Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (125)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Научные исследования<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 252
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мінухін В. В., Скляр Н. І., Медведовська Н. В., Малишевська Є. М., Колотова Т. Ю.
Назва : 135-річна історія та сучасність ДУ "Інститут мікробіології та імунології ім. І. І. Мечникова Національної академії медичних наук України"
Місце публікування : Журнал Національної академії медичних наук України. - К., 2021. - Том 27, N 3. - С. 218-228 (Шифр ЖУ3н/2021/27/3)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Стаття присвячена висвітленню результатів ретроспективного дослідження історичного шляху становлення і розвитку наукових досліджень в ДУ «Інститут мікробіології та імунології ім. І. І. Мечникова Національної академії медичних наук України» (далі – Інститут)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 2016 год в научных достижениях
Місце публікування : Практична ангіологія. - 2016. - № 4. - С. 58-62 (Шифр ПУ42/2016/4)
MeSH-головна: НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ДОСТИЖЕНИЕ -- ACHIEVEMENT
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Buller H. R., ten Cate-Hoek A. J., Hoes A. W.
Назва : Как исключить тромбоз глубоких вен на уровне первичного амбулаторного звена
Місце публікування : Мистецтво лікування. - 2009. - № 2. - С. 70 (Шифр МУ55/2009/2)
Предметні рубрики: Тромбоз венозный
Научные исследования
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kosenko V. M.
Назва : The importance of the interactive lecture in the study of “methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training
Паралельн. назви :Значення інтерактивної лекції при вивченні навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» в процесі підготовки медичних сестер-бакалаврів
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 123-127 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: In this article is presented the significance and importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline by the future bachelor nurses. It is indicated that the increasing educational needs of the higher education seekers direct and guide the instructors of the higher educational establishments to use and introduce new forms and methods of study. It is emphasized that presentation of finished theoretical material by the instructor is the least efficient way to perceive and remember new information. The processes of remembering can be positively influenced through the attraction of the higher education seekers to active interaction. The positive point of the “lecturer-student” cooperation is a constant extending of the range of opinions, among which it is necessary to choose the most rational. Learning by doing is the best way for comprehension of the most complicated theoretical material. Application of the interactive technologies is analyzed with specific reference related to the conduct of a lecture session in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline. The article lists structural constituents, describes advantages and factors affecting the retention of auditory material in virtue of the interactive technologies. It is indicated that the instructor should use the time allotted for classes with maximum effect for the student, given the reduction in the number of class hours. The interactive lecture organically combines methodological, didactic and educational functions and creates the optimal conditions for the constant activation of the cognitive activity of the higher education seekers, allowing to realize the creative potential and provide each student with the opportunity to become the main subject of study, see and independently evaluate the diversity of opinions and approaches when solving important for further professional activities tasks. The realities of our time require the improvement of methodological and professional competence of the instructors of the higher educational establishmentsУ статті проаналізовано значення та важливість інтерактивної лекції в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» майбутніми медичними сестрами-бакалаврами. Вказано, що зростаючі освітні потреби здобувачів вищої освіти націлюють та орієнтують викладачів ЗВО на застосування та впровадження нових форм і методів навчання. Акцентується увага на твердженні, що подання готового теоретичного матеріалу викладачем – найменш ефективний спосіб сприйняття та запам’ятовування нової інформації. На процеси запам’ятовування можна позитивно вплинути, залучаючи здобувачів вищої освіти до активної взаємодії. Позитивним моментом співпраці «лектор-студенти» є те, що постійно розширюється коло думок, серед яких необхідно вибрати найбільш раціональні. Знання через дію – найкращий шлях до засвоєння найскладнішого теоретичного матеріалу. Застосування інтерактивних технологій аналізується на конкретному прикладі, пов’язаному з проведенням лекційного заняття в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи». У статті перераховано складові структури, описано переваги та фактори, які впливають на ефективність лекції на основі інтерактивних технологій. Вказано, що викладач має використати час, відведений на заняття, з максимальним ефектом для студента, враховуючи скорочення кількості аудиторних годин. Інтерактивна лекція органічно поєднує методичну, дидактичну та виховну функції та створює оптимальні умови для постійної активізації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти, дозволяє розкрити творчий потенціал та надати можливість кожному студенту стати головним суб’єктом навчання, побачити та самостійно оцінити різноманітність думок та підходів при вирішенні важливих для подальшої фахової діяльності завдань. Реалії сьогодення потребують удосконалення методичної грамотності та професійної компетентності викладачів ЗВО
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Todoriko L. D., Pidverbetska О. V., Pidverbetskyi O. Ya., Zorii N. I., Toderika Ya. I.
Назва : Presentation and implementation of the results of the own scientific research — a practical approach
Паралельн. назви :Презентація та впровадження результатів власного наукового дослідження — практичний підхід
Місце публікування : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2021. - N 4. - С. 21-26 (Шифр ТУ7/2021/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Анотація: During postgraduate studies, future PhDs must master a wide range of teaching and research skills that meet global and European academic standards. In particular, candidates for the degree of Doctor of Philosophy must acquire theoretical knowledge that is sufficient to produce new ideas, solve complex problems in the field of professional and/or research and innovation, acquire universal research skills, including oral and written presentation of their own scientific results, application of modern information technologies in scientific activity, organization and carrying out of educational employments, management of scientific projects and/or introduction of offers concerning financing of scientific researches, registration of the intellectual property rightsПід час навчання в аспірантурі майбутні доктори філософії (PhD) повинні оволодіти широким колом навичок навчально-­методичної та дослідницької діяльності, що відповідають світовим і європейським академічним стандартам. Зокрема, здобувачі наукового ступеня «доктор філософії» повин­ні оволодіти теоретичними знаннями, достатніми для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-­інноваційної діяльності, набути універсальних навичок дослідника, серед яких — навички усної та письмової презентації результатів власного наукового дослідження, застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності, організації та проведення навчальних занять, управління науковими проєктами та/або внесення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Інформаційна довідка про важливі науково-практичні досягнення ДУ "Інститут громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМН України"
Паралельн. назви :Information note on the most important scientific and practical achievements of the State Institution “O.M. Marzieiev Institute for Public Health of the National Academy of Medical Science of Ukraine”
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2018. - № 4. - С. 78-79 (Шифр ДУ9/2018/4)
MeSH-головна: НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
КРАТКИЙ ОБЗОР -- OUTLINES
Анотація: В Інституті громадського здоров’я, який протягом багатьох років є головною науковою установою НАМН і МОЗ України з проблеми гігієни довкілля і здоров’я проведено низку наукових досліджень. Їхні результати впроваджено у нормативно-правових документах на загальнодержавному рівні не тільки у системі охорони здоров’я, а й в інших галузях – Мінекології, Мінрегіонбуду, Міністерства освіти і науки, Мінагропромполітики, Міністерства оборони та ін.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коренєв М. М., Овсяннікова Л. М., Водолажський М. Л., Сидоренко Т. П., Фоміна Т. В., Кошман Т. В.
Назва : Інформаційно-аналітична оцінка дисертаційних досліджень, виконаних в Україні у 2007-2011 рр. за напрямками клінічної педіатрії, шкільної та підліткової медицини
Місце публікування : Современная педиатрия. - 2013. - № 4. - С. 169-172 (Шифр СУ26/2013/4)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДИССЕРТАЦИИ -- ACADEMIC DISSERTATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аксенов В. А.
Назва : О некоторых причинах и последствиях низкого качества научных исследований в медицине: мнение практикующего врача
Місце публікування : Международный журнал медицинской практики. - Москва, 1998. - № 6. - С. 58-60 (Шифр 71498/1998/6)
MeSH-головна: НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Косенко К. М., Варава Г. Н., Бажан А. В., Боднар А. Б.
Назва : Аналіз розвитку стоматологічної науки в Україні
Місце публікування : Вісник стоматології. - 2004. - № 2. - С. 2-4 (Шифр ВУ15/2004/2)
Предметні рубрики: Стоматология
Украина
Научные исследования
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шведунова Л. Н., Демина С. В., Пахомов В. Н., Егорова Е. Л.
Назва : Анализ научных исследований в россии и за рубежом, посвященных санаторно-курортному лечению детей с заболеваниями мочевыделительной системы
Паралельн. назви :Analysis of scientific research in russia and abroad dedicated to sanatorium and spa treatment of children with diseases of the urinary system
Місце публікування : Курортная медицина. - 2017. - № 3. - С. 131-136 (Шифр КР63/2017/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: МОЧЕВАЯ СИСТЕМА -- URINARY TRACT
ДЕТИ -- CHILD
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
БАЛЬНЕОТЕРАПИЯ -- BALNEOLOGY
МИНЕРАЛЬНЫЕ ВОДЫ -- MINERAL WATERS
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)