Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование дистанционное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 233
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Vergeles T. M. Features of educational adaptation of young girls and young boys who are in institutions of higher medical education, using the distance format of the educational process/T. M. Vergeles // Вісник морфології, 2021. т.Т. 27,N № 1.-С.23-31
2.

Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.54-58
3.

Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/О. М. Мочульська // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.47-53
4.

Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни "Основи хімічної метрології" при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.41-46
5.

Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.81-86
6.

Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.128-132
7.

Нецюк О. Г. Здобуття практичних навичок і теоретичних знань з ендоскопії в умовах пандемії COVID-19: світовий досвід/О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.122-127
8.

Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.117-121
9.

Технології дистанційного навчання на післядипломному етапі професійного розвитку фахівців фармації/М. О. Авраменко [та ін.] // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2021. т.Том 14,N N 2.-С.239-244
10.

Форми удосконалення якості післядипломної освіти інтернів-офтальмологів/С. О. Риков [та ін.] // Архів офтальмології України, 2021. т.Т. 9,N № 2.-С.45-47
11.

Гаргула Т. І. Викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії студентам-іноземцям в дистанційних умовах: переваги і недоліки/Т. І. Гаргула // Клінічна та експериментальна патологія, 2021. т.Т.20,N № 1.-С.98-102
12.

Волч І. Р. Використання комп’ютерних технологій в умовах дистанційного навчання здобувачами вищої освіти медичного профілю/І. Р. Волч, Г. І. Михайлишин // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.46-48
13.

Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.35-40
14.

Кожем’янка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/М. О. Кожем’янка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.28-34
15.

"Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення" : матеріали ХVIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20-21 травня 2021р., м. Тернопіль // Медична освіта". -Тернопіль, 2021,N N 2 (додаток).-С.6-54
16.

Досвід організації навчання лікарів у системі безперервного професійного розвитку в сучасних умовах функціонування системи охорони здоров’я/Л. С. Овчаренко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2021,N N 3/4.-С.5-9
17.

Порівняння успішності студентів на кафедрі загальної хірургії при різних формах навчального процесу/С. Д. Хіміч [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2022. т.Т. 26,N № 1.-С.86-90
18.

Бачурін Г. В. Змішана форма навчання, як сучасний варіант отримання освіти під час пандемії COVID-19/Г. В. Бачурін, С. С. Ломака, Ю. С. Коломоєць // Урологія. -Дніпропетровськ, 2021. т.Том 25,N N 3.-С.237
19.

Дистанційне/змішане навчання: особливості сприйняття студентською молоддю/Д. А. Ворона [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2021,N N 3/4.-С.16-22
20.

Особливості вегетативних реакцій у студентів різного психосоматичного типу особистості під час екзаменаційної сесії в умовах дистанційного навчання у період пандемії СОVID-19/Я. П. Нагірний [та ін.] // Клінічна стоматологія. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.60-66
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)