Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Несчастные случаи транспортные<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.


    Бичков, В. В.
    Якісно нова система медичної допомоги постраждалим під час дорожньо-транспортних пригод на рівні мегаполіса [Текст] / В. В. Бичков // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 2. - С. 27-31

Рубрики: Несчастные случаи транспортные

   Медицинская помощь, меры по обеспечению качества


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Зозуля, В. М.
    Часові закономірності отримання ушкоджень внаслідок автотравми [Текст] = Time patterns of receiving damage as a result of a traffic accident / В. М. Зозуля // Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (тенденции)
ВРЕМЕННЫЕ ФАКТОРЫ -- TIME FACTORS
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (тенденции)
Анотація: Це дослідження спрямоване на виявлення найбільш ймовірних проміжків і часових закономірностей виникнення дорожньо-транспортних пригод (ДТП), що є вельми актуальним і важливим у контексті розвитку безпеки дорожнього руху. Розуміння специфіки часу й умов, коли ймовірність виникнення аварій збільшується, може сприяти розробці та впровадженню ефективних заходів безпеки на дорогах. Отримані відомості щодо часових тенденцій скоєння ДТП можуть стати основою для розроблення стратегій попередження аварій, встановлення спеціальних попереджувальних заходів або рекомендацій щодо оптимального користування дорогами в певний час
Мета роботи. Визначення часових закономірностей виникнення дорожньо-транспортних пригод та ідентифікація найбільш ймовірних інтервалів їх виникнення. Результати. Було показане, що найбільш ймовірним періодом протягом доби для смертельних ДТП є 18.00-23.00, також вони частіше відбуваються у святкові та вихідні дні з тенденцією до збільшення в зимові місяці. Отже, ДТП мають чітко виражені часові особливості, в яких зазначена підвищена ймовірність виникнення. Висновок. Результати цього дослідження свідчать про виявлення часових закономірностей у появі ДТП, що може бути використане для розробки спеціальних заходів для покращення безпеки на дорозі
This study is aimed at identifying the most likely intervals and temporal patterns of the occurrence of traffic accidents, which is very relevant and important in the context of the development of road safety. Understanding the specifics of the times and conditions when the likelihood of accidents increases can contribute to the development and implementation of effective road safety measures. The obtained information on the temporal trends of road accidents can become the basis for the development of accident prevention strategies, the establishment of special preventive measures or recommendations for the optimal use of roads at a certain time
Aim of the work. To determine the temporal patterns of the occurrence of road accidents and to identify the most likely intervals of their occurrence. Results. The results showed that the most likely time of day for fatal crashes is between 6.00 p.m. and 11.00 p.m., and they also occur more often on holidays and weekends, with a tendency to increase in the winter months. Thus, road accidents have clearly defined time features, in which the increased probability of occurrence is indicated. Conclusion. The results of this study indicate the identification of temporal patterns in the occurrence of road accidents, which can be used for the development of special measures to improve road safety
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бичков, В. В.
    Удосконалення процесу збирання даних про дорожньо-транспортні пригоди на основі паспортів ризику [Текст] / В. В. Бичков, О. С. Коваленко, Г. О. Слабкий // Здоровье женщины. - 2010. - № 7. - С. 44-48

Рубрики: Несчастные случаи транспортные

   Неотложная медицинская помощь


   Факторы риска


   Модели статистические


Дод.точки доступу:
Коваленко, О. С.
Слабкий, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Гур’єв, С. О.
    Травмогенез пошкоджень хребта у постраждалих з політравмою в результаті ДТП [] = Traumogenesis of spine injuries in victims with polytrauma as a result of road accidents / С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, К. В. Палагнюк // Вісник морфології. - 2017. - Т. 23, № 1. - С. 94-97. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРАВМА МНОЖЕСТВЕННАЯ -- MULTIPLE TRAUMA (этиология)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (смертность, тенденции)
ПОЗВОНОЧНИКА ТРАВМЫ -- SPINAL INJURIES (этиология)
Анотація: Травма є однією з трьох основних причин смертності населення, причому у населення віком до 40 років дана причина виходить на перше місце. Для вирішення задач дослідження по вивченню впливу травмогенезу на перебіг травматичного процесу та формуванню масиву дослідження, ретроспективно проаналізовані 173 медичні карти стаціонарного хворого з пошкодженнями хребта та політравмою, отриманою в результаті ДТП. Аналіз розподілу масиву постраждалих з пошкодженням хребта та політравмою в результаті ДТП за ознакою механізму травми вказав, що серед постраждалих із пошкодженнями хребта та політравмою в результаті ДТП превалюють високоенергетичні механізми травми, такі як прямий удар, падіння та їх комбінація. Інтегральний аналіз масиву спостереження за ознакою участі у русі виявив, що найчастіше пошкодження хребта та політравма в результаті ДТП виявлена в одужавших пасажирів 4-колісного транспорту а в групі померлих серед пішоходів, що вказує на те, що водії отримують травму хребта частіше, однак вона легша, ніж у постраждалих групи померлих
Дод.точки доступу:
Танасієнко, П. В.
Палагнюк, К. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Филиппенко, В. А.
    Тактика лечения повреждений коленного сустава при ДТП на госпитальном этапе [Текст] / В. А. Филиппенко, Б. А. Пустовойт // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2002. - № 3. - С. 99-102


MeSH-головна:
КОЛЕННЫЙ СУСТАВ -- KNEE JOINT (патология)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (тенденции)
Дод.точки доступу:
Пустовойт, Б. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Брехлічук, П. П.
    Судово-стоматологічні аспекти оцінки травм щелепно-лицевої ділянки в результаті дорожньо-транспортних пригод [] / П. П. Брехлічук // Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 480-485. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВЫЕ ТРАВМЫ -- MAXILLOFACIAL INJURIES
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (статистика, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Гур’єв, С. О.
    Стандартизована клінічна характеристика постраждалих з переломами кісток таза внаслідок дорожньо-транспортної пригоди [Текст] / С. О. Гур’єв, О. С. Соловйов, М. А. Максименко // Клінічна хірургія. - 2013. - № 1. - С. 27-29


MeSH-головна:
ТРАВМА МНОЖЕСТВЕННАЯ -- MULTIPLE TRAUMA (диагноз, смертность)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (смертность)
ТАЗА КОСТИ -- PELVIC BONES (повреждения)
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
Дод.точки доступу:
Соловйов, О. С.
Максименко, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Зозуля, В. М.
    Спектр тілесних ушкоджень водія та пасажира у випадку летальної автомобільної травми при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу Е [Текст] = The spectrum of body injuries of the driver and passenger in the case of a lethal traffic injury in a frontal collision in the interior of class E cars / В. М. Зозуля // Судово-медична експертиза. - 2021. - N 2. - С. 62-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (законодательство и юриспруденция)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (законодательство и юриспруденция)
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES (диагностика, этиология)
Анотація: У статті розглянутий стан питання експертизи летальної автомобільної травми водія та пасажира при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу Е.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Современные проблемы организации медицинской помощи при крушениях поездов [Текст] / О. Н. Сорокин [и др.] // Гигиена и санитария. - 2000. - № 2. - С. 9-12


MeSH-головна:
ЖЕЛЕЗНЫЕ ДОРОГИ -- RAILROADS
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE (тенденции)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (тенденции)
Дод.точки доступу:
Сорокин, О. Н.
Прохоров, А. А.
Базазьян, А. Г.
Кудрин, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бичков, В. В.
    Система медичної допомоги постраждалим в дорожньо-транспортних пригодах в умовах великого міста [Текст] / В. В. Бичков // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 1. - С. 12-16

Рубрики: Несчастные случаи транспортные

   Медицинской помощи организация


   Городского населения здравоохранения службы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)