Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Роговий Ю. Є. Роль критичного мислення в покращанні викладання фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін/Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий, В. В. Білоокий // Буковинський медичний вісник, 2023. т.Т. 27,N № 1.-С.85-89
|
>2.
| Процик Г. М. Метод проєктів: минуле і майбутнє/Г. М. Процик // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.67-71
|
>3.
| Певні якості мислення у лікарів-інтернів різних фахів/В. П. Стусь [та ін.] // Урологія. -Дніпропетровськ, 2020. т.Том 24,N N 2.-С.180-185
|
>4.
| Кліпове мислення в анестезіології: парадокс сьогодення/В. В. Єхалов [та ін.] // Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. -К., 2020,N N 1.-С.39-42
|
>5.
| Hilman A. Yu. Promotion of health through the prism of sanogenic thinking formation in youth/A. Yu. Hilman // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.5-9
|
>6.
| Основные понятия и физико-химические явления, имеющие концептуальное значение для формирования системного клинического мышления и формализации представления о системной структурно-функциональной организации организма человека/В. И. Побережный [та ін.] // Pain Medicine. Медицина Болю, 2020. т.Том 5,N N 2.-С.15-62
|
>7.
| Вадзюк С. Н. Розумова працездатність у старшокласників при різних погодних умовах/С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська // Фізіологічний журнал. -К., 2020. т.Том 66,N N 2/3.-С.61-68
|
>8.
| Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/О. Г. Буряк [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.10-12
|
>9.
| Formation and improvement of clinical thinking in medical students/O. Khaniukov [et al.] // Медичні перспективи, 2019. т.Т. 24,N № 1.-С.15-20
|
>10.
| Клиповое мышление в анестезиологии: катастрофа или закономерность?/Е. Н. Клигуненко [и др.] // Медицина неотложных состояний. -Київ, 2019,N N 3.-С.124-136
|
>11.
| Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів"-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.88-91
|
>12.
| Кметь Т. І. Роль дисципліни "Гігієна та екологія" в системі вищої медичної освіти і формуванні профілактичного мислення лікаря-стоматолога/Т. І. Кметь // Одеський медичний журнал. -Одеса, 2019,N N 1.-С.17-21
|
>13.
| К вопросам основы формализации клинического мышления. Основные понятия, имеющие концептуальное значение/В. И. Побережный [та ін.] // Pain Medicine. Медицина Болю, 2019. т.Том 4,N N 4.-С.4-40
|
>14.
| Гільман А. Ю. Особливості саногенного мислення у жінок/А. Ю. Гільман // Медична психологія. -Х., 2019. т.Том 14,N N 4.-С.58-64
|
>15.
| Динамічні зміни "Кліпового мислення" у студентів-медиків та їх інтеграція у вищу медичну освіту/С. І. Баранник [та ін.] // Урологія. -Дніпропетровськ, 2019. т.Том 23,N N 3.-С.264-269
|
>16.
| Крижанівська А. Є. Роль когнітивних можливостей студентів при вивченні онкології/А. Є. Крижанівська // Art of Medicine, 2018,N N 1.-С.59-62
|
>17.
| Глазунов О. А. Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога/О. А. Глазунов, С. В. Степанова // Вісник стоматології. -Одесса, 2017,N N 1.-С.76-78
|
>18.
| Криштафор А. А. Восприятие, память и мышление. Их значение в интенсивной терапии критических состояний/А. А. Криштафор // Медицина неотложных состояний. -Донецк, 2016,N № 4.-С.187
|
>19.
| Волошина Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів/Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір // Медична освіта, 2016,N № 1.-С.11-14
|
>20.
| Московко Г. С. Розвиток клінічного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів, як когнітивна складова професійної компетентності/Г. С. Московко // Буковинський медичний вісник. -Чернівці, 2016. т.Т. 20,N № 2.-С.271-274
|
|
|