Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (135)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
1.


    Kim, L. A.
    Learning french by teachers of the Dnipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects [Текст] = Вивчення французької мови викладачами Дніпропетровської медичної академії: виклик та перспективи / L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 131-136


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Дод.точки доступу:
Nefodov, O. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Savchuk, B. P.
    Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology [Текст] = Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 55-61. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Analysis of the scientific and theoretical foundations of Emotional Intelligence, psycho-physiological requirements for the training of the future education manager revealed its similarity with the philosophy of coaching. On this basis, the hypothesis is put forward – the formation of Emotional Intelligence, as an important component of the professional competence of future professionals in the field of education, can be effective through the usage of coaching technology. The pedagogical experiment has been organized to test it. Its results are presented in this article
Аналіз науково-теоретичних засад емоційного інтелекту та психофізілогічних вимог до підготовки майбутнього менеджера освіти виявив їхню схожість з філософією коучингу. На цій основі висунута гіпотеза, згідно з якою формування емоційного інтелекту, як важливої складової професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, може бути ефективним на основі використання технології коучингу. Для її перевірки був організований педагогічний експеримент. Його результати представлені в цій статті
Дод.точки доступу:
Yehorova, I. V.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Savka, I.
    Social adaptation of international students in the conditions of training during COVID-19 pandemic [Текст] = Соціальна адаптація іноземних студентів в умовах навчання під час пандемії COVID 19 / I. Savka, S. Savka, N. Voytkevich // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 4. - С. 9-13. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
БОЛЕЗНЕЙ ЭПИДЕМИЧЕСКИЕ ВСПЫШКИ -- DISEASE OUTBREAKS (профилактика и контроль)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (организация и управление, тенденции)
Анотація: Social adaptation is an important part of adjustment of international students to training at educational establishments. Better academic achievements among international students are associated with the University membership and a high level of cross-cultural relations. All the components of social adaptation in the conditions of training during COVID-19 pandemic naturally have undergone substantial changes. It is also reflected on psychological state of students, since every country of residence introduced certain quarantine regulations at different times. Some of these regulations were rather strict including curfew and prohibition to leave the house. Under such conditions worries of parents concerning incidence of COVID-19 at home and the country of residence cannot be excluded, as well as intensification of nostalgia due to impossibility to cross the border and return home etc. Objective of our research was to study the main components forming social adaptation of international students in the conditions of quarantine caused by COVID-19. Materials and methods. Our study involved 220junior students of the 1st-3rd years of training at Bukovinian State Medical University (BSMU). In order to obtain maximum objective and reliable results, the survey was anonymous and randomized involving every third student of a corresponding year of studies. The whole list of questions was arranged into one questionnaire. A student had to give a positive or negative answer. Social adaptation of international students was assessed by means of the Student Adaptation to College Questionnaire (SACQ) developed by Robert W. Baker and Bohdan Siryk (1989, 1994) with the author’s changes and modifications. About 85% of students involved in the survey were from India, about 4% - from Ghana, the rest 11% of the students were from other countries of Asia, Europe, Africa and USA. Results. Under conditions of transfer to the distance learning under pandemic conditions due to COVID-19 the components of social adaptation of international students remain on rather high levels. Thus, the level of general social adaptation under the above conditions remained on the highest and high rates among 55% international learners of higher education, and the rate of social distancing and communication with other people was in 41,4% of foreigners. Nostalgia level was maximum among 55,5% of international students under quarantine conditions of studies, and the rates of social adaptation to the environment remained on the highest levels practically among 80% of respondents. At the same time, direct interrelations of a moderate and strong levels are found between general social adaptation and social distancing with other people, nostalgia, social adaptation to the environment, between social distancing with other people and nostalgia, social distancing and social adaptation to the environment, and between nostalgia and social adaptation to the environment. Conclusions. One of the important components for successful academic progress of international students is their social adaptation. At the same time, all the major components of social adaptation in the form of general social adaptation, social distancing and communication with other people, nostalgia and social adaptation to the environment remain on the highest or rather high levels among the prevailing majority of international applicants of higher medical education under conditions of new forms of training during pandemic caused by COVID-19
Соціальна адаптація є важливою складовою адаптації іноземних студентів до навчання в закладах освіти. Кращі успіхи у навчанні у іноземних студентів пов’язані з почуттям належності до університету та високим рівнем міжкультуральної взаємодії. Зрозуміло, що всі складові соціальної адаптації в умовах навчання під час пандемії COVID 19 зазнали суттєвих змін. Це все знайшло своє відображення й на психологічному стані студентів, адже кожна країна перебування на той чи інший термін запровадила певні карантинні обмеження, більшість з яких були досить суттєвими аж до введення комендантської години й заборони виходити з дому. В таких умовах не можна виключати й переживання з боку батьків, за темпами поширення COVID 19 на батьківщині та у країні навчання, посилення ностальгічних почуттів через відсутність можливості перетину кордону та повернення додому і т.п. Мета. Метою нашої роботи було дослідження основних складових, що формують соціальну адаптацію в іноземних студентів в умовах карантину, спричиненого COVID 19. Матеріал і методи. Дослідження включало 220 іноземних студентів, які навчалися на 1-3 курсах. З метою об’єктивізації та підвищення достовірності результатів, опитування проводили анонімно в рандомізованому порядку, що включав кожного третього студента зі свого курсу навчання. Увесь перелік запитань був скомпонований в одну анкету-опитувальник, на кожне з яких студент мав надати позитивну чи негативну відповідь. Соціальну адаптацію студентів іноземців до навчання у медичному університеті під час пандемії COVID19 досліджували з використанням опитувальника адаптації студентів до коледжу (SACQ), розробленого Baker and Siryk (1989,1994) з авторськими змінами та модифікаціями. Біля 85% з опитаних іноземців були вихідцями з далекої Індії, біля 4% - з Гани, решта 11% іноземних студентів прибули на навчання з інших країн Азії, Європи, Африки та США. Результати дослідження. При переході на дистанційні освітні технології та навчання в умовах пандемії через COVID 19 складові соціальної адаптації іноземних студентів залишаються на досить високому рівні. Так, рівень загальної соціальної адаптації в таких умовах навчання зберігся на найвищому та високому рівнях у 55% здобувачів вищої медичної освіти з числа іноземних громадян, а рівень соціального дистанціювання та спілкування з іншими людьми максимальним був у 41,4% іноземців. Рівень ностальгії був максимальний у 55,5% іноземців у карантинних умовах навчання, а показники соціальної адаптації до оточуючого середовища зберігалися на найвищих рівнях у майже у 80% опитаних. При цьому існують прямі кореляційні взаємозв’язки середнього та сильного рівнів між загальною соціальною адаптацією та соціальним дистанціюванням з іншими людьми, ностальгією, соціальною адаптацією до оточуючого середовища, а також між соціальним дистанціюванням з іншими людьми та ностальгією, соціальним дистанціюванням та соціальною адаптацією до оточуючого середовища і між ностальгією та соціальною адаптацією до оточуючого середовища. Висновки. Однією з важливих складових для успішного навчання іноземних студентів за кордоном є їхня соціальна адаптація. При цьому всі основні складові соціальної адаптації у вигляді загальної соціальної адаптації, соціального дистанціювання та спілкування з іншими людьми, ностальгії та соціальної адаптації до оточуючого середовища зберігаються на найвищому або досить високому рівнях у переважної кількості здобувачів вищої медичної освіти з числа іноземних громадян в умовах нових форм навчання під час пандемії, спричиненої COVID 19
Дод.точки доступу:
Savka, S.
Voytkevich, N.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Shkiryak-Nyzhnyk, Z. A.
    Main social aspest of affects the formation of adequate knowledge about reproductive health in adolescence girls = Основні соціальні аспекти, що впливають на формування необхідних знань про репродуктивне здоров’я у дівчат-підлітків [Текст] / Z. A. Shkiryak-Nyzhnyk, N. K. Silina, J. V. Lapikura // Репродуктивная эндокринология. - 2015. - № 6. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)

ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Дод.точки доступу:
Silina, N. K.
Lapikura, J. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Vorona, I. I.
    History of tutoring as effective methods of educational process [Текст] = Історія розвитку тьюторства як ефективної методики навчального процесу / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 69-74


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: The article deals with interpretation of terminological concepts of tutoring as effective methods of educational process individualization. Changes in learning models contribute to expansion of teacher’s role, who serves not only as educator, but also provides pedagogical support of individual curricula for the learners are characterized in this article. Tutoring covers these tasks and the tutor is a co-developer of academic projects and programs, an advisor in education services, combining the roles of a mentor and developer of educational schemes. The main stages of tutoring origin in the context of historical development are clarified. It is emphasized that the implementation of tutoring is an integral aspect of individualization of education in medical schools and is carried out by mastering the ability to motivate educational and pedagogical activities of students. Attention is placed on the need to analyse various methods and approaches to the implementation of tutoring trends in the educational process. The most important criteria of educational process, created by the tutor and student are examined: implementation of the successful tutorial support of training, formation of the personality and lifestyle of the future specialist; multiplicity and variability of educational proposals satisfaction; design and implementation of an individual educational and training program. The basic skills necessary for valuable professional activity are characterized: the formation of fundamental methodological knowledge and the ability to apply them in the process of professional activity; the ability to deal with pedagogical problems and perform tasks in the methodology of teaching subjects in higher educational institutions; mastering of strategies for the implementation and using of information and communication technologies in the educational process; ability to design and project activity; skills to motivate learning activity; ability to manage project activities of students; motivation for continuous self-education and self-improvement
Стаття присвячена обґрунтуванню термінологічних концептів тьюторства як ефективної методики індивідуалізації навчального процесу. Охарактеризовано зміни моделей освітніх практик, що сприяють розширенню ролей педагога, який має виконувати не лише освітньо-виховні функції, а й здійснювати педагогічний супровід індивідуальних освітніх програм суб’єктів навчання. Такі завдання може забезпечити тьюторська діяльність, де тьютор виконує функцію співрозробника освітніх проектів і програм, консультанта у сфері освітніх послуг, поєднуючи ролі наставника й проектувальника освітніх систем. З’ясовано основні етапи зародження тьюторства в контексті історичного розвитку. Наголошується, що впровадження тьюторства є невід’ємним аспектом індивідуалізації навчання у медичному ЗВО і здійснюється шляхом опанування умінь мотивувати навчально-пізнавальну та виховну діяльність студентів. Увага акцентується на необхідності аналізу різноманітних методик та підходів щодо впровадження тенденцій тьюторства у навчально-виховний процес. Розглядаються питання найважливіших критеріїв створеного тьютором і студентом освітнього простору: здійснення успішного тьюторського супроводу навчання, формування особистості й способу життя майбутнього фахівця; багатоманітність і варіативність задоволення освітніх пропозицій; конструювання і здійснення індивідуальної освітньої та виховної програми. Охарактеризовано основні вміння, якими повинен володіти тьютор: сформованість фундаментальних методичних знань і здатність застосовувати їх у процесі професійної діяльності; засвоєння стратегій упровадження й використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі; здатність до конструктивно-проектної діяльності; уміння мотивувати навчально-пізнавальну діяльність; здатність керувати проектною діяльністю студентів; мотивація до безперервної самоосвіти й самовдосконалення
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Vykhrushch, A. V.
    Occupational prestige among high school students [Текст] = Престижність професій серед старшокласників / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 154-160


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
Анотація: The aim of the work – to consider the historical peculiarities of the formation of career guidance system, to generalize foreign experience, in particular that of the USA, to identify the tendencies of professional choice of modern senior high school students, to investigate the prestige level of medical professions. The main body. The article analyzes the approaches to understanding the notion “career guidance” and investigates its historical development. Foreign experience in organizing the system of career guidance in relation to socio-economic conditions of a society has been studied. The role of the Minor Academy of Sciences, profile classes, specialized competitions in professional self-identification of future applicants has been proved. The main tendencies in the formation of the value system of senior high school students have been determined; certain aspects of career guidance in Ukraine and Poland have been specified. Conclusions. The research has proven that the system of career guidance in Ukraine and modern society in general requires the use of new approaches in response to globalization and informatization process. The study of the prestige of professions in the process of individual development, the creation of comparative characteristics of the value system of the youth in different countries, the impact of multicultural environment, the search for psychological and pedagogical laws of professional choice are the most actual issues of further scientific research
Мета роботи – розглянути особливості становлення системи професійної орієнтації, узагальнити досвід зарубіжних країн, зокрема США, виявити тенденції професійного вибору сучасними старшокласниками, дослідити престижність професій медичного профілю. Основна частина. У статті проаналізовано підходи до розуміння поняття “професійна орієнтація”, досліджено його історичний розвиток. Вивчено зарубіжний досвід в організації системи професійної орієнтації у взаємозв’язку із соціально-економічними умовами суспільства. Доведено роль Малої академії наук, профільних класів, спеціалізованих конкурсів у професійному самовизначенні майбутніх абітурієнтів. З’ясовано головні тенденції у формуванні системи цінностей старшокласників з метою уточнення окремих аспектів профорієнтаційної роботи в Україні та Польщі. Висновки. Дослідження довело, що система професійної орієнтації в Україні та сучасному суспільстві загалом потребує використання нових підходів у відповідь на глобалізаційні та інформатизаційні процеси. Вивчення престижності професій у процесі індивідуального розвитку, створення порівняльних характеристик системи цінностей молоді різних країн, вплив полікультурного середовища, пошук психолого-педагогічних закономірностей професійного вибору є найбільш актуальними питаннями подальших наукових розвідок
Дод.точки доступу:
Horpinich, T. I.
Smyla, J.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
617.9
П 33


   
    «Мы живем на земле не для себя только...»: мысли Н.И. Пирогова о просвещении [Текст] / В. Н. Лесовой [и др.] // Науковий конгрес "IV Міжнародні Пироговські читання", присвячений 200-річчю з дня народження М.І. Пирогова : пироговські лекції : матеріали, 2-5 черв. 2010 р. / Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова, Асоціація хірургів України. - Вінниця, 2010. - С. 104106
УДК

MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (история)
Дод.точки доступу:
Лесовой, В. Н.
Ольховский, В. А.
Терещенко, А. А.
Перцева, Ж. Н.
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
Асоціація хірургів України


Знайти схожі

8.


   
    Європейський вектор освіти України [Текст] // Науковий світ. - 2003. - № 5. - С. 2-3

Рубрики: Образование

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
61
К 65


   
    Індивідуальне навчання у формуванні лінгвістичних та літературних здібностей М. І. Пирогова [Текст] / О. Л. Галицька [та ін.] // X об’єднана наукова медико-технічна конференція з міжнародною участю : тези доп., 25 верес. 1992 р. / ред.: О. Г. Процек, В. Г. Базарова. - Вінниця, 1992. - С. 4
УДК

MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (история, методы)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (история, методы)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
Дод.точки доступу:
Процек, О. Г. \ред.\
Базарова, В. Г. \ред.\
Галицька, О. Л.
Компанець, Є. Й.
Рожківський, Ц. Й.
Левченко, М. В.
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\
Вінниц. МІ ім. М.І. Пирогова


Знайти схожі

10.


   
    Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання [Текст] / Ю. Т. Ахтемійчук [та ін.] // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 13-15

Рубрики: Образование

Дод.точки доступу:
Ахтемійчук, Ю.Т.
Слободян, О.М.
Проняєв, Д.В.
Товкач, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Алферов, Ж. И.
    Страсти вокруг реформы [Текст] / Ж. И. Алферов, В. А. Садовничий // Экология и жизнь. - 2003. - № 2. - С. 32

Рубрики: Образование

Дод.точки доступу:
Садовничий, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Андрійчук, В. М.
    Особливості змін поздовжніх параметрів юнаків-курсантів в умовах педагогічного процесу [Текст] / В. М. Андрійчук // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2013. - Т. 8, № 3. - С. 42-45


Рубрики: Мужской

   ВНМУ


MeSH-головна:
ВЕСА И ДЛИНЫ ТЕЛА СИСТЕМА ИЗМЕРЕНИЙ -- BODY WEIGHTS AND MEASURES
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Антощук, К. Ф.
    М. І. Пирогов - реформатор загальноосвітньої і вищої школи [Текст] / К. Ф. Антощук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2008. - № 10. - С. 180-186


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (история, методы)
Дод.точки доступу:
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Антощук, К. Ф.
    Провідна роль жінки у вихованні майбутнього покоління як один із аспектів суспільно-педагогічних поглядів М. І. Пирогова [Текст] / К. Ф. Антощук, М. І. Юкальчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2009. - № 12. - С. 239-241


MeSH-головна:
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN (история, обучение, психология)
ЖЕНЩИН ПРАВА -- WOMEN'S RIGHTS (история)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (история, методы)
Дод.точки доступу:
Юкальчук, М. І.
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Бакалюк, Т. Г.
    Важливість викладання дисципліни «Медична документація в реабілітаційних закладах» при підготовці фахівців з фізичної терапії [Текст] = The importance of teaching the discipline “Medical documentation in rehabilitation institutions” in the training of specialists in physical therapy / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 5-9


MeSH-головна:
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
РЕАБИЛИТАЦИОННЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HALFWAY HOUSES
ФИЗИОТЕРАПЕВТИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PHYSICAL THERAPY DEPARTMENT, HOSPITAL
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Анотація: Правильне ведення медичної документації є важливою складовою діяльності всіх закладів охорони здоров’я. Під час клінічної практики фізичний терапевт може проводити оцінювання, діагностування та втручання в межах своєї компетенції, тому виникає необхідність у документуванні цих дій. У статті представлений досвід викладання вибіркової дисципліни «Медична документація в реабілітаційних закладах» для бакалаврів зі спеціальності «Фізична терапія. Ерготерапія»
Proper medical records are an important part of all healthcare settings. During clinical practice, the physical therapist can evaluate, diagnose, and intervene within his or her competence, so there is a need to document these actions. The article presents the experience of teaching the elective course “Medical documentation in rehabilitation institutions” for bachelors in “Physical Therapy. Occupational therapy. “
Дод.точки доступу:
Стельмах, Г. О.
Макарчук, Н. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Басанець, Л. М.
    Психофункціональний потенціал учнів професійно-технічного ліцею [Текст] / Л. М. Басанець, О. І. Іванова, А. П. Долгополова // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 59-62

Рубрики: Психофизиология

   Здоровья состояние--подрост


   Образование


Дод.точки доступу:
Іванова, О. І.
Долгополова, А. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Белинская, Т. В.
    Современное состояние процесса реализации компетентностного подхода (в ходе внедрения ФГОС ВПО различных направлений) [Текст] / Т. В. Белинская, Т. А. Арсланов // Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 37-45


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (законодательство и юриспруденция, методы, стандарты)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
АККРЕДИТАЦИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ -- ACCREDITATION (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Дод.точки доступу:
Арсланов, Т. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Белов, В. Б.
    Уровень образования и самооценка здоровья населения [Текст] / В. Б. Белов // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2003. - № 1. - С. 14-19.

Рубрики: Здоровья состояние

   Образование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи [Текст] / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 46-47


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Ждан, В. М.
Бобирьов, В. М.
Білаш, С. М.
Салій, А. В.
Шешукова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Будук-оол, Л. К.
    Социально-гигиенические факторы образа жизни студентов [Текст] / Л. К. Будук-оол // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 5. - С. 95-97 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS

Анотація: В статье представлены исследования социального статуса и образа жизни студентов тувинской и русской национальности по оценке самих студентов материально-бытовых условий проживания, состояния здоровья, физического развития, питания, социально-демографической характеристики. Показано, что студенты Тувинского университета отличаются низким уровнем материального положения, преобладанием сельских студентов над городскими, низким образовательным цензам родителей студентов, что объясняется общими социально-экономическими характеристиками республики с низким уровнем урбанизации, экономического развития, особенностями уклада жизни коренного населения. 43,8% студентов считают, что обладают «хорошим здоровьем». Хуже оценивают свое состояние здоровья студенты 1-2-х курсов. Оценка состояния здоровья в значительной степени зависит от половой принадлежности — юноши оценивают свое здоровье выше, чем девушки. В самооценке образа жизни, здоровья и физического развития у студентов имеются этнические различия, связанные с особенностями менталитета коренного и некоренного населения.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)