Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (45)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Несчастные случаи транспортные<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Brekhlichuk P. P.
Назва : Analysis of quality of life and dental health criteria components within the structure of complex expert assessment of the prosthetic treatment among patients with maxillofacial trauma in anamnesis
Паралельн. назви :Аналіз компонентів критеріїв якості життя та здоров’я зубів у структурі комплексної експертної оцінки протезування у хворих на щелепно-лицьову травму в анамнезі
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2020. - № 39. - С. 17-22 (Шифр ВУ45/2020/39)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВЫЕ ТРАВМЫ -- MAXILLOFACIAL INJURIES
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ЗУБНОЕ ПРОТЕЗИРОВАНИЕ -- DENTAL PROSTHESIS
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
Анотація: Lesions of the dento-alvelolar system, which develop in cases of traffic accidents, domestic, industrial or other traumatic injuries, leads to a sharp decrease in dental health, and consequently to the decrease in quality of life associated with post-traumatic changes in dental status. Purpose of work – to analyze the indicators of the integrated quality of life criterion associated with the state of dental health among dental prosthetically-rehabilitated patients with a history of maxillofacial (MF) traumatic injuries. The study sample was formed on the basis of the University Dental Clinic from a cohort of patients who sought dental care with the need for comprehensive prosthetic rehabilitation. According to the analysis of medical records of dental patients, 66 persons with a history of maxillofacial traumatic injuries were selected. In order to assess the integrated criterion of quality of life associated with dental health, among dental patients with a history of maxillofacial traumatic injuries, who received appropriate prosthetic treatment, surveys were conducted taking into account all domains of OHIP-14 (abbreviated to 14 questions version of the Oral Health Impact Profile questionnaire). Mandibular fractures and traumatic injuries of individual teeth (dislocations, fractures) were the most prevalent among study sample and corresponded to 31.8 % and 27.3 %, respectively. The main causes of maxillofacial traumatic injuries were domestic injuries (43.9 %), road traffic accidents (RTA) (37.9 %), criminal injuries (10.6 %), industrial-associated (4.5 %) and sports-associated injuries (3.0 %). Prosthetic rehabilitation of the vast majority of patients, which correspond to 56 persons (84.8 %), was performed using different types of fixed prosthetic constructions, such as crowns, bridges supported by natural teeth, or installed dental implants. Majority of patients 84.9-95.5 % demonstrated high indicators of the integrated criterion of quality of life associated with changes in dental health, despite the fact of previous surgical treatment of maxillofacial traumatic lesions. Thus, in the absence of secondary deformities after surgical treatment of maxillofacial traumatic lesions, prosthetic rehabilitation of patients with the use of fixed types of prosthetic constructions supported by natural teeth or installed dental implants helps to achieve high quality of life associated with changes in dental health. The use of complete or partial removable dentures for a similar purpose provokes a relative decrease within the integral criterion of quality of life in the structure of such domains, as physical pain, psychological discomfort and social incapacity, which is due to the peculiarities of removable prosthetic construction exploitation, retention and functioning
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Plevinskis P. V., Mishalov V. D., Kozlov S. V., Kozan N. M., Dunayev O. V.
Назва : Forensic medical evaluation of dental-jaw injuries in cases of traffic accidents
Паралельн. назви :Судово-медична оцінка ушкоджень зубощелепного апарата у випадках дорожньо-транспортних пригод
Місце публікування : Вісник морфології. - 2020. - Т. 26, № 4. - С. 5-10 (Шифр ВУ8/2020/26/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ЧЕЛЮСТЕЙ ПЕРЕЛОМЫ -- JAW FRACTURES
ЗУБОВ ПОВРЕЖДЕНИЯ -- TOOTH INJURIES
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
Анотація: Information about the differential diagnosis of human bodily injuries, which were formed when the body, wheel and bottom of a modern car came into contact with the body of a pedestrian; a person on the road surface, in the cabin of a modern car (driver and passengers), when a cyclist comes into contact with a car, in cases of combined types of car injury, is not enough. The purpose of the study is to increase the objectivity of forensic examinations by determining the criteria for assessing damage to the dental system in cases of the most common types of accidents: collision of moving vehicle with man; run over the body with a wheels or the bottom of vehicle; at an injury inside the vehicle on the basis of the analysis of morphological features and the mechanism of the specified damages. The archival materials of 130 forensic medical examinations of the municipal institution “Odessa Regional Bureau of Forensic Medical Examination” concerning victims of living persons and corpses as a result of traffic accidents that were accompanied by their injuries in the period 2015-2020 were used. The following research methods were used: anthropometric, morphometric, photographic, radiological, statistical. The article presents our own experience of improving the objectivity and provability of forensic examinations by determining the criteria for assessing damage to the dental system in cases of the most common types of vehicle: collision of moving vehicle with man; run over the body with a wheels or the bottom of vehicle; at an injury inside the vehicle on the basis of the analysis of morphological features and the mechanism of the specified damages. It is proved that according to the degree of gravity of physical injuries (health disorder or disability), damage to the dental apparatus in traffic accidents should be investigated only in cases of isolated injuries. In this case, fractures of the jaws, regardless of their nature, should be assessed as moderate injuries according to the criterion of long-term health disorders; Crown fractures, traumatic tooth dislocations, and soft tissue fatal wounds should be considered simple injuries that have caused short-term health disorders. Abrasions, bruises should be attributed to simple injuries. Thus, it is impractical to separately determine the severity of the injury of the dental system in cases run over the head with a wheels or the bottom of vehicle - in these cases, we always deal with gross, massive destruction of the bones of the skullВідомостей щодо диференційної діагностики тілесних ушкоджень людини, що утворились при контакті кузова, колеса та днища сучасного автомобіля з тілом пішохода; людини, що знаходиться на дорожньому покритті, у салоні сучасного автомобіля (водія та пасажирів), при контакті велосипедиста з автомобілем, у випадках комбінованих видів автомобільної травми – недостатньо. Мета дослідження – підвищення об’єктивності виконання судово-медичних експертиз шляхом визначення критеріїв оцінювання ушкоджень зубощелепної системи у випадках найбільш розповсюджених видів ДТП: при контакті автомобіля, що рухається, із пішоходом; при перекочуванні через тіло потерпілого колеса та днищевої частини автомобіля; при травмі у салоні автомобіля на основі аналізу морфологічних особливостей і механізму вказаних ушкоджень. У роботі були використані архівні матеріали 130 судово-медичних експертиз комунального закладу “Одеське обласне бюро судово-медичної експертизи” стосовно потерпілих живих осіб і трупів внаслідок дорожньо-транспортних подій, що супроводжувалися їх травмуванням у період 2015-2020 р.р. Використані наступні методи дослідження: антропометричний, морфометричний, фотографічний, рентгенологічний, статистичний. У статті наведений власний досвід підвищення об’єктивності і доказовості судово-медичних експертиз шляхом визначення критеріїв оцінювання ушкоджень зубощелепної системи у випадках найбільш розповсюджених видів ДТП: при контакті автомобіля, що рухається, із пішоходом; при перекочуванні через тіло потерпілого колеса та днищевої частини автомобіля; при травмі у салоні автомобіля на основі аналізу морфологічних особливостей і механізму вказаних ушкоджень. Доведено, що за ступенем тяжкості (розладом здоров’я чи втратою працездатності) ушкодження зубощелепного апарата при дорожньо-транспортних пригодах доцільно досліджувати виключно у випадках ізольованих ушкоджень. При цьому, переломи щелеп, незалежно від їх характеру, слід оцінювати як тілесні ушкодження середнього ступеня тяжкості за критерієм тривалого розладу здоров’я; переломи коронок, травматичні вивихи зубів, забійні рани м’яких тканин слід оцінювати як легкі тілесні ушкодження, що спричинили короткочасний розлад здоров’я. Садна і синці слід відносити до легких тілесних ушкоджень. Таким чином, недоцільно окремо визначати за ступенем тяжкості травму зубощелепної системи у випадках перекочування через голову колеса автомобіля або травмування днищевою частиною – у цих випадках ми завжди маємо справу із грубими, масивними руйнуваннями кісток усього черепа потерпілого
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Abdulaziz Abdullah Algarni, Radhi Ghanem Alanazi, Anthony Morgan, Ahmed Saud Alharbi, Faisal Fahad Aljuaid, Abdulrahman Mohammed Aldawsari, Faisal Khaled Almugrin , Abdulaziz Nasser Alaskar, Yazeed Mohammed Aldhfyan, Abdullah Abdulrahman Algeair
Назва : Injuries type and its relation with Glasgow Coma Scale, injury severity score and blood transfusion in road traffic accident Victims
Паралельн. назви :Тип травми та його взаємозв’язок зі шкалою коми Глазго, шкалою тяжкості травми та переливанням крові при ДТП
Місце публікування : Медичні перспективи. - Дніпро, 2018. - Т. 23, N 2. - С. 148-159 (Шифр МУ10/2018/23/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ПЕРЕЛИВАНИЕ КРОВИ -- BLOOD TRANSFUSION
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
ЦЕРЕБРАЛЬНАЯ КОМА, ГЛАЗГО ШКАЛА ОЦЕНОК ТЯЖЕСТИ -- GLASGOW COMA SCALE
Анотація: Motor Vehicular Accidents claim about 1.2 million lives and injure more than 10 million people annually worldwide. The injuries caused by MVAs can be analyzed based on the type of injury, injury severity score, Glasgow Coma Scale and required blood transfusion. Methodology: A total number of 190 patients were included in this retrospective study from January 01, 2010 to December 31, 2015. The study aimed to determine the correlation between the type of injuries and GCS, ISS, and blood transfusions in the patients suffering from Motor Vehicle Accidents, who were presented to the Emergency Department at the King Khalid Hospital. All the data of the patients fulfilling the inclusion criteria were collected from the database at medical records department of the hospital. Results: Majority of the patients were adults Saudi male. 68.9% of the patients did not sustain shock, and 75.8% of patients did not require a blood transfusion. Patients with head, neck, chest, abdominal, internal organ, pelvic or spinal injuries conferred a statistically significant higher mean ISS. Patients with abdominal or internal organ injuries had a statistically significant higher mean units of blood transfused. GCS was seen to be lower in the head, neck, chest, abdominal, internal organ, spinal and other injuries. Conclusions: The study documents a significant correlation between the type of injury and GCS, ISS, and blood transfusion in victims of road traffic accident. Emergency physician and the caregivers should be more careful about the injuries associated with lower GCS. Patients sustaining injuries of certain parts related to high ISS (i.e., head, chest, abdominal, internal organ, pelvic) should be addressed on priority basisДорожньо-транспортні пригоди (ДТП) забирають приблизно 1,2 мільйона життів та понад 10 мільйонів людей одержують травми щороку в усьому світі. Пошкодження, спричинені ДТП, можуть бути проаналізовані залежно від типу травми, шкали тяжкості травми (ШТТ), шкали коми Глазго (ШКГ) та необхідності в переливанні крові. Методологія: у це ретроспективне дослідження було включено 190 пацієнтів, які отримали травму з 01 січня 2010 року по 31 грудня 2015 року. Метою дослідження було встановити співвідношення між типом травм та ШКГ, ШТТ та переливанням крові в пацієнтів, які постраждали в ДТП і які були доставлені у відділення невідкладної допомоги Лікарні Короля Халіда. Всі дані пацієнтів, які відповідають критеріям включення, були зібрані з бази даних архіва медичної документації лікарні. Результати: переважно пацієнти були дорослими саудівськими чоловіками. 68,9% хворих не мали шоку, а 75,8% пацієнтів не потребували переливання крові. Пацієнти з травмами голови, шиї, грудної клітки, черевної порожнини, внутрішніх органів, таза або хребта мали статистично значущо вищі середні показники ШТТ. Пацієнти з абдомінальними або ураженнями внутрішніх органів мали статистично значущо вищі середні показники одиниць переливання крові. Як видно, показники ШКГ були нижчими при травмах голови, шиї, грудної клітки, черевної порожнини, внутрішніх органів, хребта та інших. Висновки. Дослідження доводить є суттєву кореляцію між видом травми та ШКГ, ШТТ та переливанням крові жертв ДТП. Лікар невідкладної допомоги та медичний персонал повинні бути більш обережними щодо травм, пов'язаних з нижчим рівнем показників ШКГ. Пацієнти, які отримали травми певних частин тіла, з високими показниками ШТТ (голова, грудна клітка, черевна порожнина, внутрішні органи, таз), повинні отримувати допомогу в пріоритетному порядку
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sokol V. K.
Назва : Structure of long bone fractures of lovwer limbs at a car injury
Паралельн. назви :Структура переломів довгих кісток нижніх кінцівок у разі автотравми
Місце публікування : Ортопедия, травматология и протезирование. - 2020. - N 2. - С. 33-39 (Шифр ОУ4/2020/2)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-головна: КОНЕЧНОСТИ НИЖНЕЙ ТРАВМЫ -- LEG INJURIES
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
Анотація: The most traumatized body region in road traffic accidents is the lower extremities, however, the structure of fractures has not been adequately studied. Objective: to study the structure of long bones fractures of the lower extremities in various nonlethal car injuries. Material and methods. The research material was 116 reports of primary forensic medical examinations of victims with fractures of the femur and/or shin bones resulting from a car injury. When studying the frequency of damage to various areas of the body and the frequency of fractures of long bones of the lower extremities, it was taken into account that 28 victims with polytrauma had multiple injuries, and thus 116 patients revealed 232 injuries of various areas of the body and 138 fractures of long bones of the lower legs. Research methods — retrospective analysis, descriptive statistics. Results. The main contingent of those injuries in the car accident was car drivers (8.5%) and pedestrians (47.3 %) aged 31–50 years. In the general group, the shin (37.9 %), thigh (21.6 %), head (13.8 %) were most injured areas, in the group of car drivers — neck, thigh, chest, shin, in the group of passengers — head, shin and thigh; pedestrians — shin, thigh, head. Due to the predominance of anterior (41.4 %) and anterolateral collisions of a moving car in the group as a whole, in cases of the of pedestrians injuries as well as in cases of in-cabin injuries, the presence of bumper fractures of the lower leg bones, as well as fractures of the femur of various localization, was observed. Conclusions. According to the initial forensic medical examination, a collision of a moving car with a pedestrian (78.4 %) and a collision of moving vehicles (21.6 %) were observed in the structure of non-lethal car accidents. In this case, diaphyseal fractures of the femur (29.8 %) and the shin bones (47.1 %) in the general group and in the group of pedestrians (20.4 and 40.7 %, respectively) predominated. Fractures of the femur of various localization were most often detected also in the in-cabin injuries (50.0 % of the total number of fractures in drivers and passengers)Найбільш вразливою зоною в разі дорожньо-транспортної пригоди (ДТП) є нижні кінцівки, проте структура переломів їхніх довгих кісток досліджена недостатньо. Мета: вивчити структуру переломів довгих кісток нижніх кінцівок у різних учасників нелетальної автомобільної травми. Методи: проаналізовано 116 актів первинних судово-медичних експертиз постраждалих із переломами стегнової кістки та/або кісток гомілки, отриманих унаслідок ДТП. Через те, що у 28 постраждалих із політравмою були множинні ушкодження, у 116 осіб виявлено 232 ураження різних ділянок тіла та 138 переломів довгих кісток нижніх кінцівок. Проведено ретроспективний аналіз, використано методи описової статистики. Результати: основний контингент постраждалих унаслідок ДТП — водії легкових автомобілів (8,5 %) і пішоходи (47,3 %) у віці 31–50 років. Загалом найчастіше травмовано гомілку (37,9 %), стегно (21,6 %), голову (13,8 %); у групі водіїв авто — шию, стегно, грудну клітку, гомілку; у групі пасажирів — голову, гомілку та стегно; у пішоходів — гомілку, стегно, голову. У результаті переважання переднього (41,4 %) і передньобокового (32,8 %) зіткнень рухомого автомобіля загалом по групі, у разі пішоходної, а також внутрішньосалонної травм була характерною наявність бамперних переломів кісток гомілки, стегнової кістки різної локалізації. Висновки: у структурі нелетальної автотравми за даними первинної судово-медичної експертизи спостерігали зіткнення рухомого автомобіля з пішоходом (78,4 %) або рухомих транспортних засобів (21,6 %). При цьому переважали діафізарні переломи стегнової кістки (29,8 %) і кісток гомілки (47,1 %) загалом у групі та серед пішоходів (20,4 і 40,7 % відповідно). Переломи стегнової кістки різної локалізації найчастіше виявлені в разі внутрішньосалонної травми (50,0 % від загальної кількості переломів у водіїв і пасажирів)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Plevinskis P. V., Mishalov V. D., Kozan N. М., Kozlov S. V., Goncharuk-Khomyn Μ. Y.
Назва : Stratification of the equivalent for dental treatment cost estimation among victims with maxillofacial trauma injuries occurred after road-traffic accidents
Паралельн. назви :Стратифікація еквівалента для оцінки вартості лікування зубів серед постраждалих з травмами щелепно-лицьової травми, що сталися після дорожньо-транспортних пригод
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2020. - № 39. - С. 12-16 (Шифр ВУ45/2020/39)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA
ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВЫЕ ТРАВМЫ -- MAXILLOFACIAL INJURIES
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS
БОЛЕЗНИ СТОИМОСТЬ -- COST OF ILLNESS
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ СТОИМОСТЬ -- HEALTH CARE COSTS
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
Анотація: The article represents the results of data analytical processing considering the equivalent for dental treatment cost estimation among victims of traffic accidents with dental and maxillofacial injuries, and analyzes the objective association level of this criterion with the parameters of the approaches used for expert assessment of maxillofacial trauma injuries. Objective of the study is to analyze the equivalent for dental treatment cost values among victims of traffic accidents with dental and maxillofacial trauma injuries, and to establish an objective level of associations of this criterion with the parameters of the approaches used for expert assessment of maxillofacial trauma injuries. The design of the work included analytical processing of data obtained from previously conducted studies of retrospective and prospective nature, related to the economic component of patients’ rehabilitation due to the maxillofacial injuries occurred after road traffic accidents. The studied parameters were: the cost of treatment, duration of hospitalization, the criterion used to assess traumatic injuries of the maxillofacial region, correlation values relating trauma characteristics with the final cost of treatment and duration of hospitalization, statistical reliability of the relationships between the studied indicators of previously conducted research. Research methods: analytical, prognostic assessment, regression analysis. Current approaches used for expert severity assessment of the maxillofacial trauma injuries occurred after road accidents characterized by limited opportunities to predict and stratify the costs associated with the necessary future dental treatment of victims, but provide a sufficient level of objectification of functional and structural disorders. The increase of the expert severity assessment criteria of maxillofacial trauma injuries, in particular FISS and MFISS scores, is associated with an increase in the cost of appropriate comprehensive treatment and the potentially required duration of hospitalization, but these associations are characterized by uneven patterns of statistical dependences, and an increase in FISS and MFISS indicators beyond certain limit levels provokes a sharp advance in the cost of treatment due to the need for a longer hospitalization of the patient
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Almalki Khalid Fahad, Alharbi Abdullah Mussad , Morgan Anthony , Bin Sultan Adel Mohammed , Alajmi Saud Ayedh , Alajmi Turke Ali , Alanazi Arif Mohammed , Alsheddi Mohammed Ibrahim , Alanzan Ali Abdulaziz , Alanazi Arif Mohammed , Alsheddi Mohammed Ibrahim , Alanzan Ali Abdulaziz , Al-Dosari Zayed Fahd
Назва : Survival Rate of Patients with Cardiothoracic Injuries in Road Traffic Accidents, and their Relationship with ISS, GCS and blood transfusions
Паралельн. назви :Виживання пацієнтів з кардіоторакальними травмами при дорожньо-транспортних пригодах та їх зв'язок з ШТТ, ШКГ та переливанням крові
Місце публікування : Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 3. - С. 59-67 (Шифр МУ10/2018/23/3)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ГРУДНОЙ КЛЕТКИ ТРАВМЫ -- THORACIC INJURIES
ПЕРЕЛИВАНИЕ КРОВИ -- BLOOD TRANSFUSION
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ВЫЖИВАЕМОСТИ АНАЛИЗ -- SURVIVAL ANALYSIS
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
Анотація: Severe thoracic trauma is one of the major causes of injury-related mortality. In the United States, thoracic trauma results in one-fourth of all trauma deaths. Globally, cardiothoracic trauma is also a major contributor to mortality. The most common cardiothoracic injuries include rib fractures, thoracic vertebral fractures, haemothorax, pneumothorax, flail chest, and lung contusions. The purpose of the present study was to determine the survival rate of patients with cardiovascular injuries in road traffic accidents and its relationship with ISS, GCS and blood transfusions at King Khalid Hospital. This study is a useful addition to the literature, as research in this topic is lacking. A total of 189 patients were transported to the hospital with cardiothoracic injuries during the study period. Data was gathered regarding age, gender, nationality, vehicle user type, anatomical region injured, Intensive Care Unit (ICU) admission, Glasgow Coma Scale (GCS), Injury Severity Score (ISS), blood transfusion, treatment and mortality rate. The neurological status was assessed using the GCS score. Injury Severity Scores were calculated to categorize the injury severity. The mean patient age was 31.81 years, with a peak age of between 21–30 years. Males predominated (93.7%) with a male to female ratio of 15:1. Most of the patients were Saudi nationals (61.3%). Overall mortality was 7.9%. Factors that were significantly associated with mortality were head and neck involvement, ICU admission, age (above 60), treatment delivered, and blood transfusions. Cardiothoracic trauma is associated with a high mortality rate, which may depend on the clinical presentation such as GCS, ISS, degree of shock, pattern of injuries, and associated injuries. Immediate management is vital for patients with life-threatening cardiothoracic trauma, as mortality is high if the diagnosis is missed, wrong or left untreatedТяжка грудна травма є однією з основних причин смертності, пов'язаної з травмою. У Сполучених Штатах торакальна травма призводить до однієї четвертої частки випадків смертей від травм. У всьому світі кардіоторакальна травма також є основною причиною смертності. Найбільш поширеними кардіоторакальними травмами є переломи ребер, переломи грудного відділу хребта, гемоторакс, пневмоторакс, хитка грудна клітка та легеневі контузії. Мета цього дослідження полягала у визначенні показників виживання пацієнтів з серцево-судинними травмами в дорожньо-транспортних пригодах та їх зв'язку з ШТТ, ШКГ та переливанням крові в лікарні короля Халіда. Це дослідження є корисним доповненням до літератури, оскільки недостатньо досліджень з цієї теми. Усього в досліджуваний період до лікарні було перевезено 189 пацієнтів з кардіоторакальними травмами. Зібрано дані щодо віку, статі, національності, типу користувача транс­портного засобу, пошкодження анатомічної ділянки, надходження в палату інтенсивної терапії (ПІТ), шкали коми Глазго (ШКГ), показника шкали тяжкості травми (ШТТ), переливання крові, рівня лікування та смертності. Неврологічний статус визначали за допомогою оцінки ШКГ. Оцінка тяжкості травми була розрахована для класифікації тяжкості травми. Середній вік пацієнтів становив 31,81 року, а більше всього пацієнтів віком від 21 до 30 років. Чоловіки переважали (93,7%), а співвідношення чоловіків і жінок становило 15:1. Більшість пацієнтів були громадянами Саудівської Аравії (61,3%). Загальна смертність становила 7,9%. Факторами, які суттєво асоціювалися зі смертю, були ураження голови та шиї, надходження в ПІТ, віку (старше 60 років), лікування, а також переливання крові. Кардіоторакальна травма асоціюється з високим рівнем смертності, що може залежати від клінічної картини, такої як ШКГ, ШТТ, ступінь шоку, тип травми та супутніх з ними травм. Негайне лікування є життєво важливим для пацієнтів, які страждають на серцево-торакальні травми, які загрожують життю, оскільки смертність є високою, якщо діагноз не поставлений, неправильний або пацієнт не отримував лікування
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гур’єв С. О., Кушнір В. А., Гребенюк В. І., Соловйов О. С.
Назва : Аналіз клініко-анатомічної характеристики доpожньо-транспортної травми в умовах обласного міста (повідомлення перше: обсяг ураження)
Паралельн. назви :Analysis of clinical and anatomical characteristics of the pedestrian accident under conditions of the city
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 2. - С. 3-8 (Шифр КУ27/2023/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛИ ТЯЖЕСТИ -- TRAUMA SEVERITY INDICES
ГОРОДСКОГО НАСЕЛЕНИЯ ЗДОРОВЬЕ -- URBAN HEALTH
Анотація: Мета дослідження – визначити та верифікувати обсяг ушкодження у постраждалих внаслідок дорожньо-транспортної травми (ДТП) в умовах обласного міста. Матеріали та методи. Проведено ретроспективний аналіз 242 випадків травм, отриманих внаслідок автомобільної травми і перебували на лікуванні в лікарні швидкої медичної допомоги міста Чернівці з 2019 по 2020 роки. Результати. У загальному масиві дослідження 28,51 % постраждалих мають обсяг ушкодження двох анатомо-функціональних ділянок (АФД), 27,51 % – однієї, 24,38 % – трьох АФД. Серед постраждалих, що вижили, спостерігається така ж тенденція – 30,32 % постраждалих мають ушкодження двох АФД, 26,56 % – однієї, а ушкодження шести АФД мають тільки 0,89 %. У постраждалих, що померли, найбільша питома вага припадає на осіб, у яких ушкоджено одну та дві АФД – по 23,53 %, та чотири і п’ять АФД – по 17,65 %. Найвища летальність спостерігали у постраждалих із ушкодженням п’яти та шести АФД – 33,33 % та 50,50 % відповідно. Ушкодження однієї та двох АФД більш характерне для пасажирів (40,91 % та 40,58 % відповідно), а ушкодження чотирьох, п’яти та шести АФД – для пішоходів (37,14 %, 66,67 % та 50,0 % відповідно). Висновки: 1. У постраждалих внаслідок ДТП в умовах обласного міста переважає поєднана травма (політравма) – 72,72 %. 2. Найбільшу питому вагу в масиві тих, що померли, має поєднання трьох АФД (23,53 %), а у масиві тих, що вижили – двох АФД 30,22 %. 3. Ознака участі в русі має суттєвий вплив на обсяг ушкоджень у постраждалих внаслідок ДТП, особливо це стосується пішоходівThe purpose of the study – to determine and verify the extent of damage in victims of traffic accidents (TA) under conditions of a regional city. Materials and methods. A retrospective analysis of 242 cases of injured persons, who received damages as a result of a car accident and were treated in the emergency medical care hospital of Chernivtsi from 2019 to 2020, was conducted. The results. In the total file of the study, 28.51 % of victims have the range of damage of two anatomical and functional areas (AFA), 27.51 % – one, 24.38 % – three AFA. Among the survived victims, the same trend is observed – 30.32 % of the victims have damage of two AFAs, 26.56 % – one, and only 0.89 % have damage of six AFAs. Among the victims who died, the highest specific weight falls on persons who have one and two damaged AFAs – 23.53 % each, and four and five AFAs – 17.65 % each. The highest mortality is observed in victims with damage of five and six AFA – 33.33 % and 50.50 %, respectively. Damage of one and two AFAs is more typical for passengers (40.91 % and 40.58 %, respectively), and damage of four, five and six AFAs is more typical for pedestrians (37.14 %, 66.67 % and 50.0 % respectively). Conclusions. 1. Combined trauma (polytrauma) prevails in road accident victims in the conditions of a regional city – 72.72 %. 2. The largest specific weight in the array of those who died is the combination of three AFA (23.53 %), and in the array of those who survived – two AFA 30.22 %. 3. The sign of participation in traffic has a significant impact on the amount of damage in road accident victims, especially for pedestrians
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бичков В. В.
Назва : Дорожньо-транспортні пригоди-основний ризик травматизму та смертності для великого міста
Місце публікування : Український журнал гематології та трансфузіології. - 2009. - № 4. - С. 30-34 (Шифр УУ31/2009/4)
Предметні рубрики: Несчастные случаи транспортные
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бичков В. В.
Назва : Наукове обгрунтування системи управління екстренною медичною допомогою при ДТП в умовах великого міста
Місце публікування : Український журнал гематології та трансфузіології. - 2009. - № 5. - С. 34-36 (Шифр УУ31/2009/5)
Предметні рубрики: Несчастные случаи транспортные
Неотложная медицинская помощь
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бичков В. В.
Назва : Система медичної допомоги постраждалим в дорожньо-транспортних пригодах в умовах великого міста
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 1. - С. 12-16 (Шифр ВУ14/2010/1)
Предметні рубрики: Несчастные случаи транспортные
Медицинской помощи организация
Городского населения здравоохранения службы
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)