичних занять з медичної хімії забезпечує формування інтересу студентів до дисципліни, оптимальне засвоєння теоретичного матеріалу, вміння користуватись хімічним посудом та різними приладами, критично мислити, робити висновки та давати оцінку отриманим результатам. Застосування пропонованої схеми навчання у 2019–2020 н.р. вірогідно не впливало на якісну успішність та середній бал з дисципліни, проте викликало статистично достовірне зростання абсолютної успішності студентів 1 курсу на 14,2%, порівняно з такими показниками у 2018–2019 н.р, що свідчить про доцільність її використання у навчальному процесіUkraine’s entry into the world community is impossible without the modernization of the higher education system aimed to train specialists at the level of international requirements. The purpose of this research was to uncover the potential of the medical chemistry subject for the development of the medical student’s personality, the acquisition of practical skills, and the formation of the chemical competence of the future doctors by improving the educational process. In 2019–2020 the new scheme of conducting workshops on certain topics of the discipline “Medical Chemistry” was proposed that involved combining two related workshops in a way that the first class would be purely theoretical and the second would give students practical skills on the topic. It was tested on 450 first-year medical students. The effectiveness of the application of the new method of workshops was evaluated on the basis of comparison of indices of differential credit in medical chemistry (absolute and qualitative success, average mark). Student’s parametric t-test was used to estimate the intergroup difference, while at the same time the frequency of the change was estimated by the F Fisher criterion. The methodology presented in the research provides the means of improvement of skills and knowledge of the discipline “Medical Chemistry”, forms students’ interest to the subjects, ensures better learning of theoretical content, skills in usage of chemical vessels and equipment, critical thinking, evaluating the results obtained and making conclusions. Use of proposed learning scheme in 2019–2020 statistically did not show significant difference in the grades of students, who study a discipline “Medical Chemistry” compared to normal learning process. On the other hand, it recorded statistically reliable increase of 14,2% in the absolute grades of 1st year students compared to 2018–2019 results, which demonstrates the potential of its use in an educational process
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сарафинюк Л. А., Кириченко Ю. В., Кириченко В. І., Стефаненко І. С.
Назва : Методичні аспекти викладання спортивної медицини на медичному факультеті Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова
Паралельн. назви :Methodical aspects of teaching sports medicine at the medical faculty of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 296-299 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СПОРТИВНАЯ МЕДИЦИНА -- SPORTS MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕТОДЫ -- METHODS
Географіч. рубрики: Винница
Анотація: У сучасному освітньому просторі важливим завданням є приведення діючої освітньої програми зі спортивної медицини до європейських стандартів освіти для покращення якості підготовки майбутніх лікарів-медиків. Мета роботи — узагальнення методологічних аспектів викладання предмету “Спортивна медицина” та особливостей контролю знань студентів 4 курсу медичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Навчальний процес на кафедрі здійснюється за новим навчальним планом шляхом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Спеціаліст” у вищих навчальних закладах МОЗ України. Основним його напрямком є посилення мотивації вивчення дисципліни “Спортивна медицина” і формування клінічного мислення студентів-медиків професорсько-викладацьким складом кафедри. Це забезпечується шляхом підвищеного акцентування на професійну спрямованість поданої на практичних заняттях та лекціях інформації, постійним оновленням програмного матеріалу науковими фактами, що отримані завдяки сучасним інноваційним технологіям. Досягнення поставленої мети відбувається завдяки пошуковій роботі співробітниками кафедри. Створено методичні матеріали для студентів медичного факультету, у яких багато уваги приділяється практичному спрямуванню у майбутній професійній діяльності. Кінцева оцінка, яку отримують студенти по закінченню вивчення даної дисципліни, складається з середнього балу за поточну успішність, оцінки, отриманої за оформлення лікарсько-контрольної карти фізкультурника та спортсмена (форма 061 і форма 062) та балу, отриманого на диференційованому заліку. Кафедра фізичного виховання та ЛФК ВНМУ ім. М. І. Пирогова працює над оптимізацією навчального процесу з метою підготовки кваліфікованих лікарів. Професорсько-викладацький колектив з року в рік оновлює програмний матеріал, що забезпечує високий практичний та теоретичний рівень наших студентів-медиківIn the modern educational space, the important task is to bring the current educational sport education program to European standards of education to improve the quality of training future medical doctors. The purpose of the work is to synthesize the methodological aspects of the subject “Sport Medicine” and the peculiarities of controlling the knowledge of the students of the 4th year of the medical faculty of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The educational process at the department is carried out according to the new curriculum by training specialists of educational qualification level “Specialist” in higher educational institutions of the Ministry of Health of Ukraine. Its main direction is strengthening of the motivation of studying the discipline “Sport medicine” and the formation of clinical thinking of medical students by the faculty and professors of the department. This is ensured by highlighting the professional orientation of the information given in practical classes and lectures, the constant updating of the program material by scientific facts, obtained through modern innovative technologies. Achievement of the set goal is due to the research work of the department staff. Methodical materials for students of the medical faculty have been created, in which a lot of attention is paid to the practical direction in future professional activities. The final assessment received by students after the completion of the study of this discipline consists of the average score for current progress, the evaluation of the results obtained for the registration of the medical-control card of the athlete and the athlete (form 061 and form 062) and the score obtained on the differentiated score. Department of physical education and exercise therapy National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya is working on optimizing the educational process in order to prepare qualified doctors. The teaching staff from year to year updates the program material, which provides a high practical and theoretical level of our medical students
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)