Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (41)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
1.


    Сафронова, Я. Л.
    Подготовка специалиста к психологической консультативной деятельности в сфере предпринимательства: содержание учебного курса [Текст] / Я. Л. Сафронова // Психология в вузе. - 2012. - № 6. - С. 65-97

Рубрики: Обучение по специальным программам--методы

   Консультативная помощь--организ


   Предпринимательство


   Мышление


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Клиническое мышление нейрохирурга [Текст] / Л. Б. Лихтерман [и др.] // Журнал вопросы нейрохирургии им.Н.Н.Бурденко. - 2014. - Т. 78, № 6. - С. 68-79


MeSH-головна:
НЕЙРОХИРУРГИЯ -- NEUROSURGERY (психология, этика)
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ВСЕГО ТЕЛА -- WHOLE BODY IMAGING (психология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (этика)
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Дод.точки доступу:
Лихтерман, Л. Б.
Кравчук, А. Д.
Охлопков, В. А.
Элиава, Ш. Ш.
Яковлев, С. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Чернецкая, Н. И.
    Психология творческого мышления: специальный практикум для студентов [Текст] / Н. И. Чернецкая // Психология в вузе. - 2014. - № 6. - С. 43-61


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL (методы, организация и управление)
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS (стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Горб-Гаврильченко, И. В.
    Роль деловой игры в формировании клинического мышления и коммуникативных навыков у будущих врачей-стоматологов [Текст] / И. В. Горб-Гаврильченко // Укр. стом. альм. - 2016. - № 3(т.1). - С. 104-107. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Московко, Г. С.
    Розвиток клінічного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів, як когнітивна складова професійної компетентності [Текст] / Г. С. Московко // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 271-274. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Анотація: Мета викладання на кафедрі неврології та нейрохірургії полягає в забезпеченні професійної ерудиції, розвитку клінічного мислення, формуванню у студентів навичок, необхідних для неврологічного дослідження і діагностування найбільш частих, або невідкладних, уражень нервової системи. Активні технології, що сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, зокрема метод клінічних рольових ігор, активно впроваджуються в практику кафедри неврології та нейрохірургії факультету післядипломної освіти Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Криштафор, А. А.
    Восприятие, память и мышление. Их значение в интенсивной терапии критических состояний [Текст] / А. А. Криштафор // Медицина неотложных состояний. - 2016. - № 4. - С. 187


MeSH-головна:
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПАМЯТЬ -- MEMORY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань [Текст] = The formation of students’ clinical thinking by means of situational tasks usage / О. Г. Буряк [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 10-12


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Анотація: Мета роботи – обговорення можливості застосування ситуаційних завдань для формування клінічного мислення у студентів. Основна частина. Одним із головних завдань навчання студентів-медиків є формування клінічного мислення, що дозволяє надалі самостійно працювати з хворими як під час навчання на старших курсах, так і в інтернатурі. Беручи до уваги, що проведення практичних занять передбачає тестовий контроль знань на кожному занятті, з одного боку, а з іншого – передбачає відпрацювання практичних навичок з обстеження хворого, це певним чином обмежує можливості розвитку у студентів клінічного мислення. Поточний контроль – це не тільки перевірка рівня засвоєння матеріалу заняття, це ще й продовження навчання, повторення основних питань теми, систематизація знань та вмінь, а також їх закріплення. Контроль за допомогою ситуаційних завдань покликаний підбити підсумок освоєння кожного розділу, підсумовувати знання студента, дати йому можливість систематизувати свої уявлення про провідні синдроми і клінічні ознаки захворювань різних систем та органів, дозволяє внести корективи в його розуміння законів функціонування організму в цілому. Таким чином, частка клінічного мислення в рішенні ситуаційних задач дуже значна, і значення їх не вичерпується тільки контролем поточної підготовки по тій чи іншій темі, а є проміжним тренувальним заходом у системі підготовки. Висновок. Таким чином, клінічні ситуаційні завдання можна використовувати не тільки для контролю знань, а й для формування клінічного мислення
Дод.точки доступу:
Буряк, О. Г.
Павлюкович, Н. Д.
Павлюкович, О. В.
Чимпой, К. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Глазунов, О. А.
    Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога [Текст] / О. А. Глазунов, С. В. Степанова // Вісник стоматології. - 2017. - N 1. - С. 76-78. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Алгоритмизация и процессуальное руководство лечебного процесса стали очень популярными. Навыки алгоритмического мышления способствуют формированию особого стиля поведения врача-интерна-стоматолога с пациентом. Алгоритмическое мышление позволит врачу эффективно собрать жалобы и анамнез у пациента, определить наиболее подходящие подходы к обследованию, четко спланировать свои лечебные действия. Вместе с тем, необходимо прививать понятия и виденья и недостатков стандартов, т.к. каждый больной и его болезнь индивидуальны, персонифицированы. Поэтому главная роль педагога акцентировать внимание на том, что при применении стандартов должна быть предусмотрена этиопатогенетическая направленность лечения, а выбор технологии всегда должен оставаться за врачом, в пределах его знаний и возможностей, особенностей больного, нозологической формы и течения болезни
Дод.точки доступу:
Степанова, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Вацеба, М. О.
    Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying / М. О. Вацеба // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Крижанівська, А. Є.
    Роль когнітивних можливостей студентів при вивченні онкології [Текст] = The role of student cognitive capacity in the study of oncology / А. Є. Крижанівська // Art of Medicine. - 2018. - N 1. - С. 59-62. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
КОГНИТИВНЫЙ РЕЗЕРВ -- COGNITIVE RESERVE (физиология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: В останні роки масштабного розмаху набувають дослідження когнітивних здібностей за допомогою найрізноманітніших методів. Станом на сьогодні розвиток когнітивних здібностей для вчених виступає одним із провідних завдань. У зв’язку з цим розробляються нові психологічні схеми та методи. При цьому дослідники прагнуть знайти способи розвинути людський інтелект і когнітивні здібності. Сукупним розумовим потенціалом людини виступає інтелект. Він включає в себе інструменти реалізації когнітивних здібностей, які мають бути доцільно використані для адаптації людини до життя. Інтелект формується в процесі становлення особистості в конкретному суспільстві і залежить від її соціалізації. “Кожний організм вичерпує з величезного резервуару можливостей світу все те, що для нього доступно, що відповідає його когнітивним здібностям”. Завдяки когнітивним здібностям функції розуму людини не вичерпуються лише інтелектом, найважливішу роль відіграють інтуїція і, особливо, мислення. Людина має здатність сприймати, зберігати і відтворювати набуті знання, крім того, їх обробляти, генеруючи нові ідеї і використовувати їх в конкретних рішеннях. Пам’ять, спостережливість, уява і, особливо, мислення постійно розвиваються протягом всього життя. Це необхідно не тільки в науковій діяльності, але й у повсякденному житті. Світогляд людини – це не тільки система знань про оточуючий світ, спосіб пізнання, але й результат засвоєння і формування відношення до оточуючого середовища
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)