Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (354)Рідкісні видання (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Микробиология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 175
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Яговкин, Э. А.
    К 100-летию Ростовского научно-исследовательского института микробиологии и паразитологии / Э. А. Яговкин, Г. В. Хмелевская // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2009. - № 1. - С. 107-108 . - ISSN 0372-9311

Рубрики: Академии и институты

   Микробиология


   Паразитология


   Юбилеи и другие важные события


Дод.точки доступу:
Хмелевская, Г. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Юрчишин, О. І.
    Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Experience of information technologies and different teaching methods application for microbiology, virusology and immunology teaching / О. І. Юрчишин. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 137-141. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ ПРИКЛАДНАЯ -- MEDICAL INFORMATICS APPLICATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: В статті обґрунтовується використання інформаційних технологій та різних педагогічних прийомів при викладанні медичної мікробіології. Для опанування студентами предмету на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології викладачі використовують різні методики навчання, а саме: інтерактивне навчання, рольові та імітаційні ігри, моделювання, аналіз діагностично складних випадків інфекційних захворювань у практиці мікробіологічних досліджень, навчання шляхом виконання практичної та самостійної роботи з використанням сучасних тест-систем та обладнання для ідентифікації збудників інфекційних хвороб, інтерпретацію результатів реальних мікробіологічних досліджень, здійснення порівняльного аналізу достовірності різних методів мікробіологічної діагностики з урахуванням світових новітніх технологічних розробок у галузях імунології та генної інженерії, а також залучення студентів до науково-дослідної роботи кафедри на базі акредитованої лабораторії бактеріологічних досліджень. Необхідність організації ефективного навчального процесу в умовах карантину зумовила широке впровадження у педагогічну практику лекцій, практичних занять та підсумкових контролів у режимі відеоконференцій, які проводяться на платформі Microsoft Teams з використанням мультимедійних презентацій та відеофільмів. Додатковими джерелами комунікації викладачів кафедри та студентів служить соціальна мережа Facebook, де створена окрема група Microbiol- ogy_IFNMU, програми Viber, Telegram, а також впровадження в роботу кафедри електронного журналу успішності. Використання різних навчальних методик та новітніх інформаційних технологій в організації та управлінні навчальним процесом дозволяє підвищити якість навчання в вищих навчальних закладах, оптимізувати та удосконалити роботу педагогічних працівників
The article substantiates the use of the latest information technologies and various pedagogical techniques for medical microbiology teaching. Medical microbiology course mastering is essential for further study of hygiene, epidemiology, pathological physiology, pathological anatomy, clinical immunology, infectious diseases, some sections of surgical disciplines, therapeutic profiles, pediatrics. To master the subject at the Department of Microbiology, Virology and Immunology teachers use various teaching methods, such as interactive learning, role-playing and simulation games, modeling, analysis of diagnostically difficult cases of infectious diseases in the practice of microbiological research, learning by doing practical and individual work using modern test systems and equipment for identification of infectious agents, interpretation of real microbiological research results, comparative analysis of various methods of microbiological diagnostics according to the latest technological developments in the field of immunology and genetic engineering, as well as involving students to the research work at the department accredited laboratory of bacteriological researchers. Students have opportunity to take an active part in scientific work, gain many years of experience in studying the main issues of complex research work: “Study of antimicrobial activity of natural and synthetic heterocyclics”. The aim of the work is to search for new synthetic and natural compounds, promising for the creation of new antiseptic and chemotherapeutic agents for clinical practice, to study various aspects of their antimicrobial activity on a wide range of medically important bacteria and fungi. The object of research is new synthetic heterocyclic compounds and extracts of medicinal plants of the flora of Ukraine, collection and clinical strains of opportunistic pathogens. This work is extremely relevant and promising for further research, as modern medicine has faced the global problem of antibiotic resistance, microorganisms have acquired and are developing resistance to all known antimicrobial drugs. The need to organize an effective learning process during quarantine period has led to the widespread introduction into pedagogical practice of lectures, workshops and final controls of videoconferencing, which are held on the Microsoft Teams platform using multimedia presentations and videos. Additional sources of communication between teachers and students are the social network Facebook, where a separate group Microbiology IFNMU was created, Viber, Telegram, as well as the introduction of the department’s electronic journal of success. Modern conditions require specialists who are not only highly professional and conscientious practitioners, but also research physicians and, to some extent, experimental physicians ready for creative scientific research, development and implementation of new methods of diagnosis and treatment in health care. The key to successful and effective pedagogical process is the human resources of the department, creative atmosphere in the team, daily work on solving problems relevant to science and practice. The use of various educational methods and the latest information technologies in the organization and management of the educational process allows improving the quality of education in higher educational institutions, to optimize and improve the work of teachers
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Шунько, Е. Е.
    Новый взгляд на формирование эндомикроэкологического статуса у новорожденных детей [Текст] / Е. Е. Шунько, Д. С. Янковский, Г. С. Дымент // Журнал практичного лікаря. - 2003. - № 1. - С. 54-61

Рубрики: Новорожденный

   Микробиология


Дод.точки доступу:
Янковский, Д. С.
Дымент, Г. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Шульгай, А. Г.
    Мікробіологічні аспекти ентеральної недостатності при механічній жовтяниці та її корекція [Текст] / А. Г. Шульгай // Інфекційні хвороби : Наук.- практ. журн. - 2006. - № 1. - С. 48-53

Рубрики: Холестаз--животное

   Микробиология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Шубин, М. Г.
    Мировоззренческое и методологическое наследие И. И. Мечникова [Текст] / М. Г. Шубин // Асклепий. - 1998. - № 1-2. - С. 63-66


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история, этика)
Дод.точки доступу:
Мечников, Ілля Ілліч (імунолог, ембріолог, бактеріолог ; 1845-1916) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Шляхи вдосконалення викладання медичної мікробіології іноземним студентам [Текст] / В. П. Широбоков [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 229-233


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Широбоков, В. П.
Палій, Г. К.
Вовк, І. М.
Прокопчук, З. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Широбоков, В. П.
    Мікробіологічні методи діагностики інфекційної патології та їх значення при викладанні медичної мікробіології [Текст] = Microbiological methods of diagnostics of infectious pathology and their role in teaching of medical microbiology / В. П. Широбоков, В. Г. Войцеховський, А. І. Якименко // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 179-182. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МИКРОБИОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- MICROBIOLOGICAL TECHNIQUES
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES (диагностика)
Анотація: Мікробіологічна діагностика є основою етіологічного діагнозу інфекційних захворювань. Вона ґрунтується на виявленні збудника, його генетичного матеріалу, метаболітів та реакцій організму людини на нього. Розглянуто різні методи діагностики. Проаналізовані їх позитивні й негативні сторони. Розвиток мікробіологічної науки виступає потужним стимулом появи нових мікробіологічних методів дослідження
Дод.точки доступу:
Войцеховський, В. Г.
Якименко, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Шерстнева, Е. В.
    Первые Пастеровские станции в России [Текст] / Е. В. Шерстнева // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : Науч.- практ. журн. - 2012. - № 2. - С. 56-59. - Библиогр.: с. 58-59 . - ISSN 0869-866X


MeSH-головна:
ВАКЦИНЫ ПРОТИВ БЕШЕНСТВА -- RABIES VACCINES (история)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
Дод.точки доступу:
Пастер, Луи (фр. микробиолог и химик ; 1822-1895) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Шевчук, Н. М.
    Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам стоматологічного факультету [Текст] / Н. М. Шевчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2013. - № 20. - С. 159


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Шаталова, А. Ю.
    Анализ факторов риска и клинико-лабораторных особенностей воспалительных заболеваний мочеполового тракта у женщин репродуктивного возраста [Текст] / А. Ю. Шаталова, М. Р. Рахматулина, К. И. Плахова // Вестник дерматологии и венерологии. - 2012. - № 1. - С. 43-48. - Библиогр.: с. 48-48

Рубрики: Мочеполовые болезни--женск--микроб

   Микробиология


   Влагалище--микроб


Дод.точки доступу:
Рахматулина, М. Р.
Плахова, К. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Члену-кореспонденту АМН України В.П. Широбокову - 60 років [Текст] // Журнал Академії медичних наук України. - 2002. - Т. 8, № 2. - С. 416-417


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры)
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Дод.точки доступу:
Широбоков, Володимир Павлович (мікробіолог, вірусолог ; 1942) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Худяков, И. С.
    Профессор И.И.Рогозин [Текст] / И. С. Худяков // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2000. - № 3. - С. 118-119


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Рогозин, Исаак Иосифович (эпидемиолог, микробиолог ; 1900-1973) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Ходош, Э. М.
    Луи Пастер как основоположник инфектологии и учения об антибиотиках [Текст] / Э. М. Ходош // Клиническая антибиотикотерапия. - 2005. - № 2. - С. 42-43

Рубрики: Антибиотики

   Микробиология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Ходош, Э. М.
    Зельман Ваксман - от черты оседлости до открытия стрептомицина [Текст] / Э. М. Ходош // Клиническая антибиотикотерапия. - 2005. - № 5. - С. 53-55


MeSH-головна:
СТРЕПТОМИЦИН -- STREPTOMYCIN (история)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
Кл.слова (ненормовані):
КРАЄЗНАВСТВО-ВІННИЧЧИНА
Дод.точки доступу:
Ваксман, Зельман Абрахам (микробиолог, биохимик, лауреат Нобелевской премии по физиологии и медицине 1952 г. ; 1888-1973) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Хан, Г.
    Микробиологические проблемы в сердечной хирургии [Текст] / Г. Хан, Р. Хетцер // Грудная и сердечно-сосудистая хирургия. - 1998. - № 5. - С. 47-49


MeSH-головна:
СЕРДЦА ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- CARDIAC SURGICAL PROCEDURES (тенденции)
ВНУТРИУТРОБНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- FETAL INFECTION
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (тенденции)
Дод.точки доступу:
Хетцер, Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    ХІV з’їзд українського наукового медичного товариства мікробіологів, епідеміологів та паразитологів ім. Д.К. Заболотного (Полтава, 19-21 січня 2005 р.) [Текст] // Журнал Академії медичних наук України. - 2005. - Т. 11, № 1. - С. 211

Рубрики: Микробиология

   Эпидемиология


   Съезды


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Фролов, А. Ф.
    Віруси та їх вплив на генофонд популяції людини [Текст] / А. Ф. Фролов, В. І. Задорожна // Інфекційні хвороби. - 2007. - № 3. - С. 97-101

Рубрики: Вирусы--патоген

   Микробиология


   Инфекционные болезни--эпид


   Эпидемиология молекулярная


Дод.точки доступу:
Задорожна, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Фаустова, Н. М.
    Антибактериальная активность экстрактивных веществ коры осины в отношении некоторых пневмотропных микроорганизмов [Текст] / Н. М. Фаустова, М. Е. Фаустова, И. П. Дейнеко // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2006. - № 3. - С. 3-7. . - ISSN 0372-9311

Рубрики: Растения лекарственные

   Липиды


   Бактерии


   Микробиология


Дод.точки доступу:
Фаустова, М. Е.
Дейнеко, И. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Філімонова, Н. І.
    Становлення фармацевтичної мікробіології: шлях від минулого до майбутнього [Текст] = Formation of pharmaceuti cal microbiology: way to the future from the past / Н. І. Філімонова, О. М. Дика // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 206-208. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Анотація: В роботі наведені історичні віхи становлення дисципліни мікробіологія для фахівців фармації. Обговорюється значення викладання дисципліни "Мікробіологія з основами імунології" для студентів Національного фармацевтичного університету з метою підвищення їхньої пізнавальної та практичної діяльності, розвитку їх клінічного мислення, якісного опанування практичними навичками
Дод.точки доступу:
Дика, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Топол, І. О.
    Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Implementation of online course as an element of distance learning in the educational process of the department of microbiology, virology and immunology / І. О. Топол // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 58-61


MeSH-головна:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
Анотація: Мета роботи – розкрити особливості впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології Запорізького державного медичного університету. Основна частина. У статті висвітлено питання необхідності використання дистанційного навчання як нової інноваційної технології організації освітнього процесу у викладанні дисципліни на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології з метою інтенсифікації навчання, тобто передачі великого обсягу навчальної інформації при зниженій кількості аудиторних годин. Проте впровадження дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри є складним багатоаспектним питанням, яке передбачає наявність відповідного навчально-методичного, дидактичного та матеріально-технічного забезпечення. Висновок. Перехід до сучасних дистанційних технологій навчання, створення умов для їх впровадження, розумне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними, формування інформаційної компетентності студентів – складне педагогічне завдання, що потребує розв’язання цілого комплексу психолого-педагогічних, навчально-методичних та організаційних завдань, основними з яких є розробка науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, інформаційна грамотність викладачів і студентів (уміння орієнтуватись в інформаційному просторі для отримання й оперування інформацією), поширення використання сучасних інформаційних технологій навчання під час викладання предмета у медичному виші
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)