Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.


    Khvalyboha, T. I.
    System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA [Текст] = Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США / T. I. Khvalyboha // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 117-122


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Анотація: It has been established that advanced training of medical school teachers in the USA has two directions: the deepening of pedagogical competence and clinical and medical competence. An overview of the historical development of the teachers’ advanced training system has been made. The emphasis is placed on the role of globalization processes in the organization of advanced training. It has been established that in the USA in the field of advanced training, the emphasis is placed on consultations and strengthening of collegiality, as opposed to many other countries where advanced training is aimed at developing strategic approaches to improving teaching and learning at institutional level
The following conclusions have been made the development of the system of professional development of teaching staff in the USA is regulated by the activities of the US Department of Education for the organization of an effective system of university teachers’ advanced training; the reform of the American system of professional education and the improvement of the legal and regulatory framework of the system of advanced training resulted from the changing of socio-economic paradigm in society; the experience of the advanced training abroad became a necessary driving force for the implementation of an optimal system in the United States
Встановлено, що підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл США відбувається у двох напрямах: поглиблення педагогічної і клініко-медичної компетентності. Здійснено короткий аналіз історичного розвитку системи підвищення кваліфікації викладачів. Закцентовано увагу на ролі глобалізаційних процесів в організації підвищення кваліфікації. Виявлено, що в США у сфері підвищення кваліфікації викладачів вищої школи акцент робиться на наданні консультацій та зміцненні колегіальності, на відміну від багатьох інших країн, де підвищення кваліфікації спрямоване на розробку стратегічних підходів до поліпшення викладання і навчання на інституціональному рівні. Показано, що організація і розвиток ефективної системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів вищої школи США регулюються діяльністю Департаменту освіти країни. Реформування американської системи професійної освіти та вдосконалення нормативно-правової бази системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи стали відповіддю на зміну соціально-економічної парадигми в суспільстві. Досвід підвищення кваліфікації викладачів вищої школи за кордоном став необхідною рушійною силою для впровадження оптимальної аналогічної системи в США. Виявлено, що важливим напрямом роботи з розвитку професійно-педагогічної культури американських викладачів є оцінка їх діяльності, яка включає різні форми оцінювальних дій: анкетування студентів, колегіальну оцінку, самооцінку викладача, змістовний аналіз курсів, дидактичних матеріалів тощо
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Досвід організації навчання лікарів у системі безперервного професійного розвитку в сучасних умовах функціонування системи охорони здоров’я / Л. С. Овчаренко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 3/4. - С. 5-9


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Досвід навчальної роботи в умовах карантинних обмежень та локдаунів дав змогу на практиці вивчити можливості дистанційної форми навчання та сформувати об’єктивну оцінку її в структурі безперервного професійного розвитку (БПР) для лікарів. Мета роботи — порівняти особливості та можливості очної, заочної та дистанційної форм навчання в організації БПР лікарів у сучасних умовах функціонування системи охорони здоров’я України
Дод.точки доступу:
Овчаренко, Л. С.
Вертегел, А. О.
Самохін, І. В.
Андрієнко, Т. Г.
Кряжев, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Motivation peculiarities of dentists’ continuous professional development [Текст] / A. B. Kostyshyn, Z. T. Kostyshyn, U. R. Lukach. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 124-128. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, DENTAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТРЕМЛЕНИЯ -- ASPIRATIONS (PSYCHOLOGY)
Анотація: One of the main tasks of modern higher education is to train specialists with a high level of competence who can constantly work on themselves. The relevance of the research topic is due to the need for continuous professional development of future dentists and the motivation of their training, and the development of an active life position in modern society. The purpose of our work is to study aspiration peculiarities of IFNMU students and interns to the successful and versatile improvement of personality. The personal qualities of the doctor provide comfortable psychological contact with the patient and maintain professional activities dedication. Communicative competence is the subject of special research in the field of future doctors' training. Professional communication is considered to be one of the components of the general culture of relations and contributes to the successful career of a specialist in any sphere of activity, especially the medical one
The effectiveness of the educational process depends on the variety of forms and methods of presenting scientific and practical material. The directions of increasing motivation are as follows: constant improvement and updating of material, the use of interdisciplinary links to understand the importance and practical necessity of each subject in a higher educational establishment, the use of multimedia presentations during practical and lecture classes, work in simulation centers, implementation in the educational process of situational tasks "patient-doctor and doctor-patient" with further discussion and recognition of the flaws of each participants’ work. The usage of the latest information technologies and simulation centers helps not only to memorize a large amount of theoretical material but also to obtain practical and communication skills which are necessary for a modern doctor
Одним із ключових завдань сучасної вищої освіти є підготовка спеціалістів із високим рівнем компетентності, які здатні постійно працювати над собою. Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю безперервного професійного розвитку майбутніх стоматологів та мотивацією їх навчання, розвитком активної життєвої позиції в умовах сучасного суспільства. Мета - це вивчення особливостей прагнень студентів та лікарів-інтернів ІФНМУ до успішного різнобічного вдосконалення особистості. Проблема формування та підтримки зацікавленості навчанням при опануванні молоддю майбутньої спеціальності продовжує існувати. Мотиваційні складові та фактори, які впливають на фаховий та особистий розвиток майбутнього лікаря, зростають із кожним курсом навчання, та цей процес не повинен зупинятися упродовж всього життя. Його ефективність залежить від форм подання матеріалу. Основним фактором, що впливає на зацікавленість освітою студентів й інтернів, є оволодіння знаннями, уміннями та навичками, які в подальшому сформують фундамент професійної діяльності. Підвищенню мотивації навчання сприяють: спосіб засвоєння матеріалу, його зміст, методи викладання; використання на кожному з етапів заняття проблемних завдань; застосування інтерактивних технологій
Дод.точки доступу:
Kostyshyn, A. B.
Kostyshyn, Z. T.
Lukach, U. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 4/2020 [Текст] // Ліки України. - 2020. - № 5. - С. 35-36


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ТЕСТИРОВАНИЕ АНОНИМНОЕ -- ANONYMOUS TESTING
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Доказово побудована комунікація: необхідна передумова управління безперервним професійним розвитком [Текст] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Український медичний часопис. - 2020. - № 4. - С. 46-49


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
Анотація: Мета — розробити заходи підвищення конкурентоспроможності послуг безперервного професійного розвитку на підставі вивчення потреб слухачів з урахуванням їхніх соціально-демографічних і поведінкових особливостей. Об’єкт і методи дослідження. Проаналізовані відповіді 1768 авторських анкет. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу (ANOVA) визначено статистично вірогідні особливості підгруп осіб, які готові та не готові самостійно оплачувати освітні послуги. Результати. Описані відмінності в оцінці споживачами різних характеристик освітніх послуг значною мірою можуть бути пояснені різницею у мотиваційній сфері споживачів, де особи, які готові самостійно оплачувати навчання, більшою мірою орієнтуються на результат, а які не готові — на процес безперервного професійного розвитку. Також особи, які готові платити, ймовірно, мають більш чітку картину бажаного результату, що зумовлює вищу готовність до швидкого ухвалення рішення. Висновки. Встановлено, що готові платити респонденти орієнтуються на тижневі очно-заочні з дистанційним компонентом цикли, надають перевагу критеріям ефективності циклів та завбачливості, а менш важливими вважають чинники доступності циклу (р0,05). Пропоновані зміни мають впроваджуватися на всіх рівнях закладу. Для забезпечення ефективної системної комунікації зі споживачами освітніх послуг раціональним є проходження навчальних курсів із питань комунікації всіма працівниками закладів вищої освіти
Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.
Гульчій, О. П.
Харченко, Н. В.
Захарова, Н. М.
Балашов, К. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Щодо оплати роботодавцем курсів підвищення кваліфікації [Текст] : лист Міністерства фінансів України № 07010-03-2/31720 від 15.10.2020 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2020. - N 12. - С. 107


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (законодательство и юриспруденция)
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Яковцова, І. І.
    Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії [Текст] = Use of master classes during cycles of thematic improvement at the department of pathological anatomy / І. І. Яковцева, А. Є. Олійник, О. В. Долгая // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 122-125


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
Анотація: Заклади післядипломної медичної освіти в сучасній парадигмі медичної та освітянської реформи повинні додавати до традиційних схем навчання новітні технології викладання. Завданням закладів післядипломної медичної освіти є створення конкурентного освітнього продукту, який має суттєво поліпшити професійний рівень лікарів. Патологічна анатомія, як медична спеціальність, потребує не тільки глибоких теоретичних знань, а й досить специфічних практичних навичок. Тому усталені форми навчання (лекції, семінари, практичні заняття) значно поступаються за рівнем ефективності майстер-класам. Ця форма навчання поєднує в собі всі найкращі риси перерахованих типів занять, без зайвого витрачання часу і з максимальним рівнем візуалізації навчального процесу. Крім того, враховуючи певний кадровий голод у спеціальності «Патологічна анатомія», лікарі-­патологоанатоми не завжди мають змогу витратити достатньо часу на довготривалий цикл підвищення кваліфікації. Тоді як вони можуть обрати ті теми майстер-класів, в ознайомленні з якими мають потребу, що диктується виробничою необхідністю. Стаття передає досвід використання майстер-класів під час післядипломного навчання лікарів-патологоанатомів. У ній надано інформацію щодо нормативно-правової бази проведення таких занять, наведено схему проведення майстер-класу на прикладі конкретної теми. Автори розробили алгоритм проведення майстер-класів з урахуванням специфіки викладання патологічної анатомії в закладах післядипломної освіти. Дані зворотного зв’язку зі слухачами свідчать про вельми позитивне сприйняття цієї форми навчання. Це доводить, що майстер-клас – одна з найефективніших форм професійного навчання лікарів, яка має обов’язково застосовуватися закладами післядипломної освіти. Кафедра патологічної анатомії ХМАПО має намір постійно збільшувати арсенал тем майстер-класів, наповнювати їх сучасним контентом, а також впроваджувати інші ефективні та креатив­ні методики навчання
Дод.точки доступу:
Олійник, А. Є.
Долгая, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Андрух, В. С.
    Сучасні аспекти безперервного професійного розвитку лікарів у сфері охорони здоров’я України / В. С. Андрух, В. Н. Андрух, М. В. Слободян // Практикуючий лікар. - 2019. - N 2. - С. 5-8


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
Анотація: У статті наведено основні напрямки й перспективи розвитку системи безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я в аспекті Положення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. № 302. Це Положення визначає основні організаційні засади безперервного процесу навчання та вдосконалення професійних компетентностей фахівців після здобуття ними вищої освіти у сфері охорони здоров’я та післядипломної освіти, що дозволить підтримувати й поліпшувати стандарти їхньої професійної діяльності відповідно до потреб системи охорони здоров’я. Процес навчання триватиме впродовж усього періоду професійної діяльності. Нова система безперервного професійного розвитку також має забезпечити належний контроль якості атестації фахівців галузі «Охорона здоров’я» та поліпшити якість медичної допомоги громадянам держави
Дод.точки доступу:
Андрух, В. Н.
Слободян, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Кареллі, Ф.
    Сучасний стан та індикатори якості освіти в підготовці сімейних лікарів в Європі [Текст] / Ф. Кареллі // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 24-28


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (использование, тенденции)
ЕВРОПА -- EUROPE
Анотація: У статті наведено дані про вимоги, документи та твердження щодо посилення позицій сімейної медицини в Європі - від Алма-Атинської Декларації з сімейної медицини до останніх документів Європейської Академії викладачів загальної практики-сімейної медицини (EURACT) як на додипломному рівні, так і в післядипломній освіті і безперервному професійному розвитку. Представлені документи проаналізовано з точки зору загроз, які існують для розвитку сімейної медицини у світі, та національних особливостей в різних країнах світу. Деякі документи розглянуті в повній мірі, деякі спонукають читачів до самостійного їхнього вивчення на сайтах EURACT та WONCA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Шушман, І.
    Курс 11-15 вересня 2018 року "Teaching and learning about guidelines and mindlines infamily medicine” у м.Блед, Словенія [Текст] / І. Шушман // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 2. - С. 49-50


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (кадры, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (организация и управление, тенденции)
Анотація: Під егідою європейської асоціації викладачів сімейної медицини (EURACT), словенської асоціації сімейних лікарів та кафедри сімейної медицини університету /Іюбляни 11-15 вересня 2018 року відбувся 27 th Janko Kersnik International EURACT Bled Course for GP/FM teachers “Teaching and learning about guidelines and mindlines inFamily Medicine” у м. Блед, Словенія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)