Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Модели обучения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яруллина Л. Р.
Назва : Ценностные ориентации студентов негосударственных высших учебных заведений
Місце публікування : Прикладная психология и психоанализ. - 2002. - № 5/6. - С. 140-144 (Шифр 72535/2002/5/6)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яворская В. А., Малахов В. А., Хвисюк В. В.
Назва : Особенности преподавания цереброваскулярной патологии в системе подготовки семейных врачей
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 40-42 (Шифр 23579/2001/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрчишин О. І.
Назва : Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Experience of information technologies and different teaching methods application for microbiology, virusology and immunology teaching
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 137-141 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ ПРИКЛАДНАЯ -- MEDICAL INFORMATICS APPLICATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: В статті обґрунтовується використання інформаційних технологій та різних педагогічних прийомів при викладанні медичної мікробіології. Для опанування студентами предмету на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології викладачі використовують різні методики навчання, а саме: інтерактивне навчання, рольові та імітаційні ігри, моделювання, аналіз діагностично складних випадків інфекційних захворювань у практиці мікробіологічних досліджень, навчання шляхом виконання практичної та самостійної роботи з використанням сучасних тест-систем та обладнання для ідентифікації збудників інфекційних хвороб, інтерпретацію результатів реальних мікробіологічних досліджень, здійснення порівняльного аналізу достовірності різних методів мікробіологічної діагностики з урахуванням світових новітніх технологічних розробок у галузях імунології та генної інженерії, а також залучення студентів до науково-дослідної роботи кафедри на базі акредитованої лабораторії бактеріологічних досліджень. Необхідність організації ефективного навчального процесу в умовах карантину зумовила широке впровадження у педагогічну практику лекцій, практичних занять та підсумкових контролів у режимі відеоконференцій, які проводяться на платформі Microsoft Teams з використанням мультимедійних презентацій та відеофільмів. Додатковими джерелами комунікації викладачів кафедри та студентів служить соціальна мережа Facebook, де створена окрема група Microbiol- ogy_IFNMU, програми Viber, Telegram, а також впровадження в роботу кафедри електронного журналу успішності. Використання різних навчальних методик та новітніх інформаційних технологій в організації та управлінні навчальним процесом дозволяє підвищити якість навчання в вищих навчальних закладах, оптимізувати та удосконалити роботу педагогічних працівниківThe article substantiates the use of the latest information technologies and various pedagogical techniques for medical microbiology teaching. Medical microbiology course mastering is essential for further study of hygiene, epidemiology, pathological physiology, pathological anatomy, clinical immunology, infectious diseases, some sections of surgical disciplines, therapeutic profiles, pediatrics. To master the subject at the Department of Microbiology, Virology and Immunology teachers use various teaching methods, such as interactive learning, role-playing and simulation games, modeling, analysis of diagnostically difficult cases of infectious diseases in the practice of microbiological research, learning by doing practical and individual work using modern test systems and equipment for identification of infectious agents, interpretation of real microbiological research results, comparative analysis of various methods of microbiological diagnostics according to the latest technological developments in the field of immunology and genetic engineering, as well as involving students to the research work at the department accredited laboratory of bacteriological researchers. Students have opportunity to take an active part in scientific work, gain many years of experience in studying the main issues of complex research work: “Study of antimicrobial activity of natural and synthetic heterocyclics”. The aim of the work is to search for new synthetic and natural compounds, promising for the creation of new antiseptic and chemotherapeutic agents for clinical practice, to study various aspects of their antimicrobial activity on a wide range of medically important bacteria and fungi. The object of research is new synthetic heterocyclic compounds and extracts of medicinal plants of the flora of Ukraine, collection and clinical strains of opportunistic pathogens. This work is extremely relevant and promising for further research, as modern medicine has faced the global problem of antibiotic resistance, microorganisms have acquired and are developing resistance to all known antimicrobial drugs. The need to organize an effective learning process during quarantine period has led to the widespread introduction into pedagogical practice of lectures, workshops and final controls of videoconferencing, which are held on the Microsoft Teams platform using multimedia presentations and videos. Additional sources of communication between teachers and students are the social network Facebook, where a separate group Microbiology IFNMU was created, Viber, Telegram, as well as the introduction of the department’s electronic journal of success. Modern conditions require specialists who are not only highly professional and conscientious practitioners, but also research physicians and, to some extent, experimental physicians ready for creative scientific research, development and implementation of new methods of diagnosis and treatment in health care. The key to successful and effective pedagogical process is the human resources of the department, creative atmosphere in the team, daily work on solving problems relevant to science and practice. The use of various educational methods and the latest information technologies in the organization and management of the educational process allows improving the quality of education in higher educational institutions, to optimize and improve the work of teachers
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук Т., Сидорчук Л., Геруш І., Іфтодій А., Крикливець Л., Білецький С., Мимка А., Петринич О., Казанцева Т., Мельничук Л.
Назва : Шляхи взаємодії лікарів-науковців медичного вишу із лікувально- профілактичними підрозділами закладів ПМСД на Буковині через університетські навчально-практичні центри
Місце публікування : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2017. - № 4. - С. 41-45 (Шифр БУ48/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
НАСЕЛЕНИЯ ОБСЛЕДОВАНИЕ -- POPULATION SURVEILLANCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Сьогодні, на етапі реформування системи охорони здоров’я в Україні, проблема взаємодії лікувально-профілактичних підрозділів всіх рівнів надання медичної допомоги населенню набуває нового якісного значення і є надзвичайно актуальною. В цих умовах роль та відповідальність медичних вишів, які відіграють ключову позицію у кадровому забезпеченні медичної галузі, зростає, а питання якісної підготовки сімейного лікаря, чи медичної сестри на додипломному та після-дипломному рівнях - пріоритетним, адже реформа розпочнеться з первинної ланки (сімейних лікарів, дільничних терапевтів та педіатрів)!
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевчук Т. І.
Назва : Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 121-124 (Шифр МУ7/2013/3)
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко В. С., Пелипенко В. П., Олексюк Д. I.
Назва : Роль кафедр травматології та ортопедії в підготовці спеціалістів у сучасних умовах
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 28,31 (Шифр 23579/2001/3)
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошинович М. С., Гірник Г. Є., Матковська Н. Р., Соломчак Д. Б., Ткач В. Є.
Назва : Хмарний застосунок microsoft forms у зборі й аналітиці звітів про відвідування студентами навчальних занять [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Microsoft forms cloud application in collection and analytics of student attendance reports
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 110-115 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
УПРАВЛЯЮЩАЯ ФУНКЦИЯ -- EXECUTIVE FUNCTION
Анотація: У роботі працівника деканату факультету підготовки іноземних громадян багато важких моментів. Однин із них - контроль відвідування студентами навчальних занять. Проблема полягає в необхідності помісячно обробляти значний об’єм розрізненої за способом доставки, слабко уніфікованої інформації. У такій ситуації в нагоді може стати Microsoft Forms. У попередньо створеній формі ми використовуємо можливість отримання файлів. Це перетворить інструмент опитування в систему збору звітів з можливістю автоматизованого маркування документів, розміщення їх в захищеному сховищі, попередньої перевірки на відповідність умові формату та розміру, спільної обробки групами допущених осіб та зведенням опитаної інформації до формату таблиці Microsoft Excel, де можна з легкістю застосовувати сортування за необхідним критерієм для контролю факту виконання завдання окремими респондентами. Для уніфікації звітної інформації та забезпечення її придатності до автоматизованої обробки рекомендуємо приймати звіти у форматі захищеної таблиці Excel, залишаючи доступними для зміни лише необхідні комірки. Для забезпечення спільного перегляду результатів членами контролюючої команди необхідно роздати права доступу на перегляд форми та можливість перегляду папки, де акумулюються файли звітів. Висновки. За період впровадження отримано 390 звітів від 50 кафедр, на яких викладається 106 предметів. Завдяки двосторонньому контролю підвищилась ефективність та вчасність подачі документів. Скоротився час, затрачений на зведення інформації представниками деканату. Зросла достовірність кінцевих даних завдяки зменшенню числа механічних помилок і, відповідно, ефективність контролю успішності студентів факультету There are many difficult moments in the work of the dean’s office employee of the faculty of training foreign citizens. Most of them are related to transcultural conflicts, differences in the value system of participants in the pedagogical process, incompatibility of religions and psychologies, which is layered on a significant amount of internal and external document flow and monthly analysisDuring the implementation period, 390 reports were received from 50 departments, where 106 subjects are taught. Due to two-way control, the efficiency and timeliness of document submission has increased. The time spent on summarizing information by representatives of the dean’s office was reduced. The reliability of the final data has increased due to the reduction in the number of mechanical errors, and accordingly the effectiveness of monitoring the progress of students of the faculty
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндратів Е. О., Гурик З. Я., Чуйко Н. Я., Малофій Л. С., Костюк В. М.
Назва : Формування мотивацї у студентів при оволодінні дисципліною "Патоморфологія" [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Formation of students’ motivation in mastering pathomorphology discipline
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 170-174 (Шифр АУ50/2023/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
Анотація: Мотивація є суттєвим фактором активності людини, яка, у свою чергу, зумовлює розвиток та ефективність діяльності, зокрема, це стосується й освітнього процесу. В статті представлені шляхи та методи формування мотивації у студентів при оволодінні дисципліною «Патоморфологія». Для удосконалення шляхів та методів формування мотивації у студентів використовували аналіз наукових джерел щодо особливостей мотивації професійної та навчальної діяльності, принципів організації освітнього процесу на кафедрі патологічної анатомії. У сучасних умовах викладання «Патоморфології» вимагає постійного удосконалення відповідно до рівня розвитку медицини та вміння поєднувати класичні форми викладання з новими підходами до навчання. Зниження ефективності традиційних методів навчання, яке спостерігається при розгляді особливостей навчальної діяльності студентів, вимагає корекції та упровадження сучасних інноваційних методик навчання. Удосконалення методів формування мотивації до навчання сприятиме зростанню рівня засвоєння навчального матеріалу. Застосування нових інформаційних технологій та технічних засобів при дистанційній та змішаній формах навчання дозволяє демонструвати і вивчати морфологічні зміни патологічних процесів та захворювань, що, у свою чергу, забезпечить максимальний рівень засвоєння навчального матеріалу. Розмаїття демонстраційного матеріалу (макропрепарати, мікропрепарати, муляжі, об’ємні моделі, навчальні таблиці та схеми, відеофільми) у комплексі закладають основу знань. Залучення студентів до науково-дослідної роботи є важливим фактором у мотивації навчальної діяльностіMotivation is an essential factor of human activity, which, in turn, determines the development and efficiency of activities, including the educational process. A contradiction was revealed between the objective need to form the motivation of cognitive activity of students of a medical higher education institution (HEI) through the introduction of interactive technologies considering both the internal features of learning and external requirements for medical university-educated specialists – on the one hand, and the lack of scientifically grounded technology for forming the motivation of a medical HEI students’ cognitive activity using the latest systems – on the other hand. The main factor influencing students’ motivation to study is mastering of knowledge, skills and abilities that will lay the groundwork of their future professional activities. Students engaged in research are motivated to self-development and achievement. These are the ones that make students work hard, solve complex problems, engage in self-education, and overcome difficulties to achieve the highest results. The article presents the ways and methods of formation the students’ motivation when mastering the Pathomorphology discipline. In order to improve ways and methods of students’ motivating, we analysed scientific sources on the specifics of professional and educational activity motivation, the principles of educational process organisation at the Pathological Anatomy Department. Under trying circumstances of today, every applicant for higher education has the opportunity to obtain a full range of information on the Pathomorphology discipline on the Pathological Anatomy Department website and in the university repository for productive self-training and mastering practical skills and abilities provided by the discipline’s programme. To increase motivation in the study of pathomorphology and the level of assimilation of the material. The department uses general and special innovative methods that depend on the specifics of studying the discipline: explanatory-illustrative (informational-receptive), contextual, problematic, research, heuristic. Different strategies should be used to encourage students to become more intrinsically motivated, developing their sense of competence and control over their learning, and to motivate students with interesting content. Under present-day conditions, teaching Pathomorphology requires constant improvement in compliance with medicine development level and the ability to combine classical approaches to teaching with new learning concepts. The decline in traditional teaching methods efficiency, which is observed when considering the peculiarities of students’ learning activities, requires correction and implementation of modern innovative teaching methods. Improving the methods of learning motivation will help to increase the level of study material mastery. Applying new information technology and technical aids in distance and blended learning makes it possible to demonstrate and study morphological changes in pathological processes and diseases, which in turn will maximise the level of learning material mastering. The variety of illustrative material (macro preparations, micro preparations, breadboard models, 3-D models, training charts and diagrams, videos) taken in a whole lays the foundation of basic knowledge. Engaging students in research work is an important factor in learning activities motivating
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тягур Р. С., Пачків М. А., Лісовська С. А.
Назва : Менеджмент освітніх організацій: функції управління [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Management of educational organizations: functions
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 180-185 (Шифр АУ50/2023/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ИНФОРМАЦИИ МЕНЕДЖМЕНТ -- INFORMATION MANAGEMENT
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ДИАГРАММЫ -- CHARTS
Анотація: Організації існують задля досягнення певної мети і саме менеджер визначає мету організації та засоби її досягнення. Компонент планування медичного закладу вищої освіти охоплює постановку його цілей як організації, визначення загальної стратегії досягнення таких цілей та формування всеосяжної ієрархії планів для інтеграції та координації діяльності закладу. Визначення цілей дає змогу виконувати роботу в потрібному напрямку й допомагає членам організації приділяти належну увагу найважливішим справам. Менеджери також відповідальні за структуру організації. Така діяльність менеджера називається організаційною. Вона включає визначення того, які завдання треба виконати, хто їх має виконати, яким чином потрібно згрупувати завдання, а також встановлює хто перед ким звітує і коли слід приймати рішення. Кожна освітня організація складається з працівників та керівництва, яке ними власне і керує. Координація діяльності людей є частиною обов’язків керівництва як менеджера. Коли менеджери спонукають працівників, спрямовують діяльність інших, добирають найефективніший канал комунікації або залагоджують конфлікт між членами групи - вони керують людьми. Наступний вид діяльності, який здійснюють менеджери, - контроль. Формулювання цілей, складання планів, визначення структурної перебудови, навчання та спонукання людей до чогось може бути недостатнім. Фактичні результати слід порівнювати з попередньо визначеними завданнями. За наявності серйозних відхилень менеджер зобов’язаний коригувати обраний напрям організації. Саме цей метод спостереження, порівняння та коригування розуміється як процес контролю організацією. Стійка популярність цього підходу з позиції процесу сприяє його чіткості та простоті. Дотримуючись такого напряму менеджменту, легко узагальнити функції менеджера освітньої організації. Отже, менеджер планує, організовує, керує і контролює діяльність організаціїAnalysis is part of the work of managers in the process of making managerial decisions, planning, organization, control and stimulation. The analysis is designed to increase the reliability of accounting information, to objectively, rationally and realistically imagine the course of processes and the results obtained. Organizations exist to achieve a certain goal, and it is the manager who determines the organization's goal and means of achieving it. The planning component of a medical institution of higher education involves defining its goals as an organization, outlining an overall strategy for achieving those goals, and forming a comprehensive hierarchy of plans for integrating and coordinating its activities. Setting goals keeps work on track and helps organizational members focus on the most important things. In addition, planning helps clarify the consequences of the actions that managers must take to respond to change. Therefore, planning is exactly what managers need in a chaotic environment. Managers are also responsible for the structure of the organization. Such activity of the manager is called organizational. It contains a definition of which tasks should be performed, who should perform them, how the tasks should be grouped, who reports to whom, and when decisions should be made. In order to make the results of joint work of a team of specialists useful, managers need to organize it in such a way that joint efforts are clearly coordinated, that is, correctly selected participants of joint work, each of whom would clearly imagine the scope of his work and its contribution to the final result. The means of achieving the goal must be agreed upon. Every organization consists of people and leading these people and coordinating their activities is part of the manager's responsibilities. When managers motivate employees, direct the activities of others, select the most effective communication channel, or resolve conflict between group members, they are managing people. The fourth type of activity performed by managers is control. Formulating goals, making plans, identifying structural changes, training and motivating people may not be enough. Actual results should be compared with predefined tasks. In the presence of serious deviations, the manager is obliged to correct the chosen direction of the organization. It is this method of tracking, comparing and adjusting that is understood as the process of control by the organization. Organizational goals indicate to managers a specific direction of activity. However, simple definition of goals and their recognition by employees is not enough; it does not guarantee that the necessary actions will be carried out in practice. An effective manager must ensure that the actions of others are carried out as they should be, and that the set goals are actually achieved. Control is the last connecting link, connecting element of the functional chain of management. However, the main value of the control function derives from its connection with the processes of planning and delegation of powers. The enduring popularity of this approach from a process standpoint contributes to its clarity and simplicity. Adhering to this direction of management, it is easy to generalize the functions of the manager of the organization. So, the manager plans, organizes, directs and controls the activities of the organization
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тягур Р. С., Лісовський Р. П., Шуфнарович М. А.
Назва : Менеджмент освітніх організацій: сутність, функції, особливості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 129-135 (Шифр АУ50/2021/4)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЭТИКИ ОСНОВНЫЕ ПРИНЦИПЫ -- PRINCIPLE-BASED ETHICS
Анотація: Кадрова політика медичних закладів вищої освіти полягає в орієнтації способу дії таких закладів освіти на етичні цілі, ліберальність і терпимість, велику людяність, прагнення до справедливості, самостійність та індивідуальність, правильний принцип їх дії та протидії, самоствердження в роботі, побудову ієрархії, влади, отримання інформації і комунікації, прагнення до формування соціальних контактів, вільне висловлення думки, соціальну користь праці й демократію, прагнення до безпеки. Етика базується на нормах і принципах, що визначають поведінку рядових працівників і керівників освітніх організації стосовно суспільства, інших організацій та груп, у стосунках між собою. Етичні норми окреслюють загальні цінності та етичні правила, яких мають дотримуватися працівники закладів вищої освіти. Правила етики створюються з метою визначення цілей освітніх організації, їх опису, створення сприятливої етичної атмосфери і окреслення етичних рекомендацій під час прийняття рішень. Освітні організації, що поважають себе, для яких громадська думка про добропорядність і чесність є важливішою за прагнення збільшувати їх прибуток, визначають і зобов’язують своїх працівників дотримуватися цих етичних норм. У цей час багато освітніх організацій, які цінують своє ім’я, мають етичні кодекси й інструкції. Це допомагає працівникам і менеджерам діяти та приймати рішення на основі аналізу етичних нормативів. Сьогодні менеджер у повсякденній роботі систематично має справу не тільки з дотриманням законів, що врегульовують напрямки діяльності освітніх організації, а й із додержанням етичних вимог, що підвищують рівень відповідальності перед середовищем проживання і суспільством, що особливо важливо для медичних закладів вищої освіти
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тодорів Т. В., Воронич-Семченко Н. М.
Назва : Оцінка платформ для дистанційного навчання в освітньому процесі в умовах сьогодення
Паралельн. назви :Evaluation of platforms for distance learning in the educational process under conditions of the current context
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 97-101 (Шифр КУ27/2024/23/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
ПАРНЫЙ СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ -- MATCHED-PAIR ANALYSIS
Анотація: Повномасштабне вторгнення в Україну та воєнні дії, які тривають дотепер, мають значний вплив на всі аспекти життя людини, зокрема соціальний розвиток і освіту, що змусило активізувати управління ризиками в надзвичайних ситуаціях. За таких умов найбезпечнішою формою організації навчання є дистанційна. Мета - здійснити аналіз дистанційних методів навчання та самонавчання учасників освітнього процесу під час воєнних реалій та перспектив їх розвитку у післявоєнний час. Матеріали і методи. Здійснено огляд різних доступних онлайн-платформ, їх порівняння щодо основних функцій, переваг, операційних систем, у яких вони підтримуються, інтерфейсу користувача та кількості осіб, які можуть брати участь, а також безпеки та обмежень. Результати. Онлайн-навчання - це один із способів підтримання освіти під час військових дій для студентів і викладачів. Багато закладів освіти перейшли на змішану та дистанційну форму і зосередилися на інтеграції технологій для навчання студентів вдома. Онлайн-платформи стали важливою частиною освітнього процесу та надання інформації в сьогоднішніх реаліях. Висновок. Описані сучасні онлайн-платформи дають можливість суттєво збільшити ефективність навчального процесу' закладів вищої освіти. Для України важливим пріоритетом сьогодення є створення та удосконалення платформатизованого навчання, яке розглядається частиною досягнення нової якості освітиThe full-scale invasion of Ukraine and the ongoing hostilities have a significant impact on all aspects of human life, including social development and education, which has forced the intensification of emergency risk management. Under such conditions, distance learning is the safest form of education organization. Aim - to analyze the distance learning methods for teaching and self-education of the participants in the educational process during the war realities and the prospects for their development in the post-war period. Materials and methods. An overview of the various available online platforms was provided, comparing them in terms of key functions, benefits, operating systems they are supported in, user interface and the number of people who can participate, as well as security and limitations. Results. Online teaching is one of the ways to maintain education for students and teachers during military operations. Many educational institutions have passed to compound and distance form and focused on integrating technology to teach students at home. Online platforms have become an important part of the educational process and information provision in today’s realities. Conclusion. The described modern online platforms provide an opportunity to increase significantly the effectiveness of the educational process of higher education institutions. For Ukraine, an important priority’ today is the creation and improvement of the platform learning, which is considered as a part of the achievement of a new· quality of education
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кметь О. Г., Філіпець Н. Д., Кишкан І. Г., Кметь Т. І., Шинкарюк В. Г.
Назва : Сучасні підходи щодо якісної підготовки студентів-стоматологів до складання фармакології на ліцензійному інтегрованому іспиті "Крок 1"
Паралельн. назви :New approch to the qualitative preparation of the stomatological faculty students at the licence integrated exam "Krok-1" (pharmacology)
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 2. - С. 148-150 (Шифр КУ27/2018/Т.17/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи якісної підготовки до складання фармакології студентами стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету на ліцензійному інтегрованому іспиті «Крок 1. Стоматологія». Висвітлено важливу роль інформаційно-комп’ютерних технологій, а саме: серверу дистанційного навчання Moodle, у формуванні професійної компетентності та покращенні якості фахової підготовки для успішного складання ліцензійного іспиту майбутніми лікарями-стоматологамиThe methods of preparation to "KROK-1" (Pharmacology) of the students from Bucovinian state medical university are considered in the article. The role of the information technologies, particularly Moodle as far as successful examination and professional preparation are concerned is pointed out
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудий Ю. Й., Чурпій І. К., Марчук О. В., Руда І. В., Атаманчук Л. Є.
Назва : Сучасні аспекти вивчення теми "Основи фізичної реабілітації” на медичних факультетах закладів вищої освіти
Паралельн. назви :Modern aspects of the investigation of the topic of “Basics of physical rehabilitation” at medical faculties of higher educational institutions
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 4. - С. 158-165 (Шифр АУ50/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
ДВИГАТЕЛЬНАЯ НАГРУЗКА, МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EXERCISE MOVEMENT TECHNIQUES
Анотація: У статті викладені методичні особливості та теоретичні аспекти вивчення теми “Основи фізичної реабілітації” серед студентів-медиків. Для більш чіткого розуміння та вивчення основних аспектів цієї теми запропоновано розглянути узагальнені дані сучасних україномовних підручників та посібників, якими студенти найчастіше користуються при підготовці до практичних занять. Також доцільно розглянути деякі аспекти вивчення цієї теми при самостійній підготовці студентів до практичних занять, зокрема й питання визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації. Багаторічний досвід застосування фізичних вправ показав їхню значимість в охороні здоров’я. Ефективність впливу фізичних вправ знаходиться в прямій залежності від обсягу та своєчасності їх призначення та визначається руховими режимами. Режими рухової активності хворих розроблені для умов стаціонарного, санаторного та амбулаторно-поліклінічного етапів реабілітації. Кожен з них чітко визначає об’єм і інтенсивність фізичного навантаження, яке повинен отримати хворий при кожному з них. Це дає можливість розробити алгоритм рухової активності людини в конкретний період захворювання, поставити завдання, визначити засоби для їх вирішення і обґрунтувати особливості методики ЛФК. Представлені в статті матеріали значно розширять теоретичні уявлення та допоможуть студентам краще засвоїти цю тему. Сучасний підхід до питань визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації забезпечує більш якісний рівень підготовки студентів до науково обґрунтованого проведення занять лікувальної фізкультури, праце- та механотерапії хворим на різних етапах реабілітації та відновного лікуванняMethodological features and theoretical aspects of the theme “Basics of physical rehabilitation” studying by medical students are presented in the article. A review of the general data from modern Ukrainian textbooks, which are commonly used during the preparation to the study, where suggested for the more accurate understanding and learning of the main aspects of this theme. It is also relevant to review some aspects of this theme preparation, which are connected with the determination and use of movement regimes at different periods of physical rehabilitation, during the individual student’s work before the practical lessons. Sequence and methodology of use of the main tools of physical rehabilitation is presented according to the periods and stages of medical rehabilitation, which is suggested by WHO experts. More than 60 definitions of the term “rehabilitation” is present in scientific and educational literature (pedagogical, psychological, medical and other directions). That indicate its versatility, disputability and absence of the unified generally accepted definition, which will satisfy all those, who participate in rehabilitation. Medical rehabilitation is considered by the most of specialists as a complex of diagnostic, treatment and preventive measures, which are directed towards timely and accurate diagnosis, hospitalization, and also restoring and development of physiological functions of the patient, detection of compensatory capacities, elimination of the pathological process, prevention of complications, restoring or partly compensation of the lost function, resistance to disability, preparation of convalescents to domestic work and labor, active independent life. It should be mentioned, that the term “physical therapy” is used in foreign countries, and recently in Ukraine, in the context of rehabilitation help with the purpose of stimulation and restoring of the movement activity, which by its sense is in fact identical to the term “physical rehabilitation”. A huge experience if physical exercise use have showed its significance in the healthcare. Efficacy of physical exercise correlate directly with the time of their administration and are determined by movement regimens. Regimens of the movement activity were created for the condition of in-patient, outpatient and sanatorium stages of rehabilitation. Each of the, determines the volume and intensity of physical load, which patient should receive at each stage. Movement regimens are unified in physical therapy in different disease. This provides a possibility to develop an algorithm of patient’s movement activity at some stage of the disease, set tasks, and determine ways of their solving and justifying peculiarities of physical therapy methods. Therefore, materials presented in the article will significantly broaden theoretical knowledge and will help students to understand this theme better. Modern approach to the question of determining and use of movement regimens at different stages of physical rehabilitation provides for the qualitative level of student’s preparation to evidence-based studies of physical therapy, labor and mechanic therapy in patients at different rehabilitation and restoring treatment.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лоскутов А. Е., Головаха М. Л., Олейник А. Е., Алмаз Л. М.
Назва : Современные проблемы последипломного образования по специальности «Травматология и ортопедия»
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 36-37 (Шифр 23579/2001/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
СОВРЕМЕННАЯ ЖИЗНЕОБЕСПЕЧИВАЮЩАЯ ПОМОЩЬ ПРИ ТРАВМАХ -- ADVANCED TRAUMA LIFE SUPPORT CARE
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Брехов А. Н., Мильнер В. Н., Джерелей О. М., Шапошников В. А., Андрианов М. В.
Назва : Современные вопросы преподавания травматологии и ортопедии в медицинском вузе
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 29-31 (Шифр 23579/2001/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Інклюзивна освіта дітей з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю
Місце публікування : НейроNEWS. - 2020. - № 8. - С. 11-15 (Шифр НУ43/2020/8)
MeSH-головна: ВНИМАНИЯ ДЕФИЦИТ С ГИПЕРАКТИВНОСТЬЮ -- ATTENTION DEFICIT DISORDER WITH HYPERACTIVITY
ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE
ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CHILD BEHAVIOR DISORDERS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: За даними численних досліджень, в Америці та Євро­пі поширеність розладу з дефіцитом уваги та гіпер­активністю (РДУГ) у дитячій популяції становить від 4 до 8 %, серед дорослого населення — від 2 до 5 %. Це означає, що в кожному класі загальноосвітньої ­школи є принаймні одна дитина із симптомами РДУГ, а зазвичай їх до 3–4 осіб на клас. Чи завжди вчителі розуміють, що мають справу з дитиною з особливими потребами розвитку? На жаль, більшість педагогів, навіть зі значним викла­дацьким досвідом, починають усвідомлювати, що дитина хворіє на РДУГ, лише коли звичні прийоми виховання й викладання виявляються неефективними. Деяких фахів­ців це спонукає до роздумів і пошуків ­інших підходів до навчання й налагод­жен­ня комунікації з такою дитиною, але так буває не завжди. Так, дітей і підлітків із РДУГ досить багато, і найчастіше вони не отримують ­необхідних спеціальних педагогічних втручань. Шкільний заклад не створює належних умов інклюзивного простору й на­вчання, які б враховували особливі потреби цих дітейЯкими мають бути сьогодні педагогічна стратегія та реа­лії сучасної української ­школи? Спробуємо покроково з’ясувати правові колізії та розтлумачити конт­раверсії поставленого запитання
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Смачило І. В., Савченко І. П.
Назва : Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології
Паралельн. назви :Simulative methods in solution of the multilevel situation tasks in the stage II of Ukrainian student’s olympiad in endocrynology
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 85-90 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: У статті наведено сучасну методику проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології з використанням симуляційних методик. З метою залучення студентів до активної наукової роботи, мотивування у кожного інтелектуальних здібностей, розвитку комунікативних рис використовувалась оцінка теоретичних знань у вигляді тестових завдань, розв’язання ситуаційних задач, інтерпретація лабораторних та інструментальних методів обстежень, а також вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі. Відбувалася студентська олімпіада з ендокринології в чотири тури: І – написання тестових завдань, ІІ – розв’язання ситуаційних задач підвищеної складності, ІІІ – вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі, ІV – вирішення практичних завдань з інтерпретації лабораторно-інструментальних методів обстеження. Від студентів-учасників вимагався синтез знань з ендокринології, отриманих не лише за роки вивчення даної дисципліни у вищих навчальних закладах, але й суміжних дисциплін, таких, як кардіологія, фармакологія, лабораторна та інструментальна діагностика. Особливе місце в підготовці олімпійця з ендокринології займало вміння застосування стандартів семіотики та лікування при роботі з віртуальним пацієнтом. За кількістю набраних балів переможцями студентської олімпіади з ендокринології стали учасники із Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського (І місце), Івано-­Франківського національного медичного університету і Сумського державного медичного університету (ІІ місце), а також Львівського національного медичного університету ім. Д. Галицького та Київського медичного університету і Дніпропетровської медичної академії (ІІІ місце). Вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі дозволяє розвинути у студента швидкість клінічного мислення та надання невідкладної допомоги хворому при різних клінічних станахThe article presents a modern methodology of the conducting the stage II All-Ukrainian Student’s Olympiad by using the simulation techniques. There was the using of evaluation the theoretical knowledge such a test tasks, the solution of situational tasks, the interpretation of the laboratory and instrumental methods of examination and also the solution the modified emergency condition in the interactive mode for the purpose students to engage the active scientific work, motivation for each intellectual abilities, development of their communicative qualities. The Student’s Olympiad was passed in the four tours: I – writing the test tasks, II – solution the situation tasks with increased complexity, III – solution the modified emergency condition in the interactive mode, IV – solution the practical tasks with interpretation the laboratory and instrumental methods of examination. The students were required the synthesis not only the endocrinology knowledge, getting during the studying in the university, but also the related disciplines, such as cardiology, pharmacology, laboratory and instrumental diagnostics. The main place in the preparation the student was taken the skill, using of semiotics standard and treatment during the working with the virtual patient. The winners in the stage II of All-Ukrainian Student’s Olympiad in Endocrinology with the most scored points became the participants from I. Horbachevsky Ternopil State Medical University (I place), Ivano-Frankivsk National Medical University and Sumy State Medical University (II place), and also Lviv National Medical University and Dnipropetrovsk Medical Academy (III place). The solution of the modified emergency condition in the interactive mode will allow students to develop the speed of clinical thinking and to provide the urgent care to the patient in different clinical conditions
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самойленко А. В., Фастовець О. О., Романюта І. А.
Назва : Методичні аспекти організації лекцій у контексті кредитно-модульної системи навчання на стоматологічних кафедрах
Місце публікування : Український стоматологічний альманах: Наук.-практ. реценз. журн./ Укр. мед. стомат. акад. - Полтава, 2014. - № 1. - С. 113-114 (Шифр УУ33/2014/1)
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саволюк С. І., Лисенко В. М., Крестянов М. Ю.
Назва : Сучасні технології підвищення ефективності самостійної роботи при організації та плануванні навчального процесу
Місце публікування : Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 106-111 (Шифр АУ50/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: Практика природничо-наукової підготовки медичних працівників у вищих навчальних закладах свідчить, що використання традиційних дидактичних засобів і методів не забезпечує інтенсивного розвитку пізнавальної діяльності, індивідуальних здібностей та фахових знань студентів. Подолання цих суперечностей можливе за умови використання нових підходів до формування знань студентів. Вирішення проблеми можливе через використання інтерактивних методів навчання, серед яких є метод проектів, метод мозкового штурму, кейс-метод. Впровадження інтерактивних методів у навчальний процес спрямоване на системне формування знань студентів-медиків, які здатні будуть розв’язати завдання в різних сферах практичної професійної діяльності
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саволюк С. І., Ходос В. А., Балацький Р. О.
Назва : Методологічні основи організації самостійної підготовки в умовах інноваційного навчально-інформаційного простору
Місце публікування : Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 102-105 (Шифр АУ50/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Аналізуються існуючі методологічні та технічні можливості для якісної трансформації та адаптації традиційних навчальних засобів сучасними інформаційно-комунікаційними методами в прогресивні креативні освітні технології, що дозволять підвищити ефективність та результативність медичної освіти згідно з вимогами та запитами сучасності та суспільства
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)