Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Несчастные случаи транспортные<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.


   
    Медико-социальные особенности смертности трудоспособного населения вследствии дорожно-транспортных происшествий / А. А. Хрупалов [и др.] // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2008. - № 5. - С. 18-21

Рубрики: Несчастные случаи транспортные

   Смертность


Дод.точки доступу:
Хрупалов, А. А.
Боровков, В. Н.
Сорокин, Г. В.
Меркулов, С. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бурцева, А. А.
    Об актуальности проблематики автодорожного травматизма, связанного с управлением транспортными средствами в состоянии опьянения, в России [Текст] / А. А. Бурцева, Е. А. Кошкина // Вопросы наркологии. - 2015. - № 1. - С. 105-116


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC

АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Кошкина, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Вам не потрібне водійське посвідчення, щоб рятувати життя на дорозі [Текст] // Вісник Червоного Хреста України. - 2018. - N 3. - С. 6-7


MeSH-головна:
КРАСНЫЙ КРЕСТ -- RED CROSS (организация и управление)
ДОБРОВОЛЬЦЫ -- VOLUNTEERS (обучение, психология)
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID (использование, методы, стандарты)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
Анотація: У Всесвітній день першої допомоги - другу суботу вересня - 8-го числа - Товариство Червоного Хреста України закликало людей вчитися навичкам надання першої допомоги, аби зменшити кількість фатальних випадків і травм внаслідок дорожньо-транспортних пригод (ДТП) в Україні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Injuries type and its relation with Glasgow Coma Scale, injury severity score and blood transfusion in road traffic accident Victims [Text] = Тип травми та його взаємозв’язок зі шкалою коми Глазго, шкалою тяжкості травми та переливанням крові при ДТП / Abdulaziz Abdullah Algarni [et al.] // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, N 2. - P148-159. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (статистика, тенденции)
ПЕРЕЛИВАНИЕ КРОВИ -- BLOOD TRANSFUSION (использование)
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
ЦЕРЕБРАЛЬНАЯ КОМА, ГЛАЗГО ШКАЛА ОЦЕНОК ТЯЖЕСТИ -- GLASGOW COMA SCALE (использование)
Анотація: Motor Vehicular Accidents claim about 1.2 million lives and injure more than 10 million people annually worldwide. The injuries caused by MVAs can be analyzed based on the type of injury, injury severity score, Glasgow Coma Scale and required blood transfusion. Methodology: A total number of 190 patients were included in this retrospective study from January 01, 2010 to December 31, 2015. The study aimed to determine the correlation between the type of injuries and GCS, ISS, and blood transfusions in the patients suffering from Motor Vehicle Accidents, who were presented to the Emergency Department at the King Khalid Hospital. All the data of the patients fulfilling the inclusion criteria were collected from the database at medical records department of the hospital. Results: Majority of the patients were adults Saudi male. 68.9% of the patients did not sustain shock, and 75.8% of patients did not require a blood transfusion. Patients with head, neck, chest, abdominal, internal organ, pelvic or spinal injuries conferred a statistically significant higher mean ISS. Patients with abdominal or internal organ injuries had a statistically significant higher mean units of blood transfused. GCS was seen to be lower in the head, neck, chest, abdominal, internal organ, spinal and other injuries. Conclusions: The study documents a significant correlation between the type of injury and GCS, ISS, and blood transfusion in victims of road traffic accident. Emergency physician and the caregivers should be more careful about the injuries associated with lower GCS. Patients sustaining injuries of certain parts related to high ISS (i.e., head, chest, abdominal, internal organ, pelvic) should be addressed on priority basis
Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП) забирають приблизно 1,2 мільйона життів та понад 10 мільйонів людей одержують травми щороку в усьому світі. Пошкодження, спричинені ДТП, можуть бути проаналізовані залежно від типу травми, шкали тяжкості травми (ШТТ), шкали коми Глазго (ШКГ) та необхідності в переливанні крові. Методологія: у це ретроспективне дослідження було включено 190 пацієнтів, які отримали травму з 01 січня 2010 року по 31 грудня 2015 року. Метою дослідження було встановити співвідношення між типом травм та ШКГ, ШТТ та переливанням крові в пацієнтів, які постраждали в ДТП і які були доставлені у відділення невідкладної допомоги Лікарні Короля Халіда. Всі дані пацієнтів, які відповідають критеріям включення, були зібрані з бази даних архіва медичної документації лікарні. Результати: переважно пацієнти були дорослими саудівськими чоловіками. 68,9% хворих не мали шоку, а 75,8% пацієнтів не потребували переливання крові. Пацієнти з травмами голови, шиї, грудної клітки, черевної порожнини, внутрішніх органів, таза або хребта мали статистично значущо вищі середні показники ШТТ. Пацієнти з абдомінальними або ураженнями внутрішніх органів мали статистично значущо вищі середні показники одиниць переливання крові. Як видно, показники ШКГ були нижчими при травмах голови, шиї, грудної клітки, черевної порожнини, внутрішніх органів, хребта та інших. Висновки. Дослідження доводить є суттєву кореляцію між видом травми та ШКГ, ШТТ та переливанням крові жертв ДТП. Лікар невідкладної допомоги та медичний персонал повинні бути більш обережними щодо травм, пов'язаних з нижчим рівнем показників ШКГ. Пацієнти, які отримали травми певних частин тіла, з високими показниками ШТТ (голова, грудна клітка, черевна порожнина, внутрішні органи, таз), повинні отримувати допомогу в пріоритетному порядку
Дод.точки доступу:
Abdulaziz Abdullah Algarni
Radhi Ghanem Alanazi
Anthony Morgan
Ahmed Saud Alharbi
Faisal Fahad Aljuaid
Abdulrahman Mohammed Aldawsari
Faisal Khaled Almugrin
Abdulaziz Nasser Alaskar
Yazeed Mohammed Aldhfyan
Abdullah Abdulrahman Algeair

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гур’єв, С. О.
    Вибір лікувальної тактики у постраждалих з вертеброабдомінальною травмою внаслідок дорожньо-транспортної пригоди [Текст] / С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, С. Я. Балясевич // Клінічна хірургія. - 2019. - Том 86, N 6. - С. 30-33. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
БРЮШНОЙ ПОЛОСТИ ТРАВМЫ -- ABDOMINAL INJURIES (диагностика, осложнения, терапия, хирургия, этиология)
ПОЗВОНОЧНИКА ТРАВМЫ -- SPINAL INJURIES (диагностика, осложнения, терапия, хирургия, этиология)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭТАПЫ -- EPISODE OF CARE
Анотація: Мета. Оцінити результати застосування різних видів лікувально-діагностичної тактики у постраждалих з вертебро-абдомінальною травмою внаслідок дорожньо-транспортної пригоди (ДТП). Матеріали і методи. Для досягнення мети дослідження проаналізовано результати лікування 122 постраждалих з вертебро-абдомінальною травмою внаслідок ДТП. Постраждалих розподілили на дві групи: 1-шу - 53 постраждалих, лікування яких відповідало тактиці «early total care», і 2-гу (контрольну) - 69 постраждалих, яким були проведені лікувальні заходи згідно з тактикою «damage control surgery». Результати. Дослідженням встановлено, що у постраждалих з вертебро-абдомінальною травмою можливе використання як тактики «early total care», яка показана у разі помірної внутрішньої кровотечі, пошкоджень великого сальника та брижі кишки, так і тактики «damage control surgery», яка показана за наявності великої внутрішньої кровотечі, пошкоджень печінки, селезінки та органів позаочеревинного простору. Висновки. Використання тактики «damage control surgery» у постраждалих з вертебро-абдомінальною травмою має переваги, що доведено зменшенням смертності на 6,3% та частоти виникнення інфекційних ускладнень на 3,5%
Дод.точки доступу:
Танасієнко, П. В.
Балясевич, С. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Survival Rate of Patients with Cardiothoracic Injuries in Road Traffic Accidents, and their Relationship with ISS, GCS and blood transfusions [Text] = Виживання пацієнтів з кардіоторакальними травмами при дорожньо-транспортних пригодах та їх зв'язок з ШТТ, ШКГ та переливанням крові / Khalid Fahad Almalki [et al.] // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 3. - P59-67. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ГРУДНОЙ КЛЕТКИ ТРАВМЫ -- THORACIC INJURIES (диагностика, смертность)
ПЕРЕЛИВАНИЕ КРОВИ -- BLOOD TRANSFUSION (использование)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (смертность)
ВЫЖИВАЕМОСТИ АНАЛИЗ -- SURVIVAL ANALYSIS
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
Анотація: Severe thoracic trauma is one of the major causes of injury-related mortality. In the United States, thoracic trauma results in one-fourth of all trauma deaths. Globally, cardiothoracic trauma is also a major contributor to mortality. The most common cardiothoracic injuries include rib fractures, thoracic vertebral fractures, haemothorax, pneumothorax, flail chest, and lung contusions. The purpose of the present study was to determine the survival rate of patients with cardiovascular injuries in road traffic accidents and its relationship with ISS, GCS and blood transfusions at King Khalid Hospital. This study is a useful addition to the literature, as research in this topic is lacking. A total of 189 patients were transported to the hospital with cardiothoracic injuries during the study period. Data was gathered regarding age, gender, nationality, vehicle user type, anatomical region injured, Intensive Care Unit (ICU) admission, Glasgow Coma Scale (GCS), Injury Severity Score (ISS), blood transfusion, treatment and mortality rate. The neurological status was assessed using the GCS score. Injury Severity Scores were calculated to categorize the injury severity. The mean patient age was 31.81 years, with a peak age of between 21–30 years. Males predominated (93.7%) with a male to female ratio of 15:1. Most of the patients were Saudi nationals (61.3%). Overall mortality was 7.9%. Factors that were significantly associated with mortality were head and neck involvement, ICU admission, age (above 60), treatment delivered, and blood transfusions. Cardiothoracic trauma is associated with a high mortality rate, which may depend on the clinical presentation such as GCS, ISS, degree of shock, pattern of injuries, and associated injuries. Immediate management is vital for patients with life-threatening cardiothoracic trauma, as mortality is high if the diagnosis is missed, wrong or left untreated
Тяжка грудна травма є однією з основних причин смертності, пов'язаної з травмою. У Сполучених Штатах торакальна травма призводить до однієї четвертої частки випадків смертей від травм. У всьому світі кардіоторакальна травма також є основною причиною смертності. Найбільш поширеними кардіоторакальними травмами є переломи ребер, переломи грудного відділу хребта, гемоторакс, пневмоторакс, хитка грудна клітка та легеневі контузії. Мета цього дослідження полягала у визначенні показників виживання пацієнтів з серцево-судинними травмами в дорожньо-транспортних пригодах та їх зв'язку з ШТТ, ШКГ та переливанням крові в лікарні короля Халіда. Це дослідження є корисним доповненням до літератури, оскільки недостатньо досліджень з цієї теми. Усього в досліджуваний період до лікарні було перевезено 189 пацієнтів з кардіоторакальними травмами. Зібрано дані щодо віку, статі, національності, типу користувача транс­портного засобу, пошкодження анатомічної ділянки, надходження в палату інтенсивної терапії (ПІТ), шкали коми Глазго (ШКГ), показника шкали тяжкості травми (ШТТ), переливання крові, рівня лікування та смертності. Неврологічний статус визначали за допомогою оцінки ШКГ. Оцінка тяжкості травми була розрахована для класифікації тяжкості травми. Середній вік пацієнтів становив 31,81 року, а більше всього пацієнтів віком від 21 до 30 років. Чоловіки переважали (93,7%), а співвідношення чоловіків і жінок становило 15:1. Більшість пацієнтів були громадянами Саудівської Аравії (61,3%). Загальна смертність становила 7,9%. Факторами, які суттєво асоціювалися зі смертю, були ураження голови та шиї, надходження в ПІТ, віку (старше 60 років), лікування, а також переливання крові. Кардіоторакальна травма асоціюється з високим рівнем смертності, що може залежати від клінічної картини, такої як ШКГ, ШТТ, ступінь шоку, тип травми та супутніх з ними травм. Негайне лікування є життєво важливим для пацієнтів, які страждають на серцево-торакальні травми, які загрожують життю, оскільки смертність є високою, якщо діагноз не поставлений, неправильний або пацієнт не отримував лікування
Дод.точки доступу:
Almalki, Khalid Fahad
Alharbi, Abdullah Mussad
Morgan, Anthony
Bin Sultan, Adel Mohammed
Alajmi, Saud Ayedh
Alajmi, Turke Ali
Alanazi, Arif Mohammed
Alsheddi, Mohammed Ibrahim
Alanzan, Ali Abdulaziz
Al-Dosari, Zayed Fahd

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Назаренко, І. І.
    Аналіз причин інвалідизації постраждалих із психологічною травмою внаслідок ДТП [Текст] / І. І. Назаренко, В. І. Іванов, Н. І. Іскра // Медицина неотложных состояний. - 2016. - № 8. - С. 53-57. - Бібліогр.: с. 56-57


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (психология)
СТРЕССОВЫЕ РАССТРОЙСТВА ПОСТТРАВМАТИЧЕСКИЕ -- STRESS DISORDERS, POST-TRAUMATIC (психология, этиология)
ИНВАЛИДЫ -- DISABLED PERSONS
Дод.точки доступу:
Іванов, В. І.
Іскра, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Етіологія закритох травми нирки [Текст] / С. О. Возіанов [и др.] // Здоровье мужчины. - 2014. - № 4. - С. 87-90


MeSH-головна:
ПОЧКИ -- KIDNEY (повреждения)
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES (этиология)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ГЕМАТУРИЯ -- HEMATURIA
Дод.точки доступу:
Возіанов, С. О.
Сабадаш, М. Є.
Бондаренко, Ю. М.
Шуляк, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Эльгаров, А.
    Внимание, на приеме водитель автотранспорта [Текст] / А. Эльгаров, М. Калмыкова, М. Эльгаров // Врач. - 2015. - № 4. - С. 56-60


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (лекарственная терапия)
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (лекарственная терапия, эпидемиология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (лекарственная терапия, эпидемиология)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (профилактика и контроль)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Дод.точки доступу:
Калмыкова, М.
Эльгаров, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Плевінскіс, П. В.
    Нове в експертній діагностиці контакту автомобілей з пішоходами, що знаходяться у нетиповому положенні [Текст] / П. В. Плевінскіс // Одеський медичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 71-74. - Бібліогр.: с.74


MeSH-головна:
АВТОМОБИЛИ -- AUTOMOBILES
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES (диагностика)
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Страфун, С. С.
    Притрасові лікарні: сучасний стан і можливості ортопедо-травматологічної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах [Текст] / С. С. Страфун, В. В. Тимочук, Р. В. Деркач // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2016. - № 2. - С. 85-88. - Бібліогр.: с. 87-88


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
ТРАВМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ОТДЕЛЕНИЯ БОЛЬНИЧНЫЕ -- TRAUMA CENTERS
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
Дод.точки доступу:
Тимочук, В. В.
Деркач, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Клініко-епідеміологічна характеристика дорожньо-транспортної травми в умовах обласного міста [Текст] = Clinical and epidemiological characteristics of road traffic injuries in the conditions of regional city / С. О. Гурʼєв [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 1. - С. 9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (тенденции)
ГОРОДСКОГО НАСЕЛЕНИЯ ЗДОРОВЬЕ -- URBAN HEALTH (тенденции)
Анотація: Мета дослідження – визначити та сформувати клініко-епідеміологічну характеристику дорожньо-транспортного травматизму як медико-соціального явища в умовах обласного міста. Матеріали та методи. Проведено ретроспективний аналіз 242 випадків травмованих, що отримали пошкодження внаслідок автомобільної травми і перебували на лікуванні в лікарні швидкої медичної допомоги міста Чернівці з 2019 по 2020 роки. Масив дослідження за обсягом перебільшує значення необхідного і достатнього, що визначено згідно із законом великих чисел. Масив вивчення сформовано методом беззворотної рандомізації за методологією випадкових чисел із загального масиву травмованих приблизно 5000 осіб. Результати. Встановлено, що пошкодження внаслідок дорожньо-транспортних пригод отримують переважно особи чоловічої статі (66,12 %). Показник виживання в обох статевих групах подібний до такого ж показника у загальному масиві дослідження (86,36 %). У вікових групах до 70 років значно переважають постраждалі з позитивним результатом та тенденцією щодо незначного зниження питомої ваги таких постраждалих за зростанням показника віку. У результативній групі з негативним перебігом травматичного процесу на першому ранговому місці за питомою вагою знаходяться пішоходи (39,40 %), найменший показник спостерігається в учасників руху, водіїв (27,27 %). Серед осіб чоловічої статі найчастіше травмуються водії (42,50 %), а серед осіб жіночої статі – пасажири (43,90 %). На виникнення дорожньо-транспортної травми та результат перебігу травматичного процесу впливає вікова ознака, ознаки статі та участі в русі. Висновки. 1. Результати аналізу статево-вікових ознак масиву постраждалих внаслідок дорожньо-транспортних пригод в умовах обласного міста вказують на перевагу постраждалих чоловіків (66,12 %), зокрема, працездатного віку – 21-60 років (64,05 %). 2. Найбільш часто травмуються водії та пасажири – по 36,36 %, а пішоходи – 27, 28 %, що визначає певний ризик отримання травми залежно від участі в русі; найбільший ризик виникнення негативного результату перебігу травматичного процесу мають пішоходи (39,40 %)
The purpose of the study – to determine and form clinical and epidemiological characteristics of road traffic injures as a medical and social phenomenon in a regional city. Material and methods. A retrospective analysis of 242 cases of injured people due to motor vehicle accidents who were treated in the emergency hospital of Chernivtsi from 2019 to 2020 was conducted. The array of the study exceeds the variables of necessary and sufficient, which was determined according to the law of large numbers. The array of the study is formed by the method of irreversible randomization according to the random number methodology from the total number of about 5000 injured people. Results. The study found that 66.12 % of males are traumatized because of road accidents. The survival rate in both gender groups is similar to that in the total study array of 86.36 %. In the age groups under 70, there is significant predominance of victims with a positive outcome and a tendency to a slight decrease in the proportion of such victims by age. In the result group with a negative traumatic process, 39.40 % of pedestrians are ranked first in terms of proportion; 27.27 % of drivers have the lowest rate. Among males, drivers are most often injured (42.50 %), and among females, passengers are most often injured (43.90 %). The occurrence of a road traffic injury and the outcome of the traumatic process are influenced by age, gender, and participation in traffic. Conclusions. The clinical and epidemiological characteristics of road traffic injuries in a regional city is a rather complex component of the general characteristics of road traffic injuries as a phenomenon. The findings of the analysis of gender and age features of the large array of victims due to road traffic accidents in a regional city indicate the predominance of male victims (66.12 %), of working age 21-60 years old (64.05 %), which is the important characteristics of the medical and social phenomenon of road traffic injuries. It was found that drivers and passengers are most often injured (36.36 % each category), which determines a certain risk of injury depending on participation in traffic, but pedestrians have the highest risk of negative outcome of the traumatic process (39.40 %). The correlation between age and participation in traffic in the formation of the clinical and epidemiological characteristics of road traffic injuries in a regional city was established. The influence of clinical and epidemiological characteristics, such as age, gender, and signs of participation in traffic on the result of victims’ traumatic process was determined. Moreover, the characteristics of this impact require further verification
Дод.точки доступу:
Гур’єв, С. О.
Кушнір, В. А.
Гребенюк, В. І.
Більцан, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Зозуля, В. М.
    Можливості ідентифікації водія та пасажира в результаті комплексного аналізу травм всередині салону автомобіля класу J при лобовому зіткненні [Текст] / В. М. Зозуля // Буковинський медичний вісник = Bukovinian Medical Herald. - 2021. - Т. 25, № 4. - С. 30-33. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
АВТОМОБИЛИ -- AUTOMOBILES (классификация)
Анотація: Мета роботи – встановити можливості ідентифікації водія та пасажира в результаті комплексного аналізу травм всередині салону автомобіля класу J при лобовому зіткненні. Матеріал і методи. Проаналізовано 179 дорожньо-транспортних пригод із смертельним наслідком, з яких прицільно розглядали ушкодження водія та пасажира при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу J відповідно до Європейської економічної класифікації. Застосовували візуальний огляд та судово-медичну криміналістичну експертизу. Виявлені ушкодження вносили в базу даних Microsoft Access. Статистичний аналіз проводили в програмі Microsoft Excel. Результати. Аналіз отриманих ушкоджень водієм та пасажиром показав, що на практиці в салоні сучасного автомобіля класу J специфічні ознаки ідентифікації трапляються дуже рідко. Характерними для водія є розриви легень, як результат взаємодії з рульовою колонкою, відповідно переломи ребер справа та зліва, переломи груднини. Розподіл ушкоджень кінцівок відзначався переважанням правобічної орієнтації – внаслідок контакту з центральною консоллю: ушкодження м’яких тканин правої руки та правої ноги. Для пасажирів характерними ушкодження лівобічної локалізації – результат взаємодії з центральною консоллю відповідно спостерігалися: травма голови зліва, розриви селезінки, ушкодження м’яких тканин та кісток зліва. Висновки. Ідентифікація водія та пасажира вимагає комплексної фіксації та аналізу отриманих ушкоджень. Характерними для водія є розриви легень, як результат взаємодії з рульовою колонкою, відповідно переломи ребер справа та зліва, переломи груднини. Розподіл ушкоджень кінцівок водіїв відзначався переважанням правобічної орієнтації – внаслідок контакту з центральною консоллю: ушкодження м’яких тканин правої руки та правої ноги. Для пасажирів характерними ушкодження лівобічної локалізації – результат взаємодії з центральною консоллю, відповідно спостерігалися: травма голови зліва, розриви селезінки, ушкодження м’яких тканин та кісток зліва.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Гур’єв, С. О.
    Аналіз клініко-анатомічної характеристики дорожньо-транспортної травми в умовах обласного міста повідомлення друге: анатомічна верифікація пошкоджень [Текст] = Analysis of clinical and anatomical characteristics of traffic injuries in the conditions of the regional city report two: anatomical verification of damage / С. О. Гур’єв, В. А. Кушнір, В. І. Гребенюк // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 3-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (тенденции)Чернівці
Анотація: Дорожньо-транспортна травма є однією з основних причин загибелі дітей та молоді. За один день в усьому світі внаслідок дорожньо-транспортних пригод гине близько 3700 осіб. Мета дослідження - верифікувати клініко-анатомічну характеристику пошкоджень унаслідок дорожньо-транспортних пригод в умовах обласного міста. Матеріали та методи. Проведено ретроспективний аналіз 242 випадків постраждалих, які отримали травму в результаті дорожньо-транспортної травми (ДТП) й проходили лікування в лікарні швидкої медичної допомоги міста Чернівці з 2019 по 2020роки. Масив дослідження сформовано методом беззворотної рандомізації за методологією випадкових чисел. Результати. Дослідженням встановлено, що у постраждалих внаслідок ДТП у загальному масиві найчастіше травмуються голова - 75,62 %, кінцівки - 55,79 % та грудна клітка - 42,56 %. У масиві постраждалих, які вижили, спостерігається подібний ранговий розподіл, а показники питомої ваги є близькими за значеннями. У масиві постраждаїих спостерігається різниця в рангових місцях: найчастіше травмуються голова та шия - 88,23 %, таз - 70,59 % та грудна клітка - 64,71 %. У водіїв краніаіьний компонент спостерігається у 65,91 %, у пасажирів-у 76,14 %, у пішоходів - у 87,88 % (перше рангове місце). Найрідше у водіїв пошкоджуються живіт і таз-по 15,91 %, у пасажирів - таз, 12,50 %, а у пішоходів - живіт, 18,18 %. В усіх групах учасників руху, які померли, коефіцієнт поєднання пошкоджень бііьший, ніж у постраждалих, які вижили, алетакий показникрізнийу кожній групі. Найбільша летальність при краніальних ушкодженнях спостерігається у пасажирів -10,45 %, при вертебраіьній травмі - у пішоходів, 16,67 %, при торакальній травмі -у групі пішоходів, 12,12 %, при травмі живота - у пішоходів, 33,33 %, при травмі тазу - у пішоходів, 42,86 %, при травмі кінцівок -у пасажирів, 5,56 %. Висновки. 1. Клініко-анатомічна характеристика: постраждалі внаслідок дорожньо- транспортних пригод мають різну частоту пошкоджень конкретних анатомо- функціональних діїянок. Найчастіше у постраждаїих пошкоджується голова - 75,62 %, кінцівки - 55,79 % та грудна клітка - 42,56 %. 2. Негативний результат перебігу травматичного процесу вірогідно заіежить від пошкодженої кіініко-анатомічної діїянки та ознаки участі в русі Найбіїьша летальність спостерігається у пішоходів, водіїв та пасажирів унаслідок пошкодження тазу (42,86 %, 28,57 % та 18,18 % відповідно). 3. Пошкодження у постраждаїих унаслідок дорожньо- транспортних пригод мають багатокомпонентний характер. Найвищий коефіцієнт поєднання у померлих пішоходів -4,17, а найменший у водіїв, які вижили, - 2,06
Traffic injuries are one of the main causes of death of children and young people. About 3,700people die in traffic accidents worldwide in one day. The aim of the research - to verify the clinical and anatomical characteristics of injuries resulting from traffic accidents in the conditions of a regional city Materials and methods. A retrospective analysis of242 cases of victims who were injured as a result of a traffic accident and were treated in the emergency medical hospital of Chernivtsi from 2019 to 2020 was conducted. The research array was formed by the method of irreversible randomization using the methodology of random numbers. Results. As a result of the study, it was established that the head - 75.62 %, the limbs - 55.79 %, and the chest - 42.56 % are most often injured in road accidents. In the array of victims who survived, a similar rank distribution of victims is observed, and the specific gravity indicators are close in value. In the array of victims, there is a difference in ranking: the head and neck are most often injured - 88.23 %, the pelvis - 70.59 %, and the chest - 64. 71 %. In drivers, the cranial component is observed in 65.91 %, in passengers - in 76.14 %, in pedestrians - in 87.88 % (the first ranking place). Abdomen and pelvis are the least frequently injured in drivers - 15.91 % each, in passengers - pelvis, 12.50 %, and in pedestrians - abdomen, 18.18 %. In all groups of traffic participants who died, the coefficient of combination of damages is higher than in the victims who survived, but this indicator is different in each group. The highest mortality in cranial injuries is observed in passengers - 10.45 %, vertebral injuries - in pedestrians, 16.67 %, thoracic injuries - in a group of pedestrians, 12.12 %, abdominal injuries - in pedestrians, 33.33 %, in the case of pelvis injuries - in pedestrians, 42.86 %, in the case of limb injuries - in passengers, 5.56 %. Conclusions. 1. Clinical and anatomical characteristics: victims of traffic accidents have a different frequency of damage to specific anatomical and functional areas. The head is most often injured in victims - 75.62 %, limbs - 55.79 % and chest - 42.56 %. 2. The occurrence of a negative outcome in the course of the traumatic process probably depends on the damaged clinical and anatomical area and the sign of participation in the movement. The highest mortality is observed in pedestrians, drivers and passengers due to the pelvis damage(42.86 %, 28.57 % and 18.18 %, respectively). 3. Injuries in victims of traffic accidents have a multi-component nature. The highest combination ratio for dead pedestrians is 4.17, and the lowest for surviving drivers is 2.06
Дод.точки доступу:
Кушнір, В. А.
Гребенюк, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Зозуля, В. М.
    Часові закономірності отримання ушкоджень внаслідок автотравми [Текст] = Time patterns of receiving damage as a result of a traffic accident / В. М. Зозуля // Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (тенденции)
ВРЕМЕННЫЕ ФАКТОРЫ -- TIME FACTORS
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (тенденции)
Анотація: Це дослідження спрямоване на виявлення найбільш ймовірних проміжків і часових закономірностей виникнення дорожньо-транспортних пригод (ДТП), що є вельми актуальним і важливим у контексті розвитку безпеки дорожнього руху. Розуміння специфіки часу й умов, коли ймовірність виникнення аварій збільшується, може сприяти розробці та впровадженню ефективних заходів безпеки на дорогах. Отримані відомості щодо часових тенденцій скоєння ДТП можуть стати основою для розроблення стратегій попередження аварій, встановлення спеціальних попереджувальних заходів або рекомендацій щодо оптимального користування дорогами в певний час
Мета роботи. Визначення часових закономірностей виникнення дорожньо-транспортних пригод та ідентифікація найбільш ймовірних інтервалів їх виникнення. Результати. Було показане, що найбільш ймовірним періодом протягом доби для смертельних ДТП є 18.00-23.00, також вони частіше відбуваються у святкові та вихідні дні з тенденцією до збільшення в зимові місяці. Отже, ДТП мають чітко виражені часові особливості, в яких зазначена підвищена ймовірність виникнення. Висновок. Результати цього дослідження свідчать про виявлення часових закономірностей у появі ДТП, що може бути використане для розробки спеціальних заходів для покращення безпеки на дорозі
This study is aimed at identifying the most likely intervals and temporal patterns of the occurrence of traffic accidents, which is very relevant and important in the context of the development of road safety. Understanding the specifics of the times and conditions when the likelihood of accidents increases can contribute to the development and implementation of effective road safety measures. The obtained information on the temporal trends of road accidents can become the basis for the development of accident prevention strategies, the establishment of special preventive measures or recommendations for the optimal use of roads at a certain time
Aim of the work. To determine the temporal patterns of the occurrence of road accidents and to identify the most likely intervals of their occurrence. Results. The results showed that the most likely time of day for fatal crashes is between 6.00 p.m. and 11.00 p.m., and they also occur more often on holidays and weekends, with a tendency to increase in the winter months. Thus, road accidents have clearly defined time features, in which the increased probability of occurrence is indicated. Conclusion. The results of this study indicate the identification of temporal patterns in the occurrence of road accidents, which can be used for the development of special measures to improve road safety
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Аналіз клініко-анатомічної характеристики доpожньо-транспортної травми в умовах обласного міста (повідомлення перше: обсяг ураження) [Текст] = Analysis of clinical and anatomical characteristics of the pedestrian accident under conditions of the city / С. О. Гур’єв [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 2. - С. 3-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (тенденции)
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛИ ТЯЖЕСТИ -- TRAUMA SEVERITY INDICES
ГОРОДСКОГО НАСЕЛЕНИЯ ЗДОРОВЬЕ -- URBAN HEALTH (тенденции)
Анотація: Мета дослідження – визначити та верифікувати обсяг ушкодження у постраждалих внаслідок дорожньо-транспортної травми (ДТП) в умовах обласного міста. Матеріали та методи. Проведено ретроспективний аналіз 242 випадків травм, отриманих внаслідок автомобільної травми і перебували на лікуванні в лікарні швидкої медичної допомоги міста Чернівці з 2019 по 2020 роки. Результати. У загальному масиві дослідження 28,51 % постраждалих мають обсяг ушкодження двох анатомо-функціональних ділянок (АФД), 27,51 % – однієї, 24,38 % – трьох АФД. Серед постраждалих, що вижили, спостерігається така ж тенденція – 30,32 % постраждалих мають ушкодження двох АФД, 26,56 % – однієї, а ушкодження шести АФД мають тільки 0,89 %. У постраждалих, що померли, найбільша питома вага припадає на осіб, у яких ушкоджено одну та дві АФД – по 23,53 %, та чотири і п’ять АФД – по 17,65 %. Найвища летальність спостерігали у постраждалих із ушкодженням п’яти та шести АФД – 33,33 % та 50,50 % відповідно. Ушкодження однієї та двох АФД більш характерне для пасажирів (40,91 % та 40,58 % відповідно), а ушкодження чотирьох, п’яти та шести АФД – для пішоходів (37,14 %, 66,67 % та 50,0 % відповідно). Висновки: 1. У постраждалих внаслідок ДТП в умовах обласного міста переважає поєднана травма (політравма) – 72,72 %. 2. Найбільшу питому вагу в масиві тих, що померли, має поєднання трьох АФД (23,53 %), а у масиві тих, що вижили – двох АФД 30,22 %. 3. Ознака участі в русі має суттєвий вплив на обсяг ушкоджень у постраждалих внаслідок ДТП, особливо це стосується пішоходів
The purpose of the study – to determine and verify the extent of damage in victims of traffic accidents (TA) under conditions of a regional city. Materials and methods. A retrospective analysis of 242 cases of injured persons, who received damages as a result of a car accident and were treated in the emergency medical care hospital of Chernivtsi from 2019 to 2020, was conducted. The results. In the total file of the study, 28.51 % of victims have the range of damage of two anatomical and functional areas (AFA), 27.51 % – one, 24.38 % – three AFA. Among the survived victims, the same trend is observed – 30.32 % of the victims have damage of two AFAs, 26.56 % – one, and only 0.89 % have damage of six AFAs. Among the victims who died, the highest specific weight falls on persons who have one and two damaged AFAs – 23.53 % each, and four and five AFAs – 17.65 % each. The highest mortality is observed in victims with damage of five and six AFA – 33.33 % and 50.50 %, respectively. Damage of one and two AFAs is more typical for passengers (40.91 % and 40.58 %, respectively), and damage of four, five and six AFAs is more typical for pedestrians (37.14 %, 66.67 % and 50.0 % respectively). Conclusions. 1. Combined trauma (polytrauma) prevails in road accident victims in the conditions of a regional city – 72.72 %. 2. The largest specific weight in the array of those who died is the combination of three AFA (23.53 %), and in the array of those who survived – two AFA 30.22 %. 3. The sign of participation in traffic has a significant impact on the amount of damage in road accident victims, especially for pedestrians
Дод.точки доступу:
Гур’єв, С. О.
Кушнір, В. А.
Гребенюк, В. І.
Соловйов, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Плєвінскіс, П. В.
    Інтегральний підхід до класифікації мотоциклетних травм [Текст] = An Integral Approach to the Classification of Motorcycle Injuries / П. В. Плєвінскіс // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 507-511. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
КОРОНЕРЫ И СУДЕБНО-МЕДИЦИНСКИЕ ЭКСПЕРТЫ -- CORONERS AND MEDICAL EXAMINERS (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (смертность)Одесская область
Анотація: У статті надана спроба окреслити ті проблеми, з якими зустрічаються судово-медичні експерти під час експертизи постраждалих внаслідок мототравми, надати придатну для експертів сучасну класифікацію даного виду дорожньо-транспортної події, перелічити ті питання, що потребують експертного вирішення, а також встановити типовий алгоритм (послідовність) проведення такої експертизи. Матеріалом дослідження послужили архівні копії висновків експертів та актів всебічних судово-медичних та транспортно-трасологічних експертиз у справах про пошкодження автомобіля (загалом 33 комплексні експертизи та акти) за 2008–2018 роки. Експертні дослідження проводили на основі експертизи Одеського обласного бюро судової медицини. Методом дослідження є аналіз криміналістичних та транспортно-трасологічних знаків у їх взаємозв’язку та взаємозалежності, що дозволяє вирішити основні питання щодо механізму та обставин мототравми. Дослідження наводить на думку, що в даний час найпоширенішими є такі основні типи мотоциклетних травм (сюди входять травми при експлуатації “класичного” мотоцикла та мопеда): травма водія та пасажира через контакт мотоцикла (мопеда) – з іншим транспортним засобом, – із нерухомим предметом, – внаслідок перекидання мотоцикла (мопеда) без контакту з іншим транспортним засобом, – в результаті падіння з мотоцикла (мопеда), поки він не перекинеться, без контакту з іншим транспортним засобом, – через контакт мотоцикла (мопеда) з пішоходом (пішоходами); – травма пішоходів через контакт з мотоциклом, що рухається (мопедом); комбіновані травми водія і пасажира мотоцикла або мопеда (травма внаслідок перекидання мотоцикла або мопеда з подальшим контактом з іншим транспортним засобом; травма внаслідок послідовного контакту мотоцикла або мопеда з пішоходом та нерухомим предметом; травма через перекидання мотоцикла (мопеда) та падіння у водойму чи вогонь тощо); комбіновані види травмування пішохода (пішоходів) внаслідок контакту з рухомим мотоциклом або мопедом (травма внаслідок контакту з рухомим мотоциклом або мопедом з подальшим падінням і коченням коліс іншого транспортного засобу; травма внаслідок контакту з рухомим мотоциклом або мопедом, а потім скинувши інший транспортний засіб на кузов тощо). Таким чином, встановити точні обставини пошкодження мотоцикла неможливо, дослідивши лише якийсь предмет, штучно ізольований від решти (наприклад, труп). Від такого експертного підходу слід повністю відмовитись. Запропонована автором класифікація мотоциклетних травм, в основі якої лежить інтегрований підхід до вивчення механізму нещасних випадків, і яка відображає його основні типи, може бути використана в експертних цілях
The article attempts to highlight the problems that forensic experts face during the examination of victims of a motor trauma, propose a modern classification of this type of traffic accident suitable for experts, list those issues that require expert resolution, and establish a standard algorithm (sequence) of conducting such an examination. The material of the study was archival copies of expert opinions and acts of comprehensive forensic medical and transport- trassological examinations in cases of motor injuries (33 complex examinations and acts in total), for 2008–2018. Expert studies were conducted on the basis of the Odessa Regional Bureau of Forensic Medicine expertise. The research method is the analysis of forensic and transport-trassological signs in their interconnection and interdependence, allowing to resolve the basic questions about the mechanism and circumstances of motor trauma. The study suggests that the following main types of motorcycle injuries are currently the most common (this includes injuries when operating a “classic” motorcycle and a moped): injury to driver and passenger due to contact of a motorcycle (moped) – with another vehicle, – with a stationary object, – due to the rollover of a motorcycle (moped) without contact with another vehicle, – as a result of a fall from a motorcycle (moped) until it capsizes without contacting another vehicle, – due to contact of the motorcycle (moped) with a pedestrian (pedestrians); injury to pedestrians due to contact with a moving motorcycle (moped); combined injuries of the driver and passenger of a motorcycle or moped (injury due to the rollover of a motorcycle or moped followed by contact with another vehicle; injury due to successive contact of a motorcycle or moped with a pedestrian and stationary object; injury due to rollover of a motorcycle (moped) and falling into a water body or fire, etc.); combined types of injury to a pedestrian (pedestrians) due to contact with a moving motorcycle or moped (injury due to contact with a moving motorcycle or moped, followed by falling and rolling wheels of another vehicle; injury due to contact with a moving motorcycle or moped, and then dropping another vehicle onto the body funds, etc.). Thus, establishing the exact circumstances of a motorcycle injury is impossible by examining only some object artificially isolated from the rest (for example, a corpse). Such an expert approach should be completely abandoned. The author’s proposed classification of motorcycle injuries, which is based on an integrated approach to the study of the mechanism of accidents, and which reflects its main types, can be used for expert purposes
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Sokol, V. K.
    Structure of long bone fractures of lovwer limbs at a car injury [Text] = Структура переломів довгих кісток нижніх кінцівок у разі автотравми / V. K. Sokol // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2020. - N 2. - P33-39. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
КОНЕЧНОСТИ НИЖНЕЙ ТРАВМЫ -- LEG INJURIES (этиология)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
Анотація: The most traumatized body region in road traffic accidents is the lower extremities, however, the structure of fractures has not been adequately studied. Objective: to study the structure of long bones fractures of the lower extremities in various nonlethal car injuries. Material and methods. The research material was 116 reports of primary forensic medical examinations of victims with fractures of the femur and/or shin bones resulting from a car injury. When studying the frequency of damage to various areas of the body and the frequency of fractures of long bones of the lower extremities, it was taken into account that 28 victims with polytrauma had multiple injuries, and thus 116 patients revealed 232 injuries of various areas of the body and 138 fractures of long bones of the lower legs. Research methods — retrospective analysis, descriptive statistics. Results. The main contingent of those injuries in the car accident was car drivers (8.5%) and pedestrians (47.3 %) aged 31–50 years. In the general group, the shin (37.9 %), thigh (21.6 %), head (13.8 %) were most injured areas, in the group of car drivers — neck, thigh, chest, shin, in the group of passengers — head, shin and thigh; pedestrians — shin, thigh, head. Due to the predominance of anterior (41.4 %) and anterolateral collisions of a moving car in the group as a whole, in cases of the of pedestrians injuries as well as in cases of in-cabin injuries, the presence of bumper fractures of the lower leg bones, as well as fractures of the femur of various localization, was observed. Conclusions. According to the initial forensic medical examination, a collision of a moving car with a pedestrian (78.4 %) and a collision of moving vehicles (21.6 %) were observed in the structure of non-lethal car accidents. In this case, diaphyseal fractures of the femur (29.8 %) and the shin bones (47.1 %) in the general group and in the group of pedestrians (20.4 and 40.7 %, respectively) predominated. Fractures of the femur of various localization were most often detected also in the in-cabin injuries (50.0 % of the total number of fractures in drivers and passengers)
Найбільш вразливою зоною в разі дорожньо-транспортної пригоди (ДТП) є нижні кінцівки, проте структура переломів їхніх довгих кісток досліджена недостатньо. Мета: вивчити структуру переломів довгих кісток нижніх кінцівок у різних учасників нелетальної автомобільної травми. Методи: проаналізовано 116 актів первинних судово-медичних експертиз постраждалих із переломами стегнової кістки та/або кісток гомілки, отриманих унаслідок ДТП. Через те, що у 28 постраждалих із політравмою були множинні ушкодження, у 116 осіб виявлено 232 ураження різних ділянок тіла та 138 переломів довгих кісток нижніх кінцівок. Проведено ретроспективний аналіз, використано методи описової статистики. Результати: основний контингент постраждалих унаслідок ДТП — водії легкових автомобілів (8,5 %) і пішоходи (47,3 %) у віці 31–50 років. Загалом найчастіше травмовано гомілку (37,9 %), стегно (21,6 %), голову (13,8 %); у групі водіїв авто — шию, стегно, грудну клітку, гомілку; у групі пасажирів — голову, гомілку та стегно; у пішоходів — гомілку, стегно, голову. У результаті переважання переднього (41,4 %) і передньобокового (32,8 %) зіткнень рухомого автомобіля загалом по групі, у разі пішоходної, а також внутрішньосалонної травм була характерною наявність бамперних переломів кісток гомілки, стегнової кістки різної локалізації. Висновки: у структурі нелетальної автотравми за даними первинної судово-медичної експертизи спостерігали зіткнення рухомого автомобіля з пішоходом (78,4 %) або рухомих транспортних засобів (21,6 %). При цьому переважали діафізарні переломи стегнової кістки (29,8 %) і кісток гомілки (47,1 %) загалом у групі та серед пішоходів (20,4 і 40,7 % відповідно). Переломи стегнової кістки різної локалізації найчастіше виявлені в разі внутрішньосалонної травми (50,0 % від загальної кількості переломів у водіїв і пасажирів)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Stratification of the equivalent for dental treatment cost estimation among victims with maxillofacial trauma injuries occurred after road-traffic accidents [Текст] = Стратифікація еквівалента для оцінки вартості лікування зубів серед постраждалих з травмами щелепно-лицьової травми, що сталися після дорожньо-транспортних пригод / P. V. Plevinskis [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2020. - № 39. - С. 12-16. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA
ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВЫЕ ТРАВМЫ -- MAXILLOFACIAL INJURIES
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS (методы)
БОЛЕЗНИ СТОИМОСТЬ -- COST OF ILLNESS
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ СТОИМОСТЬ -- HEALTH CARE COSTS
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (экономика)
Анотація: The article represents the results of data analytical processing considering the equivalent for dental treatment cost estimation among victims of traffic accidents with dental and maxillofacial injuries, and analyzes the objective association level of this criterion with the parameters of the approaches used for expert assessment of maxillofacial trauma injuries. Objective of the study is to analyze the equivalent for dental treatment cost values among victims of traffic accidents with dental and maxillofacial trauma injuries, and to establish an objective level of associations of this criterion with the parameters of the approaches used for expert assessment of maxillofacial trauma injuries. The design of the work included analytical processing of data obtained from previously conducted studies of retrospective and prospective nature, related to the economic component of patients’ rehabilitation due to the maxillofacial injuries occurred after road traffic accidents. The studied parameters were: the cost of treatment, duration of hospitalization, the criterion used to assess traumatic injuries of the maxillofacial region, correlation values relating trauma characteristics with the final cost of treatment and duration of hospitalization, statistical reliability of the relationships between the studied indicators of previously conducted research. Research methods: analytical, prognostic assessment, regression analysis. Current approaches used for expert severity assessment of the maxillofacial trauma injuries occurred after road accidents characterized by limited opportunities to predict and stratify the costs associated with the necessary future dental treatment of victims, but provide a sufficient level of objectification of functional and structural disorders. The increase of the expert severity assessment criteria of maxillofacial trauma injuries, in particular FISS and MFISS scores, is associated with an increase in the cost of appropriate comprehensive treatment and the potentially required duration of hospitalization, but these associations are characterized by uneven patterns of statistical dependences, and an increase in FISS and MFISS indicators beyond certain limit levels provokes a sharp advance in the cost of treatment due to the need for a longer hospitalization of the patient
Дод.точки доступу:
Plevinskis, P. V.
Mishalov, V. D.
Kozan, N. М.
Kozlov, S. V.
Goncharuk-Khomyn, Μ. Y.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Зозуля, В. М.
    Спектр тілесних ушкоджень водія та пасажира у випадку летальної автомобільної травми при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу Е [Текст] = The spectrum of body injuries of the driver and passenger in the case of a lethal traffic injury in a frontal collision in the interior of class E cars / В. М. Зозуля // Судово-медична експертиза. - 2021. - N 2. - С. 62-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (законодательство и юриспруденция)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (законодательство и юриспруденция)
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES (диагностика, этиология)
Анотація: У статті розглянутий стан питання експертизи летальної автомобільної травми водія та пасажира при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу Е.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)