Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (41)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khaniukov O., Kozlov S., Yehudina Ye. D., Sapozhnychenko L., Kozlova Yu., Somilo O.
Назва : Formation and improvement of clinical thinking in medical students
Місце публікування : Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - С. 15-20 (Шифр МУ10/2019/24/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: Introduction and purpose of the study: high require­ments for graduates of higher medical establishments facilitate the search, implementation and improvement of modern teaching methods in order to optimize the development of clinical thinking in medical students. In the the course of the work, a big volume of information was used, which was worked out using such methods as historical and literary synthesis, structural and logical analysis, abstract thinking and personal experience taking into account the principles of systemic approach and analysis. To improve the quality of medical students’ training it is necessary to use the innovative teaching methods. Presence of the personal clinical archive, with allow to use archival material in the training process (for example, to use case-method), in the analysis of a clinical case and the use of data in the scientific work. The article presents an example of a clinical problem and emphasizes the importance of the case-method in teaching students in higher educational institutions. Formation of clinical thinking takes place over the course of direct work with the patient, with an independent attempt to resolve a specific clinical situation in real conditions. Case method allows to reveal and form the necessary personal qualities and abilities of medical students, necessary for the further work. Modern methods and means of information technology must be purposefully implemented into clinical practice and educational process for the development of professional skills, formation of clinical thinking, ac­cumulation of clinical experienceВисокі вимоги до випускників вищих начальних закладів медичного профілю сприяють пошуку, впровадженню та удосконаленню сучасних методів навчання з метою оптимізації розвитку клінічного мислення у студентів-медиків. У процесі роботи було використано об’ємний інформаційний матеріал, який опрацьований з використанням таких методів, як історико-літературний синтез, структурно-логічний аналіз, абстрактне мислення та особистий досвід з урахуванням принципів системного підходу та аналізу. Для підвищення якості підготовки студентів-медиків, формування та вдосконалення клінічного мислення необхідно використання інноваційних методів навчання. Наявність персонального клінічного архіву дозволить мати архівний матеріал для використання в навчальному процесі (наприклад, для використання кейс-метода), при аналізі клінічного випадку та використанні даних у науковій роботі. У статті представлений приклад клінічної задачі та підкреслюється значення кейс-метода в навчанні студентів у вищих навчальних медичних закладах. Формування клінічного мислення відбувається в процесі безпосередньої роботи із хворим, при самостійній спробі розв’язування конкретної клінічної ситуації в реальних умовах. Кейс-метод, як метод аналізу конкретного клінічного випадку, дозволяє розкрити та сформувати необхідні для подальшої трудової діяльності якості та здібності студентів-медиків, формує клінічне мислення, аналітичні здібності, самостійність у прийнятті рішення, комунікативність, навички роботи з достатньо великим об’ємом інформації. Сучасні методи та засоби інформаційних технологій необхідно цілеспрямовано впроваджувати в клінічну практику та навчальний процес для розвитку професійних навичок, формування клінічного мислення, накопичення клінічного досвіду
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hilman A. Yu.
Назва : Promotion of health through the prism of sanogenic thinking formation in youth
Паралельн. назви :Промоція здоров’я через призму формування саногенного мислення в молоді
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 5-9 (Шифр ВУ14/2020/1)
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОТНОШЕНИЕ К ЗДОРОВЬЮ -- ATTITUDE TO HEALTH
ДЕЦЕРЕБРАЦИИ СОСТОЯНИЕ -- DECEREBRATE STATE
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Анотація: Purpose: to find out the role of students’ sanogenic thinking formation in health promotion; to analyze the results of the texture structure of personality-behavioral determinants that define the development of sanogenic thinking of student youthSo, as a result of factor analysis, aspects of the formation of sanogenic thinking of students are identified and they include: persistence, reflexivity, self-control, high resistance to stress, low rigidity, emotional experience of joy. Sanogenic thinking aims to achieve psychological well-being of the individual, eliminate negative habits, manage own emotions. It reduces internal conflict, tension and can enhance health as a result of reflexive analysis of problem situations. To form sanogenic thinking in student youth it is necessary to create the qualities and properties that were determined as a result of factor analysisМета: з’ясувати роль формування саногенного мислення студентів у промоції здоров’я; проаналізувати результати фактурної структури особистісно-поведінкових детермінант, які визначають розвиток саногенного мислення студентської молодіДля формування саногенного мислення у студентської молоді варто формувати якості та властивості, які були визначені в результаті факторного аналізу, серед яких: наполегливість, рефлексивність, самовладання, висока опірність стресу, низька ригідність, емоційне переживання радості. Саногенне мислення має на меті управління своїми емоціями, воно зменшує внутрішній конфлікт, напруженість та може зміцнювати здоров’я в результаті рефлексивного аналізу проблемних ситуацій
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коцан І. Я., Козачук Н. О., Мамчич Т. І.
Назва : α-Активність мозку чоловіків і жінок за умов дивергентного мислення
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - 2014. - Т. 60, № 2. - С. 93-101 (Шифр ФУ6/2014/60/2)
Предметні рубрики: Мужск
Женск
MeSH-головна: АЛЬФА-РИТМ -- ALPHA RHYTHM
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Арестова О. Н.
Назва : Аффективные искажения в понимании пословиц
Місце публікування : Вопросы психологии: Науч. журн./ Рос. акад. образования. - М., 2006. - № 1. - С. 83-93 (Шифр ВР57/2006/1)
Предметні рубрики: Афоризмы и пословицы
Аффект
Мышление
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дацишин П. Т., Сучок С. О., Хлипняч Т. М.
Назва : Визначення домінуючої півкулі як перспективний напрямок розвитку критичного мислення у студентів-медиків
Місце публікування : Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 395-397 (Шифр ВУ8/2015/21/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Разумникова О. М., Вольф Н. В., Тарасова И. В.
Назва : Влияние мотивации на изменения мощности биопотенциалов коры головного мозга при выполнении образных и вербальных творческих заданий
Місце публікування : Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова/ Рос. АН. - 2007. - Т. 57, № 5. - С. 553-561 (Шифр 70286/2007/57/5)
Примітки : Библиогр.: с. 561
Предметні рубрики: Мотивация
Мышление
Творческие способности
Психологические тесты
Электроэнцефалография
Мозга головного топография биопотенциалов
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Криштафор А. А.
Назва : Восприятие, память и мышление. Их значение в интенсивной терапии критических состояний
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2016. - № 4. - С. 187 (Шифр МУ66/2016/4)
MeSH-головна: ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПАМЯТЬ -- MEMORY
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ященко Ю. Б., Ященко Л. В.
Назва : Вплив деяких соціальних факторів на пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2002. - Т. 1, № 1. - С. 54-56 (Шифр КУ27/2002/1/1)
MeSH-головна: СОЦИОБИОЛОГИЯ -- SOCIOBIOLOGY
ДОШКОЛЬНИКИ
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баранник С. І., Стусь В. П., Трофімов М. В., Єхалов В. В., Бараннік К. С., Єгоров С. В.
Назва : Динамічні зміни "Кліпового мислення" у студентів-медиків та їх інтеграція у вищу медичну освіту
Місце публікування : Урологія. - Дніпропетровськ, 2019. - Том 23, N 3. - С. 264-269 (Шифр УУ23/2019/23/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Проведено порівняльний аналіз за результатами опитування студентів та лікарів-інтернів. Відзначена позитивна динаміка еволюційних змін "кліпового мислення" у студентів середніх та старших курсів навчання. Цю обставину слід враховувати при складанні плану та підготовці до занять.Проведен сравнительный анализ по результатам опроса студентов и врачей-интернов. Отмечена положительная динамика эволюционных изменений "клипового мышления" у студентов средних и старших курсов обучения. Это обстоятельство следует учитывать при составлении планой и подготовке к занятиям.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Резакова М. В., Мажирина К. Г., Покровский М. А., Савелов А. А. , Савелова О. А. , Штарк М. Б.
Назва : Динамическое картирование головного мозга и когнитивное управление виртуальным игровым сюжетом (исследование методами функциональной магнитно-резонансной томографии)
Місце публікування : Бюллетень экспериментальной биологии и медицины: Междунар. науч.- практ. журн./ Рос. АМН. - 2012. - Т. 154, № 12. - С. 669-673 (Шифр БР31/2012/154/12)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Магнитного резонанса изображение
Мозг головной
Мышление
Интерфейс пользователя с ЭВМ
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вацеба М. О.
Назва : Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини
Паралельн. назви :Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільєнков Е.
Назва : Життєві суперечності та вміння мислити
Місце публікування : Науковий світ. - 2002. - № 7. - С. 18-20 (Шифр 22857/2002/7)
MeSH-головна: ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костандов Э. А., Курова Н. С., Черемушкин Е. А., Яковенко И. А.
Назва : Зависимость установки от участия вентральной и дорзальной зрительных систем в когнитивной деятельности
Місце публікування : Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова/ Рос. АН. - 2005. - Т. 55, № 2. - С. 170-177 (Шифр 70286/2005/55/2)
Предметні рубрики: Зрительное восприятие
Внимание
Мышление
Установка (психология)
Распознавание (психология)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрушанко Т. О., Островська Л. Й., Попович І. Ю.
Назва : Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни "Терапевтична стоматологія"
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 25. - С. 176-178 (Шифр ВУ45/2015/25)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
МЕДИЦИНСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ НАУКА -- MEDICAL LABORATORY SCIENCE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Побережный В. И., Катилов А. В., Марчук А. В., Швыдюк О. С., Петрик И. Ю., Логвинов А. С.
Назва : К вопросам основы формализации клинического мышления. Основные понятия, имеющие концептуальное значение
Паралельн. назви :To the basics of clinical thinking formalization. Main terms with conceptual meaning
Місце публікування : Pain Medicine. Медицина Болю. - 2019. - Том 4, N 4. - С. 4-40 (Шифр МУ95/2019/4/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
НАУКА -- SCIENCE
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
МЕТА-АНАЛИЗ -- META-ANALYSIS
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL
Анотація: Состояние медицины является одной из самых актуальных научных и социально-экономических проблем человечества. На современном этапе её развития для неё как системы знаний характерны эклектизм, наличие множества контрадикций и компиляций. Такое состояние медицины обусловливается прежде всего отсутствием в медицинской научно- практической деятельности реализации представлений системной структурно-функциональной организации организма человека. Для решения этой проблемы необходимо формирование системного способа мышления на основе знания организма человека как системы. Система специальных понятий в конечном итоге формирует научное знание, которое обусловливает и опре деляет форму и соответствующий способ мышления. Знания являются отражением объективной реальности в нашем сознании, выраженным в символах формального аппарата языкаКлиническое мышление – это специализированная форма внутренней речи. Его структурными единицами являются соответствующие дефиниции, термины и понятия. Одновременно с этим они являются и его средствами и способами. Определённая группа понятий имеет концептуальное значение для становления и развития клинического мышленияMedicine’s condition is one of the most relevant scientific and socio-economic problems of the mankind. Eclecticism, presence of multiple contradictions and compilations are typical at the modern stage of it as of a knowledge system. First of all, this state of medicine is conditioned by the absence of systematic structural and functional organization of the human body in the medical scientific and practical activity. Formation of the systematic thinking on the basis of the knowledge about human body as a system is necessary for the solution of this problem. The system of special meanings forms scientific knowledge that determines the form and corresponding thinking method. Knowledge is a reflection of objective reality in our consciousness, represented in symbols of the formal language matrixClinical thinking – specialized form of the internal speech. Its structural units are corresponding definitions, terms and notions. At the same time they are its tools and methods. Certain group of terms has a conceptual meaning for the formation and development of clinical thinking
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єхалов В. В., Єгоров С. В., Павлиш О. С., Бараннік С. І.
Назва : Кліпове мислення в анестезіології: парадокс сьогодення
Місце публікування : Біль, знеболювання і інтенс. терапія. - К., 2020. - N 1. - С. 39-42 (Шифр БУ1/2020/1)
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ДЕТИ -- CHILD
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Було проведено аналіз 1156 анонімних анкет студентів 3-4-го курсу, інтернів 1-го року навчання і слухачів циклів спеціалізації та підвищення кваліфікації лікарів за професіями «Анестезіологія» та «Дитяча анестезіологія», використана тестова методика, запропонована М.Б. Литвиновою, яка характеризується критеріальною та категоріальною валідністю. Було отримано несподівані результати в групах дослідження лікарів-анестезіологів зі стажем роботи за фахом від 5 до 20 років, що виявилося у більш ніж дворазовому підвищенню показників кліпового мислення в порівнянні з інтернами. Такої динаміки прогресу явища нами досі не було виявлено ні в одній з груп медичних професіоналів. Така ж сама тенденція, в дещо меншій мірі, була виявлена у дитячих анестезіологів. Значне зростання кількості носіїв кліпового мислення в анестезіологічному середовищі пояснюється професійною закономірністю та поліфункціональністю вузької спеціальності (якщо інформаційні фрагменти відсилають до цілого, це означає, що кліпове мислення перетворюється на символічне)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лихтерман Л. Б., Кравчук А. Д., Охлопков В. А., Элиава Ш. Ш., Яковлев С. Б.
Назва : Клиническое мышление нейрохирурга
Місце публікування : Журнал вопросы нейрохирургии им.Н.Н.Бурденко. - 2014. - Т. 78, № 6. - С. 68-79 (Шифр ЖР12/2014/78/6)
MeSH-головна: НЕЙРОХИРУРГИЯ -- NEUROSURGERY
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ВСЕГО ТЕЛА -- WHOLE BODY IMAGING
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тетенев Ф. Ф., Бодрова Т. Н., Калинина О. В.
Назва : Клиническое мышление: формирование и развитие
Місце публікування : Клиническая медицина: Научно-практический журнал. - 2010. - Т. 88, № 5. - С. 70-71 (Шифр КР13/2010/88/5)
Предметні рубрики: Мышление
Медицина клиническая
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клигуненко Е. Н., Ехалов В. В., Кущ Е. А., Кравец О. В., Гайдук О. И., Баранник С. И., Хоботова Н. В.
Назва : Клиповое мышление в анестезиологии: катастрофа или закономерность?
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Київ, 2019. - N 3. - С. 124-136 (Шифр МУ104/2019/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Изучена степень распространения клипового мышления в среде студентов, интернов и слушателей циклов специализации и повышения квалификации врачей в зависимости от узкой специализации, возраста и стажа работы. Определены причины, негативные и позитивные черты процесса замены длительного мышления на клиповое, а также предложены адаптивные элементы тактики обучения в до- и последипломном высшем медицинском образованииThe degree of propagation of mosaic thinking among students, interns, and students of cycles of specialization and advanced training of doctors depending on the focused specialization, age and length of service has been studied. The causes, negative and positive features of the process of replacing long-term thinking with a mosaic one are determined, and the adaptive elements of training tactics in pre- and postgraduate higher medical education are proposed
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошина Л. О., Леко Б. А., Кушнір Л. Д.
Назва : Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів
Паралельн. назви :Lateral thinking as an important component of clinical thinking of future doctors
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 11-14 (Шифр МУ7/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: У статті аналізується проблема розвитку латерального мислення як складової професійного клінічного мислення та креативності майбутніх лікарів. Розглядаються такі аспекти латерального мислення, як логічність і критичність, його роль у формуванні клінічного мислення та лікарської інтуїції студентів медичних закладів. Зроблено висновок про необхідність формування у студентів-медиків розвинутого латерального мислення, яке дасть майбутньому лікарю можливість генерувати нові ідеї, знаходити оригінальні способи розв’язання клінічних проблем
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)