Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Модели обучения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bambuliak A. V., Kuzniak N. B., Lopushniak L. Ya., Dmytrenko R. R.
Назва : Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists
Паралельн. назви :Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів
Місце публікування : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97 (Шифр КУ26/2023/22/3)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Анотація: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctorsДля подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kostyshyn A. B., Ozhogan Z. R., Kostyshyn Z. T., Ilnytska O. M., Shturmak V. M.
Назва : Features of formation of Professional competence of future doctors in modern conditions [Електронний ресурс]
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 109-114 (Шифр АУ50/2021/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A., Kitura H. Y.
Назва : Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication
Паралельн. назви :Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 85-89 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article deals with practicability substantiation of English language authentic texts as the basis for medical students’ professional communication formation. The essence of foreign language communication as an essential concept of future Health Care worker profile is revealed. Formation of a medical student’s foreign language communication is emphasized to be an integral aspect of the professional education in higher education medical establishments and is realized by mastering the peculiarities of language competence at its phonetic, lexical and grammatical level. The attention is focused on the necessity of using educational authentic texts as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The issues of ESP substantive content, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in mastering English language professional skills are considered. Basic peculiarities of the use of professional authentic texts are described; evidence-based samples of exercises for the formation of communicative competence are considered; the need for lexical mastering in order to speak properly is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students are suggested. The use of authentic texts and different exercises has been found to develop professional speech skills and abilities, thus making possible to evaluate and to express one’s opinion, as well as to promote self-development and self-actualization of medical studentsСтаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних автентичних текстів як основи для формування фахової комунікації у студентів медичних закладів вищої освіти. З’ясовано суть іншомовної комунікації, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовного фахового мовлення студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному закладі вищої освіти і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності використання навчальних автентичних текстів як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглядаються питання змістового наповнення англійської мови за професійним спрямуванням, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано головні особливості використання автентичних текстів, розглянуто науково обґрунтовані зразки вправ для формування комунікативної компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано взірці комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків. З’ясовано, що використання фахових автентичних текстів та різноманітних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває фахові англомовні комунікативні навички та вміння, які надають можливість оцінювати, висловлювати власну думку та сприяють саморозвитку й самоактуалізації студентів-медиків
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savchuk B. P., Yehorova I. V., Fedchyshyn N. O.
Назва : Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology
Паралельн. назви :Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 55-61 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Analysis of the scientific and theoretical foundations of Emotional Intelligence, psycho-physiological requirements for the training of the future education manager revealed its similarity with the philosophy of coaching. On this basis, the hypothesis is put forward – the formation of Emotional Intelligence, as an important component of the professional competence of future professionals in the field of education, can be effective through the usage of coaching technology. The pedagogical experiment has been organized to test it. Its results are presented in this articleАналіз науково-теоретичних засад емоційного інтелекту та психофізілогічних вимог до підготовки майбутнього менеджера освіти виявив їхню схожість з філософією коучингу. На цій основі висунута гіпотеза, згідно з якою формування емоційного інтелекту, як важливої складової професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, може бути ефективним на основі використання технології коучингу. Для її перевірки був організований педагогічний експеримент. Його результати представлені в цій статті
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luchko I. M., Tuchak O. I., Huranych T. V., Storozhuk L. S., Nazaruk I. O.
Назва : Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Початковий аналіз упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу та ставлення до неї студентів медичного коледжу
Місце публікування : Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 204-207 (Шифр АУ50/2024/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: The training of a mid-level healthcare professional involves studying a significant number of different subjects and assimilating a large amount of information in a short period of time. The credit-modular system of educational process organization according to the standards of the European Credit Transfer System (ECTS) of education provides good prospects for the implementation of this task, ensuring the acquisition of relevant knowledge and competencies, which is necessary in the context of competition on the global labour market and innovative development of society. The purpose of the study was to find out and analyse the opinions of students, academic and teaching staff of Physiology department, their attitude and suggestions regarding the implementation of ECTS at the Professional Medical College of IFNMU, where this system started working since 2021. Materials and methods. An anonymous survey was carried to achieve the set objectives. Separate questionnaires were drawn up for students and teachers, which included questions about their attitude to teaching disciplines (including Physiology) in accordance with the ECTS principles, its positive and negative aspects, wishes and suggestions for improving the educational process organization and other items. In total, the questionnaires contained eight questions for teachers and sixteen for students. Results. The analysis of the survey results gives grounds to assert that not all students of the Medical College are fully ready to the study based on ECTS at the moment, transition from passive to active forms of it, where individual and creative work is preferred. Actually, in our opinion one of the key problematic issues of the credit transfer system of education is that students are not entirely focused on the priority of independent learning of the curriculum material and a significant part of extracurricular learning in it. Also most students consider that the amount of material assigned for independent study is too much. On the other hand, our teaching experience shows that they do not always work through the topics properly, although there are consultation hours during extracurricular time, where students can discuss unclear questions with the teacher. The attitude to test control as an integral part of the educational process and one of the methods of students’ knowledge evaluation is ambiguous. Among the positive aspects of ECTS education the most often are noted the following: constant and versatile preparation for classes, a better evaluation system, the possibility of retaking unsatisfactory marks, which is an important additional motivation to improve the level of knowledge from the subject and improve academic performance. Conclusions. As a result, the following conclusions can be drawn: a) as of today, the perception of the IFNMU Medical College students the credit-modular system of education, their readiness and attitude to it are quite ambiguous with the corresponding positive and negative aspects; b) there is an evidently need for further work to improve the training of both students and teachers, optimisation of their collaboration and creation a closer relationship between them; c) it is necessary, in our opinion, on the one hand, to preserve maximally the positive achievements of the national education system, on the other hand – to use effectively the experience of European countries. This will create the basis for training a qualified, mobile, creative specialist of mid-level healthcareМетою дослідження було з’ясування та аналіз думок студентів і професорсько-викладацького складу кафедри фізіології, їхнє ставлення та пропозиції стосовно упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ. Для реалізації поставлених завдань проводилось анонімне анкетування. Аналіз отриманих результатів дає підґрунтя стверджувати, що на теперішній час не всі студенти медичного коледжу цілком готові до навчання на засадах Європейської кредитно-трансферної системи, до переходу від пасивних до активних його форм, де надається перевага самостійній та творчій роботі. Більшість студентів вважають занадто великим обсяг матеріалу, який виноситься на самостійне опрацювання. Проте, наш викладацький досвід свідчить про те, що зазначена тематика не завжди належно опрацьовується ними, незважаючи на те, що для цього відведено певні години консультацій в позаурочний час, де студенти разом із викладачем можуть розглянути незрозумілі питання. Також, слід відзначити, що відвідування таких занять є нечисельним. Велика кількість здобувачів освіти, на нашу думку, є недостатньо адаптованими до навчання у вищій школі, не мають достатньої внутрішньої мотивації, не готові до самостійного опрацювання матеріалу. Відповідно можна зробити наступні висновки: a) на сьогодні сприйняття студентами медичного коледжу ІФНМУ кредитно-модульної системи навчання, їх готовність та ставлення до неї є доволі неоднозначними із відповідними позитивними та негативними сторонами; б) очевидною є необхідність подальшої роботи над удосконаленням підготовки як студентів, так і викладачів, потрібна оптимізація їх співпраці та створенням більш тіснішого взаємозв’язку між ними; в) варто, на нашу думку, з одного боку, максимально зберегти позитивні надбання національної системи освіти, а, з іншого, – ефективно використати досвід європейських країн. Це створить основу для підготовки кваліфікованого, мобільного, творчого фахівця середньої медичної ланки
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kostyshyn A. B., Kostyshyn Z. T., Ilnytska O. M., Shturmak V. M., Verbovska R. I., Divnych T. Ya.
Назва : Main trends in the development of odern medical education [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Основні тенденції розвитку сучасної медичної освіти
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 149-155 (Шифр АУ50/2023/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Under modern conditions, the world is developing globally. Analyzing the main directions, it is worth noting that in the economy, this notion is expressed by the transition of most peoples and cultures to market relations; in politics – to democracy; in the system of social communications – to tolerance; in the field of the general organization of the life process – to the model of an open society and sustainable human development. Education and science are no exception. They prepare people for independent living and form their perspective on the civilizational future of humanity. This article examines the main trends of modern education, in particular, medical education, which include priority development in the strategy of newest state-building; ensuring its quality; anthropocentrism, development and equal access to quality education as an open holistic system, its informatization; modernization of content and educational technologies; innovative development of education as a response to the challenges of innovative progress; organic connection with science and culture; complementation of diverse knowledge modern education system; formation of scientific and inclusive education; its practical orientation. The countries that have succeeded are those where education has been established as a priority area of life. A relevant area of the world-class education level is its functioning and development as a democratic system. The next area is the social role of education in social cohesion development. In this case, working with internally displaced persons and students is a particular challenge. The difficulty in the political and socio-economic situation in Ukraine requires an immediate solution to this problem to unite our society as quickly and effectively as possible, namely through the development of educational communities. Social cohesion is complex but important to study. Therefore, it is necessary to understand its elements: mutual assistance, trust, otherness acceptance, justice perception, and civic engagement. The level of social cohesion in Ukrainian society is low and, according to some reports, tends to decline. This decline is a consequence of growing social inequality, low levels of public trust in government and other institutions, massive social disintegration, and depreciation of social solidarity and work values.The interests in increasing social cohesion require the implementation of a set of scientific, practical, and institutional measures. The development of social cohesion in the educational environment is a priority for Ukraine and the EU. It is necessary to overcome obstacles and take certain steps to implement this priority area of social and educational policy. Education in any country is a national product developed considering national traditions, lifestyle features, and national character. Therefore, a reasonable combination of traditions and innovations opens the door to the future and ensures the development of a person as a citizen of a country and a human being capable of living in the European and global space. These trends appear as the main guidelines for the improvement of education todayУ сучасних умовах світ розвивається глобально. Аналізуючи основні напрямки, слід відзначити, що в економіці – ­це перехід більшості народів і культур до ринкових відносин; у політиці – до демократії; в системі соціальних комунікацій – до толерантності; у сфері загальної організації життєвого процесу – до моделі відкритого суспільства та сталого людського розвитку. Не є виключенням освіта й наука. Саме вони забезпечують підготовку людини до самостійного життя, формують її перспективні уявлення щодо цивілізаційного майбутнього людства. Дана стаття розглядає основні тенденції сучасної освіти, зокрема, медичної: пріоритетний розвиток в стратегії новітнього державотворення; забезпечення її якості; людиноцентризм, розвиток та рівний доступ до якісної освіти, як відкритої цілісної системи, її інформатизація; модернізація змісту і навчальних технологій; органічний зв’язок з наукою і культурою; інноваційний розвиток освіти як відповідь на виклики інноваційного типу прогресу; взаємодоповнення різнопланових знань у системі сучасного навчання; становлення наукової та інклюзивної освіти; її практична спрямованість. Успіху досягли ті країни, де наука утверджувалась як пріоритетна сфера життєдіяльності. Важливим напрямком світового рівня в освіті є її функціонування та розвиток як демократичної системи. Наступним напрямком є соціальна роль навчання в розвитку суспільної згуртованості. При цьому особливою проблемою є робота з внутрішньо переміщеними особами, студентством. Складна політична та соціально-економічна ситуація в Україні вимагає негайного вирішення цієї проблеми для якомога швидшого та ефективного об’єднання нашого суспільства, зокрема, через розвиток освітніх спільнот
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Materials of international scientific and practical conference :"Professional and communication culture of the future doctor: linguistic, pedagogical and philosophical aspects", Ternopil, June 4-5, 2020
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 2. - С. 6-172 (Шифр МУ7/2020/2)
MeSH-головна: СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A., Savaryn T. V.
Назва : Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology
Паралельн. назви :Метод аналізу конкретних ситуацій (кейс-метод) як педагогічна технологія
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання кейс-методу як інтерактивного методу навчання у медичній освіті. Розглянено історію виникнення, класифікацію та види демонстрації кейсів, етапи роботи з сase-study методом, проблему інтерактивності й доцільності використання цього методу під час навчання студентів-медиків на заняттях латинської та англійської мовThe article focuses on the issue of using case method as an interactive way of training in the medical education. History as well as classification and types of case demonstration, alongside with the steps of case study implementation, interactivity and feasibility for the use of the method in training medical students at Latin and English classes are considered
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Todoriko L. D., Pidverbetska О. V., Pidverbetskyi O. Ya., Zorii N. I., Toderika Ya. I.
Назва : Presentation and implementation of the results of the own scientific research — a practical approach
Паралельн. назви :Презентація та впровадження результатів власного наукового дослідження — практичний підхід
Місце публікування : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2021. - N 4. - С. 21-26 (Шифр ТУ7/2021/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Анотація: During postgraduate studies, future PhDs must master a wide range of teaching and research skills that meet global and European academic standards. In particular, candidates for the degree of Doctor of Philosophy must acquire theoretical knowledge that is sufficient to produce new ideas, solve complex problems in the field of professional and/or research and innovation, acquire universal research skills, including oral and written presentation of their own scientific results, application of modern information technologies in scientific activity, organization and carrying out of educational employments, management of scientific projects and/or introduction of offers concerning financing of scientific researches, registration of the intellectual property rightsПід час навчання в аспірантурі майбутні доктори філософії (PhD) повинні оволодіти широким колом навичок навчально-­методичної та дослідницької діяльності, що відповідають світовим і європейським академічним стандартам. Зокрема, здобувачі наукового ступеня «доктор філософії» повин­ні оволодіти теоретичними знаннями, достатніми для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-­інноваційної діяльності, набути універсальних навичок дослідника, серед яких — навички усної та письмової презентації результатів власного наукового дослідження, застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності, організації та проведення навчальних занять, управління науковими проєктами та/або внесення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015»
Місце публікування : Психиатрия и психофармакотерапия. - 2014. - Т. 16, № 6. - С. 57-58 (Шифр ПР44/2014/16/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING

СТИПЕНДИИ И ПРЕМИИ -- FELLOWSHIPS AND SCHOLARSHIPS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Інклюзивна освіта дітей з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю
Місце публікування : НейроNEWS. - 2020. - № 8. - С. 11-15 (Шифр НУ43/2020/8)
MeSH-головна: ВНИМАНИЯ ДЕФИЦИТ С ГИПЕРАКТИВНОСТЬЮ -- ATTENTION DEFICIT DISORDER WITH HYPERACTIVITY
ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE
ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CHILD BEHAVIOR DISORDERS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: За даними численних досліджень, в Америці та Євро­пі поширеність розладу з дефіцитом уваги та гіпер­активністю (РДУГ) у дитячій популяції становить від 4 до 8 %, серед дорослого населення — від 2 до 5 %. Це означає, що в кожному класі загальноосвітньої ­школи є принаймні одна дитина із симптомами РДУГ, а зазвичай їх до 3–4 осіб на клас. Чи завжди вчителі розуміють, що мають справу з дитиною з особливими потребами розвитку? На жаль, більшість педагогів, навіть зі значним викла­дацьким досвідом, починають усвідомлювати, що дитина хворіє на РДУГ, лише коли звичні прийоми виховання й викладання виявляються неефективними. Деяких фахів­ців це спонукає до роздумів і пошуків ­інших підходів до навчання й налагод­жен­ня комунікації з такою дитиною, але так буває не завжди. Так, дітей і підлітків із РДУГ досить багато, і найчастіше вони не отримують ­необхідних спеціальних педагогічних втручань. Шкільний заклад не створює належних умов інклюзивного простору й на­вчання, які б враховували особливі потреби цих дітейЯкими мають бути сьогодні педагогічна стратегія та реа­лії сучасної української ­школи? Спробуємо покроково з’ясувати правові колізії та розтлумачити конт­раверсії поставленого запитання
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисенко Г. І., Кувіта Ю. в., Гойда Н. Г., Матюха Л. Ф., Дроботенко В. А., Ященко О. Б.
Назва : Інноваційна модель підготовки сімейних лікарів в умовах реформування первинної медико-санітарної допомоги
Місце публікування : Сімейна медицина: Наук.-практ. журн./ Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика МОЗ України, Укр. асоц. сімейної медицини. - Київ, 2007. - № 4. - С. 48-51 (Шифр СУ21/2007/4)
Предметні рубрики: Врачи семейные-- обуч
Модели обучения
Здравоохранение, инновации и усовершенствования
Медицинская помощь первичная
Медицинской помощи организация
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицик Л. М., Сологуб В. А., Сас І. А., Мандзій Т. П., Мадерук О. П.
Назва : Інноваційний підхід у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами іфнму в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :The innovative methods of teaching the pharmaceutical courses by teachers of ifnmu in conditions of on-line learning
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 116-120 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
Анотація: У статті розглянуто досвід підготовки студентів і провізорів-інтернів у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами Івано-Франківського національного медичного університету в умовах дистанційного навчання. Узагальнено досвід щодо впровадження форм організації методичної роботи. Це дає можливість застосовувати інноваційні методи з використанням інтегрованого підходу до організації навчального процесу, що відкриває можливості для різнобічного практичного засвоєння набутих знань студентом і провізором-інтерном навчального матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Інноваційний підхід викладання фармацевтичних дисциплін викладачами ІФНМУ в умовах дистанційного навчання включає різноманітні форми методичних робіт, серед яких написання і підготовка до видання конспектів лекцій, розробка практичних завдань і ситуаційних задач з навчальних дисциплін, виконання самостійної практичної роботи студентів і провізорів-інтернів з використання сучасних інформаційних потужностей. При правильній організації з боку професорсько-викладацького складу кафедри, самостійна робота студентів і провізорів-інтернів в умовах карантину, ставши основною формою навчання, забезпечує повноцінне засвоєння дисциплін, сприяє розвитку мислення і має виховне значення. Педагогічні працівники стають основною рушійною силою створення якісно нової національної системи освіти. У статті обгрунтована необхідність застосування різних організаційних навчальних форм і методів з використанням технологій активного навчання відповідно до потреб кожної цільової групи суб’єктів навчання In the article the experience of teachers of Ivano-Frankivsk National Medical University in teaching pharmaceutical courses to students and pharmacists-interns in conditions of on-line learning is reviewed. Pedagogical skill is a type of activity that mainly affects the inner nature of the teacher: the desire to become a master of pedagogical work; belief that skills provide not only high productivity of students and pharmacists-interns, but also a sense of satisfaction and establishing themselves as specialists. Innovative approach to teaching the pharmaceutical courses by teachers of Ivano-Frankivsk National Medical University in conditions of on-line learning includes various forms of methodical work, including writing and editing lecture notes, development of practical and situational tasks in academic courses, independent practical work of students and interns using modern information techniques. With the correct organization of work of the department teaching staff the independent work of students and pharmacists-interns in quarantine conditions becomes the main form of education, which provides full mastery of courses, promotes the improvement of thinking and has educational value. The application of innovative methods using an integrated approach to the organization of the educational process opens up opportunities for diverse, practical assimilation of acquired by students and pharmacists-interns knowledge of educational material in time free from compulsory education
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Личко В. Г., Слободянюк Т. М., Цюнь М. П.
Назва : Актуальні питання теоретичної підготовки іноземних студентів у медичному ВНЗ
Місце публікування : Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 254-255 (Шифр МУ7/2002/3)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Закондырин Д. Е.
Назва : Альтернативная модель в обучении технике операций на поясничном отделе позвоночника человека
Місце публікування : Вестник хирургии им. И.И. Грекова. - 2015. - № 2. - С. 106-109 (Шифр ВР46/2015/2)
MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ДИСКЭКТОМИЯ -- DISKECTOMY
НЕЙРОХИРУРГИЯ -- NEUROSURGERY
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова Л. В., Вдовиченко Ю. П., Коритнюк Р. С., Роздорожнюк О. Я., Давтян Л. Л., Коритнюк О. Я.
Назва : Андрагогічний потенціал професійної освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 132-134 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андріїв А. В., Терен Т. І.
Назва : Аспекти викладання реабілітації в онкологічній практиці на кафедрі онкології для студентів спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія"” в руслі комплексного лікування пацієнтів з злоякісною патологією молочних залоз
Паралельн. назви :Aspects of teaching rehabilitation science to the students of "Physical therapy. ergotheraphy" faculty at the department of oncology within the required stage of comprehensive treatment of patients with malignant tumours of mammary gland
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 4. - С. 145-148 (Шифр АУ50/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОЛОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- BREAST NEOPLASMS
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ КОМБИНИРОВАННАЯ -- DRUG THERAPY, COMBINATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
Анотація: У представленій статті розглядається реабілітація в онкологічній практиці, що характеризується комплексом медичних, психологічних професійних і юридичних заходів з відновлення автономності, працездатності та здоров’я пацієнтів з обмеженими фізичними можливостями після проведення спеціального радикального чи паліативного лікування при злоякісних пухлинах молочної залози. Захворюваність жінок на рак молочної залози зростає і займає перше місце серед жіночих онкозахворювань. Підхід до комплексного лікування даної патології, згідно міжнародних стандартів, входять рекомендації та консультації мультидисциплінарної команди, в котру входять лікар фізичної реабілітаційної медицини, фізичний терапевт, ерготерапевт. Незважаючи на розвиток сучасної медицини, хірургічних методів лікування, післяопераційні ускладнення посідають близько 20%. Повернення до повноцінної праці людей, які повністю або ж значною мірою втратили працездатність через хворобу чи травму, пов’язано з чималою економією коштів, що відшкодовує держава на соціальне забезпечення. Завданнями реабілітації в роботі з хворими після комплексного лікування на рак молочної залози є дотримання етапів фізичної та психологічної реабілітації. Основним акцентом для студентів є розуміння основних задач обох складових реабілітаціїСпеціальне лікування, яке включає хірургічне, променеве втручання, хіміотерапію або їх комбінацію, як правило, призводить до ускладнень та необхідності фізичного відновлення організму. Щоб їх усунути, застосовують спеціальні комплекси лікувальної фізкультури. Сучасна підготовка фізичних терапевтів та ерготерапевтів вимагає переходу від інформаційно-пояснювального навчання до такого, яке забезпечить вільну пошукову діяльність студента та опанування практичних навичокThe article is an investigation into rehabilitation in oncological practice, characterized by a complex of medical, psychological, professional and legal measures on recovery of the autonomy, working capacity and health of the patients with limited physical abilities after specialized radical or palliative medical treatment for malignant tumours of the mammary gland. The incidence of breast cancer for women is growing rapidly and is a leading type among women’s oncological diseases. The approach to comprehensive treatment of this pathology according to international standards involves recommendations and consultations of a multi-disciplinary committee, which includes physician of physical rehabilitation medicine, physical therapist, ergotherapist. Despite the development of contemporary health care and surgical methods of treatment, post-operative complications are common in about 20% of cases. Return to a full-time job for people who fully or partially lost their working capacity because of the disease or the trauma, entails significant cost savings that the government would have to compensate in social security. The main tasks in the work with patients after a comprehensive treatment of breast cancer involve adherence to the stages of physical and psychological rehabilitation. The main focus for the students is to understand the key tasks of both components of rehabilitationSpecial treatment, which includes surgery, radiation, chemotherapy or their combination, usually results in complications and the need for physical recovery of the body. To remove them, special complexes of remedial physical exercises that must be performed under the supervision of the expert, are applied. The optimization of the methods of conduction rehabilitation exercises presupposes approximation of the practical training to the everyday practice of the would-be specialist. Contemporary training of rehabilitation specialists requires a confident transition from awareness raising training to the training that provides free research activity of the student and mastery of practical skills
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндратів О. І.
Назва : Базові принципи і система оцінювання навчальних досягнень студента при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Basic principles and evaluation system of student achievements in the implementation of the competency-based approach in the educational process
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 121-126 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті викладено аналіз базових принципів і системи оцінювання знань студентів при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. Системі оцінювання знань належить важлива роль у забезпеченні високої якості освіти та формуванні конкурентоспроможних фахівців. Сучасна методика викладання залучає досвід інших країн і вимагає від викладача обізнаності з формами й методиками оцінювання, які не лише надають викладачеві інформацію про формальну відповідність певним вимогам до оволодіння дисципліною, але й діють як засоби навчання й розвитку студентаВпровадження адекватних методів оцінювання дозволить реалізовувати різноманітні інноваційні форми і методи навчання в освітній діяльності та сприятиме підвищенню якості навчання студентів. Якісний контроль рівня знань, умінь та навичок студентів повинен забезпечуватися дотриманням вимог, принципів та алгоритмів нових форм оцінювання навчальних досягнень студента, що сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу. Застосування комплексного оцінювання навчальних досягнень у компетентнісному руслі сприятиме заохоченню студента до навчально-пізнавальної діяльності, підвищуватиме відповідальність студента за результати навчання, сприятиме реалізації принципу індивідуалізації навчання. Оцінювання навчальних досягнень студентів є актуальною проблемою і потребує не тільки подальших досліджень, удосконалення, осмислення, але йThe article represents an analysis of the basic principles and systems of assessment of student knowledge in the implementation of the competency-based approach in the educational process. The knowledge assessment system has an important role in providing a high quality of education and the formation of competitive professionalsThe main functions of assessing student achievement are educational (provision of education), diagnostic, differentiating, stimulative, educative, developmental, prognostic, methodological, operating, corrective and ascertaining. When assessing students’ academic achievements, the characteristics of the answer, the quality of knowledge, the formation of general and subject skills, the level of mastery of mental operations, creative experience and self-esteem should be taken into account. Assessment of student achievement should be objective, substantial, systematic, individual, comprehensive and professional. Modern teaching methods involve the experience of other countries and require the teacher to be familiar with the forms and methods of assessment, which not only provide the teacher with information about formal compliance with certain requirements for mastering the discipline but also act as a means of teaching and student development. Nowadays, the educational process requires learning to work with summative and formative assessment, to determine their features, principles, role and place in the educational process and to use the proposed or create their own algorithms for their organization and implementation. Sociological surveys of students and graduates should be conducted to take into account the views of students on the quality and objectivity of the assessment system
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проць Г. Б., Кирилюк М. І., Пюрик В. П.
Назва : Відеофільм, як додатковий засіб засвоєння хірургічної стоматології
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2000. - Т. 7, № 2. - С. 117-118 (Шифр ГУ1/2000/7/2)
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Герелюк В. І.
Назва : Вдосконалення методів викладання фантомного курсу на кафедрі терапевтичної стоматології
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 1. - С. 132-133 (Шифр ГУ1/2001/8/1)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)