Пошуковий запит: (<.>S=Методы обучения и организация учебного процесса<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Вебинар как средство повышения мотивации к изучаемым дисциплинам/В. Д. Гирка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2017,N № 2.-С.26-29
|
>2.
| Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями/А. В. Кузнецова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2017,N № 2.-С.30-32
|
>3.
| Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах/Е. В. Хомченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2017,N № 2.-С.22-25
|
>4.
| Лоскутов А. Е. Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам/А. Е. Лоскутов, Д. А. Синегубов, А. Е. Олейник // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2017,N № 2.-С.15-18
|
>5.
| Опыт использования студенческих конференций в педагогическом процессе/В. Д. Гирка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2017,N № 2.-С.19-21
|
>6.
| Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.46-49
|
>7.
| Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/Н. В. Литвиненко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.41-45
|
>8.
| Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.37-40
|
>9.
| Гнатишина Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.107-110
|
>10.
| Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.79-82
|
|
|