Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Модели обучения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бензар І. М.
Назва : Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 21-24 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук Т., Сидорчук Л., Геруш І., Іфтодій А., Крикливець Л., Білецький С., Мимка А., Петринич О., Казанцева Т., Мельничук Л.
Назва : Шляхи взаємодії лікарів-науковців медичного вишу із лікувально- профілактичними підрозділами закладів ПМСД на Буковині через університетські навчально-практичні центри
Місце публікування : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2017. - № 4. - С. 41-45 (Шифр БУ48/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
НАСЕЛЕНИЯ ОБСЛЕДОВАНИЕ -- POPULATION SURVEILLANCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Сьогодні, на етапі реформування системи охорони здоров’я в Україні, проблема взаємодії лікувально-профілактичних підрозділів всіх рівнів надання медичної допомоги населенню набуває нового якісного значення і є надзвичайно актуальною. В цих умовах роль та відповідальність медичних вишів, які відіграють ключову позицію у кадровому забезпеченні медичної галузі, зростає, а питання якісної підготовки сімейного лікаря, чи медичної сестри на додипломному та після-дипломному рівнях - пріоритетним, адже реформа розпочнеться з первинної ланки (сімейних лікарів, дільничних терапевтів та педіатрів)!
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яруллина Л. Р.
Назва : Ценностные ориентации студентов негосударственных высших учебных заведений
Місце публікування : Прикладная психология и психоанализ. - 2002. - № 5/6. - С. 140-144 (Шифр 72535/2002/5/6)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошинович М. С., Гірник Г. Є., Матковська Н. Р., Соломчак Д. Б., Ткач В. Є.
Назва : Хмарний застосунок microsoft forms у зборі й аналітиці звітів про відвідування студентами навчальних занять [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Microsoft forms cloud application in collection and analytics of student attendance reports
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 110-115 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
УПРАВЛЯЮЩАЯ ФУНКЦИЯ -- EXECUTIVE FUNCTION
Анотація: У роботі працівника деканату факультету підготовки іноземних громадян багато важких моментів. Однин із них - контроль відвідування студентами навчальних занять. Проблема полягає в необхідності помісячно обробляти значний об’єм розрізненої за способом доставки, слабко уніфікованої інформації. У такій ситуації в нагоді може стати Microsoft Forms. У попередньо створеній формі ми використовуємо можливість отримання файлів. Це перетворить інструмент опитування в систему збору звітів з можливістю автоматизованого маркування документів, розміщення їх в захищеному сховищі, попередньої перевірки на відповідність умові формату та розміру, спільної обробки групами допущених осіб та зведенням опитаної інформації до формату таблиці Microsoft Excel, де можна з легкістю застосовувати сортування за необхідним критерієм для контролю факту виконання завдання окремими респондентами. Для уніфікації звітної інформації та забезпечення її придатності до автоматизованої обробки рекомендуємо приймати звіти у форматі захищеної таблиці Excel, залишаючи доступними для зміни лише необхідні комірки. Для забезпечення спільного перегляду результатів членами контролюючої команди необхідно роздати права доступу на перегляд форми та можливість перегляду папки, де акумулюються файли звітів. Висновки. За період впровадження отримано 390 звітів від 50 кафедр, на яких викладається 106 предметів. Завдяки двосторонньому контролю підвищилась ефективність та вчасність подачі документів. Скоротився час, затрачений на зведення інформації представниками деканату. Зросла достовірність кінцевих даних завдяки зменшенню числа механічних помилок і, відповідно, ефективність контролю успішності студентів факультету There are many difficult moments in the work of the dean’s office employee of the faculty of training foreign citizens. Most of them are related to transcultural conflicts, differences in the value system of participants in the pedagogical process, incompatibility of religions and psychologies, which is layered on a significant amount of internal and external document flow and monthly analysisDuring the implementation period, 390 reports were received from 50 departments, where 106 subjects are taught. Due to two-way control, the efficiency and timeliness of document submission has increased. The time spent on summarizing information by representatives of the dean’s office was reduced. The reliability of the final data has increased due to the reduction in the number of mechanical errors, and accordingly the effectiveness of monitoring the progress of students of the faculty
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндратів Е. О., Гурик З. Я., Чуйко Н. Я., Малофій Л. С., Костюк В. М.
Назва : Формування мотивацї у студентів при оволодінні дисципліною "Патоморфологія" [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Formation of students’ motivation in mastering pathomorphology discipline
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 170-174 (Шифр АУ50/2023/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
Анотація: Мотивація є суттєвим фактором активності людини, яка, у свою чергу, зумовлює розвиток та ефективність діяльності, зокрема, це стосується й освітнього процесу. В статті представлені шляхи та методи формування мотивації у студентів при оволодінні дисципліною «Патоморфологія». Для удосконалення шляхів та методів формування мотивації у студентів використовували аналіз наукових джерел щодо особливостей мотивації професійної та навчальної діяльності, принципів організації освітнього процесу на кафедрі патологічної анатомії. У сучасних умовах викладання «Патоморфології» вимагає постійного удосконалення відповідно до рівня розвитку медицини та вміння поєднувати класичні форми викладання з новими підходами до навчання. Зниження ефективності традиційних методів навчання, яке спостерігається при розгляді особливостей навчальної діяльності студентів, вимагає корекції та упровадження сучасних інноваційних методик навчання. Удосконалення методів формування мотивації до навчання сприятиме зростанню рівня засвоєння навчального матеріалу. Застосування нових інформаційних технологій та технічних засобів при дистанційній та змішаній формах навчання дозволяє демонструвати і вивчати морфологічні зміни патологічних процесів та захворювань, що, у свою чергу, забезпечить максимальний рівень засвоєння навчального матеріалу. Розмаїття демонстраційного матеріалу (макропрепарати, мікропрепарати, муляжі, об’ємні моделі, навчальні таблиці та схеми, відеофільми) у комплексі закладають основу знань. Залучення студентів до науково-дослідної роботи є важливим фактором у мотивації навчальної діяльностіMotivation is an essential factor of human activity, which, in turn, determines the development and efficiency of activities, including the educational process. A contradiction was revealed between the objective need to form the motivation of cognitive activity of students of a medical higher education institution (HEI) through the introduction of interactive technologies considering both the internal features of learning and external requirements for medical university-educated specialists – on the one hand, and the lack of scientifically grounded technology for forming the motivation of a medical HEI students’ cognitive activity using the latest systems – on the other hand. The main factor influencing students’ motivation to study is mastering of knowledge, skills and abilities that will lay the groundwork of their future professional activities. Students engaged in research are motivated to self-development and achievement. These are the ones that make students work hard, solve complex problems, engage in self-education, and overcome difficulties to achieve the highest results. The article presents the ways and methods of formation the students’ motivation when mastering the Pathomorphology discipline. In order to improve ways and methods of students’ motivating, we analysed scientific sources on the specifics of professional and educational activity motivation, the principles of educational process organisation at the Pathological Anatomy Department. Under trying circumstances of today, every applicant for higher education has the opportunity to obtain a full range of information on the Pathomorphology discipline on the Pathological Anatomy Department website and in the university repository for productive self-training and mastering practical skills and abilities provided by the discipline’s programme. To increase motivation in the study of pathomorphology and the level of assimilation of the material. The department uses general and special innovative methods that depend on the specifics of studying the discipline: explanatory-illustrative (informational-receptive), contextual, problematic, research, heuristic. Different strategies should be used to encourage students to become more intrinsically motivated, developing their sense of competence and control over their learning, and to motivate students with interesting content. Under present-day conditions, teaching Pathomorphology requires constant improvement in compliance with medicine development level and the ability to combine classical approaches to teaching with new learning concepts. The decline in traditional teaching methods efficiency, which is observed when considering the peculiarities of students’ learning activities, requires correction and implementation of modern innovative teaching methods. Improving the methods of learning motivation will help to increase the level of study material mastery. Applying new information technology and technical aids in distance and blended learning makes it possible to demonstrate and study morphological changes in pathological processes and diseases, which in turn will maximise the level of learning material mastering. The variety of illustrative material (macro preparations, micro preparations, breadboard models, 3-D models, training charts and diagrams, videos) taken in a whole lays the foundation of basic knowledge. Engaging students in research work is an important factor in learning activities motivating
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рузін Г. П., Денисенко О. Г., Пермінов О. Б.
Назва : Форми і методи організації самостійної роботи студентів на кафедрі хірургічної стоматології
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 1. - С. 133-135 (Шифр ГУ1/2001/8/1)
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Краснощеченко И. П.
Назва : Факультет психологии Калужского государственного университета им. К.Э. Циолковского: становление, развитие и достижения за двадцатилетний период
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 6-27 (Шифр 81929/2013/3)
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ИМПРИНТИНГ (ПСИХОЛОГИЯ) -- IMPRINTING (PSYCHOLOGY)
ОПЫТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- PRACTICE (PSYCHOLOGY)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ЗНАЧИМОСТЬ ЛИЧНОСТИ -- PROFESSIONAL ROLE
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борисенко О. І.
Назва : Типи порушення психологічної адаптації на початку навчання у ВУЗі (огляд)
Місце публікування : Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - Вінниця, 1998. - Т. 2, № 2. - С. 473-474 (Шифр 74127/1998/2)
MeSH-головна: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каліновська І. В., Лісова К.М.
Назва : Сучасне акушерство: наука, практика, аспекти викладання
Паралельн. назви :Modern obstetrics: science, practice, aspects of teaching
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 132-134 (Шифр БУ5/2023/27/3)
MeSH-головна: АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ОБЗОР -- REVIEW
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
ЖЕНСКИЕ БОЛЕЗНИ -- GENITAL DISEASES, FEMALE
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Анотація: У статті розглянуті проблеми акушерства в різних ракурсах - науки, практики, викладання на основі огляду сучасних технологій зниження материнської та перинатальної смертності,а також сучасних аспектів лікування гінекологічних хворих. Мета дослідження – показати, що застосування сучасних наукових досягнень та їх застосування в практиці і навчальному процесі покращить якість навчання студентів та лікарів-інтернів на кафедрах акушерства і гінекології. Нами застосовано результати наукових досліджень співробітників кафедри в навчальному процесі. Наведено сучасні високоефективні підходи до проведення лекцій, з впровадженням елементів дискусій. Детально висвітлено структуру методів “питання-відповідь”, їх використання при проведенні практичних занять, що сприяють появі професійної компетентності лікарів-інтернів і значно підвищують ефективність сприйняття ними академічного матеріалу. Застосування наукових досягнень у практику підготовки майбутніх лікарів сприяє підвищенню рівня засвоєння матеріалу та покращує практичну підготовку лікаряThe article discusses the problems of obstetrics from different perspectives - science, practice, teaching - based on a review of modern technologies for reducing maternal and perinatal mortality, as well as current aspects of treatment of gynecological patients. The purpose of the study is to show that the use of modern scientific achievements and their application in practice and the educational process will improve the quality of education of students and interns at the departments of obstetrics and gynecology. We applied the results of scientific research of the department staff in the educational process. Modern, highly effective approaches to lectures with the introduction of discussion elements are presented. The structure of question-and-answer methods, their use in practical classes, which contribute to the emergence of professional competence of interns and significantly increase the efficiency of their perception of academic material, are described in detail
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саволюк С. І., Лисенко В. М., Крестянов М. Ю.
Назва : Сучасні технології підвищення ефективності самостійної роботи при організації та плануванні навчального процесу
Місце публікування : Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 106-111 (Шифр АУ50/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: Практика природничо-наукової підготовки медичних працівників у вищих навчальних закладах свідчить, що використання традиційних дидактичних засобів і методів не забезпечує інтенсивного розвитку пізнавальної діяльності, індивідуальних здібностей та фахових знань студентів. Подолання цих суперечностей можливе за умови використання нових підходів до формування знань студентів. Вирішення проблеми можливе через використання інтерактивних методів навчання, серед яких є метод проектів, метод мозкового штурму, кейс-метод. Впровадження інтерактивних методів у навчальний процес спрямоване на системне формування знань студентів-медиків, які здатні будуть розв’язати завдання в різних сферах практичної професійної діяльності
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кметь О. Г., Філіпець Н. Д., Кишкан І. Г., Кметь Т. І., Шинкарюк В. Г.
Назва : Сучасні підходи щодо якісної підготовки студентів-стоматологів до складання фармакології на ліцензійному інтегрованому іспиті "Крок 1"
Паралельн. назви :New approch to the qualitative preparation of the stomatological faculty students at the licence integrated exam "Krok-1" (pharmacology)
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 2. - С. 148-150 (Шифр КУ27/2018/Т.17/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи якісної підготовки до складання фармакології студентами стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету на ліцензійному інтегрованому іспиті «Крок 1. Стоматологія». Висвітлено важливу роль інформаційно-комп’ютерних технологій, а саме: серверу дистанційного навчання Moodle, у формуванні професійної компетентності та покращенні якості фахової підготовки для успішного складання ліцензійного іспиту майбутніми лікарями-стоматологамиThe methods of preparation to "KROK-1" (Pharmacology) of the students from Bucovinian state medical university are considered in the article. The role of the information technologies, particularly Moodle as far as successful examination and professional preparation are concerned is pointed out
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В. М., Каштальян М. М., Чернецька О. В.
Назва : Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців
Паралельн. назви :Modern approaches to educational process of highly professional specialists training
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 27-31 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: У роботі висвітлено основні пріоритети розвитку сучасної медичної освіти. Найбільша увага приділяється якісній підготовці лікарів шляхом використання новітніх інноваційних технологій в освітньому процесі
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипчук І. С., Снітовська О. Й., Флуд В. В.
Назва : Сучасні вимоги та виклики для викладачів вищого медичного навчального закладу в умовах пандемії COVID-19 [Електронний ресурс]
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 131-134 (Шифр АУ50/2021/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудий Ю. Й., Чурпій І. К., Марчук О. В., Руда І. В., Атаманчук Л. Є.
Назва : Сучасні аспекти вивчення теми "Основи фізичної реабілітації” на медичних факультетах закладів вищої освіти
Паралельн. назви :Modern aspects of the investigation of the topic of “Basics of physical rehabilitation” at medical faculties of higher educational institutions
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 4. - С. 158-165 (Шифр АУ50/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
ДВИГАТЕЛЬНАЯ НАГРУЗКА, МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EXERCISE MOVEMENT TECHNIQUES
Анотація: У статті викладені методичні особливості та теоретичні аспекти вивчення теми “Основи фізичної реабілітації” серед студентів-медиків. Для більш чіткого розуміння та вивчення основних аспектів цієї теми запропоновано розглянути узагальнені дані сучасних україномовних підручників та посібників, якими студенти найчастіше користуються при підготовці до практичних занять. Також доцільно розглянути деякі аспекти вивчення цієї теми при самостійній підготовці студентів до практичних занять, зокрема й питання визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації. Багаторічний досвід застосування фізичних вправ показав їхню значимість в охороні здоров’я. Ефективність впливу фізичних вправ знаходиться в прямій залежності від обсягу та своєчасності їх призначення та визначається руховими режимами. Режими рухової активності хворих розроблені для умов стаціонарного, санаторного та амбулаторно-поліклінічного етапів реабілітації. Кожен з них чітко визначає об’єм і інтенсивність фізичного навантаження, яке повинен отримати хворий при кожному з них. Це дає можливість розробити алгоритм рухової активності людини в конкретний період захворювання, поставити завдання, визначити засоби для їх вирішення і обґрунтувати особливості методики ЛФК. Представлені в статті матеріали значно розширять теоретичні уявлення та допоможуть студентам краще засвоїти цю тему. Сучасний підхід до питань визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації забезпечує більш якісний рівень підготовки студентів до науково обґрунтованого проведення занять лікувальної фізкультури, праце- та механотерапії хворим на різних етапах реабілітації та відновного лікуванняMethodological features and theoretical aspects of the theme “Basics of physical rehabilitation” studying by medical students are presented in the article. A review of the general data from modern Ukrainian textbooks, which are commonly used during the preparation to the study, where suggested for the more accurate understanding and learning of the main aspects of this theme. It is also relevant to review some aspects of this theme preparation, which are connected with the determination and use of movement regimes at different periods of physical rehabilitation, during the individual student’s work before the practical lessons. Sequence and methodology of use of the main tools of physical rehabilitation is presented according to the periods and stages of medical rehabilitation, which is suggested by WHO experts. More than 60 definitions of the term “rehabilitation” is present in scientific and educational literature (pedagogical, psychological, medical and other directions). That indicate its versatility, disputability and absence of the unified generally accepted definition, which will satisfy all those, who participate in rehabilitation. Medical rehabilitation is considered by the most of specialists as a complex of diagnostic, treatment and preventive measures, which are directed towards timely and accurate diagnosis, hospitalization, and also restoring and development of physiological functions of the patient, detection of compensatory capacities, elimination of the pathological process, prevention of complications, restoring or partly compensation of the lost function, resistance to disability, preparation of convalescents to domestic work and labor, active independent life. It should be mentioned, that the term “physical therapy” is used in foreign countries, and recently in Ukraine, in the context of rehabilitation help with the purpose of stimulation and restoring of the movement activity, which by its sense is in fact identical to the term “physical rehabilitation”. A huge experience if physical exercise use have showed its significance in the healthcare. Efficacy of physical exercise correlate directly with the time of their administration and are determined by movement regimens. Regimens of the movement activity were created for the condition of in-patient, outpatient and sanatorium stages of rehabilitation. Each of the, determines the volume and intensity of physical load, which patient should receive at each stage. Movement regimens are unified in physical therapy in different disease. This provides a possibility to develop an algorithm of patient’s movement activity at some stage of the disease, set tasks, and determine ways of their solving and justifying peculiarities of physical therapy methods. Therefore, materials presented in the article will significantly broaden theoretical knowledge and will help students to understand this theme better. Modern approach to the question of determining and use of movement regimens at different stages of physical rehabilitation provides for the qualitative level of student’s preparation to evidence-based studies of physical therapy, labor and mechanic therapy in patients at different rehabilitation and restoring treatment.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бржевський К. В.
Назва : Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 66-67 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: В наш час серед навичок необхідних для лікаря на передній план виходять навички комунікації, якими раніше нехтували, приділяючи увагу лише професійній компетенції, знанням з медицини. Наразі частіше серед професійних компетенцій лікаря виокремлюють і комунікативні навички, як складову успішної діяльності спеціалста, побудови відносин «лікар-пацієнт», ефективності взаємодії. Очевидно, що такий підхід допомагає при зборі анамнезу, при поясненні стану пацієнта та формуванні продуктивних відносин. Важливість комунікативних навичок при зборі анамнезу підтверджують і наукові дані. Адже коректний збір анамнезу вимагає уважності до пацієнта, вміння говорити тактовно, структуровано. І хоча в більшості випадків діагнози на основі первинного збору анамнезу правильні, але все ж є й нерідкі винятки. Так, зазначається, що лікарі схильні вважати, що їх діагноз чи припущення на основі анамнезу є вірним. Навіть, у випадках, коли це очевидно не так (Eta S. Berner Mark L., 2008). Можлива некритичність лікаря до своєї діяльності та труднощі спілкування з пацієнтами, очевидно, сприяють поширенню помилок. Вважається, якщо лікарі приділяли більше уваги комунікації при зборі анамнезу, то можна було б уникнути більшої кількості помилок та непорозумінь
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільченко С. І., Мишина Н. В., Єфанова А. О.
Назва : Стан домінуючих мотивів навчання студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії
Паралельн. назви :Situation in dominant motives of students’ training at the department of propaedeutic pediatrics
Місце публікування : Здоровье ребёнка. - 2017. - N 2. - С. 121-125 (Шифр ЗУ27/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: На даний час проблема становлення висококваліфікованих фахівців набуває все більшого значення. Сучасне суспільство ставить до випускника вищого медичного навчального закладу особливі вимоги, серед яких важливе місце займають високий професіоналізм, активність, вміння співчувати, навички спілкування на основі взаєморозуміння, знання медичної етики і деонтології. Саме тому процес підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасної освіти є досить складним процесом, який зумовлений багатьма чинниками. Проблема мотивації є однією з фундаментальних проблем навчання, а найважливішим параметром, який визначає ефективність процесу навчання студентів, є його особиста зацікавленість або мотивація навчання. В дослідженні брали участь студенти третього курсу Дніпропетровської медичної академії. У даній статті розглянуто сучасний стан проблеми навчально-професійної мотивації вітчизняних студентів і студентів-іноземців у процесі здійснення навчальної діяльності, а саме під час вивчення дисципліни «Пропедевтика педіатрії». Наведено результати дослідження основних, домінуючих мотивів навчання студентів третього курсу Дніпропетровської медичної академії, проведено аналіз домінуючих мотивів отримання вищої медичної освіти сучасними студентами, визначено ступінь їх важливості для кожного окремого студента. Виявлені відмінності в мотивах навчання вітчизняних студентів і студентів-іноземців. Результати дослідження основних груп мотивів професійної підготовки студентів і розподіл даних груп мотивів за ранговими значеннями можуть служити основою для подальшого дослідження, спрямованого на удосконалення процесу навчання і саморозвитку студентів, з урахуванням їх індивідуальних, особистісних якостей, рівня сформованості мотивів навчанняCurrently, the problem of the formation of highly skilled professionals has become increasingly important. Modern society imposes special requirements on a graduate medical school, among which the most important are professionalism, activity and ability to compassion, communication skills through understanding and knowledge of medical ethics and deontology. This is why the training of future specialists is a complicated process determined by many factors in modern education. The problem of the motivation is one of the basic problems in education, and the most important parameter, which determines the effectiveness of the learning process of students, is their personal interest or motivation to study. The third-year students of Dnipropetrovsk Medical Academy took part in the research. This article reviews the current state of the problem in educational and professional motivation of local and foreign students in the process of learning activities, namely studying the subject “propedeutic pediatrics”. The results of researches on the main, dominant motives of teaching third-year students of Dnipropetrovsk Medical Academy were presented; the analysis of the dominant reasons for receiving higher medical education by modern students were analyzed; the degree of importance for each student had been determined. There were found differences between the educational motives of local and foreign students. The results of studying the main groups of motives for students’ vocational training and distribution of these groups of motives by the rank values could serve as a basis for further study aimed at improving the quality of education and students self-development according to their individual, personal qualities, level of educational motives
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лоскутов А. Е., Головаха М. Л., Олейник А. Е., Алмаз Л. М.
Назва : Современные проблемы последипломного образования по специальности «Травматология и ортопедия»
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 36-37 (Шифр 23579/2001/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
СОВРЕМЕННАЯ ЖИЗНЕОБЕСПЕЧИВАЮЩАЯ ПОМОЩЬ ПРИ ТРАВМАХ -- ADVANCED TRAUMA LIFE SUPPORT CARE
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Брехов А. Н., Мильнер В. Н., Джерелей О. М., Шапошников В. А., Андрианов М. В.
Назва : Современные вопросы преподавания травматологии и ортопедии в медицинском вузе
Місце публікування : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 29-31 (Шифр 23579/2001/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полянський І. Ю., Гирла Я. В., Андрієць В. В.
Назва : Симуляційні технології в оптимізації практичної підготовки студентів із хірургії
Паралельн. назви :Simulation technologies in optimizing the practical training of surgery students
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 67-70 (Шифр КУ27/2023/22/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE
Анотація: У статті проаналізовані освітні передумови та заходи щодо підвищення якості практичної підготовки студентів та лікарів-інтернів із хірургії. Показано, що використання симуляційних технологій під час додипломного та післядипломного навчання дозволяє створити всі умови для оволодіння студентами та лікарями- інтернами базовими теоретичними знаннями та практичними навичками, які визначенні у кваліфікаційних характеристиках лікаря-спеціаліста. Підкреслена необхідність органічного поєднання різнобічних глибоких теоретичних знань, розуміння суті патологічних процесів, їх клінічних проявів із можливістю оволодіння практичними навичками з діагностики та лікування. Показано, що включення в навчальний процес інноваційних віртуальних технологій дозволяє формувати й удосконалювати професійні знання, вміння та навички і забезпечити підготовку студентів до компетентної професійної діяльності. Висновки. 1. Використання симуляційних технологій є важливою складовою професійної підготовки майбутніх лікарів, сприяє покращенню компетентнісної підготовки студентів та лікарів-інтернів. 2. Симуляційне навчання дозволяє підвищити засвоюваність навчального матеріалу, поглибити теоретичні знання та оволодіти необхідними практичними навичками, покращити якість та ефективність навчального процесуThe article analyzes the educational prerequisites and measures to improve the practical training of students and interns in surgery. It is shown that the use of simulation technologies in undergraduate and postgraduate education allows creating all the conditions for students and interns to acquire basic theoretical knowledge and practical skills, which are defined in the qualification characteristics of a specialist doctor. The need for an organic combination of versatile deep theoretical knowledge, understanding of the essence ofpathological processes, their clinical manifestations with the possibility of mastering practical skills in their diagnosis and treatment is emphasized. It has been shown that the inclusion of innovative virtual technologies in the educational process allows to form and improve professional knowledge, abilities and skills and to ensure the preparation of students for competent professional activity.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Смачило І. В., Савченко І. П.
Назва : Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології
Паралельн. назви :Simulative methods in solution of the multilevel situation tasks in the stage II of Ukrainian student’s olympiad in endocrynology
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 85-90 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: У статті наведено сучасну методику проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології з використанням симуляційних методик. З метою залучення студентів до активної наукової роботи, мотивування у кожного інтелектуальних здібностей, розвитку комунікативних рис використовувалась оцінка теоретичних знань у вигляді тестових завдань, розв’язання ситуаційних задач, інтерпретація лабораторних та інструментальних методів обстежень, а також вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі. Відбувалася студентська олімпіада з ендокринології в чотири тури: І – написання тестових завдань, ІІ – розв’язання ситуаційних задач підвищеної складності, ІІІ – вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі, ІV – вирішення практичних завдань з інтерпретації лабораторно-інструментальних методів обстеження. Від студентів-учасників вимагався синтез знань з ендокринології, отриманих не лише за роки вивчення даної дисципліни у вищих навчальних закладах, але й суміжних дисциплін, таких, як кардіологія, фармакологія, лабораторна та інструментальна діагностика. Особливе місце в підготовці олімпійця з ендокринології займало вміння застосування стандартів семіотики та лікування при роботі з віртуальним пацієнтом. За кількістю набраних балів переможцями студентської олімпіади з ендокринології стали учасники із Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського (І місце), Івано-­Франківського національного медичного університету і Сумського державного медичного університету (ІІ місце), а також Львівського національного медичного університету ім. Д. Галицького та Київського медичного університету і Дніпропетровської медичної академії (ІІІ місце). Вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі дозволяє розвинути у студента швидкість клінічного мислення та надання невідкладної допомоги хворому при різних клінічних станахThe article presents a modern methodology of the conducting the stage II All-Ukrainian Student’s Olympiad by using the simulation techniques. There was the using of evaluation the theoretical knowledge such a test tasks, the solution of situational tasks, the interpretation of the laboratory and instrumental methods of examination and also the solution the modified emergency condition in the interactive mode for the purpose students to engage the active scientific work, motivation for each intellectual abilities, development of their communicative qualities. The Student’s Olympiad was passed in the four tours: I – writing the test tasks, II – solution the situation tasks with increased complexity, III – solution the modified emergency condition in the interactive mode, IV – solution the practical tasks with interpretation the laboratory and instrumental methods of examination. The students were required the synthesis not only the endocrinology knowledge, getting during the studying in the university, but also the related disciplines, such as cardiology, pharmacology, laboratory and instrumental diagnostics. The main place in the preparation the student was taken the skill, using of semiotics standard and treatment during the working with the virtual patient. The winners in the stage II of All-Ukrainian Student’s Olympiad in Endocrinology with the most scored points became the participants from I. Horbachevsky Ternopil State Medical University (I place), Ivano-Frankivsk National Medical University and Sumy State Medical University (II place), and also Lviv National Medical University and Dnipropetrovsk Medical Academy (III place). The solution of the modified emergency condition in the interactive mode will allow students to develop the speed of clinical thinking and to provide the urgent care to the patient in different clinical conditions
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)