Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Модели обучения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петровська Л. С., Баранова І. І., Філіпцова О. В., Набока О. І., Петровський М. О., Власенко І. О.
Назва : Досвід і перспективність викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва»
Паралельн. назви :Experience and perspective of teaching of the educations component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production»
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2024. - Т. 79, № 1. - С. 34-43 (Шифр ФУ3/2024/79/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS
ПАРФЮМЕРНЫЕ АРОМАТИЧЕСКИЕ ВЕЩЕСТВА -- PERFUME
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета викладання обов’язкової компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» полягає у формуванні комплексу знань, умінь і для забезпечення майбутнім фахівцям можливості якісного виконання багатопланових функціональних обов’язків. Метою роботи стало вивчення сучасних підходів викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» на прикладі Національного фармацевтичного університету (НфаУ). Під час роботи над публікацією було здійснено системний аналіз досвіду надання освітніх послуг в НфаУ згідно з програмою «Технологія парфумерно-косметичних засобів», порівняльний і аналітичний, статистичний, логічний метод аналізу викладання дисципліни; досліджено наукові публікації вітчизняних та іноземних авторів. Доведено актуальність викладання обов’язкової освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» та подано оновлену структуру навчального процесу, проаналізовано досвід викладання компоненти, доведено необхідність набуття здобувачами знань щодо класифікації косметичної продукції, механізмів дії активних та впливу допоміжних речовин на досягнення необхідного рівня дії, підходів у розробленні складу і технології косметичних засобів, що формує фахові компетенції вітчизняного фахівця фармацевта-косметолога, який має бути конкурентоздатним у професійному середовищі. Отримання здобувачами вищої освіти високих результатів при проведенні контрольних заходів оцінювання знань підтвердили достатнє засвоєння студентами теоретичних знань і набуття практичних навичок, що формують програмні результати навчання, які лежать в основі практичних завдань сучасного фармацевта-косметолога та, можливо, і майбутнього науковця. Здійснений аналіз досвіду викладання (підходи, контент, години) обов’язкової компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» свідчить про те, що – загальний і аудиторний обсяг годин, структура освітньої компоненти, її тематичний зміст здатні сформувати необхідні теоретичні знання, а практичні навички набуваються під час проходження виробничої практики з цієї освітньої компоненти, які формують у майбутнього працівника фахові компетентності, не тільки створюючи, але і розширюючи можливості його працевлаштування. Місцем працевлаштування можуть бути не тільки аптечні заклади, а ще й косметологічні заклади і парфумерно-косметичні підприємства, що відповідає запиту роботодавцівThe mandatory component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» teaching purpose is complex of knowledge and skills formation and providing future specialists with the opportunity to perform multifaceted functional duties in a highquality manner. The aim of the work: study of modern approaches to teaching the educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» on the example of the National University of Pharmacy. During the work was made system analysis of the experience of providing educational services in the National University of Pharmacy according to program «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» comparative and analytical, statistical, logical method of discipline teaching analysis; was researched scientific publications of domestic and foreign authors. It has been proven the relevance of teaching the mandatory educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» and presented updated structure of the educational process, the experience of teaching the components was analyzed, the need for students to acquire knowledge about the classification of cosmetic products, the mechanisms of action of assets, the influence of auxiliary substances on achieving a given level of action that ensures the planned cosmetic effect, and approaches to the development of the composition and technology of cosmetic products, which forms professional competencies of a domestic pharmacist-cosmetologist specialist, who must be competitive in the professional environment ‒ the public health care system. Motivation of students of higher education by mastering the material content of the normative component, obtaining high results during the control measures of knowledge assessment confirmed the students' sufficient assimilation of theoretical knowledge and acquisition of practical skills that help to achieve the planned goals and tasks that form the program learning outcomes that are the basis of the practical tasks of a modern pharmacist-cosmetologist, and possibly future scientist. The analysis of teaching experience (approaches, content, hours) of mandatory component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» was carried out and it testifies to that the general and classroom volume of hours, the educational component structure, it’s thematic content are able to form the necessary theoretical knowledge, and practical skills are acquired during industrial practice of educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» which make professional competence of the future employee, making and expanding his employment opportunities. The place of employment can be not only pharmacies, but also cosmetology establishments and perfumery and cosmetic enterprises that meet the request of employers
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрчишин О. І.
Назва : Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Experience of information technologies and different teaching methods application for microbiology, virusology and immunology teaching
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 137-141 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ ПРИКЛАДНАЯ -- MEDICAL INFORMATICS APPLICATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: В статті обґрунтовується використання інформаційних технологій та різних педагогічних прийомів при викладанні медичної мікробіології. Для опанування студентами предмету на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології викладачі використовують різні методики навчання, а саме: інтерактивне навчання, рольові та імітаційні ігри, моделювання, аналіз діагностично складних випадків інфекційних захворювань у практиці мікробіологічних досліджень, навчання шляхом виконання практичної та самостійної роботи з використанням сучасних тест-систем та обладнання для ідентифікації збудників інфекційних хвороб, інтерпретацію результатів реальних мікробіологічних досліджень, здійснення порівняльного аналізу достовірності різних методів мікробіологічної діагностики з урахуванням світових новітніх технологічних розробок у галузях імунології та генної інженерії, а також залучення студентів до науково-дослідної роботи кафедри на базі акредитованої лабораторії бактеріологічних досліджень. Необхідність організації ефективного навчального процесу в умовах карантину зумовила широке впровадження у педагогічну практику лекцій, практичних занять та підсумкових контролів у режимі відеоконференцій, які проводяться на платформі Microsoft Teams з використанням мультимедійних презентацій та відеофільмів. Додатковими джерелами комунікації викладачів кафедри та студентів служить соціальна мережа Facebook, де створена окрема група Microbiol- ogy_IFNMU, програми Viber, Telegram, а також впровадження в роботу кафедри електронного журналу успішності. Використання різних навчальних методик та новітніх інформаційних технологій в організації та управлінні навчальним процесом дозволяє підвищити якість навчання в вищих навчальних закладах, оптимізувати та удосконалити роботу педагогічних працівниківThe article substantiates the use of the latest information technologies and various pedagogical techniques for medical microbiology teaching. Medical microbiology course mastering is essential for further study of hygiene, epidemiology, pathological physiology, pathological anatomy, clinical immunology, infectious diseases, some sections of surgical disciplines, therapeutic profiles, pediatrics. To master the subject at the Department of Microbiology, Virology and Immunology teachers use various teaching methods, such as interactive learning, role-playing and simulation games, modeling, analysis of diagnostically difficult cases of infectious diseases in the practice of microbiological research, learning by doing practical and individual work using modern test systems and equipment for identification of infectious agents, interpretation of real microbiological research results, comparative analysis of various methods of microbiological diagnostics according to the latest technological developments in the field of immunology and genetic engineering, as well as involving students to the research work at the department accredited laboratory of bacteriological researchers. Students have opportunity to take an active part in scientific work, gain many years of experience in studying the main issues of complex research work: “Study of antimicrobial activity of natural and synthetic heterocyclics”. The aim of the work is to search for new synthetic and natural compounds, promising for the creation of new antiseptic and chemotherapeutic agents for clinical practice, to study various aspects of their antimicrobial activity on a wide range of medically important bacteria and fungi. The object of research is new synthetic heterocyclic compounds and extracts of medicinal plants of the flora of Ukraine, collection and clinical strains of opportunistic pathogens. This work is extremely relevant and promising for further research, as modern medicine has faced the global problem of antibiotic resistance, microorganisms have acquired and are developing resistance to all known antimicrobial drugs. The need to organize an effective learning process during quarantine period has led to the widespread introduction into pedagogical practice of lectures, workshops and final controls of videoconferencing, which are held on the Microsoft Teams platform using multimedia presentations and videos. Additional sources of communication between teachers and students are the social network Facebook, where a separate group Microbiology IFNMU was created, Viber, Telegram, as well as the introduction of the department’s electronic journal of success. Modern conditions require specialists who are not only highly professional and conscientious practitioners, but also research physicians and, to some extent, experimental physicians ready for creative scientific research, development and implementation of new methods of diagnosis and treatment in health care. The key to successful and effective pedagogical process is the human resources of the department, creative atmosphere in the team, daily work on solving problems relevant to science and practice. The use of various educational methods and the latest information technologies in the organization and management of the educational process allows improving the quality of education in higher educational institutions, to optimize and improve the work of teachers
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндратів Е. О., Гурик З. Я., Князевич-Чорна Т. В., Костюк В. М., Лаб’як І. Г.
Назва : Значення студентського наукового гуртка «Патологічна анатомія» у процесі формування сучасного лікаря [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :The importance of the student scientific club "pathological anatomy" in the process of forming a modern doctor
Місце публікування : Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 124-127 (Шифр АУ50/2022/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, АНАТОМИЧЕСКИЕ ПРИЗНАКИ (ВНЕШ) -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, ANATOMICAL (NON MESH)
Анотація: У статті представлено основні аспекти діяльності студентського наукового гуртка на кафедрі патологічної анатомії Івано-Франківського національного медичного університету. У сучасному світі заклад вищої освіти ставить перед собою мету не тільки навчати професійним навикам, але й розвивати творчий потенціал студентів. Це реалізується шляхом активного залучення студентів в науково- дослідну діяльність. Науково-дослідна робота студентів поза навчальним процесом є одним із найважливіших засобів формування висококваліфікованих фахівців, вона виконується у наукових товариствах та студентському науковому гуртку на кафедрі. Метою студентського наукового гуртка «Патологічна анатомія» є виявлення найбільш здібних і талановитих, схильних до науково-дослідної роботи студентів, набуття ними навичок наукової роботи та залучення їх до проведення науково-дослідної діяльності. У студентському науковому гуртку «Патологічна анатомія» створено умови для самореалізації студентів у науково-дослідній роботі та підтримки обдарованих студентів. Розвиток їх інтелектуального потенціалу дає можливість значно активізувати та інтенсифікувати навчання студента- медика, зробити його різноманітним і цікавим. Виконання студентом науково-дослідної роботи сприяє забезпеченню можливості кожного студента реалізувати своє право на творчий розвиток особистості відповідно до своїх здібностей і потреб. Гурток є таким «інструментом», який дозволяє активно розвивати як майбутніх лікарів для практичної медицини, так і майбутні науково-педагогічні кадри для університету. Багаторічний досвід кафедри патологічної анатомії свідчить про те, що студенти-гуртківці краще оволодівають теоретичними знаннями, практичними навичками та професійними вміннямиThe article represents the main aspects of the student research club at the Department of Pathological Anatomy of Ivano-Frankivsk National Medical UniversityThus the student scientific club "Pathological Anatomy" creates conditions for self-realization of students in research work and support for gifted students. The development of their intellectual potential makes it possible to significantly intensify and improve the curriculum of medical students, to make it diverse and interesting. The student’s research work helps to ensure that each student has the opportunity to exercise their right to creative development of the individual in accordance with their abilities and needs. The club is such a "tool" that allows to actively develop both future doctors for practical medicine and future researcher and teaching staff for the university. Many years of experience of the Department of Pathological Anatomy shows that students tend to master the theoretical knowledge, practical and professional skills if they are involved in such scientific club
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тягур Р. С., Лісовський Р. П., Шуфнарович М. А.
Назва : Менеджмент освітніх організацій: сутність, функції, особливості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 129-135 (Шифр АУ50/2021/4)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЭТИКИ ОСНОВНЫЕ ПРИНЦИПЫ -- PRINCIPLE-BASED ETHICS
Анотація: Кадрова політика медичних закладів вищої освіти полягає в орієнтації способу дії таких закладів освіти на етичні цілі, ліберальність і терпимість, велику людяність, прагнення до справедливості, самостійність та індивідуальність, правильний принцип їх дії та протидії, самоствердження в роботі, побудову ієрархії, влади, отримання інформації і комунікації, прагнення до формування соціальних контактів, вільне висловлення думки, соціальну користь праці й демократію, прагнення до безпеки. Етика базується на нормах і принципах, що визначають поведінку рядових працівників і керівників освітніх організації стосовно суспільства, інших організацій та груп, у стосунках між собою. Етичні норми окреслюють загальні цінності та етичні правила, яких мають дотримуватися працівники закладів вищої освіти. Правила етики створюються з метою визначення цілей освітніх організації, їх опису, створення сприятливої етичної атмосфери і окреслення етичних рекомендацій під час прийняття рішень. Освітні організації, що поважають себе, для яких громадська думка про добропорядність і чесність є важливішою за прагнення збільшувати їх прибуток, визначають і зобов’язують своїх працівників дотримуватися цих етичних норм. У цей час багато освітніх організацій, які цінують своє ім’я, мають етичні кодекси й інструкції. Це допомагає працівникам і менеджерам діяти та приймати рішення на основі аналізу етичних нормативів. Сьогодні менеджер у повсякденній роботі систематично має справу не тільки з дотриманням законів, що врегульовують напрямки діяльності освітніх організації, а й із додержанням етичних вимог, що підвищують рівень відповідальності перед середовищем проживання і суспільством, що особливо важливо для медичних закладів вищої освіти
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицик Л. М., Сологуб В. А., Сас І. А., Мандзій Т. П., Мадерук О. П.
Назва : Інноваційний підхід у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами іфнму в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :The innovative methods of teaching the pharmaceutical courses by teachers of ifnmu in conditions of on-line learning
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 116-120 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
Анотація: У статті розглянуто досвід підготовки студентів і провізорів-інтернів у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами Івано-Франківського національного медичного університету в умовах дистанційного навчання. Узагальнено досвід щодо впровадження форм організації методичної роботи. Це дає можливість застосовувати інноваційні методи з використанням інтегрованого підходу до організації навчального процесу, що відкриває можливості для різнобічного практичного засвоєння набутих знань студентом і провізором-інтерном навчального матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Інноваційний підхід викладання фармацевтичних дисциплін викладачами ІФНМУ в умовах дистанційного навчання включає різноманітні форми методичних робіт, серед яких написання і підготовка до видання конспектів лекцій, розробка практичних завдань і ситуаційних задач з навчальних дисциплін, виконання самостійної практичної роботи студентів і провізорів-інтернів з використання сучасних інформаційних потужностей. При правильній організації з боку професорсько-викладацького складу кафедри, самостійна робота студентів і провізорів-інтернів в умовах карантину, ставши основною формою навчання, забезпечує повноцінне засвоєння дисциплін, сприяє розвитку мислення і має виховне значення. Педагогічні працівники стають основною рушійною силою створення якісно нової національної системи освіти. У статті обгрунтована необхідність застосування різних організаційних навчальних форм і методів з використанням технологій активного навчання відповідно до потреб кожної цільової групи суб’єктів навчання In the article the experience of teachers of Ivano-Frankivsk National Medical University in teaching pharmaceutical courses to students and pharmacists-interns in conditions of on-line learning is reviewed. Pedagogical skill is a type of activity that mainly affects the inner nature of the teacher: the desire to become a master of pedagogical work; belief that skills provide not only high productivity of students and pharmacists-interns, but also a sense of satisfaction and establishing themselves as specialists. Innovative approach to teaching the pharmaceutical courses by teachers of Ivano-Frankivsk National Medical University in conditions of on-line learning includes various forms of methodical work, including writing and editing lecture notes, development of practical and situational tasks in academic courses, independent practical work of students and interns using modern information techniques. With the correct organization of work of the department teaching staff the independent work of students and pharmacists-interns in quarantine conditions becomes the main form of education, which provides full mastery of courses, promotes the improvement of thinking and has educational value. The application of innovative methods using an integrated approach to the organization of the educational process opens up opportunities for diverse, practical assimilation of acquired by students and pharmacists-interns knowledge of educational material in time free from compulsory education
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошинович М. С., Гірник Г. Є., Матковська Н. Р., Соломчак Д. Б., Ткач В. Є.
Назва : Хмарний застосунок microsoft forms у зборі й аналітиці звітів про відвідування студентами навчальних занять [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Microsoft forms cloud application in collection and analytics of student attendance reports
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 110-115 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
УПРАВЛЯЮЩАЯ ФУНКЦИЯ -- EXECUTIVE FUNCTION
Анотація: У роботі працівника деканату факультету підготовки іноземних громадян багато важких моментів. Однин із них - контроль відвідування студентами навчальних занять. Проблема полягає в необхідності помісячно обробляти значний об’єм розрізненої за способом доставки, слабко уніфікованої інформації. У такій ситуації в нагоді може стати Microsoft Forms. У попередньо створеній формі ми використовуємо можливість отримання файлів. Це перетворить інструмент опитування в систему збору звітів з можливістю автоматизованого маркування документів, розміщення їх в захищеному сховищі, попередньої перевірки на відповідність умові формату та розміру, спільної обробки групами допущених осіб та зведенням опитаної інформації до формату таблиці Microsoft Excel, де можна з легкістю застосовувати сортування за необхідним критерієм для контролю факту виконання завдання окремими респондентами. Для уніфікації звітної інформації та забезпечення її придатності до автоматизованої обробки рекомендуємо приймати звіти у форматі захищеної таблиці Excel, залишаючи доступними для зміни лише необхідні комірки. Для забезпечення спільного перегляду результатів членами контролюючої команди необхідно роздати права доступу на перегляд форми та можливість перегляду папки, де акумулюються файли звітів. Висновки. За період впровадження отримано 390 звітів від 50 кафедр, на яких викладається 106 предметів. Завдяки двосторонньому контролю підвищилась ефективність та вчасність подачі документів. Скоротився час, затрачений на зведення інформації представниками деканату. Зросла достовірність кінцевих даних завдяки зменшенню числа механічних помилок і, відповідно, ефективність контролю успішності студентів факультету There are many difficult moments in the work of the dean’s office employee of the faculty of training foreign citizens. Most of them are related to transcultural conflicts, differences in the value system of participants in the pedagogical process, incompatibility of religions and psychologies, which is layered on a significant amount of internal and external document flow and monthly analysisDuring the implementation period, 390 reports were received from 50 departments, where 106 subjects are taught. Due to two-way control, the efficiency and timeliness of document submission has increased. The time spent on summarizing information by representatives of the dean’s office was reduced. The reliability of the final data has increased due to the reduction in the number of mechanical errors, and accordingly the effectiveness of monitoring the progress of students of the faculty
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попович В. І., Дудій П. Ф., Кошель І. В., Кондрацька А. С.
Назва : Можливості платформи «Школа доказової медицини» для підвищення професійної компетентності лікарів отоларингологів [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :The potential of the “school of evidence-based medicine” platform for professional development of otolaryngologists
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 127-131 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі модернізації сучасної системи вищої медичної освіти та інтеграції її у світовий простір. Впровадження системи безперервного професійного розвитку для лікарів поставило нові вимоги до педагогічних технологій та формату навчання, особливо в умовах пандемії COVID-19. Перспективними в цьому плані є медичні освітні платформи, наприклад, «Школа доказової медицини» - інформаційний онлайн ресурс, завдяки якому відбувається взаємодія між носіями та споживачами медичної освіти. Платформа містить різноманітні способи безпосередньої та дистанційної взаємодії, а також передбачає контроль отриманих знань у вигляді електронного тестування. Мета дослідження: проаналізувати можливості платформи «Школа доказової медицини» для отримання професійних компетентностей лікарями отоларингологами з питань діагностики. Для засвоєння професійних компетентностей з питань діагностики на платформі «Школа доказової медицини» для лікарів отоларингологів підготовлено, прочитано та записано цикл лекцій та клінічних розглядів. На конференцію зареєструвалось 4502 лікарів. Відбулось 9476 сесій, тобто в середньому один лікар повертався на сайт для перегляду конференції три рази протягом двох днів. Проведений аналіз дозволяє зробити висновок, що новими методами безперервного професійного розвитку цікавляться переважно лікарі молодого віку. Практично всі слухачі, 98,33 %, знаходились в Україні. Переважна більшість лікарів, 72,3 %, для перегляду конференції використовують мобільні телефони. Розроблена і запропонована методика може бути використана для покращення професійних компетентностей лікарів оториноларингологів The paper is devoted to the urgent need for the modernization of the system of higher medical education and its integration into the World educational space. The introduction of the system of continuing professional development for medical specialists has put new demands on teaching technologies and training format, especially in the context of the COVID-19 pandemic. Mastering the learning material depends on the effectiveness of interaction between the participants in the teaching and learning process. Its ultimate objective is to obtain the competencies that ensure specialists’ professional development in their further independent practice. The result depends on teaching technology; needless to say, however, the choice of teaching technology depends on the field of education. This is especially true for medical education, where teaching involves both theory and practice. Therefore, medical education platforms are promising; for example, “School of Evidence-Based Medicine” that is an online information resource due to which providers and recipients of medical education can interact. The platform offers various methods of direct and online interaction including live streaming conferences, broadcasting recorded video lectures, articles, chatbots, as well as provides for the control of the knowledge acquired (e-tests).A series of lectures and case reports were prepared, recorded, and delivered to otorhinolaryngologists for the purpose of their acquisition of professional competencies in diagnostics. To familiarize otolaryngologists with the possibilities of imaging diagnostic methods in visualizing diseases of the nose and paranasal sinuses, the authors prepared a series of short informative lectures. The lectures devoted to the diagnosis of asthma, or aspirin triad and paranasal sinus mycosis were prepared and delivered by two lecturers (an otolaryngologist and a radiologist), that ensured the acquisition of competencies in all the methods for diagnosing this pathology. After presenting theoretical material, single case reports were offered to physicians for the purpose of mastering and improving the competencies. On October 16-17, 2020, an online event “EPOS CONGRESS 2020 Focus: Rhinosinusitis” was held on the “School of Evidence-Based Medicine” platform in accordance with COVID-19 quarantine restrictions. After listening to the congress reports and using the materials to which our paper is devoted, otolaryngologists had the opportunity to be tested and obtain the certificate, thereby earning 30 Continuing Professional Development points in 2020
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндратів О. І.
Назва : Базові принципи і система оцінювання навчальних досягнень студента при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Basic principles and evaluation system of student achievements in the implementation of the competency-based approach in the educational process
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 121-126 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті викладено аналіз базових принципів і системи оцінювання знань студентів при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. Системі оцінювання знань належить важлива роль у забезпеченні високої якості освіти та формуванні конкурентоспроможних фахівців. Сучасна методика викладання залучає досвід інших країн і вимагає від викладача обізнаності з формами й методиками оцінювання, які не лише надають викладачеві інформацію про формальну відповідність певним вимогам до оволодіння дисципліною, але й діють як засоби навчання й розвитку студентаВпровадження адекватних методів оцінювання дозволить реалізовувати різноманітні інноваційні форми і методи навчання в освітній діяльності та сприятиме підвищенню якості навчання студентів. Якісний контроль рівня знань, умінь та навичок студентів повинен забезпечуватися дотриманням вимог, принципів та алгоритмів нових форм оцінювання навчальних досягнень студента, що сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу. Застосування комплексного оцінювання навчальних досягнень у компетентнісному руслі сприятиме заохоченню студента до навчально-пізнавальної діяльності, підвищуватиме відповідальність студента за результати навчання, сприятиме реалізації принципу індивідуалізації навчання. Оцінювання навчальних досягнень студентів є актуальною проблемою і потребує не тільки подальших досліджень, удосконалення, осмислення, але йThe article represents an analysis of the basic principles and systems of assessment of student knowledge in the implementation of the competency-based approach in the educational process. The knowledge assessment system has an important role in providing a high quality of education and the formation of competitive professionalsThe main functions of assessing student achievement are educational (provision of education), diagnostic, differentiating, stimulative, educative, developmental, prognostic, methodological, operating, corrective and ascertaining. When assessing students’ academic achievements, the characteristics of the answer, the quality of knowledge, the formation of general and subject skills, the level of mastery of mental operations, creative experience and self-esteem should be taken into account. Assessment of student achievement should be objective, substantial, systematic, individual, comprehensive and professional. Modern teaching methods involve the experience of other countries and require the teacher to be familiar with the forms and methods of assessment, which not only provide the teacher with information about formal compliance with certain requirements for mastering the discipline but also act as a means of teaching and student development. Nowadays, the educational process requires learning to work with summative and formative assessment, to determine their features, principles, role and place in the educational process and to use the proposed or create their own algorithms for their organization and implementation. Sociological surveys of students and graduates should be conducted to take into account the views of students on the quality and objectivity of the assessment system
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годованець О. І., Мандзюк Т. Б.
Назва : Значення студентського наукового гуртка в підготовці майбутніх лікарів-стоматологів
Паралельн. назви :The significance of the student scientific circuit in the training of future dentists
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - С. 80-85 (Шифр КУ27/2022/21/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ГРУППОВЫЕ ПРОЦЕССЫ -- GROUP PROCESSES
Анотація: Лікар – це людина, якій необхідно постійно розвиватися, вивчати нові методи діагностики та лікування різноманітних захворювань. Під час навчання у вищих медичних навчальних закладах студенти займаються вивченням теоретичних основ обраної спеціальності та відпрацюванням практичних навичок. Для тих студентів, які мають бажання опанувати навики проведення наукових досліджень, брати участь у студентський олімпіадах, конференціях, конгресах, а також удосконалювати практичні навички створюються студентські наукові гуртки. Наш досвід показує, що студенти, які під час навчання беруть участь у студентських наукових гуртках, краще володіють теоретичними знаннями, високим рівним практичних навичок, мають розвинене клінічне мислення, легко знаходять шляхи комунікації зі своїми пацієнтами та з їхніми батьками, а також досить часто поєднують своє професійне майбутнє не тільки з практичною охороною здоров’я, а й із розвитком сучасної стоматологічної науки A doctor is a person who needs to constantly develop, learn new methods of diagnosis and treatment of various diseases. While studying at higher medical educational institutions, students study the theoretical foundations of the chosen specialty and practice practical skills. Student scientific circles are created for students who want to master the skills of scientific research, participate in student competitions, conferences, congresses, as well as improve practical skills. Our experience shows that students who participate in student research groups have better theoretical knowledge, high level of practical skills, have developed clinical thinking, easily find ways to communicate with their patients and their parents, and often combine their professional future not only with practical health care, but also with the development of modern dental science
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яворская В. А., Малахов В. А., Хвисюк В. В.
Назва : Особенности преподавания цереброваскулярной патологии в системе подготовки семейных врачей
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 40-42 (Шифр 23579/2001/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коляденко К. В., Федоренко О. Є.
Назва : Дизайн майбутнього європейської дерматовенерології
Паралельн. назви :Design of the future of european dermatovenerology
Місце публікування : Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2022. - № 3/4. - С. 54-56 (Шифр УУ32/2022/3/4)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
НОГТЕЙ БОЛЕЗНИ -- NAIL DISEASES
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Басманов С. М., Олійник О. В., Ярославська С. М., Стрєпетова О. В.
Назва : Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 9 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Анотація: Перелічимо основні труднощі з якими доводиться стикатися викладачам кафедри. У нормальних умовах онлайн викладання може бути однією з форм роботи, при цьому бути вельми прогресивним. Відповідно до наказів Ректора, вимог МОЗ України навчання англомовних студентів відбувається лише в онлайн форматі. На нашій кафедрі одночасно читаються два цикли: 1. Анестезіологія та інтенсивна терапія та 2. Екстрена та невідкладна медична допомога. Слід зауважити, що при неабиякому теоретичному навантаженні, яке закладено в обидва ці курси, багато часу і зусиль витрачається на виклад і навчання суто практичним навичкам. Інтенсивна терапія та лікування критичних хворих включають значну кількість практичних процедур і умінь. Наша спеціальність і, власне, обидва цикли є інтегративними, досить складними. Коли одночасно студентам доводиться користуватися знаннями, отриманими на ранішних курсах і циклах. Іноді для них це дуже складно. Тим більше, що у ряду учнів є суттєві прогалини навіть у знаннях, які вони мали б отримувати ще в середній школі. Однак, швидкість Інтернету і сама наявність зв’язку, різниця в часових поясах, вплив місцевих національних особливостей, відсутність прямого безпосереднього впливу особистості викладача на студентів створює низку труднощів з якими необхідно зважати. Свого часу довго дискутувалося питання, скільки викладачів мають вести групу. Питання вирішено на користь одного викладача, щоб зберегти особистий вплив на студентів. Зрозуміло, у спеціальних ситуаціях ми використовуємо досвід доктора працюючого в нейрохрургії (к.м.н. Мамонова) або просимо нашого головного спеціаліста (зав. каф. проф. С. О. Дубров) провести окремі заняття. Основне, зрозуміло, прищепити студентам повагу до спеціальності. Сподіваємося, що у більшості випадків цього вдається досягти
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лоскутов А. Е., Головаха М. Л., Олейник А. Е., Алмаз Л. М.
Назва : Современные проблемы последипломного образования по специальности «Травматология и ортопедия»
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 36-37 (Шифр 23579/2001/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
СОВРЕМЕННАЯ ЖИЗНЕОБЕСПЕЧИВАЮЩАЯ ПОМОЩЬ ПРИ ТРАВМАХ -- ADVANCED TRAUMA LIFE SUPPORT CARE
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко В. С., Пелипенко В. П., Олексюк Д. I.
Назва : Роль кафедр травматології та ортопедії в підготовці спеціалістів у сучасних умовах
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 28,31 (Шифр 23579/2001/3)
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Брехов А. Н., Мильнер В. Н., Джерелей О. М., Шапошников В. А., Андрианов М. В.
Назва : Современные вопросы преподавания травматологии и ортопедии в медицинском вузе
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 29-31 (Шифр 23579/2001/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івченко В. К., Меженський П. С., Швець О. І., Гаврилов І. І., Родічкін В. О.
Назва : Про деякі проблеми практичної підготовки фахівців
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 32-33,42 (Шифр 23579/2001/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
ПРОГРАММ ОЦЕНКА -- PROGRAM EVALUATION
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудий Ю. Й., Чурпій І. К., Марчук О. В., Руда І. В., Атаманчук Л. Є.
Назва : Сучасні аспекти вивчення теми "Основи фізичної реабілітації” на медичних факультетах закладів вищої освіти
Паралельн. назви :Modern aspects of the investigation of the topic of “Basics of physical rehabilitation” at medical faculties of higher educational institutions
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 4. - С. 158-165 (Шифр АУ50/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
ДВИГАТЕЛЬНАЯ НАГРУЗКА, МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EXERCISE MOVEMENT TECHNIQUES
Анотація: У статті викладені методичні особливості та теоретичні аспекти вивчення теми “Основи фізичної реабілітації” серед студентів-медиків. Для більш чіткого розуміння та вивчення основних аспектів цієї теми запропоновано розглянути узагальнені дані сучасних україномовних підручників та посібників, якими студенти найчастіше користуються при підготовці до практичних занять. Також доцільно розглянути деякі аспекти вивчення цієї теми при самостійній підготовці студентів до практичних занять, зокрема й питання визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації. Багаторічний досвід застосування фізичних вправ показав їхню значимість в охороні здоров’я. Ефективність впливу фізичних вправ знаходиться в прямій залежності від обсягу та своєчасності їх призначення та визначається руховими режимами. Режими рухової активності хворих розроблені для умов стаціонарного, санаторного та амбулаторно-поліклінічного етапів реабілітації. Кожен з них чітко визначає об’єм і інтенсивність фізичного навантаження, яке повинен отримати хворий при кожному з них. Це дає можливість розробити алгоритм рухової активності людини в конкретний період захворювання, поставити завдання, визначити засоби для їх вирішення і обґрунтувати особливості методики ЛФК. Представлені в статті матеріали значно розширять теоретичні уявлення та допоможуть студентам краще засвоїти цю тему. Сучасний підхід до питань визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації забезпечує більш якісний рівень підготовки студентів до науково обґрунтованого проведення занять лікувальної фізкультури, праце- та механотерапії хворим на різних етапах реабілітації та відновного лікуванняMethodological features and theoretical aspects of the theme “Basics of physical rehabilitation” studying by medical students are presented in the article. A review of the general data from modern Ukrainian textbooks, which are commonly used during the preparation to the study, where suggested for the more accurate understanding and learning of the main aspects of this theme. It is also relevant to review some aspects of this theme preparation, which are connected with the determination and use of movement regimes at different periods of physical rehabilitation, during the individual student’s work before the practical lessons. Sequence and methodology of use of the main tools of physical rehabilitation is presented according to the periods and stages of medical rehabilitation, which is suggested by WHO experts. More than 60 definitions of the term “rehabilitation” is present in scientific and educational literature (pedagogical, psychological, medical and other directions). That indicate its versatility, disputability and absence of the unified generally accepted definition, which will satisfy all those, who participate in rehabilitation. Medical rehabilitation is considered by the most of specialists as a complex of diagnostic, treatment and preventive measures, which are directed towards timely and accurate diagnosis, hospitalization, and also restoring and development of physiological functions of the patient, detection of compensatory capacities, elimination of the pathological process, prevention of complications, restoring or partly compensation of the lost function, resistance to disability, preparation of convalescents to domestic work and labor, active independent life. It should be mentioned, that the term “physical therapy” is used in foreign countries, and recently in Ukraine, in the context of rehabilitation help with the purpose of stimulation and restoring of the movement activity, which by its sense is in fact identical to the term “physical rehabilitation”. A huge experience if physical exercise use have showed its significance in the healthcare. Efficacy of physical exercise correlate directly with the time of their administration and are determined by movement regimens. Regimens of the movement activity were created for the condition of in-patient, outpatient and sanatorium stages of rehabilitation. Each of the, determines the volume and intensity of physical load, which patient should receive at each stage. Movement regimens are unified in physical therapy in different disease. This provides a possibility to develop an algorithm of patient’s movement activity at some stage of the disease, set tasks, and determine ways of their solving and justifying peculiarities of physical therapy methods. Therefore, materials presented in the article will significantly broaden theoretical knowledge and will help students to understand this theme better. Modern approach to the question of determining and use of movement regimens at different stages of physical rehabilitation provides for the qualitative level of student’s preparation to evidence-based studies of physical therapy, labor and mechanic therapy in patients at different rehabilitation and restoring treatment.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сабадош Р. В.
Назва : Оптимізація самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти медичного спрямування
Паралельн. назви :Optimization of the students’ selfwork in high medical educational institutions
Місце публікування : Art of Medicine. - 2018. - N 3. - С. 215-217 (Шифр АУ50/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Реформування вищої школи привело до реорганізації навчальних планів підготовки молодих професіоналів для всіх галузей народного господарства, в тому числі і медицини, яка реформується у свою чергу. Зміна форми навчання на індивідуально-диференційовану з виділенням 50-70 % навчального часу на самостійну позааудиторну роботу студентів вимагає від вищих навчальних закладів і викладацького складу оптимізації методичних матеріалів і допоміжної консультативної роботи для студентів, що представлено у даній статті. При правильній організації з боку професорсько-викладацького складу кафедри, самостійна робота студентів, ставши основною формою навчання, забезпечує повноцінне засвоєння дисципліни, сприяє розвитку клінічного мислення і має виховне значення. Самостійна робота студентів перетворює їх за час навчання в університеті від пасивних споживачів знань на активних творців, які вміють сформулювати проблему і знайти шляхи її вирішення. Добре продуманий робочою програмою перелік тем, які потребують глибокого розуміння, інтеграції з доповнюючими дисциплінами, допомагає студентові отримати теоретичні знання з допомогою методичних матеріалів, мультимедійних демонстрацій, додаткової літератури, інтернетресурсів, а вечірні чергування у приймальному відділенні, самостійна робота у тренінговому навчальному центрі дають можливість вишліфувати практичні уміння і навики. Привчившись до індивідуальної самостійної роботи над певними темами дисципліни, молодий лікар буде постійно працювати над підвищенням свого професійного рівня, зможе самостійно приймати рішення і адаптуватися до змін у діагностично-лікувальних комплексах
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пудова С. С., Шпільчак Л. Я., Назаренко Н. С.
Назва : Оцінка сили впливу причин на вибір майбутньої професії студентами-фармацевтами
Паралельн. назви :Assessment of the reasons’ importance of future profession choice by pharmacy students
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 179-190 (Шифр АУ50/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: У статті висвітлено результати дослідження щодо важливості (сила впливу) факторів вибору професії фармацевта на основі опитування майбутніх провізорів. Їх представлено від найбільш важливої до найменш важливої причини вступу на фармацевтичний факультет й описано точку зору авторів щодо отриманого розподілу причин. Крім загальної оцінки ситуації на фармацевтичному факультеті, здійснено порівняння отриманих результатів для студентів денної та заочної форм навчання
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковлева О. А., Дорошкевич И. А., Клекот А. А., Семененко С. И., Жамба А. О., Стопинчук А. В., Барало Р. П., Кириченко О. В.
Назва : Клиническая фармакология и кредитно- модульная система: шаг назад или вперед?
Місце публікування : Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2011. - N 5. - С. 374 (Шифр ФУ18/2011/5)
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)