Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-56 
1.


   
    Motivation peculiarities of dentists’ continuous professional development [Текст] / A. B. Kostyshyn, Z. T. Kostyshyn, U. R. Lukach. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 124-128. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, DENTAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТРЕМЛЕНИЯ -- ASPIRATIONS (PSYCHOLOGY)
Анотація: One of the main tasks of modern higher education is to train specialists with a high level of competence who can constantly work on themselves. The relevance of the research topic is due to the need for continuous professional development of future dentists and the motivation of their training, and the development of an active life position in modern society. The purpose of our work is to study aspiration peculiarities of IFNMU students and interns to the successful and versatile improvement of personality. The personal qualities of the doctor provide comfortable psychological contact with the patient and maintain professional activities dedication. Communicative competence is the subject of special research in the field of future doctors' training. Professional communication is considered to be one of the components of the general culture of relations and contributes to the successful career of a specialist in any sphere of activity, especially the medical one
The effectiveness of the educational process depends on the variety of forms and methods of presenting scientific and practical material. The directions of increasing motivation are as follows: constant improvement and updating of material, the use of interdisciplinary links to understand the importance and practical necessity of each subject in a higher educational establishment, the use of multimedia presentations during practical and lecture classes, work in simulation centers, implementation in the educational process of situational tasks "patient-doctor and doctor-patient" with further discussion and recognition of the flaws of each participants’ work. The usage of the latest information technologies and simulation centers helps not only to memorize a large amount of theoretical material but also to obtain practical and communication skills which are necessary for a modern doctor
Одним із ключових завдань сучасної вищої освіти є підготовка спеціалістів із високим рівнем компетентності, які здатні постійно працювати над собою. Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю безперервного професійного розвитку майбутніх стоматологів та мотивацією їх навчання, розвитком активної життєвої позиції в умовах сучасного суспільства. Мета - це вивчення особливостей прагнень студентів та лікарів-інтернів ІФНМУ до успішного різнобічного вдосконалення особистості. Проблема формування та підтримки зацікавленості навчанням при опануванні молоддю майбутньої спеціальності продовжує існувати. Мотиваційні складові та фактори, які впливають на фаховий та особистий розвиток майбутнього лікаря, зростають із кожним курсом навчання, та цей процес не повинен зупинятися упродовж всього життя. Його ефективність залежить від форм подання матеріалу. Основним фактором, що впливає на зацікавленість освітою студентів й інтернів, є оволодіння знаннями, уміннями та навичками, які в подальшому сформують фундамент професійної діяльності. Підвищенню мотивації навчання сприяють: спосіб засвоєння матеріалу, його зміст, методи викладання; використання на кожному з етапів заняття проблемних завдань; застосування інтерактивних технологій
Дод.точки доступу:
Kostyshyn, A. B.
Kostyshyn, Z. T.
Lukach, U. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system [Text] = Оптимізація навчального процесу для удосконалення допомоги новонародженим із перинатальною патологією нервової системи / N. V. Likhacheva [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 4. - P66-69. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (обучение)
Анотація: The aim of the work – presentation of author’s experience on improvement of educational process on cycles of professional improvement for Peadiatric Neurology physicians to improve neonatal perinatal pathology of the nervous system
he main body. Development of new cycles to improve the educational process of theoretical issues of Pediatric Neurology and present features of practical skills on the basis of Department at “University Clinic” – Municipal Perinatal Center. Over the past three decades modern perinatal neurology has evolved from a little-known, inceptive area of Pediatric Neurology into a highly informative, scientific field of medicine with opportunities for topical diagnosis of pathological process with evidence-based methods of treatment and rehabilitation of children with neurological pathology. Training and professional development of children’s neurologists at the Department of Neurology and Pediatric Neurology of Kharkiv Medical Academy of Postgraduate Education guarantees a high methodological level of presentation of lecture material, and the development of practical skills and the opportunity to participate in the diagnostic and treatment processes exactly in such “university clinic” as Kharkiv Municipal Perinatal Center, which is the key to successfully master and improve complex section of Pediatric Neurology, i.e. perinatal neurology
Conclusion. Preparation of experienced specialists in Pediatric Neurology is the key to skilled care of children born with perinatal pathology of the nervous system, which reduces morbidity and disability
Висновки. Навчання і підвищення кваліфікації лікарів дитячих неврологів на кафедрі неврології і дитячої неврології ХМАПО гарантують високий методичний рівень викладання лекційного матеріалу, а освоєння практичних навичок і можливість брати участь у діагностичному та лікувальному процесі саме в такій університетській клініці, як ХМПЦ, є запорукою успішного засвоєння і вдосконалення складного розділу дитячої неврології – перинатальної неврології. Підготовка досвідчених фахівців у галузі дитячої неврології – запорука кваліфікованої допомоги дітям, які народилися з перинатальною патологією нервової системи, що буде сприяти зниженню захворюваності та інвалідності
Дод.точки доступу:
Likhacheva, N. V.
Litovchenko, T. A.
Tondiіy, O. L.
Ekzarhova, A. I.
Sukhonosova, O. Y.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Khvalyboha, T. I.
    System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA [Текст] = Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США / T. I. Khvalyboha // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 117-122


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Анотація: It has been established that advanced training of medical school teachers in the USA has two directions: the deepening of pedagogical competence and clinical and medical competence. An overview of the historical development of the teachers’ advanced training system has been made. The emphasis is placed on the role of globalization processes in the organization of advanced training. It has been established that in the USA in the field of advanced training, the emphasis is placed on consultations and strengthening of collegiality, as opposed to many other countries where advanced training is aimed at developing strategic approaches to improving teaching and learning at institutional level
The following conclusions have been made the development of the system of professional development of teaching staff in the USA is regulated by the activities of the US Department of Education for the organization of an effective system of university teachers’ advanced training; the reform of the American system of professional education and the improvement of the legal and regulatory framework of the system of advanced training resulted from the changing of socio-economic paradigm in society; the experience of the advanced training abroad became a necessary driving force for the implementation of an optimal system in the United States
Встановлено, що підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл США відбувається у двох напрямах: поглиблення педагогічної і клініко-медичної компетентності. Здійснено короткий аналіз історичного розвитку системи підвищення кваліфікації викладачів. Закцентовано увагу на ролі глобалізаційних процесів в організації підвищення кваліфікації. Виявлено, що в США у сфері підвищення кваліфікації викладачів вищої школи акцент робиться на наданні консультацій та зміцненні колегіальності, на відміну від багатьох інших країн, де підвищення кваліфікації спрямоване на розробку стратегічних підходів до поліпшення викладання і навчання на інституціональному рівні. Показано, що організація і розвиток ефективної системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів вищої школи США регулюються діяльністю Департаменту освіти країни. Реформування американської системи професійної освіти та вдосконалення нормативно-правової бази системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи стали відповіддю на зміну соціально-економічної парадигми в суспільстві. Досвід підвищення кваліфікації викладачів вищої школи за кордоном став необхідною рушійною силою для впровадження оптимальної аналогічної системи в США. Виявлено, що важливим напрямом роботи з розвитку професійно-педагогічної культури американських викладачів є оцінка їх діяльності, яка включає різні форми оцінювальних дій: анкетування студентів, колегіальну оцінку, самооцінку викладача, змістовний аналіз курсів, дидактичних матеріалів тощо
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015» [Текст] // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2014. - Т. 16, № 6. - С. 57-58


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)

СТИПЕНДИИ И ПРЕМИИ -- FELLOWSHIPS AND SCHOLARSHIPS (организация и управление, тенденции)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бабінець, Л.
    Активісти асоціації сімейних лікарів Тернопільської області на Кременеччині: обмін досвідом роботи, професійне навчання, формування лідерства і самоврядування у сімейній медицині [Текст] / Л. Бабінець, І. Боровик // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2017. - № 4. - С. 28-34


MeSH-головна:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, организация и управление, тенденции)
ВРАЧЕЙ АССОЦИАЦИИ НЕЗАВИСИМЫЕ -- INDEPENDENT PRACTICE ASSOCIATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Відповідно до плану основних організаційних заходів управління охорони здоров’я (ОЗ) Тернопільської облдержадміністрації (ТОДА) на 2017 рік та з метою підвищення фахового рівня лікарів загальної практики-сімейної медицини (ЗПСМ), лікарів-терапевтів первинної ланки влітку 2017 року спільно Асоціацією сімейних лікарів Тернопільської області (АСЛТО), управлінням ОЗ ТО ДА і кафедрою ПМСД та ЗПСМ ДВНЗ «Тернопільський держаний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України» було організовано і проведено виїзну тематичну науково-практичну міжрегіональну конференцію «Інновації медичної науки - в практику сімейного лікаря» в м. Кременець в актовому залі районного комунального закладу «Кременецький Центр ПМСД». Очолили організацію та проведення тематичної конференції головний спеціаліст управління 03 ТОДА, президент АСЛТО Олексій Ткач, завідувач кафедри ПМСД та ЗПСМ ТДМУ проф. Лілія Бабінець, головний лікар Кременецького центру ПМСД Віталій Корнійчук
Дод.точки доступу:
Боровик, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Кісельова, М. М.
    Актуальність державного забезпечення і підтримки розвитку лікарів України в сучасних умовах [Текст] / М. М. Кісельова // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 4. - С. 10-12. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: В умовах стрімкого розвитку сучасної медицини пошук і впровадження новітніх інформаційних технологій, нових підходів до вивчення діагностично-лікувального процесу захворювань мають неабияке значення. З’являються нові вимоги до програми підготовки лікарів-інтернів з використанням у процесі підготовки сучасних технологій, що широко доступні і використовуються у підготовці лікарів за кордоном, особливо в країнах високого рівня економічного розвитку. Нині не можна говорити про забезпечення належного рівня кваліфікації лікарів без використання сучасних дистанційних інформаційних технологій, створення і підтримання можливостей доступу до тренінгових центрів з широким набором симуляторів, віртуальних засобів, які дозволять до найтонших деталей заглиблюватись у будь-яку клінічну ситуацію і успішно її вирішувати. Симуляційні курси, набутий досвід в умовах безпосереднього контакту з пацієнтами у профільних, провідних державних і закордонних клініках, дистанційне підвищення рівня знань мають бути обов’язковими етапами підготовки медичних кадрів. Зазначені у статті способи покращення ефективності сучасної післядипломної освіти із застосуванням сучасних інноваційних технологій допоможуть суттєво покращити результативність засвоєння як теоретичної, так і практичної частини підготовки по кожній лікарській спеціальності. Урахування вимог до кваліфікації європейських лікарів у навчальному процесі післядипломної підготовки українських медичних працівників сприятиме лікарям навчатися і працювати в єдиному професійному європейському просторі.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Гончаров, Н. Г.
    Актуальные вопросы профессиональной подготовки врачей и руководителей медицинских организаций [Текст] / Н. Г. Гончаров, Ю. Я. Бойченко // Российский медицинский журнал. - 2013. - № 3. - С. 5-9 . - ISSN 0869-2106


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ, ПЕРЕПОДГОТОВКА -- EDUCATION, PROFESSIONAL, RETRAINING
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ВРАЧИ-РУКОВОДЯЩИЕ РАБОТНИКИ -- PHYSICIAN EXECUTIVES (обучение)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Дод.точки доступу:
Бойченко, Ю.Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Аттестация врачей-дерматовенерологов [Текст] / В. И. Кулагин, Г. Д. Селисский, П. Г. Богуш // Вестник дерматологии и венерологии. - 1999. - № 6. - С. 17-19


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (кадры, методы, организация и управление)
ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY (кадры, методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Кулагин, В. И.
Селисский, Г. Д.
Богуш, П. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Кунгуров, Н. В.
    Аттестация врачей-дерматологов.Цель или средство? [Текст] / Н. В. Кунгуров // Вестник дерматологии и венерологии. - 2000. - № 4. - С. 23


MeSH-головна:
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Московко, С. П.
    Викладання на післядипломному рівні особливостей клінічних проявів на різних стадіях хвороби Паркінсона [Текст] / С. П. Московко // Медична освіта : Наук.-практ. журн. - 2005. - № 1. - С. 23-28

Рубрики: Паркинсона болезнь--патолог

   Образование, повышение квалификации


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Яковцова, І. І.
    Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії [Текст] = Use of master classes during cycles of thematic improvement at the department of pathological anatomy / І. І. Яковцева, А. Є. Олійник, О. В. Долгая // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 122-125


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
Анотація: Заклади післядипломної медичної освіти в сучасній парадигмі медичної та освітянської реформи повинні додавати до традиційних схем навчання новітні технології викладання. Завданням закладів післядипломної медичної освіти є створення конкурентного освітнього продукту, який має суттєво поліпшити професійний рівень лікарів. Патологічна анатомія, як медична спеціальність, потребує не тільки глибоких теоретичних знань, а й досить специфічних практичних навичок. Тому усталені форми навчання (лекції, семінари, практичні заняття) значно поступаються за рівнем ефективності майстер-класам. Ця форма навчання поєднує в собі всі найкращі риси перерахованих типів занять, без зайвого витрачання часу і з максимальним рівнем візуалізації навчального процесу. Крім того, враховуючи певний кадровий голод у спеціальності «Патологічна анатомія», лікарі-­патологоанатоми не завжди мають змогу витратити достатньо часу на довготривалий цикл підвищення кваліфікації. Тоді як вони можуть обрати ті теми майстер-класів, в ознайомленні з якими мають потребу, що диктується виробничою необхідністю. Стаття передає досвід використання майстер-класів під час післядипломного навчання лікарів-патологоанатомів. У ній надано інформацію щодо нормативно-правової бази проведення таких занять, наведено схему проведення майстер-класу на прикладі конкретної теми. Автори розробили алгоритм проведення майстер-класів з урахуванням специфіки викладання патологічної анатомії в закладах післядипломної освіти. Дані зворотного зв’язку зі слухачами свідчать про вельми позитивне сприйняття цієї форми навчання. Це доводить, що майстер-клас – одна з найефективніших форм професійного навчання лікарів, яка має обов’язково застосовуватися закладами післядипломної освіти. Кафедра патологічної анатомії ХМАПО має намір постійно збільшувати арсенал тем майстер-класів, наповнювати їх сучасним контентом, а також впроваджувати інші ефективні та креатив­ні методики навчання
Дод.точки доступу:
Олійник, А. Є.
Долгая, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Кучма, В. Р.
    Гигиеническое и экологическое обучение врачей-педиатров [Текст] / В. Р. Кучма // Гигиена и санитария. - 1999. - № 4. - С. 30-33


MeSH-головна:
САНИТАРНО-ГИГИЕНИЧЕСКИЕ ФАКУЛЬТЕТЫ -- SCHOOLS, PUBLIC HEALTH (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Доказово побудована комунікація: необхідна передумова управління безперервним професійним розвитком [Текст] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Український медичний часопис. - 2020. - № 4. - С. 46-49


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
Анотація: Мета — розробити заходи підвищення конкурентоспроможності послуг безперервного професійного розвитку на підставі вивчення потреб слухачів з урахуванням їхніх соціально-демографічних і поведінкових особливостей. Об’єкт і методи дослідження. Проаналізовані відповіді 1768 авторських анкет. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу (ANOVA) визначено статистично вірогідні особливості підгруп осіб, які готові та не готові самостійно оплачувати освітні послуги. Результати. Описані відмінності в оцінці споживачами різних характеристик освітніх послуг значною мірою можуть бути пояснені різницею у мотиваційній сфері споживачів, де особи, які готові самостійно оплачувати навчання, більшою мірою орієнтуються на результат, а які не готові — на процес безперервного професійного розвитку. Також особи, які готові платити, ймовірно, мають більш чітку картину бажаного результату, що зумовлює вищу готовність до швидкого ухвалення рішення. Висновки. Встановлено, що готові платити респонденти орієнтуються на тижневі очно-заочні з дистанційним компонентом цикли, надають перевагу критеріям ефективності циклів та завбачливості, а менш важливими вважають чинники доступності циклу (р0,05). Пропоновані зміни мають впроваджуватися на всіх рівнях закладу. Для забезпечення ефективної системної комунікації зі споживачами освітніх послуг раціональним є проходження навчальних курсів із питань комунікації всіма працівниками закладів вищої освіти
Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.
Гульчій, О. П.
Харченко, Н. В.
Захарова, Н. М.
Балашов, К. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Досвід організації навчання лікарів у системі безперервного професійного розвитку в сучасних умовах функціонування системи охорони здоров’я / Л. С. Овчаренко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 3/4. - С. 5-9


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Досвід навчальної роботи в умовах карантинних обмежень та локдаунів дав змогу на практиці вивчити можливості дистанційної форми навчання та сформувати об’єктивну оцінку її в структурі безперервного професійного розвитку (БПР) для лікарів. Мета роботи — порівняти особливості та можливості очної, заочної та дистанційної форм навчання в організації БПР лікарів у сучасних умовах функціонування системи охорони здоров’я України
Дод.точки доступу:
Овчаренко, Л. С.
Вертегел, А. О.
Самохін, І. В.
Андрієнко, Т. Г.
Кряжев, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Европейский обучающий курс по панкреатологии [Текст] // Участковый врач. - 2016. - № 2. - С. 30


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
ПОДЖЕЛУДОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ БОЛЕЗНИ -- PANCREATIC DISEASES (диагностика, терапия)
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS (диагностика, терапия)
Дод.точки доступу:
Европейский обучающий курс по панкреатологии

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Европейский обучающий курс по панкреатологии [Текст] // Участковый врач. - 2016. - № 3. - вкладка


MeSH-головна:
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
ПОДЖЕЛУДОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ БОЛЕЗНИ -- PANCREATIC DISEASES
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Европейский обучающий курс по панкреатологии 26-27 мая 2016 Киев, Украинский Дом [Текст] // Участковый врач. - 2016. - № 1. - С. 29


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
ПОДЖЕЛУДОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ БОЛЕЗНИ -- PANCREATIC DISEASES (диагностика, терапия)
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS (диагностика, терапия)
Дод.точки доступу:
Европейский обучающий курс по панкреатологии

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Европейский обучающий курс по панкреатологии. 26-27 мая 2016 Киев [Текст] // Участковый врач. - 2016. - № 4. - С. 40


MeSH-головна:
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
ПОДЖЕЛУДОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ БОЛЕЗНИ -- PANCREATIC DISEASES (диагностика, терапия)
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS (диагностика, терапия)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Европейский обучающий курс по панкреатологии

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Чикирдин, Э. Г.
    Занятие 8. Формирование изображения [Текст] / Э. Г. Чикирдин // Вестник рентгенологии и радиологии. - 1999. - № 4. - С. 49-55


MeSH-головна:
РЕНТГЕНОВСКОГО ИЗОБРАЖЕНИЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ -- RADIOGRAPHIC IMAGE INTERPRETATION, COMPUTER-ASSISTED (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Компетентності викладачів і слухачів за рівнями Європейської рамки кваліфікацій / Т. М. Клименко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки : наук.-практ. журн. - 2018. - N 3. - С. 36-42


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
Анотація: Розглянуто компетенції викладачів та слухачів за рівнями Європейської рамки кваліфікацій та ключовими компетентностями для безперервного навчання впродовж життя, рекомендованими Європейським Парламентом і Європейською Радою в 2018 р.
Рассмотрены компетенции преподавателей и слушателей на уровне Европейской рамки квалификаций и ключевых компетенций для непрерывного обучения в течение жизни, рекомендованными Европейским парламентом и Европейским Советом в 2018 г.
Дод.точки доступу:
Клименко, Т. М.
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.
Сандуляк, М. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)