Пошуковий запит: (<.>S=Образование дистанционное<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 233
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Vergeles T. M. Features of educational adaptation of young girls and young boys who are in institutions of higher medical education, using the distance format of the educational process/T. M. Vergeles // Вісник морфології, 2021. т.Т. 27,N № 1.-С.23-31
|
>2.
| Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.54-58
|
>3.
| Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/О. М. Мочульська // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.47-53
|
>4.
| Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни "Основи хімічної метрології" при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.41-46
|
>5.
| Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.81-86
|
>6.
| Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.128-132
|
>7.
| Нецюк О. Г. Здобуття практичних навичок і теоретичних знань з ендоскопії в умовах пандемії COVID-19: світовий досвід/О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.122-127
|
>8.
| Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.117-121
|
>9.
| Технології дистанційного навчання на післядипломному етапі професійного розвитку фахівців фармації/М. О. Авраменко [та ін.] // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2021. т.Том 14,N N 2.-С.239-244
|
>10.
| Форми удосконалення якості післядипломної освіти інтернів-офтальмологів/С. О. Риков [та ін.] // Архів офтальмології України, 2021. т.Т. 9,N № 2.-С.45-47
|
>11.
| Гаргула Т. І. Викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії студентам-іноземцям в дистанційних умовах: переваги і недоліки/Т. І. Гаргула // Клінічна та експериментальна патологія, 2021. т.Т.20,N № 1.-С.98-102
|
>12.
| Волч І. Р. Використання комп’ютерних технологій в умовах дистанційного навчання здобувачами вищої освіти медичного профілю/І. Р. Волч, Г. І. Михайлишин // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.46-48
|
>13.
| Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.35-40
|
>14.
| Кожем’янка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/М. О. Кожем’янка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 2.-С.28-34
|
>15.
| "Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення" : матеріали ХVIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20-21 травня 2021р., м. Тернопіль // Медична освіта". -Тернопіль, 2021,N N 2 (додаток).-С.6-54
|
>16.
| Досвід організації навчання лікарів у системі безперервного професійного розвитку в сучасних умовах функціонування системи охорони здоров’я/Л. С. Овчаренко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2021,N N 3/4.-С.5-9
|
>17.
| Порівняння успішності студентів на кафедрі загальної хірургії при різних формах навчального процесу/С. Д. Хіміч [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2022. т.Т. 26,N № 1.-С.86-90
|
>18.
| Бачурін Г. В. Змішана форма навчання, як сучасний варіант отримання освіти під час пандемії COVID-19/Г. В. Бачурін, С. С. Ломака, Ю. С. Коломоєць // Урологія. -Дніпропетровськ, 2021. т.Том 25,N N 3.-С.237
|
>19.
| Дистанційне/змішане навчання: особливості сприйняття студентською молоддю/Д. А. Ворона [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2021,N N 3/4.-С.16-22
|
>20.
| Особливості вегетативних реакцій у студентів різного психосоматичного типу особистості під час екзаменаційної сесії в умовах дистанційного навчання у період пандемії СОVID-19/Я. П. Нагірний [та ін.] // Клінічна стоматологія. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.60-66
|
|
|