Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мотивация<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндратів Е. О., Гурик З. Я., Чуйко Н. Я., Малофій Л. С., Костюк В. М.
Назва : Формування мотивацї у студентів при оволодінні дисципліною "Патоморфологія" [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Formation of students’ motivation in mastering pathomorphology discipline
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 170-174 (Шифр АУ50/2023/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
Анотація: Мотивація є суттєвим фактором активності людини, яка, у свою чергу, зумовлює розвиток та ефективність діяльності, зокрема, це стосується й освітнього процесу. В статті представлені шляхи та методи формування мотивації у студентів при оволодінні дисципліною «Патоморфологія». Для удосконалення шляхів та методів формування мотивації у студентів використовували аналіз наукових джерел щодо особливостей мотивації професійної та навчальної діяльності, принципів організації освітнього процесу на кафедрі патологічної анатомії. У сучасних умовах викладання «Патоморфології» вимагає постійного удосконалення відповідно до рівня розвитку медицини та вміння поєднувати класичні форми викладання з новими підходами до навчання. Зниження ефективності традиційних методів навчання, яке спостерігається при розгляді особливостей навчальної діяльності студентів, вимагає корекції та упровадження сучасних інноваційних методик навчання. Удосконалення методів формування мотивації до навчання сприятиме зростанню рівня засвоєння навчального матеріалу. Застосування нових інформаційних технологій та технічних засобів при дистанційній та змішаній формах навчання дозволяє демонструвати і вивчати морфологічні зміни патологічних процесів та захворювань, що, у свою чергу, забезпечить максимальний рівень засвоєння навчального матеріалу. Розмаїття демонстраційного матеріалу (макропрепарати, мікропрепарати, муляжі, об’ємні моделі, навчальні таблиці та схеми, відеофільми) у комплексі закладають основу знань. Залучення студентів до науково-дослідної роботи є важливим фактором у мотивації навчальної діяльностіMotivation is an essential factor of human activity, which, in turn, determines the development and efficiency of activities, including the educational process. A contradiction was revealed between the objective need to form the motivation of cognitive activity of students of a medical higher education institution (HEI) through the introduction of interactive technologies considering both the internal features of learning and external requirements for medical university-educated specialists – on the one hand, and the lack of scientifically grounded technology for forming the motivation of a medical HEI students’ cognitive activity using the latest systems – on the other hand. The main factor influencing students’ motivation to study is mastering of knowledge, skills and abilities that will lay the groundwork of their future professional activities. Students engaged in research are motivated to self-development and achievement. These are the ones that make students work hard, solve complex problems, engage in self-education, and overcome difficulties to achieve the highest results. The article presents the ways and methods of formation the students’ motivation when mastering the Pathomorphology discipline. In order to improve ways and methods of students’ motivating, we analysed scientific sources on the specifics of professional and educational activity motivation, the principles of educational process organisation at the Pathological Anatomy Department. Under trying circumstances of today, every applicant for higher education has the opportunity to obtain a full range of information on the Pathomorphology discipline on the Pathological Anatomy Department website and in the university repository for productive self-training and mastering practical skills and abilities provided by the discipline’s programme. To increase motivation in the study of pathomorphology and the level of assimilation of the material. The department uses general and special innovative methods that depend on the specifics of studying the discipline: explanatory-illustrative (informational-receptive), contextual, problematic, research, heuristic. Different strategies should be used to encourage students to become more intrinsically motivated, developing their sense of competence and control over their learning, and to motivate students with interesting content. Under present-day conditions, teaching Pathomorphology requires constant improvement in compliance with medicine development level and the ability to combine classical approaches to teaching with new learning concepts. The decline in traditional teaching methods efficiency, which is observed when considering the peculiarities of students’ learning activities, requires correction and implementation of modern innovative teaching methods. Improving the methods of learning motivation will help to increase the level of study material mastery. Applying new information technology and technical aids in distance and blended learning makes it possible to demonstrate and study morphological changes in pathological processes and diseases, which in turn will maximise the level of learning material mastering. The variety of illustrative material (macro preparations, micro preparations, breadboard models, 3-D models, training charts and diagrams, videos) taken in a whole lays the foundation of basic knowledge. Engaging students in research work is an important factor in learning activities motivating
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ханюков О. О., Смольянова О. В.
Назва : Шляхи підвищення мотивації до навчання в іноземних здобувачів вищої медичної освіти на клінічній кафедрі [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Ways to increase motivation for studying among foreign medical students in a clinical department
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 186-192 (Шифр АУ50/2023/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Серед основних факторів, що впливають на привабливість закладу вищої медичної освіти на міжнародному ринку, є задоволеність країни замовника результатами навчання. Останні визначаються за рівнем оволодіння випускником необхідними компетентностями, і серед них фахові - які студент опановує на клінічних кафедрах - займають чільне місце і є визначальними для професії. А набуття здобувачем зазначених у програмі компетентностей залежить, поміж іншого, від достатньої його мотивації. Було доведено, що мотивація до навчання здобувачів вищої медичної освіти (ВМО) змінюється під дією різних чинників. Саме тому метою дослідження було за результатами огляду літератури встановити фактори, які в іноземних здобувачів ВМО впливають на мотивацію до вивчення клінічної дисципліни, а також визначити шляхи її підвищення. При опрацюванні літературних джерел встановлено, що для підтримання достатнього рівня мотивації до навчання необхідне розуміння специфічних потреб студентів-медиків з інших країн і створення середовища, яке сприяє навчанню та розвитку. Серед напрямів роботи як викладача, так і закладу освіти, для підвищення мотивації до вивчення клінічної дисципліни в іноземних здобувачів ВМО виділено наступні: необхідність мовної підтримки, забезпечення набуття полікультурної компетентності, сприяння розвитку почуття зв’язку в групі, встановлення чітких навчальних цілей, регулярне забезпечення конструктивного зворотного зв'язку, покращення доступу до отримання клінічного досвіду, призначення наставника або тьютора, підкреслення значущості клінічної дисципліни, надання прикладів ролевих моделей, залучення до участі в дослідницьких проектах, акцентування уваги на необхідності фізичного й психічного благополуччяDuring the last decade, there was a constant increase in the share of foreign medical students in Ukrainian higher education institutions. But this trend was disrupted due to military aggression by the Russian Federation. Therefore, the institutions of higher medical education in Ukraine faced an urgent problem – to increase their attractiveness to foreign applicants now and restore the demand for educational services in the future. Among the main factors influencing the attractiveness of a higher education institution on the international market is the satisfaction of the customer's country with the results of training. The latter are determined by the level of the graduate's mastery of the necessary competencies. And among them, professional ones – which are acquired at clinical departments – have a crucial place and are decisive for the profession. It is important to note that motivation is one of the predictors of competencies acquisition. It has been proven that the inspiration for studying in medical students changes due to various factors. Their understanding will allow teachers and educational institutions to affect them to promote the development of positive motivation to study a clinical discipline in foreign learners. That is why the aim of the study was, based on the literature review, to establish the factors that influence the motivation to study a clinical discipline among foreign medical students, as well as to determine the ways to increase it. Results. When studying literary sources, it was found that one of the motivation models widely used in education is the self-determination theory, according to which there are three its key components: autonomy, competency, and relatedness (a sense of connection with others in the group). These three components interact and influence each other, forming the motivation to study the discipline. When students feel independent, consider themselves competent in their abilities, and have a supportive social environment, their motivation increases. To create positive motivation in foreign learners at the clinical department, it is necessary to understand their needs and make an environment that supports learning. And the strategies to implement this should target both changes on the organization's part and the impact on the individual student. Some of the interventions are specific to foreigners, while others do not differ from those used in all students, but this does not make them any less valuable. To increase motivation to study the clinical discipline in foreign medical students, the following directions of work were identified: to provide language support, ensure the acquisition of multicultural competence, foster the development of a sense of connection in the group, set clear learning objectives, regularly provide constructive feedback, improve access to clinical experience, appoint a mentor or tutor, emphasize the importance of clinical discipline, give examples of role models, involve in research projects, accentuate on the need for physical and mental well-being. It is important to remember that each student is unique and their motivations may differ from those of others. Regular feedback from international medical students and responsiveness to their needs and concerns is critical to creating an environment that fosters motivation to study a clinical discipline
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kletskova O. M., Rudenko A. M.
Назва : Assessment and determination of motivational factors for weight loss and indicators of the functional state of obese women in the rehabilitation process [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Оцінка й визначення мотиваційних факторів на зниження ваги та показників функціонального стану жінок із ожирінням у процесі реабілітації
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 55-59 (Шифр АУ50/2023/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЖЕНЩИН ЗДОРОВЬЕ -- WOMEN'S HEALTH
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ВЕСА СНИЖЕНИЯ ПРОГРАММЫ -- WEIGHT REDUCTION PROGRAMS
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: The rapid spread of obesity emphasizes the relevance of studying this issue and requires a detailed investigation, justification, and development of an appropriate physiotherapeutic intervention program tailored to the individual needs of each patient. Therefore, we have decided to dedicate our research to determining the motivational factors for weight loss in these women and analyzing the indicators of their functional status before undergoing a physiotherapeutic intervention program. The aim of the research is to develop a comprehensive program of physiotherapeutic interventions for women with obesity based on the study of motivational factors and analysis of existing approaches to obesity treatment, as well as to evaluate its effectiveness. Materials and methods. The study included a theoretical analysis of scientific and methodological literature, as well as instrumental examination methods using the remote body composition measuring method BC-418MA TANITA. A total of 68 women aged between 36 and 55 years (mature age) with different degrees of obesity participated in the research. They were divided into two groups: the control group (CG, n=34) and the experimental group (EG, n=34). The control group received rehabilitation measures following the standard treatment protocol, which included dietary №8 and physical exercises. The experimental group participated in a developed and pilot-tested physiotherapeutic intervention program, which included a complex of exercises aimed at improving the functional status of women, considering individual preferences, a modified method of dietary therapy (based on dietary table №8 according to Pevzner), and keeping a motivational journal. The study was conducted at the Sport Life fitness club in Kyiv, located at Mayakovskogo Avenue, 46, Troieshchyna district. The research course lasted for three months. Research results. Based on the obtained data, it is evident that both groups experienced a decrease in total body weight and a reduction in specific weight of adipose tissue by the end of the 3rd month. However, it is noteworthy that the level of BMI reduction after the developed program was significantly higher in the experimental group. After completing the course of comprehensive physical therapy, significant reductions in body mass index (BMI) were observed in both groups, with the control group showing a BMI of 29,66 ± 0,9 kg/m2 and the experimental group showing a BMI of 28,03 ± 0,5 kg/m2, (p0,05). Conclusions. The results of the survey of the studied group of women indicate that the vast majority of respondents – 73,0% chose the health factor as the main motivator for losing weight. For 54,4% of women, having a good appearance, especially physical attractiveness, can be achieved by correcting body weight. The results of the conducted research give grounds for asserting that the use of the diet therapy method and kinesiotherapy exercises developed by us as part of the physical rehabilitation program developed for women of the second mature age with obesity, led to a safe reduction of body weight and the fat component, and the achievement of individually planned results of figure correction. The advantages of the developed program are confirmed by the results of own researchМета дослідження - розробити комплексну програму фізіотерапевтичних втручань для жінок з ожирінням на підставі вивчення мотиваційних факторів та аналізу існуючих підходів до лікування ожиріння та оцінити її ефективність. Матеріали та методи. Дослідження включало теоретичний аналіз науково-методичної літератури та інструментальні методи обстеження з використанням дистанційного методу вимірювання складу тіла за допомогою приладу BC-418MA TANITA. У дослідженні взяли участь 68 жінок віком від 36 до 55 років (зрілий вік) з ожирінням різних ступенів, які були розділені на дві групи: контрольну (КГ, n=34) та експериментальну (ЕГ, n=34). Контрольна група отримувала реабілітаційні заходи за стандартною схемою лікування (дієтичний стіл №8, фізичні вправи). Експериментальна група брала участь у розробленій і апробованій програмі фізіотерапевтичних втручань, що включала комплекс вправ, спрямованих на покращення функціонального стану жінок з урахуванням бажань пацієнтки, модифіковану методику дієтичного харчування (відповідно до дієтичного столу №8 за Певзнером), та ведення мотиваційного щоденника. Дослідження проводилося на базі фітнес-клубу Sport Life у Києві, за адресою проспект Маяковського, 46, район Троєщина. Тривалість курсу дослідження становила три місяці. Результати дослідження показали, що обидві групи отримали зниження загальної маси тіла та зменшення питомої ваги жирової тканини до кінця 3-го місяця. Проте варто зауважити, що рівень зниження індексу маси тіла (BMI) наприкінці дослідження був значно кращим в експериментальній групі з показником 28,03 ± 0,5 кг/м2 порівняно з контрольною 29,66 ± 0,9 кг/м2, відповідно (p0,05). Висновки. Результати опитування досліджуваних жінок свідчать, що більшість респонденток (73,0%) обрала фактор «покращення здоров'я» як основний мотив для схуднення, для 54,4% жінок «досягнення привабливої зовнішності», особливо фізичної привабливості, може бути основним мотиваційним фактором для корекції маси тіла
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москалюк О. П., Шкварковський І. В., Гребенюк В. І., Козловська І. М.
Назва : Гейміфікація як спосіб підвищення мотивації студентів при засвоєнні хірургічних дисциплін
Паралельн. назви :Gamification as a way to increase students’ motivation in mastering surgical disciplines
Місце публікування : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2022. - Т. 21, № 2. - С. 65-68 (Шифр КУ26/2022/21/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Ключова функція сучасного викладача полягає у розкритті когнітивних здібностей студентів до навчання та пошуку внутрішніх мотиваторів, що проявляється в максимальному зацікавленні студента здобувати знання. Зрозуміло, що впровадження сучасних трендів (гейміфікація) в освітній процес потребує значних фінансових витрат. Однак, на нашу думку, процес гейміфікації може включати не тільки розвиток затратних комп’ютерних ігор, а й застосування принципів настільних ігор, зокрема, таких як «Мемо»З метою вивчення впливу застосування принципів настільної гри «Мемо» для зацікавленості та кращого засвоєння матеріалу з хірургічних дисциплін проведено педагогічний експеримент. Проаналізовано використання цього методу для засвоєння студентами матеріалу в 5 академічних групах 5 курсу – усього в педагогічному експерименті брали участь 64 студенти. Аналізуючи кількість правильних відповідей, встановлено, що студенти основної групи частіше відповідали правильно, ніж студенти групи контролю, а саме: 84% (21 картка) проти 72% (18 карток). Застосування вищенаведеного методу в групі з нижчим середньогруповим рівнем знань з хірургічних дисциплін показало, що кількість правильних відповідей була на рівні 76% (19 карток), що є вищим за кількість правильних відповідей у групі контролю. Повторне опитування вивченого матеріалу через місяць в основній та групі контролю показало кращі результати в основній групі (17 карток (68%) у групі контролю проти 76% (19 карток) – в основній групі). Це засвідчує про краще засвоєння матеріалу як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективіThe key function of the modern teacher is to reveal the cognitive abilities of students to learn and find internal motivators, which is manifested in the maximum interest of the student to acquire knowledge. It is clear that the introduction of modern trends (gamifi cation) in the educational process requires signifi cant fi nancial costs. However, in our opinion, the process of gamifi cation may include not only the development of costly computer games, but also the application of the principles of board games, in particular, such as «Memo»In order to study the impact of the application of the principles of the board game «Memo» for interesting and better learning of material of surgical disciplines, a pedagogical experiment was conducted. The use of this method for mastering the material by students in 5 academic groups of the 5-th year is analyzed – totally 64 students took part in the pedagogical experiment. Analyzing the number of correct answers, it was found that students in the main group were more likely to answer correctly than students in the control group 84% (21 cards) against 72% (18 cards). The application of the method in the group with a lower average level of knowledge in surgical disciplines showed that the number of correct answers was 76% (19 cards), which is higher than the number of correct answers in the control group. Re-survey of the studied material a month later in the main and control group showed better results in the main group (17 cards (68%) in the control groupagainst 76% (19 cards) in the main group). This indicates a better assimilation of the material, both in the short and long term
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майданович Я. О.
Назва : Гігієнічна оцінка факторів ризику для здоров’я студентів випускників національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 88-89 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Анотація: Здоров’я є станом, який є пріоритетним у формуванні якості життя, незалежно від статусу у кар’єрі чи сфері діяльності. Особливо важливим залишається питання профілактики захворювань, ніж лікування, зокрема у сучасної молоді, яка з кожним роком піддається впливу все більшої кількості факторів ризику. Ні для кого не секрет, що саме студенти також потрапляють у пастку чи не найбільше стресових ситуацій, що пов’язані з навчанням і не тільки, в тому числі і випускників. Фінальні іспити, пошук відповідей на питання майбутньої інтернатури, особисте життя потребує стійкості в плані емоцій. В молодому віці є більше можливостей раціонально використовувати компенсаторні можливості організму, проте важливо дотримуватись правил. Саме тому вивчивши стресові фактори і попередивши вплив їх на організм випускника медичного університету можна покращувати якість його здоров’я зараз і на перспективу. Мета роботи: Гігієнічна оцінка факторів ризику для здоров’я студентів випускників Національного медичного університету імені О.О.Богомольця (НМУ)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chorna V. V., Khliestova S. S., Korolova N. D., Неділько І. М.
Назва : The essence and problems of the motivation system at the stage of formation of modern specialists of humane professions
Паралельн. назви :Сутність та проблеми системи мотивації на етапі становлення сучасних фахівців гуманних професій
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 3. - С. 474-479 (Шифр ВУ80/2021/25/3)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА -- PEER REVIEW
СИСТЕМА СОЦИАЛЬНОЙ ЗАЩИТЫ -- SAFETY-NET PROVIDERS
Анотація: The article is devoted to the problems of motivation of modern specialists of humane professions at the stage of their formation. The most humane profession of humanity is the profession of a doctor. Therefore, the purpose of the article was to study the essence of motivation of medical staff of medical institutions of Ukraine, to determine the problem of managing the system of incentive of medical staff, to generalize and systematize the stages of designing stimulation of medical workers of medical institutions. Materials and methods of research were the analysis of domestic and foreign scientific sources, logical-theoretical procedure; method of system analysis and union; method of generalization (to study the quality of work of medical staff and identify problematic aspects of increasing work motivation). An anonymous survey on the motivation of professional activity of medical workers according to the method of K. Zamfir in the modification of A. Rean and a study on the practice of A. Leonov, S. Velichkovska on the differential assessment of the reduced working capacity of medical workers. Thus, the essence of motivation of medical staff of medical institutions of Ukraine was investigating, problems of management of system of inducement of medical staff are defined, stages of designing of stimulation of medical staff of medical institutions are generalized and systematized. To ensure quality management of motivation of medical staff of the medical institution, the manager must identify and eliminate the causes that negatively affect the reduction of stimulation for successful activities of medical staff and make timely and informed management decisionsСтаття присвячена проблемам мотивації сучасних фахівців гуманних професій на етапі їх становлення. Найгуманнішою професією людства є професія лікаря. Тому мета статті полягала у дослідженні саме сутності мотивації медичного персоналу лікувальних закладів України, визначенні проблеми управління системою мотивації медичного персоналу, узагальненні та систематизації етапів проектування мотивації медичного персоналу лікувальних закладів. Матеріалами та методами дослідження стали: аналіз вітчизняних та зарубіжних наукових джерел, логічно-теоретичний метод; метод системного аналізу та синтезу; метод узагальнення (для дослідження якості праці медичного персоналу та виявлення проблемних аспектів підвищення мотивації праці). Проведено анонімне опитування щодо мотивації професійної діяльності медичного персоналу за методикою К. Замфіра в модифікації А. Реана і опитування за методикою А. Леонова, С. Велічковської щодо диференційної оцінки станів зниженої працездатності медичних працівників. Отже, досліджено сутність мотивації медичного персоналу лікувальних закладів України, визначено проблеми управління системою мотивації медичного персоналу, узагальнено та систематизовано етапи проектування мотивації медичного персоналу лікувальних закладів. Для того, щоб забезпечити якісне управління мотивацією медичного персоналу лікувального закладу, керівникові необхідно вчасно виявляти та усувати причини, що негативно впливають на зниження спонукальних мотивів до успішної діяльності медичного персоналу та приймати своєчасні та зважені управлінські рішення
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kostyshyn A. B., Kostyshyn Z. T., Lukach U. R.
Назва : Motivation peculiarities of dentists’ continuous professional development [Електронний ресурс]
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 124-128 (Шифр АУ50/2021/4)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, DENTAL, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТРЕМЛЕНИЯ -- ASPIRATIONS (PSYCHOLOGY)
Анотація: One of the main tasks of modern higher education is to train specialists with a high level of competence who can constantly work on themselves. The relevance of the research topic is due to the need for continuous professional development of future dentists and the motivation of their training, and the development of an active life position in modern society. The purpose of our work is to study aspiration peculiarities of IFNMU students and interns to the successful and versatile improvement of personality. The personal qualities of the doctor provide comfortable psychological contact with the patient and maintain professional activities dedication. Communicative competence is the subject of special research in the field of future doctors' training. Professional communication is considered to be one of the components of the general culture of relations and contributes to the successful career of a specialist in any sphere of activity, especially the medical oneThe effectiveness of the educational process depends on the variety of forms and methods of presenting scientific and practical material. The directions of increasing motivation are as follows: constant improvement and updating of material, the use of interdisciplinary links to understand the importance and practical necessity of each subject in a higher educational establishment, the use of multimedia presentations during practical and lecture classes, work in simulation centers, implementation in the educational process of situational tasks "patient-doctor and doctor-patient" with further discussion and recognition of the flaws of each participants’ work. The usage of the latest information technologies and simulation centers helps not only to memorize a large amount of theoretical material but also to obtain practical and communication skills which are necessary for a modern doctorОдним із ключових завдань сучасної вищої освіти є підготовка спеціалістів із високим рівнем компетентності, які здатні постійно працювати над собою. Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю безперервного професійного розвитку майбутніх стоматологів та мотивацією їх навчання, розвитком активної життєвої позиції в умовах сучасного суспільства. Мета - це вивчення особливостей прагнень студентів та лікарів-інтернів ІФНМУ до успішного різнобічного вдосконалення особистості. Проблема формування та підтримки зацікавленості навчанням при опануванні молоддю майбутньої спеціальності продовжує існувати. Мотиваційні складові та фактори, які впливають на фаховий та особистий розвиток майбутнього лікаря, зростають із кожним курсом навчання, та цей процес не повинен зупинятися упродовж всього життя. Його ефективність залежить від форм подання матеріалу. Основним фактором, що впливає на зацікавленість освітою студентів й інтернів, є оволодіння знаннями, уміннями та навичками, які в подальшому сформують фундамент професійної діяльності. Підвищенню мотивації навчання сприяють: спосіб засвоєння матеріалу, його зміст, методи викладання; використання на кожному з етапів заняття проблемних завдань; застосування інтерактивних технологій
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zarichna T. P., Brytanova T. S., Raikova T. S., Knysh Ye. H.
Назва : Research on the motivation of pharmaceutical workers in pharmacies
Місце публікування : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2020. - Том 13, N 1. - С. 109-114 (Шифр АУ40/2020/13/1)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
Анотація: Мета роботи – вивчення факторів мотивації та демотивації в діяльності фармацевтичного персоналу та дослідження умов підвищення його трудової активності. Матеріали та методи. Матеріал для досліджень – статистично опрацьована інформація, котру отримали під час анкетування фармацевтичних фахівців аптечних закладів, що різняться за ступенем охоплення ринку (національні – фармацевтична організація 1 (ФО № 1), місцеві – фармацевтичні організації № 2, 3 (ФО № 2, № 3)) та за типом (аптека готових ліків – ФО № 1, аптека з виготовленням – ФО № 2, № 3). Протягом дослідження використовували методи аналізу, синтезу, групування, анкетування та метод Ф. Герцберґа. Результати. Дослідили фактори мотивації діяльності фармацевтичного персоналу: матеріальне, моральне стимулювання, заходи адміністративного впливу, трудовий настрій колективу, бажання досягти поваги в колективі, страх втратити роботу. У результаті порівняння факторів мотивації в аптеках обох типів встановили: в ФО № 1 провідним фактором мотивації є трудовий настрій колективу (Wij = 1), а в ФО № 2 і № 3 – матеріальне стимулювання (Wij = 1). Вивчили фактори демотивації працівників за методом Ф. Герцберґа: пряме управління та контроль, умови праці, міжособистісні стосунки, заробітна платня і стабільність роботи, внутрішня політика організації щодо персоналу. Результати показали, що найбільш значущими демотиваційними факторами для працівників ФО № 1 є система міжособистісних взаємовідносин (Wij = 1) і безпосередній контроль (Wij = 0,97). Вивчили думки фармацевтичних працівників про створення певних умов для поліпшення їхньої трудової діяльності. Визначили, що найбільш значущими умовами підвищення мотивації в ФО № 1, на думку її співробітників, є отримання високої заробітної плати (Wij = 0,98), стабільність (Wij = 0,95), раціональні вимоги керівництва (Wij = 0,94), гармонічні стосунки в колективі (Wij = 0,93), преміювання за якість праці (Wij = 0,93), кар’єрне зростання (Wij = 0,92) та комфортні умови праці (Wij = 0,92). Висновки. Порівняльний аналіз факторів мотивації показав, що у ФО № 1 провідним фактором мотивації є трудовий настрій колективу, а у ФО № 2 та № 3 – матеріальне стимулювання. Дослідження демотиваційних факторів показало, що в аптеках обох типів на мотивацію негативно впливають нестабільні міжособистісні стосунки. Аналіз умов підвищення мотивації показав, що в аптеках обох типів для працівників важливе отримання високої заробітної плати та її стабільність, а у ФО № 2 та № 3 – гармонічні стосунки в колективі, система преміювання.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Неханевич О. Б., Бакурідзе-Маніна В. Б., Смирнова О. Л., Бьон-Йоль Ю., Косинський О. В.
Назва : Вплив мотивованої ходьби з частковим розвантаженням ваги тіла на великі моторні функції в дітей з церебральним паралічем
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 4. - С. 107-114 (Шифр МУ10/2020/25/4)
MeSH-головна: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
ДЕТИ -- CHILD
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
ХОДЬБА -- WALKING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ВЕС ТЕЛА -- BODY WEIGHT
ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ ПРОГРАММЫ -- HEALTHY PEOPLE PROGRAMS
Анотація: Мета роботи - підвищити ефективність фізичної терапії порушень великих моторних функцій у дітей зі спастичною формою церебрального паралічу шляхом застосування програми терапевтичних тренувань з частковим розвантаженням ваги тіла і мотивованим переміщенням на розробленому пристрої для реабілітації людей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. У дослідження було включено 30 дітей від 6 до 11 років зі спастичною формою церебрального паралічу. Всі пацієнти були розділені на 2 групи: в групі І додатково до стандартного комплексу фізичної терапії призначали ходьбу по динамічної методикою, в групі ІІ - по статичній методиці з частковим розвантаженням ваги тіла. Тривалість застосування програми склала 6 тижнів. Обстеження проводили до початку, на 2, 4 і 6 тижнях тренувань. Вивчали просторово-тимчасові характеристики ходьби і показники активності повсякденному житті
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко Н. П., Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Назва : Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку
Паралельн. назви :Students’ motivation as a promise of successful professional development
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 43-48 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Н. І., Воронцов О. О., Мігенько Б. О., Рябоконь С. С., Творко В. М.
Назва : Актуальні акценти оптимізації виробничої практики студентів V курсу вищих медичних закладів України
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2019. - № 5/6. - С. 51-53 (Шифр СУ21/2019/5/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Мета дослідження: підвищення ефективності практичної підготовки сімейного лікаря під час амбулаторної виробничої практики студентів V курсу. У статті висвітлено нові підходи до оптимізації підготовки фахівців із загальної практики-сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Наводиться досвід впровадження нових методик курації викладачами виробничої практики студентів V курсу. Проаналізовано проблемні питання їхньої практичної роботи за результатами добровільного анонімного анкетування. Висновки. 1. Розширення та зміцнення наявних клінічних практичних баз і залучення нових баз у центрах первинної медичної допомоги (ПМД), особливо у сільській місцевості, забезпечить оптимізацію проходження студентами амбулаторної лікарської практики. 2. Включення до програми амбулаторної виробничої практики питань економіки закладів охорони здоров’я ПМД, медичного права, менеджменту і маркетингу сприятиме адаптації випускників до нових соціально-економічних умов під час реформування системи охорони здоров’я
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пудова С. С., Шпільчак Л. Я., Назаренко Н. С.
Назва : Оцінка сили впливу причин на вибір майбутньої професії студентами-фармацевтами
Паралельн. назви :Assessment of the reasons’ importance of future profession choice by pharmacy students
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 179-190 (Шифр АУ50/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: У статті висвітлено результати дослідження щодо важливості (сила впливу) факторів вибору професії фармацевта на основі опитування майбутніх провізорів. Їх представлено від найбільш важливої до найменш важливої причини вступу на фармацевтичний факультет й описано точку зору авторів щодо отриманого розподілу причин. Крім загальної оцінки ситуації на фармацевтичному факультеті, здійснено порівняння отриманих результатів для студентів денної та заочної форм навчання
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шушман І. В., Колесник П. О.
Назва : Динамічні зміни знань і ступеня мотивації сімейних лікарів та медсестер після проходження ними інтерактивного тренінгу
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2018. - № 5. - С. 32-35 (Шифр СУ21/2018/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МЕДСЕСТРИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- NURSING STAFF
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Анотація: Мета дослідження: оцінювання ефективності тренінгових занять щодо зміни рівня знань та ступеня мотивації сімейних лікарів стосовно впровадження в їхню клінічну практику доказового скринінгу та превентивних заходів. Матеріали та методи. До проведення інтерактивного тренінгу, одразу після проведення, через 3 і 12 міс після тренінгу проводили оцінювання знань учасників, а також оцінювання мотивації щодо впровадження знань у практичну діяльність. Загальна кількість осіб, які взяли участь у тестуванні, становила 334 особи, серед яких 68,7% сімейних лікарів та 31,3% медсестер. Результати. За результатами тестування середній рівень знань сімейних лікарів на початку тренінгу був досить низьким і становив лише 6,1±1,8 бала із 20 можливих. Одразу після тренінгу рівень знань достовірно підвищився і становив 14,9±2,3 бала (р0,001), а через 3 міс після тренінгу середній рівень знань зменшився до 10,21±3,21 бала, але був вище, ніж до початку тренінгу (р0,005). Рівень мотивації медпрацівників на початку тренінгу був середнім, одразу після тренінгу рівень мотивації підвищився до 19,95±2,38 бала і був достовірно вище, ніж спочатку (р0,005). Через 3 міс після тренінгу рівень мотивації учасників тренінгу до впровадження змін у практиці дещо знизився і становив 19,11±3,18 бала (р0,005), а через 12 міс після тренінгу він виявився достовірно нижче попередніх даних – 16,1±4,53 бала (р0,005) і фактично відповідав стартовому стартовому рівню мотивації, зареєстрованому до тренінгу. Заключення. Інтерактивні тренінги виявилися ефективним методом підвищення рівня знань і мотивації медпрацівників щодо впровадження в їхню клінічну практику доказових рекомендацій з профілактики і скринінгу кардіоваскулярних ризиків. Хоча рівень знань медпрацівників залишився стабільним через 3 і 12 міс після тренінгу, рівень мотивації через 12 міс після тренінгу достовірно знизився за відсутності низки факторів, що підтримують мотивацію медичного персоналу до змін
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куницька К.
Назва : Як керувати змінами у своєму житті
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 5. - С. 22-23 (Шифр ПУ70/2018/5)
MeSH-головна: ПОВЕДЕНИЕ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЕ -- EXPLORATORY BEHAVIOR
СТРЕМЛЕНИЯ -- ASPIRATIONS (PSYCHOLOGY)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ДОСТИЖЕНИЕ -- ACHIEVEMENT
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
Анотація: На роботі, в сім’ї від нас очікують нових досягнень, а швидкість подій, які відбуваються у світі, вимагає від нас адекватних реакцій. Внутрішній пресинг і тривога збільшуються. Нам ніби і хочеться змінюватись, але як пройти через це передчуття дискомфорту і що очікує нас там далі, ми не знаємо. І ми залишаємось між двох вогнів — внутрішнім невдоволенням ситуацією та зовнішніми обставинами, які ми не можемо контролювати
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іленко Н. М., Бойченко О. М.
Назва : Методи розвитку професійної мотивації студентів-старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології
Місце публікування : Укр. стоматол. альманах. - Полтава, 2018. - № 1. - С. 91-92 (Шифр УУ33/2018/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ОБЩАЯ -- GENERAL PRACTICE, DENTAL
Анотація: Наголошено на розвитку мотиву та потреби студента-медика як одній із найактуальніших проблем у психології мотивації для майбутнього лікаря. Важливість цієї проблеми не підлягає сумніву, оскільки питання про розвиток мотивів і потреб тісно пов’язане з питанням про розвиток особистості в цілому.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вастьянов Р. С., Савицкий И. В., Левченко Е. М., Остапенко И. О.
Назва : Превалирующая роль мотивации в обучении студентов на кафедре общей и клинической патологической физиологии Одесского национального медицинского университета
Місце публікування : Досягнення біології та медицини. - О, 2017. - № 1. - С. 63-67 (Шифр ДУ19/2017/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: В статье рассматриваются основные факторы, детерминирующие формирование у студентов положительной мотивации к обучению в стенах медицинского университета. Комплексный подход способствуют формированию целостной картины будущей профессии, мотивирует студентов к глубокому изучению теоретических и клинических дисциплинВ качестве примера комплексного подхода описывается процесс реформирования мировоззрения будущих врачей при обучении на кафедре общей и клинической патологической физиологии Одесского национального медицинского университета
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труфанова В. П.
Назва : Роль практичного заняття у формуванні професійної компетенції лікаря за фахом "Дитяча стоматологія"
Місце публікування : Український стоматологічний альманах. - Полтава, 2017. - № 2. - С. 71-73 (Шифр УУ33/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Розглянуто роль практичного заняття у формуванні професійної компетенції лікаря-стоматолога за фахом «Дитяча стоматологія», яке відбувається, головним чином, під час навчання на циклі спеціалізації. Мотивація лікарів-курсантів до активної пізнавальної діяльності тісно пов’язана з наявністю умов для реалізації особистості як професіонала. Підкреслено, що практичне заняття в системі підготовки лікаря за фахом “Дитяча стоматологія” до професійної діяльності відіграє провідну роль
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алекперова Н.
Назва : Вознаграждение как основа мотивации сотрудников организации
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 6. - С. 4-5 (Шифр ФУ17/2017/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: СЛУЖАЩИХ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОЦЕНКА -- EMPLOYEE PERFORMANCE APPRAISAL
РАБОТОЙ УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- JOB SATISFACTION
ВОЗНАГРАЖДЕНИЕ -- REWARD
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Система вознаграждения важна не только для удовлетворения финансовых и материальных потребностей сотрудников, но также для создания необходимых условий для их саморазвития, раскрытия внутреннего потенциала, предоставления им возможности заниматься любимой работой и получать от этого удовольствие
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алекперова Н.
Назва : Внутренняя мотивация провизоров как фактор достижения успеха организации
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 7/8. - С. 8-9 (Шифр ФУ17/2017/7/8)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
РАБОТОЙ УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- JOB SATISFACTION
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: Внутренняя мотивация вдохновляет сотрудников, позволяет раскрыть их потенциал и желание эффективно достигать целей организации
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іоффе І. В., Смірнов С. М., Криворучко М. Є.
Назва : Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я
Паралельн. назви :Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)