Пошуковий запит: (<.>S=Образование дистанционное<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 233
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Як взяти участь у фаховому вебінарі та отримати СЕРТИФІКАТ // Управління закладом охорони здоров’я. -К., 2017,N N 10.-С.71-73
|
>2.
| Ждан В. М. Шляхи оптимізації впровадження інформаційних технологій у післядипломну підготовку сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії в Українській медичній стоматологічній академії/В. М. Ждан, Л. М. Шилкіна, М. Ю. Бабаніна // Сімейна медицина, 2015,N № 4.-С.20-21
|
>3.
| Школа доказової медицини – новий формат дистанційного навчання через призму клінічних кейсів // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія, 2021,N N 1.-С.49-51
|
>4.
| Циркадные ритмы, последствия их смены и астения в аспекте обучения в ВУЗе с использованием дистанционных технологий/А. В. Лямин [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова, 2013. т.Т. 113,N № 12.-С.97-99
|
>5.
| Дмитрів А. М. Хмарні технології та особливості їх використання в освітньому процесі підготовки магістрів фармації/А. М. Дмитрів, В. І. Струк // Art of Medicine, 2022,N N 4.-С.154-158
|
>6.
| Левандовська Х. В. Формування професійної компетентності у студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/Х. В. Левандовська // Буковинський медичний вісник, 2022. т.Т. 26,N № 4.-С.82-88
|
>7.
| Палійчук І. В. Формування інформаційної культури лікарів-стоматологів засобами дистанційного навчання/І. В. Палійчук // Український стоматологічний альманах. -Полтава, 2014,N № 4.-С.62-65
|
>8.
| Форми удосконалення якості післядипломної освіти інтернів-офтальмологів/С. О. Риков [та ін.] // Архів офтальмології України, 2021. т.Т. 9,N № 2.-С.45-47
|
>9.
| Технології дистанційного навчання на післядипломному етапі професійного розвитку фахівців фармації/М. О. Авраменко [та ін.] // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2021. т.Том 14,N N 2.-С.239-244
|
>10.
| Тестовые вопросы для самоконтроля // Ліки України. -К., 2018,N N 4.-С.54
|
>11.
| Тестовые вопросы для самоконтроля // Ліки України. -К., 2018,N N 3.-С.22
|
>12.
| Тестовые вопросы для самоконтроля // Ліки України. -К., 2018,N N 5/6.-С.50
|
>13.
| Царегородцев А. Д. Телемедицинские технологии для дистанционных консультаций и заочного повышения квалификации врачей /А. Д. Царегородцев, Б. А. Корбинский // Российский вестник перинатологии и педиатрии. -Москва, 1999. т.Т. 44,N № 5.-С.6-8
|
>14.
| Горпинченко І. І. Сучасні уявлення про синдром хронічного тазового болю/І. І. Горпинченко, К. Р. Нуріманов // Здоров’я чоловіка, 2019,N N 4.-С.7-21
|
>15.
| Сучасні підходи щодо якісної підготовки студентів-стоматологів до складання фармакології на ліцензійному інтегрованому іспиті "Крок 1"/О. Г. Кметь [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія, 2018. т.Т. Т.17,N № 2.-С.148-150
|
>16.
| Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.56-60
|
>17.
| Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.64-71
|
>18.
| Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX/Ю. М. Колесник [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.75-79
|
>19.
| Вороненко Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань/Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.80-82
|
>20.
| Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.37-40
|
|
|