Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (40)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.


    Сафронова, Я. Л.
    Подготовка специалиста к психологической консультативной деятельности в сфере предпринимательства: содержание учебного курса [Текст] / Я. Л. Сафронова // Психология в вузе. - 2012. - № 6. - С. 65-97

Рубрики: Обучение по специальным программам--методы

   Консультативная помощь--организ


   Предпринимательство


   Мышление


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Клиническое мышление нейрохирурга [Текст] / Л. Б. Лихтерман [и др.] // Журнал вопросы нейрохирургии им.Н.Н.Бурденко. - 2014. - Т. 78, № 6. - С. 68-79


MeSH-головна:
НЕЙРОХИРУРГИЯ -- NEUROSURGERY (психология, этика)
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ВСЕГО ТЕЛА -- WHOLE BODY IMAGING (психология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (этика)
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Дод.точки доступу:
Лихтерман, Л. Б.
Кравчук, А. Д.
Охлопков, В. А.
Элиава, Ш. Ш.
Яковлев, С. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Чернецкая, Н. И.
    Психология творческого мышления: специальный практикум для студентов [Текст] / Н. И. Чернецкая // Психология в вузе. - 2014. - № 6. - С. 43-61


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL (методы, организация и управление)
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS (стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Горб-Гаврильченко, И. В.
    Роль деловой игры в формировании клинического мышления и коммуникативных навыков у будущих врачей-стоматологов [Текст] / И. В. Горб-Гаврильченко // Укр. стом. альм. - 2016. - № 3(т.1). - С. 104-107. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Московко, Г. С.
    Розвиток клінічного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів, як когнітивна складова професійної компетентності [Текст] / Г. С. Московко // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 271-274. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Анотація: Мета викладання на кафедрі неврології та нейрохірургії полягає в забезпеченні професійної ерудиції, розвитку клінічного мислення, формуванню у студентів навичок, необхідних для неврологічного дослідження і діагностування найбільш частих, або невідкладних, уражень нервової системи. Активні технології, що сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, зокрема метод клінічних рольових ігор, активно впроваджуються в практику кафедри неврології та нейрохірургії факультету післядипломної освіти Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Криштафор, А. А.
    Восприятие, память и мышление. Их значение в интенсивной терапии критических состояний [Текст] / А. А. Криштафор // Медицина неотложных состояний. - 2016. - № 4. - С. 187


MeSH-головна:
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПАМЯТЬ -- MEMORY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань [Текст] = The formation of students’ clinical thinking by means of situational tasks usage / О. Г. Буряк [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 10-12


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Анотація: Мета роботи – обговорення можливості застосування ситуаційних завдань для формування клінічного мислення у студентів. Основна частина. Одним із головних завдань навчання студентів-медиків є формування клінічного мислення, що дозволяє надалі самостійно працювати з хворими як під час навчання на старших курсах, так і в інтернатурі. Беручи до уваги, що проведення практичних занять передбачає тестовий контроль знань на кожному занятті, з одного боку, а з іншого – передбачає відпрацювання практичних навичок з обстеження хворого, це певним чином обмежує можливості розвитку у студентів клінічного мислення. Поточний контроль – це не тільки перевірка рівня засвоєння матеріалу заняття, це ще й продовження навчання, повторення основних питань теми, систематизація знань та вмінь, а також їх закріплення. Контроль за допомогою ситуаційних завдань покликаний підбити підсумок освоєння кожного розділу, підсумовувати знання студента, дати йому можливість систематизувати свої уявлення про провідні синдроми і клінічні ознаки захворювань різних систем та органів, дозволяє внести корективи в його розуміння законів функціонування організму в цілому. Таким чином, частка клінічного мислення в рішенні ситуаційних задач дуже значна, і значення їх не вичерпується тільки контролем поточної підготовки по тій чи іншій темі, а є проміжним тренувальним заходом у системі підготовки. Висновок. Таким чином, клінічні ситуаційні завдання можна використовувати не тільки для контролю знань, а й для формування клінічного мислення
Дод.точки доступу:
Буряк, О. Г.
Павлюкович, Н. Д.
Павлюкович, О. В.
Чимпой, К. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Глазунов, О. А.
    Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога [Текст] / О. А. Глазунов, С. В. Степанова // Вісник стоматології. - 2017. - N 1. - С. 76-78. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Алгоритмизация и процессуальное руководство лечебного процесса стали очень популярными. Навыки алгоритмического мышления способствуют формированию особого стиля поведения врача-интерна-стоматолога с пациентом. Алгоритмическое мышление позволит врачу эффективно собрать жалобы и анамнез у пациента, определить наиболее подходящие подходы к обследованию, четко спланировать свои лечебные действия. Вместе с тем, необходимо прививать понятия и виденья и недостатков стандартов, т.к. каждый больной и его болезнь индивидуальны, персонифицированы. Поэтому главная роль педагога акцентировать внимание на том, что при применении стандартов должна быть предусмотрена этиопатогенетическая направленность лечения, а выбор технологии всегда должен оставаться за врачом, в пределах его знаний и возможностей, особенностей больного, нозологической формы и течения болезни
Дод.точки доступу:
Степанова, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Вацеба, М. О.
    Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying / М. О. Вацеба // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Крижанівська, А. Є.
    Роль когнітивних можливостей студентів при вивченні онкології [Текст] = The role of student cognitive capacity in the study of oncology / А. Є. Крижанівська // Art of Medicine. - 2018. - N 1. - С. 59-62. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
КОГНИТИВНЫЙ РЕЗЕРВ -- COGNITIVE RESERVE (физиология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: В останні роки масштабного розмаху набувають дослідження когнітивних здібностей за допомогою найрізноманітніших методів. Станом на сьогодні розвиток когнітивних здібностей для вчених виступає одним із провідних завдань. У зв’язку з цим розробляються нові психологічні схеми та методи. При цьому дослідники прагнуть знайти способи розвинути людський інтелект і когнітивні здібності. Сукупним розумовим потенціалом людини виступає інтелект. Він включає в себе інструменти реалізації когнітивних здібностей, які мають бути доцільно використані для адаптації людини до життя. Інтелект формується в процесі становлення особистості в конкретному суспільстві і залежить від її соціалізації. “Кожний організм вичерпує з величезного резервуару можливостей світу все те, що для нього доступно, що відповідає його когнітивним здібностям”. Завдяки когнітивним здібностям функції розуму людини не вичерпуються лише інтелектом, найважливішу роль відіграють інтуїція і, особливо, мислення. Людина має здатність сприймати, зберігати і відтворювати набуті знання, крім того, їх обробляти, генеруючи нові ідеї і використовувати їх в конкретних рішеннях. Пам’ять, спостережливість, уява і, особливо, мислення постійно розвиваються протягом всього життя. Це необхідно не тільки в науковій діяльності, але й у повсякденному житті. Світогляд людини – це не тільки система знань про оточуючий світ, спосіб пізнання, але й результат засвоєння і формування відношення до оточуючого середовища
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Організація просторово-часових параметрів ходьби з одночасним виконанням додаткового когнітивного завдання у жінок підліткового, юного та середнього віку [Текст] = Organization of spatio-temporal parameters of gait while performing an additional cognitive task in adolescent, youth and middle age women / В. М. Мороз [и др.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 24. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: женский

MeSH-головна:
ХОДЬБА -- WALKING (психология, физиология)
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
ВРЕМЕНИ И ДВИЖЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- TIME AND MOTION STUDIES
ПРОСТРАНСТВА ВОСПРИЯТИЕ -- SPACE PERCEPTION (физиология)
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М.
Йолтухівський, М. В.
Тищенко, І. В.
Богомаз, О. В.
Московко, Г. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Роговий, Ю. Є.
    Роль критичного мислення в покращанні викладання фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін [Текст] = The role of critical thinking in improving the teaching of fundamental theoretical and clinical disciplines / Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий, В. В. Білоокий // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
Анотація: Відомо, що критичне мислення - система суджень, яка використовується для аналізу фактів, явищ, подій з висуванням обґрунтованих висновків. Критичне мислення дозволяє сформулювати оцінки, інтерпретації, коректно застосовувати отримані результати до ситуацій і проблем. Критичне мислення - навчання вмінню міркувати. Критичне мислення - це мислення про мислення, коли людина розмірковує з метою поліпшити своє мислення. Мета роботи – захистити точку зору, що впровадження технологій критичного мислення в навчальний процес буде сприяти покращанню підготовки фахівців медичної галузі з істотним поліпшенням якості викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Матеріал і методи. Проаналізували покращання якості викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін за допомогою впровадження технологій критичного мислення: «квітка лотоса», «шість капелюхів Едварда де Боно», фішбоун, «мозковий штурм», інтелектуальні карти. Результати. Запропоновані технології критичного мислення “Квітка лотоса”- прийом, який передбачає пошук рішення проблеми обов'язково по восьми напрямках, розвиває творчі здібності студентів; «мозковий штурм» «brаіnstоrmіng» - оперативний метод вирішення проблеми на основі стимулювання творчої активності студентів; прийом «фішбоун» у «голові» кістяка студенти позначають ту проблему, яка розглядається, на верхніх кісточках зазначаються причини виникнення досліджуваної проблеми, на нижніх кісточках по ходу читання виписують факти, що підтверджують наявність сформульованих причин, у «хвості» міститься висновок по досліджуваному питанню; інтелект-карти (mind maps, ментальні карти, «карти розуму», карти пам'яті) - спосіб наочного подання будь-якої структурованої інформації, форма графічного вираження; «шість капелюхів мислення Едварда де Боно» – ідея паралельного мислення: конструктивного мислення, при якому різні точки зору і підходи не стикаються, а співіснують, простий і практичний спосіб розділення процесу мислення на шість різних режимів, кожен з яких представлений метафоричним капелюхом певного кольору. Висновки. Застосування технологій критичного мислення: «квітка лотоса», «шість капелюхів Едварда де Боно», фішбоун, «мозкових штурмів», інтелектуальних карт дозволяє удосконалити якість навчання з використанням інтегративного підходу патофізіології, що дасть можливість ефективно реалізувати компетентісний підхід та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаря
It is known that critical thinking is a system of judgments, which is used to analyze facts, phenomena, events and draw reasonable conclusions. Critical thinking allows you to formulate assessments, interpretations, correctly apply the obtained results to situations and problems. Critical thinking is learning the ability to reason. Critical thinking is thinking about thinking, when a person reflects in order to improve their thinking. Objective. Defend the point of view that the introduction of critical thinking technologies into the educational process will contribute to the improvement of the training of specialists in the medical field with a significant enhancement in the quality of teaching fundamental theoretical and clinical disciplines. Material and methods. We analyzed the improvement of the quality of teaching of fundamental theoretical and clinical disciplines with the help of the introduction of critical thinking technologies: lotus flower, Edward de Bono's six hats, fishbone, brainstorming, intellectual maps. Results. Proposed technologies of critical thinking "Lotus flower" is a technique that involves finding a solution to a problem in eight directions, develops creative abilities of students; brainstorming - an operational method of problem solving based on stimulating the creative activity of students; the "fishbone" technique in the "head" of the skeleton students mark the problem under consideration, on the upper bones the causes of the problem under study are noted, on the lower bones during the reading they write facts that confirm the existence of the stated reasons, in the "tail" there is a conclusion on the researched issue; intelligence maps (mind maps, mental maps, "mind maps", memory maps) - a way of visual presentation of any structured information, a form of graphic expression; Edward de Bono's six thinking hats - the idea of parallel thinking: constructive thinking in which different points of view and approaches do not collide, but coexist, a simple and practical way of dividing the thinking process into six different modes, each of which is represented by a metaphorical hat of a certain color. Conclusions. The application of critical thinking technologies: the lotus flower, Edward de Bono's six hats, fishbone, brainstorming, intellectual maps allows to improve the quality of education using the integrative approach of pathophysiology, which will make it possible to effectively implement a competent approach and contribute to the formation of awareness of the practical activity of a doctor
Дод.точки доступу:
Білоокий, О. В.
Білоокий, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Петрушанко, Т. О.
    Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни "Терапевтична стоматологія" [Текст] / Т. О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 25. - С. 176-178. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
МЕДИЦИНСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ НАУКА -- MEDICAL LABORATORY SCIENCE (обучение)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Дод.точки доступу:
Островська, Л. Й.
Попович, І. Ю.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

14.


    Волошина, Л. О.
    Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів [Текст] = Lateral thinking as an important component of clinical thinking of future doctors / Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (классификация)
Анотація: У статті аналізується проблема розвитку латерального мислення як складової професійного клінічного мислення та креативності майбутніх лікарів. Розглядаються такі аспекти латерального мислення, як логічність і критичність, його роль у формуванні клінічного мислення та лікарської інтуїції студентів медичних закладів. Зроблено висновок про необхідність формування у студентів-медиків розвинутого латерального мислення, яке дасть майбутньому лікарю можливість генерувати нові ідеї, знаходити оригінальні способи розв’язання клінічних проблем
Дод.точки доступу:
Леко, Б. А.
Кушнір, Л. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Семененко, А. І.
    Сучасні педагогічні методи, що впливають на поглиблення клінічного мислення у студентів медичних вузів [Текст] / А. І. Семененко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 477-479


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Мацькевич, В. М.
    Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів"-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу [Текст] = Teaching of constructive critical analysis of the natural sciences’ text for students of the medical faculty with the using of pedagogical "boxes"-questionnaires and guidance for the objective assessment of material reliability / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 88-91


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи – оцінювання навичок критичного мислення з подальшим розвитком конструктивного скептицизму у студентів медичного факультету із застосуванням допоміжних методичних розробок. Основна частина. Вміння критично сприймати інформацію та керувати її потоком є потужним інструментом освіти, від якого залежить ефективність селекції емпірично цінного матеріалу від псевдонаукового. Вивчено різницю в сприйнятті матеріалу статті студентами залежно від тренінгу із спеціальними методичними рекомендаціями М. К. Ірібар та розробленим для третього курсу опитником на основі “боксів” J. Young, M. Solomon, T. Greenhalgh, U. Flick з авторськими корективами. Запропоновано проаналізувати прочитаний зміст тексту за п’ятьма показниками, такими, як: достовірність, наявність доказової бази, чіткість викладення, логічність взаємозв’язків та валідність статті. Встановлено, що, працюючи з вищевказаними матеріалами, на вихідному зрізі знань аналіз статей студентами медичного факультету суттєво відрізнявся порівняно з первинним оцінюванням. Аналізуючи отримані результати, можна стверджувати про необхідність освітніх тренінгів для осіб, які використовують у своїй діяльності надбання нових досліджень, зокрема, саме для уникнення псевдонаукових рекомендацій та впроваджень у практику. Висновок. У студентів медичного факультету відзначаються позитивні статистично значимі зміни (р≤0,001) щодо критичного аналізу опрацьованого матеріалу на кінцевому зрізі знань після застосування методичних розробок для конструктивної оцінки наукових статей та опитника
Дод.точки доступу:
Соломчак, Д. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Певні якості мислення у лікарів-інтернів різних фахів / В. П. Стусь [та ін.] // Урологія. - 2020. - Том 24, N 2. - С. 180-185


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Сучасна медична освіта вимагає формування якісно нового підходу до навчального процесу, заснованого на формуванні та розвитку клінічного мислення, з урахуванням психологічних особливостей сучасної молоді
Современное медицинское образование требует формирование качественно нового подхода к учебному процессу, основанному на формировании и развитии клинического мышления, с учетом психологических особенностей современной молодежи
Дод.точки доступу:
Стусь, В. П.
Єхалов, В. В.
Моісеєнко, М. М.
Романюта, І. А.
Бараннік, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Гільман, А. Ю.
    Особливості саногенного мислення у жінок / А. Ю. Гільман // Медична психологія = Медицинская психология. - 2019. - Том 14, N 4. - С. 58-64


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS (психология)
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
Анотація: Вивчено особливості саногенного мислення у жінок, схильних до психосоматики та фізичних нездужань. Досліджено основні прояви саногенного мислення у пацієнток, їх неадаптивні когніції та домінуючі (деструктивні) судження про себе. Подано результати анкетування з метою виявлення ймовірних психосоматичних розладів, схильності до депресії та наявності соматичних симптомів у жінок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Процик, Г. М.
    Метод проєктів: минуле і майбутнє [Текст] = Project method: past and future / Г. М. Процик // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 67-71


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Розглянуто питання «методу проєктів» у контексті минулого та перспектив подальшого його застосування в навчальному процесі. Подано трактування термінів «проєкт», «метод», «метод проєктів» на основі узагальнення визначень багатьох учених. З’ясовано, що проєкт є способом комплексного вивчення тієї чи іншої теми, оскільки опрацьовуючи одну основну тему, інші, що є не менш важливими, визначаються в процесі діяльності та глибшого дослідження цього питання. Вказано на ефективність «методу проєктів», її залежність від рівня підготовки суб’єкта навчання, оскільки він має володіти певними вміннями і навичками для його реалізації. Наведено основні етапи процесу навчання за методом проєктів. Висвітлено роль викладача у проєктному навчанні. Акцентовано, що вчитель при виконанні учнями проєкту здійснює споглядаючу і скеровуючу функції, а головна його мета – створити робочу атмосферу, комфортну для всіх учасників. Зазначено що, метод проєктів, як і будь-який інший метод, який застосовується в навчальному процесі, має і переваги, і недоліки. Наведено інформацію про основоположника «методу проєктів» Вільяма Кілпатрика. Наголошено, що В. Кілпатрик пропонував організовувати навчальний процес як відповідну діяльність дитини в соціальному середовищі, орієнтовану на збагачення її індивідуального досвіду. Представлено інформацію щодо «інтелектуальних карт», їхнього зв’язку з «методом проєктів». Розкрито суть опорних схем, що дають змогу найповніше висвітлити певне питання, допомагають у запам’ятовуванні, доповненні, асоціюванні, візуалізації інформації. Зазначено, що застосування цього методу дає змогу згуртувати дітей, навчитися працювати в команді, виробити вміння висловлювати свою думку, сформулювати готовність сприймати різні підходи до однієї теми
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Основные понятия и физико-химические явления, имеющие концептуальное значение для формирования системного клинического мышления и формализации представления о системной структурно-функциональной организации организма человека [Текст] = Basic concepts and physical-chemical phenomena, that have conceptual meaning for the formation of systemic clinical thinking and formalization of the knowledge of systemic structural-functional organization of the human’s organism / В. И. Побережный [та ін.] // Pain Medicine. Медицина Болю = Медицина болю. - 2020. - Том 5, N 2. - С. 15-62. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ФИЗИКАЛЬНОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ -- PHYSICAL EXAMINATION (использование, методы)
ФИЗИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- PHYSICAL PHENOMENA
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
ПРОСТРАНСТВА ВОСПРИЯТИЕ -- SPACE PERCEPTION
ВРЕМЯ -- TIME
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: С точки зрения процессов осознания и обобщения различают комплексную, логическую и понятийную формы мышления. Понятийная форма является высшим результатом процесса взаимодействия мышления и речи. Осуществляя его, человек использует понятия - логически оформленные мысли, которые представляют собой средство отображения в мышлении единства существенных свойств, связей и отношений предметов или явлений объективной реальности. Специальные понятия, которые употребляются в науке и технике, называются терминами. Они выполняют функцию соответствующего, специального, точного обозначения предметов и явлений, их свойств и взаимодействий. Таким образом, научное знание является объективным отражением материальной действительности в нашем сознании. Определённая совокупность терминов формирует терминологическую систему, которая лежит в основе соответствующей области научного знания и обусловливает соответствующие форму и способ мышления
З точки зору процесів усвідомлення та узагальнення розрізняють комплексну, логічну і понятійну форми мислення. Понятійна форма є вищим результатом процесу взаємодії мислення і мовлення. Здійснюючи його, людина використовує поняття – логічно оформлені думки, які являють собою засіб відображення в мисленні єдності істотних властивостей, зв’язків і відношень предметів або явищ об’єктивної реальності
У статті викладено принципи пізнання і основні поняття, а також представлено короткі описи фізикохімічних явищ, які мають концептуальне значення для формування системного клінічного мислення і формалізації уявлення про системну структурно-функціональну організацію організму людини
From the point of view of perception and generalization processes there are complex, logic and conceptual forms of thinking. Its conceptual form is the highest result of interaction between thinking and speech. While realizing it, human uses the concept, which are logically formed thoughts, that are the meaning of representation in thinking of unity of meaningful features, relations of subjects or phenomena of objective reality
Principles of perception and main concepts are represented in the article along with short descriptions of physical and chemical phenomena, that have conceptual meaning for the formation of systematic clinical thinking and formalization of systemic structural-functional organization of the human’s organism
Дод.точки доступу:
Побережный, В. И.
Марчук, А. В.
Катилов, А. В.
Швыдюк, О. С.
Логвинов, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)