Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Международный обмен в области образования<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзяк Г. В., Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Назва : Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 59-61 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015»
Місце публікування : Психиатрия и психофармакотерапия. - 2014. - Т. 16, № 5. - С. 60-61 (Шифр ПР44/2014/16/5)
MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Переста Ю. Ю., Клітинська О. В., Костенко Є. Я., Джупа П.
Назва : Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції
Місце публікування : Современная стоматология. - 2011. - № 4. - С. 144-146 (Шифр СУ4/2011/4)
Предметні рубрики: Стоматология-- обуч
Профилактическая стоматология
Международный обмен в области образования
Студенты стоматологических учебных заведений
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісовий В. М., Капустник в. а., Завгородній І. В., Семенова Н. В.
Назва : Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 42-43 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко Г. Б., Красільнікова О. А., Филимоненко В. П.
Назва : Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету
Паралельн. назви :The license exam “Krok 1. Phapmacy” on “biological chemistry” for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 130-133 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація». Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА. Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену. Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Форум якості вищої медичної освіти
Паралельн. назви :Top quality forum medical education
Місце публікування : Сучасна стоматологія. - 2021. - № 4. - С. 60-63 (Шифр СУ67/2021/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ -- HEALTH SERVICES
Анотація: 23 вересня 2021 року в Київському міжнародному університеті відбувся Форум якості вищої медичної освіти, в роботі якого взяли участь понад 160 представників 54 закладів вищої освіти України, організований Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, за участі Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України, та Центру тестування при МОЗ УкраїниМета форуму — окреслення викликів і проблем, обговорення спільного бачення реальних якісних змін у вищій освіті в сфері охорони здоров’я. Форум об’єднав представників провідних медичних університетів України, закладів вищої освіти, у яких є освітні програми медичного спрямування, та основних стейкголдерів
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Разумний Р. В.
Назва : Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів
Паралельн. назви :The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Господарський І. Я.
Назва : Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер
Паралельн. назви :Standartized patients in a program of training for international students during ther master degree program
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 111-116 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ ДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, NURSING, DIPLOMA PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЕДСЕСТРИНСКАЯ УЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- NURSING FACULTY PRACTICE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стандартизований пацієнт
Анотація: У статті здійснено оцінку існуючих методів викладання іноземним студентам медичних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю «Медсестринство», магістерського рівня вищої освіти. Виокремлено основні педагогічні прийоми засвоєння практичних навичок магістрантами-медичними сестрами. Визначено доцільність застосування оцінки клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів. Існує багато варіацій в організації іспитів із клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів, наприклад поєднання в одному іспиті симульованих та реальних хворих (що може підвищити достовірність усього іспиту) і навіть симуляторів, іспит може складатись з різної кількості (7 - 40) станцій (станція - це місце роботи екзаменованого з конкретним стандартизованим пацієнтом), тривалість станції може коливатись від 4 до 25 хвилин, використовуються різні форми контролю (контрольні таблиці (checklists), рейтингові шкали (rating scales), відеозапис. Висновок. Метод стандартизованих пацієнтів є ефективним та якісним методом оцінювання клінічної компетентності. Він має кращі психометричні властивості, ніж традиційні засоби оцінювання студентів біля ліжка хворого
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л.
Назва : Порядок призначення стартової медикаментозної терапії артеріальної гіпертензії за фінським клінічним протоколом для лікарської амбулаторної практики і викладання сімейної медицини
Місце публікування : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 42-46 (Шифр БУ48/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
Анотація: У статті проаналізовані актуальні аспекти впровадження у викладацький процес загальної практики-сімейної медицини на етапі додипломної освіти алгоритмів призначення стартової медикаментозної терапії в залежності від ступеня тяжкості гіпертонії в амбулаторній практиці за європейським клінічним протоколом первинної медичної допомоги (Фінляндія)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бухановська Т.
Назва : Закінчення циклу занять освітнього проекту «Вакцинація в практиці сімейного лікаря»
Місце публікування : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 38 (Шифр БУ48/2018/3)
MeSH-головна: ВАКЦИНАЦИЯ МАССОВАЯ -- MASS VACCINATION
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
Анотація: Загальновідомо, що проведення масових програм імунізації є одним із найбільш дієвих інструментів із первинної профілактики інфекційних захворювань. Забезпечення регулярного проведення вакцинації - є ефективним засобом контролю над керованими інфекціями як у національному, так і в глобальному масштабах. Щорічно завдяки імунізації можна попередити мільйони смертей у всьому світі
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лабій Ю. А.
Назва : Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів
Паралельн. назви :The improvement of lecturing material methods for foreign students
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 18-21 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Мета роботи – оцінити переваги лекцій та методи вдосконалення подачі навчального матеріалу для іноземних студентів. Основна частина. У статті викладені найпоширеніші методи вдосконалення подачі лекційного матеріалу, насамперед для іноземних студентів. Описано основні переваги вербальних методів представлення навчального матеріалу над візуальними, дискусійне викладання основних проблемних питань, створення авторських комп’ютерних анімаційних презентацій лекцій. Перспективним напрямком у розвитку лекційного матеріалу вважається використання відеоматеріалів. Висновок. Використання та постійне оновлення навчально-методичних матеріалів, відеоматеріалів, фотогалереї та ілюстрацій англійською мовою дозволяє викладачеві застосовувати більш ефективні, оптимальні методи і прийоми роботи під час лекцій з англомовними студентами
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вансович В. Є., Вастьянов Р. С., Котік Ю. М.
Назва : Перспективи розвитку медичної освіти студентів-іноземців під час вивчення загальної хірургії та підвищення ефективності засвоєння базових теоретичних знань і практичних навичок
Місце публікування : Клінічна хірургія. - Київ, 2019. - Том 86, N 4. - С. 59-61 (Шифр КУ5/2019/86/4)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-неглавная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Анотація: Перспективи розвитку медичної освіти студентів-іноземців під час вивчення загальної хірургії та підвищення ефективності засвоєння базових теоретичних знань і практичних навичок
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tkachenko V. I., Alekseichenko O. I.
Назва : Croatian primary care: features of family doctors’training and work. Ukrainian movement of young general practitioners’ activity in exchange programs
Паралельн. назви :Первинна медична допомога у Хорватії: особливості навчання та роботи сімейних лікарів. Участь Українського руху молодих лікарів загальної практики у програмах обміну досвідом
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2018. - № 6. - С. 49-51 (Шифр СУ21/2018/6)
MeSH-головна: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ЕДИНАЯ СИСТЕМА КОДИРОВАНИЯ -- HEALTHCARE COMMON PROCEDURE CODING SYSTEM
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ХОРВАТИЯ -- CROATIA
ВРАЧИ ПЕРВИЧНОЙ ПОМОЩИ -- PHYSICIANS, PRIMARY CARE
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: The article represents the results of the activities of the Ukrainian movement of young general practitioners, participation in Croatian exchange program, which provided an opportunity to get acquainted with the features of training and work of Croatian family doctors. The achievements and challenges of Croatian primary care and education of family doctors as steps for improvement in Ukraine are describedУ статті представлено результати діяльності Українського руху молодих лікарів загальної практики, участь у хорватській програмі обміну досвідом, яка надала можливість ознайомитися з особливостями навчання та роботи хорватських сімейних лікарів. Охарактеризовано досягнення та проблеми хорватської первинної медичної допомоги та освіти сімейних лікарів, а також шляхи покращення для України
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кареллі Ф.
Назва : Сучасний стан та індикатори якості освіти в підготовці сімейних лікарів в Європі
Місце публікування : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 24-28 (Шифр БУ48/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
ЕВРОПА -- EUROPE
Анотація: У статті наведено дані про вимоги, документи та твердження щодо посилення позицій сімейної медицини в Європі - від Алма-Атинської Декларації з сімейної медицини до останніх документів Європейської Академії викладачів загальної практики-сімейної медицини (EURACT) як на додипломному рівні, так і в післядипломній освіті і безперервному професійному розвитку. Представлені документи проаналізовано з точки зору загроз, які існують для розвитку сімейної медицини у світі, та національних особливостей в різних країнах світу. Деякі документи розглянуті в повній мірі, деякі спонукають читачів до самостійного їхнього вивчення на сайтах EURACT та WONCA
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Никоненко О. С., Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Грицун Т. О.
Назва : Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України”
Паралельн. назви :Organizational support of medical specialists’ postgraduate education si “Zaporizhia medical academy of post-graduate education ministry of Healthcare of Ukraine”
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 62-64 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
РАБОТОЙ УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- JOB SATISFACTION
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: У статті висвітлено досвід впровадження сучасних освітніх технологій, що сприяють подальшому розвитку й удосконаленню післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів і є важливою умовою реалізації положень освітньої реформи в Україні. Показано, що використання інформаційних ресурсів у практичній діяльності викладачів підвищує пізнавальну активність і навчальну мотивацію, дозволяє максимально ефективно сформувати особисте освітнє середовище учасників навчального процесу
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісовий В. М., Капустник В. А., Резуненко Ю. К., Коростій В. І.
Назва : Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти
Паралельн. назви :University clinics in the development of higher medical education
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 55-58 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY
Анотація: Сучасний курс України на євроінтеграцію та відповідність вищої медичної освіти міжнародним стандартам визначає актуальність питання про роль університетської клініки в розвитку вищої медичної освіти. У статті викладені результати спроби визначити роль університетської клініки в розвитку вітчизняної вищої медичної освіти, напрямки розвитку та оптимальну модель університетської клініки в сучасних вітчизняних умовах на основі аналізу існуючих європейських та вітчизняних моделей університетських клінік та досвіду роботи Навчально-наукового медичного комплексу «Університетська клініка» Харківського національного медичного університету. Пропонується модель університетської клініки, яка сприятиме можливості реалізації потенціалу медичного університету, з численними клінічними кафедрами, як координатора навчально-науково-лікувального процесу та міжнародного співробітництва
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Кривопустов С. П., Хоменко В. Є., Мозирська О. В.
Назва : Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету
Паралельн. назви :Modern technologies of teaching topic “Childhood functional gastrointestinal disorders (according to rome criteria IV)” for 6th year students of medical faculty
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 87-90 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБМЕН МЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАЦИЕЙ -- HEALTH INFORMATION EXCHANGE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EVIDENCE-BASED MEDICINE
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів, підвищення інтелектуального, науково-освітнього, професійно-орієнтованого рівня майбутніх лікарів, забезпечення їх сучасними інноваційними та інформативними медичними технологіями. Інноваційний навчально-виховний процес повинен базуватися на засадах доказової медицини та бути орієнтованим на самостійну діяльність щодо здобуття знань, із використанням інноваційних технологій викладання, інтерактивних методик, запровадженням у навчальний процес сучасних наукових розробок. Висновки. Реформування медичної освіти в Україні та її модернізація на засадах світових стандартів та відповідно до вимог і потреб системи охорони здоров’я країни (впровадження інноваційних технологій, проблемно-орієнтоване навчання, використання світового досвіду) формує професійну компетентність майбутнього лікаря
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шушман І.
Назва : Курс 11-15 вересня 2018 року "Teaching and learning about guidelines and mindlines infamily medicine” у м.Блед, Словенія
Місце публікування : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 2. - С. 49-50 (Шифр БУ48/2018/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Анотація: Під егідою європейської асоціації викладачів сімейної медицини (EURACT), словенської асоціації сімейних лікарів та кафедри сімейної медицини університету /Іюбляни 11-15 вересня 2018 року відбувся 27 th Janko Kersnik International EURACT Bled Course for GP/FM teachers “Teaching and learning about guidelines and mindlines inFamily Medicine” у м. Блед, Словенія
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С.
Назва : Артеріальна гіпертензія: положення фінського клінічного протоколу щодо медикаментозної терапії в амбулаторній практиці і викладанні сімейної медицини
Місце публікування : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 2. - С. 43-48 (Шифр БУ48/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ, ЧАСТОТА СЛУЧАЕВ -- PREVALENCE
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Висока медико-соціальна значимість АГ у практиці лікаря первинної медичної допомоги (ПМД) визначає актуальність підвищення ефективності викладання цієї теми у рамках програми додипломної медичної освіти. Відомо, що артеріальна гіпертензія (АГ), за визначенням ВООЗ, являє собою синдром постійно підвищеного систолічного та/або діастолічного артеріального тиску (AT). АГ становить серйозну медико-соціальну проблему внаслідок високого рівня смертності, інвалідизації, а також у зв’язку з високим рівнем захворюваності. У 2015 р. вона складала 122 на 100 тис. населення у Тернопільській області; 112 на 100 тис. -у Києві. У цілому в Україні налічується 9,7 млн хворих на АГ в Україні (без Криму та анексованих територій Донецької та Луганської областей)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Шпонька І. С., Твердохліб І. В., Потоцька О. Ю.
Назва : Актуальні напрямки модернізації навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу в галузі знань "Охорона здоров’я" в аспекті адаптації до міжнародних критеріїв оцінювання
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 4. - С. 4-11 (Шифр МУ10/2019/24/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЯ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ОХРАНА -- PERSONAL HEALTH SERVICES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Одним із важливих завдань модернізації медичної освіти в Україні є приведення його у відповідність до міжнародних критеріїв оцінювання, що стало особливо актуальним після впровадження у 2018 році Міжнародного іспиту з основ медицини. Метою даної роботи було виявити найбільш суттєві відмінності між міжнародними медичними іспитами (на прикладі The United States Medical Licensing Examination, USMLE) та вітчизняною системою ліцензійних іспитів КРОК, і на основі цього визначити напрямки модернізації медичної освіти в Україні для її адекватної адаптації до нових систем оцінювання . Найбільш суттєвими відмінностями між двома системами оцінювання є: формат проведення (на комп'ютерах/на папері); наявність/відсутність у завданнях цифрових файлів із зображеннями та аудіоданими обстежень; тематична спрямованість тестів у рамках одного/кілька предметів; різний перелік предметів, якими розподілені завдання; у випадку з USMLE набагато вища мотивація скласти іспит на максимально можливий результат. Для адаптації системи медичної освіти до подібних особливостей необхідно: забезпечувати студентів якісно ілюстрованими підручниками та змістовними базами цифрових даних щодо кожного профільного предмета; активно використовувати зображення (аудіо-, відеофайли) з названих джерел під час аналізу матеріалу та всіх видів контролю (у тому числі тестового); налагоджувати співпрацю між фундаментальними та клінічними кафедрами у процесі розробки тестових завдань, а також обміну цифровими матеріалами для проведення практичних занять. Особливе значення має синхронізація методичних підходів до проведення практичних занять та критеріїв оцінювання не лише на теоретичних, а й на клінічних кафедрах, що дозволить зробити процес навчання прозорішим та зрозумілішим. Подібний комплекс заходів допоможе не лише адаптувати студентів до іспитів міжнародного рівня, але також підвищить їхню зацікавленість та підвищить ефективність навчального процесу. Використання цифрових зображень, аудіо-, відеофайлів також сприятиме адекватній підготовці студентів до нових напрямів у медицині, таких як телемедицина та телепатологія
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)