Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (101)Рідкісні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Невротические состояния<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Юрценюк, О. С.
    Психологічні та соціальні чинники розвитку невротичних розладів у студентів (огляд літератури) [Текст] / О. С. Юрценюк // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 236-239. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Юрценюк, О. С.
    Аналіз факторів, що впливають на формування невротичних розладів у студентів закладів вищої освіти [Текст] / О. С. Юрценюк // Буковинський медичний вісник. - 2021. - Т. 25, № 3. - С. 157-160. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (этиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Анотація: У статті проаналізовано фактори, що впливають на формування непсихотичних психічних розладів (НПР) у студентів закладів вищої освіти. Мета дослідження. Провести аналіз факторів, що впливають на формування непсихотичних психічних розладів у студентів закладів вищої освіти. Матеріал і методи. Аналізували результати обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Встановлено, що проживання на самоті суттєво збільшує ризик виникнення НПР, а саме у 2,21 раза. Достовірно більше студентів, які перебувають у шлюбі, мають НПР 15,46% проти 3,53% здорових студентів (р 0,05). Достовірно більше студентів з НПР оцінили стосунки в сім’ї як "спокійні, холодні" 19,87% проти 4,14% здорових студентів (р 0,05). Отже, можна сказати, що холодні стосунки в сім’ї є одним із факторів формування НПР. Достовірно більше студентів з НПР визнали міжособистісні конфлікти в колективі, як актуальну проблему – 96 (30,28%), у той час як тільки 165 (17,97%) здорових студентів відзначили дану проблему (р 0,05). Висновки. Виявлені закономірності необхідно враховувати при побудові програм ранньої діагностики НПР, а також при плануванні індивідуально спрямованої психотерапевтичної допомоги.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Цыганков, Б. Д.
    Ключевые факторы удовлетворенности стационарной психиатрической помощью пациентов с депрессивными и невротическими расстройствами [Текст] / Б. Д. Цыганков, Я. В. Малыгин, Ф. Ф. Гатин // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2015. - Т. 115, № 3. - С. 78-82


MeSH-головна:
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЯ НЕВРОТИЧЕСКИЕ -- ANXIETY DISORDERS
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS

БОЛЬНОГО ОТНОШЕНИЕ К МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- PATIENT ACCEPTANCE OF HEALTH CARE
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА -- QUALITY INDICATORS, HEALTH CARE
Дод.точки доступу:
Малыгин, Я. В.
Гатин, Ф. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Хронічний біль та рівень задоволеності результатами лікування у пацієнтів після мінно-вибухових поранень [Текст] = Chronic pain and satisfaction with treatment outcomes in patients with mine-blast injuries / Ю. Л. Кучин [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 65-68


MeSH-головна:
БОЛИ ХРОНИЧЕСКИЕ -- CHRONIC PAIN (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
РАНЫ НЕПРОНИКАЮЩИЕ -- WOUNDS, NONPENETRATING (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
ВЗРЫВЫ -- EXPLOSIONS
КОМПЛЕКСНЫЕ РЕГИОНАРНЫЕ БОЛЕВЫЕ СИНДРОМЫ -- COMPLEX REGIONAL PAIN SYNDROMES (патофизиология, терапия, этиология)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
Анотація: Хронічний біль у пацієнтів після мінно-вибухових поранень виникає в середньому у 83,3% випадків. Вже встановлено, що нейропатичний компонент болю та кількість локалізацій поранених анатомічних частин тіла мають прямий вплив на таку високу частоту хронізації. Однак рівень задоволеності результатами лікування залишається недослідженим, що є важливим, оскільки відображає якість життя у віддаленій перспективі лікування. Мета роботи – дослідити рівень задоволеності результатами лікування у пацієнтів з мінно-вибуховими пораненнями. Матеріал і методи. Представлено дані про лікування 280 пацієнтів з мінно-вибуховими пораненнями. Рівень задоволеності результатами лікування - за допомогою шкали оцінки якості життя (Chaban quality of life scale (CQLS)). Використовували критерій Шапіро-Уілка, Манна-Уітні, Фрідмана, хі-квадрат, постеріорне порівняння проводилося з використанням поправки Бонферроні. Результати. Дані шкали якості життя свідчать про те, що рівень задоволеності результатами лікування у досліджуваних пацієнтів протягом усього періоду спостереження був максимальним перед випискою зі стаціонару і коливався від 68 до 73 балів – середній рівень задоволеності. У подальшому, через 1, 3, 6 і 12 місяців спостереження цей показник знижувався і становив від 62 до 65 балів. Висновки. Низький рівень задоволеності результатами лікування у пацієнтів після мінно-вибухових поранень, ймовірно, є наслідком хронічного больового синдрому. Пацієнти з мінно-вибуховими пораненнями мають дуже високий ризик хронічного болю – на 15% вищий, ніж пацієнти з вогнепальними пораненнями, і на 57,5% вищий, ніж цивільні постраждалі. Тому проблемі лікування болю на етапах лікування слід приділяти більше уваги
Chronic pain in patients after mine-explosive wounds occurs, on average, in 83.3% of cases. It has already been found that the neuropathic component of pain and the number of localizations of injured anatomical parts of the body have a direct impact on such a high frequency of chronicity. However, the level of satisfaction with treatment results remains unexplored, which is important because it reflects the quality of life from the distant perspective of treatment. The goal of the work. To investigate the level of satisfaction with the results of treatment in patients with mine-explosive wounds. Material and Methods. Data on the treatment of 280 patients with mine-explosive wounds are presented. The level of satisfaction with the treatment results using the Chaban quality of life scale. The Shapiro-Wilk test was used to check the distribution of quantitative indicators for normality. The law of distribution differed from the normal one, the median value (Me) and interquartile range (QI-QIII) were given to represent quantitative indicators, the comparison of indicators in two groups was carried out according to the Mann-Whitney test. To analyze the dynamics of the indicators, the Friedman test was used for related samples, the posterior comparison was carried out using the Bonferroni correction. For qualitative indicators, the absolute frequency of symptom manifestation and relative frequency (%) are presented, and for the comparison of two groups, the chi-square test was used, taking into account the correction for continuity. When conducting the analysis in all cases, the critical level of significance was taken equal to 0.05. Results. The data of the Chaban quality of life scale indicate that the level of satisfaction with the results of the treatment in the studied patients during the entire observation period was maximum before discharge from the inpatient treatment and ranged from 68 to 73 points – the average level of satisfaction. Later, after 1, 3, 6 and 12 months of observation, this indicator decreased and ranged from 62 to 65 points, which corresponds to the average level of satisfaction with the treatment results. Conclusions. The low level of satisfaction with the results of treatment in patients after mine-explosive wounds is probably a consequence of chronic pain. Patients with mine-explosive wounds have a very high risk of chronic pain – 15% higher than patients with gunshot wounds and 57.5% higher than civilian injured patients. Therefore, more attention should be paid to the problem of pain treatment at the stages of treatment
Дод.точки доступу:
Кучин, Ю. Л.
Говсєєв, Д. О.
Гибало, Р. В.
Постернак, Г. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Харитонов, С. В.
    Психофизиология неврозов [Текст] / С. В. Харитонов, В. Я. Семке, М. М. Аксенов // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 1999. - Т. 99, № 6. - С. 59-62


MeSH-головна:
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (психология)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
Дод.точки доступу:
Семке, В. Я.
Аксенов, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Фитотерапия неврозов [Текст] // Фармацевт практик. - 2016. - № 10. - С. 36-37


MeSH-головна:
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY (использование)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (лекарственная терапия)
Анотація: Невроз (синонимы: «психоневроз», «невротическое расстройство») — состояние эмоционального неблагополучия, проявляющееся многообразными психоэмоциональными, соматическими и поведенческими симптомами. Различают гиперстеническую неврастению, истерический невроз, невроз навязчивых состояний и невротическую депрессию, которые сопровождаются временным снижением умственной и физической работоспособности. Психогенным фактором во всех случаях являются конфликты (внешние или внутренние, воздействие обстоятельств, вызывающих психологическую травму, либо длительное перенапряжение эмоциональной и/или интеллектуальной сферы психики). Характеризуется астеническими навязчивыми и/или истерическими проявлениями, а также временным снижением умственной и физической работоспособности
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Уханова, А. И.
    Феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников [Текст] = Bullying phenomenon in the context of mental health of upper−formers / А. И. Уханова // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 4. - С. 89-94. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
БУЛЛИНГ -- BULLYING (психология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патофизиология, этиология)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
ФАКТОРНЫЙ АНАЛИЗ СТАТИСТИЧЕСКИЙ -- FACTOR ANALYSIS, STATISTICAL
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Изучен феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников. В рамках Шведско−Украинского проекта SEYLE были обследованы ученики десяти школ Одессы. В результате исследования выявлено, что с психологическим буллингом сталкивается почти половина опрошенных, тогда как с физическим − гораздо меньше
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Тривожно-невротичні розлади в дитячому віці: класифікація, діагностика й можливості терапії [Текст] / Л. Г. Кирилова [та ін.] // Міжнародний неврологічний журнал. - 2021. - Т. 17, № 2. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст.


Рубрики: Фенібут

MeSH-головна:
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (лекарственная терапия, патофизиология, этиология)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЯ НЕВРОТИЧЕСКИЕ -- ANXIETY DISORDERS (лекарственная терапия, патофизиология, этиология)
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, ПРИЗНАКИ БОЛЕЗНЕЙ И СИМПТОМЫ -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, SIGNS AND SYMPTOMS
АМИНОБУТИРАТЫ -- AMINOBUTYRATES (терапевтическое применение)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: У даній роботі розглядаються патогенез і причини зростання поширеності тривожних розладів і невротичних станів у дітей, підходи до менеджменту пацієнтів, роль фармакологічних і нефармакологічних методів корекції таких розладів. Окрема увага приділена визначенню й діагностиці окремих нозологічних форм тривожних розладів у дітей. Також наведені результати власного клінічного спостереження дітей з неврозоподібними станами, тривожними розладами й порушеннями сну й використання сучасної фармакотерапії в корекції цих порушень
Дод.точки доступу:
Кирилова, Л. Г.
Мірошников, О. О.
Юзва, О. О.
Берегела, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Тривалість нічного сну школярів як гігієнічна проблема [Текст] = Night sleep duration in the pupils as a hygienic problem / С. В. Гозак [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2018. - № 1. - С. 68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
СНА РАССТРОЙСТВА -- SLEEP DISORDERS (диагностика, профилактика и контроль, этиология)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (профилактика и контроль, этиология)
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
РИСКА СТЕПЕНИ ОЦЕНКА -- RISK ADJUSTMENT (статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Вивчення тривалості нічного сну сучасних школярів і його впливу на самопочуття, формування невротичних проявів, розумову працездатність і стомлення учащіхся.Матеріали і методи: Компоненти режиму дня, самопочуття дітей вивчали анкетними методом; прояви невротичних розладів - за допомогою методики ДОН; розумову працездатність і ступінь втоми - за класичною методикою Антропова М.В з нашими доповненнями. Був проведений кореляційний аналіз, розрахований відносний ризик і сила ізольованого впливу факторів. Результати. Достатню тривалість нічного сну мають 11,4% дітей молодшого шкільного віку, 23,5% - середнього і 21,9% - старшого. До фактору «тривалість нічного сну» чутливі обидві складові розумової працездатності для всіх вікових груп: як обсяг виконаної роботи так і кількість помилок (p 0,001). При дефіциті сну ймовірність високого ступеня стомлення школярів на 30% вище, ніж при достатній тривалості сну (p 0,01). Скорочення нічного сну призводить до погіршення самопочуття школярів (p 0,001), а в групі дівчаток ще пов'язане з появою невротичних розладів (схильність до депресії, астенії, порушення поведінки, вегетативним розладам) (p 0,01-0,001). Рекомендована тривалість нічного сну становить не менше 10 годин для учнів 1-4 класів, 9 годин для учнів 5-9 класів, 8 годин - 10-11 класів
Objective: We studied the night sleep duration in modern pupils and its impact on the state of health, formation of neurotic manifestations, mental efficiency, and fatigue in them. Materials and methods: Components of daily regime, state of health of the children were studied by the questionnaire method; manifestations of neurotic disorders - with the help of the Children’s Questionnaire of Neuroses, and a stage of fatigue – by the Andropova classical methodology with our supplements. We performed a correlative analysis and calculated a force of isolated factors’ effect. Results: 11.4% of junior school age children, 23.5% of middle school age children, and 21.9% of senior school age ones have the sufficient night sleep duration. The components of mental efficiency both body of performed work and number of mistakes (p 0.001) were sensitive to the factor of “night sleep duration”. At the deficiency of sleep a probability of a high degree of fatigue in the pupils is by 30% higher than at the sufficient sleep duration (p 0.01). Reduction of night sleep leads to the deterioration of the state of health in the pupils (p 0.001), in the group of girls, it is connected with the beginning of neurotic disorders (tendency to depression, asthenia, behavior violation, vegetative disorders) (p 0.01-0.001). Recommended duration of night sleep is not less than 10 hours for the pupils of 1-4 grades, 9 hours – for the students of 5-9 grades, and 8 hours – for the students of 10-11 grades
Дод.точки доступу:
Гозак, С. В.
Єлізарова, О. Т.
Станкевич, Т. В.
Парац, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Транскраниальная магнитная стимуляция при невротической депрессии [Текст] / Н. Я. Стихина, Е. Б. Лысков, М. П Ломарев // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 1999. - Т. 99, № 10. - С. 26-29


MeSH-головна:
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (диагноз, терапия)
(использование, методы)
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (диагноз, классификация, терапия, ультрасонография)
Дод.точки доступу:
Стихина, Н. Я.
Лысков, Е. Б.
Ломарев, М. П

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Тащук, І. А.
    Роль астеноневротичного синдрому в клінічній картині нестабільної стенокардії [Текст] / І. А. Тащук // Лікарська справа. - 2002. - № 3/4. - С. 51-54


MeSH-головна:
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA (осложнения, патофизиология)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (осложнения, патофизиология)
СТЕНОКАРДИЯ НЕСТАБИЛЬНАЯ -- ANGINA, UNSTABLE (диагноз, патофизиология, этиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Табачников, А. Е.
    Особенности формирования невротических реакций у подростков, обучающихся в школе нового типа [Текст] / А. Е. Табачников // Український медичний часопис. - 2000. - № 5. - С. 137-140


MeSH-головна:
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патофизиология, этиология)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Студеникин, В. М.
    Беспокойный ребенок [Текст] / В. М. Студеникин // Лечащий Врач. - 2002. - № 9. - С. 10-12


MeSH-головна:
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS
ДЕТИ -- CHILD
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Сорокин, Ю. Н.
    Взаимосвязь вегетативных нарушений и тяжести течения рассеянного склероза [Текст] / Ю. Н. Сорокин // Український медичний альманах. - 1998. - № 4. - С. 51-53


MeSH-головна:
СКЛЕРОЗ РАССЕЯННЫЙ -- MULTIPLE SCLEROSIS
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS

Знайти схожі

15.


    Смулевич, А. Б.
    Органные неврозы: клинический подход к анализу проблемы [Текст] / А. Б. Смулевич, С. И. Рапопорт, А. Л. Сыркин // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2002. - Т. 102, № 1. - С. 15-21


MeSH-головна:
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патофизиология)
Дод.точки доступу:
Рапопорт, С. И.
Сыркин, А. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Скоробреха, В. З.
    Неврозы: проблемы терминологии, классификации [Текст] / В. З. Скоробреха, А. Н. Стоянов, О. В. Яворская // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 2д. - С. 69-71. - Библиогр.: с. 71-71

Рубрики: Невротические состояния

Дод.точки доступу:
Стоянов, А. Н.
Яворская, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Скоробреха, В. З.
    Неврозы: проблемы терминологии, классификации [Текст] / В. З. Скоробреха, А. Н. Стоянов, О. В. Яворская // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 2. - С. 69-71. - Библиогр.: с. 71-71

Рубрики: Невротические состояния

Дод.точки доступу:
Стоянов, А. Н.
Яворская, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Сидоров, П. И.
    Трихобезоар желудочно-кишечного тракта в клинике детского невроза [Текст] / П. И. Сидоров, В. В. Михеева // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2000. - Т. 100, № 2. - С. 59-60


MeSH-головна:
ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНЫЙ ТРАКТ -- GASTROINTESTINAL TRACT (патофизиология)
БЕЗОАРЫ -- BEZOARS
ДЕТИ -- CHILD
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патофизиология, этиология)
Дод.точки доступу:
Михеева, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Сергеев, И. И.
    Бредовая деперсонализация: психопатология и динамика [Текст] / И. И. Сергеев, А. Я. Басова // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2006. - Т. 8, № 1. - С. 8-12

Рубрики: Невротические состояния

   Психопатология


   Деперсонализация


Дод.точки доступу:
Басова, А. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Связь между синдромом выгорания и особенностями личности [Текст] / М. Якименко [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2015. - Т. 115, № 2. - С. 4-10


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (профилактика и контроль, этиология)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (осложнения)
ДЕПЕРСОНАЛИЗАЦИЯ -- DEPERSONALIZATION (осложнения)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (осложнения)
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (осложнения)
Дод.точки доступу:
Якименко, М.
Тильманн, Б.
Завгородний, И.
Бессерт, К.
Вон, Хинтценстерн Ю.
Капустник, В.
Беккельманн, И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)