Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (41)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
1.


   
    Formation and improvement of clinical thinking in medical students [Text] / O. Khaniukov [et al.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - P15-20. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование)
Анотація: Introduction and purpose of the study: high require­ments for graduates of higher medical establishments facilitate the search, implementation and improvement of modern teaching methods in order to optimize the development of clinical thinking in medical students. In the the course of the work, a big volume of information was used, which was worked out using such methods as historical and literary synthesis, structural and logical analysis, abstract thinking and personal experience taking into account the principles of systemic approach and analysis. To improve the quality of medical students’ training it is necessary to use the innovative teaching methods. Presence of the personal clinical archive, with allow to use archival material in the training process (for example, to use case-method), in the analysis of a clinical case and the use of data in the scientific work. The article presents an example of a clinical problem and emphasizes the importance of the case-method in teaching students in higher educational institutions. Formation of clinical thinking takes place over the course of direct work with the patient, with an independent attempt to resolve a specific clinical situation in real conditions. Case method allows to reveal and form the necessary personal qualities and abilities of medical students, necessary for the further work. Modern methods and means of information technology must be purposefully implemented into clinical practice and educational process for the development of professional skills, formation of clinical thinking, ac­cumulation of clinical experience
Високі вимоги до випускників вищих начальних закладів медичного профілю сприяють пошуку, впровадженню та удосконаленню сучасних методів навчання з метою оптимізації розвитку клінічного мислення у студентів-медиків. У процесі роботи було використано об’ємний інформаційний матеріал, який опрацьований з використанням таких методів, як історико-літературний синтез, структурно-логічний аналіз, абстрактне мислення та особистий досвід з урахуванням принципів системного підходу та аналізу. Для підвищення якості підготовки студентів-медиків, формування та вдосконалення клінічного мислення необхідно використання інноваційних методів навчання. Наявність персонального клінічного архіву дозволить мати архівний матеріал для використання в навчальному процесі (наприклад, для використання кейс-метода), при аналізі клінічного випадку та використанні даних у науковій роботі. У статті представлений приклад клінічної задачі та підкреслюється значення кейс-метода в навчанні студентів у вищих навчальних медичних закладах. Формування клінічного мислення відбувається в процесі безпосередньої роботи із хворим, при самостійній спробі розв’язування конкретної клінічної ситуації в реальних умовах. Кейс-метод, як метод аналізу конкретного клінічного випадку, дозволяє розкрити та сформувати необхідні для подальшої трудової діяльності якості та здібності студентів-медиків, формує клінічне мислення, аналітичні здібності, самостійність у прийнятті рішення, комунікативність, навички роботи з достатньо великим об’ємом інформації. Сучасні методи та засоби інформаційних технологій необхідно цілеспрямовано впроваджувати в клінічну практику та навчальний процес для розвитку професійних навичок, формування клінічного мислення, накопичення клінічного досвіду
Дод.точки доступу:
Khaniukov, O.
Kozlov, S.
Yehudina, Ye. D.
Sapozhnychenko, L.
Kozlova, Yu.
Somilo, O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Hilman, A. Yu.
    Promotion of health through the prism of sanogenic thinking formation in youth [Текст] = Промоція здоров’я через призму формування саногенного мислення в молоді / A. Yu. Hilman // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 1. - С. 5-9


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОТНОШЕНИЕ К ЗДОРОВЬЮ -- ATTITUDE TO HEALTH
ДЕЦЕРЕБРАЦИИ СОСТОЯНИЕ -- DECEREBRATE STATE
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Анотація: Purpose: to find out the role of students’ sanogenic thinking formation in health promotion; to analyze the results of the texture structure of personality-behavioral determinants that define the development of sanogenic thinking of student youth
So, as a result of factor analysis, aspects of the formation of sanogenic thinking of students are identified and they include: persistence, reflexivity, self-control, high resistance to stress, low rigidity, emotional experience of joy. Sanogenic thinking aims to achieve psychological well-being of the individual, eliminate negative habits, manage own emotions. It reduces internal conflict, tension and can enhance health as a result of reflexive analysis of problem situations. To form sanogenic thinking in student youth it is necessary to create the qualities and properties that were determined as a result of factor analysis
Мета: з’ясувати роль формування саногенного мислення студентів у промоції здоров’я; проаналізувати результати фактурної структури особистісно-поведінкових детермінант, які визначають розвиток саногенного мислення студентської молоді
Для формування саногенного мислення у студентської молоді варто формувати якості та властивості, які були визначені в результаті факторного аналізу, серед яких: наполегливість, рефлексивність, самовладання, висока опірність стресу, низька ригідність, емоційне переживання радості. Саногенне мислення має на меті управління своїми емоціями, воно зменшує внутрішній конфлікт, напруженість та може зміцнювати здоров’я в результаті рефлексивного аналізу проблемних ситуацій
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Коцан, І. Я.
    α-Активність мозку чоловіків і жінок за умов дивергентного мислення [Текст] / І. Я. Коцан, Н. О. Козачук, Т. І. Мамчич // Фізіологічний журнал. - 2014. - Т. 60, № 2. - С. 93-101


Рубрики: Мужск

   Женск


MeSH-головна:
АЛЬФА-РИТМ -- ALPHA RHYTHM (физиология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
Дод.точки доступу:
Козачук, Н. О.
Мамчич, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Арестова, О. Н.
    Аффективные искажения в понимании пословиц [Текст] / О. Н. Арестова // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2006. - № 1. - С. 83-93

Рубрики: Афоризмы и пословицы

   Аффект


   Мышление


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Дацишин, П. Т.
    Визначення домінуючої півкулі як перспективний напрямок розвитку критичного мислення у студентів-медиків [] / П. Т. Дацишин, С. О. Сучок, Т. М. Хлипняч // Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 395-397. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX (физиология)
Дод.точки доступу:
Сучок, С. О.
Хлипняч, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Разумникова, О. М.
    Влияние мотивации на изменения мощности биопотенциалов коры головного мозга при выполнении образных и вербальных творческих заданий [Текст] / О. М. Разумникова, Н. В. Вольф, И. В. Тарасова // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2007. - Т. 57, № 5. - С. 553-561. - Библиогр.: с. 561

Рубрики: Мотивация

   Мышление


   Творческие способности


   Психологические тесты


   Электроэнцефалография


   Мозга головного топография биопотенциалов


Дод.точки доступу:
Вольф, Н. В.
Тарасова, И. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Криштафор, А. А.
    Восприятие, память и мышление. Их значение в интенсивной терапии критических состояний [Текст] / А. А. Криштафор // Медицина неотложных состояний. - 2016. - № 4. - С. 187


MeSH-головна:
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПАМЯТЬ -- MEMORY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ященко, Ю. Б.
    Вплив деяких соціальних факторів на пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку [Текст] / Ю. Б. Ященко, Л. В. Ященко // Клінічна та експериментальна патологія. - 2002. - Т. 1, № 1. - С. 54-56


MeSH-головна:
СОЦИОБИОЛОГИЯ -- SOCIOBIOLOGY (тенденции)
ДОШКОЛЬНИКИ (классификация, статистика)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
Дод.точки доступу:
Ященко, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Динамічні зміни "Кліпового мислення" у студентів-медиків та їх інтеграція у вищу медичну освіту / С. І. Баранник [та ін.] // Урологія. - 2019. - Том 23, N 3. - С. 264-269


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (использование)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Проведено порівняльний аналіз за результатами опитування студентів та лікарів-інтернів. Відзначена позитивна динаміка еволюційних змін "кліпового мислення" у студентів середніх та старших курсів навчання. Цю обставину слід враховувати при складанні плану та підготовці до занять.
Проведен сравнительный анализ по результатам опроса студентов и врачей-интернов. Отмечена положительная динамика эволюционных изменений "клипового мышления" у студентов средних и старших курсов обучения. Это обстоятельство следует учитывать при составлении планой и подготовке к занятиям.
Дод.точки доступу:
Баранник, С. І.
Стусь, В. П.
Трофімов, М. В.
Єхалов, В. В.
Бараннік, К. С.
Єгоров, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Динамическое картирование головного мозга и когнитивное управление виртуальным игровым сюжетом (исследование методами функциональной магнитно-резонансной томографии) [Текст] / М. В. Резакова [и др.] // Бюллетень экспериментальной биологии и медицины : Междунар. науч.- практ. журн. - 2012. - Т. 154, № 12. - С. 669-673. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Магнитного резонанса изображение

   Мозг головной


   Мышление


   Интерфейс пользователя с ЭВМ


Дод.точки доступу:
Резакова, М. В.
Мажирина, К. Г.
Покровский, М. А.
Савелов, А. А.
Савелова, О. А.
Штарк, М. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)