Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (41)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
1.


   
    Formation and improvement of clinical thinking in medical students [Text] / O. Khaniukov [et al.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - P15-20. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование)
Анотація: Introduction and purpose of the study: high require­ments for graduates of higher medical establishments facilitate the search, implementation and improvement of modern teaching methods in order to optimize the development of clinical thinking in medical students. In the the course of the work, a big volume of information was used, which was worked out using such methods as historical and literary synthesis, structural and logical analysis, abstract thinking and personal experience taking into account the principles of systemic approach and analysis. To improve the quality of medical students’ training it is necessary to use the innovative teaching methods. Presence of the personal clinical archive, with allow to use archival material in the training process (for example, to use case-method), in the analysis of a clinical case and the use of data in the scientific work. The article presents an example of a clinical problem and emphasizes the importance of the case-method in teaching students in higher educational institutions. Formation of clinical thinking takes place over the course of direct work with the patient, with an independent attempt to resolve a specific clinical situation in real conditions. Case method allows to reveal and form the necessary personal qualities and abilities of medical students, necessary for the further work. Modern methods and means of information technology must be purposefully implemented into clinical practice and educational process for the development of professional skills, formation of clinical thinking, ac­cumulation of clinical experience
Високі вимоги до випускників вищих начальних закладів медичного профілю сприяють пошуку, впровадженню та удосконаленню сучасних методів навчання з метою оптимізації розвитку клінічного мислення у студентів-медиків. У процесі роботи було використано об’ємний інформаційний матеріал, який опрацьований з використанням таких методів, як історико-літературний синтез, структурно-логічний аналіз, абстрактне мислення та особистий досвід з урахуванням принципів системного підходу та аналізу. Для підвищення якості підготовки студентів-медиків, формування та вдосконалення клінічного мислення необхідно використання інноваційних методів навчання. Наявність персонального клінічного архіву дозволить мати архівний матеріал для використання в навчальному процесі (наприклад, для використання кейс-метода), при аналізі клінічного випадку та використанні даних у науковій роботі. У статті представлений приклад клінічної задачі та підкреслюється значення кейс-метода в навчанні студентів у вищих навчальних медичних закладах. Формування клінічного мислення відбувається в процесі безпосередньої роботи із хворим, при самостійній спробі розв’язування конкретної клінічної ситуації в реальних умовах. Кейс-метод, як метод аналізу конкретного клінічного випадку, дозволяє розкрити та сформувати необхідні для подальшої трудової діяльності якості та здібності студентів-медиків, формує клінічне мислення, аналітичні здібності, самостійність у прийнятті рішення, комунікативність, навички роботи з достатньо великим об’ємом інформації. Сучасні методи та засоби інформаційних технологій необхідно цілеспрямовано впроваджувати в клінічну практику та навчальний процес для розвитку професійних навичок, формування клінічного мислення, накопичення клінічного досвіду
Дод.точки доступу:
Khaniukov, O.
Kozlov, S.
Yehudina, Ye. D.
Sapozhnychenko, L.
Kozlova, Yu.
Somilo, O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Hilman, A. Yu.
    Promotion of health through the prism of sanogenic thinking formation in youth [Текст] = Промоція здоров’я через призму формування саногенного мислення в молоді / A. Yu. Hilman // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 1. - С. 5-9


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОТНОШЕНИЕ К ЗДОРОВЬЮ -- ATTITUDE TO HEALTH
ДЕЦЕРЕБРАЦИИ СОСТОЯНИЕ -- DECEREBRATE STATE
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Анотація: Purpose: to find out the role of students’ sanogenic thinking formation in health promotion; to analyze the results of the texture structure of personality-behavioral determinants that define the development of sanogenic thinking of student youth
So, as a result of factor analysis, aspects of the formation of sanogenic thinking of students are identified and they include: persistence, reflexivity, self-control, high resistance to stress, low rigidity, emotional experience of joy. Sanogenic thinking aims to achieve psychological well-being of the individual, eliminate negative habits, manage own emotions. It reduces internal conflict, tension and can enhance health as a result of reflexive analysis of problem situations. To form sanogenic thinking in student youth it is necessary to create the qualities and properties that were determined as a result of factor analysis
Мета: з’ясувати роль формування саногенного мислення студентів у промоції здоров’я; проаналізувати результати фактурної структури особистісно-поведінкових детермінант, які визначають розвиток саногенного мислення студентської молоді
Для формування саногенного мислення у студентської молоді варто формувати якості та властивості, які були визначені в результаті факторного аналізу, серед яких: наполегливість, рефлексивність, самовладання, висока опірність стресу, низька ригідність, емоційне переживання радості. Саногенне мислення має на меті управління своїми емоціями, воно зменшує внутрішній конфлікт, напруженість та може зміцнювати здоров’я в результаті рефлексивного аналізу проблемних ситуацій
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ільєнков, Е.
    Життєві суперечності та вміння мислити [Текст] / Е. Ільєнков // Науковий світ. - 2002. - № 7. - С. 18-20


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Арестова, О. Н.
    Аффективные искажения в понимании пословиц [Текст] / О. Н. Арестова // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2006. - № 1. - С. 83-93

Рубрики: Афоризмы и пословицы

   Аффект


   Мышление


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Асмолов, А. Г.
    У порога неклассической релятивистской психологии [Текст] / А. Г. Асмолов // Сибирский психологический журнал. - 1998. - № Вып.7. - С. 7-15


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Белова, О. С.
    Особенности развития конкретно-действенного и наглядно-образного мышления у детей раннего возраста с перинатальным поражением центральной нервной системы [Текст] / О. С. Белова, Г. Л. Аруева, А. Г. Соловьев // Медико-социальная экспертиза и реабилитация : Науч.-практ. журн. - 2014. - № 1. - С. 44-46 . - ISSN 1560-9537


MeSH-головна:
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- NERVOUS SYSTEM DISEASES
ДЕТИ -- CHILD
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Дод.точки доступу:
Аруева, Г. Л.
Соловьев, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Вадзюк, С. Н.
    Розумова працездатність у старшокласників при різних погодних умовах [Текст] / С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 2/3. - С. 61-68


MeSH-головна:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION (физиология)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ПАМЯТЬ -- MEMORY (физиология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
МЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- METEOROLOGICAL CONCEPTS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Вивчали розумову працездатність у старшокласників при різних погодних умовах. Встановлено, що з їх погіршенням знижуються такі властивості: сприймання, увага, пам’ять та мислення. Коефіцієнт розумової працездатності у 15-річних учнів при І типі погоди становив 0,90 ± 0,04 ум. од., а при ІІІ типі був достовірно меншим – 0,78 ± 0,03 ум.од., ніж при І і ІІ типах. Для учнів віком 16 років за умов І типу погоди він був 0,94 ± 0,02 ум.од., за ІІ – вірогідно погіршився порівняно зі значеннями при І типі (0,86 ± 0,02 ум.од.), а за ІІІ типу його значення становили 0,80 ± 0,02 ум.од., що вірогідно менше від таких, які були за метеоситуації І типу. У 17-річних старшокласників при І типі погоди коефіцієнт розумової працездатності сягав 0,89 ± 0,02 ум.од., а при ІІІ типі вірогідно зменшився до 0,74 ± 0,03 ум.од. порівняно зі значеннями при метеоситуаціях І і ІІ типів. Виявлені нами вікові та статеві особливості розумової працездатності при різних погодних умовах слід враховувати при диференціації навчання та прогнозуванні ефективності роботи.
Дод.точки доступу:
Ратинська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Вацеба, М. О.
    Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying / М. О. Вацеба // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Ващук, А. А.
    Формування клінічного мислення у іноземних студентів при вивченні курсу медичної біології [Текст] / А. А. Ващук, Н. Г. Коломієць, Н. А. Лиса // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 234-236


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Дод.точки доступу:
Коломієць, Н. Г.
Лиса, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Волошина, Л. О.
    Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів [Текст] = Lateral thinking as an important component of clinical thinking of future doctors / Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (классификация)
Анотація: У статті аналізується проблема розвитку латерального мислення як складової професійного клінічного мислення та креативності майбутніх лікарів. Розглядаються такі аспекти латерального мислення, як логічність і критичність, його роль у формуванні клінічного мислення та лікарської інтуїції студентів медичних закладів. Зроблено висновок про необхідність формування у студентів-медиків розвинутого латерального мислення, яке дасть майбутньому лікарю можливість генерувати нові ідеї, знаходити оригінальні способи розв’язання клінічних проблем
Дод.точки доступу:
Леко, Б. А.
Кушнір, Л. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)