Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (41)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.


   
    Негативные психические расстройства при эпилепсии [] / М. В. Усюкина [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2014. - Т. 114, № Прил. к№4 (Вып. 2. Эпилепсия). - С. 3-7


MeSH-головна:
ЭПИЛЕПСИЯ -- EPILEPSY (осложнения, психология)
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (осложнения, психология)
ЛИЧНОСТИ РАССТРОЙСТВА -- PERSONALITY DISORDERS (осложнения, психология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Дод.точки доступу:
Усюкина, М. В.
Корнилова, С. В.
Лаврущик, М. В.
Шахбази, Т. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Дацишин, П. Т.
    Визначення домінуючої півкулі як перспективний напрямок розвитку критичного мислення у студентів-медиків [] / П. Т. Дацишин, С. О. Сучок, Т. М. Хлипняч // Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 395-397. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX (физиология)
Дод.точки доступу:
Сучок, С. О.
Хлипняч, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Криштафор, А. А.
    Восприятие, память и мышление. Их значение в интенсивной терапии критических состояний [Текст] / А. А. Криштафор // Медицина неотложных состояний. - 2016. - № 4. - С. 187


MeSH-головна:
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПАМЯТЬ -- MEMORY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Московко, Г. С.
    Розвиток клінічного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів, як когнітивна складова професійної компетентності [Текст] / Г. С. Московко // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 271-274. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Анотація: Мета викладання на кафедрі неврології та нейрохірургії полягає в забезпеченні професійної ерудиції, розвитку клінічного мислення, формуванню у студентів навичок, необхідних для неврологічного дослідження і діагностування найбільш частих, або невідкладних, уражень нервової системи. Активні технології, що сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, зокрема метод клінічних рольових ігор, активно впроваджуються в практику кафедри неврології та нейрохірургії факультету післядипломної освіти Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Глазунов, О. А.
    Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога [Текст] / О. А. Глазунов, С. В. Степанова // Вісник стоматології. - 2017. - N 1. - С. 76-78. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Алгоритмизация и процессуальное руководство лечебного процесса стали очень популярными. Навыки алгоритмического мышления способствуют формированию особого стиля поведения врача-интерна-стоматолога с пациентом. Алгоритмическое мышление позволит врачу эффективно собрать жалобы и анамнез у пациента, определить наиболее подходящие подходы к обследованию, четко спланировать свои лечебные действия. Вместе с тем, необходимо прививать понятия и виденья и недостатков стандартов, т.к. каждый больной и его болезнь индивидуальны, персонифицированы. Поэтому главная роль педагога акцентировать внимание на том, что при применении стандартов должна быть предусмотрена этиопатогенетическая направленность лечения, а выбор технологии всегда должен оставаться за врачом, в пределах его знаний и возможностей, особенностей больного, нозологической формы и течения болезни
Дод.точки доступу:
Степанова, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Вацеба, М. О.
    Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying / М. О. Вацеба // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Горб-Гаврильченко, И. В.
    Роль деловой игры в формировании клинического мышления и коммуникативных навыков у будущих врачей-стоматологов [Текст] / И. В. Горб-Гаврильченко // Укр. стом. альм. - 2016. - № 3(т.1). - С. 104-107. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Петрушанко, Т. О.
    Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни "Терапевтична стоматологія" [Текст] / Т. О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 25. - С. 176-178. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
МЕДИЦИНСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ НАУКА -- MEDICAL LABORATORY SCIENCE (обучение)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Дод.точки доступу:
Островська, Л. Й.
Попович, І. Ю.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

9.


   
    Основные понятия и физико-химические явления, имеющие концептуальное значение для формирования системного клинического мышления и формализации представления о системной структурно-функциональной организации организма человека [Текст] = Basic concepts and physical-chemical phenomena, that have conceptual meaning for the formation of systemic clinical thinking and formalization of the knowledge of systemic structural-functional organization of the human’s organism / В. И. Побережный [та ін.] // Pain Medicine. Медицина Болю = Медицина болю. - 2020. - Том 5, N 2. - С. 15-62. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ФИЗИКАЛЬНОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ -- PHYSICAL EXAMINATION (использование, методы)
ФИЗИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- PHYSICAL PHENOMENA
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
ПРОСТРАНСТВА ВОСПРИЯТИЕ -- SPACE PERCEPTION
ВРЕМЯ -- TIME
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: С точки зрения процессов осознания и обобщения различают комплексную, логическую и понятийную формы мышления. Понятийная форма является высшим результатом процесса взаимодействия мышления и речи. Осуществляя его, человек использует понятия - логически оформленные мысли, которые представляют собой средство отображения в мышлении единства существенных свойств, связей и отношений предметов или явлений объективной реальности. Специальные понятия, которые употребляются в науке и технике, называются терминами. Они выполняют функцию соответствующего, специального, точного обозначения предметов и явлений, их свойств и взаимодействий. Таким образом, научное знание является объективным отражением материальной действительности в нашем сознании. Определённая совокупность терминов формирует терминологическую систему, которая лежит в основе соответствующей области научного знания и обусловливает соответствующие форму и способ мышления
З точки зору процесів усвідомлення та узагальнення розрізняють комплексну, логічну і понятійну форми мислення. Понятійна форма є вищим результатом процесу взаємодії мислення і мовлення. Здійснюючи його, людина використовує поняття – логічно оформлені думки, які являють собою засіб відображення в мисленні єдності істотних властивостей, зв’язків і відношень предметів або явищ об’єктивної реальності
У статті викладено принципи пізнання і основні поняття, а також представлено короткі описи фізикохімічних явищ, які мають концептуальне значення для формування системного клінічного мислення і формалізації уявлення про системну структурно-функціональну організацію організму людини
From the point of view of perception and generalization processes there are complex, logic and conceptual forms of thinking. Its conceptual form is the highest result of interaction between thinking and speech. While realizing it, human uses the concept, which are logically formed thoughts, that are the meaning of representation in thinking of unity of meaningful features, relations of subjects or phenomena of objective reality
Principles of perception and main concepts are represented in the article along with short descriptions of physical and chemical phenomena, that have conceptual meaning for the formation of systematic clinical thinking and formalization of systemic structural-functional organization of the human’s organism
Дод.точки доступу:
Побережный, В. И.
Марчук, А. В.
Катилов, А. В.
Швыдюк, О. С.
Логвинов, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Чернов, А. В.
    Методи оцінювання об’єму післяпологової крововтрати та особливості прийняття клінічного рішення (огляд літератури) [Текст] / А. В. Чернов // Сімейна медицина. - 2014. - № 4. - С. 36-41


MeSH-головна:
ПОСЛЕРОДОВОЕ КРОВОТЕЧЕНИЕ -- POSTPARTUM HEMORRHAGE
КРОВИ ОБЪЕМА ОПРЕДЕЛЕНИЕ -- BLOOD VOLUME DETERMINATION (методы)
РЕШЕНИЙ ПРИНЯТИЕ -- DECISION MAKING
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


   
    Організація просторово-часових параметрів ходьби з одночасним виконанням додаткового когнітивного завдання у жінок підліткового, юного та середнього віку [Текст] = Organization of spatio-temporal parameters of gait while performing an additional cognitive task in adolescent, youth and middle age women / В. М. Мороз [и др.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 24. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: женский

MeSH-головна:
ХОДЬБА -- WALKING (психология, физиология)
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
ВРЕМЕНИ И ДВИЖЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- TIME AND MOTION STUDIES
ПРОСТРАНСТВА ВОСПРИЯТИЕ -- SPACE PERCEPTION (физиология)
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М.
Йолтухівський, М. В.
Тищенко, І. В.
Богомаз, О. В.
Московко, Г. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Волошина, Л. О.
    Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів [Текст] = Lateral thinking as an important component of clinical thinking of future doctors / Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (классификация)
Анотація: У статті аналізується проблема розвитку латерального мислення як складової професійного клінічного мислення та креативності майбутніх лікарів. Розглядаються такі аспекти латерального мислення, як логічність і критичність, його роль у формуванні клінічного мислення та лікарської інтуїції студентів медичних закладів. Зроблено висновок про необхідність формування у студентів-медиків розвинутого латерального мислення, яке дасть майбутньому лікарю можливість генерувати нові ідеї, знаходити оригінальні способи розв’язання клінічних проблем
Дод.точки доступу:
Леко, Б. А.
Кушнір, Л. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Семененко, А. І.
    Сучасні педагогічні методи, що впливають на поглиблення клінічного мислення у студентів медичних вузів [Текст] / А. І. Семененко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 477-479


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Гільман, А. Ю.
    Особливості саногенного мислення у жінок / А. Ю. Гільман // Медична психологія = Медицинская психология. - 2019. - Том 14, N 4. - С. 58-64


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS (психология)
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
Анотація: Вивчено особливості саногенного мислення у жінок, схильних до психосоматики та фізичних нездужань. Досліджено основні прояви саногенного мислення у пацієнток, їх неадаптивні когніції та домінуючі (деструктивні) судження про себе. Подано результати анкетування з метою виявлення ймовірних психосоматичних розладів, схильності до депресії та наявності соматичних симптомів у жінок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Процик, Г. М.
    Метод проєктів: минуле і майбутнє [Текст] = Project method: past and future / Г. М. Процик // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 67-71


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Розглянуто питання «методу проєктів» у контексті минулого та перспектив подальшого його застосування в навчальному процесі. Подано трактування термінів «проєкт», «метод», «метод проєктів» на основі узагальнення визначень багатьох учених. З’ясовано, що проєкт є способом комплексного вивчення тієї чи іншої теми, оскільки опрацьовуючи одну основну тему, інші, що є не менш важливими, визначаються в процесі діяльності та глибшого дослідження цього питання. Вказано на ефективність «методу проєктів», її залежність від рівня підготовки суб’єкта навчання, оскільки він має володіти певними вміннями і навичками для його реалізації. Наведено основні етапи процесу навчання за методом проєктів. Висвітлено роль викладача у проєктному навчанні. Акцентовано, що вчитель при виконанні учнями проєкту здійснює споглядаючу і скеровуючу функції, а головна його мета – створити робочу атмосферу, комфортну для всіх учасників. Зазначено що, метод проєктів, як і будь-який інший метод, який застосовується в навчальному процесі, має і переваги, і недоліки. Наведено інформацію про основоположника «методу проєктів» Вільяма Кілпатрика. Наголошено, що В. Кілпатрик пропонував організовувати навчальний процес як відповідну діяльність дитини в соціальному середовищі, орієнтовану на збагачення її індивідуального досвіду. Представлено інформацію щодо «інтелектуальних карт», їхнього зв’язку з «методом проєктів». Розкрито суть опорних схем, що дають змогу найповніше висвітлити певне питання, допомагають у запам’ятовуванні, доповненні, асоціюванні, візуалізації інформації. Зазначено, що застосування цього методу дає змогу згуртувати дітей, навчитися працювати в команді, виробити вміння висловлювати свою думку, сформулювати готовність сприймати різні підходи до однієї теми
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Hilman, A. Yu.
    Promotion of health through the prism of sanogenic thinking formation in youth [Текст] = Промоція здоров’я через призму формування саногенного мислення в молоді / A. Yu. Hilman // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 1. - С. 5-9


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОТНОШЕНИЕ К ЗДОРОВЬЮ -- ATTITUDE TO HEALTH
ДЕЦЕРЕБРАЦИИ СОСТОЯНИЕ -- DECEREBRATE STATE
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Анотація: Purpose: to find out the role of students’ sanogenic thinking formation in health promotion; to analyze the results of the texture structure of personality-behavioral determinants that define the development of sanogenic thinking of student youth
So, as a result of factor analysis, aspects of the formation of sanogenic thinking of students are identified and they include: persistence, reflexivity, self-control, high resistance to stress, low rigidity, emotional experience of joy. Sanogenic thinking aims to achieve psychological well-being of the individual, eliminate negative habits, manage own emotions. It reduces internal conflict, tension and can enhance health as a result of reflexive analysis of problem situations. To form sanogenic thinking in student youth it is necessary to create the qualities and properties that were determined as a result of factor analysis
Мета: з’ясувати роль формування саногенного мислення студентів у промоції здоров’я; проаналізувати результати фактурної структури особистісно-поведінкових детермінант, які визначають розвиток саногенного мислення студентської молоді
Для формування саногенного мислення у студентської молоді варто формувати якості та властивості, які були визначені в результаті факторного аналізу, серед яких: наполегливість, рефлексивність, самовладання, висока опірність стресу, низька ригідність, емоційне переживання радості. Саногенне мислення має на меті управління своїми емоціями, воно зменшує внутрішній конфлікт, напруженість та може зміцнювати здоров’я в результаті рефлексивного аналізу проблемних ситуацій
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    К вопросам основы формализации клинического мышления. Основные понятия, имеющие концептуальное значение [Текст] = To the basics of clinical thinking formalization. Main terms with conceptual meaning / В. И. Побережный [та ін.] // Pain Medicine. Медицина Болю = Медицина болю. - 2019. - Том 4, N 4. - С. 4-40. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
НАУКА -- SCIENCE (тенденции)
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
МЕТА-АНАЛИЗ -- META-ANALYSIS
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL (история)
Анотація: Состояние медицины является одной из самых актуальных научных и социально-экономических проблем человечества. На современном этапе её развития для неё как системы знаний характерны эклектизм, наличие множества контрадикций и компиляций. Такое состояние медицины обусловливается прежде всего отсутствием в медицинской научно- практической деятельности реализации представлений системной структурно-функциональной организации организма человека. Для решения этой проблемы необходимо формирование системного способа мышления на основе знания организма человека как системы. Система специальных понятий в конечном итоге формирует научное знание, которое обусловливает и опре деляет форму и соответствующий способ мышления. Знания являются отражением объективной реальности в нашем сознании, выраженным в символах формального аппарата языка
Клиническое мышление – это специализированная форма внутренней речи. Его структурными единицами являются соответствующие дефиниции, термины и понятия. Одновременно с этим они являются и его средствами и способами. Определённая группа понятий имеет концептуальное значение для становления и развития клинического мышления
Medicine’s condition is one of the most relevant scientific and socio-economic problems of the mankind. Eclecticism, presence of multiple contradictions and compilations are typical at the modern stage of it as of a knowledge system. First of all, this state of medicine is conditioned by the absence of systematic structural and functional organization of the human body in the medical scientific and practical activity. Formation of the systematic thinking on the basis of the knowledge about human body as a system is necessary for the solution of this problem. The system of special meanings forms scientific knowledge that determines the form and corresponding thinking method. Knowledge is a reflection of objective reality in our consciousness, represented in symbols of the formal language matrix
Clinical thinking – specialized form of the internal speech. Its structural units are corresponding definitions, terms and notions. At the same time they are its tools and methods. Certain group of terms has a conceptual meaning for the formation and development of clinical thinking
Дод.точки доступу:
Побережный, В. И.
Катилов, А. В.
Марчук, А. В.
Швыдюк, О. С.
Петрик, И. Ю.
Логвинов, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Вадзюк, С. Н.
    Розумова працездатність у старшокласників при різних погодних умовах [Текст] / С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 2/3. - С. 61-68


MeSH-головна:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION (физиология)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ПАМЯТЬ -- MEMORY (физиология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
МЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- METEOROLOGICAL CONCEPTS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Вивчали розумову працездатність у старшокласників при різних погодних умовах. Встановлено, що з їх погіршенням знижуються такі властивості: сприймання, увага, пам’ять та мислення. Коефіцієнт розумової працездатності у 15-річних учнів при І типі погоди становив 0,90 ± 0,04 ум. од., а при ІІІ типі був достовірно меншим – 0,78 ± 0,03 ум.од., ніж при І і ІІ типах. Для учнів віком 16 років за умов І типу погоди він був 0,94 ± 0,02 ум.од., за ІІ – вірогідно погіршився порівняно зі значеннями при І типі (0,86 ± 0,02 ум.од.), а за ІІІ типу його значення становили 0,80 ± 0,02 ум.од., що вірогідно менше від таких, які були за метеоситуації І типу. У 17-річних старшокласників при І типі погоди коефіцієнт розумової працездатності сягав 0,89 ± 0,02 ум.од., а при ІІІ типі вірогідно зменшився до 0,74 ± 0,03 ум.од. порівняно зі значеннями при метеоситуаціях І і ІІ типів. Виявлені нами вікові та статеві особливості розумової працездатності при різних погодних умовах слід враховувати при диференціації навчання та прогнозуванні ефективності роботи.
Дод.точки доступу:
Ратинська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Певні якості мислення у лікарів-інтернів різних фахів / В. П. Стусь [та ін.] // Урологія. - 2020. - Том 24, N 2. - С. 180-185


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Сучасна медична освіта вимагає формування якісно нового підходу до навчального процесу, заснованого на формуванні та розвитку клінічного мислення, з урахуванням психологічних особливостей сучасної молоді
Современное медицинское образование требует формирование качественно нового подхода к учебному процессу, основанному на формировании и развитии клинического мышления, с учетом психологических особенностей современной молодежи
Дод.точки доступу:
Стусь, В. П.
Єхалов, В. В.
Моісеєнко, М. М.
Романюта, І. А.
Бараннік, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Кліпове мислення в анестезіології: парадокс сьогодення [Текст] / В. В. Єхалов [та ін.] // Біль, знеболювання і інтенс. терапія. - 2020. - N 1. - С. 39-42


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ДЕТИ -- CHILD
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Було проведено аналіз 1156 анонімних анкет студентів 3-4-го курсу, інтернів 1-го року навчання і слухачів циклів спеціалізації та підвищення кваліфікації лікарів за професіями «Анестезіологія» та «Дитяча анестезіологія», використана тестова методика, запропонована М.Б. Литвиновою, яка характеризується критеріальною та категоріальною валідністю. Було отримано несподівані результати в групах дослідження лікарів-анестезіологів зі стажем роботи за фахом від 5 до 20 років, що виявилося у більш ніж дворазовому підвищенню показників кліпового мислення в порівнянні з інтернами. Такої динаміки прогресу явища нами досі не було виявлено ні в одній з груп медичних професіоналів. Така ж сама тенденція, в дещо меншій мірі, була виявлена у дитячих анестезіологів. Значне зростання кількості носіїв кліпового мислення в анестезіологічному середовищі пояснюється професійною закономірністю та поліфункціональністю вузької спеціальності (якщо інформаційні фрагменти відсилають до цілого, це означає, що кліпове мислення перетворюється на символічне)
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Єгоров, С. В.
Павлиш, О. С.
Бараннік, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)