Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Методы обучения и организация учебного процесса<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 18
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ілащук Т. О., Мікулець Л. В.
Назва : Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб
Паралельн. назви :Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Назва : Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти
Паралельн. назви :Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рублевська Н. І., Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Назва : Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності
Паралельн. назви :Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Анотація: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гирка В. Д., Жмурко С. Г., Бердиков И. А., Сайко Д. В., Мехтиханов М. С.
Назва : Вебинар как средство повышения мотивации к изучаемым дисциплинам
Паралельн. назви :Vebinar as a means of improving motivation to study disciplines
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 26-29 (Шифр ПУ56/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
Анотація: Вебинар является относительно новым видом проведения практических занятий. Использование интернет-ресурсов способствует расширению возможностей обычного занятия, позволяет включить в процесс специалистов, находящихся далеко от места его проведения. Одной из форм вебинара является интернет-конференция, проводимая в режиме реального времени. В статье подводятся итоги проведенных интернет-конференций. Отмечается активный интерес к подобным конференциям не только у студентов, но и у преподавателей. Интерактивность конференции способствует появлению духа научного соперничества между студентами, выявлению сильных и слабых сторон в процессе профессиональной подготовки в том или другом учебном заведении. По мнению авторов статьи, интернет-конференции способствуют улучшению качества профессиональной подготовки студентов, а также более тесному межколледжному сотрудничеству в педагогическом процессе
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гнатишина Л. Л., Фальфушинська Г. І., Іванець Л. М.
Назва : Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка
Паралельн. назви :Peculiarities of research activities organization of first-year medical students based on the analysis work of a student scientific group
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 107-110 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Об’єктом даного дослідження є студентський науковий гурток (СНГ) як основна початкова позааудиторна форма організації наукової роботи. У статті розглянуто особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів-першокурсників спеціальності “222 Медицина” на кафедрі загальної хімії ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” (ТДМУ). В аспекті даного дослідження обґрунтовано доцільність використання позааудиторної форми наукової роботи на прикладі функціонування СНГ, як необхідної складової процесу формування професійної компетентності майбутнього лікаря до саморозвитку і самореалізації. У даному процесі відзначено роль куратора гуртка, як гаранта реалізації функцій СНГ, який бере активну участь у залученні студентів до наукового пошуку, аналізу наукової літератури з даної проблематики гуртка, написанні наукових звітів та обговоренні їх на засіданнях гуртка; разом із гуртківцями бере участь у науково практичних конференціях, публікуванні та апробації результатів наукової роботи. Також значна увага приділена формуванню мотиваційного компонента у підвищенні ефективності діяльності СНГ, який поєднує використання зовнішніх та внутрішніх мотивів з домінуванням останніх
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дрогомерецька О. І., Курилів Г. М., Мигович В. В.
Назва : Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології
Паралельн. назви :Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлова І. О., Федоров С. В.
Назва : Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини
Паралельн. назви :The possibilities of distance form of education in postgraduate training for family medicine specialists
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 19-23 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
Анотація: У статті наведені основні проблеми впровадження дистанційної форми навчання для слухачів циклів після дипломного удосконалення за спеціальністю “Загальна практика – сімейна медицина”. Розглянуті технології дистанційного навчання, необхідні зміни організаційних принципів навчання та заходи, спрямовані на вдосконалення навчального процесу. Висновки. Впровадження дистанційного навчання вимагає вдосконалення та адаптації як до умов функціонування первинної ланки охорони здоров’я, так і до суб’єктивного сприйняття лікарями-спеціалістами. Основою дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікаря є самостійна робота з використанням інформаційних технологій
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Комнацький Б. Ю., Повшенюк А. В., Коцюра О. О.
Назва : Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти
Паралельн. назви :Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курінний А. В., Вольвач В. В., Дарій В. І.
Назва : Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX
Паралельн. назви :Designing and developing online courses on the open EDx platform
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 37-40 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
ПРОГРАММНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СОЗДАНИЕ -- SOFTWARE DESIGN
Анотація: Існують дві найпоширеніші системи управління онлайн курсом. Це платформи Moodle і Open edX – вільні онлайн системи управління навчанням, які дозволяють викладачам створювати динамічні курси. При цьому платформа edX новіша, з відкритим вихідним кодом, що створю учням і педагогам нові можливості творити й ділитися, викладати й вивчати через дослідження; адаптуватися до індивідуальних навчальних потреб, щоб вони могли створювати, проектувати, винаходити й будувати за допомогою технологій. Виділимо загальні принципи навчання за допомогою Open edX: вільний графік навчання, змішана модель навчання, нетворкінг і корисні знайомства. Після затверждення робочої програми колегія авторів приступає до розробки проекту сценарію онлайн курсу. Наступний етап – створення сценарію онлайн курсу. Це завершений проект, який розпочинає новий етап – технічне заповнення матеріалом он-лайн курсу на платформу Open edX Studio. Для максимального обміну інформацією між тьютером і слухачами, необхідно використовувати можливості Microsoft Office 365, який надає слухачеві повний набір інструментів для роботи з документами та спілкування в мережі, один з яких Скайп для бізнесу. Таким чином, розроблений онлайн курс готовий до початку реєстрації слухачів на курс, а студенти мають повний набір інструментів для належного навчання і засвоєння матеріалів курсу. Висновок. Дистанційне навчання може бути таким же ефективним, як і традиційне. Масові відкриті онлайн-курси в інтернеті активно витісняють інші форми дистанційного навчання. Платформа edX новіша і має відкритий код, що дає їй велику перевагу над Moodle. Процес створення онлайн-курсу треба ділити на такі тапи, як: розробка робочої програми (тематичний план), проекту сценарію онлайн-курсу (розширений план курсу), сценарію онлайн-курсу (наповнення матеріалом проекту сценарію) і технічний перенос сценарію в Open edX Studio
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лоскутов А. Е., Синегубов Д. А., Олейник А. Е.
Назва : Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам
Паралельн. назви :Application of interactive methods of education in the teaching of traumatology and orthopedics to foreign students
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 15-18 (Шифр ПУ56/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
Анотація: Отражен опыт использования интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам. Обсуждаются особенности применения кейс-метода, метода решения проблемных ситуаций, «мозгового штурма», конкурентных и кооперативных групп. Подчеркивается их положительная роль в усвоении учебного материала. Раскрыты положительные свойства метода «деловой игры» в стимулировании развития клинического мышления у студентов. Применение интерактивных методов при обучении иностранных студентов позволяет повысить качество усвоения информации, способствует отработке навыков поиска правильного решения клинической ситуации
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко Т. М., Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Назва : Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології
Паралельн. назви :Clinical setting modeling – standard of doctors’ simulative learning program at the department of neonatology
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 12-18 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
РЕАНИМАЦИЯ -- RESUSCITATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті розглядаються сучасні принципи та методика симуляційного навчання лікарів шляхом моделювання клінічних ситуацій та відповідне матеріальне і методичне забезпечення виконання практичних навиків первинної реанімації новонароджених згідно з вимогами LICOR 2015 р.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корда М. М., Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Назва : Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії
Паралельн. назви :Methodological and logistic support of the learning process at the department of medical biochemistry
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 28-32 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті відображена концепція навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчання студентів на кафедрі медичної біохімії в світлі сучасних вимог інтеграції в європейські та світові освітні структури. Насамперед це практично-орієнтоване навчання, що дозволяє досягти розвитку клінічного мислення на основі констеляції біохімічних показників. Біохімічні підходи посідають чільне місце в діагностичному процесі, бо лише вони відображають молекулярні механізми розвитку патологічного процесу. Не менш важливою умовою навчання є напрямок, який визначає професійну компетентність майбутніх фахівців – базовий рівень, прагнення до подальшої самоосвіти, аналітичне мислення, узагальнення наявної інформації, уміння прогнозувати і вирішувати нештатні ситуації тощо. Нарешті, сучасне навчання студентів неможливе без впровадження інноваційних технологій – комп’ютерні віртуальні програми-тренінги з біохімії, що моделюють різні метаболічні шляхи, процеси чи алгоритми лабораторних досліджень, відеофільми, мультимедійні лекції, технічне обладнання робочих місць студентів в навчальних лабораторіях. Особливих вимог потребують уміння студентів виконувати і інтерпретувати матрикульні біохімічні дослідження, які використовуються в діагностиці найпоширеніших хвороб. Клініко-лабораторна ерудиція особливо важлива в практиці кожного сучасного лікаря, і глибокі знання біохімічних процесів повинні займати чільне місце в його активі для вирішення професійних обов’язків. Висновки. Викладання біохімії студентам-медикам повинно бути практично-орієнтованим, компетентнісним, мати мотиваційне спрямування, що забезпечується належною методичною базою, широким впровадженням інноваційних технологій, вдосконаленням бази клініко-біохімічних тестових завдань, високим рівнем міжкафедральної інтеграції суміжних дисциплін
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гирка В. Д., Потапова Л. Н., Бердиков И. А., Савенко Б. О., Мехтиханов М. С.
Назва : Опыт использования студенческих конференций в педагогическом процессе
Паралельн. назви :The experience of using student conferences in the pedagogical process
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 19-21 (Шифр ПУ56/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
Анотація: Участие в студенческих конференциях является ярким событием в жизни студента высшего учебного заведения. Опыт, полученный во время подготовки и в ходе самой конференции, помогает студенту выбрать свой путь в науку или практику. В данной статье отображен опыт использования научно-практических студенческих конференций в медицинском колледже Харьковской медицинской академии последипломного образования в процессе обучения клиническим дисциплинам хирургического профиля. Проанализировано влияние проведенных студенческих научно-практических конференций на дальнейший выбор студентов в продолжении образования. Основное внимание авторы уделяют научно-исследовательской работе студентов отделения «Сестринское дело». Освещена роль научно-практической конференции в формировании профессиональных компетенций студентов. Их проведение представляется перспективным способом самостоятельной внеаудиторной работы студента, способствует расширению кругозора и профессиональной самореализации
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузнецова А. В., Бавыкина Т. П., Жадан Т. П., Калуцкая О. В.
Назва : Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями
Паралельн. назви :Organization of the educational process for students with disabilities
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 30-32 (Шифр ПУ56/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
Анотація: Студенческие годы — это пора интенсивного взросления. В этот период происходит развитие самосознания личности, формирование таких качеств, как социальная ответственность, независимость в выборе пути развития, критичность мышления. Современное обучение направлено на установление продуктивного педагогического взаимодействия студента и преподавателей с использованием средств информационных и телекоммуникационных технологий. Исходя из нашего опыта, основными проблемами в обучении студентов-инвалидов являются ограничения в коммуникации и трудности получения учебной информации. В связи с этим нами применялась специальная методика, включающая в себя учебно-методический, коммуникативный, оценочно-рефлексивный элементы и предметный, модульный и учебный уровни практического воздействия. В новых экономических условиях обострились проблемы обучения и трудоустройства студентов-инвалидов. Это требует особого внимания к научно-методическим аспектам тифлопедагогики
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко Н. В., Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Назва : Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні
Паралельн. назви :The identity of higher medical institution lecturer as a central figure in the modernization of education in Ukraine
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 41-45 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Проаналізовано літературні джерела та власний досвід роботи щодо впровадження в навчально-виховний процес нових педагогічних технологій з акцентом на педагогічне спілкування, інноваційних методик викладання із застосуванням методики “зворотного зв’язку”, проведення сумісної роботи викладача і студента в неврологічному відділенні, спільної освітньої роботи серед населення. Основна частина. На кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою ВДНЗУ “УМСА” велика увага приділяється удосконаленню комунікативних здібностей професорсько-викладацького складу у вигляді вдосконалення психологічної компетентності у педагогічній діяльності та активної співпраці зі студентами: це сумісні огляди хворих неврологічного відділення з обговоренням проблемної ситуації, використанням таких методик інтерактивного навчання, як ділова гра та мозковий штурм, проведення майстер-класів – з електроенцефалографії, реоенцефалографії, електронейроміографії, освітня робота серед населення, створення інформаційних плакатів, проведення опитування студентів медичного та стоматологічного факультетів стосовно “зворотного зв’язку” з викладачем на практичних заняттях та лекціях. Висновки. Десятирічний досвід застосування даної методики проведення занять дозволив підвищити ефективність навчального процесу. Студенти мають змогу отримати не лише теоретичну підготовку, а й в обов’язковому порядку оволодіти практичними навичками, що сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, розвитку клінічного мислення. У медичній освіті саме така інтеграція дозволить консолідувати професійно-педагогічну громадськість на розробку більш досконалих стандартів і умов освітньої діяльності, основним результатом якої буде формування компетентної, професійно і соціально мобільної особистості випускника медичного вузу, здатного до безперервного професійного розвитку в просторі своєї лікарської діяльності
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крицька Г. А., Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Назва : Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін
Паралельн. назви :Prospects and difficulties of the effective innovative technologies use for providing medical students professional training during clinical disciplines study
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 33-36 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: Висвітлено питання перспектив та труднощів ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін. Інтенсифікація інформаційних процесів вимагає розробки нової моделі освіти, що здатна забезпечити безперервний розвиток особистості, прагнення до професійності та самовдосконалення. Процес входження людства в нове інформаційне суспільство визначає й нові вимоги в системі освіти. Нагальною потребою є реалізація функціонування єдиного інформаційного простору і розробка навчально-методичного забезпечення, що висуває на перший план першочергове вирішення ефективної інтеграції комп’ютерних та традиційних засобів інформаційного забезпечення. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі відкриває не тільки різнопланові можливості, але й дозволяє враховувати індивідуальні інтелектуальні та фізичні можливості студентів, стимулювати їх наукові дослідження і застосовувати їх на практиці навчального процесу професійної підготовки лікарів. Висновки. Ефективність використання інноваційних технологій на практичних кафедрах залежить від активного застосування нових методів і підходів в освітній діяльності, які не тільки б розвивали професійні навички студентів-медиків, а й мотивували до саморозвитку. Основні функції організаційно-методичної роботи ВНЗ повинні бути спрямовані на формування компетентного викладача, який повинен бути творчою особистістю, організатором пізнавальної діяльності студентів, та розробляти і впроваджувати інноваційні педагогічні технології в навчальний процес
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хомченко Е. В., Кузнецова А. В., Жадан Т. П., Маркова В. Т.
Назва : Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах
Паралельн. назви :Problems of the educational process and students’ perceptual development of culture in modern conditions
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 22-25 (Шифр ПУ56/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
Анотація: Наше стрімке століття висуває величезні вимоги до психіки людини, до тих потенційних можливостей, наявних у процесах перцепції (сприйняття, пам’ять, мислення). В основі складного процесу побудови образу сприйняття лежать системи внутрішньоаналізаторних і міжаналізаторних зв’язків. Сприйняття — це система перцептивних дій, і оволодіння ними потребує спеціального навчання і практики. У сфері перцептивних дій наявні чотири рівні: виявлення, розрізнення, ідентифікація та пізнання. Перші два належать до перцептивних дій, їх кінцевий результат — формування перцептивного образу еталона. А останні два — до пізнавальних дій. Для пізнання обов’язкове зіставлення й ідентифікація. Ідентифікація — ототожнення двох стимулів, що сприймаються одночасно або ототожнення безпосередньо сприйманого стимулу з еталоном, що зберігається в пам’яті
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марущак М. І., Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Назва : Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки
Паралельн. назви :Publications in international ranking journals as efficiency criterion of modern science
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 46-49 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ЗНАЧИМОСТИ -- PEER REVIEW, RESEARCH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- PEER REVIEW, HEALTH CARE
Анотація: У сучасному науковому середовищі ніхто не наважиться спростувати твердження, що справжнім вченим може вважатися той, чиї роботи були оцінені і визнані міжнародною науковою спільнотою. Узагальнюючи, можна сказати, що публікація у наукометричному виданні – це актуальне, фундаментальне, методологічно та статистично правильне дослідження, представлене грамотною англійською мовою. Встановлення нових вимог до ступеня доктора філософії або доктора наук, а також до вчених звань активізувало роботу науковців щодо публікацій у наукометричних виданнях. Проте зниження популярності такого виду спеціальностей, а також відсутність професійної мотивації через низький рівень заробітної плати працівників вищої школи приведуть до зменшення кількості науково-педагогічних працівників. Висновки. Публікаційна активність у наукометричних виданнях є одним з основних й об’єктивних факторів у рейтингу науковців, що перетворюється у реальний вагомий показник діяльності вищого навчального закладу. Зростання числа публікацій у міжнародних виданнях, їх цитованості, вдосконалення володіння іноземними мовами, зарубіжні стажування науковців, з одного боку, відсутність професійної мотивації через низький рівень заробітної плати, з іншого, підвищують імовірність міграції перспективного інтелектуального трудового потенціалу населення України
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)