Пошуковий запит: (<.>S=Международный обмен в области образования<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Barg Wojciech Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016/Wojciech Barg // Медична освіта, 2016,N № 2.-С.58-59
|
>2.
| Tkachenko V. I. Croatian primary care: features of family doctors’training and work. Ukrainian movement of young general practitioners’ activity in exchange programs/V. I. Tkachenko, O. I. Alekseichenko // Сімейна медицина. -К., 2018,N № 6.-С.49-51
|
>3.
| Бредли П. Early Clinical Skills Training at The University of Liverpool, United Kingdom=Начальная клиническая подготовка в университете Ливерпуля (Соединенное Королевство). На англ.языке/П. Бредли, Т. Гиббс // Український медичний часопис. -Київ, 1999,N № 4.-С.72-75
|
>4.
| XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015» // Психиатрия и психофармакотерапия, 2014. т.Т. 16,N № 5.-С.60-61
|
>5.
| Алєксєєва І. М. Європейські рамки кваліфікацій - опорна конструкція інтеграції національних систем освіти/І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2017. т.Вип. 10,N N 2.-С.201-206
|
>6.
| Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.46-50
|
>7.
| Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/Н. В. Мукан, О. З. Блавт // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.140-143
|
>8.
| Актуальні напрямки модернізації навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу в галузі знань "Охорона здоров’я" в аспекті адаптації до міжнародних критеріїв оцінювання/Т. О. Перцева [та ін.] // Медичні перспективи. -Д., 2019. т.Т. 24,N № 4.-С.4-11
|
>9.
| Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.130-133
|
>10.
| Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів/В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта, 2011,N № 2.-С.45-47
|
>11.
| Бабінець Л. С. Артеріальна гіпертензія: положення фінського клінічного протоколу щодо медикаментозної терапії в амбулаторній практиці і викладанні сімейної медицини/Л. С. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри, 2018,N № 2.-С.43-48
|
>12.
| Викладання і навчання навичкам наукової роботи як важливий елемент підготовки майбутнього лікаря/Н. Г. Вірстюк [та ін.] // Art of Medicine, 2018,N N 3.-С.207-209
|
>13.
| Педанов Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.20-22
|
>14.
| Пропіснова В. В. Викладання клінічної фармації в Болгарії в межах міжнародного обміну за програмою ERASMUS+: перший досвід/В. В. Пропіснова, С. Б. Попов, І. А. Зупанець // Клінічна фармація. -Х., 2017. т.Том 21,N № 2.-С.23-32
|
>15.
| Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції/Ю. Ю. Переста [та ін.] // Современная стоматология, 2011,N № 4.-С.144-146
|
>16.
| Блага І. О. Вплив змін типового харчування на розвиток вугрової хвороби у студентів-іноземців/І. О. Блага, О. Д. Александрук, Х. Я. Николайчук // Український журнал дерматології, венерології, косметології. -Київ, 2016,N № 4.-С.116-117
|
>17.
| Деякі питання акредитації в рамках безперервного професійного розвитку медичних фахівців в Україні: міжнародний досвід і вимоги/Р. В. Марушко [та ін.] // Український журнал Перинатологія і Педіатрія, 2021,N N 4.-С.6-13
|
>18.
| Дистанційне навчання у медичній освіті: світовий досвід/О. С. Шевченко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція, 2020,N N 1.-С.97-101
|
>19.
| Беденюк А. Д. До питання впровадження європейської системи трансферу кредитів у контексті Болонської системи/А. Д. Беденюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, 2012,N № 1.-С.15-17
|
>20.
| Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/В. Й. Шатило, В. А. Копетчук, С. В. Гордійчук // Медична освіта, 2011,N № 4.-С.90-93
|
|
|