Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (30)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные центры<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-71 
1.


   
    100 років і один день стійкості, досконалості та відданості [Текст] // Мистецтво лікування. - 2018. - № 7/8. - С. 2-8


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история)
Анотація: Святкування сотої річниці з дня заснування Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика унаочнило бездоганне дотримання нею девізу «Стабільність. Досконалість. Відданість – Virtus. Excellentia. Fidelitas». Дводенні урочистості були позначені досконалим смаком, тонким відчуттям стилю та глибокою відданістю закладу своїм вчителям і колегам, які стояли біля його витоків, – і це відзначили як високі закордонні й вітчизняні гості, так і слухачі Академії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Александров, В. П.
    100-лет кафедре урологии и андрологии Санкт-Петербургской медицинской академии последипломного образования [Текст] / В. П. Александров // Урология. - 2001. - № 2. - С. 54-55


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, тенденции)
УРОЛОГИЯ -- UROLOGY (история, кадры, тенденции)
АНДРОЛОГИЯ -- ANDROLOGY (история, кадры, тенденции)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    60 років звершень та здобутків ДВНЗ "Тернопільский державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" [Текст] // Мистецтво лікування. - 2017. - № 4/5. - С. 60-64


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Лоскутов, А. Е.
    70 лет кафедре травматологии, ортопедии и МСЭ ФПО Днепропетровской государственной медицинской академии [Текст] / А. Е. Лоскутов, Э. Д. Колодько // Ортопедия, травматология и протезирование. - 1999. - № 2. - С. 120-122


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Колодько, Э. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Pelvic circumference in young men and young women studying in higher education institutions of Bukovina, depending on the sport [] = Особливості окружності таза в юнаків і дівчат, які навчаються в закладах вищої освіти Буковини, залежно від виду спорту / S. Yu. Karatieieva [та ін.] // Вісник морфології. - 2022. - Т. 28, № 2. - P57-61. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
АНТРОПОМЕТРИЯ -- ANTHROPOMETRY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (тенденции)
ПОЛОВЫЕ ФАКТОРЫ -- SEX FACTORS
Анотація: In recent decades, anthropological research methods have been widely used by scientists to correctly predict the achievement of high sports results. The aim of the study is to find out the features of the pelvic circumference of young men (YM) and young women (YW), who study in higher education institutions in Bukovina, depending on the sport. Anthropometric parameters were studied for 115 first and second year students of higher education institutions in Chernivtsi, aged 16 to 21, including 78 (67.82 %) YM and 37 (32.18 %) YW, the main group – 75 (65.22 %), were students of I-II courses of the Faculty of Physical Culture and Human Health of Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University, control group – 40 (34.78 %) – college students and students of the Faculty of Dentistry of Bukovina State Medical University. Among the students of the main group – 57 (76.00 %) YM and 18 (24.00 %) YW. Students of the main group, in addition to physical activity, which was included in the program of their specialty, additionally engaged in the following sports: football – 40 (53.34 %), of which YM – 36 (48.00 %), YW 4 (5.34 %), volleyball – 18 (24.00 %), of which YM – 9 (12.00 %), YW 9 (12.00 %), tennis – 10 (13.34 %), of which YM – 8 (10.67 %), YW 2 (2.67 %), basketball – 7 (9.32 %), of which YM – 4 (5.32 %), YW 3 (4.00 %), the control group consisted of 21 (52.50 %) YM and 19 (47.50 %) YW, which are loaded with hours of physical education, according to the curriculum of their specialty and additionally All students were determined to determine body weight and pelvic circumference according to the method of Bunak V. V. in the modification of Shaparenko P. P. Statistical analysis of the data was performed using a licensed program RStudio. Analyzing the average pelvic circumference of YM and YW, it is noteworthy that the average pelvic circumference among both study groups is much larger in YM compared to YW (representatives of the main group – respectively 83.40±3.01 cm and 78.31±3.01 cm; representatives of the control group – respectively 88.47±3.01 cm and 75.31±3.01 cm). In the main group, depending on the sport, volleyball players (YM – 86.11±3.02 cm; YW – 77.55±3.03 cm) and basketball players (YM – 85.50±3.03 cm; YW – 76.66±3.03 cm) have the largest pelvic circumference, followed by football players (YM – 81.52±3.02 cm, YW – 75.00±3.02 cm), and the smallest tennis players – 81.00±3.02 cm YM and 74.50±3.02 cm YW. Based on the regression analysis, it was found that weight is a significant factor for pelvic circumference.
Для коректного прогнозування досягнення високих спортивних результатів в останні десятиріччя науковцями широко використовуються антропологічні методи дослідження. Мета дослідження – з’ясувати особливості окружності таза юнаків і дівчат, які навчаються в закладах вищої освіти Буковини, залежно від виду спорту. Проведено дослідження антропометричних параметрів у 115 студентів першого та другого курсів закладів вищої освіти м. Чернівці, віком від 16 до 21 року, з них 78 (67,82 %) юнаки та 37 (32,18 %) дівчата. Основну групу – 75 (65,22 %), становили студенти І-ІІ курсів факультету фізичної культури та здоров’я людини Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, контрольну групу – 40 (34,78 %) – студенти коледжу та студенти стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету. Серед студентів основної групи – 57 (76,00 %) юнаків та 18 (24,00 %) дівчат. Студенти основної групи, окрім фізичного навантаження, яке входило в програму їхньої спеціальності додатково займались такими видами спорту: футбол – 40 (53,34 %), з них юнаків – 36 (48,00 %), дівчат 4 (5,34 %), волейбол – 18 (24,00 %), з них юнаків – 9 (12,00 %), дівчат 9 (12,00 %), теніс – 10 (13,34 %), з них юнаків – 8 (10,67 %), дівчат 2 (2,67 %), баскетбол – 7 (9,32 %), з них юнаків – 4 (5,32 %), дівчат 3 (4,00 %), Контрольну групу становили 21 (52,50 %) юнак і 19 (47,50 %) дівчат, які навантажені годинами фізкультури, відповідно до навчальної програми їхньої спеціальності та додатково спортом не займались Усім студентам було проведено визначення маси тіла та окружності таза за методикою Бунака В. В. у модифікації Шапаренка П. П. Статистичний аналіз отриманих даних проводили за допомогою ліцензованої програми RStudio. Аналізуючи середню величину окружності таза юнаків і дівчат звертає увагу те, що в середньому окружність таза серед обох досліджуваних груп значно більша у юнаків порівняно з дівчатами (представники основної групи – відповідно 83,40±3,01 см і 78,31±3,01 см; представники контрольної групи – відповідно 88,47±3,01 см і 75,31±3,01 см). В основній групі залежно від виду спорту найбільшу окружність таза мають волейболісти (юнаки – 86,11±3,02 см; дівчата – 77,55±3,03 см) та баскетболісти (юнаки – 85,50±3,03 см; дівчата – 76,66±3,03 см), далі футболісти (юнаки – 81,52±3,02 см; дівчата – 75,00±3,02 см), а найменшу тенісисти – 81,00±3,02 см юнаки та 74,50±3,02 см дівчата. На основі проведеного регресійного аналізу встановлено, що значимим фактором для окружності таза є вага
Дод.точки доступу:
Karatieieva, S. Yu.
Slobodian, O. M.
Muzyka, N. Ya.
Hauriak, O. D.
Chorna, N. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    The educational museums of І. Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists [Текст] = Навчальні музеї Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України та їх роль у процесі навчання і виховання майбутніх спеціалістів медсестринства / L. Ya. Fedoniuk [et al.] // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 134-141


MeSH-головна:
МУЗЕИ -- MUSEUMS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ОЦЕНКА КАЧЕСТВА ПРОГРАММ ОБУЧЕНИЯ -- NURSING EVALUATION RESEARCH
Анотація: An important place among a new approaches to the organization of educational activities occupied by museum pedagogy, that is an important factor in the education system and contributes to the comprehensive development of the student’s personality. Among the variety of visuals, one of the first places should be occupied by natural objects and their images, which create the most complete picture of the structure of the human body. Given this, a certain place in the educational process should be occupied by museums. The purpose of educational museums is to create the fullest idea of wildlife around us, the morphology of man, animals, plants, as well as a centers of education and upbringing, because one of the first places should be occupied by natural objects and their images. The I. Horbachevsky Ternopil National Medical University has a number of educational museums: Museum of the Department of Human Anatomy, Museum of the Department of Pathologic Anatomy, Autopsy Course and Forensic Pathology, I. Yaremenko Educational and Biological Museum. The Museum of the Department of Human Anatomy contains a unique collection of anatomical macrospecimens, that reflect the shape of organs, their topographic relationships, projections of vessels and nerves, that serve as an integral theoretical basis for medical, dental and pharmaceutical students and also for students of the educational and scientific institute of nursing. To reach a high practical level of professional training is impossible and without the study of museum macrospecimens of the Department of Pathological Anatomy with a sectional course and forensic medicine. I. Yaremenko Educational and Biological Museum presents natural objects and their images, which create the most complete imagination of the human relationship with the surrounding natural environment. Thus, museums occupy an important place in the educational process of the individual, thanks to them, theory and practice give a high positive result in the formation of professionalism of the doctor
Значне місце серед нових підходів до організації навчальної діяльності посідає музейна педагогіка, що має важливе значення в системі освіти, сприяючи всебічному розвитку особистості студента. Важливе значення для навчання мають натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення будови організму людини. З огляду на це, певне місце в навчально-виховному процесі займають музеї. Метою навчальних музеїв є створення найповнішої уяви змісту оточуючої нас живої природи, морфології людини, тварин, рослин, а також як осередку освіти й виховання. У Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України є ряд музеїв навчального профілю: музей кафедри анатомії людини, музей кафедри патологічної анатомії з секційним курсом і судової медицини, навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка. Музей кафедри анатомії містить унікальну колекцію анатомічних препаратів, які відображають форму органів, їх топографічні взаємовідносини, проекції судин і нервів, що служать невід’ємною теоретичною базою для студентів медичного, стоматологічного та фармацевтичного факультетів, а також для студентів Навчально-наукового інституту медсестринства. Досягти високого практичного рівня професійної підготовки неможливо і без вивчення музейних макропрепаратів кафедри патологічної анатомії з секційним курсом та судової медицини. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка представляє натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення взаємозв’язку людини з оточуючим навколишнім природним середовищем. Отже, музеї ТНМУ займають вагоме місце в навчально-виховному процесі, завдяки їм теорія і практика дають високий позитивний результат у формуванні професіоналізму лікаря
Дод.точки доступу:
Fedoniuk, L. Ya.
Yastremska, S. O.
Yarema, O. M.
Rekun, T. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ніколаєнко, В.
    Vivat Academia! 100 років Національній медичній академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика [Текст] / В. Ніколаєнко // Український медичний часопис. - 2018. - Т. 1, № 6. - С. 6-13


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, кадры)
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Анотація: У цьому році славетну дату — 100 років з дня заснування Національної медичної академії післядипломної освіти (НМАПО) імені П.Л. Шупика (далі — Академія) разом з усією країною святкують українські медики та науковці. Тріумфальні заходи було розпочато 1 листопада 2018 р. урочистим зібранням в Національному академічному драматичному театрі імені Івана Франка та продовжено 2 листопада в рамках Науково-практичної конференції з міжнародною участю «Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л. Шупика — століття лідерства та інновацій у медичній і фармацевтичній освіті та науці», на якій авторитетні медики-науковці — викладачі Академії та їх закордонні колеги — поділилися з делегатами своїм баченням найбільш вагомих досягнень, перспектив розвитку, нагальних проблем вітчизняної медичної науки, охорони здоров’я та безперервного професійного вдосконалення лікарів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Історія кафедри оториноларингології Тернопільської Державної Медичної Академії ім.І.Я.Горбачевського(до 40-річчя з дня заснування) [Текст] // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 1999. - № 2. - С. 87-91


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, тенденции)
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (история, кадры)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Історія, досягнення та перспективи розвитку Дніпропетровської державної медичної академії [Текст] / Г. В. Дзяк [та ін.] // Медична освіта. - 2001. - № 2. - С. 20-23


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, тенденции)
Дод.точки доступу:
Дзяк, Г. В.
Перцева, Т. О.
Твердохліб, І. В.
Горбунова, Г. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти [Текст] / М. І. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 6-10


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, тенденции)
Дод.точки доступу:
Хвисюк, М. І.
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Більченко, О. В.
Карпенко, В. Г.
Кривобок, В. I.
Рогожин, Б. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Адъюнктура Военно-медицинской академии: история, современность и перспективы [Текст] / Б. Н. Котив [и др.] // Военно-медицинский журнал : Теорет.и науч.-практ. журн. - 2013. - Т. 334, № 12. - С. 52-58


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, кадры)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (история)
Дод.точки доступу:
Котив, Б. Н.
Ивченко, Е. В.
Зубенко, А. И.
Овчинников, Д. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Вергун, А. Р.
    Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія [Текст] = Academic integrity and plagiarism expertise at Danylo Halytskyi Lviv national medical university: key principles and methodology / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ЗНАЧИМОСТИ -- PEER REVIEW, RESEARCH (методы)
ЭТИКА НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ -- ETHICS, RESEARCH
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (законодательство и юриспруденция, методы, этика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті розглянуто й охарактеризовано ключові засади, методологію та комплекс заходів щодо імплементації і забезпечення академічної доброчесності та високих професійних стандартів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького, запобігання порушенням академічної доброчесності; честі, гідності, взаємної поваги і довіри, забезпечення рівноправності та толерантності всіх учасників освітнього процесу шляхом дотримання принципів і загальноприйнятих норм щодо етичної поведінки, протидії академічному плагіату з урахуванням вимог Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про авторське право і суміжні права», рекомендацій Асоціації європейських університетів щодо відкритого доступу до наукової інформації та інших міжнародних асоціацій. Антиплагіатна перевірка наукових (включаючи дисертації) та навчально-методичних праць в Інтернеті та репозитарії університету здійснюється методом шингл-розбивки тексту ліцензованим та вільнодоступним ПЗ “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (ми жодним чином не рекламуємо якогось конкретного провайдера цих послуг чи алгоритму здійснення експертизи) і є достатньо ефективною, відповідає вимогам академічної доброчесності щодо трансдисциплінарної цінності проблемно-орієнтованого знання, сприяє покращенню якості освіти, підвищенню продуктивності навчального процесу та дослідницької діяльності
The article considers and describes the key principles, methodology and some measures of implementation and maintenance of academic integrity and high professional standards at Danylo Halytskyi Lviv National Medical University, prevention of academic integrity violations, honor, dignity, mutual respect and trust, ensuring of equality and tolerance of all educational process participants by adhering to the principles and generally accepted norms of ethical behavior, counteraction of academic plagiarism taking into account the Laws of Ukraine “On Education”, “On Higher Education”, “On copyright and related rights”, recommendations of the Association of European Universities on scientific open access information and other international associations. Anti-plagiarism verification of scientific (including dissertations) and educational-methodical works on the Internet and the University Repository is carried out by shingle-breaking of the text by licensed and free available software “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (we do not advertise any particular provider of these services or the algorithm of expertise) and is sufficiently effective, meets of the academic integrity requirements for the transdisciplinary value of problem-oriented knowledge, improves the quality of education, productivity of the educational process and research
Дод.точки доступу:
Ягело, С. П.
Стечак, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Нейко, Є. М.
    Академія - колиска мого життя [Текст] / Є. М. Нейко // Медична освіта. - 2001. - № 2. - С. 35-38


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Возіанов, О. Ф.
    Академія Медичних Наук - незалежній Україні [Текст] / О. Ф. Возіанов // Журнал Академії медичних наук України. - 2001. - Т. 7, № 2. - С. 207-218


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Академія медичних наук у 1999 році: підсумки діяльності і перспективи розвитку [Текст] // Журнал Академії медичних наук України. - 2000. - Т. 6, № 3. - С. 431-450


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Войткевич-Рок, В.
    Акушерсько-гінекологічна клініка Львівського університету в 1899-1939 рр. [Текст] / В. Войткевич-Рок // Агапіт. - 1999. - № 11. - С. 41-43


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Пішак, В. П.
    Буковинська державна медична академія в умовах незалежності України - підсумки пройденого шляху [Текст] / В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. Й. Сидорчук // Медична освіта. - 2001. - № 2. - С. 9-12


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Коломоєць, М. Ю.
Сидорчук, І. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Віленський, Ю.
    "Віват, Академія!" [Текст] / Ю. Віленський // Мистецтво лікування. - 2013. - № 8. - С. 2-3


MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (кадры, организация и управление)
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Кувакин, В. И.
    Веб-сайт Военно-медицинской академии [Текст] / В. И. Кувакин, Г. Г. Васильев // Военно-медицинский журнал : Теорет.и науч.-практ. журн. - 2013. - Т. 334, № 12. - С. 10-16


MeSH-головна:
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE (организация и управление)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (использование, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Васильев, Г. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Вивчення впливу вагових коефіцієнтів на прогностичну валідність конкурсного бала вступників галузі знань "Охорона здоров’я" [Текст] = Study of the influence of employed coefficients on prognostic duration of the competitive balance of health development participants / А. А. Котвіцька [та ін.] // Фармацевтичний часопис. - 2017. - N 4. - С. 129-135


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
Анотація: Вивчення впливу вагових коефіцієнтів на прогностичну валідність конкурсного бала шляхом математичного обґрунтування оптимальних значень, що забезпечують максимальну валідність конкурсного відбору. Матеріали і методи. Проведено дослідження успішності здобувачів вищої освіти першого курсу денної форми навчання за спеціальністю 226 «Фармація». Оцінку сили лінійного взаємозв’язку між конкурсним балом (та його складовими) і показниками поточної успішності здобувачів вищої освіти проводили за допомогою розрахунку коефіцієнта кореляції за Пірсоном. Статистичну обробку проведено з використанням Microsoft Excel. Результати й обговорення. У статті розглянуто можливість і допустимість використання результатів ЗНО для виявлення вступників, які зможуть успішно продовжити навчання у вищій школі. Запропоновано математично обґрунтовані рекомендації щодо підвищення якості конкурсного відбору для виявлення вступників та їх потенціалу для вивчення. Рекомендації основані на статистичному аналізі даних про успішність здобувачів вищої освіти першого курсу навчання спеціальності 226 «Фармація» галузі знань «Охорона здоров’я», що вступили до Національного фармацевтичного університету (НФаУ) у 2015 році, в зіставленні з конкурсним балом. Доведено, що цілеспрямовано змінюючи вагові коефіцієнти, які використовуються при розрахунку конкурсного бала, ВНЗ може позитивно впливати на якісний склад здобувачів вищої освіти. Отримано значення вагових коефіцієнтів, при яких досягається максимальна валідність конкурсного відбору. Висновки. За результатами дослідження встановлено силу кореляційного зв’язку між конкурсним балом вступника та поточною успішністю здобувача вищої освіти під час першого та другого семестрів навчання
Дод.точки доступу:
Котвіцька, А. А.
Живора, Н. В.
Погорєлов, С. В.
Красовський, І. В.
Віслоус, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-71 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)