Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Международный обмен в области образования<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Barg Wojciech
Назва : Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 58-59 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tkachenko V. I., Alekseichenko O. I.
Назва : Croatian primary care: features of family doctors’training and work. Ukrainian movement of young general practitioners’ activity in exchange programs
Паралельн. назви :Первинна медична допомога у Хорватії: особливості навчання та роботи сімейних лікарів. Участь Українського руху молодих лікарів загальної практики у програмах обміну досвідом
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2018. - № 6. - С. 49-51 (Шифр СУ21/2018/6)
MeSH-головна: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ЕДИНАЯ СИСТЕМА КОДИРОВАНИЯ -- HEALTHCARE COMMON PROCEDURE CODING SYSTEM
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ХОРВАТИЯ -- CROATIA
ВРАЧИ ПЕРВИЧНОЙ ПОМОЩИ -- PHYSICIANS, PRIMARY CARE
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: The article represents the results of the activities of the Ukrainian movement of young general practitioners, participation in Croatian exchange program, which provided an opportunity to get acquainted with the features of training and work of Croatian family doctors. The achievements and challenges of Croatian primary care and education of family doctors as steps for improvement in Ukraine are describedУ статті представлено результати діяльності Українського руху молодих лікарів загальної практики, участь у хорватській програмі обміну досвідом, яка надала можливість ознайомитися з особливостями навчання та роботи хорватських сімейних лікарів. Охарактеризовано досягнення та проблеми хорватської первинної медичної допомоги та освіти сімейних лікарів, а також шляхи покращення для України
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бредли П., Гиббс Т.
Назва : Early Clinical Skills Training at The University of Liverpool, United Kingdom=Начальная клиническая подготовка в университете Ливерпуля (Соединенное Королевство). На англ.языке
Місце публікування : Український медичний часопис. - Київ, 1999. - № 4. - С. 72-75 (Шифр УУ13/1999/4)
MeSH-головна: МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
КЛИНИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ (ВЕЛИКОБРИТАНИЯ) -- CLINICAL GOVERNANCE
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015»
Місце публікування : Психиатрия и психофармакотерапия. - 2014. - Т. 16, № 5. - С. 60-61 (Шифр ПР44/2014/16/5)
MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєва І. М.
Назва : Європейські рамки кваліфікацій - опорна конструкція інтеграції національних систем освіти
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 201-206 (Шифр АУ40/2017/10/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (1997) [1]. Цим документом Європа задекларувала спільний проект з інтеграції національних систем вищої освіти континенту. Розробка нормативного механізму його реалізації потребувала чимало часу та низки практичних кроків із боку країн-учасниць ЄС. Мета роботи – науково-аналітичне дослідження офіційних документів, що визначають механізм реалізації Конвенції, узагальнення її принципових положень та опорних точок, а також стану відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських базових положень. Матеріали та методи. Дослідження базувалося на аналізі банку нормативно-правових актів Верховної Ради України "Законодавство України" та міжнародних і національних актів із питань систематизації кваліфікацій. Об'єкт дослідження – принципові положення та опорні елементи європейських рамок кваліфікацій, стан і рівень відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських рамок кваліфікацій. Методи дослідження – бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Результати. Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (Лісабон, 1997). Мета зазначеного проекту – вдосконалення організації освіти та професійної підготовки, полегшення громадянам держав-членів Болонського процесу доступу до освітніх ресурсів об'єднаної Європи, забезпечення можливості безперервного навчання, взаємного визнання національних кваліфікацій, а також мобільності студентів, викладачів, фахівців у межах європейського освітнього простору та ринку праці. Висновки. Під час дослідження доведено, що європейські рамки кваліфікацій в галузі освіти – це міжнародний інструмент інтеграції національних систем освіти, й Національна рамка кваліфікацій України загалом відповідає всім основним положенням та опорним точкам Європейської рамки кваліфікацій для навчання протягом життя. Для повної відповідності необхідно передбачити у НРК України співвідношення національних рівнів кваліфікацій із відповідними рівнями ЄРК БН та РК Європейського простору вищої освіти
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сельський П. Р., Вольський А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Назва : Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів
Паралельн. назви :Іnformation system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 46-50 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-головна: МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Анотація: Підвищення ефективності викладання та об’єктивності оцінювання дисциплін можливе за допомогою інноваційних освітніх та комп’ютерних технологій. Підготовка фахівців із числа іноземних громадян з високим рівнем практичної компетентності – один із важливих чинників подальшого розвитку навчального закладу в напрямку інтеграції у міжнародний освітній простір. У статті висвітлено досвід впровадження інформаційної системи комплексного семестрового тестового іспиту для підсумкового оцінювання знань іноземних студентів-медиків з метою підвищення якості підготовки лікарів із числа іноземних громадян на додипломному етапі. Число іноземних студентів зростає щорічно. Додипломна підготовка лікарів-іноземців здійснюється упродовж шести років. Рівень практичної та професійної компетентностей іноземних студентів дозволив покращити низку впроваджених новітніх технологій навчання, які продовжують удосконалюватись. Застосування інноваційних технологій оцінювання іноземних студентів на додипломному етапі підготовки лікарів дозволяє об’єктивно визначати рівень знань. Комплексний багаторівневий підхід з відповідним програмним забезпеченням дає можливість досягти об’єктивності оцінювання дисципліни, обробки даних та інтерпретації результатів. Комплексне застосування новітніх інформаційних та педагогічних технологій дозволяє суттєво підвищити рівень підготовки фахівців із числа іноземних громадян. Покращення успішності іноземних студентів у процесі навчання свідчить про ефективність навчальних методик та технологій, а також про появу з часом об’єктивної мотивації до здобуття ґрунтовних знань та вмінь. Досвід упровадження незалежної системи підсумкового оцінювання з достатнім рівнем об’єктивності може бути використаний у подальших дослідженнях щодо розробки інформаційних освітніх систем для підвищення якості додипломної підготовки лікарів із числа іноземних громадян з ефективним управлінням навчальним процесом
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мукан Н. В., Блавт О. З.
Назва : Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США
Паралельн. назви :Historical and pedagogical background of doctors’ professional training at the universities in the USA
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 140-143 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ИНСТИТУТ МЕДИЦИНЫ США -- INSTITUTE OF MEDICINE (U.S.)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: У статті проаналізовано праці американських науковців ХХ – початку ХХІ ст., які стосуються проблем розвитку медичної освіти в США. Доведено необхідність систематизації педагогічної інформації для узагальнення наявного теоретичного досвіду в контексті медичної освіти. Узагальнено положення масштабного аналітичного дослідження медичної освіти в США та Канаді, яке отримало назву Звіту Флекснера і стало підґрунтям докорінних реформ американської медичної освіти. Проаналізовано сучасні наукові дослідження, спрямовані на вдосконалення системи підготовки лікарів у США. На основі проаналізованих праць зроблено висновки про вектор сучасної педагогічної науки в США в контексті медичної освіти. Встановлено, що до основних питань, які розглянуто у фундаментальних педагогічних дослідженнях американської медичної освіти, належать проблеми якості підготовки фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, впровадження більш досконалих стандартів навчання лікарів, механізми оцінки якості медичної освіти
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Шпонька І. С., Твердохліб І. В., Потоцька О. Ю.
Назва : Актуальні напрямки модернізації навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу в галузі знань "Охорона здоров’я" в аспекті адаптації до міжнародних критеріїв оцінювання
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 4. - С. 4-11 (Шифр МУ10/2019/24/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЯ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ОХРАНА -- PERSONAL HEALTH SERVICES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Одним із важливих завдань модернізації медичної освіти в Україні є приведення його у відповідність до міжнародних критеріїв оцінювання, що стало особливо актуальним після впровадження у 2018 році Міжнародного іспиту з основ медицини. Метою даної роботи було виявити найбільш суттєві відмінності між міжнародними медичними іспитами (на прикладі The United States Medical Licensing Examination, USMLE) та вітчизняною системою ліцензійних іспитів КРОК, і на основі цього визначити напрямки модернізації медичної освіти в Україні для її адекватної адаптації до нових систем оцінювання . Найбільш суттєвими відмінностями між двома системами оцінювання є: формат проведення (на комп'ютерах/на папері); наявність/відсутність у завданнях цифрових файлів із зображеннями та аудіоданими обстежень; тематична спрямованість тестів у рамках одного/кілька предметів; різний перелік предметів, якими розподілені завдання; у випадку з USMLE набагато вища мотивація скласти іспит на максимально можливий результат. Для адаптації системи медичної освіти до подібних особливостей необхідно: забезпечувати студентів якісно ілюстрованими підручниками та змістовними базами цифрових даних щодо кожного профільного предмета; активно використовувати зображення (аудіо-, відеофайли) з названих джерел під час аналізу матеріалу та всіх видів контролю (у тому числі тестового); налагоджувати співпрацю між фундаментальними та клінічними кафедрами у процесі розробки тестових завдань, а також обміну цифровими матеріалами для проведення практичних занять. Особливе значення має синхронізація методичних підходів до проведення практичних занять та критеріїв оцінювання не лише на теоретичних, а й на клінічних кафедрах, що дозволить зробити процес навчання прозорішим та зрозумілішим. Подібний комплекс заходів допоможе не лише адаптувати студентів до іспитів міжнародного рівня, але також підвищить їхню зацікавленість та підвищить ефективність навчального процесу. Використання цифрових зображень, аудіо-, відеофайлів також сприятиме адекватній підготовці студентів до нових напрямів у медицині, таких як телемедицина та телепатологія
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко Г. Б., Красільнікова О. А., Филимоненко В. П.
Назва : Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету
Паралельн. назви :The license exam “Krok 1. Phapmacy” on “biological chemistry” for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 130-133 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація». Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА. Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену. Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В. М., Кресюн В. Й., Аряєв М. Л., Чернецька О. В.
Назва : Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів
Місце публікування : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 45-47 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметні рубрики: Международный обмен в области образования
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С.
Назва : Артеріальна гіпертензія: положення фінського клінічного протоколу щодо медикаментозної терапії в амбулаторній практиці і викладанні сімейної медицини
Місце публікування : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 2. - С. 43-48 (Шифр БУ48/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ, ЧАСТОТА СЛУЧАЕВ -- PREVALENCE
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Висока медико-соціальна значимість АГ у практиці лікаря первинної медичної допомоги (ПМД) визначає актуальність підвищення ефективності викладання цієї теми у рамках програми додипломної медичної освіти. Відомо, що артеріальна гіпертензія (АГ), за визначенням ВООЗ, являє собою синдром постійно підвищеного систолічного та/або діастолічного артеріального тиску (AT). АГ становить серйозну медико-соціальну проблему внаслідок високого рівня смертності, інвалідизації, а також у зв’язку з високим рівнем захворюваності. У 2015 р. вона складала 122 на 100 тис. населення у Тернопільській області; 112 на 100 тис. -у Києві. У цілому в Україні налічується 9,7 млн хворих на АГ в Україні (без Криму та анексованих територій Донецької та Луганської областей)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вірстюк Н. Г., Оринчак М. А., Човганюк О. С., Вакалюк І. І., Гаман І. О.
Назва : Викладання і навчання навичкам наукової роботи як важливий елемент підготовки майбутнього лікаря
Паралельн. назви :Teaching and training in scientific work, as important elements of training of future doctors
Місце публікування : Art of Medicine. - 2018. - N 3. - С. 207-209 (Шифр АУ50/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ -- PERSONALITY DEVELOPMENT
СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
Анотація: Одним із завдань сучасної системи освіти є формування особистості, яка спроможна активно проявляти набуті навички, приймати об’єктивні рішення та реалізовувати себе у будь-яких творчих процесах. Основною метою міжнародного проекту MUMEENA є підвищення якості формування навичок науково-дослідної роботи як складової професійної підготовки студентів та розвиток наукового потенціалу майбутніх фахівців. Зокрема, на кафедрі внутрішньої медицини стоматологічного факультету імені професора М.М. Бережницького впроваджується навчання студентів методології наукової діяльності для формування вмінь у студентів-медиків з проведення наукового дослідження. Для цього в рамках реалізації проекту MUMEENA на практичних заняттях студентами 3 курсу розглядаються наступні питання: «Стратегія пошуку інформації для наукового дослідження»; «Формулювання мети та завдань наукового дослідження»; студентами 4 курсу – «Збір та аналіз даних обстеження пацієнтів наукового дослідження»; «Узагальнення результатів наукового дослідження». Таким чином, у своїй діяльності кафедра ставить за мету підвищення якості формування навичок науково-дослідної роботи як складової професійної підготовки студентів та розвиток наукового потенціалу майбутніх фахівців. Результати своїх наукових досліджень студенти висвітлювали на регіональних та національних науково-практичних конференціях студентів та молодих вчених. Впровадження проекту MUMEENA в педагогічний процес є першою ланкою перетворення звичайного студента у ерудованого спеціаліста-лікаря, допитливого наукового працівника
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Педанов Ю. Ф., Гоженко А. І., Макулькін Р. Ф.
Назва : Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 20-22 (Шифр МУ7/2009/4)
Предметні рубрики: Анатомия-- обуч
Физиология-- обуч
Образование медицинское
Международный обмен в области образования
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пропіснова В. В., Попов С. Б., Зупанець І. А.
Назва : Викладання клінічної фармації в Болгарії в межах міжнародного обміну за програмою ERASMUS+: перший досвід
Місце публікування : Клініч. фармація. - Х., 2017. - Том 21, № 2. - С. 23-32 (Шифр КУ4/2017/21/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БОЛГАРИЯ -- BULGARIA
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Стаття являє собою звіт про перший досвід читання лекцій з клінічної фармації українськими викладачами Національного фармацевтичного університету в країнах Євросоюзу. Можливість була надана завдяки європейській програмі ERASMUS+. Відповідно до вимог програми Національний фармацевтичний університет уклав домовленість про обмін викладачами з Медичним університетом імені професора Параскева Стоянова (м. Варна, Болгарія), і в рамках чотириденного перебування на базі університету було прочитано 8 годин лекцій наступної тематики: «Місце і роль клінічної фармації в сучасній системі охорони здоров’я», «Інноваційні та генеричні препарати: переваги та недоліки», «Клінічна фармакологія і фармацевтична опіка НПЗП: що нового?» та «Препарати рослинного походження і сучасна медицина»
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Переста Ю. Ю., Клітинська О. В., Костенко Є. Я., Джупа П.
Назва : Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції
Місце публікування : Современная стоматология. - 2011. - № 4. - С. 144-146 (Шифр СУ4/2011/4)
Предметні рубрики: Стоматология-- обуч
Профилактическая стоматология
Международный обмен в области образования
Студенты стоматологических учебных заведений
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Блага І. О., Александрук О. Д., Николайчук Х. Я.
Назва : Вплив змін типового харчування на розвиток вугрової хвороби у студентів-іноземців
Місце публікування : Український журнал дерматології, венерології, косметології. - Київ, 2016. - № 4. - С. 116-117 (Шифр УУ32/2016/4)
MeSH-головна: АКНЕ ОБЫКНОВЕННЫЕ -- ACNE VULGARIS
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марушко Р. В., Бахтіярова Д. О., Клай С. Р., Загороднюк Д. М.
Назва : Деякі питання акредитації в рамках безперервного професійного розвитку медичних фахівців в Україні: міжнародний досвід і вимоги
Паралельн. назви :Some issues on accreditation within framework of continuing professional development of medical specialists in Ukraine: international experience and requirements
Місце публікування : Український журнал Перинатологія і Педіатрія. - 2021. - N 4. - С. 6-13 (Шифр УУ67/2021/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL
Анотація: Безперервна медична освіта (БМО), або безперервний професійний розвиток (БПР), що наразі впроваджується в Україні, є навчанням упродовж усієї професійної кар'єри, яке дає змогу медичним працівникам ефективно виконувати професійні обов'язки з найкращими результатами. Це досягається завдяки злагодженій співпраці акредитаційних органів, провайдерів або організаторів БПР і медичних фахівців, а також шляхом впровадження ефективної моделі акредитації, яка і буде забезпечувати надання провайдерами належної освіти dмедичним працівникам. Мета — описати основні принципи освітньої діяльності в рамках БПР, що базується на моделі акредитації провайдерів БПР, яка наразі є загальновизнаною та найефективнішою у світі. Рекомендації, надані в статті, можуть бути використані учасниками БМО/БПР або зацікавленими сторонами, які націлені на активну участь у впровадженні нової системи акредитації. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересівContinuing medical education (CME) or continuing professional development (CPD), which is currently being implemented in Ukraine, is an education throughout a professional career, which allows medical healthcare providers effectively perform their professional duties with the best results. This is achieved thanks to the coherent cooperation of accreditation bodies, providers or organizers of CPD and medical specialists, as well as by introducing an effective model of accreditation, which ensures that providers are provided medical workers with the proper education. Purpose — to describe the basic principles of educational activity within the framework of CPD, based on the provider accreditation model which is currently generally recognized and most effective in the world
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко О. С., Петренко В. І., Тодоріко Л. Д., Овчаренко І. А., Погорєлова О. О.
Назва : Дистанційне навчання у медичній освіті: світовий досвід
Паралельн. назви :Distance learning in medical education: world experience
Місце публікування : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 97-101 (Шифр ТУ7/2020/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ ТЕХНОЛОГИЯ, АНАЛИЗ МЕТОДОВ -- OPERATIONS RESEARCH
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Анотація: Цей Стандарт призначено для керівників та медичного персоналу закладів охорони здоров’я,лікарів-епідеміологів, викладачів та студентів вищих навчальних медичних закладівУ статті проаналізовано світовий досвід щодо еволюції впровадження дистанційного навчання, у результаті чого виявлено низку переваг нової методології навчання порівняно з традиційним підходом, таких як можливість безперервного доступу до навчальних матеріалів, вибору власного темпу навчання, економічність. Найбільшу ефективність у медичній освіті показали поєднання традиційного та дистанційного методів навчання
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беденюк А. Д.
Назва : До питання впровадження європейської системи трансферу кредитів у контексті Болонської системи
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 1. - С. 15-17 (Шифр ВУ14/2012/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Образования технология
Международный обмен в области образования
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шатило В. Й., Копетчук В. А., Гордійчук С. В.
Назва : Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві
Місце публікування : Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 90-93 (Шифр МУ7/2011/4)
Предметні рубрики: Медицинские институты
Образование медсестринское
Международный обмен в области образования
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)