Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мотивация<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
1.


    Kletskova, O. M.
    Assessment and determination of motivational factors for weight loss and indicators of the functional state of obese women in the rehabilitation process [Текст] = Оцінка й визначення мотиваційних факторів на зниження ваги та показників функціонального стану жінок із ожирінням у процесі реабілітації / O. M. Kletskova, A. M. Rudenko. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 55-59. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЖЕНЩИН ЗДОРОВЬЕ -- WOMEN'S HEALTH (тенденции)
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY (диетотерапия, метаболизм, профилактика и контроль, реабилитация, этиология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ВЕСА СНИЖЕНИЯ ПРОГРАММЫ -- WEIGHT REDUCTION PROGRAMS (использование, организация и управление, тенденции, этика)
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (использование, методы, организация и управление, статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: The rapid spread of obesity emphasizes the relevance of studying this issue and requires a detailed investigation, justification, and development of an appropriate physiotherapeutic intervention program tailored to the individual needs of each patient. Therefore, we have decided to dedicate our research to determining the motivational factors for weight loss in these women and analyzing the indicators of their functional status before undergoing a physiotherapeutic intervention program. The aim of the research is to develop a comprehensive program of physiotherapeutic interventions for women with obesity based on the study of motivational factors and analysis of existing approaches to obesity treatment, as well as to evaluate its effectiveness. Materials and methods. The study included a theoretical analysis of scientific and methodological literature, as well as instrumental examination methods using the remote body composition measuring method BC-418MA TANITA. A total of 68 women aged between 36 and 55 years (mature age) with different degrees of obesity participated in the research. They were divided into two groups: the control group (CG, n=34) and the experimental group (EG, n=34). The control group received rehabilitation measures following the standard treatment protocol, which included dietary №8 and physical exercises. The experimental group participated in a developed and pilot-tested physiotherapeutic intervention program, which included a complex of exercises aimed at improving the functional status of women, considering individual preferences, a modified method of dietary therapy (based on dietary table №8 according to Pevzner), and keeping a motivational journal. The study was conducted at the Sport Life fitness club in Kyiv, located at Mayakovskogo Avenue, 46, Troieshchyna district. The research course lasted for three months. Research results. Based on the obtained data, it is evident that both groups experienced a decrease in total body weight and a reduction in specific weight of adipose tissue by the end of the 3rd month. However, it is noteworthy that the level of BMI reduction after the developed program was significantly higher in the experimental group. After completing the course of comprehensive physical therapy, significant reductions in body mass index (BMI) were observed in both groups, with the control group showing a BMI of 29,66 ± 0,9 kg/m2 and the experimental group showing a BMI of 28,03 ± 0,5 kg/m2, (p0,05). Conclusions. The results of the survey of the studied group of women indicate that the vast majority of respondents – 73,0% chose the health factor as the main motivator for losing weight. For 54,4% of women, having a good appearance, especially physical attractiveness, can be achieved by correcting body weight. The results of the conducted research give grounds for asserting that the use of the diet therapy method and kinesiotherapy exercises developed by us as part of the physical rehabilitation program developed for women of the second mature age with obesity, led to a safe reduction of body weight and the fat component, and the achievement of individually planned results of figure correction. The advantages of the developed program are confirmed by the results of own research
Мета дослідження - розробити комплексну програму фізіотерапевтичних втручань для жінок з ожирінням на підставі вивчення мотиваційних факторів та аналізу існуючих підходів до лікування ожиріння та оцінити її ефективність. Матеріали та методи. Дослідження включало теоретичний аналіз науково-методичної літератури та інструментальні методи обстеження з використанням дистанційного методу вимірювання складу тіла за допомогою приладу BC-418MA TANITA. У дослідженні взяли участь 68 жінок віком від 36 до 55 років (зрілий вік) з ожирінням різних ступенів, які були розділені на дві групи: контрольну (КГ, n=34) та експериментальну (ЕГ, n=34). Контрольна група отримувала реабілітаційні заходи за стандартною схемою лікування (дієтичний стіл №8, фізичні вправи). Експериментальна група брала участь у розробленій і апробованій програмі фізіотерапевтичних втручань, що включала комплекс вправ, спрямованих на покращення функціонального стану жінок з урахуванням бажань пацієнтки, модифіковану методику дієтичного харчування (відповідно до дієтичного столу №8 за Певзнером), та ведення мотиваційного щоденника. Дослідження проводилося на базі фітнес-клубу Sport Life у Києві, за адресою проспект Маяковського, 46, район Троєщина. Тривалість курсу дослідження становила три місяці. Результати дослідження показали, що обидві групи отримали зниження загальної маси тіла та зменшення питомої ваги жирової тканини до кінця 3-го місяця. Проте варто зауважити, що рівень зниження індексу маси тіла (BMI) наприкінці дослідження був значно кращим в експериментальній групі з показником 28,03 ± 0,5 кг/м2 порівняно з контрольною 29,66 ± 0,9 кг/м2, відповідно (p0,05). Висновки. Результати опитування досліджуваних жінок свідчать, що більшість респонденток (73,0%) обрала фактор «покращення здоров'я» як основний мотив для схуднення, для 54,4% жінок «досягнення привабливої зовнішності», особливо фізичної привабливості, може бути основним мотиваційним фактором для корекції маси тіла
Дод.точки доступу:
Rudenko, A. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Motivation peculiarities of dentists’ continuous professional development [Текст] / A. B. Kostyshyn, Z. T. Kostyshyn, U. R. Lukach. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 124-128. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, DENTAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТРЕМЛЕНИЯ -- ASPIRATIONS (PSYCHOLOGY)
Анотація: One of the main tasks of modern higher education is to train specialists with a high level of competence who can constantly work on themselves. The relevance of the research topic is due to the need for continuous professional development of future dentists and the motivation of their training, and the development of an active life position in modern society. The purpose of our work is to study aspiration peculiarities of IFNMU students and interns to the successful and versatile improvement of personality. The personal qualities of the doctor provide comfortable psychological contact with the patient and maintain professional activities dedication. Communicative competence is the subject of special research in the field of future doctors' training. Professional communication is considered to be one of the components of the general culture of relations and contributes to the successful career of a specialist in any sphere of activity, especially the medical one
The effectiveness of the educational process depends on the variety of forms and methods of presenting scientific and practical material. The directions of increasing motivation are as follows: constant improvement and updating of material, the use of interdisciplinary links to understand the importance and practical necessity of each subject in a higher educational establishment, the use of multimedia presentations during practical and lecture classes, work in simulation centers, implementation in the educational process of situational tasks "patient-doctor and doctor-patient" with further discussion and recognition of the flaws of each participants’ work. The usage of the latest information technologies and simulation centers helps not only to memorize a large amount of theoretical material but also to obtain practical and communication skills which are necessary for a modern doctor
Одним із ключових завдань сучасної вищої освіти є підготовка спеціалістів із високим рівнем компетентності, які здатні постійно працювати над собою. Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю безперервного професійного розвитку майбутніх стоматологів та мотивацією їх навчання, розвитком активної життєвої позиції в умовах сучасного суспільства. Мета - це вивчення особливостей прагнень студентів та лікарів-інтернів ІФНМУ до успішного різнобічного вдосконалення особистості. Проблема формування та підтримки зацікавленості навчанням при опануванні молоддю майбутньої спеціальності продовжує існувати. Мотиваційні складові та фактори, які впливають на фаховий та особистий розвиток майбутнього лікаря, зростають із кожним курсом навчання, та цей процес не повинен зупинятися упродовж всього життя. Його ефективність залежить від форм подання матеріалу. Основним фактором, що впливає на зацікавленість освітою студентів й інтернів, є оволодіння знаннями, уміннями та навичками, які в подальшому сформують фундамент професійної діяльності. Підвищенню мотивації навчання сприяють: спосіб засвоєння матеріалу, його зміст, методи викладання; використання на кожному з етапів заняття проблемних завдань; застосування інтерактивних технологій
Дод.точки доступу:
Kostyshyn, A. B.
Kostyshyn, Z. T.
Lukach, U. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Research on the motivation of pharmaceutical workers in pharmacies [Текст] / T. P. Zarichna [et al.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2020. - Том 13, N 1. - С. 109-114


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT (методы)
Анотація: Мета роботи – вивчення факторів мотивації та демотивації в діяльності фармацевтичного персоналу та дослідження умов підвищення його трудової активності. Матеріали та методи. Матеріал для досліджень – статистично опрацьована інформація, котру отримали під час анкетування фармацевтичних фахівців аптечних закладів, що різняться за ступенем охоплення ринку (національні – фармацевтична організація 1 (ФО № 1), місцеві – фармацевтичні організації № 2, 3 (ФО № 2, № 3)) та за типом (аптека готових ліків – ФО № 1, аптека з виготовленням – ФО № 2, № 3). Протягом дослідження використовували методи аналізу, синтезу, групування, анкетування та метод Ф. Герцберґа. Результати. Дослідили фактори мотивації діяльності фармацевтичного персоналу: матеріальне, моральне стимулювання, заходи адміністративного впливу, трудовий настрій колективу, бажання досягти поваги в колективі, страх втратити роботу. У результаті порівняння факторів мотивації в аптеках обох типів встановили: в ФО № 1 провідним фактором мотивації є трудовий настрій колективу (Wij = 1), а в ФО № 2 і № 3 – матеріальне стимулювання (Wij = 1). Вивчили фактори демотивації працівників за методом Ф. Герцберґа: пряме управління та контроль, умови праці, міжособистісні стосунки, заробітна платня і стабільність роботи, внутрішня політика організації щодо персоналу. Результати показали, що найбільш значущими демотиваційними факторами для працівників ФО № 1 є система міжособистісних взаємовідносин (Wij = 1) і безпосередній контроль (Wij = 0,97). Вивчили думки фармацевтичних працівників про створення певних умов для поліпшення їхньої трудової діяльності. Визначили, що найбільш значущими умовами підвищення мотивації в ФО № 1, на думку її співробітників, є отримання високої заробітної плати (Wij = 0,98), стабільність (Wij = 0,95), раціональні вимоги керівництва (Wij = 0,94), гармонічні стосунки в колективі (Wij = 0,93), преміювання за якість праці (Wij = 0,93), кар’єрне зростання (Wij = 0,92) та комфортні умови праці (Wij = 0,92). Висновки. Порівняльний аналіз факторів мотивації показав, що у ФО № 1 провідним фактором мотивації є трудовий настрій колективу, а у ФО № 2 та № 3 – матеріальне стимулювання. Дослідження демотиваційних факторів показало, що в аптеках обох типів на мотивацію негативно впливають нестабільні міжособистісні стосунки. Аналіз умов підвищення мотивації показав, що в аптеках обох типів для працівників важливе отримання високої заробітної плати та її стабільність, а у ФО № 2 та № 3 – гармонічні стосунки в колективі, система преміювання.
Дод.точки доступу:
Zarichna, T. P.
Brytanova, T. S.
Raikova, T. S.
Knysh, Ye. H.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Schlutter, L.
    С четкой концепцией точно к цели. Часть 2 [Текст] / L. Schlutter // Новое в стоматологии. - 2015. - № 6. - С. 32-39


MeSH-головна:
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (классификация)
ЗУБНЫЕ ТЕХНИКИ -- DENTAL TECHNICIANS
СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS (этика)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (классификация, методы, стандарты, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    The essence and problems of the motivation system at the stage of formation of modern specialists of humane professions [Text] = Сутність та проблеми системи мотивації на етапі становлення сучасних фахівців гуманних професій / V. V. Chorna [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 3. - P474-479. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (использование)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА -- PEER REVIEW (методы, тенденции)
СИСТЕМА СОЦИАЛЬНОЙ ЗАЩИТЫ -- SAFETY-NET PROVIDERS (организация и управление, тенденции)
Анотація: The article is devoted to the problems of motivation of modern specialists of humane professions at the stage of their formation. The most humane profession of humanity is the profession of a doctor. Therefore, the purpose of the article was to study the essence of motivation of medical staff of medical institutions of Ukraine, to determine the problem of managing the system of incentive of medical staff, to generalize and systematize the stages of designing stimulation of medical workers of medical institutions. Materials and methods of research were the analysis of domestic and foreign scientific sources, logical-theoretical procedure; method of system analysis and union; method of generalization (to study the quality of work of medical staff and identify problematic aspects of increasing work motivation). An anonymous survey on the motivation of professional activity of medical workers according to the method of K. Zamfir in the modification of A. Rean and a study on the practice of A. Leonov, S. Velichkovska on the differential assessment of the reduced working capacity of medical workers. Thus, the essence of motivation of medical staff of medical institutions of Ukraine was investigating, problems of management of system of inducement of medical staff are defined, stages of designing of stimulation of medical staff of medical institutions are generalized and systematized. To ensure quality management of motivation of medical staff of the medical institution, the manager must identify and eliminate the causes that negatively affect the reduction of stimulation for successful activities of medical staff and make timely and informed management decisions
Стаття присвячена проблемам мотивації сучасних фахівців гуманних професій на етапі їх становлення. Найгуманнішою професією людства є професія лікаря. Тому мета статті полягала у дослідженні саме сутності мотивації медичного персоналу лікувальних закладів України, визначенні проблеми управління системою мотивації медичного персоналу, узагальненні та систематизації етапів проектування мотивації медичного персоналу лікувальних закладів. Матеріалами та методами дослідження стали: аналіз вітчизняних та зарубіжних наукових джерел, логічно-теоретичний метод; метод системного аналізу та синтезу; метод узагальнення (для дослідження якості праці медичного персоналу та виявлення проблемних аспектів підвищення мотивації праці). Проведено анонімне опитування щодо мотивації професійної діяльності медичного персоналу за методикою К. Замфіра в модифікації А. Реана і опитування за методикою А. Леонова, С. Велічковської щодо диференційної оцінки станів зниженої працездатності медичних працівників. Отже, досліджено сутність мотивації медичного персоналу лікувальних закладів України, визначено проблеми управління системою мотивації медичного персоналу, узагальнено та систематизовано етапи проектування мотивації медичного персоналу лікувальних закладів. Для того, щоб забезпечити якісне управління мотивацією медичного персоналу лікувального закладу, керівникові необхідно вчасно виявляти та усувати причини, що негативно впливають на зниження спонукальних мотивів до успішної діяльності медичного персоналу та приймати своєчасні та зважені управлінські рішення
Дод.точки доступу:
Chorna, V. V.
Khliestova, S. S.
Korolova, N. D.
Неділько, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Єхалов, В. В.
    Принцип міждисциплінарної інтеграції та апріорної мотивації в медицині невідкладних станів [Текст] / В. В. Єхалов, О. В. Кравець // Медицина неотложных состояний. - 2015. - № 6. - С. 117-119


MeSH-головна:
ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EVIDENCE-BASED EMERGENCY MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Дод.точки доступу:
Кравець, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Іванченко, О. З.
    Мотивація навчальної діяльності у студентів першого курсу медичного факультету [Текст] = The motivation of learning activities of first-year students of the medical faculty / О. З. Іванченко // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 192-195. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Для організації і забезпечення результативної та успішної навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідно, щоб задачі, які вирішуються на заняттях та під час самостійної роботи були значущі і внутрішнє прийняті самими студентами. Стаття присвячена аналізу мотивації навчальної діяльності студентів першого курсу медичн ого факультету, рівню її сформованості та важливості для успішного навчального процесу. Автор описує методики проведення досліджень і подає отримані результати
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Іленко, Н. М.
    Методи розвитку професійної мотивації студентів-старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / Н. М. Іленко, О. М. Бойченко // Укр. стоматол. альманах. - 2018. - № 1. - С. 91-92. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ОБЩАЯ -- GENERAL PRACTICE, DENTAL
Анотація: Наголошено на розвитку мотиву та потреби студента-медика як одній із найактуальніших проблем у психології мотивації для майбутнього лікаря. Важливість цієї проблеми не підлягає сумніву, оскільки питання про розвиток мотивів і потреб тісно пов’язане з питанням про розвиток особистості в цілому.
Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Ільченко, С. І.
    Стан домінуючих мотивів навчання студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії [Текст] = Situation in dominant motives of students’ training at the department of propaedeutic pediatrics / С. І. Ільченко, Н. В. Мишина, А. О. Єфанова // Здоровье ребёнка. - 2017. - N 2. - С. 121-125. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: На даний час проблема становлення висококваліфікованих фахівців набуває все більшого значення. Сучасне суспільство ставить до випускника вищого медичного навчального закладу особливі вимоги, серед яких важливе місце займають високий професіоналізм, активність, вміння співчувати, навички спілкування на основі взаєморозуміння, знання медичної етики і деонтології. Саме тому процес підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасної освіти є досить складним процесом, який зумовлений багатьма чинниками. Проблема мотивації є однією з фундаментальних проблем навчання, а найважливішим параметром, який визначає ефективність процесу навчання студентів, є його особиста зацікавленість або мотивація навчання. В дослідженні брали участь студенти третього курсу Дніпропетровської медичної академії. У даній статті розглянуто сучасний стан проблеми навчально-професійної мотивації вітчизняних студентів і студентів-іноземців у процесі здійснення навчальної діяльності, а саме під час вивчення дисципліни «Пропедевтика педіатрії». Наведено результати дослідження основних, домінуючих мотивів навчання студентів третього курсу Дніпропетровської медичної академії, проведено аналіз домінуючих мотивів отримання вищої медичної освіти сучасними студентами, визначено ступінь їх важливості для кожного окремого студента. Виявлені відмінності в мотивах навчання вітчизняних студентів і студентів-іноземців. Результати дослідження основних груп мотивів професійної підготовки студентів і розподіл даних груп мотивів за ранговими значеннями можуть служити основою для подальшого дослідження, спрямованого на удосконалення процесу навчання і саморозвитку студентів, з урахуванням їх індивідуальних, особистісних якостей, рівня сформованості мотивів навчання
Currently, the problem of the formation of highly skilled professionals has become increasingly important. Modern society imposes special requirements on a graduate medical school, among which the most important are professionalism, activity and ability to compassion, communication skills through understanding and knowledge of medical ethics and deontology. This is why the training of future specialists is a complicated process determined by many factors in modern education. The problem of the motivation is one of the basic problems in education, and the most important parameter, which determines the effectiveness of the learning process of students, is their personal interest or motivation to study. The third-year students of Dnipropetrovsk Medical Academy took part in the research. This article reviews the current state of the problem in educational and professional motivation of local and foreign students in the process of learning activities, namely studying the subject “propedeutic pediatrics”. The results of researches on the main, dominant motives of teaching third-year students of Dnipropetrovsk Medical Academy were presented; the analysis of the dominant reasons for receiving higher medical education by modern students were analyzed; the degree of importance for each student had been determined. There were found differences between the educational motives of local and foreign students. The results of studying the main groups of motives for students’ vocational training and distribution of these groups of motives by the rank values could serve as a basis for further study aimed at improving the quality of education and students self-development according to their individual, personal qualities, level of educational motives
Дод.точки доступу:
Мишина, Н. В.
Єфанова, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Іоффе, І. В.
    Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я [Текст] = Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Дод.точки доступу:
Смірнов, С. М.
Криворучко, М. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Активность нейронов антеролатеральной области моторной коры мозга кролика при захвате пищевых и непищевых объектов в инструментальном поведении [Текст] / Р. Г. Аверкин, Ю. И. Александров, Ю. В Гринченко // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2001. - Т. 51, № 6. - С. 752-757


MeSH-головна:
НЕЙРОНЫ -- NEURONS (метаболизм)
МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX (метаболизм)
КРОЛИКИ -- RABBITS
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (физиология)
Дод.точки доступу:
Аверкин, Р. Г.
Александров, Ю. И.
Гринченко, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Актуальні акценти оптимізації виробничої практики студентів V курсу вищих медичних закладів України [Текст] / Л. С. Бабінець [та ін.] // Сімейна медицина. - 2019. - № 5/6. - С. 51-53. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (кадры, классификация, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, экономика, этика)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (использование, классификация, обучение, организация и управление, психология, стандарты, статистика, тенденции, этика)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (физиология, этика)
Анотація: Мета дослідження: підвищення ефективності практичної підготовки сімейного лікаря під час амбулаторної виробничої практики студентів V курсу. У статті висвітлено нові підходи до оптимізації підготовки фахівців із загальної практики-сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Наводиться досвід впровадження нових методик курації викладачами виробничої практики студентів V курсу. Проаналізовано проблемні питання їхньої практичної роботи за результатами добровільного анонімного анкетування. Висновки. 1. Розширення та зміцнення наявних клінічних практичних баз і залучення нових баз у центрах первинної медичної допомоги (ПМД), особливо у сільській місцевості, забезпечить оптимізацію проходження студентами амбулаторної лікарської практики. 2. Включення до програми амбулаторної виробничої практики питань економіки закладів охорони здоров’я ПМД, медичного права, менеджменту і маркетингу сприятиме адаптації випускників до нових соціально-економічних умов під час реформування системи охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Боровик, І. О.
Корильчук, Н. І.
Воронцов, О. О.
Мігенько, Б. О.
Рябоконь, С. С.
Творко, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Алекперова, Н.
    Внутренняя мотивация провизоров как фактор достижения успеха организации [Текст] / Н. Алекперова // Фармацевт практик. - 2017. - № 7/8. - С. 8-9. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
РАБОТОЙ УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- JOB SATISFACTION
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, тенденции, этика)
Анотація: Внутренняя мотивация вдохновляет сотрудников, позволяет раскрыть их потенциал и желание эффективно достигать целей организации
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Алекперова, Н.
    Вознаграждение как основа мотивации сотрудников организации [Текст] / Н. Алекперова // Фармацевт практик. - 2017. - № 6. - С. 4-5. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СЛУЖАЩИХ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОЦЕНКА -- EMPLOYEE PERFORMANCE APPRAISAL (методы, организация и управление, тенденции, этика)
РАБОТОЙ УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- JOB SATISFACTION
ВОЗНАГРАЖДЕНИЕ -- REWARD
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
Анотація: Система вознаграждения важна не только для удовлетворения финансовых и материальных потребностей сотрудников, но также для создания необходимых условий для их саморазвития, раскрытия внутреннего потенциала, предоставления им возможности заниматься любимой работой и получать от этого удовольствие
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Белугина, М. А.
    Жизненные стратегии у современных студентов: опыт психологического исследования [Текст] / М. А. Белугина // Психология в вузе. - 2008. - № 6. - С. 93-103

Рубрики: Жизнь--психол

   Студенты--психол


   Мотивация


Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Богданова, Н. Г.
    Влияние пептидных агонистов периферических опиоидных рецепторов на инструментальное пищевое поведение и пищевую мотивацию крыс [Текст] / Н. Г. Богданова, А. А. Колпаков, С. К. Судаков // Бюллетень экспериментальной биологии и медицины : Междунар. науч.- практ. журн. - 2014. - № 11. - С. 532-534. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0365-9615


MeSH-головна:
РЕЦЕПТОРЫ ОПИОИДНЫЕ МЮ -- RECEPTORS, OPIOID, MU
РЕЦЕПТОРЫ СИГМА -- RECEPTORS, SIGMA
ПИЩЕВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- FEEDING BEHAVIOR
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ЖИВОТНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ -- ANIMALS, LABORATORY
Дод.точки доступу:
Колпаков, А. А.
Судаков, С. К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Богородская, Е. М.
    Больные туберкулезом: мотивация к лечению [Текст] / Е. М. Богородская // Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2009. - № 2. - С. 3-11

Рубрики: Больного отношение к медицинской помощи

   Мотивация


   Туберкулез


   Фтизиатрия--организ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Божович, Л. И.
    Отношение школьников к учению как психологическая проблема [Текст] / Л. И. Божович // Психология в вузе. - 2008. - № 5. - С. 6-35

Рубрики: Обучение--психол

   Школьники--тенденции


   Оценка проводимой работы--ист


   Мотивация


Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Божович, Л. И.
    Развитие мотивов учения у советских школьников [Текст] / Л. И. Божович, Н. Г. Морозова, Л. С. Славина // Психология в вузе. - 2008. - № 5. - С. 36-120

Рубрики: Мотивация

   Школьники--ист--методы


   Познавательная способность


   Обучение--ист--методы


Дод.точки доступу:
Морозова, Н. Г.
Славина, Л. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Бузина, Т. С.
    Склонность к риску как психологическая мишень профилактики зависимости от психоактивных веществ [Текст] / Т. С. Бузина // Профилактическая медицина. - 2015. - Т. 18, № 4. - С. 23-27


MeSH-головна:
ПСИХОТРОПНЫЕ СРЕДСТВА -- PSYCHOTROPIC DRUGS (анализ, вредные воздействия, фармакология)
КАННАБИНОИДЫ -- CANNABINOIDS (анализ, вредные воздействия, фармакология)
РИСК -- RISK
ВОЛЯ -- VOLITION (действие лекарственных препаратов)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (действие лекарственных препаратов)
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)