Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khvalyboha T. I.
Назва : System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA
Паралельн. назви :Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 117-122 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Анотація: It has been established that advanced training of medical school teachers in the USA has two directions: the deepening of pedagogical competence and clinical and medical competence. An overview of the historical development of the teachers’ advanced training system has been made. The emphasis is placed on the role of globalization processes in the organization of advanced training. It has been established that in the USA in the field of advanced training, the emphasis is placed on consultations and strengthening of collegiality, as opposed to many other countries where advanced training is aimed at developing strategic approaches to improving teaching and learning at institutional levelThe following conclusions have been made the development of the system of professional development of teaching staff in the USA is regulated by the activities of the US Department of Education for the organization of an effective system of university teachers’ advanced training; the reform of the American system of professional education and the improvement of the legal and regulatory framework of the system of advanced training resulted from the changing of socio-economic paradigm in society; the experience of the advanced training abroad became a necessary driving force for the implementation of an optimal system in the United StatesВстановлено, що підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл США відбувається у двох напрямах: поглиблення педагогічної і клініко-медичної компетентності. Здійснено короткий аналіз історичного розвитку системи підвищення кваліфікації викладачів. Закцентовано увагу на ролі глобалізаційних процесів в організації підвищення кваліфікації. Виявлено, що в США у сфері підвищення кваліфікації викладачів вищої школи акцент робиться на наданні консультацій та зміцненні колегіальності, на відміну від багатьох інших країн, де підвищення кваліфікації спрямоване на розробку стратегічних підходів до поліпшення викладання і навчання на інституціональному рівні. Показано, що організація і розвиток ефективної системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів вищої школи США регулюються діяльністю Департаменту освіти країни. Реформування американської системи професійної освіти та вдосконалення нормативно-правової бази системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи стали відповіддю на зміну соціально-економічної парадигми в суспільстві. Досвід підвищення кваліфікації викладачів вищої школи за кордоном став необхідною рушійною силою для впровадження оптимальної аналогічної системи в США. Виявлено, що важливим напрямом роботи з розвитку професійно-педагогічної культури американських викладачів є оцінка їх діяльності, яка включає різні форми оцінювальних дій: анкетування студентів, колегіальну оцінку, самооцінку викладача, змістовний аналіз курсів, дидактичних матеріалів тощо
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kostyshyn A. B., Kostyshyn Z. T., Lukach U. R.
Назва : Motivation peculiarities of dentists’ continuous professional development [Електронний ресурс]
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 124-128 (Шифр АУ50/2021/4)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, DENTAL, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТРЕМЛЕНИЯ -- ASPIRATIONS (PSYCHOLOGY)
Анотація: One of the main tasks of modern higher education is to train specialists with a high level of competence who can constantly work on themselves. The relevance of the research topic is due to the need for continuous professional development of future dentists and the motivation of their training, and the development of an active life position in modern society. The purpose of our work is to study aspiration peculiarities of IFNMU students and interns to the successful and versatile improvement of personality. The personal qualities of the doctor provide comfortable psychological contact with the patient and maintain professional activities dedication. Communicative competence is the subject of special research in the field of future doctors' training. Professional communication is considered to be one of the components of the general culture of relations and contributes to the successful career of a specialist in any sphere of activity, especially the medical oneThe effectiveness of the educational process depends on the variety of forms and methods of presenting scientific and practical material. The directions of increasing motivation are as follows: constant improvement and updating of material, the use of interdisciplinary links to understand the importance and practical necessity of each subject in a higher educational establishment, the use of multimedia presentations during practical and lecture classes, work in simulation centers, implementation in the educational process of situational tasks "patient-doctor and doctor-patient" with further discussion and recognition of the flaws of each participants’ work. The usage of the latest information technologies and simulation centers helps not only to memorize a large amount of theoretical material but also to obtain practical and communication skills which are necessary for a modern doctorОдним із ключових завдань сучасної вищої освіти є підготовка спеціалістів із високим рівнем компетентності, які здатні постійно працювати над собою. Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю безперервного професійного розвитку майбутніх стоматологів та мотивацією їх навчання, розвитком активної життєвої позиції в умовах сучасного суспільства. Мета - це вивчення особливостей прагнень студентів та лікарів-інтернів ІФНМУ до успішного різнобічного вдосконалення особистості. Проблема формування та підтримки зацікавленості навчанням при опануванні молоддю майбутньої спеціальності продовжує існувати. Мотиваційні складові та фактори, які впливають на фаховий та особистий розвиток майбутнього лікаря, зростають із кожним курсом навчання, та цей процес не повинен зупинятися упродовж всього життя. Його ефективність залежить від форм подання матеріалу. Основним фактором, що впливає на зацікавленість освітою студентів й інтернів, є оволодіння знаннями, уміннями та навичками, які в подальшому сформують фундамент професійної діяльності. Підвищенню мотивації навчання сприяють: спосіб засвоєння матеріалу, його зміст, методи викладання; використання на кожному з етапів заняття проблемних завдань; застосування інтерактивних технологій
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Likhacheva N. V., Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Назва : Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system
Паралельн. назви :Оптимізація навчального процесу для удосконалення допомоги новонародженим із перинатальною патологією нервової системи
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 66-69 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY
Анотація: The aim of the work – presentation of author’s experience on improvement of educational process on cycles of professional improvement for Peadiatric Neurology physicians to improve neonatal perinatal pathology of the nervous systemhe main body. Development of new cycles to improve the educational process of theoretical issues of Pediatric Neurology and present features of practical skills on the basis of Department at “University Clinic” – Municipal Perinatal Center. Over the past three decades modern perinatal neurology has evolved from a little-known, inceptive area of Pediatric Neurology into a highly informative, scientific field of medicine with opportunities for topical diagnosis of pathological process with evidence-based methods of treatment and rehabilitation of children with neurological pathology. Training and professional development of children’s neurologists at the Department of Neurology and Pediatric Neurology of Kharkiv Medical Academy of Postgraduate Education guarantees a high methodological level of presentation of lecture material, and the development of practical skills and the opportunity to participate in the diagnostic and treatment processes exactly in such “university clinic” as Kharkiv Municipal Perinatal Center, which is the key to successfully master and improve complex section of Pediatric Neurology, i.e. perinatal neurologyConclusion. Preparation of experienced specialists in Pediatric Neurology is the key to skilled care of children born with perinatal pathology of the nervous system, which reduces morbidity and disabilityВисновки. Навчання і підвищення кваліфікації лікарів дитячих неврологів на кафедрі неврології і дитячої неврології ХМАПО гарантують високий методичний рівень викладання лекційного матеріалу, а освоєння практичних навичок і можливість брати участь у діагностичному та лікувальному процесі саме в такій університетській клініці, як ХМПЦ, є запорукою успішного засвоєння і вдосконалення складного розділу дитячої неврології – перинатальної неврології. Підготовка досвідчених фахівців у галузі дитячої неврології – запорука кваліфікованої допомоги дітям, які народилися з перинатальною патологією нервової системи, що буде сприяти зниженню захворюваності та інвалідності
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015»
Місце публікування : Психиатрия и психофармакотерапия. - 2014. - Т. 16, № 6. - С. 57-58 (Шифр ПР44/2014/16/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING

СТИПЕНДИИ И ПРЕМИИ -- FELLOWSHIPS AND SCHOLARSHIPS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрух В. С., Андрух В. Н., Слободян М. В.
Назва : Сучасні аспекти безперервного професійного розвитку лікарів у сфері охорони здоров’я України
Місце публікування : Практикуючий лікар. - К., 2019. - N 2. - С. 5-8 (Шифр ПУ59/2019/2)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
Анотація: У статті наведено основні напрямки й перспективи розвитку системи безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я в аспекті Положення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. № 302. Це Положення визначає основні організаційні засади безперервного процесу навчання та вдосконалення професійних компетентностей фахівців після здобуття ними вищої освіти у сфері охорони здоров’я та післядипломної освіти, що дозволить підтримувати й поліпшувати стандарти їхньої професійної діяльності відповідно до потреб системи охорони здоров’я. Процес навчання триватиме впродовж усього періоду професійної діяльності. Нова система безперервного професійного розвитку також має забезпечити належний контроль якості атестації фахівців галузі «Охорона здоров’я» та поліпшити якість медичної допомоги громадянам держави
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кулагин В. И., Селисский Г. Д., Богуш П. Г.
Назва : Аттестация врачей-дерматовенерологов
Місце публікування : Вестник дерматологии и венерологии. - Москва, 1999. - № 6. - С. 17-19 (Шифр ВР32/1999/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY
ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л., Боровик І.
Назва : Активісти асоціації сімейних лікарів Тернопільської області на Кременеччині: обмін досвідом роботи, професійне навчання, формування лідерства і самоврядування у сімейній медицині
Місце публікування : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2017. - № 4. - С. 28-34 (Шифр БУ48/2017/4)
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ВРАЧЕЙ АССОЦИАЦИИ НЕЗАВИСИМЫЕ -- INDEPENDENT PRACTICE ASSOCIATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Відповідно до плану основних організаційних заходів управління охорони здоров’я (ОЗ) Тернопільської облдержадміністрації (ТОДА) на 2017 рік та з метою підвищення фахового рівня лікарів загальної практики-сімейної медицини (ЗПСМ), лікарів-терапевтів первинної ланки влітку 2017 року спільно Асоціацією сімейних лікарів Тернопільської області (АСЛТО), управлінням ОЗ ТО ДА і кафедрою ПМСД та ЗПСМ ДВНЗ «Тернопільський держаний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України» було організовано і проведено виїзну тематичну науково-практичну міжрегіональну конференцію «Інновації медичної науки - в практику сімейного лікаря» в м. Кременець в актовому залі районного комунального закладу «Кременецький Центр ПМСД». Очолили організацію та проведення тематичної конференції головний спеціаліст управління 03 ТОДА, президент АСЛТО Олексій Ткач, завідувач кафедри ПМСД та ЗПСМ ТДМУ проф. Лілія Бабінець, головний лікар Кременецького центру ПМСД Віталій Корнійчук
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінцева Л. Ю.
Назва : Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 16-17 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю.
Назва : Очно-заочна освіта з дистанційного навчання новий підхід у підготовці охорони здоров’я
Місце публікування : Управління закладом охорони здоров’я. - 2012. - № 3. - С. 44-50 (Шифр УУ44/2012/3)
Предметні рубрики: Здравоохранение, управление
Образование, повышение квалификации
Менеджмент медицинской практики
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гончаров Н.Г., Бойченко Ю.Я.
Назва : Актуальные вопросы профессиональной подготовки врачей и руководителей медицинских организаций
Місце публікування : Российский медицинский журнал. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - ISSN 0869-2106 (Шифр РР18/2013/3). - ISSN 0869-2106
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ, ПЕРЕПОДГОТОВКА -- EDUCATION, PROFESSIONAL, RETRAINING
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ВРАЧИ-РУКОВОДЯЩИЕ РАБОТНИКИ -- PHYSICIAN EXECUTIVES
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)