Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мотивация<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
1.


    Шушман, І. В.
    Динамічні зміни знань і ступеня мотивації сімейних лікарів та медсестер після проходження ними інтерактивного тренінгу [Текст] / І. В. Шушман, П. О. Колесник // Сімейна медицина. - 2018. - № 5. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (классификация, этика)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МЕДСЕСТРИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- NURSING STAFF (использование, классификация, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, этика)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (законодательство и юриспруденция, использование, классификация, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, этика)
Анотація: Мета дослідження: оцінювання ефективності тренінгових занять щодо зміни рівня знань та ступеня мотивації сімейних лікарів стосовно впровадження в їхню клінічну практику доказового скринінгу та превентивних заходів. Матеріали та методи. До проведення інтерактивного тренінгу, одразу після проведення, через 3 і 12 міс після тренінгу проводили оцінювання знань учасників, а також оцінювання мотивації щодо впровадження знань у практичну діяльність. Загальна кількість осіб, які взяли участь у тестуванні, становила 334 особи, серед яких 68,7% сімейних лікарів та 31,3% медсестер. Результати. За результатами тестування середній рівень знань сімейних лікарів на початку тренінгу був досить низьким і становив лише 6,1±1,8 бала із 20 можливих. Одразу після тренінгу рівень знань достовірно підвищився і становив 14,9±2,3 бала (р0,001), а через 3 міс після тренінгу середній рівень знань зменшився до 10,21±3,21 бала, але був вище, ніж до початку тренінгу (р0,005). Рівень мотивації медпрацівників на початку тренінгу був середнім, одразу після тренінгу рівень мотивації підвищився до 19,95±2,38 бала і був достовірно вище, ніж спочатку (р0,005). Через 3 міс після тренінгу рівень мотивації учасників тренінгу до впровадження змін у практиці дещо знизився і становив 19,11±3,18 бала (р0,005), а через 12 міс після тренінгу він виявився достовірно нижче попередніх даних – 16,1±4,53 бала (р0,005) і фактично відповідав стартовому стартовому рівню мотивації, зареєстрованому до тренінгу. Заключення. Інтерактивні тренінги виявилися ефективним методом підвищення рівня знань і мотивації медпрацівників щодо впровадження в їхню клінічну практику доказових рекомендацій з профілактики і скринінгу кардіоваскулярних ризиків. Хоча рівень знань медпрацівників залишився стабільним через 3 і 12 міс після тренінгу, рівень мотивації через 12 міс після тренінгу достовірно знизився за відсутності низки факторів, що підтримують мотивацію медичного персоналу до змін
Дод.точки доступу:
Колесник, П. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Шестопалова, Л. Ф.
    Особенности комплайенса больных с алкогольной зависимостью и система его психокоррекции [Текст] / Л. Ф. Шестопалова, Н. Н. Лесная // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2011. - T. 17, № 3. - С. 6-12

Рубрики: Алкоголизм--психол--тер

   Больного согласие с режимом лечения


   Психотерапия


   Мотивация


Дод.точки доступу:
Лесная, Н. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ханюков, О. О.
    Шляхи підвищення мотивації до навчання в іноземних здобувачів вищої медичної освіти на клінічній кафедрі [Текст] = Ways to increase motivation for studying among foreign medical students in a clinical department / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 186-192. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение, статистика)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Анотація: Серед основних факторів, що впливають на привабливість закладу вищої медичної освіти на міжнародному ринку, є задоволеність країни замовника результатами навчання. Останні визначаються за рівнем оволодіння випускником необхідними компетентностями, і серед них фахові - які студент опановує на клінічних кафедрах - займають чільне місце і є визначальними для професії. А набуття здобувачем зазначених у програмі компетентностей залежить, поміж іншого, від достатньої його мотивації. Було доведено, що мотивація до навчання здобувачів вищої медичної освіти (ВМО) змінюється під дією різних чинників. Саме тому метою дослідження було за результатами огляду літератури встановити фактори, які в іноземних здобувачів ВМО впливають на мотивацію до вивчення клінічної дисципліни, а також визначити шляхи її підвищення. При опрацюванні літературних джерел встановлено, що для підтримання достатнього рівня мотивації до навчання необхідне розуміння специфічних потреб студентів-медиків з інших країн і створення середовища, яке сприяє навчанню та розвитку. Серед напрямів роботи як викладача, так і закладу освіти, для підвищення мотивації до вивчення клінічної дисципліни в іноземних здобувачів ВМО виділено наступні: необхідність мовної підтримки, забезпечення набуття полікультурної компетентності, сприяння розвитку почуття зв’язку в групі, встановлення чітких навчальних цілей, регулярне забезпечення конструктивного зворотного зв'язку, покращення доступу до отримання клінічного досвіду, призначення наставника або тьютора, підкреслення значущості клінічної дисципліни, надання прикладів ролевих моделей, залучення до участі в дослідницьких проектах, акцентування уваги на необхідності фізичного й психічного благополуччя
During the last decade, there was a constant increase in the share of foreign medical students in Ukrainian higher education institutions. But this trend was disrupted due to military aggression by the Russian Federation. Therefore, the institutions of higher medical education in Ukraine faced an urgent problem – to increase their attractiveness to foreign applicants now and restore the demand for educational services in the future. Among the main factors influencing the attractiveness of a higher education institution on the international market is the satisfaction of the customer's country with the results of training. The latter are determined by the level of the graduate's mastery of the necessary competencies. And among them, professional ones – which are acquired at clinical departments – have a crucial place and are decisive for the profession. It is important to note that motivation is one of the predictors of competencies acquisition. It has been proven that the inspiration for studying in medical students changes due to various factors. Their understanding will allow teachers and educational institutions to affect them to promote the development of positive motivation to study a clinical discipline in foreign learners. That is why the aim of the study was, based on the literature review, to establish the factors that influence the motivation to study a clinical discipline among foreign medical students, as well as to determine the ways to increase it. Results. When studying literary sources, it was found that one of the motivation models widely used in education is the self-determination theory, according to which there are three its key components: autonomy, competency, and relatedness (a sense of connection with others in the group). These three components interact and influence each other, forming the motivation to study the discipline. When students feel independent, consider themselves competent in their abilities, and have a supportive social environment, their motivation increases. To create positive motivation in foreign learners at the clinical department, it is necessary to understand their needs and make an environment that supports learning. And the strategies to implement this should target both changes on the organization's part and the impact on the individual student. Some of the interventions are specific to foreigners, while others do not differ from those used in all students, but this does not make them any less valuable. To increase motivation to study the clinical discipline in foreign medical students, the following directions of work were identified: to provide language support, ensure the acquisition of multicultural competence, foster the development of a sense of connection in the group, set clear learning objectives, regularly provide constructive feedback, improve access to clinical experience, appoint a mentor or tutor, emphasize the importance of clinical discipline, give examples of role models, involve in research projects, accentuate on the need for physical and mental well-being. It is important to remember that each student is unique and their motivations may differ from those of others. Regular feedback from international medical students and responsiveness to their needs and concerns is critical to creating an environment that fosters motivation to study a clinical discipline
Дод.точки доступу:
Смольянова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Формування мотивацї у студентів при оволодінні дисципліною "Патоморфологія" [Текст] = Formation of students’ motivation in mastering pathomorphology discipline / Е. О. Кіндратів [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 170-174. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
Анотація: Мотивація є суттєвим фактором активності людини, яка, у свою чергу, зумовлює розвиток та ефективність діяльності, зокрема, це стосується й освітнього процесу. В статті представлені шляхи та методи формування мотивації у студентів при оволодінні дисципліною «Патоморфологія». Для удосконалення шляхів та методів формування мотивації у студентів використовували аналіз наукових джерел щодо особливостей мотивації професійної та навчальної діяльності, принципів організації освітнього процесу на кафедрі патологічної анатомії. У сучасних умовах викладання «Патоморфології» вимагає постійного удосконалення відповідно до рівня розвитку медицини та вміння поєднувати класичні форми викладання з новими підходами до навчання. Зниження ефективності традиційних методів навчання, яке спостерігається при розгляді особливостей навчальної діяльності студентів, вимагає корекції та упровадження сучасних інноваційних методик навчання. Удосконалення методів формування мотивації до навчання сприятиме зростанню рівня засвоєння навчального матеріалу. Застосування нових інформаційних технологій та технічних засобів при дистанційній та змішаній формах навчання дозволяє демонструвати і вивчати морфологічні зміни патологічних процесів та захворювань, що, у свою чергу, забезпечить максимальний рівень засвоєння навчального матеріалу. Розмаїття демонстраційного матеріалу (макропрепарати, мікропрепарати, муляжі, об’ємні моделі, навчальні таблиці та схеми, відеофільми) у комплексі закладають основу знань. Залучення студентів до науково-дослідної роботи є важливим фактором у мотивації навчальної діяльності
Motivation is an essential factor of human activity, which, in turn, determines the development and efficiency of activities, including the educational process. A contradiction was revealed between the objective need to form the motivation of cognitive activity of students of a medical higher education institution (HEI) through the introduction of interactive technologies considering both the internal features of learning and external requirements for medical university-educated specialists – on the one hand, and the lack of scientifically grounded technology for forming the motivation of a medical HEI students’ cognitive activity using the latest systems – on the other hand. The main factor influencing students’ motivation to study is mastering of knowledge, skills and abilities that will lay the groundwork of their future professional activities. Students engaged in research are motivated to self-development and achievement. These are the ones that make students work hard, solve complex problems, engage in self-education, and overcome difficulties to achieve the highest results. The article presents the ways and methods of formation the students’ motivation when mastering the Pathomorphology discipline. In order to improve ways and methods of students’ motivating, we analysed scientific sources on the specifics of professional and educational activity motivation, the principles of educational process organisation at the Pathological Anatomy Department. Under trying circumstances of today, every applicant for higher education has the opportunity to obtain a full range of information on the Pathomorphology discipline on the Pathological Anatomy Department website and in the university repository for productive self-training and mastering practical skills and abilities provided by the discipline’s programme. To increase motivation in the study of pathomorphology and the level of assimilation of the material. The department uses general and special innovative methods that depend on the specifics of studying the discipline: explanatory-illustrative (informational-receptive), contextual, problematic, research, heuristic. Different strategies should be used to encourage students to become more intrinsically motivated, developing their sense of competence and control over their learning, and to motivate students with interesting content. Under present-day conditions, teaching Pathomorphology requires constant improvement in compliance with medicine development level and the ability to combine classical approaches to teaching with new learning concepts. The decline in traditional teaching methods efficiency, which is observed when considering the peculiarities of students’ learning activities, requires correction and implementation of modern innovative teaching methods. Improving the methods of learning motivation will help to increase the level of study material mastery. Applying new information technology and technical aids in distance and blended learning makes it possible to demonstrate and study morphological changes in pathological processes and diseases, which in turn will maximise the level of learning material mastering. The variety of illustrative material (macro preparations, micro preparations, breadboard models, 3-D models, training charts and diagrams, videos) taken in a whole lays the foundation of basic knowledge. Engaging students in research work is an important factor in learning activities motivating
Дод.точки доступу:
Кіндратів, Е. О.
Гурик, З. Я.
Чуйко, Н. Я.
Малофій, Л. С.
Костюк, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Федоренко, О. Є.
    Деякі особливості мотивації у хворих на артропатичний псоріаз [Текст] / О. Є. Федоренко, О. В. Рай // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2017. - N 4. - С. 72


MeSH-головна:
АРТРИТ ПСОРИАТИЧЕСКИЙ -- ARTHRITIS, PSORIATIC (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Певні зміни особистості та її мотиваційної складової при хронічних соматичних захворюваннях належать до таких, які найчастіше спостерігаються і яскраво виражені. Ці ж зміни психічного стану хворих виникають і в разі різноманітних дерматовенерологічних захворювань з хронічно-рецидивним перебігом. Клінічний перебіг такого хронічно рецидивуючого дерматологічного захворювання, як псоріаз, варто розглядати як украй важливий чинник, що часто провокує кризу психічного статусу хворого загалом і негативно впливає на подальший розвиток особистості. Об’єктивна ситуація, що складається в разі чергової появи рясних папульозних висипань при цьому хронічному дерматозі, досить часто домінуюче формує одну з реальних життєвих моделей ситуаційно зумовленої мотиваційної кризи у хворої людини. Мета роботи — уточнення певних особливостей мотиваційної структури хворих на артропатичну форму псоріазу залежно від особливостей клінічного перебігу цього хронічного дерматозу
Дод.точки доступу:
Рай, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Федоренко, А. Е.
    Особенности мотивационной структуры личности больных артропатическим псориазом [Текст] / А. Е. Федоренко, В. В. Гилюк // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2016. - № 1. - С. 97-98


MeSH-головна:
АРТРИТ ПСОРИАТИЧЕСКИЙ -- ARTHRITIS, PSORIATIC (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Дод.точки доступу:
Гилюк, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Труфанова, В. П.
    Роль практичного заняття у формуванні професійної компетенції лікаря за фахом "Дитяча стоматологія" [Текст] / В. П. Труфанова // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 2. - С. 71-73. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (использование)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Розглянуто роль практичного заняття у формуванні професійної компетенції лікаря-стоматолога за фахом «Дитяча стоматологія», яке відбувається, головним чином, під час навчання на циклі спеціалізації. Мотивація лікарів-курсантів до активної пізнавальної діяльності тісно пов’язана з наявністю умов для реалізації особистості як професіонала. Підкреслено, що практичне заняття в системі підготовки лікаря за фахом “Дитяча стоматологія” до професійної діяльності відіграє провідну роль
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Толочко, В. М.
    Мотивація персоналу фармацевтичних організацій [Текст] / В. М. Толочко, Л. В. Галій // Провизор. - 2008. - № 19. - С. 16-19

Рубрики: Фармацевтические службы--кадры

   Фармацией управление--тенденции


   Мотивация


Дод.точки доступу:
Галій, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Судаков, С. К.
    Метод определения уровня пищевой мотивации у крыс [Текст] / С. К. Судаков, Н. Г. Богданова, А. А. Колпаков // Бюллетень экспериментальной биологии и медицины : Междунар. науч.- практ. журн. - 2014. - № 9. - С. 393-396. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0365-9615


MeSH-головна:
ПИЩЕВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- FEEDING BEHAVIOR
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ЖИВОТНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ -- ANIMALS, LABORATORY
Дод.точки доступу:
Богданова, Н. Г.
Колпаков, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Судаков, К. В.
    Мотивация - основа психической деятельности [Текст] / К. В. Судаков // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2006. - Т. 106, № 7. - С. 4-11

Рубрики: Мотивация

   Интеллект


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Судаков, К. В.
    Акцептор результатов действия-структурно-функциональная основа динамических стереотипов головного мозга [Текст] / К. В. Судаков // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2005. - Т. 55, № 2. - С. 272-283

Рубрики: Мозг головной

   Пирамидные пути


   Мотивация


   Подкрепление психологическое--животное


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Суворова, А. В.
    Социально-гигиеническая характеристика здоровьесберегающего поведения детей и подростков [Текст] / А. В. Суворова, И. Ш. Якубова. - Электрон. журн. // Профилактическая и клиническая медицина. - 2016. - № 4. - С. 23-31. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПРОФИЛАКТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PREVENTIVE HEALTH SERVICES
САНИТАРНОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ -- HEALTH EDUCATION
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
Дод.точки доступу:
Якубова, И. Ш.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Слободін, Т. М.
    Особливості та клініко-патогенетичний поліморфізм мотиваційних розладів у хворих із різними клінічними варіантами хворих Паркінсона [Текст] / Т. М. Слободін, Ю. І. Головченко // Вісник наукових досліджень. - 2011. - № 4. - С. 81-83

Рубрики: Паркинсона болезнь

   Мотивация


   Депрессия


   Когнитивные расстройства


Дод.точки доступу:
Головченко, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Саульская, Н. Б.
    Влияние мотивационных и эмоциональных факторов на выброс глутамата в прилежащем ядре мозга крыс при потреблении корма / Н. Б. Саульская, М. О. Михайлова // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. - 2001. - Т. 87, № 6. - С. 858-864


MeSH-головна:
ГЛУТАМАТЫ -- GLUTAMATES (метаболизм)
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN (метаболизм)
КРЫСЫ -- RATS
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (действие лекарственных препаратов)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Дод.точки доступу:
Михайлова, М. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Салмина-Хвостова, О. И.
    Значение мотивации, стадий готовности к изменению поведения, факторов привержености к лечению алкогольной зависимости [Текст] / О. И. Салмина-Хвостова, Д. В. Зяблицев // Российский медицинский журнал. - 2013. - № 4. - С. 22-24 . - ISSN 0869-2106


MeSH-головна:
(психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ИНФОРМИРОВАННОЕ СОГЛАСИЕ БОЛЬНОГО НА ЛЕЧЕНИЕ -- INFORMED CONSENT
Дод.точки доступу:
Зяблицев, Д.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Роль неосознаваемых мотивационно-значимых раздражителей при героиновой наркомании [Текст] / Ю. Л. Арзуманов [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2010. - T. 110, № 5. - С. 15-18

Рубрики: Героин, зависимость--психол

   Мотивация


   Случайно вызванные потенциалы, Р300


Дод.точки доступу:
Арзуманов, Ю. Л.
Абакумова, А. А.
Борисова, Е. В.
Адамова, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Роль мотивированности медицинского персонала в системе обеспечения качества медицинской помощи [Текст] / С. Г. Погосян [и др.] // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : Науч.- практ. журн. - 2014. - № 4. - С. 30-33. - Библиогр.: с. 33 . - ISSN 0869-866X


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
Дод.точки доступу:
Погосян, С. Г.
Сидоренков, Д. А.
Балохина, С. А.
Орлов, А. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Разумникова, О. М.
    Влияние мотивации на частотно-пространственные характеристики активности коры головного мозга при выполнении образных и вербальных творческих заданий [Текст] / О. М. Разумникова, Н. В. Вольф, И. В. Тарасова // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2008. - Т. 58, № 5. - С. 540-551. - Библиогр.: с. 550-551

Рубрики: Мотивация

   Мозга головного кора


Дод.точки доступу:
Вольф, Н. В.
Тарасова, И. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Разумникова, О. М.
    Влияние мотивации на изменения мощности биопотенциалов коры головного мозга при выполнении образных и вербальных творческих заданий [Текст] / О. М. Разумникова, Н. В. Вольф, И. В. Тарасова // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2007. - Т. 57, № 5. - С. 553-561. - Библиогр.: с. 561

Рубрики: Мотивация

   Мышление


   Творческие способности


   Психологические тесты


   Электроэнцефалография


   Мозга головного топография биопотенциалов


Дод.точки доступу:
Вольф, Н. В.
Тарасова, И. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Пшук, Н. Г.
    Особливості ціннісно-особистісної сфери та якості життя хворих із професійною патологією органів дихання та периферичною нервовою системою [Текст] / Н. Г. Пшук, О. О. Белов // Вісник наукових досліджень. - 2015. - № 4. - С. 18-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (психология)
ДЫХАТЕЛЬНЫХ ПУТЕЙ БОЛЕЗНИ -- RESPIRATORY TRACT DISEASES (психология)
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ПЕРИФЕРИЧЕСКОЙ БОЛЕЗНИ -- PERIPHERAL NERVOUS SYSTEM DISEASES (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
Дод.точки доступу:
Белов, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)