Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мотивация<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
1.


    Куницька, К.
    Як керувати змінами у своєму житті [Текст] / К. Куницька // Приватний лікар. - 2018. - N 5. - С. 22-23


MeSH-головна:
ПОВЕДЕНИЕ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЕ -- EXPLORATORY BEHAVIOR
СТРЕМЛЕНИЯ -- ASPIRATIONS (PSYCHOLOGY)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
ДОСТИЖЕНИЕ -- ACHIEVEMENT
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
Анотація: На роботі, в сім’ї від нас очікують нових досягнень, а швидкість подій, які відбуваються у світі, вимагає від нас адекватних реакцій. Внутрішній пресинг і тривога збільшуються. Нам ніби і хочеться змінюватись, але як пройти через це передчуття дискомфорту і що очікує нас там далі, ми не знаємо. І ми залишаємось між двох вогнів — внутрішнім невдоволенням ситуацією та зовнішніми обставинами, які ми не можемо контролювати
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Ханюков, О. О.
    Шляхи підвищення мотивації до навчання в іноземних здобувачів вищої медичної освіти на клінічній кафедрі [Текст] = Ways to increase motivation for studying among foreign medical students in a clinical department / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 186-192. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение, статистика)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Анотація: Серед основних факторів, що впливають на привабливість закладу вищої медичної освіти на міжнародному ринку, є задоволеність країни замовника результатами навчання. Останні визначаються за рівнем оволодіння випускником необхідними компетентностями, і серед них фахові - які студент опановує на клінічних кафедрах - займають чільне місце і є визначальними для професії. А набуття здобувачем зазначених у програмі компетентностей залежить, поміж іншого, від достатньої його мотивації. Було доведено, що мотивація до навчання здобувачів вищої медичної освіти (ВМО) змінюється під дією різних чинників. Саме тому метою дослідження було за результатами огляду літератури встановити фактори, які в іноземних здобувачів ВМО впливають на мотивацію до вивчення клінічної дисципліни, а також визначити шляхи її підвищення. При опрацюванні літературних джерел встановлено, що для підтримання достатнього рівня мотивації до навчання необхідне розуміння специфічних потреб студентів-медиків з інших країн і створення середовища, яке сприяє навчанню та розвитку. Серед напрямів роботи як викладача, так і закладу освіти, для підвищення мотивації до вивчення клінічної дисципліни в іноземних здобувачів ВМО виділено наступні: необхідність мовної підтримки, забезпечення набуття полікультурної компетентності, сприяння розвитку почуття зв’язку в групі, встановлення чітких навчальних цілей, регулярне забезпечення конструктивного зворотного зв'язку, покращення доступу до отримання клінічного досвіду, призначення наставника або тьютора, підкреслення значущості клінічної дисципліни, надання прикладів ролевих моделей, залучення до участі в дослідницьких проектах, акцентування уваги на необхідності фізичного й психічного благополуччя
During the last decade, there was a constant increase in the share of foreign medical students in Ukrainian higher education institutions. But this trend was disrupted due to military aggression by the Russian Federation. Therefore, the institutions of higher medical education in Ukraine faced an urgent problem – to increase their attractiveness to foreign applicants now and restore the demand for educational services in the future. Among the main factors influencing the attractiveness of a higher education institution on the international market is the satisfaction of the customer's country with the results of training. The latter are determined by the level of the graduate's mastery of the necessary competencies. And among them, professional ones – which are acquired at clinical departments – have a crucial place and are decisive for the profession. It is important to note that motivation is one of the predictors of competencies acquisition. It has been proven that the inspiration for studying in medical students changes due to various factors. Their understanding will allow teachers and educational institutions to affect them to promote the development of positive motivation to study a clinical discipline in foreign learners. That is why the aim of the study was, based on the literature review, to establish the factors that influence the motivation to study a clinical discipline among foreign medical students, as well as to determine the ways to increase it. Results. When studying literary sources, it was found that one of the motivation models widely used in education is the self-determination theory, according to which there are three its key components: autonomy, competency, and relatedness (a sense of connection with others in the group). These three components interact and influence each other, forming the motivation to study the discipline. When students feel independent, consider themselves competent in their abilities, and have a supportive social environment, their motivation increases. To create positive motivation in foreign learners at the clinical department, it is necessary to understand their needs and make an environment that supports learning. And the strategies to implement this should target both changes on the organization's part and the impact on the individual student. Some of the interventions are specific to foreigners, while others do not differ from those used in all students, but this does not make them any less valuable. To increase motivation to study the clinical discipline in foreign medical students, the following directions of work were identified: to provide language support, ensure the acquisition of multicultural competence, foster the development of a sense of connection in the group, set clear learning objectives, regularly provide constructive feedback, improve access to clinical experience, appoint a mentor or tutor, emphasize the importance of clinical discipline, give examples of role models, involve in research projects, accentuate on the need for physical and mental well-being. It is important to remember that each student is unique and their motivations may differ from those of others. Regular feedback from international medical students and responsiveness to their needs and concerns is critical to creating an environment that fosters motivation to study a clinical discipline
Дод.точки доступу:
Смольянова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бяловский, Ю. Ю.
    Характеристика потребностно-мотивационной сферы человека в ходе адаптации к дополнительному респираторному сопротивлению [Текст] / Ю. Ю. Бяловский // Вестник новых медицинских технологий. - 1999. - № 2. - С. 24-29


MeSH-головна:
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL (физиология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (физиология)
ДЫХАТЕЛЬНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- RESPIRATORY PHYSIOLOGICAL PROCESSES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Формування мотивацї у студентів при оволодінні дисципліною "Патоморфологія" [Текст] = Formation of students’ motivation in mastering pathomorphology discipline / Е. О. Кіндратів [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 170-174. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
Анотація: Мотивація є суттєвим фактором активності людини, яка, у свою чергу, зумовлює розвиток та ефективність діяльності, зокрема, це стосується й освітнього процесу. В статті представлені шляхи та методи формування мотивації у студентів при оволодінні дисципліною «Патоморфологія». Для удосконалення шляхів та методів формування мотивації у студентів використовували аналіз наукових джерел щодо особливостей мотивації професійної та навчальної діяльності, принципів організації освітнього процесу на кафедрі патологічної анатомії. У сучасних умовах викладання «Патоморфології» вимагає постійного удосконалення відповідно до рівня розвитку медицини та вміння поєднувати класичні форми викладання з новими підходами до навчання. Зниження ефективності традиційних методів навчання, яке спостерігається при розгляді особливостей навчальної діяльності студентів, вимагає корекції та упровадження сучасних інноваційних методик навчання. Удосконалення методів формування мотивації до навчання сприятиме зростанню рівня засвоєння навчального матеріалу. Застосування нових інформаційних технологій та технічних засобів при дистанційній та змішаній формах навчання дозволяє демонструвати і вивчати морфологічні зміни патологічних процесів та захворювань, що, у свою чергу, забезпечить максимальний рівень засвоєння навчального матеріалу. Розмаїття демонстраційного матеріалу (макропрепарати, мікропрепарати, муляжі, об’ємні моделі, навчальні таблиці та схеми, відеофільми) у комплексі закладають основу знань. Залучення студентів до науково-дослідної роботи є важливим фактором у мотивації навчальної діяльності
Motivation is an essential factor of human activity, which, in turn, determines the development and efficiency of activities, including the educational process. A contradiction was revealed between the objective need to form the motivation of cognitive activity of students of a medical higher education institution (HEI) through the introduction of interactive technologies considering both the internal features of learning and external requirements for medical university-educated specialists – on the one hand, and the lack of scientifically grounded technology for forming the motivation of a medical HEI students’ cognitive activity using the latest systems – on the other hand. The main factor influencing students’ motivation to study is mastering of knowledge, skills and abilities that will lay the groundwork of their future professional activities. Students engaged in research are motivated to self-development and achievement. These are the ones that make students work hard, solve complex problems, engage in self-education, and overcome difficulties to achieve the highest results. The article presents the ways and methods of formation the students’ motivation when mastering the Pathomorphology discipline. In order to improve ways and methods of students’ motivating, we analysed scientific sources on the specifics of professional and educational activity motivation, the principles of educational process organisation at the Pathological Anatomy Department. Under trying circumstances of today, every applicant for higher education has the opportunity to obtain a full range of information on the Pathomorphology discipline on the Pathological Anatomy Department website and in the university repository for productive self-training and mastering practical skills and abilities provided by the discipline’s programme. To increase motivation in the study of pathomorphology and the level of assimilation of the material. The department uses general and special innovative methods that depend on the specifics of studying the discipline: explanatory-illustrative (informational-receptive), contextual, problematic, research, heuristic. Different strategies should be used to encourage students to become more intrinsically motivated, developing their sense of competence and control over their learning, and to motivate students with interesting content. Under present-day conditions, teaching Pathomorphology requires constant improvement in compliance with medicine development level and the ability to combine classical approaches to teaching with new learning concepts. The decline in traditional teaching methods efficiency, which is observed when considering the peculiarities of students’ learning activities, requires correction and implementation of modern innovative teaching methods. Improving the methods of learning motivation will help to increase the level of study material mastery. Applying new information technology and technical aids in distance and blended learning makes it possible to demonstrate and study morphological changes in pathological processes and diseases, which in turn will maximise the level of learning material mastering. The variety of illustrative material (macro preparations, micro preparations, breadboard models, 3-D models, training charts and diagrams, videos) taken in a whole lays the foundation of basic knowledge. Engaging students in research work is an important factor in learning activities motivating
Дод.точки доступу:
Кіндратів, Е. О.
Гурик, З. Я.
Чуйко, Н. Я.
Малофій, Л. С.
Костюк, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Лебедева, Н. О.
    Формирование мотивации к лечению у больных туберкулезом легких [Текст] / Н. О. Лебедева, Е. В. Сухова // Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2006. - № 12. - С. 13-16

Рубрики: Туберкулез легких--тер

   Мотивация


Дод.точки доступу:
Сухова, Е. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Кривомаз, Т.
    Тайные механизмы мотивации [Текст] / Т. Кривомаз // Фармацевт практик. - 2013. - № 9. - С. 48-49


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (физиология, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Зерниченко, А. Н.
    Структура мотиваций и эмоций в процессе самоорганизации психики у лиц занимающихся медитацией [Текст] / А. Н. Зерниченко, Е. В. Безносюк, А. И. Кучинов // Независимый психиатрический журнал. - 1998. - № 2. - С. 51-58


MeSH-головна:
МЕДИТАЦИЯ -- MEDITATION (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Дод.точки доступу:
Безносюк, Е. В.
Кучинов, А. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Глазунов, О. А.
    Стоматологический статус мужчин зрелого и пожилого возраста с генерализованным пародонтитом [Текст] / О. А. Глазунов, А. Е. Корнейчук // Вісник стоматології. - 2016. - № 1. - С. 21-24. - Библиогр.: с. 23-24


MeSH-головна:
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES (диагностика)
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (диагностика)
ДИАГНОСТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- DIAGNOSIS, ORAL (методы)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (диагностика)
ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- GASTROINTESTINAL DISEASES (диагностика)
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНА -- ORAL HYGIENE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
МУЖЧИНЫ -- MEN
Дод.точки доступу:
Корнейчук, А. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Ільченко, С. І.
    Стан домінуючих мотивів навчання студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії [Текст] = Situation in dominant motives of students’ training at the department of propaedeutic pediatrics / С. І. Ільченко, Н. В. Мишина, А. О. Єфанова // Здоровье ребёнка. - 2017. - N 2. - С. 121-125. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: На даний час проблема становлення висококваліфікованих фахівців набуває все більшого значення. Сучасне суспільство ставить до випускника вищого медичного навчального закладу особливі вимоги, серед яких важливе місце займають високий професіоналізм, активність, вміння співчувати, навички спілкування на основі взаєморозуміння, знання медичної етики і деонтології. Саме тому процес підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасної освіти є досить складним процесом, який зумовлений багатьма чинниками. Проблема мотивації є однією з фундаментальних проблем навчання, а найважливішим параметром, який визначає ефективність процесу навчання студентів, є його особиста зацікавленість або мотивація навчання. В дослідженні брали участь студенти третього курсу Дніпропетровської медичної академії. У даній статті розглянуто сучасний стан проблеми навчально-професійної мотивації вітчизняних студентів і студентів-іноземців у процесі здійснення навчальної діяльності, а саме під час вивчення дисципліни «Пропедевтика педіатрії». Наведено результати дослідження основних, домінуючих мотивів навчання студентів третього курсу Дніпропетровської медичної академії, проведено аналіз домінуючих мотивів отримання вищої медичної освіти сучасними студентами, визначено ступінь їх важливості для кожного окремого студента. Виявлені відмінності в мотивах навчання вітчизняних студентів і студентів-іноземців. Результати дослідження основних груп мотивів професійної підготовки студентів і розподіл даних груп мотивів за ранговими значеннями можуть служити основою для подальшого дослідження, спрямованого на удосконалення процесу навчання і саморозвитку студентів, з урахуванням їх індивідуальних, особистісних якостей, рівня сформованості мотивів навчання
Currently, the problem of the formation of highly skilled professionals has become increasingly important. Modern society imposes special requirements on a graduate medical school, among which the most important are professionalism, activity and ability to compassion, communication skills through understanding and knowledge of medical ethics and deontology. This is why the training of future specialists is a complicated process determined by many factors in modern education. The problem of the motivation is one of the basic problems in education, and the most important parameter, which determines the effectiveness of the learning process of students, is their personal interest or motivation to study. The third-year students of Dnipropetrovsk Medical Academy took part in the research. This article reviews the current state of the problem in educational and professional motivation of local and foreign students in the process of learning activities, namely studying the subject “propedeutic pediatrics”. The results of researches on the main, dominant motives of teaching third-year students of Dnipropetrovsk Medical Academy were presented; the analysis of the dominant reasons for receiving higher medical education by modern students were analyzed; the degree of importance for each student had been determined. There were found differences between the educational motives of local and foreign students. The results of studying the main groups of motives for students’ vocational training and distribution of these groups of motives by the rank values could serve as a basis for further study aimed at improving the quality of education and students self-development according to their individual, personal qualities, level of educational motives
Дод.точки доступу:
Мишина, Н. В.
Єфанова, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Курова, Н. С.
    Спектральные характеристики ЭЭГ на разных стадиях неосознаваемой зрительной установки при двух уровнях мотивации [Текст] / Н. С. Курова, Е. А. Черемушкин, М. Л. Ашкинази // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2002. - Т. 52, № 4. - С. 406-416


MeSH-головна:
ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY (физиология)
НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯ -- NEUROPHYSIOLOGY (методы)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (физиология)
УСТАНОВКА -- ATTITUDE
ЭЛЕКТРОЭНЦЕФАЛОГРАФИЯ -- ELECTROENCEPHALOGRAPHY (использование, тенденции)
Дод.точки доступу:
Черемушкин, Е. А.
Ашкинази, М. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Суворова, А. В.
    Социально-гигиеническая характеристика здоровьесберегающего поведения детей и подростков [Текст] / А. В. Суворова, И. Ш. Якубова. - Электрон. журн. // Профилактическая и клиническая медицина. - 2016. - № 4. - С. 23-31. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПРОФИЛАКТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PREVENTIVE HEALTH SERVICES
САНИТАРНОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ -- HEALTH EDUCATION
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
Дод.точки доступу:
Якубова, И. Ш.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Бузина, Т. С.
    Склонность к риску как психологическая мишень профилактики зависимости от психоактивных веществ [Текст] / Т. С. Бузина // Профилактическая медицина. - 2015. - Т. 18, № 4. - С. 23-27


MeSH-головна:
ПСИХОТРОПНЫЕ СРЕДСТВА -- PSYCHOTROPIC DRUGS (анализ, вредные воздействия, фармакология)
КАННАБИНОИДЫ -- CANNABINOIDS (анализ, вредные воздействия, фармакология)
РИСК -- RISK
ВОЛЯ -- VOLITION (действие лекарственных препаратов)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (действие лекарственных препаратов)
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Литвак, А. И.
    Система мотивации персонала медучреждения [Текст] / А. И. Литвак // Главный врач : Специализир. информ. изд. - 2006. - № 11. - С. 36-44.

Рубрики: Медицинский персонал

   Мотивация


   Зарплата и дополнительные выплаты



Знайти схожі

14.


    Schlutter, L.
    С четкой концепцией точно к цели. Часть 2 [Текст] / L. Schlutter // Новое в стоматологии. - 2015. - № 6. - С. 32-39


MeSH-головна:
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (классификация)
ЗУБНЫЕ ТЕХНИКИ -- DENTAL TECHNICIANS
СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS (этика)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (классификация, методы, стандарты, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Труфанова, В. П.
    Роль практичного заняття у формуванні професійної компетенції лікаря за фахом "Дитяча стоматологія" [Текст] / В. П. Труфанова // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 2. - С. 71-73. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (использование)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Розглянуто роль практичного заняття у формуванні професійної компетенції лікаря-стоматолога за фахом «Дитяча стоматологія», яке відбувається, головним чином, під час навчання на циклі спеціалізації. Мотивація лікарів-курсантів до активної пізнавальної діяльності тісно пов’язана з наявністю умов для реалізації особистості як професіонала. Підкреслено, що практичне заняття в системі підготовки лікаря за фахом “Дитяча стоматологія” до професійної діяльності відіграє провідну роль
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Петкова, И. Ц.
    Роль обучения в педагогическом колледже в формировании профессиональной мотивации будущих специалистов [Текст] / И. Ц. Петкова // Психология в вузе. - 2012. - № 3. - С. 61-65

Рубрики: Обучение--методы

   Мотивация


   Профессиональная компетентность--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Роль неосознаваемых мотивационно-значимых раздражителей при героиновой наркомании [Текст] / Ю. Л. Арзуманов [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2010. - T. 110, № 5. - С. 15-18

Рубрики: Героин, зависимость--психол

   Мотивация


   Случайно вызванные потенциалы, Р300


Дод.точки доступу:
Арзуманов, Ю. Л.
Абакумова, А. А.
Борисова, Е. В.
Адамова, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Роль мотивированности медицинского персонала в системе обеспечения качества медицинской помощи [Текст] / С. Г. Погосян [и др.] // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : Науч.- практ. журн. - 2014. - № 4. - С. 30-33. - Библиогр.: с. 33 . - ISSN 0869-866X


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
Дод.точки доступу:
Погосян, С. Г.
Сидоренков, Д. А.
Балохина, С. А.
Орлов, А. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Маркова, А. С.
    Розлади психоемоційної сфери у структурі порушень психологічного здоров’я членів родини, які займаються спільним бізнесом [Текст] = Disorders of psyho−emotional sphere in the structure of mental health disorders of family members who are engaged in joint business / А. С. Маркова // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 4. - С. 37-50. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
РАЗНОГЛАСИЯ И СПОРЫ -- DISSENT AND DISPUTES (экономика)
РАБОТА-СЕМЬЯ ОТНОШЕНИЯ -- PROFESSIONAL-FAMILY RELATIONS
ЭТИКА БИЗНЕСА -- ETHICS, BUSINESS
АФФЕКТИВНЫЕ СИМПТОМЫ -- AFFECTIVE SYMPTOMS (патофизиология, психология, этиология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Установлено, що стан психоемоційної сфери першого і другого поколінь власників, що займаються спільним бізнесом, значно відрізняється залежно від мотивації участі дітей у батьківській справі. Особи, які брали участь у сімейному ділі за свідомим власним бажанням, та їхні батьки не мали психоемоційних порушень. Якщо діти були залучені до батьківського бізнесу проти волі або пасивно підкорювались обставинам, у них та більшості батьків діагностовано розлади психоемоційної сфери тривожно−депресивного змісту різного ступеня вираженості
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Божович, Л. И.
    Развитие мотивов учения у советских школьников [Текст] / Л. И. Божович, Н. Г. Морозова, Л. С. Славина // Психология в вузе. - 2008. - № 5. - С. 36-120

Рубрики: Мотивация

   Школьники--ист--методы


   Познавательная способность


   Обучение--ист--методы


Дод.точки доступу:
Морозова, Н. Г.
Славина, Л. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)