Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (40)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Сафронова Я. Л. Подготовка специалиста к психологической консультативной деятельности в сфере предпринимательства: содержание учебного курса/Я. Л. Сафронова // Психология в вузе, 2012,N № 6.-С.65-97
2.

Клиническое мышление нейрохирурга/Л. Б. Лихтерман [и др.] // Журнал вопросы нейрохирургии им.Н.Н.Бурденко, 2014. т.Т. 78,N № 6.-С.68-79
3.

Чернецкая Н. И. Психология творческого мышления: специальный практикум для студентов/Н. И. Чернецкая // Психология в вузе, 2014,N № 6.-С.43-61
4.

Горб-Гаврильченко И. В. Роль деловой игры в формировании клинического мышления и коммуникативных навыков у будущих врачей-стоматологов/И. В. Горб-Гаврильченко // Український стоматологічний альманах. -Полтава, 2016,N № 3(т.1).-С.104-107
5.

Московко Г. С. Розвиток клінічного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів, як когнітивна складова професійної компетентності/Г. С. Московко // Буковинський медичний вісник. -Чернівці, 2016. т.Т. 20,N № 2.-С.271-274
6.

Криштафор А. А. Восприятие, память и мышление. Их значение в интенсивной терапии критических состояний/А. А. Криштафор // Медицина неотложных состояний. -Донецк, 2016,N № 4.-С.187
7.

Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/О. Г. Буряк [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.10-12
8.

Глазунов О. А. Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога/О. А. Глазунов, С. В. Степанова // Вісник стоматології. -Одесса, 2017,N N 1.-С.76-78
9.

Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/М. О. Вацеба // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.34-36
10.

Крижанівська А. Є. Роль когнітивних можливостей студентів при вивченні онкології/А. Є. Крижанівська // Art of Medicine, 2018,N N 1.-С.59-62
11.

Організація просторово-часових параметрів ходьби з одночасним виконанням додаткового когнітивного завдання у жінок підліткового, юного та середнього віку/В. М. Мороз [и др.] // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2015,N № 24.-С.6-10
12.

Роговий Ю. Є. Роль критичного мислення в покращанні викладання фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін/Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий, В. В. Білоокий // Буковинський медичний вісник, 2023. т.Т. 27,N № 1.-С.85-89
13.

Петрушанко Т. О. Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни "Терапевтична стоматологія"/Т. О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2015,N № 25.-С.176-178
14.

Волошина Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів/Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір // Медична освіта, 2016,N № 1.-С.11-14
15.

Семененко А. І. Сучасні педагогічні методи, що впливають на поглиблення клінічного мислення у студентів медичних вузів/А. І. Семененко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2015. т.Т. 19,N № 2.-С.477-479
16.

Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів"-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.88-91
17.

Певні якості мислення у лікарів-інтернів різних фахів/В. П. Стусь [та ін.] // Урологія. -Дніпропетровськ, 2020. т.Том 24,N N 2.-С.180-185
18.

Гільман А. Ю. Особливості саногенного мислення у жінок/А. Ю. Гільман // Медична психологія. -Х., 2019. т.Том 14,N N 4.-С.58-64
19.

Процик Г. М. Метод проєктів: минуле і майбутнє/Г. М. Процик // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.67-71
20.

Основные понятия и физико-химические явления, имеющие концептуальное значение для формирования системного клинического мышления и формализации представления о системной структурно-функциональной организации организма человека/В. И. Побережный [та ін.] // Pain Medicine. Медицина Болю, 2020. т.Том 5,N N 2.-С.15-62
 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)