Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Международный обмен в области образования<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.


    Barg, Wojciech
    Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016 [Текст] / Wojciech Barg // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Tkachenko, V. I.
    Croatian primary care: features of family doctors’training and work. Ukrainian movement of young general practitioners’ activity in exchange programs [Text] = Первинна медична допомога у Хорватії: особливості навчання та роботи сімейних лікарів. Участь Українського руху молодих лікарів загальної практики у програмах обміну досвідом / V. I. Tkachenko, O. I. Alekseichenko // Сімейна медицина. - 2018. - № 6. - P49-51


MeSH-головна:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, оборудование, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (использование, история, кадры, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ЕДИНАЯ СИСТЕМА КОДИРОВАНИЯ -- HEALTHCARE COMMON PROCEDURE CODING SYSTEM (использование, стандарты, статистика, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (статистика, тенденции)
ХОРВАТИЯ -- CROATIA
ВРАЧИ ПЕРВИЧНОЙ ПОМОЩИ -- PHYSICIANS, PRIMARY CARE (использование, история, обучение, организация и управление, статистика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: The article represents the results of the activities of the Ukrainian movement of young general practitioners, participation in Croatian exchange program, which provided an opportunity to get acquainted with the features of training and work of Croatian family doctors. The achievements and challenges of Croatian primary care and education of family doctors as steps for improvement in Ukraine are described
У статті представлено результати діяльності Українського руху молодих лікарів загальної практики, участь у хорватській програмі обміну досвідом, яка надала можливість ознайомитися з особливостями навчання та роботи хорватських сімейних лікарів. Охарактеризовано досягнення та проблеми хорватської первинної медичної допомоги та освіти сімейних лікарів, а також шляхи покращення для України
Дод.точки доступу:
Alekseichenko, O. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015» [Текст] // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2014. - Т. 16, № 5. - С. 60-61


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (история, статистика, тенденции)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Іnformation system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors / П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 46-50


MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Анотація: Підвищення ефективності викладання та об’єктивності оцінювання дисциплін можливе за допомогою інноваційних освітніх та комп’ютерних технологій. Підготовка фахівців із числа іноземних громадян з високим рівнем практичної компетентності – один із важливих чинників подальшого розвитку навчального закладу в напрямку інтеграції у міжнародний освітній простір. У статті висвітлено досвід впровадження інформаційної системи комплексного семестрового тестового іспиту для підсумкового оцінювання знань іноземних студентів-медиків з метою підвищення якості підготовки лікарів із числа іноземних громадян на додипломному етапі. Число іноземних студентів зростає щорічно. Додипломна підготовка лікарів-іноземців здійснюється упродовж шести років. Рівень практичної та професійної компетентностей іноземних студентів дозволив покращити низку впроваджених новітніх технологій навчання, які продовжують удосконалюватись. Застосування інноваційних технологій оцінювання іноземних студентів на додипломному етапі підготовки лікарів дозволяє об’єктивно визначати рівень знань. Комплексний багаторівневий підхід з відповідним програмним забезпеченням дає можливість досягти об’єктивності оцінювання дисципліни, обробки даних та інтерпретації результатів. Комплексне застосування новітніх інформаційних та педагогічних технологій дозволяє суттєво підвищити рівень підготовки фахівців із числа іноземних громадян. Покращення успішності іноземних студентів у процесі навчання свідчить про ефективність навчальних методик та технологій, а також про появу з часом об’єктивної мотивації до здобуття ґрунтовних знань та вмінь. Досвід упровадження незалежної системи підсумкового оцінювання з достатнім рівнем об’єктивності може бути використаний у подальших дослідженнях щодо розробки інформаційних освітніх систем для підвищення якості додипломної підготовки лікарів із числа іноземних громадян з ефективним управлінням навчальним процесом
Дод.точки доступу:
Сельський, П. Р.
Вольський, А. С.
Кліщ, І. М.
Сельський, Б. П.
Бурячківський, Е. С.
Курило, Х. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Актуальні напрямки модернізації навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу в галузі знань "Охорона здоров’я" в аспекті адаптації до міжнародних критеріїв оцінювання [Текст] / Т. О. Перцева [та ін.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 4. - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЯ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ОХРАНА -- PERSONAL HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Одним із важливих завдань модернізації медичної освіти в Україні є приведення його у відповідність до міжнародних критеріїв оцінювання, що стало особливо актуальним після впровадження у 2018 році Міжнародного іспиту з основ медицини. Метою даної роботи було виявити найбільш суттєві відмінності між міжнародними медичними іспитами (на прикладі The United States Medical Licensing Examination, USMLE) та вітчизняною системою ліцензійних іспитів КРОК, і на основі цього визначити напрямки модернізації медичної освіти в Україні для її адекватної адаптації до нових систем оцінювання . Найбільш суттєвими відмінностями між двома системами оцінювання є: формат проведення (на комп'ютерах/на папері); наявність/відсутність у завданнях цифрових файлів із зображеннями та аудіоданими обстежень; тематична спрямованість тестів у рамках одного/кілька предметів; різний перелік предметів, якими розподілені завдання; у випадку з USMLE набагато вища мотивація скласти іспит на максимально можливий результат. Для адаптації системи медичної освіти до подібних особливостей необхідно: забезпечувати студентів якісно ілюстрованими підручниками та змістовними базами цифрових даних щодо кожного профільного предмета; активно використовувати зображення (аудіо-, відеофайли) з названих джерел під час аналізу матеріалу та всіх видів контролю (у тому числі тестового); налагоджувати співпрацю між фундаментальними та клінічними кафедрами у процесі розробки тестових завдань, а також обміну цифровими матеріалами для проведення практичних занять. Особливе значення має синхронізація методичних підходів до проведення практичних занять та критеріїв оцінювання не лише на теоретичних, а й на клінічних кафедрах, що дозволить зробити процес навчання прозорішим та зрозумілішим. Подібний комплекс заходів допоможе не лише адаптувати студентів до іспитів міжнародного рівня, але також підвищить їхню зацікавленість та підвищить ефективність навчального процесу. Використання цифрових зображень, аудіо-, відеофайлів також сприятиме адекватній підготовці студентів до нових напрямів у медицині, таких як телемедицина та телепатологія
Дод.точки доступу:
Перцева, Т. О.
Шпонька, І. С.
Твердохліб, І. В.
Потоцька, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Алєксєєва, І. М.
    Європейські рамки кваліфікацій - опорна конструкція інтеграції національних систем освіти / І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 201-206


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (1997) [1]. Цим документом Європа задекларувала спільний проект з інтеграції національних систем вищої освіти континенту. Розробка нормативного механізму його реалізації потребувала чимало часу та низки практичних кроків із боку країн-учасниць ЄС. Мета роботи – науково-аналітичне дослідження офіційних документів, що визначають механізм реалізації Конвенції, узагальнення її принципових положень та опорних точок, а також стану відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських базових положень. Матеріали та методи. Дослідження базувалося на аналізі банку нормативно-правових актів Верховної Ради України "Законодавство України" та міжнародних і національних актів із питань систематизації кваліфікацій. Об'єкт дослідження – принципові положення та опорні елементи європейських рамок кваліфікацій, стан і рівень відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських рамок кваліфікацій. Методи дослідження – бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Результати. Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (Лісабон, 1997). Мета зазначеного проекту – вдосконалення організації освіти та професійної підготовки, полегшення громадянам держав-членів Болонського процесу доступу до освітніх ресурсів об'єднаної Європи, забезпечення можливості безперервного навчання, взаємного визнання національних кваліфікацій, а також мобільності студентів, викладачів, фахівців у межах європейського освітнього простору та ринку праці. Висновки. Під час дослідження доведено, що європейські рамки кваліфікацій в галузі освіти – це міжнародний інструмент інтеграції національних систем освіти, й Національна рамка кваліфікацій України загалом відповідає всім основним положенням та опорним точкам Європейської рамки кваліфікацій для навчання протягом життя. Для повної відповідності необхідно передбачити у НРК України співвідношення національних рівнів кваліфікацій із відповідними рівнями ЄРК БН та РК Європейського простору вищої освіти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів / В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 45-47

Рубрики: Международный обмен в области образования

Дод.точки доступу:
Запорожан, В. М.
Кресюн, В. Й.
Аряєв, М. Л.
Чернецька, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бабінець, Л. С.
    Артеріальна гіпертензія: положення фінського клінічного протоколу щодо медикаментозної терапії в амбулаторній практиці і викладанні сімейної медицини [Текст] / Л. С. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 2. - С. 43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (диагностика, патофизиология, терапия, этиология)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (тенденции)
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ, ЧАСТОТА СЛУЧАЕВ -- PREVALENCE
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Анотація: Висока медико-соціальна значимість АГ у практиці лікаря первинної медичної допомоги (ПМД) визначає актуальність підвищення ефективності викладання цієї теми у рамках програми додипломної медичної освіти. Відомо, що артеріальна гіпертензія (АГ), за визначенням ВООЗ, являє собою синдром постійно підвищеного систолічного та/або діастолічного артеріального тиску (AT). АГ становить серйозну медико-соціальну проблему внаслідок високого рівня смертності, інвалідизації, а також у зв’язку з високим рівнем захворюваності. У 2015 р. вона складала 122 на 100 тис. населення у Тернопільській області; 112 на 100 тис. -у Києві. У цілому в Україні налічується 9,7 млн хворих на АГ в Україні (без Криму та анексованих територій Донецької та Луганської областей)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бабінець, Л.
    Порядок призначення стартової медикаментозної терапії артеріальної гіпертензії за фінським клінічним протоколом для лікарської амбулаторної практики і викладання сімейної медицини [Текст] / Л. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (патофизиология, терапия)
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (стандарты)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті проаналізовані актуальні аспекти впровадження у викладацький процес загальної практики-сімейної медицини на етапі додипломної освіти алгоритмів призначення стартової медикаментозної терапії в залежності від ступеня тяжкості гіпертонії в амбулаторній практиці за європейським клінічним протоколом первинної медичної допомоги (Фінляндія)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Беденюк, А. Д.
    До питання впровадження європейської системи трансферу кредитів у контексті Болонської системи [Текст] / А. Д. Беденюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 1. - С. 15-17

Рубрики: Образование медицинское

   Образования технология


   Международный обмен в области образования


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Блага, І. О.
    Вплив змін типового харчування на розвиток вугрової хвороби у студентів-іноземців [Текст] / І. О. Блага, О. Д. Александрук, Х. Я. Николайчук // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2016. - № 4. - С. 116-117


MeSH-головна:
АКНЕ ОБЫКНОВЕННЫЕ -- ACNE VULGARIS (этиология)
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Дод.точки доступу:
Александрук, О. Д.
Николайчук, Х. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Бредли, П.
    Early Clinical Skills Training at The University of Liverpool, United Kingdom=Начальная клиническая подготовка в университете Ливерпуля (Соединенное Королевство). На англ.языке / П. Бредли, Т. Гиббс // Український медичний часопис. - 1999. - № 4. - P72-75


MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
КЛИНИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ (ВЕЛИКОБРИТАНИЯ) -- CLINICAL GOVERNANCE (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Гиббс, Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Бухановська, Т.
    Закінчення циклу занять освітнього проекту «Вакцинація в практиці сімейного лікаря» [Текст] / Т. Бухановська // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 38


MeSH-головна:
ВАКЦИНАЦИЯ МАССОВАЯ -- MASS VACCINATION (использование, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
Анотація: Загальновідомо, що проведення масових програм імунізації є одним із найбільш дієвих інструментів із первинної профілактики інфекційних захворювань. Забезпечення регулярного проведення вакцинації - є ефективним засобом контролю над керованими інфекціями як у національному, так і в глобальному масштабах. Щорічно завдяки імунізації можна попередити мільйони смертей у всьому світі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Вансович, В. Є.
    Перспективи розвитку медичної освіти студентів-іноземців під час вивчення загальної хірургії та підвищення ефективності засвоєння базових теоретичних знань і практичних навичок [Текст] / В. Є. Вансович, Р. С. Вастьянов, Ю. М. Котік // Клінічна хірургія. - 2019. - Том 86, N 4. - С. 59-61. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-не головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
Анотація: Перспективи розвитку медичної освіти студентів-іноземців під час вивчення загальної хірургії та підвищення ефективності засвоєння базових теоретичних знань і практичних навичок
Дод.точки доступу:
Вастьянов, Р. С.
Котік, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Вартанян, Ф.
    Медицинское образование в некоторых странах Европы [Текст] / Ф. Вартанян, С. Рожецкая // Врач. - 2000. - № 7. - С. 43-44


MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ЕВРОПА -- EUROPE
Дод.точки доступу:
Рожецкая, С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Викладання і навчання навичкам наукової роботи як важливий елемент підготовки майбутнього лікаря [Текст] = Teaching and training in scientific work, as important elements of training of future doctors / Н. Г. Вірстюк [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 3. - С. 207-209. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ -- PERSONALITY DEVELOPMENT
СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
Анотація: Одним із завдань сучасної системи освіти є формування особистості, яка спроможна активно проявляти набуті навички, приймати об’єктивні рішення та реалізовувати себе у будь-яких творчих процесах. Основною метою міжнародного проекту MUMEENA є підвищення якості формування навичок науково-дослідної роботи як складової професійної підготовки студентів та розвиток наукового потенціалу майбутніх фахівців. Зокрема, на кафедрі внутрішньої медицини стоматологічного факультету імені професора М.М. Бережницького впроваджується навчання студентів методології наукової діяльності для формування вмінь у студентів-медиків з проведення наукового дослідження. Для цього в рамках реалізації проекту MUMEENA на практичних заняттях студентами 3 курсу розглядаються наступні питання: «Стратегія пошуку інформації для наукового дослідження»; «Формулювання мети та завдань наукового дослідження»; студентами 4 курсу – «Збір та аналіз даних обстеження пацієнтів наукового дослідження»; «Узагальнення результатів наукового дослідження». Таким чином, у своїй діяльності кафедра ставить за мету підвищення якості формування навичок науково-дослідної роботи як складової професійної підготовки студентів та розвиток наукового потенціалу майбутніх фахівців. Результати своїх наукових досліджень студенти висвітлювали на регіональних та національних науково-практичних конференціях студентів та молодих вчених. Впровадження проекту MUMEENA в педагогічний процес є першою ланкою перетворення звичайного студента у ерудованого спеціаліста-лікаря, допитливого наукового працівника
Дод.точки доступу:
Вірстюк, Н. Г.
Оринчак, М. А.
Човганюк, О. С.
Вакалюк, І. І.
Гаман, І. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції [Текст] / Ю. Ю. Переста [та ін.] // Современная стоматология. - 2011. - № 4. - С. 144-146

Рубрики: Стоматология--обуч

   Профилактическая стоматология


   Международный обмен в области образования


   Студенты стоматологических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Переста, Ю. Ю.
Клітинська, О. В.
Костенко, Є. Я.
Джупа, П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Вороненко, Ю. В.
    Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє [Текст] = Directions of medical education system development in Ukraine: future outlook / Ю. В. Вороненко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (законодательство и юриспруденция, стандарты, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Анотація: Метою даної роботи є концептуальне обґрунтування моделі підготовки медичних кадрів в Україні. Робота побудована на статистичних даних МОЗ України із застосуванням методів концептуального узагальнення та соціального моделювання. Визначено проблеми підготовки медичних кадрів, що існують у всьому світі і в Україні, наприклад: невідповідності між компетенціями, потребами і фінансами; географічні і професійні дисбаланси медиків на ринку праці; гендерна стратифікація по спеціальностях; кадрове домінування стаціонарної допомоги над первинною; професійний сепаратизм із великою кількістю спеціальностей тощо. Запропоновано низку концептуальних першочергових заходів, які стосуються змін у законодавстві та направлені на: улагодження взаємовідносин між ВНЗ та практичними закладами охорони здоров’я; введення ліцензування медичної практики; удосконалення системи кількісної оцінки безперервного професійного розвитку; введення резидентури; якісної підготовки управлінців та фахівців за спеціальністю “Громадське здоров’я”; оптимізації спеціальностей та підготовки лікарів в інтернатурі тощо. Соціальними наслідками втілення концептуальних складових моделі підготовки медичних кадрів в Україні прогнозується не тільки значне підвищення якості підготовки професійних медичних кадрів, а й забезпечення європейського вектора розвитку держави. Робота є оригінальною
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Гантимурова, Н. І.
    Професійна підготовка студентів-медиків у медичних університетах України [Текст] = Professional training of foreign students in the medical universities of Ukraine / Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 5-9


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті представлено аналіз особливостей професійної підготовки іноземних студентів у медичних університетах України, з’ясовано політичний, економічний та гуманітарний аспекти надання освітянських послуг іноземним громадянам. Розглядається процес адаптації іноземних студентів як передумова підвищення якості знань та труднощі, пов’язані з ним, вказано на необхідність пошуку нових форм та методів у навчально-виховній роботі з іноземними студентами, виокремлено головні завдання, які стоять перед кожним вищим навчальним закладом при підготовці іноземних студентів, зосереджено увагу на основних проблемах, з якими зустрічається іноземний студент при навчанні у вищих медичних закладах, запропоновано напрями адаптації іноземних громадян в Україні
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Рудяк, Ю. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Герболка-Ханик, Н. Л.
    Перспективи післядипломної адаптації чужоземних студентів фармацевтичного факультету [Текст] / Н. Л. Герболка-Ханик, А. В. Горілик, Н. Б. Ярко // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 58-59. - Библиогр.: с. 59-59

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Международный обмен в области образования


   Образование фармацевтическое


Дод.точки доступу:
Горілик, А. В.
Ярко, Н. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)