Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (125)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Научные исследования<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 252
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Лісецька, І. С.
    Роль студентського наукового гуртка в підготовці висококваліфікованих фахівців під час дистанційного навчання [Текст] / І. С. Лісецька // Сучасна педіатрія. Україна. - 2021. - N 4. - С. 82-85. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНЧЕСКИЕ СООБЩЕСТВА -- COLLEGE FRATERNITIES AND SORORITIES
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: Важливим етапом у формуванні майбутнього спеціаліста є самостійна робота здобувача, зокрема, залучення найкращих представників до науково-дослідної роботи (НДР). До НДР здобувачі залучаються через студентський науковий гурток (СтНГ). Пандемія коронавірусу COVID-19 і карантинні обмеження змусили майже всі країни переглянути освітні стратегії навчання. Мета — оцінити роль функціонування СтНГ у вищому медичному навчальному закладі на кафедрі дитячої стоматології в підготовці майбутніх висококваліфікованих спеціалістів; виявити особливості його роботи під час дистанційного навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Модель оптимізації трансферу медичних технологій у галузі дитячої діабетології [Текст] : методичні рекомендаціїї 2020 // Український журнал дитячої ендокринології. - 2021. - N 2. - С. 52-58. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: Дитяча ендокринологія є важливою частиною клінічної педіатрії. Актуальність досліджень за цим її напрямом і трансфер наукових результатів у професійне середовище зумовлені світовими тенденціями поширення ендокринної патології (цукровий діабет, ожиріння, патологія щитоподібної залози тощо) серед верств дитячого населення, з одного боку, та необхідністю вдосконалення їх медичного забезпечення — з іншого. Науково-інформаційне забезпечення фахівців, які здійснюють нагляд за цим дитячим контингентом населення, є однією із головних складових медичного забезпечення хворих. Методичні рекомендації розроблено у рамках виконання науково-дослідної роботи «Розробити технологію комплексної реабілітації дітей та підлітків, хворих на цукровий діабет 1 типу, на різних етапах надання медичної допомоги» (номер держреєстрації 0118U003183) з метою підвищення компетенції фахівців з дитячої діабетології (вдосконалення інноваційних процесів у дитячій діабетології). Методичні рекомендації запропоновано для оптимізації науково-інформаційного забезпечення трансферу наукових результатів фундаментальних та прикладних науково-дослідних і дисертаційних робіт, виконаних за напрямами дитячої діабетології, у професійне середовище та оцінки його ефективності. Посібник призначено для лікарів, науковців, менеджерів охорони здоров’я та науки. У методичних рекомендаціях наведено термінологічний апарат проблеми, технологію трансферу наукових результатів, отриманих при виконанні дослідницьких робіт з актуальних питань дитячої діабетології, рекомендації щодо оптимізації науково-інформаційного забезпечення цих процесів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Шанайда, М. І.
    Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі [Текст] = Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process / М. І. Шанайда // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 64-71


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Аналіз наукових і навчально-методичних публікацій вітчизняних та зарубіжних авторів, а також власного досвіду керівництва науковими роботами студентів, доводить необхідність залучення здобувачів магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація» до набуття додаткових знань, вмінь і навичок у процесі здійснення студентської науково-дослідної роботи (СНДР). Активна участь здобувачів вищої освіти в СНДР розглядається як важлива складова студентоцентрованого підходу в організації їх належної підготовки до майбутньої професійної діяльності, при якій студент має можливість самостійно обирати, серед запропонованих, саме той напрям наукового пошуку, який йому найбільше імпонує. Виокремлено найсуттєвіші компоненти успішної реалізації СНДР, яка сприяє розширенню світогляду, набуттю нового емпіричного досвіду та надасть випускнику певну перевагу на сучасному високонкурентному ринку праці. Участь у міжнародних наукових форумах також стимулює вдосконалення студентами-гуртківцями знань англійської мови як загальновизнаного засобу міжнародного спілкування. Висвітлено необхідність популяризації серед студентів сучасних досягнень фармацевтичної науки, що покладає велику відповідальність на наукових керівників щодо проведення належної розʼяснювальної роботи. Висловлено припущення, що сам викладач, який є науковим керівником СНДР, повинен безперервно розвиватись як науковець і бути відповідним наочним прикладом для студентів, зокрема: мати належний рівень публікаційної активності у рецензованих фахових виданнях, систематично оприлюднювати результати експериментальних досліджень, брати участь у наукових форумах різних рівнів, міжнародних наукових проектах та грантових дослідженнях. Заслуговує уваги використання елементів дистанційного формату комунікації, який було запроваджено через пандемію COVID-19, для оптимізації СНДР вже після завершення дії карантинних обмежень
Analysis of scientific and educational publications of the Ukrainian and foreign authors, as well as author’s own expe­rience in managing of the student scientific activities in the pharmaceutical field, proves the importance of involving applicants in higher education in 226 «Pharmacy, Industrial Pharmacy» scecialty to acquire additional skills of student scientific research. The active involvement of students to the scientific research is regarded as an important component of a student-centered approach at the organization of their high quality training for future professional activities. It means that student has the opportunity to choose independently the most suitable direction of scientific research. There were highlighted the most significant components of the successful implementation of the students’ scientific work, which contributes to the expansion of worldview, gaining empirical experience and will provide a certain advantage in today’s highly competitive labor market. Participation in international scientific forums stimulates the improvement of students’ knowledge of English as a universal instrument of international communication. The necessity of popularization of modern achievements of pharmaceutical science among students was emphasized. It places the great responsibility on scientific supervisors. The scientific superviser himself should continuously work on his progress in science and be a good example for students, in particular: have the appropriate level of publishing activity in peer-reviewed journals, systematically report the results of experimental research at scientific forums of various levels, participate in the international research projects and grants. Some elements of the online communication due to pandemic COVID-19 worth to be used for the optimization the students’ scientific research after the end of quarantine restrictions
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Вихрущ, А. В.
    Академічне письмо: структура і завдання [Текст] = Academic writing: structure and tasks / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, тенденции)
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
Анотація: При вирішенні актуальних питань методики викладання важливо чітко визначити головні пріоритети, оскільки існує загроза хаотичного нагромадження інформації, що ускладнить вирішення головних завдань. У статті аналізуються особливості вивчення академічного письма в медичних університетах, узагальнюються перспективні напрямки підвищення допрофесійної підготовки студентів, удосконалення системи науково-методичного забезпечення навчального процесу. Академічне письмо розглядається як процес створення і оприлюднення наукового тексту. Підкреслено, що написання наукового тексту передбачає насамперед вибір теми дослідження, доведення актуальності, новизни, значимості результатів, відповідної структури і належних методів. Оприлюднення результатів передбачає раціональне використання можливостей сучасних інформаційних технологій, а також безпосереднє ознайомлення наукової спільноти з новими фактами. Виокремлено також перспективні форми і методи навчального процесу
While solving topical issues of teaching methods, it is important to clearly define the main priorities, as there is a threat of chaotic accumulation of information. Consequently, it will complicate the solution of the main tasks. The article analyzes the features of the study of academic writing in medical universities, summarizes perspective areas for improving pre-vocational training of students, improving the system of scientific and methodological support of the educational process. Academic writing is seen as a process of creating and publishing a scientific text. It is emphasized that the creation of a scientific text involves first of all the choice of research topic, proof of relevance, novelty, justification of the significance of the results, the appropriate structure and proper methods. Publication of the results involves the rational use of modern information technology, as well as direct acquaintance of the scientific community with new facts. It has been also singles out the perspective forms and methods of educational process
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Кутова, О. В.
    Метод ідентифікації математичних моделей у двофакторних фармацевтичних дослідженнях [Текст] / О. В. Кутова, Р. В. Сагайдак-Нікітюк, І. В. Ковалевська // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 3. - С. 3-11


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (методы)
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
ФАКТОРНЫЙ АНАЛИЗ СТАТИСТИЧЕСКИЙ -- FACTOR ANALYSIS, STATISTICAL
КРАХМАЛ -- STARCH
ЦЕЛЛЮЛОЗА -- CELLULOSE
Анотація: Розглянуто методичний підхід до вирішення завдань ідентифікації математичних моделей фармацевтичних об’єктів з двома залежними кількісними факторами, сумарне значення яких визначається кількісним складом суміші і фіксується на певному рівні. Мета: визначення оптимального алгоритму обробки експериментальних даних із використанням мінімальної кількості дослідів за планом 22 для установлення адекватного математичного опису досліджень на технологічному етапі
Проведені дослідження показали, що для ідентифікації математичних моделей ефективний аналіз підсумкових ефектів взаємодії чинників, а також доцільна інтерпретація цієї взаємодії на підставі інтерпретації залежностей цільових функцій від кожного фактора за умови фіксації змінною на мінімальному і максимальному рівнях варіювання
Дод.точки доступу:
Сагайдак-Нікітюк, Р. В.
Ковалевська, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Presentation and implementation of the results of the own scientific research — a practical approach [Текст] = Презентація та впровадження результатів власного наукового дослідження — практичний підхід / L. D. Todoriko [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2021. - N 4. - С. 21-26. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, организация и управление, тенденции)
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Анотація: During postgraduate studies, future PhDs must master a wide range of teaching and research skills that meet global and European academic standards. In particular, candidates for the degree of Doctor of Philosophy must acquire theoretical knowledge that is sufficient to produce new ideas, solve complex problems in the field of professional and/or research and innovation, acquire universal research skills, including oral and written presentation of their own scientific results, application of modern information technologies in scientific activity, organization and carrying out of educational employments, management of scientific projects and/or introduction of offers concerning financing of scientific researches, registration of the intellectual property rights
Під час навчання в аспірантурі майбутні доктори філософії (PhD) повинні оволодіти широким колом навичок навчально-­методичної та дослідницької діяльності, що відповідають світовим і європейським академічним стандартам. Зокрема, здобувачі наукового ступеня «доктор філософії» повин­ні оволодіти теоретичними знаннями, достатніми для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-­інноваційної діяльності, набути універсальних навичок дослідника, серед яких — навички усної та письмової презентації результатів власного наукового дослідження, застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності, організації та проведення навчальних занять, управління науковими проєктами та/або внесення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності
Дод.точки доступу:
Todoriko, L. D.
Pidverbetska, О. V.
Pidverbetskyi, O. Ya.
Zorii, N. I.
Toderika, Ya. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Грузєва, Т. С.
    Розвиток Київської соціально-гігієнічної наукової школи у ХХ столітті (1920-1990 рр.) [Текст] = Development of Kyiv social and hygienic scientific school in the XX century (1920–1990) / Т. С. Грузєва // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я Україний. - 2021. - N 3. - С. 64-70


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
УКРАИНА -- UKRAINE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Анотація: У ХХ столітті відбувався поступальний розвиток Київської соціально-гігієнічної наукової школи, в якому періоди активної розбудови змінювалися періодами стагнації медико-соціальної науки, репресіями відносно її представників. Закладені професором О. В. Корчаком-Чепурківським підвалини соціально-гігієнічної науки стали надійним фундаментом для виокремлення цього напряму в самостійну галузь медичної науки і освіти, створення кафедри соціальної гігієни у Київському медичному інституті та викладання окремого предмету в закладах вищої медичної освіти. Наукові дослідження школи охоплювали широкий спектр медико-соціальних проблем здоров’я населення у взаємозв’язку з чинниками, потреб у різних видах медичної допомоги, організації її надання, підготовки кадрів охорони здоров’я, у тому числі керівних, управління охороною здоров’я тощо. Вихованцями школи є видатні соціальні гігієністи, у тому числі академік Ю. В. Вороненко, професори О. А. Грандо, Б. П. Криштопа, О. П. Мінцер та інші.
Розвиток Київської соціально-гігієнічної наукової школи у 1920–1990 рр. заклав основи її майбутнього розквіту в ХХІ ст.
In the XX century there was a progressive development of the Kyiv Scientific Social and Hygienic School, in which periods of active development were replaced by periods of stagnation of medical and social science, repression against its representatives. The foundations of social and hygienic science developed by Professor O. V. Korchak-Chepurkivsky have become a solid foundation for the separation of this area into an independent branch of medical science and education, establishment of the Department of Social Hygiene at the Kyiv Medical Institute and teaching a separate subject in higher medical education. The school’s research activities covered a wide range of medical and social health problems in relation to various factors, the needs for various types of medical care, the organization of its provision, training of health care personnel, health management, etc. Alumni of the school are outstanding social hygienists, including academician Y. V. Voronenko, professors O. A. Grando, B. P. Kryshtopa, O. P. Mintser and other.
The development of the Kyiv social and hygienic scientific school in 1920–1990 laid the foundations for its future flourishing in the XXI century
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Kosenko, V. M.
    The importance of the interactive lecture in the study of “methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training [Текст] = Значення інтерактивної лекції при вивченні навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» в процесі підготовки медичних сестер-бакалаврів / V. M. Kosenko // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 123-127


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: In this article is presented the significance and importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline by the future bachelor nurses. It is indicated that the increasing educational needs of the higher education seekers direct and guide the instructors of the higher educational establishments to use and introduce new forms and methods of study. It is emphasized that presentation of finished theoretical material by the instructor is the least efficient way to perceive and remember new information. The processes of remembering can be positively influenced through the attraction of the higher education seekers to active interaction. The positive point of the “lecturer-student” cooperation is a constant extending of the range of opinions, among which it is necessary to choose the most rational. Learning by doing is the best way for comprehension of the most complicated theoretical material. Application of the interactive technologies is analyzed with specific reference related to the conduct of a lecture session in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline. The article lists structural constituents, describes advantages and factors affecting the retention of auditory material in virtue of the interactive technologies. It is indicated that the instructor should use the time allotted for classes with maximum effect for the student, given the reduction in the number of class hours. The interactive lecture organically combines methodological, didactic and educational functions and creates the optimal conditions for the constant activation of the cognitive activity of the higher education seekers, allowing to realize the creative potential and provide each student with the opportunity to become the main subject of study, see and independently evaluate the diversity of opinions and approaches when solving important for further professional activities tasks. The realities of our time require the improvement of methodological and professional competence of the instructors of the higher educational establishments
У статті проаналізовано значення та важливість інтерактивної лекції в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» майбутніми медичними сестрами-бакалаврами. Вказано, що зростаючі освітні потреби здобувачів вищої освіти націлюють та орієнтують викладачів ЗВО на застосування та впровадження нових форм і методів навчання. Акцентується увага на твердженні, що подання готового теоретичного матеріалу викладачем – найменш ефективний спосіб сприйняття та запам’ятовування нової інформації. На процеси запам’ятовування можна позитивно вплинути, залучаючи здобувачів вищої освіти до активної взаємодії. Позитивним моментом співпраці «лектор-студенти» є те, що постійно розширюється коло думок, серед яких необхідно вибрати найбільш раціональні. Знання через дію – найкращий шлях до засвоєння найскладнішого теоретичного матеріалу. Застосування інтерактивних технологій аналізується на конкретному прикладі, пов’язаному з проведенням лекційного заняття в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи». У статті перераховано складові структури, описано переваги та фактори, які впливають на ефективність лекції на основі інтерактивних технологій. Вказано, що викладач має використати час, відведений на заняття, з максимальним ефектом для студента, враховуючи скорочення кількості аудиторних годин. Інтерактивна лекція органічно поєднує методичну, дидактичну та виховну функції та створює оптимальні умови для постійної активізації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти, дозволяє розкрити творчий потенціал та надати можливість кожному студенту стати головним суб’єктом навчання, побачити та самостійно оцінити різноманітність думок та підходів при вирішенні важливих для подальшої фахової діяльності завдань. Реалії сьогодення потребують удосконалення методичної грамотності та професійної компетентності викладачів ЗВО
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    135-річна історія та сучасність ДУ "Інститут мікробіології та імунології ім. І. І. Мечникова Національної академії медичних наук України" [Текст] / В. В. Мінухін [та ін.] // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2021. - Том 27, N 3. - С. 218-228


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история, кадры)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (история, кадры)
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (история, кадры)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Стаття присвячена висвітленню результатів ретроспективного дослідження історичного шляху становлення і розвитку наукових досліджень в ДУ «Інститут мікробіології та імунології ім. І. І. Мечникова Національної академії медичних наук України» (далі – Інститут)
Дод.точки доступу:
Мінухін, В. В.
Скляр, Н. І.
Медведовська, Н. В.
Малишевська, Є. М.
Колотова, Т. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Роботи здобувачів дипломів І ступеню в номінаціях "Найкраще дослідження" секцій Квітневої студентської наукової сесії, 15 квітня 2021 року // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2021. - N спецвип. №2. - С. 50-63


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)