Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (45)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Несчастные случаи транспортные<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бичков В. В.
Назва : Якісно нова система медичної допомоги постраждалим під час дорожньо-транспортних пригод на рівні мегаполіса
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 2. - С. 27-31 (Шифр ВУ14/2010/2)
Предметні рубрики: Несчастные случаи транспортные
Медицинская помощь, меры по обеспечению качества
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозуля В. М.
Назва : Часові закономірності отримання ушкоджень внаслідок автотравми
Паралельн. назви :Time patterns of receiving damage as a result of a traffic accident
Місце публікування : Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 46-50 (Шифр СУ44/2023/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ВРЕМЕННЫЕ ФАКТОРЫ -- TIME FACTORS
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
Анотація: Це дослідження спрямоване на виявлення найбільш ймовірних проміжків і часових закономірностей виникнення дорожньо-транспортних пригод (ДТП), що є вельми актуальним і важливим у контексті розвитку безпеки дорожнього руху. Розуміння специфіки часу й умов, коли ймовірність виникнення аварій збільшується, може сприяти розробці та впровадженню ефективних заходів безпеки на дорогах. Отримані відомості щодо часових тенденцій скоєння ДТП можуть стати основою для розроблення стратегій попередження аварій, встановлення спеціальних попереджувальних заходів або рекомендацій щодо оптимального користування дорогами в певний часМета роботи. Визначення часових закономірностей виникнення дорожньо-транспортних пригод та ідентифікація найбільш ймовірних інтервалів їх виникнення. Результати. Було показане, що найбільш ймовірним періодом протягом доби для смертельних ДТП є 18.00-23.00, також вони частіше відбуваються у святкові та вихідні дні з тенденцією до збільшення в зимові місяці. Отже, ДТП мають чітко виражені часові особливості, в яких зазначена підвищена ймовірність виникнення. Висновок. Результати цього дослідження свідчать про виявлення часових закономірностей у появі ДТП, що може бути використане для розробки спеціальних заходів для покращення безпеки на дорозіThis study is aimed at identifying the most likely intervals and temporal patterns of the occurrence of traffic accidents, which is very relevant and important in the context of the development of road safety. Understanding the specifics of the times and conditions when the likelihood of accidents increases can contribute to the development and implementation of effective road safety measures. The obtained information on the temporal trends of road accidents can become the basis for the development of accident prevention strategies, the establishment of special preventive measures or recommendations for the optimal use of roads at a certain timeAim of the work. To determine the temporal patterns of the occurrence of road accidents and to identify the most likely intervals of their occurrence. Results. The results showed that the most likely time of day for fatal crashes is between 6.00 p.m. and 11.00 p.m., and they also occur more often on holidays and weekends, with a tendency to increase in the winter months. Thus, road accidents have clearly defined time features, in which the increased probability of occurrence is indicated. Conclusion. The results of this study indicate the identification of temporal patterns in the occurrence of road accidents, which can be used for the development of special measures to improve road safety
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бичков В. В., Коваленко О. С., Слабкий Г. О.
Назва : Удосконалення процесу збирання даних про дорожньо-транспортні пригоди на основі паспортів ризику
Місце публікування : Здоровье женщины. - 2010. - № 7. - С. 44-48 (Шифр ЗУ3/2010/7)
Предметні рубрики: Несчастные случаи транспортные
Неотложная медицинская помощь
Факторы риска
Модели статистические
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гур’єв С. О., Танасієнко П. В., Палагнюк К. В.
Назва : Травмогенез пошкоджень хребта у постраждалих з політравмою в результаті ДТП
Паралельн. назви :Traumogenesis of spine injuries in victims with polytrauma as a result of road accidents
Місце публікування : Вісник морфології. - 2017. - Т. 23, № 1. - С. 94-97 (Шифр ВУ8/2017/23/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРАВМА МНОЖЕСТВЕННАЯ -- MULTIPLE TRAUMA
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ПОЗВОНОЧНИКА ТРАВМЫ -- SPINAL INJURIES
Анотація: Травма є однією з трьох основних причин смертності населення, причому у населення віком до 40 років дана причина виходить на перше місце. Для вирішення задач дослідження по вивченню впливу травмогенезу на перебіг травматичного процесу та формуванню масиву дослідження, ретроспективно проаналізовані 173 медичні карти стаціонарного хворого з пошкодженнями хребта та політравмою, отриманою в результаті ДТП. Аналіз розподілу масиву постраждалих з пошкодженням хребта та політравмою в результаті ДТП за ознакою механізму травми вказав, що серед постраждалих із пошкодженнями хребта та політравмою в результаті ДТП превалюють високоенергетичні механізми травми, такі як прямий удар, падіння та їх комбінація. Інтегральний аналіз масиву спостереження за ознакою участі у русі виявив, що найчастіше пошкодження хребта та політравма в результаті ДТП виявлена в одужавших пасажирів 4-колісного транспорту а в групі померлих серед пішоходів, що вказує на те, що водії отримують травму хребта частіше, однак вона легша, ніж у постраждалих групи померлих
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Филиппенко В. А., Пустовойт Б. А.
Назва : Тактика лечения повреждений коленного сустава при ДТП на госпитальном этапе
Місце публікування : Ортопедия, травматология и протезирование. - 2002. - № 3. - С. 99-102 (Шифр ОУ4/2002/3)
MeSH-головна: КОЛЕННЫЙ СУСТАВ -- KNEE JOINT
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Брехлічук П. П.
Назва : Судово-стоматологічні аспекти оцінки травм щелепно-лицевої ділянки в результаті дорожньо-транспортних пригод
Місце публікування : Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 480-485 (Шифр ВУ8/2015/21/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВЫЕ ТРАВМЫ -- MAXILLOFACIAL INJURIES
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гур’єв С. О., Соловйов О. С., Максименко М. А.
Назва : Стандартизована клінічна характеристика постраждалих з переломами кісток таза внаслідок дорожньо-транспортної пригоди
Місце публікування : Клінічна хірургія. - 2013. - № 1. - С. 27-29 (Шифр КУ5/2013/1)
MeSH-головна: ТРАВМА МНОЖЕСТВЕННАЯ -- MULTIPLE TRAUMA
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ТАЗА КОСТИ -- PELVIC BONES
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозуля В. М.
Назва : Спектр тілесних ушкоджень водія та пасажира у випадку летальної автомобільної травми при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу Е
Паралельн. назви :The spectrum of body injuries of the driver and passenger in the case of a lethal traffic injury in a frontal collision in the interior of class E cars
Місце публікування : Судово-медична експертиза. - 2021. - N 2. - С. 62-67 (Шифр СУ44/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES
Анотація: У статті розглянутий стан питання експертизи летальної автомобільної травми водія та пасажира при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу Е.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сорокин О. Н., Прохоров А. А., Базазьян А. Г., Кудрин В. А.
Назва : Современные проблемы организации медицинской помощи при крушениях поездов
Місце публікування : Гигиена и санитария. - Москва, 2000. - № 2. - С. 9-12 (Шифр ГР6/2000/2)
MeSH-головна: ЖЕЛЕЗНЫЕ ДОРОГИ -- RAILROADS
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бичков В. В.
Назва : Система медичної допомоги постраждалим в дорожньо-транспортних пригодах в умовах великого міста
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 1. - С. 12-16 (Шифр ВУ14/2010/1)
Предметні рубрики: Несчастные случаи транспортные
Медицинской помощи организация
Городского населения здравоохранения службы
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)