Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (41)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Усюкина М. В., Корнилова С. В., Лаврущик М. В., Шахбази Т. А.
Назва : Негативные психические расстройства при эпилепсии
Місце публікування : Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2014. - Т. 114, № Прил. к№4 (Вып. 2. Эпилепсия). - С. 3-7 (Шифр ЖР15/2014/114/Прил. к№4 (Вып. 2. Эпилепсия))
MeSH-головна: ЭПИЛЕПСИЯ -- EPILEPSY
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS
ЛИЧНОСТИ РАССТРОЙСТВА -- PERSONALITY DISORDERS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дацишин П. Т., Сучок С. О., Хлипняч Т. М.
Назва : Визначення домінуючої півкулі як перспективний напрямок розвитку критичного мислення у студентів-медиків
Місце публікування : Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 395-397 (Шифр ВУ8/2015/21/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Криштафор А. А.
Назва : Восприятие, память и мышление. Их значение в интенсивной терапии критических состояний
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2016. - № 4. - С. 187 (Шифр МУ66/2016/4)
MeSH-головна: ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПАМЯТЬ -- MEMORY
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Московко Г. С.
Назва : Розвиток клінічного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів, як когнітивна складова професійної компетентності
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2016. - Т. 20, № 2. - С. 271-274 (Шифр БУ5/2016/20/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Мета викладання на кафедрі неврології та нейрохірургії полягає в забезпеченні професійної ерудиції, розвитку клінічного мислення, формуванню у студентів навичок, необхідних для неврологічного дослідження і діагностування найбільш частих, або невідкладних, уражень нервової системи. Активні технології, що сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, зокрема метод клінічних рольових ігор, активно впроваджуються в практику кафедри неврології та нейрохірургії факультету післядипломної освіти Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глазунов О. А., Степанова С. В.
Назва : Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога
Місце публікування : Вісник стоматології. - Одесса, 2017. - N 1. - С. 76-78 (Шифр ВУ15/2017/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Алгоритмизация и процессуальное руководство лечебного процесса стали очень популярными. Навыки алгоритмического мышления способствуют формированию особого стиля поведения врача-интерна-стоматолога с пациентом. Алгоритмическое мышление позволит врачу эффективно собрать жалобы и анамнез у пациента, определить наиболее подходящие подходы к обследованию, четко спланировать свои лечебные действия. Вместе с тем, необходимо прививать понятия и виденья и недостатков стандартов, т.к. каждый больной и его болезнь индивидуальны, персонифицированы. Поэтому главная роль педагога акцентировать внимание на том, что при применении стандартов должна быть предусмотрена этиопатогенетическая направленность лечения, а выбор технологии всегда должен оставаться за врачом, в пределах его знаний и возможностей, особенностей больного, нозологической формы и течения болезни
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вацеба М. О.
Назва : Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини
Паралельн. назви :Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горб-Гаврильченко И. В.
Назва : Роль деловой игры в формировании клинического мышления и коммуникативных навыков у будущих врачей-стоматологов
Місце публікування : Укр. стом. альм. - Полтава, 2016. - № 3(т.1). - С. 104-107 (Шифр УУ33/2016/3(т.1))
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрушанко Т. О., Островська Л. Й., Попович І. Ю.
Назва : Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни "Терапевтична стоматологія"
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 25. - С. 176-178 (Шифр ВУ45/2015/25)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
МЕДИЦИНСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ НАУКА -- MEDICAL LABORATORY SCIENCE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Побережный В. И., Марчук А. В., Катилов А. В., Швыдюк О. С., Логвинов А. С.
Назва : Основные понятия и физико-химические явления, имеющие концептуальное значение для формирования системного клинического мышления и формализации представления о системной структурно-функциональной организации организма человека
Паралельн. назви :Basic concepts and physical-chemical phenomena, that have conceptual meaning for the formation of systemic clinical thinking and formalization of the knowledge of systemic structural-functional organization of the human’s organism
Місце публікування : Pain Medicine. Медицина Болю. - 2020. - Том 5, N 2. - С. 15-62 (Шифр МУ95/2020/5/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ФИЗИКАЛЬНОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ -- PHYSICAL EXAMINATION
ФИЗИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- PHYSICAL PHENOMENA
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОСТРАНСТВА ВОСПРИЯТИЕ -- SPACE PERCEPTION
ВРЕМЯ -- TIME
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
Анотація: С точки зрения процессов осознания и обобщения различают комплексную, логическую и понятийную формы мышления. Понятийная форма является высшим результатом процесса взаимодействия мышления и речи. Осуществляя его, человек использует понятия - логически оформленные мысли, которые представляют собой средство отображения в мышлении единства существенных свойств, связей и отношений предметов или явлений объективной реальности. Специальные понятия, которые употребляются в науке и технике, называются терминами. Они выполняют функцию соответствующего, специального, точного обозначения предметов и явлений, их свойств и взаимодействий. Таким образом, научное знание является объективным отражением материальной действительности в нашем сознании. Определённая совокупность терминов формирует терминологическую систему, которая лежит в основе соответствующей области научного знания и обусловливает соответствующие форму и способ мышления З точки зору процесів усвідомлення та узагальнення розрізняють комплексну, логічну і понятійну форми мислення. Понятійна форма є вищим результатом процесу взаємодії мислення і мовлення. Здійснюючи його, людина використовує поняття – логічно оформлені думки, які являють собою засіб відображення в мисленні єдності істотних властивостей, зв’язків і відношень предметів або явищ об’єктивної реальностіУ статті викладено принципи пізнання і основні поняття, а також представлено короткі описи фізикохімічних явищ, які мають концептуальне значення для формування системного клінічного мислення і формалізації уявлення про системну структурно-функціональну організацію організму людиниFrom the point of view of perception and generalization processes there are complex, logic and conceptual forms of thinking. Its conceptual form is the highest result of interaction between thinking and speech. While realizing it, human uses the concept, which are logically formed thoughts, that are the meaning of representation in thinking of unity of meaningful features, relations of subjects or phenomena of objective realityPrinciples of perception and main concepts are represented in the article along with short descriptions of physical and chemical phenomena, that have conceptual meaning for the formation of systematic clinical thinking and formalization of systemic structural-functional organization of the human’s organism
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернов А.В.
Назва : Методи оцінювання об’єму післяпологової крововтрати та особливості прийняття клінічного рішення (огляд літератури)
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2014. - № 4. - С. 36-41 (Шифр СУ21/2014/4)
MeSH-головна: ПОСЛЕРОДОВОЕ КРОВОТЕЧЕНИЕ -- POSTPARTUM HEMORRHAGE
КРОВИ ОБЪЕМА ОПРЕДЕЛЕНИЕ -- BLOOD VOLUME DETERMINATION
РЕШЕНИЙ ПРИНЯТИЕ -- DECISION MAKING
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз В. М., Йолтухівський М. В., Тищенко І. В., Богомаз О. В., Московко Г. С.
Назва : Організація просторово-часових параметрів ходьби з одночасним виконанням додаткового когнітивного завдання у жінок підліткового, юного та середнього віку
Паралельн. назви :Organization of spatio-temporal parameters of gait while performing an additional cognitive task in adolescent, youth and middle age women
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 24. - С. 6-10 (Шифр ВУ45/2015/24)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: женский
MeSH-головна: ХОДЬБА -- WALKING
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ВРЕМЕНИ И ДВИЖЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- TIME AND MOTION STUDIES
ПРОСТРАНСТВА ВОСПРИЯТИЕ -- SPACE PERCEPTION
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошина Л. О., Леко Б. А., Кушнір Л. Д.
Назва : Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів
Паралельн. назви :Lateral thinking as an important component of clinical thinking of future doctors
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 11-14 (Шифр МУ7/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: У статті аналізується проблема розвитку латерального мислення як складової професійного клінічного мислення та креативності майбутніх лікарів. Розглядаються такі аспекти латерального мислення, як логічність і критичність, його роль у формуванні клінічного мислення та лікарської інтуїції студентів медичних закладів. Зроблено висновок про необхідність формування у студентів-медиків розвинутого латерального мислення, яке дасть майбутньому лікарю можливість генерувати нові ідеї, знаходити оригінальні способи розв’язання клінічних проблем
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семененко А. І.
Назва : Сучасні педагогічні методи, що впливають на поглиблення клінічного мислення у студентів медичних вузів
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 477-479 (Шифр ВУ80/2015/19/2)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гільман А. Ю.
Назва : Особливості саногенного мислення у жінок
Місце публікування : Медична психологія. - Х., 2019. - Том 14, N 4. - С. 58-64 (Шифр МУ67/2019/14/4)
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
Анотація: Вивчено особливості саногенного мислення у жінок, схильних до психосоматики та фізичних нездужань. Досліджено основні прояви саногенного мислення у пацієнток, їх неадаптивні когніції та домінуючі (деструктивні) судження про себе. Подано результати анкетування з метою виявлення ймовірних психосоматичних розладів, схильності до депресії та наявності соматичних симптомів у жінок
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Процик Г. М.
Назва : Метод проєктів: минуле і майбутнє
Паралельн. назви :Project method: past and future
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 67-71 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Розглянуто питання «методу проєктів» у контексті минулого та перспектив подальшого його застосування в навчальному процесі. Подано трактування термінів «проєкт», «метод», «метод проєктів» на основі узагальнення визначень багатьох учених. З’ясовано, що проєкт є способом комплексного вивчення тієї чи іншої теми, оскільки опрацьовуючи одну основну тему, інші, що є не менш важливими, визначаються в процесі діяльності та глибшого дослідження цього питання. Вказано на ефективність «методу проєктів», її залежність від рівня підготовки суб’єкта навчання, оскільки він має володіти певними вміннями і навичками для його реалізації. Наведено основні етапи процесу навчання за методом проєктів. Висвітлено роль викладача у проєктному навчанні. Акцентовано, що вчитель при виконанні учнями проєкту здійснює споглядаючу і скеровуючу функції, а головна його мета – створити робочу атмосферу, комфортну для всіх учасників. Зазначено що, метод проєктів, як і будь-який інший метод, який застосовується в навчальному процесі, має і переваги, і недоліки. Наведено інформацію про основоположника «методу проєктів» Вільяма Кілпатрика. Наголошено, що В. Кілпатрик пропонував організовувати навчальний процес як відповідну діяльність дитини в соціальному середовищі, орієнтовану на збагачення її індивідуального досвіду. Представлено інформацію щодо «інтелектуальних карт», їхнього зв’язку з «методом проєктів». Розкрито суть опорних схем, що дають змогу найповніше висвітлити певне питання, допомагають у запам’ятовуванні, доповненні, асоціюванні, візуалізації інформації. Зазначено, що застосування цього методу дає змогу згуртувати дітей, навчитися працювати в команді, виробити вміння висловлювати свою думку, сформулювати готовність сприймати різні підходи до однієї теми
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hilman A. Yu.
Назва : Promotion of health through the prism of sanogenic thinking formation in youth
Паралельн. назви :Промоція здоров’я через призму формування саногенного мислення в молоді
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 5-9 (Шифр ВУ14/2020/1)
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОТНОШЕНИЕ К ЗДОРОВЬЮ -- ATTITUDE TO HEALTH
ДЕЦЕРЕБРАЦИИ СОСТОЯНИЕ -- DECEREBRATE STATE
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Анотація: Purpose: to find out the role of students’ sanogenic thinking formation in health promotion; to analyze the results of the texture structure of personality-behavioral determinants that define the development of sanogenic thinking of student youthSo, as a result of factor analysis, aspects of the formation of sanogenic thinking of students are identified and they include: persistence, reflexivity, self-control, high resistance to stress, low rigidity, emotional experience of joy. Sanogenic thinking aims to achieve psychological well-being of the individual, eliminate negative habits, manage own emotions. It reduces internal conflict, tension and can enhance health as a result of reflexive analysis of problem situations. To form sanogenic thinking in student youth it is necessary to create the qualities and properties that were determined as a result of factor analysisМета: з’ясувати роль формування саногенного мислення студентів у промоції здоров’я; проаналізувати результати фактурної структури особистісно-поведінкових детермінант, які визначають розвиток саногенного мислення студентської молодіДля формування саногенного мислення у студентської молоді варто формувати якості та властивості, які були визначені в результаті факторного аналізу, серед яких: наполегливість, рефлексивність, самовладання, висока опірність стресу, низька ригідність, емоційне переживання радості. Саногенне мислення має на меті управління своїми емоціями, воно зменшує внутрішній конфлікт, напруженість та може зміцнювати здоров’я в результаті рефлексивного аналізу проблемних ситуацій
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Побережный В. И., Катилов А. В., Марчук А. В., Швыдюк О. С., Петрик И. Ю., Логвинов А. С.
Назва : К вопросам основы формализации клинического мышления. Основные понятия, имеющие концептуальное значение
Паралельн. назви :To the basics of clinical thinking formalization. Main terms with conceptual meaning
Місце публікування : Pain Medicine. Медицина Болю. - 2019. - Том 4, N 4. - С. 4-40 (Шифр МУ95/2019/4/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
НАУКА -- SCIENCE
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
МЕТА-АНАЛИЗ -- META-ANALYSIS
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL
Анотація: Состояние медицины является одной из самых актуальных научных и социально-экономических проблем человечества. На современном этапе её развития для неё как системы знаний характерны эклектизм, наличие множества контрадикций и компиляций. Такое состояние медицины обусловливается прежде всего отсутствием в медицинской научно- практической деятельности реализации представлений системной структурно-функциональной организации организма человека. Для решения этой проблемы необходимо формирование системного способа мышления на основе знания организма человека как системы. Система специальных понятий в конечном итоге формирует научное знание, которое обусловливает и опре деляет форму и соответствующий способ мышления. Знания являются отражением объективной реальности в нашем сознании, выраженным в символах формального аппарата языкаКлиническое мышление – это специализированная форма внутренней речи. Его структурными единицами являются соответствующие дефиниции, термины и понятия. Одновременно с этим они являются и его средствами и способами. Определённая группа понятий имеет концептуальное значение для становления и развития клинического мышленияMedicine’s condition is one of the most relevant scientific and socio-economic problems of the mankind. Eclecticism, presence of multiple contradictions and compilations are typical at the modern stage of it as of a knowledge system. First of all, this state of medicine is conditioned by the absence of systematic structural and functional organization of the human body in the medical scientific and practical activity. Formation of the systematic thinking on the basis of the knowledge about human body as a system is necessary for the solution of this problem. The system of special meanings forms scientific knowledge that determines the form and corresponding thinking method. Knowledge is a reflection of objective reality in our consciousness, represented in symbols of the formal language matrixClinical thinking – specialized form of the internal speech. Its structural units are corresponding definitions, terms and notions. At the same time they are its tools and methods. Certain group of terms has a conceptual meaning for the formation and development of clinical thinking
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вадзюк С. Н., Ратинська О. М.
Назва : Розумова працездатність у старшокласників при різних погодних умовах
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2020. - Том 66, N 2/3. - С. 61-68 (Шифр ФУ6/2020/66/2/3)
MeSH-головна: УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION
ПАМЯТЬ -- MEMORY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
МЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- METEOROLOGICAL CONCEPTS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Вивчали розумову працездатність у старшокласників при різних погодних умовах. Встановлено, що з їх погіршенням знижуються такі властивості: сприймання, увага, пам’ять та мислення. Коефіцієнт розумової працездатності у 15-річних учнів при І типі погоди становив 0,90 ± 0,04 ум. од., а при ІІІ типі був достовірно меншим – 0,78 ± 0,03 ум.од., ніж при І і ІІ типах. Для учнів віком 16 років за умов І типу погоди він був 0,94 ± 0,02 ум.од., за ІІ – вірогідно погіршився порівняно зі значеннями при І типі (0,86 ± 0,02 ум.од.), а за ІІІ типу його значення становили 0,80 ± 0,02 ум.од., що вірогідно менше від таких, які були за метеоситуації І типу. У 17-річних старшокласників при І типі погоди коефіцієнт розумової працездатності сягав 0,89 ± 0,02 ум.од., а при ІІІ типі вірогідно зменшився до 0,74 ± 0,03 ум.од. порівняно зі значеннями при метеоситуаціях І і ІІ типів. Виявлені нами вікові та статеві особливості розумової працездатності при різних погодних умовах слід враховувати при диференціації навчання та прогнозуванні ефективності роботи.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стусь В. П., Єхалов В. В., Моісеєнко М. М., Романюта І. А., Бараннік С. І.
Назва : Певні якості мислення у лікарів-інтернів різних фахів
Місце публікування : Урологія. - Дніпропетровськ, 2020. - Том 24, N 2. - С. 180-185 (Шифр УУ23/2020/24/2)
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Сучасна медична освіта вимагає формування якісно нового підходу до навчального процесу, заснованого на формуванні та розвитку клінічного мислення, з урахуванням психологічних особливостей сучасної молодіСовременное медицинское образование требует формирование качественно нового подхода к учебному процессу, основанному на формировании и развитии клинического мышления, с учетом психологических особенностей современной молодежи
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єхалов В. В., Єгоров С. В., Павлиш О. С., Бараннік С. І.
Назва : Кліпове мислення в анестезіології: парадокс сьогодення
Місце публікування : Біль, знеболювання і інтенс. терапія. - К., 2020. - N 1. - С. 39-42 (Шифр БУ1/2020/1)
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ДЕТИ -- CHILD
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Було проведено аналіз 1156 анонімних анкет студентів 3-4-го курсу, інтернів 1-го року навчання і слухачів циклів спеціалізації та підвищення кваліфікації лікарів за професіями «Анестезіологія» та «Дитяча анестезіологія», використана тестова методика, запропонована М.Б. Литвиновою, яка характеризується критеріальною та категоріальною валідністю. Було отримано несподівані результати в групах дослідження лікарів-анестезіологів зі стажем роботи за фахом від 5 до 20 років, що виявилося у більш ніж дворазовому підвищенню показників кліпового мислення в порівнянні з інтернами. Такої динаміки прогресу явища нами досі не було виявлено ні в одній з груп медичних професіоналів. Така ж сама тенденція, в дещо меншій мірі, була виявлена у дитячих анестезіологів. Значне зростання кількості носіїв кліпового мислення в анестезіологічному середовищі пояснюється професійною закономірністю та поліфункціональністю вузької спеціальності (якщо інформаційні фрагменти відсилають до цілого, це означає, що кліпове мислення перетворюється на символічне)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)