Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (125)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Научные исследования<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 251
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    135-річна історія та сучасність ДУ "Інститут мікробіології та імунології ім. І. І. Мечникова Національної академії медичних наук України" [Текст] / В. В. Мінухін [та ін.] // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2021. - Том 27, N 3. - С. 218-228


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история, кадры)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (история, кадры)
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (история, кадры)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Стаття присвячена висвітленню результатів ретроспективного дослідження історичного шляху становлення і розвитку наукових досліджень в ДУ «Інститут мікробіології та імунології ім. І. І. Мечникова Національної академії медичних наук України» (далі – Інститут)
Дод.точки доступу:
Мінухін, В. В.
Скляр, Н. І.
Медведовська, Н. В.
Малишевська, Є. М.
Колотова, Т. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    2016 год в научных достижениях [Текст] // Практична ангіологія. - 2016. - № 4. - С. 58-62


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ДОСТИЖЕНИЕ -- ACHIEVEMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Buller, H. R.
    Как исключить тромбоз глубоких вен на уровне первичного амбулаторного звена [Текст] / H. R. Buller, Cate-Hoek A. J. ten, A. W. Hoes // Мистецтво лікування. - 2009. - № 2. - С. 70

Рубрики: Тромбоз венозный

   Научные исследования


Дод.точки доступу:
ten, Cate-Hoek A. J.
Hoes, A. W.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Kosenko, V. M.
    The importance of the interactive lecture in the study of “methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training [Текст] = Значення інтерактивної лекції при вивченні навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» в процесі підготовки медичних сестер-бакалаврів / V. M. Kosenko // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 123-127


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: In this article is presented the significance and importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline by the future bachelor nurses. It is indicated that the increasing educational needs of the higher education seekers direct and guide the instructors of the higher educational establishments to use and introduce new forms and methods of study. It is emphasized that presentation of finished theoretical material by the instructor is the least efficient way to perceive and remember new information. The processes of remembering can be positively influenced through the attraction of the higher education seekers to active interaction. The positive point of the “lecturer-student” cooperation is a constant extending of the range of opinions, among which it is necessary to choose the most rational. Learning by doing is the best way for comprehension of the most complicated theoretical material. Application of the interactive technologies is analyzed with specific reference related to the conduct of a lecture session in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline. The article lists structural constituents, describes advantages and factors affecting the retention of auditory material in virtue of the interactive technologies. It is indicated that the instructor should use the time allotted for classes with maximum effect for the student, given the reduction in the number of class hours. The interactive lecture organically combines methodological, didactic and educational functions and creates the optimal conditions for the constant activation of the cognitive activity of the higher education seekers, allowing to realize the creative potential and provide each student with the opportunity to become the main subject of study, see and independently evaluate the diversity of opinions and approaches when solving important for further professional activities tasks. The realities of our time require the improvement of methodological and professional competence of the instructors of the higher educational establishments
У статті проаналізовано значення та важливість інтерактивної лекції в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» майбутніми медичними сестрами-бакалаврами. Вказано, що зростаючі освітні потреби здобувачів вищої освіти націлюють та орієнтують викладачів ЗВО на застосування та впровадження нових форм і методів навчання. Акцентується увага на твердженні, що подання готового теоретичного матеріалу викладачем – найменш ефективний спосіб сприйняття та запам’ятовування нової інформації. На процеси запам’ятовування можна позитивно вплинути, залучаючи здобувачів вищої освіти до активної взаємодії. Позитивним моментом співпраці «лектор-студенти» є те, що постійно розширюється коло думок, серед яких необхідно вибрати найбільш раціональні. Знання через дію – найкращий шлях до засвоєння найскладнішого теоретичного матеріалу. Застосування інтерактивних технологій аналізується на конкретному прикладі, пов’язаному з проведенням лекційного заняття в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи». У статті перераховано складові структури, описано переваги та фактори, які впливають на ефективність лекції на основі інтерактивних технологій. Вказано, що викладач має використати час, відведений на заняття, з максимальним ефектом для студента, враховуючи скорочення кількості аудиторних годин. Інтерактивна лекція органічно поєднує методичну, дидактичну та виховну функції та створює оптимальні умови для постійної активізації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти, дозволяє розкрити творчий потенціал та надати можливість кожному студенту стати головним суб’єктом навчання, побачити та самостійно оцінити різноманітність думок та підходів при вирішенні важливих для подальшої фахової діяльності завдань. Реалії сьогодення потребують удосконалення методичної грамотності та професійної компетентності викладачів ЗВО
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Presentation and implementation of the results of the own scientific research — a practical approach [Текст] = Презентація та впровадження результатів власного наукового дослідження — практичний підхід / L. D. Todoriko [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2021. - N 4. - С. 21-26. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, организация и управление, тенденции)
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Анотація: During postgraduate studies, future PhDs must master a wide range of teaching and research skills that meet global and European academic standards. In particular, candidates for the degree of Doctor of Philosophy must acquire theoretical knowledge that is sufficient to produce new ideas, solve complex problems in the field of professional and/or research and innovation, acquire universal research skills, including oral and written presentation of their own scientific results, application of modern information technologies in scientific activity, organization and carrying out of educational employments, management of scientific projects and/or introduction of offers concerning financing of scientific researches, registration of the intellectual property rights
Під час навчання в аспірантурі майбутні доктори філософії (PhD) повинні оволодіти широким колом навичок навчально-­методичної та дослідницької діяльності, що відповідають світовим і європейським академічним стандартам. Зокрема, здобувачі наукового ступеня «доктор філософії» повин­ні оволодіти теоретичними знаннями, достатніми для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-­інноваційної діяльності, набути універсальних навичок дослідника, серед яких — навички усної та письмової презентації результатів власного наукового дослідження, застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності, організації та проведення навчальних занять, управління науковими проєктами та/або внесення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності
Дод.точки доступу:
Todoriko, L. D.
Pidverbetska, О. V.
Pidverbetskyi, O. Ya.
Zorii, N. I.
Toderika, Ya. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Інформаційно-аналітична оцінка дисертаційних досліджень, виконаних в Україні у 2007-2011 рр. за напрямками клінічної педіатрії, шкільної та підліткової медицини [Текст] / М. М. Коренєв [та ін.] // Современная педиатрия. - 2013. - № 4. - С. 169-172


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (тенденции)
ДИССЕРТАЦИИ -- ACADEMIC DISSERTATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Дод.точки доступу:
Коренєв, М. М.
Овсяннікова, Л. М.
Водолажський, М. Л.
Сидоренко, Т. П.
Фоміна, Т. В.
Кошман, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Аксенов, В. А.
    О некоторых причинах и последствиях низкого качества научных исследований в медицине: мнение практикующего врача [Текст] / В. А. Аксенов // Международный журнал медицинской практики. - 1998. - № 6. - С. 58-60


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Аналіз розвитку стоматологічної науки в Україні [Текст] / К. М. Косенко [та ін.] // Вісник стоматології. - 2004. - № 2. - С. 2-4

Рубрики: Стоматология

   Украина


   Научные исследования


Дод.точки доступу:
Косенко, К. М.
Варава, Г. Н.
Бажан, А. В.
Боднар, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Анализ научных исследований в россии и за рубежом, посвященных санаторно-курортному лечению детей с заболеваниями мочевыделительной системы [Текст] = Analysis of scientific research in russia and abroad dedicated to sanatorium and spa treatment of children with diseases of the urinary system / Л. Н. Шведунова [та ін.] // Курортная медицина. - 2017. - № 3. - С. 131-136. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
МОЧЕВАЯ СИСТЕМА -- URINARY TRACT (патофизиология)
ДЕТИ -- CHILD
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (тенденции)
БАЛЬНЕОТЕРАПИЯ -- BALNEOLOGY (методы, тенденции)
МИНЕРАЛЬНЫЕ ВОДЫ -- MINERAL WATERS (анализ, терапевтическое применение)
Дод.точки доступу:
Шведунова, Л. Н.
Демина, С. В.
Пахомов, В. Н.
Егорова, Е. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Анализ научных исследований по стоматологии в Украине за 1995-2013 гг. [Текст] / О. Э. Рейзвих [и др.] // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2014. - № 4. - С. 55-61. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
Дод.точки доступу:
Рейзвих, О. Э.
Скиба, О. И.
Левицкий, А. П.
Шнайдер, С. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)