Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (125)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Научные исследования<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 252
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Як вдосконалювати свою наукову діяльність [Текст] / A. L. Baert, N. Gourtsoyiannis, C. J. Herold // Променева діагностика, променева терапія. - 2007. - № 1. - С. 70-73

Рубрики: Научные исследования

   Научные работники


Дод.точки доступу:
Baert, A. L.
Gourtsoyiannis, N.
Herold, C. J.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Щепин, О. П.
    Основные направления исследований в диссертационных работах по специальности 14.00.33"Соц.гигиена и организация здравоохранения", утвержденных ВАК России в 1999 г. [Текст] / О. П. Щепин, В. К. Овчаров // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2000. - № 3. - С. 38-50


MeSH-головна:
ДИССЕРТАЦИИ КАК ТЕМА -- DISSERTATIONS, ACADEMIC AS TOPIC
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ГИГИЕНА -- HYGIENE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Овчаров, В. К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Щепин, В. О.
    Актуальные вопросы информатизации в здравоохранении и медицинской науке [Текст] / В. О. Щепин, Е. А. Тишук // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2005. - № 4. - С. 3-5

Рубрики: Здравоохранение

   Научные исследования


   Информатика медицинская


   Информационные системы


Дод.точки доступу:
Тишук, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Шульгай, А. Г.
    Наукова робота кафедри соціальної медицини Тернопільського медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Текст] / А. Г. Шульгай, Н . Я. Панчишин, В. Л. Смірнова // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 1. - С. 116-117

Рубрики: Социальная медицина--ист

   Преподавательский состав медицинских учебных учреждений


   Научные исследования


Кл.слова (ненормовані):
Тернопольский медицинский университет
Дод.точки доступу:
Панчишин, Н. Я.
Смірнова, В. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Шилинис, Ю. А.
    Магистральные направления научных исследований института высшей нервной деятельности и нейрофизиологии Российской Академии Наук в их историческом значении [Текст] / Ю. А. Шилинис // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2000. - Т. 50, № 3. - С. 527-557


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (организация и управление, тенденции)
НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯ -- NEUROPHYSIOLOGY (методы)
ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шаповалов, В.
    Фармацевтическое право в системе оценки экспертных исследований на досудебном следствии [Текст] / В. Шаповалов, В. Шаповалова, С. Гильтяй // Ліки України. - 2004. - № 11. - С. 117-119

Рубрики: Фармация

   Юриспруденция


   Наркотики


   Научные исследования


Дод.точки доступу:
Шаповалова, В.
Гильтяй, С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Шанайда, М. І.
    Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі [Текст] = Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process / М. І. Шанайда // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 64-71


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Аналіз наукових і навчально-методичних публікацій вітчизняних та зарубіжних авторів, а також власного досвіду керівництва науковими роботами студентів, доводить необхідність залучення здобувачів магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація» до набуття додаткових знань, вмінь і навичок у процесі здійснення студентської науково-дослідної роботи (СНДР). Активна участь здобувачів вищої освіти в СНДР розглядається як важлива складова студентоцентрованого підходу в організації їх належної підготовки до майбутньої професійної діяльності, при якій студент має можливість самостійно обирати, серед запропонованих, саме той напрям наукового пошуку, який йому найбільше імпонує. Виокремлено найсуттєвіші компоненти успішної реалізації СНДР, яка сприяє розширенню світогляду, набуттю нового емпіричного досвіду та надасть випускнику певну перевагу на сучасному високонкурентному ринку праці. Участь у міжнародних наукових форумах також стимулює вдосконалення студентами-гуртківцями знань англійської мови як загальновизнаного засобу міжнародного спілкування. Висвітлено необхідність популяризації серед студентів сучасних досягнень фармацевтичної науки, що покладає велику відповідальність на наукових керівників щодо проведення належної розʼяснювальної роботи. Висловлено припущення, що сам викладач, який є науковим керівником СНДР, повинен безперервно розвиватись як науковець і бути відповідним наочним прикладом для студентів, зокрема: мати належний рівень публікаційної активності у рецензованих фахових виданнях, систематично оприлюднювати результати експериментальних досліджень, брати участь у наукових форумах різних рівнів, міжнародних наукових проектах та грантових дослідженнях. Заслуговує уваги використання елементів дистанційного формату комунікації, який було запроваджено через пандемію COVID-19, для оптимізації СНДР вже після завершення дії карантинних обмежень
Analysis of scientific and educational publications of the Ukrainian and foreign authors, as well as author’s own expe­rience in managing of the student scientific activities in the pharmaceutical field, proves the importance of involving applicants in higher education in 226 «Pharmacy, Industrial Pharmacy» scecialty to acquire additional skills of student scientific research. The active involvement of students to the scientific research is regarded as an important component of a student-centered approach at the organization of their high quality training for future professional activities. It means that student has the opportunity to choose independently the most suitable direction of scientific research. There were highlighted the most significant components of the successful implementation of the students’ scientific work, which contributes to the expansion of worldview, gaining empirical experience and will provide a certain advantage in today’s highly competitive labor market. Participation in international scientific forums stimulates the improvement of students’ knowledge of English as a universal instrument of international communication. The necessity of popularization of modern achievements of pharmaceutical science among students was emphasized. It places the great responsibility on scientific supervisors. The scientific superviser himself should continuously work on his progress in science and be a good example for students, in particular: have the appropriate level of publishing activity in peer-reviewed journals, systematically report the results of experimental research at scientific forums of various levels, participate in the international research projects and grants. Some elements of the online communication due to pandemic COVID-19 worth to be used for the optimization the students’ scientific research after the end of quarantine restrictions
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Что за спешка? Распространение и внедрение в практику предварительных результатов научных исследований [Текст] // Международный журнал медицинской практики. - 2007. - № 1. - С. 53-55. - Библиогр.: 11 назв.

Рубрики: Научные исследования

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Чилингарян, Л. И.
    Индивидуально-типологические особенности высшей нервной деятельности собак и межполушарная асимметрия электрической активности гиппокампа и миндалины [Текст] / Л. И. Чилингарян // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2002. - Т. 52, № 1. - С. 47-56


MeSH-головна:
ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY (физиология)
ГИППОКАМП -- HIPPOCAMPUS
НЕБНЫЕ МИНДАЛИНЫ -- PALATINE TONSIL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
СОБАКИ -- DOGS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? [Текст] = Is m-quotient valuable for assessing the scientific impact of teachers of medical universities along with hirsch index? / А. С. Ткаченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 55-57


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – оцінити потенціал використання m-коефіцієнта для оцінки наукового вкладу викладачів та співробітників вищих медичних навчальних закладів України. Основна частина. m-коефіцієнт розраховують на підставі h-індексу: для отримання числового значення m-індексу необхідно поділити індекс Гірша на кількість років, що минули з моменту публікації першої статті. На нашу думку, цінність m-індексу полягає в урахуванні тривалості періоду активної наукової кар’єри вчених, що дозволяє порівняти вклад досвідченого вченого і фахівця-початківця. До того ж визначення m-коефіцієнта дозволяє оцінити кар’єру вченого в динаміці, беручи до уваги періоди спаду і підйому наукової активності, оскільки, на відміну від індексу Гірша, m-коефіцієнт може знижуватися при припиненні публікацій нових робіт. Висновок. Ми вважаємо, що m-індекс може використовуватись у якості простого для обчислення і корисного додаткового критерію оцінки ефективності молодого вченого у медичних університетах в поєднанні з іншими наукометричними показниками – індексом Гірша і, особливо, величинами імпакт-факторів журналів, у яких публікується науковий співробітник
Дод.точки доступу:
Ткаченко, А. С.
Ткаченко, В. Л.
Коваленко, Н. І.
Оніщенко, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)