Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (41)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мышление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сафронова Я. Л.
Назва : Подготовка специалиста к психологической консультативной деятельности в сфере предпринимательства: содержание учебного курса
Місце публікування : Психология в вузе. - 2012. - № 6. - С. 65-97 (Шифр 81929/2012/6)
Предметні рубрики: Обучение по специальным программам-- методы
Консультативная помощь-- организ
Предпринимательство
Мышление
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лихтерман Л. Б., Кравчук А. Д., Охлопков В. А., Элиава Ш. Ш., Яковлев С. Б.
Назва : Клиническое мышление нейрохирурга
Місце публікування : Журнал вопросы нейрохирургии им.Н.Н.Бурденко. - 2014. - Т. 78, № 6. - С. 68-79 (Шифр ЖР12/2014/78/6)
MeSH-головна: НЕЙРОХИРУРГИЯ -- NEUROSURGERY
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ВСЕГО ТЕЛА -- WHOLE BODY IMAGING
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернецкая Н. И.
Назва : Психология творческого мышления: специальный практикум для студентов
Місце публікування : Психология в вузе. - 2014. - № 6. - С. 43-61 (Шифр 81929/2014/6)
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горб-Гаврильченко И. В.
Назва : Роль деловой игры в формировании клинического мышления и коммуникативных навыков у будущих врачей-стоматологов
Місце публікування : Укр. стом. альм. - Полтава, 2016. - № 3(т.1). - С. 104-107 (Шифр УУ33/2016/3(т.1))
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Московко Г. С.
Назва : Розвиток клінічного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів, як когнітивна складова професійної компетентності
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2016. - Т. 20, № 2. - С. 271-274 (Шифр БУ5/2016/20/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Мета викладання на кафедрі неврології та нейрохірургії полягає в забезпеченні професійної ерудиції, розвитку клінічного мислення, формуванню у студентів навичок, необхідних для неврологічного дослідження і діагностування найбільш частих, або невідкладних, уражень нервової системи. Активні технології, що сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, зокрема метод клінічних рольових ігор, активно впроваджуються в практику кафедри неврології та нейрохірургії факультету післядипломної освіти Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Криштафор А. А.
Назва : Восприятие, память и мышление. Их значение в интенсивной терапии критических состояний
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2016. - № 4. - С. 187 (Шифр МУ66/2016/4)
MeSH-головна: ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПАМЯТЬ -- MEMORY
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буряк О. Г., Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Назва : Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань
Паралельн. назви :The formation of students’ clinical thinking by means of situational tasks usage
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Анотація: Мета роботи – обговорення можливості застосування ситуаційних завдань для формування клінічного мислення у студентів. Основна частина. Одним із головних завдань навчання студентів-медиків є формування клінічного мислення, що дозволяє надалі самостійно працювати з хворими як під час навчання на старших курсах, так і в інтернатурі. Беручи до уваги, що проведення практичних занять передбачає тестовий контроль знань на кожному занятті, з одного боку, а з іншого – передбачає відпрацювання практичних навичок з обстеження хворого, це певним чином обмежує можливості розвитку у студентів клінічного мислення. Поточний контроль – це не тільки перевірка рівня засвоєння матеріалу заняття, це ще й продовження навчання, повторення основних питань теми, систематизація знань та вмінь, а також їх закріплення. Контроль за допомогою ситуаційних завдань покликаний підбити підсумок освоєння кожного розділу, підсумовувати знання студента, дати йому можливість систематизувати свої уявлення про провідні синдроми і клінічні ознаки захворювань різних систем та органів, дозволяє внести корективи в його розуміння законів функціонування організму в цілому. Таким чином, частка клінічного мислення в рішенні ситуаційних задач дуже значна, і значення їх не вичерпується тільки контролем поточної підготовки по тій чи іншій темі, а є проміжним тренувальним заходом у системі підготовки. Висновок. Таким чином, клінічні ситуаційні завдання можна використовувати не тільки для контролю знань, а й для формування клінічного мислення
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глазунов О. А., Степанова С. В.
Назва : Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога
Місце публікування : Вісник стоматології. - Одесса, 2017. - N 1. - С. 76-78 (Шифр ВУ15/2017/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Алгоритмизация и процессуальное руководство лечебного процесса стали очень популярными. Навыки алгоритмического мышления способствуют формированию особого стиля поведения врача-интерна-стоматолога с пациентом. Алгоритмическое мышление позволит врачу эффективно собрать жалобы и анамнез у пациента, определить наиболее подходящие подходы к обследованию, четко спланировать свои лечебные действия. Вместе с тем, необходимо прививать понятия и виденья и недостатков стандартов, т.к. каждый больной и его болезнь индивидуальны, персонифицированы. Поэтому главная роль педагога акцентировать внимание на том, что при применении стандартов должна быть предусмотрена этиопатогенетическая направленность лечения, а выбор технологии всегда должен оставаться за врачом, в пределах его знаний и возможностей, особенностей больного, нозологической формы и течения болезни
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вацеба М. О.
Назва : Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини
Паралельн. назви :Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крижанівська А. Є.
Назва : Роль когнітивних можливостей студентів при вивченні онкології
Паралельн. назви :The role of student cognitive capacity in the study of oncology
Місце публікування : Art of Medicine. - 2018. - N 1. - С. 59-62 (Шифр АУ50/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
КОГНИТИВНЫЙ РЕЗЕРВ -- COGNITIVE RESERVE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: В останні роки масштабного розмаху набувають дослідження когнітивних здібностей за допомогою найрізноманітніших методів. Станом на сьогодні розвиток когнітивних здібностей для вчених виступає одним із провідних завдань. У зв’язку з цим розробляються нові психологічні схеми та методи. При цьому дослідники прагнуть знайти способи розвинути людський інтелект і когнітивні здібності. Сукупним розумовим потенціалом людини виступає інтелект. Він включає в себе інструменти реалізації когнітивних здібностей, які мають бути доцільно використані для адаптації людини до життя. Інтелект формується в процесі становлення особистості в конкретному суспільстві і залежить від її соціалізації. “Кожний організм вичерпує з величезного резервуару можливостей світу все те, що для нього доступно, що відповідає його когнітивним здібностям”. Завдяки когнітивним здібностям функції розуму людини не вичерпуються лише інтелектом, найважливішу роль відіграють інтуїція і, особливо, мислення. Людина має здатність сприймати, зберігати і відтворювати набуті знання, крім того, їх обробляти, генеруючи нові ідеї і використовувати їх в конкретних рішеннях. Пам’ять, спостережливість, уява і, особливо, мислення постійно розвиваються протягом всього життя. Це необхідно не тільки в науковій діяльності, але й у повсякденному житті. Світогляд людини – це не тільки система знань про оточуючий світ, спосіб пізнання, але й результат засвоєння і формування відношення до оточуючого середовища
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз В. М., Йолтухівський М. В., Тищенко І. В., Богомаз О. В., Московко Г. С.
Назва : Організація просторово-часових параметрів ходьби з одночасним виконанням додаткового когнітивного завдання у жінок підліткового, юного та середнього віку
Паралельн. назви :Organization of spatio-temporal parameters of gait while performing an additional cognitive task in adolescent, youth and middle age women
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 24. - С. 6-10 (Шифр ВУ45/2015/24)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: женский
MeSH-головна: ХОДЬБА -- WALKING
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ВРЕМЕНИ И ДВИЖЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- TIME AND MOTION STUDIES
ПРОСТРАНСТВА ВОСПРИЯТИЕ -- SPACE PERCEPTION
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Роговий Ю. Є., Білоокий О. В., Білоокий В. В.
Назва : Роль критичного мислення в покращанні викладання фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін
Паралельн. назви :The role of critical thinking in improving the teaching of fundamental theoretical and clinical disciplines
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 85-89 (Шифр БУ5/2023/27/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
Анотація: Відомо, що критичне мислення - система суджень, яка використовується для аналізу фактів, явищ, подій з висуванням обґрунтованих висновків. Критичне мислення дозволяє сформулювати оцінки, інтерпретації, коректно застосовувати отримані результати до ситуацій і проблем. Критичне мислення - навчання вмінню міркувати. Критичне мислення - це мислення про мислення, коли людина розмірковує з метою поліпшити своє мислення. Мета роботи – захистити точку зору, що впровадження технологій критичного мислення в навчальний процес буде сприяти покращанню підготовки фахівців медичної галузі з істотним поліпшенням якості викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Матеріал і методи. Проаналізували покращання якості викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін за допомогою впровадження технологій критичного мислення: «квітка лотоса», «шість капелюхів Едварда де Боно», фішбоун, «мозковий штурм», інтелектуальні карти. Результати. Запропоновані технології критичного мислення “Квітка лотоса”- прийом, який передбачає пошук рішення проблеми обов'язково по восьми напрямках, розвиває творчі здібності студентів; «мозковий штурм» «brаіnstоrmіng» - оперативний метод вирішення проблеми на основі стимулювання творчої активності студентів; прийом «фішбоун» у «голові» кістяка студенти позначають ту проблему, яка розглядається, на верхніх кісточках зазначаються причини виникнення досліджуваної проблеми, на нижніх кісточках по ходу читання виписують факти, що підтверджують наявність сформульованих причин, у «хвості» міститься висновок по досліджуваному питанню; інтелект-карти (mind maps, ментальні карти, «карти розуму», карти пам'яті) - спосіб наочного подання будь-якої структурованої інформації, форма графічного вираження; «шість капелюхів мислення Едварда де Боно» – ідея паралельного мислення: конструктивного мислення, при якому різні точки зору і підходи не стикаються, а співіснують, простий і практичний спосіб розділення процесу мислення на шість різних режимів, кожен з яких представлений метафоричним капелюхом певного кольору. Висновки. Застосування технологій критичного мислення: «квітка лотоса», «шість капелюхів Едварда де Боно», фішбоун, «мозкових штурмів», інтелектуальних карт дозволяє удосконалити якість навчання з використанням інтегративного підходу патофізіології, що дасть можливість ефективно реалізувати компетентісний підхід та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаряIt is known that critical thinking is a system of judgments, which is used to analyze facts, phenomena, events and draw reasonable conclusions. Critical thinking allows you to formulate assessments, interpretations, correctly apply the obtained results to situations and problems. Critical thinking is learning the ability to reason. Critical thinking is thinking about thinking, when a person reflects in order to improve their thinking. Objective. Defend the point of view that the introduction of critical thinking technologies into the educational process will contribute to the improvement of the training of specialists in the medical field with a significant enhancement in the quality of teaching fundamental theoretical and clinical disciplines. Material and methods. We analyzed the improvement of the quality of teaching of fundamental theoretical and clinical disciplines with the help of the introduction of critical thinking technologies: lotus flower, Edward de Bono's six hats, fishbone, brainstorming, intellectual maps. Results. Proposed technologies of critical thinking "Lotus flower" is a technique that involves finding a solution to a problem in eight directions, develops creative abilities of students; brainstorming - an operational method of problem solving based on stimulating the creative activity of students; the "fishbone" technique in the "head" of the skeleton students mark the problem under consideration, on the upper bones the causes of the problem under study are noted, on the lower bones during the reading they write facts that confirm the existence of the stated reasons, in the "tail" there is a conclusion on the researched issue; intelligence maps (mind maps, mental maps, "mind maps", memory maps) - a way of visual presentation of any structured information, a form of graphic expression; Edward de Bono's six thinking hats - the idea of parallel thinking: constructive thinking in which different points of view and approaches do not collide, but coexist, a simple and practical way of dividing the thinking process into six different modes, each of which is represented by a metaphorical hat of a certain color. Conclusions. The application of critical thinking technologies: the lotus flower, Edward de Bono's six hats, fishbone, brainstorming, intellectual maps allows to improve the quality of education using the integrative approach of pathophysiology, which will make it possible to effectively implement a competent approach and contribute to the formation of awareness of the practical activity of a doctor
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрушанко Т. О., Островська Л. Й., Попович І. Ю.
Назва : Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни "Терапевтична стоматологія"
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 25. - С. 176-178 (Шифр ВУ45/2015/25)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
МЕДИЦИНСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ НАУКА -- MEDICAL LABORATORY SCIENCE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошина Л. О., Леко Б. А., Кушнір Л. Д.
Назва : Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів
Паралельн. назви :Lateral thinking as an important component of clinical thinking of future doctors
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 11-14 (Шифр МУ7/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: У статті аналізується проблема розвитку латерального мислення як складової професійного клінічного мислення та креативності майбутніх лікарів. Розглядаються такі аспекти латерального мислення, як логічність і критичність, його роль у формуванні клінічного мислення та лікарської інтуїції студентів медичних закладів. Зроблено висновок про необхідність формування у студентів-медиків розвинутого латерального мислення, яке дасть майбутньому лікарю можливість генерувати нові ідеї, знаходити оригінальні способи розв’язання клінічних проблем
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семененко А. І.
Назва : Сучасні педагогічні методи, що впливають на поглиблення клінічного мислення у студентів медичних вузів
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 477-479 (Шифр ВУ80/2015/19/2)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мацькевич В. М., Соломчак Д. Б.
Назва : Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів"-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу
Паралельн. назви :Teaching of constructive critical analysis of the natural sciences’ text for students of the medical faculty with the using of pedagogical "boxes"-questionnaires and guidance for the objective assessment of material reliability
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 88-91 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи – оцінювання навичок критичного мислення з подальшим розвитком конструктивного скептицизму у студентів медичного факультету із застосуванням допоміжних методичних розробок. Основна частина. Вміння критично сприймати інформацію та керувати її потоком є потужним інструментом освіти, від якого залежить ефективність селекції емпірично цінного матеріалу від псевдонаукового. Вивчено різницю в сприйнятті матеріалу статті студентами залежно від тренінгу із спеціальними методичними рекомендаціями М. К. Ірібар та розробленим для третього курсу опитником на основі “боксів” J. Young, M. Solomon, T. Greenhalgh, U. Flick з авторськими корективами. Запропоновано проаналізувати прочитаний зміст тексту за п’ятьма показниками, такими, як: достовірність, наявність доказової бази, чіткість викладення, логічність взаємозв’язків та валідність статті. Встановлено, що, працюючи з вищевказаними матеріалами, на вихідному зрізі знань аналіз статей студентами медичного факультету суттєво відрізнявся порівняно з первинним оцінюванням. Аналізуючи отримані результати, можна стверджувати про необхідність освітніх тренінгів для осіб, які використовують у своїй діяльності надбання нових досліджень, зокрема, саме для уникнення псевдонаукових рекомендацій та впроваджень у практику. Висновок. У студентів медичного факультету відзначаються позитивні статистично значимі зміни (р≤0,001) щодо критичного аналізу опрацьованого матеріалу на кінцевому зрізі знань після застосування методичних розробок для конструктивної оцінки наукових статей та опитника
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стусь В. П., Єхалов В. В., Моісеєнко М. М., Романюта І. А., Бараннік С. І.
Назва : Певні якості мислення у лікарів-інтернів різних фахів
Місце публікування : Урологія. - Дніпропетровськ, 2020. - Том 24, N 2. - С. 180-185 (Шифр УУ23/2020/24/2)
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Сучасна медична освіта вимагає формування якісно нового підходу до навчального процесу, заснованого на формуванні та розвитку клінічного мислення, з урахуванням психологічних особливостей сучасної молодіСовременное медицинское образование требует формирование качественно нового подхода к учебному процессу, основанному на формировании и развитии клинического мышления, с учетом психологических особенностей современной молодежи
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гільман А. Ю.
Назва : Особливості саногенного мислення у жінок
Місце публікування : Медична психологія. - Х., 2019. - Том 14, N 4. - С. 58-64 (Шифр МУ67/2019/14/4)
MeSH-головна: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
Анотація: Вивчено особливості саногенного мислення у жінок, схильних до психосоматики та фізичних нездужань. Досліджено основні прояви саногенного мислення у пацієнток, їх неадаптивні когніції та домінуючі (деструктивні) судження про себе. Подано результати анкетування з метою виявлення ймовірних психосоматичних розладів, схильності до депресії та наявності соматичних симптомів у жінок
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Процик Г. М.
Назва : Метод проєктів: минуле і майбутнє
Паралельн. назви :Project method: past and future
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 67-71 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Розглянуто питання «методу проєктів» у контексті минулого та перспектив подальшого його застосування в навчальному процесі. Подано трактування термінів «проєкт», «метод», «метод проєктів» на основі узагальнення визначень багатьох учених. З’ясовано, що проєкт є способом комплексного вивчення тієї чи іншої теми, оскільки опрацьовуючи одну основну тему, інші, що є не менш важливими, визначаються в процесі діяльності та глибшого дослідження цього питання. Вказано на ефективність «методу проєктів», її залежність від рівня підготовки суб’єкта навчання, оскільки він має володіти певними вміннями і навичками для його реалізації. Наведено основні етапи процесу навчання за методом проєктів. Висвітлено роль викладача у проєктному навчанні. Акцентовано, що вчитель при виконанні учнями проєкту здійснює споглядаючу і скеровуючу функції, а головна його мета – створити робочу атмосферу, комфортну для всіх учасників. Зазначено що, метод проєктів, як і будь-який інший метод, який застосовується в навчальному процесі, має і переваги, і недоліки. Наведено інформацію про основоположника «методу проєктів» Вільяма Кілпатрика. Наголошено, що В. Кілпатрик пропонував організовувати навчальний процес як відповідну діяльність дитини в соціальному середовищі, орієнтовану на збагачення її індивідуального досвіду. Представлено інформацію щодо «інтелектуальних карт», їхнього зв’язку з «методом проєктів». Розкрито суть опорних схем, що дають змогу найповніше висвітлити певне питання, допомагають у запам’ятовуванні, доповненні, асоціюванні, візуалізації інформації. Зазначено, що застосування цього методу дає змогу згуртувати дітей, навчитися працювати в команді, виробити вміння висловлювати свою думку, сформулювати готовність сприймати різні підходи до однієї теми
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Побережный В. И., Марчук А. В., Катилов А. В., Швыдюк О. С., Логвинов А. С.
Назва : Основные понятия и физико-химические явления, имеющие концептуальное значение для формирования системного клинического мышления и формализации представления о системной структурно-функциональной организации организма человека
Паралельн. назви :Basic concepts and physical-chemical phenomena, that have conceptual meaning for the formation of systemic clinical thinking and formalization of the knowledge of systemic structural-functional organization of the human’s organism
Місце публікування : Pain Medicine. Медицина Болю. - 2020. - Том 5, N 2. - С. 15-62 (Шифр МУ95/2020/5/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ФИЗИКАЛЬНОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ -- PHYSICAL EXAMINATION
ФИЗИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- PHYSICAL PHENOMENA
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ПРОСТРАНСТВА ВОСПРИЯТИЕ -- SPACE PERCEPTION
ВРЕМЯ -- TIME
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
Анотація: С точки зрения процессов осознания и обобщения различают комплексную, логическую и понятийную формы мышления. Понятийная форма является высшим результатом процесса взаимодействия мышления и речи. Осуществляя его, человек использует понятия - логически оформленные мысли, которые представляют собой средство отображения в мышлении единства существенных свойств, связей и отношений предметов или явлений объективной реальности. Специальные понятия, которые употребляются в науке и технике, называются терминами. Они выполняют функцию соответствующего, специального, точного обозначения предметов и явлений, их свойств и взаимодействий. Таким образом, научное знание является объективным отражением материальной действительности в нашем сознании. Определённая совокупность терминов формирует терминологическую систему, которая лежит в основе соответствующей области научного знания и обусловливает соответствующие форму и способ мышления З точки зору процесів усвідомлення та узагальнення розрізняють комплексну, логічну і понятійну форми мислення. Понятійна форма є вищим результатом процесу взаємодії мислення і мовлення. Здійснюючи його, людина використовує поняття – логічно оформлені думки, які являють собою засіб відображення в мисленні єдності істотних властивостей, зв’язків і відношень предметів або явищ об’єктивної реальностіУ статті викладено принципи пізнання і основні поняття, а також представлено короткі описи фізикохімічних явищ, які мають концептуальне значення для формування системного клінічного мислення і формалізації уявлення про системну структурно-функціональну організацію організму людиниFrom the point of view of perception and generalization processes there are complex, logic and conceptual forms of thinking. Its conceptual form is the highest result of interaction between thinking and speech. While realizing it, human uses the concept, which are logically formed thoughts, that are the meaning of representation in thinking of unity of meaningful features, relations of subjects or phenomena of objective realityPrinciples of perception and main concepts are represented in the article along with short descriptions of physical and chemical phenomena, that have conceptual meaning for the formation of systematic clinical thinking and formalization of systemic structural-functional organization of the human’s organism
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)